» »

Formula 1 2020

Formula 1 2020

««
29 / 37
»»

BT52 ::

Pazi zdaj tole. Bottas zamoči start. LEC pa v zavetrjeu gre na P1... Albon pa rukne ven Hmailtona. Ferrari na koncu s pomočjo FIE zmaga.

Tilen88 ::

Majhna vrjetnost XD

springfield ::

Bottas bo zamoco, ali imel izpad moci na startu >:D

Tilen88 ::

Mu bo mercedes zapru pipco :p

BT52 ::

Dvojna komunikacija preko boksov ni dovoljena..... Že od cca. 94

Nice

Dolgočasna dirka se nadaljuje. :)

Plan F for Ferrari.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

codeMonkey ::

Se mi kar malo smili BOT, ko se s HAM meri.

Evo, pa je dobil SC

Zgodovina sprememb…

Tilen88 ::

Vsaj za neki je Stroll dober. Hvala. Mogoče bo še kej od dirke

connel ::

Kaj še hočete od dirk ffs, toliko se dogaja kot že dolgo ne.

sivistol ::

half the field is gone ahahhha

red flag again

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sivistol ()

Tilen88 ::

Upam da Russell pride to točk.

PrimozR ::

BT52 je izjavil:

Dvojna komunikacija preko boksov ni dovoljena..... Že od cca. 94

Nice

Dolgočasna dirka se nadaljuje. :)

Plan F for Ferrari.

Ne, od kasneje, ker vem, da so pri McLarnu v West časih Coulthardu zaprli nek ventil, da mu v Monacu sredi dirke na puklu proti prvi (desni) lasnici ni več gorel avto. Prej je mislim da olje teklo ven in gorelo na izpuhu.

springfield ::

Kaj sta to neka komentatorja, ki ne poznata pravil F1? Celo dirko ze ugibata in nekaj na pamet govorita

PrimozR ::

Okej, vemo, da je Mercedes shitty v prometu. A ma Ric KEJ šans?? :)

Eh...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

VaeVictis ::

Na tej dirkii je pa Lewis prov pošolal Bottas-a.

Sploh na restartu dirke, plus najhitrejši krog v prednzadnjem krogu!

Pa spet smo imeli Mercedes - Mercedes - Red Bull na koncu dirke!

Pa nekaj morajo spremeniti glede teh restartov po varnostnem avtu, ker tole danes bi bilo lahko še veliko huje, kakor je bilo.
Vsi skupaj, saj znate: "Orange man is bad!"

BT52 ::

PrimozR je izjavil:

BT52 je izjavil:

Dvojna komunikacija preko boksov ni dovoljena..... Že od cca. 94

Nice

Dolgočasna dirka se nadaljuje. :)

Plan F for Ferrari.

Ne, od kasneje, ker vem, da so pri McLarnu v West časih Coulthardu zaprli nek ventil, da mu v Monacu sredi dirke na puklu proti prvi (desni) lasnici ni več gorel avto. Prej je mislim da olje teklo ven in gorelo na izpuhu.


Maš prav. Ahh nisem vedel, da so za 1 sezono v 2002 dovolili dvojno komunikacijo...

Vem, da so tole prepovedali od sezone 1994 zaradi sočasne prepovedi aktivnega vzmetenja. Za katero sem velik pripadnik, da bi ga v 2022 implementilali v sklopu underbody pravil. Kakorkoli tukaj je citat...

Two-way telemetry was readmitted for 2002, and McLaren used it to good effect at Monaco to stop David Coulthard’s engine from smoking due to a sticking valve in the oil system. A fix beamed out from the pits allowed him to keep running all the way to victory. For 2003, though, pits-to-car telemetry was banned again.

Scorpy84 ::

Ne razumem potezo renaulta, da mostvo preimenujejo v alpine, kjer pod to znamko imajo en model v 5 razlicicah. Ali je to spet znak za umik, pa se malo reklame pred prodajo, kljub temu, da so podpisali concorde.

BT52 ::

Scorpy84 je izjavil:

Ne razumem potezo renaulta, da mostvo preimenujejo v alpine, kjer pod to znamko imajo en model v 5 razlicicah. Ali je to spet znak za umik, pa se malo reklame pred prodajo, kljub temu, da so podpisali concorde.


Saj sporazum ne zavezuje nič, če ekipa propade ali pa zaprejo pipico preko noči... :)

springfield ::

Mogoce so ugotovili, da gledalci F1 niso ljudje, ki bi kupovali Renaulte, da se morejo za to bolj na kako balinanje osredotocit :P

Scorpy84 ::

BT52 je izjavil:

Scorpy84 je izjavil:

Ne razumem potezo renaulta, da mostvo preimenujejo v alpine, kjer pod to znamko imajo en model v 5 razlicicah. Ali je to spet znak za umik, pa se malo reklame pred prodajo, kljub temu, da so podpisali concorde.


Saj sporazum ne zavezuje nič, če ekipa propade ali pa zaprejo pipico preko noči... :)


Vem, da ne zavezuje, ker vsak ki kupi mostvo dobi tudi pogodbo.
Sedaj pa govorice, da bo mercedesov sponzor ineos odkupil 70% mostva, ostalo bo mercedes obdrzal, wolf pa gre stran.

Tilen88 ::

Nekje sem bral da naj bi ineos kupil mercedes za 700m, preimenoval ekipo (umik mercedesa) in toto naj bi šel. In future ofc

billy ::

Opa, toto+lojza v ferarija, da ponovita brawn+todt+šumaher uspehe?

samo lojza je prestar...mogoče pa max?

Meizu ::

Max rabi sam dejansko avto ki funkcionira in da ga ljudje nehajo guzit v rit na pisti, pa bo :)

broken/link ::

če bo že toto šel kam, bo šel tja, kjer ima delež v podjetju. in to ni ferrari.

springfield ::

Meizu je izjavil:

Max rabi sam dejansko avto ki funkcionira in da ga ljudje nehajo guzit v rit na pisti, pa bo :)

Se mu vraca za prva leta, ko je on guzil enega za drugim ;)

Scorpy84 ::

broken/link je izjavil:

če bo že toto šel kam, bo šel tja, kjer ima delež v podjetju. in to ni ferrari.


Predvsem pa ni italijan.

codeMonkey ::

Ce se Ferrari pobere z novimi pravili, bo to zgledalo nekako takole:

b3D_950 ::

https://forums.autosport.com/topic/2161...

Mika Salo keeps leaking stewarding decisions to the Finnish broadcaster
Zdaj, ko je mir jemo samo krompir.
豪快すぎ

broken/link ::

ferrarijev dirkaški podmladek bo dobil priložnost vozit F1 dirkalnik na 1.prostem treningu
https://www.racefans.net/2020/09/29/mic...

billy ::

Ne morem verjet, da dejansko razmišljam, da bi začel šumahera spremljat, ko pride v F1...

ko se človek zamisli nad sabo...

codeMonkey ::

Njega se ze zdaj spremlja. Dobro je zvozil zadnjih nekaj dirk.

PrimozR ::

Tako je, Micka se izrecno spremlja zdaj, ko še ni v F1, če te o njem kaj zanima. Ko/če bo v F1, ga bo težko ne spremljati, razen če nehaš spremljati F1...

Tilen88 ::

Question. Zakaj jaz berem da bodo ta rdeči imeli drugo leto popolnoma nov motor. A niso spremembe kao lockane. Pa to je novica izpred 2, 3 dni.

billy ::

springfield ::

Tilen88 je izjavil:

Question. Zakaj jaz berem da bodo ta rdeči imeli drugo leto popolnoma nov motor. A niso spremembe kao lockane. Pa to je novica izpred 2, 3 dni.

Lockani so updati trenutnega motorja, oz imas 2 tokena. Lahko pa naredis povsem nov motor. Totalno nesmiselno, ampak kaj pa je zadnje case smiselno v F1?

Twixz ::

Glede na trenutno stanje ferrarija je to edina smiselna rešitev. :D

Scorpy84 ::

springfield je izjavil:

Tilen88 je izjavil:

Question. Zakaj jaz berem da bodo ta rdeči imeli drugo leto popolnoma nov motor. A niso spremembe kao lockane. Pa to je novica izpred 2, 3 dni.

Lockani so updati trenutnega motorja, oz imas 2 tokena. Lahko pa naredis povsem nov motor. Totalno nesmiselno, ampak kaj pa je zadnje case smiselno v F1?


Zaradi zaključene preiskave (podrobnosti ne poznamo) so morali narediti nov motor, torej logično delajo nov motor za naslednjo sezono, ki bo v skladu s pravili in seveda vsaka ekipa želi boljši motor, logično ali nesmisleno ulagajo v nov motor. Še bolj bo zanimivo, seveda če se bojo držali besede, ko bojo po koncu sezone vse motorje vzeli pod preiskavo. Sicer pa popolna zamrzitev motorjev med sezonami, ki bo po vsaki sezoni zajela vedno več komponent, bojo začeli šele po koncu naslednje sezone. Po letu 2023 pa v celoti. Sicer pa itak ves čas spreminjajo datume, pravila, tako da...

springfield ::

Nisem rekel, da je nesmiselno, da Ferrari dela nov motor. Nesmiselna so pravila. Ne vem kaj so hotli dosect z omejitvijo razvoja letos - verjetno se eno leto dominacije Mercedesa.

broken/link ::

meni je bil ta članek izjemno zanimiv: https://www.motorsport.com/f1/news/hond...
zanimiv predvsem v povezavi s temle: https://insideracing.com/index.php/form...

tako da bi si skoraj upal trdit, da prvi članek namiguje oz. med vrsticami razkrije enega izmed razlogov, zakaj je mercedesov motor tako superioren.

billy ::

Kar povej zakaj, nam, ki se ne da brati vsega.

          ::

Čisto laično vprašanje: na katerih področjih pa se tak motor lahko izboljša (v primerjavi s trenutnim)?

billy ::

Verjetno je celotna zasnova narejena okoli "nelegalnega" dela in zato pač morajo it iz nule.

Ali pa jim je FIA pogledala skozi prste in pusti, da razvijejo novega, v zameno "da pometejo pod preprogo" lanski motor.

buneech ::

          je izjavil:

Čisto laično vprašanje: na katerih področjih pa se tak motor lahko izboljša (v primerjavi s trenutnim)?

Odvisno od prvotne zasnove motorja. Širina, globina cilindra, oblika batov, glave, lokacije svečk, oblika, velikost prostora za preignition, itd. So verjetno poskušali popraviti, na koncu pa ugotovili, da prav veliko napredka ne bo pri trenutnem motorju, zato nova zasnova.

springfield ::

Motorji bi naj bili ze zelo blizu maximuma, zato je ravno Ferrari postal sumljiv, ker so imeli velik prirast moci v kratkem casu. Podobno se trenutno dogaja z Marcedesom, ki je cez zimo ogromno pridobil. Ampak oni so iznajdljivi.

masevc ::

broken/link je izjavil:

meni je bil ta članek izjemno zanimiv: https://www.motorsport.com/f1/news/hond...
zanimiv predvsem v povezavi s temle: https://insideracing.com/index.php/form...

tako da bi si skoraj upal trdit, da prvi članek namiguje oz. med vrsticami razkrije enega izmed razlogov, zakaj je mercedesov motor tako superioren.


Mozno.
Ceprav Mercedes je zelo ucinkovit tudi v aerodinamicnem smislu, kar pomeni, da lahko brez problema vozijo z manj downforca. To tudi vpliva.

Pa se kaj verjetno.

broken/link ::

seveda.
še horner je priznal, pa verjamem da mu je šlo težko z jezika, da je mercedes daleč najbolj popoln avto v karavani. v vseh ozirih.

PrimozR ::

To seveda ni res. Parkrat se je že pokazalo, da v prometu ne funkcionira. Pa v Silverstonu so požrli gume.

Imajo pa daleč najboljši avto v danih pogojih, tako v okviru prvenstva kot v okviru položaja, kjer se vozijo.

billy ::

Saj zato pa najbolj popolen.

Idealen pa ni :)

Scorpy84 ::

PrimozR je izjavil:

To seveda ni res. Parkrat se je že pokazalo, da v prometu ne funkcionira. Pa v Silverstonu so požrli gume.

Imajo pa daleč najboljši avto v danih pogojih, tako v okviru prvenstva kot v okviru položaja, kjer se vozijo.


Vsak dirkalnik, ki ima najboljso aerodinamiko ima problem z umazanim zrakom, logicno ne? Vsaj lahko sledijo drugemu dirkalniku, manj uncikoviti dirkaliniki se to ne morejo.
Sicer pa imajo vsi probleme zadnjih 20 let in vec, zato so pa uvedli drs pred tem pa se kers.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Scorpy84 ()

PrimozR ::

billy je izjavil:

Saj zato pa najbolj popolen.

Idealen pa ni :)

Ja ampak ne v vseh ozirih.

Scorpy84 je izjavil:

PrimozR je izjavil:

To seveda ni res. Parkrat se je že pokazalo, da v prometu ne funkcionira. Pa v Silverstonu so požrli gume.

Imajo pa daleč najboljši avto v danih pogojih, tako v okviru prvenstva kot v okviru položaja, kjer se vozijo.


Vsak dirkalnik, ki ima najboljso aerodinamiko ima problem z umazanim zrakom, logicno ne? Vsaj lahko sledijo drugemu dirkalniku, manj uncikoviti dirkaliniki se to ne morejo.
Sicer pa imajo vsi probleme zadnjih 20 let in vec, zato so pa uvedli drs pred tem pa se kers.

To seveda ni res. Sem ravno včeraj poslušal podcast o Peugeot 908 programu, kjer so fantje (Bourdais, Davidson, Lamy) lepo vmes povedali, da je bil 908 skedenj na kolesih z ogromnimi krilci, ki so dali veliko downforca, ampak še več zračnega upora. Ampak ni bilo težave zaradi moči in navora V12 dizla.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

PrimozR ::

          je izjavil:

Čisto laično vprašanje: na katerih področjih pa se tak motor lahko izboljša (v primerjavi s trenutnim)?

Kompresijsko razmerje in vse, kar je povezano z izgorevanjem - posledično iz kompresijskega razmerja volumen izgorevalne komore, oblika, potem pa kot rečeno položaj in orientacija injektorjev, svečk, oblika (in velikost?) sesalnih in izpušnih ventilov ter njihova orientacija (če ni določena v pravilih?), sesalni in izpušni porti v glavi, navsezadnje kolektorji oz. cel izpušni sistem ter cel sesalni del z intercoolerjem in filtriranjem vred, navsezadnje tudi turbina, dimenzioniranje, oblika, itd., potem pa tudi mehanske stvari, od oblike batov (npr. višina med zgornjo površino in pinom) do cele mehanike iz linearnega v vrteče gibanje (dolžina ojnic npr., določa geometrijo sil med batom in ročično gredjo), velikosti vseh komponent, ki vplivajo na težo in lastne dinamike, dušenje in preprečevanje vibracij, navsezadnje velikost uležajenja vseh zadev in mazanje z oljem, da zmanjšaš izgube, hlajenje, da izboljšaš učinkovitost le-tega, da s čim manj vode spraviš čim več toplote ven iz motorja, da se ne pregreva ter da potrebuješ čim manjše luknje na avtu (je povezano z velikostjo in obliko radiatorjev ter predvsem s položajem kanalov v bloku in glavah), na koncu pa pride pod drobnogled verjetno tudi sama struktura bloka in glav, ker je motor ključni del šasije in mora biti dovolj tog, da prenese obremenitve iz vzmetenja in od aerodinamike.

Če greš zadevo delati 'iz nule', lahko kar nekaj konceptov spremeniš in premečeš, kar pa lahko vpliva (negativno seveda) na druge dele zahtev, kar je treba preveriti in popraviti.

buneech je izjavil:

          je izjavil:

Čisto laično vprašanje: na katerih področjih pa se tak motor lahko izboljša (v primerjavi s trenutnim)?

Odvisno od prvotne zasnove motorja. Širina, globina cilindra, oblika batov, glave, lokacije svečk, oblika, velikost prostora za preignition, itd. So verjetno poskušali popraviti, na koncu pa ugotovili, da prav veliko napredka ne bo pri trenutnem motorju, zato nova zasnova.

Cilinder (vrtina in hod) in razdalja med njimi je v V6 dobi del pravil, tukaj ne morejo nič. Možno pa, da je definirano še marsikaj (kar sem zgoraj opisal kot potencialne spremembe), ker vem, da imajo npr. definiran položaj turbine - njena os na sredinski ravnini, vzporedna z osjo ročične gredi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()
««
29 / 37
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 430 31 32 33 )

Oddelek: Na cesti
161679774 (14334)          
»

Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
1251110177 (41736) broken/link
»

Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 466 67 68 69 )

Oddelek: Na cesti
3430270608 (126203) BT52

Več podobnih tem