» »

Halo PC je koncan!

Halo PC je koncan!

strani: 1 2 3

VuLc4n0 ::

Grem še enkrat probat, pa če ne bo šlo bom postal screenshote:D
http://christinalake.cjb.net

VuLc4n0 ::

Kot kaže ne bo nič z slikami. Moj hypersnap dx 4 mi noče slikat (verjetno zaradi tega ker mam resolucijo 640*480 in teksture na medium, efekte pa na off:D in ga je sram..:D )
http://christinalake.cjb.net

VuLc4n0 ::

Pomagajte! Edino kar mi ta kortana pove je da naj pogledam v kot kjer so trupla.... potem pa se ustavi! Na izbiro imam le dvoje vrat ki kam vodijo... in nikakor ne vem kam je treba iti.( no to vem:D v kontrolno sobo)
http://christinalake.cjb.net

VuLc4n0 ::

Sem jo obrnil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tale pobeg z warthogom z miško je bil težak. v zadnji sekundi mi je uspelo priti na ladjo!

20 sekund do eksplozije jaz pa sem se zagozdil in tekel do ladje...lol:D
http://christinalake.cjb.net

VuLc4n0 ::

Še dve slikici največjega užitka ob igri>:D




Veliko užitkov ko boste sami tako daleč!>:D
http://christinalake.cjb.net

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: OwcA ()

BaRtMaN ::

>:D

EDIT: da v postu ne bo samo smeško, naj vam povem, da sem spet padel v globino direkt na checkpoint in moram spet knjižnico od začetka it! :(

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BaRtMaN ()

zile ::

VuLc4n0: O.K. >:D . Tolk besed 2 leti nazaj. Zdej pa tak šmorn. V rt nej grejo.

flipflop ::

Tokrat sem čezmrežnika pustil na travniku,pa bom sam videl,ker je zadnjić bilo rečeno za Mercedes Benz worl racing,da ni dober špil,drugi so pa govorili da je dober.

andrej ::

vulcano: zakj si te odstrano spil? v vecigralskem nacinu sele vidis pravi car spila :)

flipflop ::

No ja,saj niti ni tok slab špil. Problem je,ker se malo zatika kadar je veliko sovražnikov na ekranu. Sem pa tam,ko te pripelje ladja zvečer in skupino vojakov,pol je treba pa s snajperko ubit aliene. Tam se je kr sama od sebe resetirala.

OmegaBlue ::

Dones obrnu, komi prfurov do ladje, skori cajta zmankal :D .

Zdej pa Multiplayer nabijat :D
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.

Freelancer ::

Singleplayer je pust in nezanimiv. Kot je ze nekdo omenil - prides nekam, pobijes X alienov in tako naprej.

Multiplayer postane kmalu dolgocasen... meni je stvar zelo nezanimiva. Nic novega!!! Orozja so totalno zgresena (IMO). Voznja z misko je totalna bedarija. Sploh je to najbolj tecno pri tankcu, ker ne mores obracati turreta in zavijati hkrati... Nevem no, js sm se prov lepo navadu vozt s tipkovnico se iz Renegada, nevem zakaj so sli na mis.
Edina vec ali manj zanimiva stvar je banshee, ampak tudi do je zanimivo za 10 minut, pol je pa konec.

andrej ::

no ja. single player je res tecen potem proti koncu, ko mas cisto iste sobe, kar pa mi je svetovno, je to, da lahko zadeve veckrat izpeljes na zelo razlicne nacine. Ti lahko recimo vzames tank in gre pa pobijes vse z topom, lahko pa tudi delujes kot sniper in jih tako pobijes. To mi je svetovno. Najboljse so tak scene odzunaj.

Glede MP. zakaj bi bla orozja zgresena? Saj ti si lahko sam nastelas katera orozja bos mel pri kateri igri - server. Svetovno je, da lahko uporabljas tudi vozila ne da samo hodis pes.

flipflop ::

Men pa krmiljenje z miško ni delalo nobenih težav.

andrej ::

meni tudi ne.

aja, se tole. danes je prisel ven patch, ki prepreci multiplayer igranje piratiziranim verzijam. Se kar pozna. Vceraj je blo skoraj 500 ljudi gori, danes pa nas je najvec blo okrog 20.

no, saj je samo vprasanje casa, kdaj bo na voljo crack za to zadevo... danes je tudi uradni dan zacetka prodaja Halo PC v USA.

undefined ::

> Ti lahko recimo vzames tank in gre pa pobijes vse z topom, lahko pa tudi delujes kot sniper in jih tako pobijes. To mi je svetovno.

Uf, to pa je nekaj. ;)

Na tem področju je pa Operation Flashpoint the King. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: undefined ()

andrej ::

lahko pa tudi ukrades bansheeja (letece prevozno sredtsvo) in tako pobijes nasprotnike...ozelo zanimivo je tudi kako ti vcasih pomagajo marinci, tako da nisi vedno sam ;) vsec mi je tudi razvoj same zgodbe, ki te pritegne k igranju.
res pa je, da ima halo tudi nekaj slabosti... bo pa sedaj kmalu na voljo tudi demo.

Freelancer ::

Jah, to je res lepo (vozila, frcoplancki, razlicni nacini dosega cilja, etc.), ampak jst pravim, da to ni popolnoma nic novega. Sploh pa je PC razlicica v primerjavi z X-BOXovo skritizirana.

undefined ::

> Sploh pa je PC razlicica v primerjavi z X-BOXovo skritizirana.

X-Boxova je bila pa skritizirana že davno pred tem. Torej... :)

andrej ::

ma skritizirana je bla vecinoma samo zaradi strojnih zahtev. preko igranja pa razen enega res bednega levela ni blo kaj za povedat. po drugi strani pa koga sploh zanimajo reviewi?

Freelancer ::

Tudi res. Vsak naj spila, kar mu je ql :)

undefined ::

> ma skritizirana je bla vecinoma samo zaradi strojnih zahtev. preko igranja pa razen enega res bednega levela ni blo kaj za povedat.

Nisi bral kaj dosti recenzij, kajnede? Strojne zahteve za X-Box? Saj X-Box ne moreš nadgraditi. :))

Kritizirali pa so ravno to, kar danes kritizirajo PCjaši - zadeva je prava arkadna patetika s cukrasto grafiko. :)

andrej ::

skritizirali so zahteve za PC verzijo. Najvecji problem je v tem, da veliko piratov poganja -timedemo, ki vrne zelo nizko vrednost. Na recimo 2 Mhz, Radeon 9800 mas pri 1024 okrog 35 framov. Finta je v tem, da ta timedemo ni misljen za merjene FTs-jev, ker gre samo za prikaz neigralnih scen, ki maksimalno obremenijo graficni podsistem. timedemo je namenjen primerjavi razlicnih racunalnikov, ne pa primerjavo z frami med samo igro.

je pa tudi res, da deluje halo bolj pocasi kot pa ostale podobne igre - beri, med igro doseze manj framov pri isti resoluciji.

undefined ::

Andrej, omenjal sem samo ogromno kritiko X-Box verzije, katera je že dolgo zunaj. Kritizirana in poteptana je bila predvsem igralnost - gameplay. :)

andrej ::

aja, mislis to da se z gamepadom ne da igrat, kaj...

jaz sem ga na xboxu cisto normalno obrno. Smo pa res mi bolj navajeni na tipkovnico in misko. se da mogoce laze igrat, ceprav tudi z gamepadom ni slabo. To je samo navada. Vprasanje ce bi bli tak blazno nori na tipkovnico in misko, ce bi bli vsi prej navajeni na gamepad... samo navadite se je treba...

Freelancer ::

Ma kaksna kritika timedemota neki, dejstvo je, da je Halo ena velika patetika!

andrej ::

patetika?

JanezekNovak ::

Ja patetika ja!

V SP je milijarda alienov, ki uletavajo na tebe, potem, ko so pa floodi pa par milijard alienov, ki uletavajo...
Najlažja stvar, kako končat špil: Pobij, pa pol se skrij, da se ti ščit nafila in ponovi vajo!!! Itak so alieni zabiti kot noč!
Aja pa sam 9 različnih vrst jih je, no ja pol v višjih stopnjah so mali sam različne barve... Vedno ista arhitektura stavb, vozila kr cool, se da vozit na miš. Špil šteka na dobrih konfiguracijah... Library mori v nulo.... Vedno ista soba v 4 levelih....
Me zelo zanima kje je ta špil revolucionaren....

MP pa ne vem, ker ga nisem probal....

škoda časa, čista patetika!!!!

:\ :\ :\ :\ :\ :\ :\ :\ :\

Zgodovina sprememb…

Tic ::

Kul špilca... Pogrešam le tisti akcijski adrenalin, ki ga dobim pri UT2k3ju. Tole me bolj spominja na Deus Ex. Nevem zakaj :)

Single player me pa itak ne zanima
persona civitas ;>

boom-bar ::

Men je hudo.

Kt bi UT srecu Serius Sama, ki bi znal vozt vozila
Legalizirajte mehke droge!!!

borchi ::

kaj pravite, dobi andrej $$$, da tu bučnice lušči?

HALOja ne povoham dokler ga ne portajo na linux :D :D :D

sm slišu, da je to edin način, da bi zagotovili spodobno delovaje igre :8)
l'jga

andrej ::

hehe :)
Halo res dela kar pocasi pri singleplayerju, ampak pri multiplayerju je druga zgodba.

Jaz na P3 866 in Radeon 9700 imam okrog 30 FPS na 1280x1024 polni detajli. Sicer zna frame rate tudi past na 10 me figthi ;) Malo znizas resolucijo pa detalje pa je. Razni reviewi napihujejo to stvar. aja, preberi ti tudi performance faq

Haloja na Linuxu pa ne bos vido. Kmalu pride na Maca, to pa je tudi najblize ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: andrej ()

Freelancer ::

Umm, 30 FPS je se vedno polzja hitrost... Za 3D shooterje se za "normalno delovanje" smatra 50+ FPS.

Zgodovina sprememb…

andrej ::

hehe, saj ne igram na 1280x1024 je P3 866 presvoh ;) Ok, 30 mogoce ni dovolj za najvecje FPS freake, za navadne igralce pa je 30 cisto dovolj.

Freelancer ::

Za najvecje FPS freake je se 100 malo :>

CaqKa ::

ja
ampak taki tudi ne špilajo singleplayerja.

AtaStrumf ::

Jaz zaenkrat zadevo špilam na Duronu 933(133MHz FSB) in GF2MX 32MB in se kar da špilat na 800x600 in high detajlih. Samo če bi ta špil prišel ven 2 leti nazaj kot bi moral, bi imel še slabšo mašino, samo relativno ne bi bila tako slaba, tako da me res čudi od kje tako zahtevna grafika.

Drugače pa mi je špil ful dober, čeprav res ni nobena revolucija, mi je pa všeč kako lepo se špila, nasprotniki, orožja, odzivnost (to je FUL pomembno za streljanke), skratka zadeva rula. Moram sprobat še MP.

Nutcracker ::

Da ne bom nove teme odpiral. Zmeraj, kadar hočem spremenit resolucijo, mi resetira računalnik. Imam grafično kratico Sapphire Radeon 9000 PRO (VIVO) in uporabljam Win xp. Nočem namreč igrati v ločljivosti 640x480 in 60Hz refresh rate. V skrajnem primeru pa me zanima, če kdo ve, v kateri datoteki se to da ročno nastaviti (kot je v nekaterih igrah npr. config.txt in podobno).

AtaStrumf ::

Probaj zamenjat gonilnike za kake 3.7 ali pa 3.8 Tudi enmu mojmu kolegu ja z Catalysti 3.4 restartalo mašino k ma Radeona 8500LE, z 3.7 pa ne več.

andrej ::

Halo.exe -vidmode 800,600,100

800x600, 100 Hz

VuLc4n0 ::

Izdelovalec igrač JoyRide namerava izdani novo serijo igrač za ljubitelje igre Halo, za katere je že izdal tri akcijske figure v obliki Master Chiefa, Cortane in Warthog 4x4. Med novostmi bo večigralski rdeči in standardni zeleni Master Chief z orožji "assault rifle", "rocket launcher" in "tactical shotgun". Vsaka figurica je visoka okoli 20cm in ima 18 gibljivih točk. Nov bo tudi moder Elite Covenant trooper in vozilo Ghost Covenant hovercraft, ki bo vsebovalo 7cm velike like. Izdelana bosta tudi dva dvodelna mini nabora figuric. Podrobnosti lahko izveste na spodnji povezavi.



k l i k


Mislim 2 much:\
http://christinalake.cjb.net

jamiroq ::

eh, v primerjavi s tole "akcijsko" figuro so te od Halo dokaj normalne :P.

Nutcracker ::

Hvala, andrej. Dela!

VuLc4n0 ::

George W Bush!!!! LOL:D To takoj naročim. A ma kdo kreditno kartico za posodit?:D
http://christinalake.cjb.net

Zheegec ::

Lol, nekaj pri tem Haloju hudo smrdi :D
UT2k3 mi dela igralno na high detailih (prav tako high v driver nastavitvah, brez aa ali aniso), Halo pa na 800x600 low detail (vse, tudi zvok) šteka, pa še slika se hudo trga. Beda!
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

andrej ::

mam eno Master Chief figurico doma - sicer ne tak veliko ampak vseeno. Ma pa Assault Rifle ;) Bom mogoce fotko naredo pa gor vrgo ;)

alien: preberi si tole in performance faq.

andrej ::

ce se vam ne da vsega brat:
1. uporavi -use14 ali useff pri zagonu igre. bo slo hitreje.

2. tukaj je copy/paste najbolj zanimivega dela:

"
1. Expectations set by older games: Halo renders pixel shaders and is the first Triple A first-person shooter to make widespread use of pixel shader programs. Previous games have used texture mapped polygons and occasional vertex shaded effects. The result is that Halo is simply doing several times more calculations per pixel than most competitive titles are doing per vertex or per surface. Halo - being the first to use pixel shader programs as extensively as it has - must bear the burden of setting new expectations.

2. Expectations set by misunderstood hardware: Nearly all of the feedback we're getting concerning performance issues is coming from people who are using video cards that technically offer DirectX 9 support but don't handle DX9's advanced features as well. They are the budget end of the DX9 cards - such as nVidia's FX 5200 or 5600 or ATI's Radeon 9500 and 9600. These cards support DX9 features like Pixel Shader 2.0 but don't perform as well with Halo because they have much less fill rate and bandwidth than their full-powered and more expensive cousins like the FX 5900 and the Radeon 9800. Customers who purchased these cards expect them to do very well - and they do tend to do very well with DX7 and 8 games. But you'll find big differences between these cards and their superiors once you get in the area of programmable pixel shaders. This is all right for the most part as Halo's default settings take care of these users. Various hardware configurations or manual settings can dramatically affect performance in ways we simply can't control.

"

asPeteR ::

Ja tale HALO je cuden, glede strojnih zahtev ... Recimo Max Payne 2 mi je delal vse na ful, ful na 1280x1024, 100+ FPS z 2x AA in 2x Anso, toda Halo moram pa spilat na 800x600, da slikce laufajo okoli 30fps ... Skratka, nekaj je narobe s tem spilom ...:\ :\
http://blog.stegnar.com

BaRtMaN ::

FPS bo vedno maksimalno 30, ker so to omejitev prenesli še z Xboxa. :|

asPeteR ::

->FPS bo vedno maksimalno 30, ker so to omejitev prenesli še z Xboxa.

A si ti sploh igral Halo na PCju? Ni omejitev 30FPS ...
http://blog.stegnar.com
strani: 1 2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Painkiller (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
1076198 (1543) Outsajder
»

Max Payne 2 (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
22613687 (6592) OmegaBlue
»

Worms 3D (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
944244 (2105) Xplicit
»

Chaser - pomoč

Oddelek: Igre
45796 (474) WildTHink
»

Pro Evolution Soccer 3 Demo

Oddelek: Igre
9798 (579) Tr0n

Več podobnih tem