Forum » Na cesti » Formula 1 2020
Formula 1 2020
pirlo ::
broken/link je izjavil:
codeMonkey je izjavil:
Pri Mercedesu so imeli sreco, ker se je steza precej susila. Celo do te mere, da se je ze spekuliralo o gumah za suho stezo. V takih razmerah je bil avto potem itak nepremagljiv, kot ze celo sezono. Pa ne da Hamilton ni dober, ampak realno gledano so bile razmere vedno bolj na njegovi strani danes. Cisto na zacetku se ne toliko, kasneje pa definitivno.
ne.
zakaj ni bil nihče na slicksih? temperatura, razmere in nov asfalt. že če si samo prebereš povzetek prostih treningov ti bo jasno, da kombinacije steza,gume,asfalt noben dirkač ni maral. in na dirki NIHČE ni niti poskusil it nanje. niti bottas, 1krog za vsemi. vprašaj se - zakaj? in merc je bil na v p1,p2 in p3 zadaj. zelo zadaj. v suhem. tako da razmere v nobene primeru niso bile na njihovi strani.
avto je absolutno bil premagljiv. za cel krog premagljiv. bottas vozi ta avto in je pokazal, kako superioren je ta avto. aja, ni? ergo? če še ni jasno - v idealnih razmerah sta merca 1, 2. ali pa se mogoče en nizozemc uštuli vmes, in sta potem 1, 3. Danes nista bila. V istem avtu in v istih razmerah. pa se je omenjalo bottasa in povezavo z rallyjem.
Hamilton je uspelo spravil gume na delujočo temperaturo. in ko so gume začele delat, je hamilton naredil svoje. in ko so šle gume v ****, je še pirelli pokazal, kako topšit gume znajo nrdit - int gume brez profila držijo boljše kot slicksi. neprecenljivo.
Meni osebno hamilton kot dirkač ni všeč, ampak mu je pač treba priznat - ham+merc+pirelli = zmagovalna kombinacija. in danes je v teh razmerah pošolal vse.
Mercedes je letos veliko bolj prizanesljiv do gum zato jim ni uspelo ogret gum in je GOAT zletel s steze v prvem krogu in se vozil lepo v koloni celotno dirko. Ni potreboval zmage in je samo čakal kaj bo, vsaka točka jim je bila ok. Na koncu se pa jim je srečmo razpletlo.
Vettel je rekel da bi šel na slickse in bi se z njimi boril za zmago (njegove besede). Samo jih je ta napoved dežja odvrnila. Tako da se je v bistvu precej posrečilo Hamiltonu in Perezu da sta lahko vozila s slicksi po relativno suhi stezi.
Uizi ::
Pošolal ali ne, to je dirkanje, ki ga NE želim. Prehitel ni niti enega avta, lepo je počakal na bolj suho stezo in na spet izkoristil superiornejši avto.
In ja, delal je odlične kroge. To zna, morda bolj kot kdorkoli drug. Prehitevat pa ne zna (več).
Ti ni treba znat kaj dosti, pritisneš DRS in greš mimo kot raketa.
PrimozR ::
free_rider je izjavil:
Okej, iz vidika navijačev in zanimivosti dirk, katero letošnjo novo(nestandardno) progo bi še radi videli v 2021 in naprej?
- Mugello
- Portimao
- Imola
- Istanbul
Meni bi razen Imole, vse ostale tri komot zamenjale tudi kakšno standardno iz 2020.
Težko bi pa rekel, katera od teh treh bi bila res najbolj atraktivna.
Portimao in Istanbul sta dala clusterfuck od dirke zaradi razmer, obe stezi sta imeli nov asfalt in dirko v vlažnih/mokrih razmerah.
Pošolal ali ne, to je dirkanje, ki ga NE želim. Prehitel ni niti enega avta, lepo je počakal na bolj suho stezo in na spet izkoristil superiornejši avto.
In ja, delal je odlične kroge. To zna, morda bolj kot kdorkoli drug. Prehitevat pa ne zna (več).
A ko je podobno počel Prost, je pa vse OK? Človek je zmagal na vikend, ko je vse kazalo, da bo daleč zadaj. Tudi če vsi ostali odstopijo, on pa ne, je to znak, da se je situaciji najbolje prilagodil. To finish first, first you must finish pa to.
Glede gum je pa preprosto, Pirelli je presenetil nov asfalt (očitno niso bili obveščeni), zato so pripeljali trde gume na progo, kamor bi morali pripeljati mehke gume. Ko so izvedeli za to, je bilo baje že prepozno. Nov, gladek asfalt, nič dirkanja (umazan asfalt) in dež so naredili svoje. Povsem možno je, da so bile inter gume zaradi mehkejše mešanice boljše od slicksov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
b3D_950 ::
https://the-race.com/formula-1/mark-hug...
Bottas: lap one collision with Esteban Ocon's Renault at Turn 9 damaged his steering and front wing. That meant he was running out of lock to correct rear slides. Which is why he spun six times.
Bottas: lap one collision with Esteban Ocon's Renault at Turn 9 damaged his steering and front wing. That meant he was running out of lock to correct rear slides. Which is why he spun six times.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
codeMonkey ::
V 9. zavoju je zadel, umikal se je v prvem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
springfield ::
codeMonkey je izjavil:
V 9. zavoju je zadel, umikal se je v prvem.
To sem pa spregledal. Ampak kaj je razmislal pri tem prehitevanju?
Meizu ::
free_rider je izjavil:
Okej, iz vidika navijačev in zanimivosti dirk, katero letošnjo novo(nestandardno) progo bi še radi videli v 2021 in naprej?
- Mugello
- Portimao
- Imola
- Istanbul
Meni bi razen Imole, vse ostale tri komot zamenjale tudi kakšno standardno iz 2020.
Težko bi pa rekel, katera od teh treh bi bila res najbolj atraktivna.
Imola, Mugello, ter Istanbul. Sam Istanbul mora obvezno ostati na istem spolzkem asfaltu, to je to!
Imola itak, ker je klasika in sploh ne vem kako so si jo drznili umaknit iz koledarja. Sakramenske podlasce.
dild0idis ::
codeMonkey je izjavil:
Tole je znak pravega dirkača in tudi t.i. pravi "mindset" za potencialnega bodočega prvaka!
Ni važno na koga mečeš jedrske, važno je, da ti Lady Gaga poje!
BT52 ::
Ko pogledaš njegovo kariero. Nesrečni dogotki z očetom in s stricem Julesom mi prideta naprej. Impresivni talent in močna volja z obziron na samozavedanje. Nevarna kombinacija za konkurenco, ter potencial, da propadeš, če nisi/-o previden/-i.
Potem na drugi strani pogledaš Josa in Maxa pa ti bo takoj jasno zakaj je Max tak kot je. Dejansko bi lahko rekli, da je Jos na robu psihopata.
Jasno je, da vsak v F1 ne more zdržat večno na visokem nivoju. Rosbergova odločitev je vedno bolj logična. Že sam pritisk na samega sebe, da se odrežeš mora biti nevzdržen. V končni fazi si sam v dirkalniku, ki te meče po progi v ozadju pa te gleda 600 ljudi v tovarnah, da ne govorim o sponzorjih. Še posebej, če dirkaš za eno izmed legendarnih ekip v top 3.
Že samo RB je dobesedno izpljuval številne sicer briljatne dirkače kova Buemi, Vergne, Sainz, Ric. V F1 ni lahko. Bomo pa videli kako pa bo v prihodnosti.
Potem na drugi strani pogledaš Josa in Maxa pa ti bo takoj jasno zakaj je Max tak kot je. Dejansko bi lahko rekli, da je Jos na robu psihopata.
Jasno je, da vsak v F1 ne more zdržat večno na visokem nivoju. Rosbergova odločitev je vedno bolj logična. Že sam pritisk na samega sebe, da se odrežeš mora biti nevzdržen. V končni fazi si sam v dirkalniku, ki te meče po progi v ozadju pa te gleda 600 ljudi v tovarnah, da ne govorim o sponzorjih. Še posebej, če dirkaš za eno izmed legendarnih ekip v top 3.
Že samo RB je dobesedno izpljuval številne sicer briljatne dirkače kova Buemi, Vergne, Sainz, Ric. V F1 ni lahko. Bomo pa videli kako pa bo v prihodnosti.
skyform ::
free_rider je izjavil:
Okej, iz vidika navijačev in zanimivosti dirk, katero letošnjo novo(nestandardno) progo bi še radi videli v 2021 in naprej?
- Mugello
- Portimao
- Imola
- Istanbul
Meni bi razen Imole, vse ostale tri komot zamenjale tudi kakšno standardno iz 2020.
Težko bi pa rekel, katera od teh treh bi bila res najbolj atraktivna.
Jaz osebno bi rad videl vse od naštetih v naslednjih letih + Nürburgring in Hockenheim, vse te klasike bi morale ostati. Meni te nove steze sploh ne dišijo, preširoke, prazne, brez kakšne zanimive pokrajine ali hribov, res dolgčasne, pa magari se na stezi kot Imoli skoraj ne da za prehitevati, je boljša kot katra nova, ker je saj razgibana steza z zelo lepo pokrajino in tudi vozniki bolj uživajo v vožnji na teh stezah.
Zame so slednje EU steze must have, ki bi morale biti na koledarju vsako sezono
- Spa
- Austria
- Hockenheim
- Nürburgring
- Hungaroring
- Silverstone
- Imola
- Monza
- Mugello
- Portimao
potem pa še ostale, ki bi morale ostati
- Melbourne
- Montreal
- Austin
- Mexico City
- Interlagos
- Istanbul
- Bahrain
- Shanghai
- Sepang
- Suzuka
mislim, da je to vse, morda bo tudi Zandvoort vredu, lahko bi še dodal Monaco pač klasika in Baku, sicer ni potrebno. Steze kot so Paul Ricard, Sochi, Singapore, Abu Dhabi in podobno so pa čist odveč.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: skyform ()
billy ::
Nobena steza ne bo naredila dirke bolj zanimive, ker je pač enostavno merc prednost preveč bolana.
edino če pač gledamo f1 zaradi midfielda, potem pa tudi vseeno katero dirkališče je :)
edino če pač gledamo f1 zaradi midfielda, potem pa tudi vseeno katero dirkališče je :)
PrimozR ::
Če sem pošten, Mugello me ni preveč impresioniral. Je hiter, je zanimivo za videti tam dirko, ampak na splošno mi pa ni bil nek presežek. Podobno mi je s Hockenheimom in, če sem res pošten, z Nürburgringom. Hockenheim je bil v stari varianti res impresiven, pri Nürburgringu pa na GP-strecke itak samo čakaš, da je konec, da pride Nordkehre, kjer se začne taprava zabava :)
BT52 ::
Meni je Algarve bomba proga. Ajde mogoče še Imola pogojno. Nebi pa bila slaba ideja WILDCARD europska dirka. Recimo, da bi se vsako leto na enem slotu rotirale Imola, Hockemheim, Nurburgring, Algarve, Mugello ipd.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
ripmork ::
Odkrito o stezah; še kadar sem kje zaradi steze same pričakoval dobro dirko, sem bil ponavadi razočaran :)
Interlagos bi rekel, da je ponudil največ kar se spomnim (kup res dobrih in tudi odločilnih dirk). Melbourne, Spa, Kanada, Monza, Hungaroring, Imola, Suzuka... so lahko prizorišča res dobrih dirk, ali pa res dolgočasnih dirk, čisto odvisno od situacije. Sicer sam preferiram klasična prizorišča, je pa fajn tudi nove dobre steze videt. Največji "fail" so mi ulične steze ala Valencia. 1x na leto tisti Monako je že za potrpet, kaj več kot to je pa recept za dolgčas.
Res je. tudi Gasly, Kvyat in Albon so res talenti, žal pa niso vsi dobili enako časa za pokazat se, kot npr. Max. Sploh od Albona pričakujejo dobesedno čudeže; v istem letu od debija v f1 do sedeža v eni izmed top ekip, potem se pa čudijo, ker ima probleme. Po svoje si je medvedjo uslugo naredil, ko je na prvih dirkah pokazal resno hitrost - konsistenca mu fali, tu pa izkušnje igrajo pač veliko vlogo. Če bi se lahko še kako leto / dve kalil v nižji ekipi in pridobival izkušnje brez enormnega pritiska, bi čisto mogoče drugo zgodbo gledali...
Škoda je, da je v f1 tako malo sedežev. Dobrih pa sploh kronično primanjkuje.
Albon si zasluži še eno leto prilike kjerkoli, Hulk in Perez sta pa zrela za top dirkalnik.
Interlagos bi rekel, da je ponudil največ kar se spomnim (kup res dobrih in tudi odločilnih dirk). Melbourne, Spa, Kanada, Monza, Hungaroring, Imola, Suzuka... so lahko prizorišča res dobrih dirk, ali pa res dolgočasnih dirk, čisto odvisno od situacije. Sicer sam preferiram klasična prizorišča, je pa fajn tudi nove dobre steze videt. Največji "fail" so mi ulične steze ala Valencia. 1x na leto tisti Monako je že za potrpet, kaj več kot to je pa recept za dolgčas.
Že samo RB je dobesedno izpljuval številne sicer briljatne dirkače kova Buemi, Vergne, Sainz, Ric. V F1 ni lahko. Bomo pa videli kako pa bo v prihodnosti.
Res je. tudi Gasly, Kvyat in Albon so res talenti, žal pa niso vsi dobili enako časa za pokazat se, kot npr. Max. Sploh od Albona pričakujejo dobesedno čudeže; v istem letu od debija v f1 do sedeža v eni izmed top ekip, potem se pa čudijo, ker ima probleme. Po svoje si je medvedjo uslugo naredil, ko je na prvih dirkah pokazal resno hitrost - konsistenca mu fali, tu pa izkušnje igrajo pač veliko vlogo. Če bi se lahko še kako leto / dve kalil v nižji ekipi in pridobival izkušnje brez enormnega pritiska, bi čisto mogoče drugo zgodbo gledali...
Škoda je, da je v f1 tako malo sedežev. Dobrih pa sploh kronično primanjkuje.
Albon si zasluži še eno leto prilike kjerkoli, Hulk in Perez sta pa zrela za top dirkalnik.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ripmork ()
skyform ::
Odkrito o stezah; še kadar sem kje zaradi steze same pričakoval dobro dirko, sem bil ponavadi razočaran :)
Interlagos bi rekel, da je ponudil največ kar se spomnim (kup res dobrih in tudi odločilnih dirk). Melbourne, Spa, Kanada, Monza, Hungaroring, Imola, Suzuka... so lahko prizorišča res dobrih dirk, ali pa res dolgočasnih dirk, čisto odvisno od situacije. Sicer sam preferiram klasična prizorišča, je pa fajn tudi nove dobre steze videt. Največji "fail" so mi ulične steze ala Valencia. 1x na leto tisti Monako je že za potrpet, kaj več kot to je pa recept za dolgčas.
Že samo RB je dobesedno izpljuval številne sicer briljatne dirkače kova Buemi, Vergne, Sainz, Ric. V F1 ni lahko. Bomo pa videli kako pa bo v prihodnosti.
Res je. tudi Gasly, Kvyat in Albon so res talenti, žal pa niso vsi dobili enako časa za pokazat se, kot npr. Max. Sploh od Albona pričakujejo dobesedno čudeže; v istem letu od debija v f1 do sedeža v eni izmed top ekip, potem se pa čudijo, ker ima probleme. Po svoje si je medvedjo uslugo naredil, ko je na prvih dirkah pokazal resno hitrost - konsistenca mu fali, tu pa izkušnje igrajo pač veliko vlogo. Če bi se lahko še kako leto / dve kalil v nižji ekipi in pridobival izkušnje brez enormnega pritiska, bi čisto mogoče drugo zgodbo gledali...
Škoda je, da je v f1 tako malo sedežev. Dobrih pa sploh kronično primanjkuje.
Albon si zasluži še eno leto prilike kjerkoli, Hulk in Perez sta pa zrela za top dirkalnik.
Ja, Valencija, Singapore, Abu Dhabi, Monaco, to so res bedne, Monaco je pač klasika, tam je pač drugo vzdušje, tak da ja tisto še potrpimo, 3-5 ulične na leto pa je preveč. Drugače sta pa tudi dirki kot Paul Ricard in Sochi ful bedni, čeprav nista mestni ampak sta tako pusti in prazni, popolnoma brez življenja in še dirke niso zanimive nanj in obe bosta nasledno leto, bah. Singapore, Abu Dhabi, Paul Ricard in Sochi te steze so vse odveč na koledarju za naslednje leto, tudi Saudi Arabia vidim, da bo neka tesna, kot Abu Dhabi, tako da tudi odveč, popolnoma brezveze, neprimerne steze za F1, tam vozijo samo zaradi denarja.
BlackDeath ::
codeMonkey ::
Jutri pa bo F2 za gledat. Ilott je ze dobil 4 tocke za pole, s tem je zmanjsal zaostanek na 18 tock, pri tem Mick starta sele 10.
Ganon ::
Mislim, KAJ?! Prepolovilo je dirkalnik? In Grosjean je samo odkorakal iz njega? Naj kdo reče, da varnost ni na najvišjem možnem nivoju.
springfield ::
Na sreco je videt OK. Ampak kaj je razmislal, da je tak nenadno zavil pred Kvyata?
Ce bojo mogli to ograjo popravit, se lep cas ne bodo vozli.
Ce bojo mogli to ograjo popravit, se lep cas ne bodo vozli.
springfield ::
https://twitter.com/HaasF1Team/status/1...
Rahle opekline. Varnost F1 bolidov
Rahle opekline. Varnost F1 bolidov
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: springfield ()
ripmork ::
Uff, kakšna sreča. Me je stisnilo kot takrat, ko je Kubica poletel direkt v betonsko ograjo v Kanadi 2007. Ali pa, ko je Burti zletel direkt pod gume 2001... Si ne upam predstavljat, kako bi šlo tole brez Halo-ja. Priskakljal iz ognja iz druge strani ograje (!), noro.
Tele kovinske ograje (z izjemo Monaka mogoče zaradi nižjih hitrosti) pomoje ne bi smele več kaj počet na f1 stezah. Betonska z absorpcijskimi elementi ali pa ograja iz gum, karkoli drugega je špekuliranje in "cost-cutting". Prej ali slej se kjerkoli lahko zgodi nesreča pod čudnim kotom, potem je pa štala.
Tele kovinske ograje (z izjemo Monaka mogoče zaradi nižjih hitrosti) pomoje ne bi smele več kaj počet na f1 stezah. Betonska z absorpcijskimi elementi ali pa ograja iz gum, karkoli drugega je špekuliranje in "cost-cutting". Prej ali slej se kjerkoli lahko zgodi nesreča pod čudnim kotom, potem je pa štala.
Scorpy84 ::
Mene je poleg ograje zmotilo, da je rezervoar ostal prilepljen s skoljko voznika. Motorni del se je pravilno locil in bi pricakoval, da bo tudi rezervoar sel stran od dirkaca. Tako pa je vse skupaj gorelo in se dolivalo gorivo, kjer ni treba. Pa tudi dirkaci dobesedno sedijo na rezervoarju, ce so pametni bojo po tem dogodku drugace razmisljali in konstruktirali drugace dirkalnik okrog sedeza, ceprav redko kdaj dirkalnik gre na dva dela.
PrimozR ::
Mene je poleg ograje zmotilo, da je rezervoar ostal prilepljen s skoljko voznika. Motorni del se je pravilno locil in bi pricakoval, da bo tudi rezervoar sel stran od dirkaca. Tako pa je vse skupaj gorelo in se dolivalo gorivo, kjer ni treba. Pa tudi dirkaci dobesedno sedijo na rezervoarju, ce so pametni bojo po tem dogodku drugace razmisljali in konstruktirali drugace dirkalnik okrog sedeza, ceprav redko kdaj dirkalnik gre na dva dela.
Kokpitu se reče tudi 'survival cell'. Zato je rezervoar integriran tja. Je najbolj centraliziran, je nizko, v enem kosu in je najbolje zaščiten. Poleg tega, da je zadeva mehka (bladder), da se ponavadi v primeru predrtja školjke lahko rezervoar umakne.
Tole je bil freak accident, če pa se začne spreminjati princip montaže rezervoarja (tako, da se bo ločil od survival cella), pa v bistvu lahko povzročiš še bistveno več nesreč z gorenjem.
codeMonkey ::
Kaj je gasil model z notranje strani? Nimam pojma o gasenju pozarov, ampak tisto je zgledalo tko bolj za okras :)
BT52 ::
codeMonkey je izjavil:
Kaj je gasil model z notranje strani? Nimam pojma o gasenju pozarov, ampak tisto je zgledalo tko bolj za okras :)
Ja verjetno ni dobro prebil plombe, ker ni imel popolnega pritiska. Verjetno ABC gasilnik ali nekaj podobnega možno tudi okvara.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
BT52 ::
Kokpitu se reče tudi 'survival cell'. Zato je rezervoar integriran tja. Je najbolj centraliziran, je nizko, v enem kosu in je najbolje zaščiten. Poleg tega, da je zadeva mehka (bladder), da se ponavadi v primeru predrtja školjke lahko rezervoar umakne.
Tole je bil freak accident, če pa se začne spreminjati princip montaže rezervoarja (tako, da se bo ločil od survival cella), pa v bistvu lahko povzročiš še bistveno več nesreč z gorenjem.
Se strinjam. Takole je survival cell bolj zaščiten ter predvsem nadzorovan element, ki ga nebo metalo po progi. Z vidika performance pa najbolj učinkovita rešitev. Kajti, če bi ločili tank in baterijo bi mogli dodat dodatni subframe, ki bi dodal vsaj 50kg za enako mero dosedanje zaščite. Dirkač mora itak bit zaščiten z raznimi plastmi kevlarja, titana, ter stisljivimi trkalnimi conami. Ni pa materiala in točke v dizajnu, da nebo v takem primeru spustil gorivo, ter povzročil ogenj. Plus sliši se smešno ampak "velik" tank OGROMNO pomaga pri absorpciji trkov. Kajti, če tanka NEBI bilo tam dirkač bi dobil v ritenskih nesrečah, kjer se zgodi prepolovitev ogromno silo - izjemen izziv za inženirje zaščiti sedež dirkača. Tako smo kaj hitro 80kg v plusu pri ločitvi tanka od varnostne celice. Da ne omenjamo ogromnih stroškov pri razvoju do zdaj desetletja optimiziranih monokokov.
BT52 ::
Uff, kakšna sreča. Me je stisnilo kot takrat, ko je Kubica poletel direkt v betonsko ograjo v Kanadi 2007. Ali pa, ko je Burti zletel direkt pod gume 2001... Si ne upam predstavljat, kako bi šlo tole brez Halo-ja. Priskakljal iz ognja iz druge strani ograje (!), noro.
Tele kovinske ograje (z izjemo Monaka mogoče zaradi nižjih hitrosti) pomoje ne bi smele več kaj počet na f1 stezah. Betonska z absorpcijskimi elementi ali pa ograja iz gum, karkoli drugega je špekuliranje in "cost-cutting". Prej ali slej se kjerkoli lahko zgodi nesreča pod čudnim kotom, potem je pa štala.
+1
Ja pa še ene ograje so na številnih progah pod čudnimi koti, predsem na trankcijskih conah. Braking cone so seveda logično najbolj dobro pokrite.
b3D_950 ::
Ampak zgorelo naj bi nekaj kilogramov goriva, ker pri 100kg goriva bi bil ogenj večji.
Nekaj podobnega v SPAju, ograja pod čudnim kotom
Nekaj podobnega v SPAju, ograja pod čudnim kotom
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
billy ::
Menim, da je ta nesreča pokazala, da je F1 na najvišjem možnem nivoju varnosti, kajti to tako preživeti pa je wow, in pa scena ko plazi ven iz bolida, medtem ko divjajo okoli plameni, noro. In samo opekline.
Kaj še čemo boljšega za izid?
Da pa bo seveda največji faktor pri varnosti ravno neumnost voznikov, pa se ne bo delo preprečiti. Kaj je mislil tam Grosjean, še sam verjetno ne ve. Upam, da bo dobil kakšno kazen, pred leti je bil kar nespameten voznik, potem se je malo umiril, včeraj pa spet presegel samega sebe.
Kaj še čemo boljšega za izid?
Da pa bo seveda največji faktor pri varnosti ravno neumnost voznikov, pa se ne bo delo preprečiti. Kaj je mislil tam Grosjean, še sam verjetno ne ve. Upam, da bo dobil kakšno kazen, pred leti je bil kar nespameten voznik, potem se je malo umiril, včeraj pa spet presegel samega sebe.
AvtoR ::
Pri varnosti je še veliko prostora. Ta nesreča je marsikaj razkrila. Kovinske ograje je potrebno zamenjati z betonskimi, potem boljša oprema gasilcev in reševalcev ob progi, so ugotovitve tako na brzino...
forplan ::
Pri varnosti je še veliko prostora. Ta nesreča je marsikaj razkrila. Kovinske ograje je potrebno zamenjati z betonskimi, potem boljša oprema gasilcev in reševalcev ob progi, so ugotovitve tako na brzino...
Tisti "varnostnik", ki je spominjal na telebasjka sploh ni bil pripravljen/usposobljen za kaj takega.
da se strinjam
pirat ::
Pri varnosti je še veliko prostora. Ta nesreča je marsikaj razkrila. Kovinske ograje je potrebno zamenjati z betonskimi, potem boljša oprema gasilcev in reševalcev ob progi, so ugotovitve tako na brzino...
Težave, ki bi se rešile v precejšnji meri same od sebe, če bi se dirke preselile nazaj v Evropo, ne pa da se forsira neke dirke sredi puščave in potem za varnostnike začasno (verjetno na študentske napotnice) zaposli neke čudne tipe...(saj ste jih videli včeraj na počasnih posnetkih, ne)?
roCkY ::
Kdo bo šel brez popolne zaščite v ogenj za tistih par USD, ki jih verjetno dobi? Vsak bo refleksno počakal.
pirat ::
Kdo bo šel brez popolne zaščite v ogenj za tistih par USD, ki jih verjetno dobi? Vsak bo refleksno počakal.
Ja, o tem govorim. Brez zaščite. Telebajsek style, kot je omenil forplan.. Ni fora v par USD, fora je, da se dirko organizira tam, kjer bi morala biti kamelja dirka. Verjetno politicna korektnost pa to. Vprasajte Grosjeana kaj si misli o tem, ampak privat, ne preko izjave za javnost. Edino upanje je morda Kimi če bo morda povedal stvari tako ko so v resnici...
mailer ::
Pri varnosti je še veliko prostora. Ta nesreča je marsikaj razkrila. Kovinske ograje je potrebno zamenjati z betonskimi, potem boljša oprema gasilcev in reševalcev ob progi, so ugotovitve tako na brzino...Pri betonski ograji bi voznik ostal vsaj brez nog. Smo že videli take poškodbe.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz
AvtoR ::
Pri varnosti je še veliko prostora. Ta nesreča je marsikaj razkrila. Kovinske ograje je potrebno zamenjati z betonskimi, potem boljša oprema gasilcev in reševalcev ob progi, so ugotovitve tako na brzino...Pri betonski ograji bi voznik ostal vsaj brez nog. Smo že videli take poškodbe.
Če bi bila tam betoska ograja, bi bila to rutinsk nesreča. Avto bi zdrsnil ob ograji, tako pa se je nos zagozdil v ograjo. Pojemek je bil tako močan, da je odtrgalo zadnji del, kjer je večina mase avomobila. Če se avto ne bi prelomil, verjetno sploh ne bi prišlo do požara.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 4 … 30 31 32 33 )Oddelek: Na cesti | 188606 (123166) | |
» | Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 4 … 23 24 25 26 )Oddelek: Na cesti | 182971 (114530) | broken/link |
» | Formula 1 2016 (strani: 1 2 3 4 … 37 38 39 40 )Oddelek: Na cesti | 233570 (147497) | kosta |
» | Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 4 … 66 67 68 69 )Oddelek: Na cesti | 383188 (238783) | BT52 |