» »

Formula 1 2020

Formula 1 2020

««
33 / 48
»»

Scorpy84 ::

PrimozR je izjavil:

Scaramouche1 je izjavil:

S tem se strinjam, poleg tega je bil avto včasih poln 605kg, brez vodnega hlajenja in ni bil tako močan!
Danes je avto čez 100kg težji in vse je ojačano..tako da izlet ne pomeni takoj počenih obes ali vzmetenja...

Eh? 1. kaj ima to veze, 2. vodno hlajene motorje v F1 uporabljajo že prekleto dolgo.


Koliko so zanesljivi motorji postali, da se je ze pozabilo kako smo vcasih gledali izbruh vse tiste hladilne tekocine v paro z mesanico olja. Pa se tisto blokiranje zadnjih koles, ko je motor zabilo. Neprecenljivo. Danes pa sam pis naredi, pa se vedno lahko naredijo par sto metrov. Ce ne pa na elektriko se cel krog, ce le ta ne crkne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Scorpy84 ()

VaeVictis ::

Zanimiv video glede Ham in vožnje v dežju.



ps: Drugače se splača tudi ostale v posnetke na tem kanalu pogledati.
Let's Go Brandon!
Slo-tech.com je postal greznica in izguba časa!
Adijo!

billy ::

Lujz pa ja ne velja, kot "kralj dežja", je hiter, ampak nisi slučajno na nivoju Senne ali pa Šumaherja.

          ::

Šumaherja?

billy ::

Seveda. google.

Cveto ::

Še en Hamiltonov fanboy, kljub sicer dobri teoriji. Hamiltonu je bilo vedno lahko biti dober, ko pa je imel za sekundo hitrejši avto od tekmenecev z primerljivim vozniškim znanjem.

Za razliko do njega je recimo Schumi v Barceloni 1996 z drvarnico od Ferrarija, ki je bila vsaj sekundo počasnejša od ostalih, dosegal čase, ki so bili tudi 2,5 sekunde hitrejši od ostalih. Da niti ne omenjam recimo Senne v Suzuki leta 1985, ko je z Lotusom pošolal vse.

Scorpy84 ::

https://the-race.com/formula-1/schumach...

Tukaj imate dober clanek, glede tega kdo je boljsi.

PrimozR ::

Scaramouche1 je izjavil:

Dostikrat sem slišal komentatorje v v10 eri da ne smejo dolgo časa držati motorje na štartu ker so zračno hlajeni, tko da sem mogoče bil preveč naiven in verjel, sem pa iskal spec motorjev iz tiste ere in nič o hlajenju...

Na koncu glede poante nima veze,lahko da so se pač pregrevali ker so imeli idle tam 6000-7000rpm danes pa manj kot 2000, kar spet daje prednost tej eri,kjer ni tok motorjev zakuhalo že na štartu!

Ne, na hladilnikih nimajo ventilatorjev, zato je na mestu hlajenje slabše. Ampak tako je že dolgo in je enako tudi zdaj. Zračno hlajeni motorji so precej redki, primer tega so 12 in 16-cilindrski motorji Porscheja iz Le Mans in CanAm avtomobilov (917 in druščina).

Za idle speed pa vidim številke 5000 rpm za hibridne motorje.

Glede eksplozij, bel oblak gostega dima je odpoved tesnila na glavi (vodo je potegnilo v cilinder in jo 'kurilo'), plavkast dim je pa posledica težave na batnih obročkih oz. batu, kjer motor začne kuriti olje. Z razvojem tehnologije se je to res zmanjšalo, precej pa je tukaj 'pomagalo' tudi to, da imajo iz leta v leto manjše število motorjev, ki jih lahko uporabijo. Posledično stvari niso več tako močno na meji, kot so bile včasih. Včasih so imeli qually in race motorje ločene, ne pa isti motor za 5+ dirk. Tik pred uvedbo motorja za več dirk je BMW razvijal verzijo V10 motorja brez tesnila na glavi. To so dosegli tako, da so skupaj integrirali cilindre in glavo v en kos. Več (v PDF-u): https://www.reddit.com/r/formula1/comme...

Uizi ::

https://www.rtvslo.si/sport/formula-1/d...

Tukaj imate anketo pejte glasovt, če še niste. :)

free_rider ::

vmesni rezultat po N=1132 glasov

TOP3:
Schumacher 33%
Senna 33%
Hamilton 19%

pripravite kokice, sledijo komentarji...

BT52 ::

 Gre vredu z jajci

Gre vredu z jajci

Cveto ::

Hamiltona ljudje ne bodo imeli tako radi, kot so imeli Schumija ali Senno. Preveč mu je bilo vse nastavljeno in na nek način podarjeno.

Uizi ::

Ma tip nima karizme, to šteje največ. Vsak GOAT ima karizmo, poglejte Jordana.. Hamči je pa en princeska ne pa dirkač in dec! Skače po paddocku s svojim ščenetom..

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Uizi ()

PrimozR ::

Cveto je izjavil:

Hamiltona ljudje ne bodo imeli tako radi, kot so imeli Schumija ali Senno. Preveč mu je bilo vse nastavljeno in na nek način podarjeno.

Tudi Schumacherja so za časa mnogi sovražili.

Scaramouche1 ::

Za idle speed pa vidim številke 5000 rpm za hibridne motorje.


ti to resno?
idle 3400


Pomoje se da dobiti še kak posnetek ki je nižje ker ne kaže ko zažene..

Zgodovina sprememb…

PrimozR ::

Unavailable. Also,
https://www.roadandtrack.com/new-cars/f...

"Normally, the Formula 1 racing engine idles at 5000 RPM--and revs all the way to 15,000--but obviously that isn't acceptable for a street car that needs to pass emissions testing."

Ampak nima v bistvu neke hude veze, catch je v tem, da hladilniki nimajo ventilatorjev, ki bi skoznje vlekli zrak, ko se avto ne vozi. Iz istega razloga se avto pregreje, če nekomu sledijo preblizu, ker jemljejo toplejši zrak od avta pred seboj in jemljejo tudi manj zraka volumsko, ker se pred njimi zrak že premika (zavetrje pa to).

Scaramouche1 ::

PrimozR je izjavil:

Unavailable. Also,
https://www.roadandtrack.com/new-cars/f...

"Normally, the Formula 1 racing engine idles at 5000 RPM--and revs all the way to 15,000--but obviously that isn't acceptable for a street car that needs to pass emissions testing."

Ampak nima v bistvu neke hude veze, catch je v tem, da hladilniki nimajo ventilatorjev, ki bi skoznje vlekli zrak, ko se avto ne vozi. Iz istega razloga se avto pregreje, če nekomu sledijo preblizu, ker jemljejo toplejši zrak od avta pred seboj in jemljejo tudi manj zraka volumsko, ker se pred njimi zrak že premika (zavetrje pa to).



tukaj se na hitro vidi da je na 4500, samo je problem da so začetek odrezali ko prižge...tako da ne verjamem nekim forumom,samo realni telemetriji

PrimozR ::

Prvi frame je 3991. No pa kakrokoli že, manj kot pri V10kah in V8kah, kar je smiselno, ker je specificiran redline nižje, predvsem je pa uporaben redline precej nižje, temu primerno so optimizirani tudi motorji.

Še vedno pa idle speed nima neke veze s pregrevanjem na štartu, kot že omenjeno.



3400.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

          ::

billy je izjavil:

Seveda. google.


Enkrat jim je ratal gamble, da so edini imeli dežno nastavitev avta. Seveda je bil pa takrat Šumaher glavna blagovna znamka F1, tako kot je sedaj Hamilton, in je bilo potrebno vsak dosežek maksimalno poveličevati. Tudi sedaj so glavna “zanimivost” F1 ravno Hamiltonovi rekordi. Ne govori se več o tem, kdo bo zmagal, temveč samo še o tem, kateri rekord bo podrl Hamilton.

billy ::

Pomeni da se tudi sedaj samo "marketinško" poveličuje Hamla?

Dobro, potem pa je Senna en in edini rain master?

Scaramouche1 ::


Še vedno pa idle speed nima neke veze s pregrevanjem na štartu, kot že omenjeno.


Kaj drugega pa ima, bi bilo isto če začneš kot normalni avto, pod 1000 ali nad 7000?
Kaj potem tisti največji faktor?
To da stoji? Sej vsi avti stojijo, pa se ne pregrevajo toliko...

PrimozR ::

Let me quote myself.

PrimozR je izjavil:

Ampak nima v bistvu neke hude veze, catch je v tem, da hladilniki nimajo ventilatorjev, ki bi skoznje vlekli zrak, ko se avto ne vozi. Iz istega razloga se avto pregreje, če nekomu sledijo preblizu, ker jemljejo toplejši zrak od avta pred seboj in jemljejo tudi manj zraka volumsko, ker se pred njimi zrak že premika (zavetrje pa to).

Iz istega razloga, ko sledijo nekomu pomeni, da je hlajenja premalo. Ker med razvojem dirkalnika hladilni sistem optimizirajo precej na mejo, ker to jasno vpliva na aerodinamiko. Manjše luknje za zajem zraka pomenijo manj upora.

Zakaj misliš, da ko pride avto v bokse, v vse luknje zabašejo ventilatorje, v sidepod in rollhoop luknje običajno celo ventilatorje, ki pihajo čez škatle suhega ledu? Hlajenje...

Idlali bi lahko tudi na 20.000 rpm, če bi jim bil interes, da motorji to preživijo, potem bi to upoštevali pri hlajenju. Enako je pri motorjih cestnih avtomobilov. Vsemu se je možno prilagoditi, če je po tem potreba. Da F1 avto idla na mestu, ne glede na št. obratov pri idlanju, enostavno ni del zahtevnika F1 avtomobila.

          ::

billy je izjavil:

Pomeni da se tudi sedaj samo "marketinško" poveličuje Hamla?


Ja itak. Vprašaj folk, ki ne spremlja F1. Samo Hamiltona poznajo.

DamijanD ::

Scaramouche1 je izjavil:


Še vedno pa idle speed nima neke veze s pregrevanjem na štartu, kot že omenjeno.


Kaj drugega pa ima, bi bilo isto če začneš kot normalni avto, pod 1000 ali nad 7000?
Kaj potem tisti največji faktor?
To da stoji? Sej vsi avti stojijo, pa se ne pregrevajo toliko...

Praktično vsi avti imajo ventilator - formule ga nimajo...

Uizi ::



Toto je pa raztural včasih. :D razkantal se je pa tud ko prasec

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Uizi ()

billy ::

Ni videt, da bi mu bilo kaj hudega?

Uizi ::

Potem ko je izstopil je padel v nezavest s hudimi notranjimi poškodbami in pretresom možganov. Na začetku je bil adrenalin še v krvi, so ga komaj našli za ograjo...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Uizi ()

billy ::

Aja, uh. Dec tapravi potem, mu ni videt.

ripmork ::

PrimozR je izjavil:

Cveto je izjavil:

Hamiltona ljudje ne bodo imeli tako radi, kot so imeli Schumija ali Senno. Preveč mu je bilo vse nastavljeno in na nek način podarjeno.

Tudi Schumacherja so za časa mnogi sovražili.

True dat, je bil kar "dirty driver".

Te GOAT debate so itak brezplodne; če bi šli v dom penzionistov spraševat kdo je najboljši vseh časov, bi bili pa Fangio/ Clark/ Fittipaldi feni najbolj glasni :))
Primer Gillesa Vileneuve-a IMO pokaže, kako malo sama statistika pomeni. Ene največjih legend tega športa niti naslova niso osvojili, iz takih ali drugačnih razlogov.

Mi je pa zanimivo brat, kako je npr. Schumacher danes označen za "karizmatičnega". V bistvu je bil vase zaprt, nedostopen, garaški perfekcionist, ki je pač odlično opravljal svoje delo.
Hugh & Laurie sta še skeč naredila...

billy ::

Ja saj introvertni ljudje tudi imajo karizmo :)

Cveto ::

Schumi je imel svojo temno plat, to je res. Bil je pač tako "zagrizen", da je šel včasih preko meje. Vseeno pa je bil takrat daleč najbolj popularen voznik, medtem ko Hamilton danes to ni. Če gledam po obiskovalcih na dirkališčih (pred korono), sem v bistvu poleg že standardnih "tifosijev" opazil več navijačev Verstappna kot Hamiltona. Ljudje pač znajo oceniti pravi talent in borbo. Izjema je jasno Silverstone, ki je Hamiltonov "domači teren".

billy ::

Ne vem kdo se lahko poistoveti z "decom" ki se okoli drkava s pesom in si laseke veže v dretloxe?

Scorpy84 ::

Cveto je izjavil:

Schumi je imel svojo temno plat, to je res. Bil je pač tako "zagrizen", da je šel včasih preko meje. Vseeno pa je bil takrat daleč najbolj popularen voznik, medtem ko Hamilton danes to ni. Če gledam po obiskovalcih na dirkališčih (pred korono), sem v bistvu poleg že standardnih "tifosijev" opazil več navijačev Verstappna kot Hamiltona. Ljudje pač znajo oceniti pravi talent in borbo. Izjema je jasno Silverstone, ki je Hamiltonov "domači teren".


Pri hamiltonu navijaci ne izstopajo, vec navijacev verstapna vidis, zato ker zadnjih 4-5 let nizozemci mnozicno hodijo na dirke. Prej jih skoraj ni bilo videti, danes pa samo vec kot polovico kampa zraven dirkalisca in okoliskih kampih, vidis samo nizozemce, pa se to pridejo par dni prej, da le ne dobis plac.

Scaramouche1 ::



Idlali bi lahko tudi na 20.000 rpm,
če bi jim bil interes, da motorji to preživijo, potem bi to upoštevali pri hlajenju. Enako je pri motorjih cestnih avtomobilov. Vsemu se je možno prilagoditi, če je po tem potreba. Da F1 avto idla na mestu, ne glede na št. obratov pri idlanju, enostavno ni del zahtevnika F1 avtomobila.


Tukaj si šel čez mejo, to da idling nima veze in obrati tudi ne, potem nebi imeli toliko odstopov ko so probali vsakič več obratov dodajat, in to se je zgodilo recimo če so šli dostikrat samo iz 17800 na 18100 in že je šel motor..

To da ti hočeš pokazat kako višji vrtljaji ne pomenijo več energije in toplote je smešno!

Da navaden avto idla pri 5000 bi šel motor dokaj hitro, pa so motorji veliko večji!

Lahko greš na autosport odpreš temo in rečeš da lahko ima idle na 20000 pa nebi bilo nič. Me zanima koliko bi se strinjalo s tabo...

PrimozR ::

Geezus no, popolnoma grešiš point.

To, da Formula 1 avti zakuhajo na štartu, nima nobene veze s tem, pri koliko obratih idlajo. Ima popolnoma vso vezo s tem, da nimajo ventilatorjev na hladilnikih.

Če bi MORALI idlati na 20.000 obratih (navadni cestni avtomobili pa na 5000), bi hladilni sistem temu prilagodili - imeli bi večje hladilnike, huge ass ventilatorje na njih, da bi skoznje vlekli zrak in s tem zagotovili zadosten nivo hlajenja za _ta_ _specifičen_ _primer_. Ker _ta_ _specifičen_ _primer_ ni del 'zahtevnika' Formula 1 avta (idlajo in dvignejo obrate, ko so na mestu, nekje do ene minute v uro in pol dolgi dirki), lahko tudi brez ventilatorjev preživijo, ker ima hladilni sistem dovolj toplotne kapacitete. To pokaže dejstvo, da preživijo štarte ter tudi podatek, da se avtomboili začnejo pregrevati šele po par krogih, ko vozijo za nekom drugim preveč blizu. Ker so zasnovani, da zajemajo svež, 'hladen' zrak, ne pa segret zrak, ki je odpadek avtomobila prej, ki se obenem še giblje v njihovo smer (relativna hitrost zraka, ki ga avto tako zajema, je nižja, s tem pa tudi manjša količina zajetega zraka).

Jasno je, da bo višja hitrost idlanja pomenila več eksplozij in večji vnos energije v sistem. Ampak nikjer nisem rekel, da ni razlike med idlanjem pri 20k, 8k, 5k ali 3k obratih. Rekel sem izključno in le to, da obrati idlanja niso ključni faktor, zakaj F1 avtomobili ne smejo predolgo stati na mestu. Kar je popolnoma res. Ker je ključni faktor za to dejstvo, da nimajo ventilatorjev. A je zdaj jasno, kaj hočem povedati?

Pa ne mi s tem, kaj pomeni določeno število obratov na določenem motorju, kako težko je te stvari doseči, itd., mi je preveč dobro jasno, kakšni pojavi so zadaj. Fun fact, V8 motorji so bli za zasnovo precej bolj zahtevni, kot V10 motorji, ker so imeli tranzient čez neugodno lastno frekvenco 17k obrati, torej ravno v delovnem območju, medtem ko je bil podoben tranzient pri V10kah okrog 13k rpm (sem popravil ta del, sem našel podatek v BMW-jevem članku). Ključni del tega je pa podatek, da je bil pri V10-kah izven delovnega območja motorja. Posledično so V8ke zahtevale večje število dušilnih elementov, da se niso razstrelile. Na to temo priporočam branje vsaj naslednjih prispevkov:
https://www.f1technical.net/features/18...
https://8000vueltas.com/wp-content/uplo...
https://www.f1technical.net/forum/viewt...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Scaramouche1 ::

Rekel sem izključno in le to, da obrati idlanja niso ključni faktor, zakaj F1 avtomobili ne smejo predolgo stati na mestu. Kar je popolnoma res. Ker je ključni faktor za to dejstvo, da nimajo ventilatorjev. A je zdaj jasno, kaj hočem povedati?


Seveda je, ne vem kakšne ventilatorje bi ti not vlekel, ko je očitno da spreminjaš igro.
Mi smo govorili da idle je problem, ti si potem dal posledično večji ventilator, ki pa je očitno velika motnja, ker bi ga zaradi zakuhavanja že zdaj lahko imeli, samo oni vedo da vsak kg na avtu pomeni lahko par desetink, tako pač riskirajo da štart ne bo trajal predolgo!

Pri istih predispozicijah, torej da je tehnika ista, kot smo začeli debato, je idle seveda velik problem, če boš pa zdaj dodal še vodno hlajenje in tekoč dušik je potem brezpredmetno razpravljati, ker v resnici potrjuješ da rabiš za večji idle tudi večjo hladilno moč na začetku!

Jaz sem samo govoril da je razlika med 6000-7000 in 2000 rpm, ti si začel dodajat dodatne ventilatorje da pokažeš da idle nima veze, kar v resnici potrjuje da ima!

In tudi dokazov nimamo da bi oni to dodali, ker so neverjetno problematični pri aero, in bi celo tekmo več zgubil na teži in aero paketu!

Enako kot so delali prej,raje so not led basali in ventilatorje pred tem na polno, da so potem imeli celo dirko manj teže in boljši pretok zraka.

PrimozR ::

Okej, kaj hočeš doseči? Včeraj si govoril, da so avtomobili zračno hlajeni in da zaradi tega ne smejo idlati ter potem zraven blodil, da so ključni obrati. Takoj sem ti povedal, da je težava za to v hlajenju, ker nimajo ventilatorjev. Kar je neizpodbitno dejstvo. Pa že takrat sem efektivno zanikal vse v zvezi z idlanjem, torej da se lahko pregrejejo izključno zaradi manjka ventilatorjev, ne zaradi št. obratov na idle. Vse ostalo v kasnejših postih (zahtevniki & co) je bila zgolj karikarizacija stanja, kot vidim povsem nepotrebna, ker očitno tega nisi razumel. Pa ne glede na to, kakšen ekspert za grame in vibracijsko dinamiko motorjev si postal čez noč, se vsa ta dejstva ne bodo spremenila. Pa tudi ne glede na to, kako TI spreminjaš igro (in zraven tega početja obtožuješ mene). F1 avto na štartu lahko zakuha le in samo izključno zato, ker nima pretoka hladnega zraka skozi radiatorje, torej efektivno ker nima ventilatorjev. Tako kot praktično vsi dirkalniki.

Torej. Še enkrat. Zadnjič. Formula 1 avtomobili na štartu ne smejo stati predolgo zato, ker nimajo ventilatorjev na radiatorjih in zaradi tega lahko zakuhajo. Št. obratov pri idlanju _NIMA_ veze. Če ne verjameš, odklopi varovalko ventilatorja na svojem avtu in ga pusti laufati segretega nekaj minut in povej, če ti je zakuhal. Ne kdaj, če. Št. obratov pri idlanju nima veze s 'če', ampak kdaj, torej več obratov, prej bo ribato. Ampak ribato v vsakem primeru bo.

Pa fun fact, kar nekaj ljudi je zakuhalo svoje Subaruje, ker računalnik nad mislim da ~70 kph ni vklapljal ventilatorja, ne glede na temperaturo hladilne vode. Pri driftanju na snegu pa števec kaže 70+, čeprav se premikaš z ~20 kph in imaš pretoka skozi radiator nič. Idealni pogoji za ribato torej.

Pa FYI, tole je moj zadnji post, namenjen tebi, ker več kot očitno s teboj nima smisla debatirati. Vse, kar sem napisal, je namreč precej splošno znano in povsem logično, zakaj tako je.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

BT52 ::

Scaramouche1 je izjavil:

Rekel sem izključno in le to, da obrati idlanja niso ključni faktor, zakaj F1 avtomobili ne smejo predolgo stati na mestu. Kar je popolnoma res. Ker je ključni faktor za to dejstvo, da nimajo ventilatorjev. A je zdaj jasno, kaj hočem povedati?


Seveda je, ne vem kakšne ventilatorje bi ti not vlekel, ko je očitno da spreminjaš igro.
Mi smo govorili da idle je problem, ti si potem dal posledično večji ventilator, ki pa je očitno velika motnja, ker bi ga zaradi zakuhavanja že zdaj lahko imeli, samo oni vedo da vsak kg na avtu pomeni lahko par desetink, tako pač riskirajo da štart ne bo trajal predolgo!

Pri istih predispozicijah, torej da je tehnika ista, kot smo začeli debato, je idle seveda velik problem, če boš pa zdaj dodal še vodno hlajenje in tekoč dušik je potem brezpredmetno razpravljati, ker v resnici potrjuješ da rabiš za večji idle tudi večjo hladilno moč na začetku!

Jaz sem samo govoril da je razlika med 6000-7000 in 2000 rpm, ti si začel dodajat dodatne ventilatorje da pokažeš da idle nima veze, kar v resnici potrjuje da ima!

In tudi dokazov nimamo da bi oni to dodali, ker so neverjetno problematični pri aero, in bi celo tekmo več zgubil na teži in aero paketu!

Enako kot so delali prej,raje so not led basali in ventilatorje pred tem na polno, da so potem imeli celo dirko manj teže in boljši pretok zraka.


? Stari pa ti si izmišljuješ nekaj. Malo vdihni pa preberi, kaj ti je Primož napisal. F1 nima ventov. Pod 1 točko so tole dodatna brezvezna masa, že od 60ih. Vsak avto pa z vodnim hlajenjem nebo zaribal takoj. Voda ima zelo visok specifični toplotni koeficient. Z drugimi besedami voda lahko absorbira znatno količino enegije, navkljub temu, da radiatorji nimajo zračnega pretoka. Tole traja vse dokler ne pride do toplotnega zasičenja = pri motorjih prej pride do pregretja mazalne površine, ter izparevanja olja. Ta pa vodi v razbitje mazalnega flina, ki vodi v zariban motor in ter razfukat turbo ali kompresor.

Scaramouche1 ::

Pa fun fact, kar nekaj ljudi je zakuhalo svoje Subaruje, ker računalnik nad mislim da ~70 kph ni vklapljal ventilatorja, ne glede na temperaturo hladilne vode. Pri driftanju na snegu pa števec kaže 70+, čeprav se premikaš z ~20 kph in imaš pretoka skozi radiator nič. Idealni pogoji za ribato torej.


wow to so ti argumenti brez kakršne koli vednosti?

Pa začnimo potem od realnih podatkov naprej!

Formula 1 motor ki se vrti na 18000 plus obratov se ne segreva?


Tukaj je Honda ki na dyno segreva cevi na 800 stopinj Celzija! Imajo poseben ventilator ki ga ne moreš dati na avto ker je prevelik!

To da je motor hladen kot na avtu, cevi pa tako vroče, je smešen argument!

Pa dodajmo še tvoj argument
F1 avto na štartu lahko zakuha le in samo izključno zato, ker nima pretoka hladnega zraka skozi radiatorje, torej efektivno ker nima ventilatorjev. Tako kot praktično vsi dirkalniki.


Če bi vsaj malo naštudiral pretok zraka bi videl koliko ga tudi rabijo in da je tvoja trditev smešna!

http://formula1-dictionary.net/engine.h...


Revving to 18,000 RPM, a modern Formula One engine will consume a phenomenal 450 liters of air every second
, with race fuel consumption typically around the 65 l/100 Km. Revving at such massive speeds equates to an accelerative force on the pistons of nearly 9000 times gravity (9000 G).


Če bi ta motor vrtel na 20000 pri miru brez fanov, je nemogoče da spravi tako količino zraka v motor in bi bilo tega zelo hitro konec za motor!

Oni nimajo ventilatorjev ker take količine na štartu pač ne moreš not dati in če obstaja je prevelik za na F1!

Lahko ti sam sebi čestitaš koliko hočeš,vendar ne upoštevaš osnovnih danosti F1 in motorjev ki delujejo na taki frekvenci in temperaturi, potem pa dodati zraven ta argument ekvivalence...

Če ne verjameš, odklopi varovalko ventilatorja na svojem avtu

DamijanD ::

Sicer ni vse samo od obratov odvisno, tudi od obremenitve...

Scaramouche1 ::

DamijanD je izjavil:

Sicer ni vse samo od obratov odvisno, tudi od obremenitve...


In tukaj so največje, kar pomeni da bi brez zraka to šlo zelo hitro v nilo!

At 20,000 rpm the CA's maximum piston acceleration was 10,616 g while the load imparted on each crankpin by the associated piston and con rod reached a very substantial 5937 kg at that unprecedented speed. To put that into context, an anti-ballistic missile attains a g-force of only 100 g while 5937 kg is approximately two and a half times the weight of a Rolls Royce Wraith! Cosworth, to counteract high friction that can counteract horsepower gain, applyed a Diamond-Like Carbon (DLC) coating to the piston skirts.




Even at "only" 12,000rpm there are seven tons of load going up a con rod, which responds by growing longer, then 12 tons going down it, which unavoidably shortens it somewhat! F1 piston travels only about 40 millimeters and acceleration from 0 to 100kmh has been measured at 0.0005 seconds. The bore is roughly 98 millimeters (called supersquare bore (wider than higher)).

In tukaj je odgovor zakaj sama mašina nebi zmogla idle na 20000rpm!

The engines produce over 100,000 BTU per minute (1,750 kW) of heat that
must be dumped, usually to the atmosphere via radiators and the exhaust, which can reach temperatures over 1,000 degrees Celsius.


http://formula1-dictionary.net/engine.h...

Uizi ::

.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Uizi ()

Uizi ::



Lulz

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Uizi ()

sivistol ::

hamilton goat 93 races, mečka pa tud 7 zaporednih

Gambino ::

Opa opa opa Mercedes s 7. zaporednimi naslovi, nov rekord. Hamiltonu pa kapo dol, človek je iz drugega sveta, tako dominantnega voznika ni bilo nikdar. Perfekcija.

springfield ::

In kaj tocno je Hamilton danes naredo tako perfektnega? Premagal je mostvenega kolega s poskodovanim avtom? Res, kapo dol :))

dild0idis ::

springfield je izjavil:

In kaj tocno je Hamilton danes naredo tako perfektnega? Premagal je mostvenega kolega s poskodovanim avtom? Res, kapo dol :))


Vse!

Zmagal je in pobral najhitrejši krog!

Kaj bi pa lahko še naredil?
Ni važno na koga mečeš jedrske, važno je, da ti Lady Gaga poje!

Skyman ::

Pa vmes se FIA prizgala VSC da je lahko sel v bokse...in po boksih cudezno VSC izginil (avto so pa cudezno po 2 krogih v 27s umaknil)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Skyman ()

BT52 ::

GOAT

Gambino ::

Skyman je izjavil:

Pa vmes se FIA prizgala VSC da je lahko sel v bokse...in po boksih cudezno VSC izginil (avto so pa cudezno po 2 krogih v 27s umaknil)


Prišel bi v vsakem primeru na prvo mesto, tako da mu to ni nevem kako pomagalo. Bottas ni imel za burek proti Hamiltonu danes.
««
33 / 48
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 430 31 32 33 )

Oddelek: Na cesti
1616189135 (123695)          
»

Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
1251183377 (114936) broken/link
»

Formula 1 2016 (strani: 1 2 3 437 38 39 40 )

Oddelek: Na cesti
1975234014 (147941) kosta
»

Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 466 67 68 69 )

Oddelek: Na cesti
3430383924 (239519) BT52

Več podobnih tem