Forum » Na cesti » Dizl izguba moči
Dizl izguba moči
FiReFTW ::
Mene pa zanima če kdo ima kakšno idejo kaj bi lahko to bilo narobe.
Zadnjih par dni ko sem pospeševal je avto kr zgubil moč nenadoma in potem dobil nazaj, sepravi je cukalo neke vrste tu pa tam.
Danes pa ko sem se vozil pa je popolnoma zgubil moč naenkrat in ene 10 minut vožnje sploh ni pospeševal, pa sem držal gas do konca, pa enostavno ni pospeševal kot da nima nobene moči, samo stal je na isti hitrosti ali mogoče izjemno minimalno se je povečevala brez pospeška.
No potem pa kr nenadoma dobim nazaj pospeške normalne kot da ni nič.
Zdaj doma sem probal še vgasnit in štartat parkrat pa tak čudno parkrat zabrunda predno štarta.
Je pa 2.0 turbo dizl
Zadnjih par dni ko sem pospeševal je avto kr zgubil moč nenadoma in potem dobil nazaj, sepravi je cukalo neke vrste tu pa tam.
Danes pa ko sem se vozil pa je popolnoma zgubil moč naenkrat in ene 10 minut vožnje sploh ni pospeševal, pa sem držal gas do konca, pa enostavno ni pospeševal kot da nima nobene moči, samo stal je na isti hitrosti ali mogoče izjemno minimalno se je povečevala brez pospeška.
No potem pa kr nenadoma dobim nazaj pospeške normalne kot da ni nič.
Zdaj doma sem probal še vgasnit in štartat parkrat pa tak čudno parkrat zabrunda predno štarta.
Je pa 2.0 turbo dizl
-valvoline- ::
Ecu vrze motor v zasilni program tj limp mode. Razlogov je lahko vec, najpogostejsi vzrok je nepravilni tlak turbine (premajhen ali prevelik), torej nek senzor za regulacijo tlaka, vgt mehanizem(goba), pocena cev, zastekan turbo, egr itn.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Daliborg ::
Nekam na servis ga pelji da ti ga priklopijo na računalnik in poleg tega še preverijo, elektriko, dovod goriva, kompresijo in turbino ter njene cevi. Lahko ti preverijo tudi na AMZSju
Pač preveč stvari je lahko narobe, da bi ti lahko podal direkt odgovor.
Lp
Pač preveč stvari je lahko narobe, da bi ti lahko podal direkt odgovor.
Lp
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
HotBurek ::
Jst sem imel podoben problem na 1.9 TDI 131KM. Avto se ni premaknil nikamor, gas si moral dozirati malenkost nad trenutno hitrostjo. Če si pohodil, ni šel nikamor.
Zamenjal turbino, problem isti. Rešitev je bila menjava cevi, ki preko nad/pod tlaka odpirajo/zapirajo neke reči. Cevi so gumjaste, okrog pa prepleten cvirn, da se ne napihujejo.
Če je kaj na tem, bi ti svetoval, da prvo investiraš nekaj 10€ v nakup in menjavo teh cevi.
Zamenjal turbino, problem isti. Rešitev je bila menjava cevi, ki preko nad/pod tlaka odpirajo/zapirajo neke reči. Cevi so gumjaste, okrog pa prepleten cvirn, da se ne napihujejo.
Če je kaj na tem, bi ti svetoval, da prvo investiraš nekaj 10€ v nakup in menjavo teh cevi.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
bobby ::
glede na to, da je dizel imaš lahko luftmesemase :)
menjaj filter goriva, začnio tankat na OMV
menjaj filter goriva, začnio tankat na OMV
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
fishstick ::
Mene pa zanima če kdo ima kakšno idejo kaj bi lahko to bilo narobe.
Zadnjih par dni ko sem pospeševal je avto kr zgubil moč nenadoma in potem dobil nazaj, sepravi je cukalo neke vrste tu pa tam.
Danes pa ko sem se vozil pa je popolnoma zgubil moč naenkrat in ene 10 minut vožnje sploh ni pospeševal, pa sem držal gas do konca, pa enostavno ni pospeševal kot da nima nobene moči, samo stal je na isti hitrosti ali mogoče izjemno minimalno se je povečevala brez pospeška.
No potem pa kr nenadoma dobim nazaj pospeške normalne kot da ni nič.
Zdaj doma sem probal še vgasnit in štartat parkrat pa tak čudno parkrat zabrunda predno štarta.
Je pa 2.0 turbo dizl
LAhko je več stvari...pri meni je bilo 14 dni nazaj počena cev za turbino..lahko je tudi DPF
2dark ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Mogoče tankas na Petrolu?
Ampak to ne bi botrovalo na izgubi moči za daljše obdobje.
mikrctmk ::
Egr, dpf. Kupujete dizle in jih šparate, potem se vse zabaše. To da tanka na petrolu je pa spet neka jalova izjava.... Dizla se more terat vsake tok časa, ne šparat
ne piši neumnost od omw ker dobita z petrolom isto nafto, malo preštudiraj, preden pišeš :)
glede na to, da je dizel imaš lahko luftmesemase :)
menjaj filter goriva, začnio tankat na OMV
ne piši neumnost od omw ker dobita z petrolom isto nafto, malo preštudiraj, preden pišeš :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mikrctmk ()
bobby ::
Mikrctmk: ko bi ti lahko več povedal, pa ne morem. bom raje napisal DA, prav imaš, ker glede tega se ne bom zapletal.
OK: kolk je star avto, kater model, kolk km imaš, koliko km na dan narediš, imaš DPF filter, kdaj si nazadnje menjal filtre,.... več info rabimo da lahko kdorkoli kaj pametnejšega napiše,...
OK: kolk je star avto, kater model, kolk km imaš, koliko km na dan narediš, imaš DPF filter, kdaj si nazadnje menjal filtre,.... več info rabimo da lahko kdorkoli kaj pametnejšega napiše,...
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
Ganon ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Mogoče tankas na Petrolu?
začnio tankat na OMV
Leta 2019 smo še vedno priča tem kretenizmom? Nimam besed.
cordoba ::
Sam sem imel podoben problem, brez izgube moči. Imam pa peugeot 206 1.4 i bencinar. Avto malo cuka, pa rumena lučka se prižiga. To je bilo cca 4 dni nazaj, zdaj pa se normalno pelje. Kakšna ideja, če me kaj v kratkem čaka?
Glugy ::
rumena lučka za kaj? za olje?
Drgač pa mogoče ne bi blo slabo avto mal sterat po avtocesti če se mogoče s tem mal "sčisti" nečistoč. Če imaš staro gorivo al pa so se ti v rezervouarju naredile usedline bi mogoče tud to lahko bil problem? Ugibam.
Drgač pa mogoče ne bi blo slabo avto mal sterat po avtocesti če se mogoče s tem mal "sčisti" nečistoč. Če imaš staro gorivo al pa so se ti v rezervouarju naredile usedline bi mogoče tud to lahko bil problem? Ugibam.
2dark ::
dexterboy ::
Šparanje slovencljna na dizlu pa že pr 1700 v peto, ejga, ja taboljš za motor, da ne zariba, ane, ane?
OP; moraš podati malo več informacij, to je premalo za kaj več kot gostilniško debato in kokice...
Motor se mora vrteti. In konec. Ko smo dobili službenega 1.6 tdi, ni šel čez 3200 vrtljajev.
Sedaj leti... preko vseh omejitev :D
Zapomnite si nekaj; proizvajalci vam naredijo in prodajo, to, kar si želite.
In zato imamo kavne mlinčke treh cilindrov. Samo, da se špara. Ne glede na ceno.
OP; moraš podati malo več informacij, to je premalo za kaj več kot gostilniško debato in kokice...
Motor se mora vrteti. In konec. Ko smo dobili službenega 1.6 tdi, ni šel čez 3200 vrtljajev.
Sedaj leti... preko vseh omejitev :D
Zapomnite si nekaj; proizvajalci vam naredijo in prodajo, to, kar si želite.
In zato imamo kavne mlinčke treh cilindrov. Samo, da se špara. Ne glede na ceno.
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
Go-ahead ::
Tudi moj 2.0 d4d ima podobne težave. Vsake toliko okoli 2000 vrtljajev izgubi moč in ne pospešuje, včasih moram tudi ustaviti in ponovno vžgati, potem pelje.
Mehanik sumi injektorje, kablovje do injektorjev vendar ni prepričan.
Do napake največkrat pride v desnem ostrem ovinku v klanec ob cca 1800-2000 vrtljajev. Torej servo mora zagotavljati oljnji tlak, obenem je pa še motor obremenjen zaradi vzpenjanja.
Če ne verjamete vas lahko peljem.
Mehanik sumi injektorje, kablovje do injektorjev vendar ni prepričan.
Do napake največkrat pride v desnem ostrem ovinku v klanec ob cca 1800-2000 vrtljajev. Torej servo mora zagotavljati oljnji tlak, obenem je pa še motor obremenjen zaradi vzpenjanja.
Če ne verjamete vas lahko peljem.
stara mama ::
Mene pa zanima če kdo ima kakšno idejo kaj bi lahko to bilo narobe.
Zadnjih par dni ko sem pospeševal je avto kr zgubil moč nenadoma in potem dobil nazaj, sepravi je cukalo neke vrste tu pa tam.
Danes pa ko sem se vozil pa je popolnoma zgubil moč naenkrat in ene 10 minut vožnje sploh ni pospeševal, pa sem držal gas do konca, pa enostavno ni pospeševal kot da nima nobene moči, samo stal je na isti hitrosti ali mogoče izjemno minimalno se je povečevala brez pospeška.
No potem pa kr nenadoma dobim nazaj pospeške normalne kot da ni nič.
Zdaj doma sem probal še vgasnit in štartat parkrat pa tak čudno parkrat zabrunda predno štarta.
Je pa 2.0 turbo dizl
Moja kristalna krogla pravi, da imaš pokvarjen del pod kataloško št. 231 3244 273, stane 153.99EUR, čas premontaže je 1.38h, z ustreznim orodjem lahko to narediš sam.
Noče mi pa krogla povedat niti, katere firme je avto!!!
Ekologija™ in Trajnost™
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
Izak ::
EGR ventil, senzor tlaka (MAP),... To so bolj tipične okvare pri dizlih za podobne simptome.
FiReFTW ::
Mikrctmk: ko bi ti lahko več povedal, pa ne morem. bom raje napisal DA, prav imaš, ker glede tega se ne bom zapletal.
OK: kolk je star avto, kater model, kolk km imaš, koliko km na dan narediš, imaš DPF filter, kdaj si nazadnje menjal filtre,.... več info rabimo da lahko kdorkoli kaj pametnejšega napiše,...
7let
Chevrolet Cruze 2.0 turbo dizl 165hp
130.000km
Vcasih na dan po 100km vcasih 20km
Ima dpf filter
Pred 1 letom cirka
FiReFTW ::
UPDATE
No evo zdaj imam pa dosti več informacij, sem skočil do servisa, na hitro so pogledli malo, čez 2 tedna gre na pregled ker prej nemorejo, ampak tekočina uhaja, to je težava, morjo pa pač potem ga priklopit in ugotovit vzrok za to.
Odsvetuje dolge ture, samo kratke razdalje in da tačas ta 2 tedna skoz vodo dotakam pred vožnjo bilokam.
Mnenja?
No evo zdaj imam pa dosti več informacij, sem skočil do servisa, na hitro so pogledli malo, čez 2 tedna gre na pregled ker prej nemorejo, ampak tekočina uhaja, to je težava, morjo pa pač potem ga priklopit in ugotovit vzrok za to.
Odsvetuje dolge ture, samo kratke razdalje in da tačas ta 2 tedna skoz vodo dotakam pred vožnjo bilokam.
Mnenja?
2dark ::
UPDATE
No evo zdaj imam pa dosti več informacij, sem skočil do servisa, na hitro so pogledli malo, čez 2 tedna gre na pregled ker prej nemorejo, ampak tekočina uhaja, to je težava, morjo pa pač potem ga priklopit in ugotovit vzrok za to.
Odsvetuje dolge ture, samo kratke razdalje in da tačas ta 2 tedna skoz vodo dotakam pred vožnjo bilokam.
Mnenja?
Najbližji serviser. Ne se hecat pa čakat pa se vozit s takšnim avtom. Morda ti kakšna cevka spušča ( dvomim), lahko pa hladilno vliva v motor oz. se meša z oljem, kar pomeni razdrtje motorja. Saj ni edini servis v Sloveniji.
Šparanje slovencljna na dizlu pa že pr 1700 v peto, ejga, ja taboljš za motor, da ne zariba, ane, ane?
Motor se mora vrteti. In konec. Ko smo dobili službenega 1.6 tdi, ni šel čez 3200 vrtljajev.
Sedaj leti... preko vseh omejitev :D
Joj sine. Kako si ti "pameten". Večina novodobnih dizlov ima celoten razpoložljiv navor pri 1700 obratih, zato je menda logika, da boš imel v peti prestavi oz. 6-i. Bistvo turbo motorjev je celoten navor v nizkem območju obratov. ZAto je tudi poraba tako nizka, kot pri atmosfercih, kjer moraš pritiskat v obrate.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
edi45 ::
Možno da ti je kakšna cev za zrak poknla. Tako je meni prejšni teden, avto ni mel moči, niti na obrate ga nisem spravil več in max hitrost na ac 110km/h.
cordoba ::
Twixz ::
Zakaj pa mislite da bi 20 let star avto (Golf) metalo v rezervni program? N75 ventil (z belo kapico) menjan, avto 1 teden delal brez problema, pa spet.
Ko avto pelje pod cca. 1700 obrati dlje časa (50 čez neko naselje v četrti prestavi) potem ga skoraj vedno vrže v rezervni program, ko se ga goni (torej ko se turbina redno vklaplja) pa avto ne gre v rezervni program. Včasih med pospeševanjem cukne, kot da bi hotel izklopiti turbino pa vseeno porine skozi in gre.
Vožen je relacijsko (20 km do službe/20 km do doma) in vikend ture (180 km na vikend).
Turbina je bila menjana 3 leta nazaj, velik servis isto delan ob menjavi turbine.
Se je pa to začelo dogajati cca. 1 mesec po malem servisu.
Ekstra moteče ni, morda regulator zraka?
Ko avto pelje pod cca. 1700 obrati dlje časa (50 čez neko naselje v četrti prestavi) potem ga skoraj vedno vrže v rezervni program, ko se ga goni (torej ko se turbina redno vklaplja) pa avto ne gre v rezervni program. Včasih med pospeševanjem cukne, kot da bi hotel izklopiti turbino pa vseeno porine skozi in gre.
Vožen je relacijsko (20 km do službe/20 km do doma) in vikend ture (180 km na vikend).
Turbina je bila menjana 3 leta nazaj, velik servis isto delan ob menjavi turbine.
Se je pa to začelo dogajati cca. 1 mesec po malem servisu.
Ekstra moteče ni, morda regulator zraka?
hojnikb ::
na tester, pa boš točno vedel vzrok. Lahko tudi kakšen vagcom z aliexpress, za osnovno vag diagnostiko pride zelo prav.
#brezpodpisa
-valvoline- ::
Zakaj pa mislite da bi 20 let star avto (Golf) metalo v rezervni program? N75 ventil (z belo kapico) menjan, avto 1 teden delal brez problema, pa spet.
Ko avto pelje pod cca. 1700 obrati dlje časa (50 čez neko naselje v četrti prestavi) potem ga skoraj vedno vrže v rezervni program, ko se ga goni (torej ko se turbina redno vklaplja) pa avto ne gre v rezervni program. Včasih med pospeševanjem cukne, kot da bi hotel izklopiti turbino pa vseeno porine skozi in gre.
Vožen je relacijsko (20 km do službe/20 km do doma) in vikend ture (180 km na vikend).
Turbina je bila menjana 3 leta nazaj, velik servis isto delan ob menjavi turbine.
Se je pa to začelo dogajati cca. 1 mesec po malem servisu.
Ekstra moteče ni, morda regulator zraka?
Za zacetek zamenjaj vse vakumske cevi. Po napisanem bi reku da mas 110 konjskega z variabilno turbino in ce pr nizkih vrtljajih mece v rezervni turbo ni nastiman in mas underboost. Palcko ki regulira pozicijo varijabilnih lopatic (aktuator) ce se prav spomnim bo potrebno skrajsat s tem se povecuje zacetni in koncni boost (je nastavljivi srauf), najboljse eksperimentirat veckrat po malo da trofis tapravo mero.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Twixz ::
Daliborg ::
50km/h v cetrti prestavi?? Pa ni ti to kamion. Vozi ga v 3. Prestavi pri tej brzini, ffs ti imaš zamorjeno mašino. Nimaš pravilnega izgorevanja tako da je lahko marsikatera cev vključno z izpuham zabasana.
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
Twixz ::
Sm se pogovarjal zadnjič z enim mehanikom (ki večino časa dela na menjalnikih) da je variabilni del turbine za zamenjat.
Problem je tud v tem, da je mehanik butec, ki se mi odkar je menjal N75 ventil ne javi.
Ta isti mehanik mi je dal v avto obnovljeno turbino 2.5 leti nazaj. Garancija pa 1 leto. Prva turbina pa zdržala 14 let.
Zdej bom pa peljal avto drugemu mehaniku (prvič), da vidim kaj mi bo on povedal.
Zanimivo je tudi to, da ko se je luftmesser sčistil ni bilo več problemov s turbino, vsaj 2 dni. Opažam tudi da zdaj, ko je pod 20° zunaj turbina tudi ne izklaplja tako pogosto kot je prej.
Ker zdaj da kupujem nek rabljen avto za 4-5 jurjev moram najdit neki res fajnega kar je res težko. Sam da mi pa 300€ zakasira zato, ker nekdo, ki je 600 evrov kasiral, da mi je sistem "sčistil" in dal notri obnovljeno turbino, ki je zdržala 2 leti? Men tu nekaj smrdi.
Problem je tud v tem, da je mehanik butec, ki se mi odkar je menjal N75 ventil ne javi.
Ta isti mehanik mi je dal v avto obnovljeno turbino 2.5 leti nazaj. Garancija pa 1 leto. Prva turbina pa zdržala 14 let.
Zdej bom pa peljal avto drugemu mehaniku (prvič), da vidim kaj mi bo on povedal.
Zanimivo je tudi to, da ko se je luftmesser sčistil ni bilo več problemov s turbino, vsaj 2 dni. Opažam tudi da zdaj, ko je pod 20° zunaj turbina tudi ne izklaplja tako pogosto kot je prej.
Ker zdaj da kupujem nek rabljen avto za 4-5 jurjev moram najdit neki res fajnega kar je res težko. Sam da mi pa 300€ zakasira zato, ker nekdo, ki je 600 evrov kasiral, da mi je sistem "sčistil" in dal notri obnovljeno turbino, ki je zdržala 2 leti? Men tu nekaj smrdi.
FrRoSt ::
UPDATE
No evo zdaj imam pa dosti več informacij, sem skočil do servisa, na hitro so pogledli malo, čez 2 tedna gre na pregled ker prej nemorejo, ampak tekočina uhaja, to je težava, morjo pa pač potem ga priklopit in ugotovit vzrok za to.
Odsvetuje dolge ture, samo kratke razdalje in da tačas ta 2 tedna skoz vodo dotakam pred vožnjo bilokam.
Mnenja?
KATERA tekočina!??? Menda nima inkontinence!???
Voda!? Hladilna tekočina!?
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
K0l1br1 ::
IL_DIAVOLO ::
Zakaj pa mislite da bi 20 let star avto (Golf) metalo v rezervni program? N75 ventil (z belo kapico) menjan, avto 1 teden delal brez problema, pa spet.
Ko avto pelje pod cca. 1700 obrati dlje časa (50 čez neko naselje v četrti prestavi) potem ga skoraj vedno vrže v rezervni program, ko se ga goni (torej ko se turbina redno vklaplja) pa avto ne gre v rezervni program. Včasih med pospeševanjem cukne, kot da bi hotel izklopiti turbino pa vseeno porine skozi in gre.
Vožen je relacijsko (20 km do službe/20 km do doma) in vikend ture (180 km na vikend).
Turbina je bila menjana 3 leta nazaj, velik servis isto delan ob menjavi turbine.
Se je pa to začelo dogajati cca. 1 mesec po malem servisu.
Ekstra moteče ni, morda regulator zraka?
Tdi-ja moraš gnat ko kravo, ne pa sparat. Verjetno imaš vse zasopano od tako pasivne voznje.
jype ::
Če kupiš hibrida, se pa lahko normalno voziš, pa nič ne smrdiš, pa nimaš težav.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: 2dark ()
bobby ::
Smrdis bolj kot pa z dizlom. Tiho bodi.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
bobby ::
Se strinjam, prazna glava ima preveč za povedat,..
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
jype ::
Zaradi vaših blodenj za boleznimi dihal umre 200 ljudi na leto.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: 2dark ()
bobby ::
Ja ja pejt panckat,.. Da dobiš elektriko s katero filas avteje, proizvede pa več co2, kot najnovejši interna comb motorji,..
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
jype ::
Ja ja pejt panckat,.. Da dobiš elektriko s katero filas avteje, proizvede pa več co2, kot najnovejši interna comb motorji,..Najnovejši IC motorji so manj kot 5% učinkoviti. Manj ekološko sporno je kurit premog, ampak itak ga ni treba, saj se električna vozila vozijo na norveško elektriko iz hidroelektrarn, hibridi pa na precej čistejše izgorevanje kot vaši dizli brez moči.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: 2dark ()
bobby ::
Ja ja, sanjaj naprej pa malo svoje statistike posodobi. Pa ne klobasaj neumnosti o Norveski
Zdej pa Admini brišite najine pošte, ker nimajo veze z OP vprašanjem.
Zdej pa Admini brišite najine pošte, ker nimajo veze z OP vprašanjem.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
Karkulator ::
jype ima tukaj prav! Elektični avtomobili so vsaj 4x bolj učinkoviti kot dizelski avtomobili. (da o bencinskih sploh ne govorimo). Bolj energetsko učinkovito je skuriti premog v termoelektrarni, jo preko omrežja prenesti do domače vtičnice, ter z njo napolniti električni avto, kot pa voziti dizelski avto!
bobby ::
E tu vitamix?
Jype o 5%, ti o 4x glede na premog.
Seriously?!
Jype o 5%, ti o 4x glede na premog.
Seriously?!
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Obnova turbine (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13050 (6474) | Twixz |
⊘ | Dizel apokalipsa na vidiku (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 199003 (159165) | BigWhale |
» | Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 66810 (47274) | blay44 |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 198165 (163178) | Spajky |
» | Chip tuning box (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 32285 (29853) | Blinder |