» »

Formula 1 2020

Formula 1 2020

««
17 / 48
»»

Meizu ::

Upam, da si to mislil kot sarkazem ali kaksno neokusno salo - pa ti zagotavljam, da zame koza ne igra nobene vloge.

PrimozR ::

Meizu je izjavil:

Mclaren je bil vsaj enako dober, ce ne hitrejsi.





ripmork je izjavil:

primer dileme:
Za Hamiltona se je že pred prihodom v f1 videlo, da gre za izjemen talent (v GP2 izrazito opozoril nase). Da se v svoji rookie sezoni boriš za naslov proti Alonsu je prikaz nesporne hitrosti. Dober dirkalnik gor/dol, ključna je relativna hitrost glede na sotekmovalca v istem moštvu - v katerem je imel enega od najboljših dirkačev te ere!
...no, potem ti gre pa ta isti Lewis vozit Ayrtonov Mclaren in je njegov komentar novinarjem, da si zaboga ne predstavlja, kako brutalno bi bilo vozit to mrcino na meji. Bi se sedanji super-talenti, ki so odraščali ob Playstationu in vozijo v relativno varnih bolidih upali pritiskati na gas v dirkalnikih izpred 30 let? Ter po drugi strani, bi se nekdanje legende mogoče hude mučile v novih dirkalnikih polnih gumbov, kjer je treba izrazito čuvat material, vozit mehko?

Voziš tisto, kar poznaš. Če ne moreš, ne moreš biti najboljši. Avti so bili takrat takšni kot so bili, na vrh so prišli dirkači, ki so. Danes je mogoče drugače, če bi zamenjali avtomobile, bi bili na vrhu morda drugi dirkači. Ampak to ne spremeni ničesar, seznam zmagovalcev je sestavljen iz tistih, ki so zmagovali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

billy ::

Zakaj se bi sploh pri tako tehnično odvisnem športu, kot je F1, govorilo, da je drikač GOAT? Kaj pa če je GOAT en geek, ki vse skupaj dizajnira? Zakaj se daje fokus na dirkaču, ki v bistvu samo obrača volan in naredi, ne vem, mogoče le 10% vsega dela?

Torej med obračalci volana je lahko goat hamilton, ampak z GOAT-i iz ostalih športov, se pa ne more primerjat.

pirat ::

Osnovna napaka je že to, da se formula 1 tretira kot šport.
Saj to ni šport, to je demonstracija tehničnega napredka na področju aerodinamike, motorjev na notranje izgorevanje, regeneracije energije, ipd., voznik pa le izvaja tovrstno predstavitev.
Skratka, Hamilton je nekoliko bolj sofisticirana hostesa, najeta s strani Mercedesa :-)

billy ::

Res je, včasih je bila šport, zdaj pa je nekje na pol virtualna zadevščina.

Ampak tako tudi šah ni šport, čeprav tam se brez problema določi, kdo je GOAT.

pirat ::

billy je izjavil:

Res je, včasih je bila šport, zdaj pa je nekje na pol virtualna zadevščina.

Ampak tako tudi šah ni šport, čeprav tam se brez problema določi, kdo je GOAT.

Saj lahko rečemo, da je:
- Hamilton GOAT hostesa Mercedesa,
- Schumacher GOAT hostesa Ferrarija, hkrati tudi GOAT podajalec feedbacka razvojnikom,
- Newey GOAT aerodinamik karavane F1
Za vsakega nekaj ne?

Vazelin ::

Lulz Hamilton hostesa:D
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

billy ::

pirat je izjavil:

billy je izjavil:

Res je, včasih je bila šport, zdaj pa je nekje na pol virtualna zadevščina.

Ampak tako tudi šah ni šport, čeprav tam se brez problema določi, kdo je GOAT.

Saj lahko rečemo, da je:
- Hamilton GOAT hostesa Mercedesa,
- Schumacher GOAT hostesa Ferrarija, hkrati tudi GOAT podajalec feedbacka razvojnikom,
- Newey GOAT aerodinamik karavane F1
Za vsakega nekaj ne?


Res je, ampak moti me uporaba besede GOAT, ki v "splošnem žargonu" pomeni:
What does G.O.A.T. mean?

Not many people can claim to be the G.O.A.T., but those who can are the Greatest Of All Time in their field. Most often, the acronym G.O.A.T. praises exceptional athletes but also musicians and other public figures.

Tu torej F1 voznike ne moremo štet zraven, mogoče tiste iz stare ere, ko so še vse delali ročno, to danes pa ni več ničemu podobno.

Ali pa štejemo Lojza med "musicians and other public figures". Ampak tudi v tem primeru ga šumi poseka, ker je vseeno bolj znana "public" figura.

Ok, eno možnost še ima Lojza, da "skine" šumla.

Naj zapusti F1, se vrne, in osvoji naslov ali pa pole v Monacu ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: billy ()

VaeVictis ::

billy je izjavil:


Res je, ampak moti me uporaba besede GOAT, ki v "splošnem žargonu" pomeni:
What does G.O.A.T. mean?

Not many people can claim to be the G.O.A.T., but those who can are the Greatest Of All Time in their field. Most often, the acronym G.O.A.T. praises exceptional athletes but also musicians and other public figures.

Tu torej F1 voznike ne moremo štet zraven, mogoče tiste iz stare ere, ko so še vse delali ročno, to danes pa ni več ničemu podobno.


Zakaj ne?

Saj so vsi odlični atleti z izjemno kondicijo in z izjemnimi rekacijskimi sposobnostmi.

ps: BTW zgoraj je bilo omenjen kulten status Gilles Villeneuve, to da nekoga hvalijo in ima kulten status, še ne pomeni, da je GOAT, recimo folk hvali kultni fillm The Rocky Horror Picture Show (1975), pa nekako ne verjamem, da ga bo veliko ljudi proglasilo za najboljšega vseh časov.

abscrock je izjavil:

Zarad mene se lahko prerekate kolikor hočete. Hamilton ne bo GOAT dokler bo črn in pika!


Morda, samo vseeno to, da vozi črn Mercedes in ne rdečega Ferrarija ne sme biti ovira, da je nekdo GOAT ali ne!
Let's Go Brandon!
Slo-tech.com je postal greznica in izguba časa!
Adijo!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: VaeVictis ()

billy ::

Tudi astronavti so izjemni atleti, pa nihče ne reče da je bil Neil GOAT :)

forplan ::

Vazelin je izjavil:

Lulz Hamilton hostesa:D


Čisto prava beseda za Hamiltona ali pa Pop princess itd...
da se strinjam

VaeVictis ::

billy je izjavil:

Tudi astronavti so izjemni atleti, pa nihče ne reče da je bil Neil GOAT :)


Seveda ne, ker je GOAT Gennady Padalka, astronavt, ki ima največ dni preživetih v vesolju 878.480, bogi Neil ima samo dobrih 8 dni! :D
Let's Go Brandon!
Slo-tech.com je postal greznica in izguba časa!
Adijo!

PrimozR ::

billy je izjavil:

Zakaj se bi sploh pri tako tehnično odvisnem športu, kot je F1, govorilo, da je drikač GOAT? Kaj pa če je GOAT en geek, ki vse skupaj dizajnira? Zakaj se daje fokus na dirkaču, ki v bistvu samo obrača volan in naredi, ne vem, mogoče le 10% vsega dela?

Torej med obračalci volana je lahko goat hamilton, ampak z GOAT-i iz ostalih športov, se pa ne more primerjat.

Ker ni važno, kdo je gladiatorju naredil meč, ljudem v areni je važno, kaj je gladiator z njim naredil.

Manjšemu krogu ljudi (geekom/nerdom) seveda je važno, kdo je mojster za mečom, ampak glavnina gleda za gladiatorjem.

pirat je izjavil:

Osnovna napaka je že to, da se formula 1 tretira kot šport.
Saj to ni šport, to je demonstracija tehničnega napredka na področju aerodinamike, motorjev na notranje izgorevanje, regeneracije energije, ipd., voznik pa le izvaja tovrstno predstavitev.
Skratka, Hamilton je nekoliko bolj sofisticirana hostesa, najeta s strani Mercedesa :-)

Pejt kdaj na 10-minutno seanso gokartov in potem povej, da to ni šport (če gledamo na šport kot nekaj, kar je fizično zahtevno in samo sebi namen). Sicer pa, Moto_ŠPORT_.

VaeVictis je izjavil:

billy je izjavil:

Tudi astronavti so izjemni atleti, pa nihče ne reče da je bil Neil GOAT :)


Seveda ne, ker je GOAT Gennady Padalka, astronavt, ki ima največ dni preživetih v vesolju 878.480, bogi Neil ima samo dobrih 8 dni! :D

Legenda, dobrih 2400 let je bil v vesolju! :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

springfield ::

V vesolju se pocasneje staras :P Verjetno je tisto decimalna pika, vsaj jaz si tako razlagam.

PrimozR ::

Je ja, ampak živimo v delu sveta, ki uporablja decimalno vejico in piko kot ločilo med tisočicami, tako da 3 mesta za 'vejico' izgledajo ravno narobe :D

VaeVictis ::

VaeVictis je izjavil:

billy je izjavil:

Tudi astronavti so izjemni atleti, pa nihče ne reče da je bil Neil GOAT :)


Seveda ne, ker je GOAT Gennady Padalka, astronavt, ki ima največ dni preživetih v vesolju 878,480 oz. 878 dni 11 ur in 31 minut, bogi Neil ima samo dobrih 8 dni! :D


ps: Hvala PrimozR za popravek, morala bi biti vejica, namesto pike!
Let's Go Brandon!
Slo-tech.com je postal greznica in izguba časa!
Adijo!

PrimozR ::



Fak Lando je car. Majkemi.

O fak. Berem komentarje... Geezus :D
Kdor ni gledal Initial D-ja, do it. Do it now. :P

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

ripmork ::

PrimozR je izjavil:

Voziš tisto, kar poznaš. Če ne moreš, ne moreš biti najboljši. Avti so bili takrat takšni kot so bili, na vrh so prišli dirkači, ki so. Danes je mogoče drugače, če bi zamenjali avtomobile, bi bili na vrhu morda drugi dirkači. Ampak to ne spremeni ničesar, seznam zmagovalcev je sestavljen iz tistih, ki so zmagovali.

Sure, vsak v svojem obdobju pač poskuša naredit maksimum glede na ostale, kaj več tako ne more. Kot rečeno, v absolutnem smislu zato nemogoče zares reči, kdo je najboljši vseh časov (statistika spet ne pove čisto vsega, čeprav je precej dober indikator).

Sicer pa jap, Lando je car :) Res lepo videt, da Mclaren nadaljuje po pravi poti.
Se mi zdi, da se bo Sainzu še malo kolcalo po Mclarnu, tako kot sta se tadva ujela v britanski ekipi, se malokdo. Upam sicer, da se motim in se rdeči poberejo, ker res rabimo konkurenco spredaj. Če RB kmalu ne pripelje izboljšav in posodobitev, se bo Lewis sprehodil do naslova. Upanje za popestritev sezone gre zaenkrat pretežno v Bottasa in Verstappna. "Midfield" je pa že nekaj časa mesarsko klanje :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

BT52 ::

Mercedes F1 team je GOAT zaradi GOAT voznika. :D

billy ::

Dobro no, @ Lando, če mu vse govorijo po radiu kaj naj dela? Dafak.

BT52 ::

PrimozR je izjavil:



Fak Lando je car. Majkemi.

O fak. Berem komentarje... Geezus :D
Kdor ni gledal Initial D-ja, do it. Do it now. :P


Yeah še najbolj mi je všeč kako jasno in konstanten je njegov inženir. Recimo v času "korona počitnic" sem gledal njegov stream v iRacingu pa je bila komunikacija enaka. Tako, da se dobro razumeta. Še enake "kodne" besede so uporabljali (enkrat je še zraven imel "inženirja za dinamiko za dodatni setup"). Skratka vse to kaže na kolegialnost in pristno timsko delo. Še posebej pomaga, ko je dirkač pač dober pubec. Jah "rich milk" je kar hiter. :)

billy je izjavil:

Dobro no, @ Lando, če mu vse govorijo po radiu kaj naj dela? Dafak.


TROLOLO @billy PRONTO?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

PrimozR ::

ripmork je izjavil:

PrimozR je izjavil:

Voziš tisto, kar poznaš. Če ne moreš, ne moreš biti najboljši. Avti so bili takrat takšni kot so bili, na vrh so prišli dirkači, ki so. Danes je mogoče drugače, če bi zamenjali avtomobile, bi bili na vrhu morda drugi dirkači. Ampak to ne spremeni ničesar, seznam zmagovalcev je sestavljen iz tistih, ki so zmagovali.

Sure, vsak v svojem obdobju pač poskuša naredit maksimum glede na ostale, kaj več tako ne more. Kot rečeno, v absolutnem smislu zato nemogoče zares reči, kdo je najboljši vseh časov (statistika spet ne pove čisto vsega, čeprav je precej dober indikator).

Sicer pa jap, Lando je car :) Res lepo videt, da Mclaren nadaljuje po pravi poti.
Se mi zdi, da se bo Sainzu še malo kolcalo po Mclarnu, tako kot sta se tadva ujela v britanski ekipi, se malokdo. Upam sicer, da se motim in se rdeči poberejo, ker res rabimo konkurenco spredaj. Če RB kmalu ne pripelje izboljšav in posodobitev, se bo Lewis sprehodil do naslova. Upanje za popestritev sezone gre zaenkrat pretežno v Bottasa in Verstappna. "Midfield" je pa že nekaj časa mesarsko klanje :)

Ej, točno to. Pri objavi sem razmišljal, zakaj zaboga milega bi šel iz McLarna?? Drugo leto dobijo Mercedesove motorje, za Mercedes se že leta govori, da bodo pobegnili, torej je samo vprašanje časa, kdaj dejansko spokajo (plus Aston Martin drugo leto, kjer ima Mercedes prste pri znamki AM), kar bi pomenilo, da McLaren spet postane defacto tovarniško moštvo Mercedesa. Okej, Ferrari je Ferrari, ampak večkrat smo že videli, da preskok v Ferrari ni nujno dobra stvar za kariero. Fisichelli je to ubilo F1 kariero (ko je sredi sezone skočil iz Force Indie, da je nadomestil Massa), ampak njega rešuje vsaj to, da je potem naredil dobro kariero v endurance racingu z AF Corse.

billy je izjavil:

Dobro no, @ Lando, če mu vse govorijo po radiu kaj naj dela? Dafak.

A drugim pa misliš da ne?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

broken/link ::

za ricciardota sem bil najprej malo žalosten, ker je napovedal, da iz renaulta prestopa v mclaren, ker so bile še žive govorice za ferrari. ampak ko prespiš in se malo oddaljiš od vsega skupaj - zanj hvala bogu, da ni šel v ferrari. v RBju se je vidlo, da je lahko bil on-on. tudi zadnjo sezono, ko se je stavlo na verstappna, se je še vedno pokazal njegov karakter. sedaj je v Renaultu vse skupaj malo zamrlo, v Ferrariju bi pa lahko svojo osebnost samo še pokopal. McLaren mu bo vseeno dal dovolj svobode, da bo lahko pokazal svoj maksimum in na koncu se mi zdi prava odločitev. in posledično mi je malo žal sainza. je pa tudi res, da se je sainz do sedaj še pri vsaki ekipi moral dokazovat (pri ferrariju ne bo nič drugače) in še pri vsaki ekipi mu je uspelo dokazat, da je vrhunski dirkač. in upam, da bo pri ferrariju enako.

pa spet - ne smemo pozabit, da bo drugo leto mclaren dirkal z mercedesovimi motorji - kar bo spet terjalo prilagajanje. sej po eni strani razumem, po drugi strani pa spet ne, ker spremembe vsakih par let ne prinašajo nič dobrega - so si to sami do(/po)kazali. Bomo vidli. upam, da jim uspe, ker več močnih moštev == bolj zanimive dirke. če odštejemo mercedes so že sedaj dirke zanimive :D

edit: zakaj je šel v ferrari je pa dost razumljivo.
1. ferrari
2. tovarniška ekipa

četudi bi se boril ferrari zgolj za 10mesto, je na konc koncev še vedno ferrari.

Zgodovina sprememb…

Scorpy84 ::

PrimozR je izjavil:

ripmork je izjavil:

PrimozR je izjavil:

Voziš tisto, kar poznaš. Če ne moreš, ne moreš biti najboljši. Avti so bili takrat takšni kot so bili, na vrh so prišli dirkači, ki so. Danes je mogoče drugače, če bi zamenjali avtomobile, bi bili na vrhu morda drugi dirkači. Ampak to ne spremeni ničesar, seznam zmagovalcev je sestavljen iz tistih, ki so zmagovali.

Sure, vsak v svojem obdobju pač poskuša naredit maksimum glede na ostale, kaj več tako ne more. Kot rečeno, v absolutnem smislu zato nemogoče zares reči, kdo je najboljši vseh časov (statistika spet ne pove čisto vsega, čeprav je precej dober indikator).

Sicer pa jap, Lando je car :) Res lepo videt, da Mclaren nadaljuje po pravi poti.
Se mi zdi, da se bo Sainzu še malo kolcalo po Mclarnu, tako kot sta se tadva ujela v britanski ekipi, se malokdo. Upam sicer, da se motim in se rdeči poberejo, ker res rabimo konkurenco spredaj. Če RB kmalu ne pripelje izboljšav in posodobitev, se bo Lewis sprehodil do naslova. Upanje za popestritev sezone gre zaenkrat pretežno v Bottasa in Verstappna. "Midfield" je pa že nekaj časa mesarsko klanje :)

Ej, točno to. Pri objavi sem razmišljal, zakaj zaboga milega bi šel iz McLarna?? Drugo leto dobijo Mercedesove motorje, za Mercedes se že leta govori, da bodo pobegnili, torej je samo vprašanje časa, kdaj dejansko spokajo (plus Aston Martin drugo leto, kjer ima Mercedes prste pri znamki AM), kar bi pomenilo, da McLaren spet postane defacto tovarniško moštvo Mercedesa. Okej, Ferrari je Ferrari, ampak večkrat smo že videli, da preskok v Ferrari ni nujno dobra stvar za kariero. Fisichelli je to ubilo F1 kariero (ko je sredi sezone skočil iz Force Indie, da je nadomestil Massa), ampak njega rešuje vsaj to, da je potem naredil dobro kariero v endurance racingu z AF Corse.

billy je izjavil:

Dobro no, @ Lando, če mu vse govorijo po radiu kaj naj dela? Dafak.

A drugim pa misliš da ne?


Fiziko je ze takrat rekel, da je to njegova zadnja sezona, se preden je prisel v ferrari.

billy ::

PrimozR, saj vsem. Zato ne vem, kako ste lahko tako impresionirani nad takšnimi "few laps" dosežki, če itak dirkaču 80% dela naredi inženir.

PrimozR ::

Če ti lahko zadevo opraviš bolje brez podpore inženirja, go for it.

billy ::

"debata" teče še naprej iz GOAT tematike, kako se lahko poveličuje voznike, če sploh niso v večini zaslužni za dosežke?

Glede na videno, bi rekel, da inženir naredi večji del, kot voznik.

          ::

Saj so rekli: ljudje se identificirajo in navijajo za voznika. Kolikokrat pa v medijih vidiš, da se omenja konstruktorski naslov? Itak pa je ta GOAT debata povsem brezplodna: imamo uradne podatke o številu naslovov, kljub temu pa si lahko vsak od nas izmisli svojo metriko, v kateri najde svojega favorita.

broken/link ::

Seveda niso samo vozniki zaslužni za dosežke. še posebej je to očitno zadnjih 5let, ko dominira mercedes. dej hamiltona v williams. ampak to je pač F1. če ti ta aspekt F1 ni všeč, maš recimo F2 al pa kak drug šport.

se ne strinjam, da inžinir naredi 80% dela, ampak ok, lahko izhajamo tudi iz te trditve.
poanta je v tem, da zgornja trditev ne velja za enega dirkača, velja za vse.
s tem da so radio komunikacijo omejili par let nazaj, pred tem je bilo tega še več. Ampak spet - za vse enako.
če gremo xyz let nazaj, pa radio komunikacije sploh ni bilo. - spet - za vse enako.
in tudi če je za vse enako, mora še vedno dirkač premaga preostalih XX dirkačev.

število naslovov spet ni edino merilo. ker maš različne sezone, različno konkurenco, različno odpeljanih dirk,... In tle ljudje nikoli ne bodo prišli skupaj, kaj je res pomembno in kaj je manj pomembno in zakaj je pomembno,... sej, v drugih športih je enako, tko da za nekoga je GOAT nekdo, za drugega pa spet nekdo drug. In s tem ni nič narobe.

          ::

Saj zato se je pa brezveze pogovarjati, ker imamo vsak svojega najboljšega in ne bomo nikoli prišli skupaj.

Ganon ::

Bolj ko razmišljam, bolj mi je všeč letošnja sezona. Imamo po tri zaporedne dirkaške vikende in koledar, ki še vedno ni zapolnjen v celoti, kar daje prostor presenečenjem. Luštno bo. :D

pirlo ::

Res je všečna sezona, ko je že sedaj odločeno prvenstvo. No, vsaj zapravljanja nedeljskih popoldnevov več ne bo, raje malo več športanja zunaj :)

Mikrohard ::

Konstruktorsko ja... med Bottasom in Hamiltonom pa zaenkrat še ni odločeno.

PrimozR ::

billy je izjavil:

"debata" teče še naprej iz GOAT tematike, kako se lahko poveličuje voznike, če sploh niso v večini zaslužni za dosežke?

Glede na videno, bi rekel, da inženir naredi večji del, kot voznik.

Kot sem ti rekel. Pojdi in osvoji naslov prvaka, če je tako enostavno.

springfield ::

Mikrohard je izjavil:

Konstruktorsko ja... med Bottasom in Hamiltonom pa zaenkrat še ni odločeno.

Bi se moralo Hamiltonu kar konkretno zalomit, da bi ga Bottas premagal

billy ::

PrimozR je izjavil:

billy je izjavil:

"debata" teče še naprej iz GOAT tematike, kako se lahko poveličuje voznike, če sploh niso v večini zaslužni za dosežke?

Glede na videno, bi rekel, da inženir naredi večji del, kot voznik.

Kot sem ti rekel. Pojdi in osvoji naslov prvaka, če je tako enostavno.


Govora je o GOAT in ne o tem, da je voziti F1 enostavno.

PrimozR ::

Kaj hočeš zdaj povedat?

pirat ::

PrimozR je izjavil:

Kaj hočeš zdaj povedat?

Da je bolj zajebano narediti konkurencen bolid kot pa voziti konkurencen bolid.
S tem se verjetno strinjas, ne?

PrimozR ::

Govora je bilo o Landovem onboard posnetku, kjer je billy rekel, da inženir naredi večino dirkaču prek radia. Ko mu govori v kater mode naj da avto in podobno. Torej govorimo o 'on track performancu' in o tem, kako avto peljati, ne kakšen je avto.

Če večino dela naredi inženir, je F1 avto peljati enostavno. Če F1 avto ni peljati enostavno, so inženirji še toliko večje zvezde, nekajkrat večje, kot vozniki. Zakaj potem ne govorimo o njih? Ker so samo ljudje in ker ne morejo biti toliko boljši od voznikov. Kar pomeni, da voznik definitivno ima svojo vlogo. In to ne majhno. Kdor v to dvomi, naj gre peljati gokart. Potem naj si pa predstavlja, da med vožnjo gokarta najde nek specifičen komad s pritiskanjem volanskih komand iz osebnega avta. Potem naj se pa vse to še nekoliko potencira, tako s silami kot s kompleksnostjo volana in stvarmi, ki jih je treba 'najti' (recimo vskaih 10 sekund nov, drug, specifičen komad).

Če je še vedno enostavno, potem bo billy enostavno svetovni prvak v F1. Itak večino dela naredi inženir, potrebuje samo dobrega inženirja.

Kar se tiče zasnove avta, ja, zelo dobrih ali vrhunskih avtov je manj, kot je vrhunskih voznikov. Zato v njih praviloma sedijo le vrhunski vozniki. To seveda še ne pomeni, da bo dominanten avto zmagoval kar s komerkoli za volanom.

Tilen88 ::

A niso pri Ferrariju govorili o novem ožjem nosu in kupu posodobitzev? Prižgem stream pa je isti dirkalnik kot v Avstriji. Mogoče na FP2?

billy ::

V čem pa finta, da je Kubica zemenjal Kimija?

videc ::

Sponzorji...

billy ::

Da ima Kubica več sponzorjev, kot Kimi? Svašta... Da bi te vsaj Antonija menjal...al pa se kimiju ne da, pa je sam rekel?

broken/link ::

to mi je blo zlo zanimivo.
in kapo dol dirkaškemu inžinirju od norrisa.

springfield ::

Tilen88 je izjavil:

A niso pri Ferrariju govorili o novem ožjem nosu in kupu posodobitzev? Prižgem stream pa je isti dirkalnik kot v Avstriji. Mogoče na FP2?

To so mediji govorili in ugibali. Na Madzarsko niso pripeljali nic novega, vsaj tako pravijo.

Gambino ::

1. L. HAMILTON Mercedes 1:16,003
2. V. BOTTAS Mercedes 0,086
3. S. PEREZ Racing P. 0,527
4. L. STROLL Racing P. 0,964
5. D. RICCIARDO Renault 1,197
6. S. VETTEL Ferrari 1,235
7. C. LECLERC Ferrari 1,401
8. M. VERSTAPPEN Red Bull 1,432
9. L. NORRIS McLaren 1,520
10. E. OCON Renault 1,612


Mercedez razred zase. Še z lanskim avtom žgejo konkurenco. Kapo dol.

broken/link ::

1.trening. A moram še kej druzga rečt?

2.trening pa dež in hamiltona sploh ni med top10! DRAMA!!!
1 VET 1:40.464
2 BOT 1:40.736
3 SAI 1:41.784
4 STR 1:42.380
5 PER 1:42.470
6 GAS 1:42.588
7 VER 1:42.820
8 GRO 1:43.335
9 RAI 1:43.471
10 LEC 1:43.725

BT52 ::

springfield je izjavil:

Tilen88 je izjavil:

A niso pri Ferrariju govorili o novem ožjem nosu in kupu posodobitzev? Prižgem stream pa je isti dirkalnik kot v Avstriji. Mogoče na FP2?

To so mediji govorili in ugibali. Na Madzarsko niso pripeljali nic novega, vsaj tako pravijo.


Mediji nabijajo o nosu že 3 leto. Tako, da enkrat bodo zadeli.

Drugače pa je Matia rekel, da so te Madžarske posodobitve predčasno privekli v Avstrijo. Tako, da pričakovano danes samo poizkušajo kombinacije staro krilce in novo dno. V bistvu zbirajo podatke, ki bi jih lahko dobili že prešnji teden. Čeprav je aero oddelek v kurcu in rabijo čas, da se najdejo. Tako, da bodo domnevno po mojem mnenju posodobitve v prihodnje na pavziranju dokler ne ugotovijo, kaj je šlo narobe itd. Skratka standardna procedura v svetu inženiringa, :D Prvo osnove potem kompleksnost in rešitve.

pirlo ::

Jap. Ferrari bi moral začet lobirat da vpeljejo nazaj teste na stezi z istimi limitami kot v vetrovniku oz. simulacijami. Ni to za njih :) Z nekim standardnim motorjem (recimo prvo verzijo v sezoni) in Pirelli showdown gumami tudi ne bi bilo nefer do ostalih, ki ne bi vozili po stezi. Pa cenovno verjetno ni kaj dražje kot te kompleksne simulacije in vetrovniki.

Meizu ::

PrimozR je izjavil:

Govora je bilo o Landovem onboard posnetku, kjer je billy rekel, da inženir naredi večino dirkaču prek radia. Ko mu govori v kater mode naj da avto in podobno. Torej govorimo o 'on track performancu' in o tem, kako avto peljati, ne kakšen je avto.

Če večino dela naredi inženir, je F1 avto peljati enostavno. Če F1 avto ni peljati enostavno, so inženirji še toliko večje zvezde, nekajkrat večje, kot vozniki. Zakaj potem ne govorimo o njih? Ker so samo ljudje in ker ne morejo biti toliko boljši od voznikov. Kar pomeni, da voznik definitivno ima svojo vlogo. In to ne majhno. Kdor v to dvomi, naj gre peljati gokart. Potem naj si pa predstavlja, da med vožnjo gokarta najde nek specifičen komad s pritiskanjem volanskih komand iz osebnega avta. Potem naj se pa vse to še nekoliko potencira, tako s silami kot s kompleksnostjo volana in stvarmi, ki jih je treba 'najti' (recimo vskaih 10 sekund nov, drug, specifičen komad).

Če je še vedno enostavno, potem bo billy enostavno svetovni prvak v F1. Itak večino dela naredi inženir, potrebuje samo dobrega inženirja.

Kar se tiče zasnove avta, ja, zelo dobrih ali vrhunskih avtov je manj, kot je vrhunskih voznikov. Zato v njih praviloma sedijo le vrhunski vozniki. To seveda še ne pomeni, da bo dominanten avto zmagoval kar s komerkoli za volanom.


Ce bi te gokarte vozil zadnjih 15 let (kot je to v navadi pri vecini F1 mladih voznikov, ki "frisno pridejo na sceno"), potem gumbi na volanu niso noben problem. Je kot igranje instrumenta, ko pritisnes na tipko, da dobis ton. Temu se rece muscle memory. Glava ne razmislja vec kako naj pritisne tipko, temvec je celoten proces avtomatiziran.

Ali pa kot menjava prestave na rocnem menjalniku, ce hoces.

Bottas v enem posnetku o volanu govori, da ima (obviously) vse knofe nadrkane na pamet in o volanu ne razmislja bas dosti. Kar ne pomeni, da to ni izziv. Je pa ta izziv mimo, ko se enkrat s kilometrino udelas v sistem. Uni rece "mode 4", ti avtomatsko ves (brez da gledas), katero kombinacijo gumbov stisnit.

In to je cela znanost okrog tega famoznega volana. Ostalo je spet filing same voznje. Konec koncev, tehnologija, ki odvzema pozornost voznika pri sami voznji ter jo usmerja v kalkulacijske sposobnosti in "steering wheel shenanigans" ni ravno neka tehnologija.
««
17 / 48
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 430 31 32 33 )

Oddelek: Na cesti
1616165529 (100089)          
»

Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
1251171451 (103010) broken/link
»

Formula 1 2016 (strani: 1 2 3 437 38 39 40 )

Oddelek: Na cesti
1975219331 (133258) kosta
»

Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 466 67 68 69 )

Oddelek: Na cesti
3430361561 (217156) BT52

Več podobnih tem