» »

Formula 1 2020

Formula 1 2020

««
30 / 39
»»

Scorpy84 ::

PrimozR je izjavil:

billy je izjavil:

Saj zato pa najbolj popolen.

Idealen pa ni :)

Ja ampak ne v vseh ozirih.

Scorpy84 je izjavil:

PrimozR je izjavil:

To seveda ni res. Parkrat se je že pokazalo, da v prometu ne funkcionira. Pa v Silverstonu so požrli gume.

Imajo pa daleč najboljši avto v danih pogojih, tako v okviru prvenstva kot v okviru položaja, kjer se vozijo.


Vsak dirkalnik, ki ima najboljso aerodinamiko ima problem z umazanim zrakom, logicno ne? Vsaj lahko sledijo drugemu dirkalniku, manj uncikoviti dirkaliniki se to ne morejo.
Sicer pa imajo vsi probleme zadnjih 20 let in vec, zato so pa uvedli drs pred tem pa se kers.

To seveda ni res. Sem ravno včeraj poslušal podcast o Peugeot 908 programu, kjer so fantje (Bourdais, Davidson, Lamy) lepo vmes povedali, da je bil 908 skedenj na kolesih z ogromnimi krilci, ki so dali veliko downforca, ampak še več zračnega upora. Ampak ni bilo težave zaradi moči in navora V12 dizla.


No tle je govora o formuli kjer se aerodinamika drugace obnasa in ne moremo primerjati lmp serijo, kjer imajo se kolesa zakrita in ze to predstavlja ogromno razliko, kjer ima formula probleme. Najbrz vemo kaj so poceli v formuli s pokrovi in tudi z luknjami v samem platiscu.

springfield ::

Za F1 veljajo drugacni zakoni fizike glede aerodinamike? :D

PrimozR ::

^QED.

Point je, da ni nujno, da veliko downfroca pomeni veliko upora in obratno. Lep primer je letos Ferrari, ki ima malo downforca, upora pa precej. Pa tudi out in out downforce ni nujno dobra stvar, Red Bull bi morda zmagal Spa, če bi si upali iti na low downforce setup in bi MErcedes ujeli (in prehiteli) na ravninah.

Scorpy84 ::

springfield je izjavil:

Za F1 veljajo drugacni zakoni fizike glede aerodinamike? :D


Zakoni ne, ampak ce primerjamo zogo in kocko, se drugace obnasa ane. Ce gledamo formulo in lmp, ima formula precej manj povrsine glede aerodinamike in manj menverskega prostora. Ze razlika je da pri formuli sprednje krilce more nacrtovano usmerjati zrak in ze tukaj sprememba zraka povzroci, da preostala krilca niso ucinkovita vec. Pri drugih serijah tega ne vidimo, na sreco po naslednji sezoni, tega ne bo vec.

springfield ::

Scorpy84 je izjavil:

springfield je izjavil:

Za F1 veljajo drugacni zakoni fizike glede aerodinamike? :D
Ze razlika je da pri formuli sprednje krilce more nacrtovano usmerjati zrak in ze tukaj sprememba zraka povzroci, da preostala krilca niso ucinkovita vec.

What?

BT52 ::

PrimozR je izjavil:

          je izjavil:

Čisto laično vprašanje: na katerih področjih pa se tak motor lahko izboljša (v primerjavi s trenutnim)?

Kompresijsko razmerje in vse, kar je povezano z izgorevanjem - posledično iz kompresijskega razmerja volumen izgorevalne komore, oblika, potem pa kot rečeno položaj in orientacija injektorjev, svečk, oblika (in velikost?) sesalnih in izpušnih ventilov ter njihova orientacija (če ni določena v pravilih?), sesalni in izpušni porti v glavi, navsezadnje kolektorji oz. cel izpušni sistem ter cel sesalni del z intercoolerjem in filtriranjem vred, navsezadnje tudi turbina, dimenzioniranje, oblika, itd., potem pa tudi mehanske stvari, od oblike batov (npr. višina med zgornjo površino in pinom) do cele mehanike iz linearnega v vrteče gibanje (dolžina ojnic npr., določa geometrijo sil med batom in ročično gredjo), velikosti vseh komponent, ki vplivajo na težo in lastne dinamike, dušenje in preprečevanje vibracij, navsezadnje velikost uležajenja vseh zadev in mazanje z oljem, da zmanjšaš izgube, hlajenje, da izboljšaš učinkovitost le-tega, da s čim manj vode spraviš čim več toplote ven iz motorja, da se ne pregreva ter da potrebuješ čim manjše luknje na avtu (je povezano z velikostjo in obliko radiatorjev ter predvsem s položajem kanalov v bloku in glavah), na koncu pa pride pod drobnogled verjetno tudi sama struktura bloka in glav, ker je motor ključni del šasije in mora biti dovolj tog, da prenese obremenitve iz vzmetenja in od aerodinamike.

Če greš zadevo delati 'iz nule', lahko kar nekaj konceptov spremeniš in premečeš, kar pa lahko vpliva (negativno seveda) na druge dele zahtev, kar je treba preveriti in popraviti.

buneech je izjavil:

          je izjavil:

Čisto laično vprašanje: na katerih področjih pa se tak motor lahko izboljša (v primerjavi s trenutnim)?

Odvisno od prvotne zasnove motorja. Širina, globina cilindra, oblika batov, glave, lokacije svečk, oblika, velikost prostora za preignition, itd. So verjetno poskušali popraviti, na koncu pa ugotovili, da prav veliko napredka ne bo pri trenutnem motorju, zato nova zasnova.

Cilinder (vrtina in hod) in razdalja med njimi je v V6 dobi del pravil, tukaj ne morejo nič. Možno pa, da je definirano še marsikaj (kar sem zgoraj opisal kot potencialne spremembe), ker vem, da imajo npr. definiran položaj turbine - njena os na sredinski ravnini, vzporedna z osjo ročične gredi.


Bravo. Dal bi ti Jurčka za ta komentar pa nismo v tolarjih haha (ok na tu 4.17 eur :D).

JUP ironično ane FIA je z kao pravili varčevanje močno omejila parametre motorja. Recimo tak iz glave imamo širok spekter omejitev:

-definiran skupni CofG
-skupna masa
-zlitine vseh sestavnic Puja
-max rpmi številnih delov
-bore, stroke, volumen
-kot V-ja je definiran
-definirano max kompresijsko razmerje
-število ventov, 1 injektor per cilinder, kdaj lahko vbrizga, ter kolikokrat je vse omejeno
-max in min masa baterije je kotrolirana
-volumni tanka, olja, celo volumni cevi za gorivo je definirano
-masni pretoki goriva
-tlačne razlike v intercoolerjih, plenumih
-minimalna temperretura intercoolerja je omejena (mislim, da na okoli 35 dec +/-7 če so dobro spomimstopinj)
-EGR banned, poraba olja kontrolirana…. Pa še še sem pozabil...

Za nameček pa so energy flowi so tako kompleksni in so zeloodprte "interpertacije" preko "pametnega" prenašanja energije. Bodisi preko inercije ali same power elektronike na vezjih "mimo" FIA senzorjev… Pu mapping skoraj AI stuff mapping od proge do prege (celo od ovinka v ovinek, ter splip angle vozila) kje prioritizirati Kers ali Hers regen, kje delat liftcost itd.

Samo tale pregled je recept za uspeh, kjer imaš dizajnersko ekipo, ki zna paralelno razvijaz koncepte, ter jih na koncu povezat v par laboratorijskih programov, ki gredo na testno mizo. Rekel bi brute force princip ne nese vode pri tako zelo kopleksnem pravilniku razvijaš v "marginal gain" inženiring. Kot je primož navedel zgoraj.


Kaj pa tole pomeni za Mercedesovo prednost? Hja recimo dosti pomagajo osnove. Bolj učinkovit ICE pomeni manj goriva za nek delto_t premika. Boljši lažji dirkalnik na začetku dirke, vpliv na setup, tire managment itd.

Še bolj je hecno. Bolj ti uspe dvignit ICE učinkovitost s tem, da obdržiš temperaturo plinov si v win win situaciji. Več moči v ICE, več HERS generiranja, več KERS harvestinga na koncu ravnine za na manj enote goriva, manj upora, ker je manj hlajenja, kaskadni efekt. Recimo osupnem nad velikostjo oz. bolje rečem na manjhnostjo hladilnih volumnov Mercedesovega dirkalnka. Mislim, da dosegajo najboljšo gredno učinkovitos ICEja na gridu z podobno regeneracijo, kot Honda recimo. Z korak nad vsemi R&D mapingom motorja od dizajnerske risbe pa do proge. Zelo zelo pomebno, da imaš dober balans med ICE, MGUH in KERS generacijo od vseh prog ma gridu že od začetka dizajna. Zelo zelo pomebno, kjer je vsak gram pomemben. Še posebej gram ki bi ga recimo rabil za dušenje kake vibracije (long turbo shaft is that u? Hondas nightmare :)). Material, ki ga lahko unovčiš za kako poglobitev kakega hladinega kanala, ker veš da lahko.

Recimo lani je Ferrari lahko virtualno hladil in zmanjšal haldilnike, preko prekomernega "instant-tankanja" delopya hers in kers sistemov hkrati, katera že v osnovi za dan % požreta manj hladilnega volumna na nek krog na progi. Dejansko je Ferrari z osupljivo genijalnim flow limit trikom (mislim ,da gre za pametno oscilacijo, popvezano z elektroniko) odprl posem drug bančni termalni račun. V nekaterih primerih so lahko “hladili” bat, ali cilinder, krono, tudi primer detonacije je lažje nadzorovat v malo bolj bogatem AFR-u, ki so si ga “priguljufali”. Dejasnko posem drug sistem od Merca. Letos pa jih tole tepe. Osebno sem celo mnenja, da je FIA jim rekla “Ok 1 leto imate kazensko pa bomo rekli, da nam pomagate malo pri spremljanjeu tehniških trendov in bv drugo leto boste pač imeli povsem sterilen Pu”. Če Ferrari ne pobaše Cowela je tole ogromen FLOP. Podobno, kot je bil flop tisto, ko niso pripeljali Neweya. Magari bi naredili clean sheet v UK, kot so tole naredili zA Barnarda v 80ih. Italijani bi pravgotovo povlekli nekaj iz njega. Ok zdaj pač rabijo čas. In se dejasko strinjam z podporo managmentu, da motivirajo sodelavce za ideje in korak v naprej v smeri Merc mašine. Kakorkoli lahko so ponosni vendar zdaj samo korak za korakom pa bodo mogli povezat vse zadeve v celoto. ni vse Pu ali Aero. Gledaš Merc pa je vse celota, že od koncepta z poudarkom, ki se konča na gumi.

BT52 ::

PrimozR je izjavil:

^QED.

Point je, da ni nujno, da veliko downfroca pomeni veliko upora in obratno. Lep primer je letos Ferrari, ki ima malo downforca, upora pa precej. Pa tudi out in out downforce ni nujno dobra stvar, Red Bull bi morda zmagal Spa, če bi si upali iti na low downforce setup in bi MErcedes ujeli (in prehiteli) na ravninah.


Finta je, da slabši motor še poveča upor. ITA odpirajo stranice, da zmanjšajo upor, hkrati zgubljalaš downforce iz dna zaradi bolj "buškastih stranic". Nosiš več goriva ali več klipaš na koncu ravnine (ironično daleč najbolj učinkovit način, ki se ga poslužujejo Ferrarijevi inženirji), manjh Kers regena, manjh hers regena. ICE dela več, obremenjuješ hladilnike skratka začaran krog. Tako ti kaj hitro pade L/D razmerje v vodo. Še bolj od predvidenega dizajna, ki je paš imel v mislih ta moster Pu.

Rekel bi celo, da bi bil Ferrari z lankim power budgetom gladko no 2 na gridu. Mogoče 3 desetinke zadaj maybe. Ok mogoče še ima Merc rezerve ajde rečmo 5 desetink. Merc pa očitno daje velik pomen na dno dirkalnik, brez da bi zviševali rake. Čeprav zaradi ogromnega dna tole niti ni pomebno oz ni niti razlike, kot nekateri pravijo (če gledamo forume in merimo stopinje so tam tam znotraj pol stopinje od RBja recimo). Pazimo koncept Merca SPOČET VSE OD 2017. Pač povsem drug pristop od vseh ostalih, ki so šele zdaj začeli malce kopirat in praskat po Merc konceptih. Dejansko je letos mid grid tesen, kot že dolgo ne. 5 desetink vse od 4 mesta pa do 12mesta... Včasih je celo 3 desetinke ločijo p6 pa p15... mindblown. Naravna selekcija in konvergenca dizajna dela svoje.

PrimozR ::

Scorpy lej, kakorkoli obračaš in palamudiš, dejstvo je, da imaš za X downforca lahko Y ali pa Y/2 zračnega upora. Kar ti določa učinkovitost sistema oz. L/D (lift to drag) ratio. Pa imaš lahko žogico, kocko, skedenj, LMP ali pa Formulo 1. Williams je imel L/D obupen, Ferrari ga ima zdaj, Mercedes pa verjetno boljšega. Pri LMP-jih je lahko enako. Lahko da imajo LMP-ji razmerje boljše (ali pa slabše) od F1, ampak to tukaj sploh ni poanta, ker ne primerjamo teh dveh avtov (vsaj večinoma jih ne, morda jih ti). Jaz sem samo dal praktičen primer avtomobila, ki je načeloma imel L/D razmerje zelo slabo, ampak razvijalcev to ni motilo, ker so se reševali z obilico moči.

BT52 ::

Scorpy84 je izjavil:

PrimozR je izjavil:

billy je izjavil:

Saj zato pa najbolj popolen.

Idealen pa ni :)

Ja ampak ne v vseh ozirih.

Scorpy84 je izjavil:

PrimozR je izjavil:

To seveda ni res. Parkrat se je že pokazalo, da v prometu ne funkcionira. Pa v Silverstonu so požrli gume.

Imajo pa daleč najboljši avto v danih pogojih, tako v okviru prvenstva kot v okviru položaja, kjer se vozijo.


Vsak dirkalnik, ki ima najboljso aerodinamiko ima problem z umazanim zrakom, logicno ne? Vsaj lahko sledijo drugemu dirkalniku, manj uncikoviti dirkaliniki se to ne morejo.
Sicer pa imajo vsi probleme zadnjih 20 let in vec, zato so pa uvedli drs pred tem pa se kers.

To seveda ni res. Sem ravno včeraj poslušal podcast o Peugeot 908 programu, kjer so fantje (Bourdais, Davidson, Lamy) lepo vmes povedali, da je bil 908 skedenj na kolesih z ogromnimi krilci, ki so dali veliko downforca, ampak še več zračnega upora. Ampak ni bilo težave zaradi moči in navora V12 dizla.


No tle je govora o formuli kjer se aerodinamika drugace obnasa in ne moremo primerjati lmp serijo, kjer imajo se kolesa zakrita in ze to predstavlja ogromno razliko, kjer ima formula probleme. Najbrz vemo kaj so poceli v formuli s pokrovi in tudi z luknjami v samem platiscu.


To je pravilno. Načeloma je bil LMP pravilnik zelo velika priložnost za zelo dober čist aero. To ti dam prav. Rekel bi pa je po eni strani tole pogojeno kaj je cilj WEC in F1? Eno je šprint z power boosti per 1 krog, drugo pa 24h šprinta kostantna mučilna komora z shiranimi hibridi na hlapih. Pa dirkališča itd. Vse je na koncu pogojeno z pravilnkom v končni fazi. Načeloma pa mislim ,da se niste med sabo razumeli. :D Upam da ni hude krvi, ker končno je malo debate ha ha Skratka do cilja se da pri na več načinov ha ha.

Bezukhoff ::

https://www.planetf1.com/news/honda-to-...

Honda says goodbye to F1 s koncem 2021, bo enako naredil tudi Red Bull? :O

Cyril must be laughing his french ass off right now. 8-)
https://www.instagram.com/knjizni.molj/

pirat ::

GP2 engine se poslavlja :D

springfield ::

RB je res v dokaj neugodnem polozaju. Ferrari ni sans, da jim da motor - so jih ze nategnili v preteklosti. Mercedes tudi dvomim, razen ce se poslovi tovarniska ekipa. Renault pa verjetno sploh ne rabimo zgublat besed :))

no comment ::

springfield je izjavil:

Renault pa verjetno sploh ne rabimo zgublat besed :))

Huh?! Prvi bodo stali v vrsti, da jim prodajo motorje.

billy ::

Mogoče je mislo zato, ker je ranault podn od motorja.

Weasel ::

Renault-ov motor je letos cisto spodoben.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Weasel ()

springfield ::

Bol sem mislo, da so jih po vseh medijih vlacli kaki k*** od motorja so naredli.

springfield ::

Ravno prebral, da pravila velevajo, da proizvajalec z najmanj strankami mora zagotovit ekipi brez dobavitelja motorje (seveda za placilo). V tem primeru je to Renault.

BT52 ::

springfield je izjavil:

Ravno prebral, da pravila velevajo, da proizvajalec z najmanj strankami mora zagotovit ekipi brez dobavitelja motorje (seveda za placilo). V tem primeru je to Renault.


Jup

BT52 ::

springfield je izjavil:

Ferrari ni sans, da jim da motor - so jih ze nategnili v preteklosti. :))


Ferrari ni nategnil nikogar. Ampak je Newey v tretjem letu izbral Renaultov motor, ker je imel manjši toplotni odtis. Po domoče povedano manj hlajenja tj. manjša površina hladilnika in v teoriji to pomeni boljši aero zadka. Specifike po katerem je v začetku 2010ih zaslovel "Newey" RB.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

PrimozR ::

Bezukhoff je izjavil:

https://www.planetf1.com/news/honda-to-...

Honda says goodbye to F1 s koncem 2021, bo enako naredil tudi Red Bull? :O

Cyril must be laughing his french ass off right now. 8-)

O_O

springfield ::

BT52 je izjavil:

Ferrari ni nategnil nikogar. Ampak je Newey v tretjem letu izbral Renaultov motor, ker je imel manjši toplotni odtis. Po domoče povedano manj hlajenja tj. manjša površina hladilnika in v teoriji to pomeni boljši aero zadka. Specifike po katerem je v začetku 2010ih zaslovel "Newey" RB.

Obratno sem mislo. RB je nategno Ferrari, ko so veljavno pogodbo presatvli na TR, da so sami lahko uporabili Renault.

Ganon ::

billy je izjavil:

Mogoče je mislo zato, ker je ranault podn od motorja.


Prosim? Si se ravnokar izdal, da ne spremljaš Formule 1.

Umik Honde je bil samo vprašanje časa. Zdaj lahko rečemo, da so se pri McLarnu odločili pravilno.

husky1 ::

Ganon je izjavil:



Umik Honde je bil samo vprašanje časa.


sklepaš po čem?

Ganon ::

Tretjič so se odločili za odhod iz F1. Vsi trije odhodi so bili, poleg slabih rezultatov, povezani z njihovim primarnim poslom, prodajo avtomobilov. Kot vemo, se avtomobilska industrija v teh časih konkretno spreminja. Proizvajalci se, hočeš nočeš, morajo lotiti elektrifikacije svojih pogonov, kar zahteva enormne vložke, zato jim razvoj motorja za dirkaško serijo ne predstavlja nobene dodane vrednosti. V F1 so (bili) premalo uspešni, da bi iz tega kaj konkretno iztržili. Niti nimajo svoje lastne ekipe, po kateri bi bili prepoznavni. Se spomniš uspehov Red Bulla izpred nekaj let? Kdo je požel vso slavo? Nihče ni govoril o Renaultu, Red Bull je bil tisti, ki je zmagoval. Ko se jim je po štirih izvrstnih sezonah prvič zataknilo, pa so takoj udarili po Francozih, češ da so oni glavni krivec za neuspeh. Ni računice.

husky1 ::

ma smisel to. vseeno škoda, sem navijač RB še naslednjo sezono, pol bomo pa vidli. Lahko bi bli pol Mugen RB, kot v SuperGT.

Bezukhoff ::

https://www.gpblog.com/en/news/69526/-v...

Po kuloarjih se govori that 'Volkswagen is ready to enter F1 as a partner of Red Bull'. 8-)
https://www.instagram.com/knjizni.molj/

Ganon ::

Malo verjetno. Porsche je že razvijal V6 motor za njihov LMP1 dirkalnik, ki bi nasledil takratnega štiricilindraša in bil potencialno primeren za vstop v F1 leta 2021, pa je na koncu VW potegnil ročno zavoro in vse skupaj pospravil v predal. Izstopili so iz serije WEC in se preusmerili v Formulo E.

Sploh je pa govora o letu 2026, tako da ni omembne vredno.

PrimozR ::

URLPLS za tole o V6.

b3D_950 ::

Zdaj, ko je mir jemo samo krompir.
豪快すぎ

BT52 ::

PrimozR je izjavil:

URLPLS za tole o V6.


Jaz tole tudi slišal. Samo dvomim do uradne besede nikoli ni prišlo, bile so samo govorice. Že da imajo podatke o lean in MGUH tehnologiji iz V4 WEC programa. Pa vendarle v enem letu priti do F1 levela je znanstvena fantastika. Back k Renaultu in to je to. Mediji pa WV vlačijo vedno zraven, kot da nimajo že sami dovolj težav z diesegate milijardnimi izgubami in z problematiko EV infrastrukture v katero domnevno veliko investirajo, kot nov PR obraz.

Skratka škoda za Hondo, da so obupali. Pač tak je. Končno so konkurenčni pa še engine frezee je blizu. Škoda. Dandanes je malo romantikov in norcev, kot so recimo Stroll, ki bi veliko investirali v F1. Hočemo ali nočemo nima vsak milijard na računu. Še posebej, ko dandanes še vedno obstaja negativna zanka, ki nagrajuje zmagovalce v nedogled.

Ganon ::

BT52 je izjavil:

Jaz tole tudi slišal. Samo dvomim do uradne besede nikoli ni prišlo, bile so samo govorice.


Ne, to so uradne informacije, iz ust vodje motošportnega oddelka pri Volkswagnu, Fritza Enzingerja. Z razvojem so bili tako daleč, da je bil motor že na testni mizi. In potem je bilo konec s projektom.

          ::

Tako je. VW se je umaknil iz vseh ICE dirkaških disciplin.

masevc ::

Po moje RB ne more funkcionirati z nobenim dobaviteljem.

Odkup programa od Honde - vključitev Iliena in naredijo svoj pogonski sklop. Baje ima Honda pripravljen motor za 2021, nato pa je razvoj tako zamrznjen ne?

2026, ko je sprememba pravil zopet, pa lahko marsikdo že pripravi motor. Tudi kak nov

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: masevc ()

PrimozR ::

Na Cosworth si pozabil? Na njih so, skupaj z Astonom (za €€€), stavili pred nekaj leti.

masevc ::

Pa še Cowell je prost od polovice drugega leta dalje.

BT52 ::

masevc je izjavil:

Pa še Cowell je prost od polovice drugega leta dalje.


Hmm če ga Ferrari ni pograbil...

springfield ::

Prvo ponudbo je baje zavrno

BT52 ::

masevc je izjavil:

Po moje RB ne more funkcionirati z nobenim dobaviteljem.

Odkup programa od Honde - vključitev Iliena in naredijo svoj pogonski sklop. Baje ima Honda pripravljen motor za 2021, nato pa je razvoj tako zamrznjen ne?

2026, ko je sprememba pravil zopet, pa lahko marsikdo že pripravi motor. Tudi kak nov


Odkup ti nič ne pomaga. Dandanes je pogon tako zahteven in natančno spremljan, da je brez POPOLNEGA nadzora nad IPjem izkušenega osebja, ki na tem delajo vsak dan nemogoče poganjat PU konkurenčno. Že v smislu, če že Honda da "navodila" in podatke o obrabi, FEA analize, podatke harmonike, ter cfd analize hlanjenja, ter ostalo potrebno nujni software za programiranje in analizo. Pff bolje, da kupijo Renault. Namreč, kolikor razumem bo Honda te inženirje preusmerila proti EV oddelku. Pametna odločitev, če gledaš iz pragmatičnega stališča. Honda je še vedno samostojna firma in niti ni malček. Samo si ne more privoščit spodrslaja. Tako na drugi strani je za RB 15 mil je peanuts proti 200 mil na leto za razvoj svojega pogona. Pa v najboljšem primeru dal pol sekunde proti Renaultu? Mercedesapa itak ne boš dobil niti v sanjah. Raje upaš na hell marry pri aeru.

springfield je izjavil:

Prvo ponudbo je baje zavrno


No uradno je še vedno kako pod Daimler groupo. Samo tole se mi zdi zgolj "gardening leave". Kakorkoli Za Ferrari non brainer odločitev IMO.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

PrimozR ::

Hell Marry? Poroka v peklu? :D

Hail Mary.

Gardening leave je pa stalna praksa v teh vodah.

BT52 ::

Ok mogoče pa bo zadnje leto pekleno haha

billy ::

The Goat:

BHawk ::

A ima kdo stabilen stream, ki deluje? Vse ki sem probal nehajo detal po par minutah.

hribovc88 ::

BHawk ::

Hvala

connel ::

https://sportsurge.net/#/groups/0

Tukaj jih imaš cel kup, jasno za vsako event osveženi linki.

Scorpy84 ::

Danes si pa zasluzi Kubica, da ga omenimo. Po seriji zadnjih mest, posmehovanja v medijih, je zadnje dirke pocasi napredoval in lezel v sredino. No danes je osvojil tretje mesto pred Glockom, sicer z 25 sekundami zaostanka, ampak vseeno si zasluzi pohvale.

PrimozR ::

DTM?

Scorpy84 ::

PrimozR je izjavil:

DTM?


Ja

codeMonkey ::

Mogoce mu pa bodo zdaj omogocili rentanje vozila brez instruktorja :)

broken/link ::

uradno: Magnussen in Grossjean se konec sezone poslavljata od Haasa (in verjetno posledično od F1)
««
30 / 39
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 430 31 32 33 )

Oddelek: Na cesti
161679899 (14459)          
»

Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
1251110242 (41801) broken/link
»

Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 466 67 68 69 )

Oddelek: Na cesti
3430270680 (126275) BT52

Več podobnih tem