» »

Se je kdo vozil v cliotu l.2001-2004

Se je kdo vozil v cliotu l.2001-2004

«
1
2

zobnik ::

Se samo meni zdi, da sem po kaki daljši vožni (recimo isti dan 3-4 ure, vsaj 2x/teden) s tem avtom utrujen, klime sicer nimam, ampak me ne moti... na vožnjo grem spočit. Ko sem vozil ibizo l.2003 je bla udobna vožnja.
Če se je kdo vozil s tem avtom in kasneje menjal avto za kaj boljšega kakšna je vaše mnenje, ste sedaj bolj spočiti.
  • spremenil: zobnik ()

M-XXXX ::

Ta izjava me je pa kar šokirala...
Imaš kakšno idejo zakaj bi tako bilo?

ziga1990 ::

imel sem 2001 pa sem z njim šel na morje pa nisem imel težav
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

hojnikb ::

Economy shitbox neudoben? Say it aint so!!

armotizerje in zice zamenjaj, pa bo bolje.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

zobnik ::

ziga1990 je izjavil:

imel sem 2001 pa sem z njim šel na morje pa nisem imel težav


1x / leto
kaj če bi to delal 2x/teden.

matobeli ::

Meni nikol ni bila všeč vožnja v njem, sedeži mi niso odgovarjal.

zobnik ::

sedeži so kot novi še, gor/dol nastavljiv, 4x airbagi,

hojnikb ::

gobe so pa kakšne, iz papirja?
#brezpodpisa

matobeli ::

Tud nove niso ble baš nekaj če se prav spomnem.

BlaY0 ::

Imel RXE izvedbo. Zici so bili tam dokaj udobni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

DOOM_er ::

prevozil pol evrope z njim, ni pa ravno hudo udoben, ni pa čisto navadna kanta. Problem je predvsem v hrupu med vožnjo, ta utruja, pa pogrešam tempomat. Bolj udobni in dražji avtomobili definitivno manj utrujajo.
Robots will steal your job. But that's OK

DePalmo ::

Clio je majhna gajbica ki je dobra za kratke relacije in za po mestu, za dolge relacije (3-4 ure) ta avto pač ni. Če se hočeš dobro voziti, si kupi večji avto. Kaj je dandanes pojem udobja nevem, nekaj let nazaj so to bili večji renoji (ala Safran, Laguna nevem če je imela kdaj naziv udobnega avta) in Citroeni C5.

In ja, sem se vozil z njim. Ne na taki razdalji, ampak avto je neudoben. Novejši Clio, letnik 2015 je malenkost boljši, ampak načeloma isti drek.

Ganon ::

DePalmo je izjavil:

Clio je majhna gajbica ki je dobra za kratke relacije in za po mestu


Clio se je generacijsko zelo spremenil, vsakič je večji, zato te slabumne izjave zadrži zase. Medosna razdalja je pri Golfu večja za 4 centimetre. Niti slučajno ni "majhna gajbica". In peta generacija to samo še nadgrajuje. Odličen avto je.

bobby ::

Kaj pa ce vi spremenil nastavitve sedenja na drugacne recimo. Lahko da imas tak polozaj, da ti je kvazi udoben ampak dejansko pa misice cel cas sedenja so malenkost zategnjene.

Polo, letnik 96 mi je dal podoben ucinek, zmatran,.. Mald pa neumen sem napol lezal notri, vratne misice so konstantno delovale.
Ko orestavil nekako bolj v pravilno sedenje za volanom, je bilo veliko bolje.

No sele z menjavo avta pa nimam vec problemov, pa sem od takrat 10let starejsi :)
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

zobnik ::

saj ta clio ni skoraj nič drugačen od letnik 1998, podvozje je isti, sedeži pa tudi so isti razen po višini se da nastavit,

bobby ::

Jaz sem Polota imel, ljudskovozilo.
Za renoja lahko govorim samo od fotra, ki je imel lahuno in tisto je bil za moje pojme fotelj na kolesih
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

hator ::

zobnik je izjavil:

Se samo meni zdi, da sem po kaki daljši vožni (recimo isti dan 3-4 ure, vsaj 2x/teden) s tem avtom utrujen, klime sicer nimam, ampak me ne moti... na vožnjo grem spočit. Ko sem vozil ibizo l.2003 je bla udobna vožnja.
Če se je kdo vozil s tem avtom in kasneje menjal avto za kaj boljšega kakšna je vaše mnenje, ste sedaj bolj spočiti.


Star Clio res ni biser udobnosti, ampak največ k utrujenosti prispeva odsotnost klime. Klima poleg hlajenja tudi suši zrak.

IL_DIAVOLO ::

Kako ne bos utrujen, ce pa ta jajca tiscis do podna, da sploh kak tovornjak prehitis. Vzami tdi-ja(se nisem videl modela brez klime), pa bos videl razliko.

Ganon je izjavil:

DePalmo je izjavil:

Clio je majhna gajbica ki je dobra za kratke relacije in za po mestu


Clio se je generacijsko zelo spremenil, vsakič je večji, zato te slabumne izjave zadrži zase. Medosna razdalja je pri Golfu večja za 4 centimetre. Niti slučajno ni "majhna gajbica". In peta generacija to samo še nadgrajuje. Odličen avto je.


In spet ena uzaljena dusa, ker je nekdo kritiziral njegov avto.

Zgodovina sprememb…

zobnik ::

to nima veze, tiščim ker je pocen plin in iz točke A do B sem še vedno precej prej prišel kot pa prej ob varčevanju bencina.
Imaš voznike s 120km+ pa se vozjo 70-80 po regionalni in na AC 110-120

Ganon ::

Odgovarjaš trolu.

KAVINSKY ::

Meni je bil največji napredek iz atmosferskega na turbo motor. Pri istih konjih si prej moral med prehitevanjem metati dve brzini nižje, da si kakor toliko hitro prehitel, na turbotu brez problema v 5. prehitevaš šleparje, da razlike v klanec ne omenjam.

Clio 2 je pač bil narejen za mali denar in posledično so vgrajevali slabše vzmetenje, sedeže, zvočno izolacijo... se niso niti lagali in nikoli rekli, da je to kakšen GT avto. Novejši so seveda boljši, niso pa več toliko poceni (uboga duša, ki kupi novega 75 konjeskega). In konkurenca je huda. Imaš cenejšega in podobno opremljenega Sanderota in malenkost dražjo, močnejšo in bolje opremljeno Corso. Potem se usujejo vsi Japonci, Korejci, Nemci, Francozi...

@zobnik, imeti avto, ker ti malo plina porabi in ga lahko v večini doma vijačiš in ima poceni dele ni nek argument da mučiš samega sebe. Prodaj in kupi kakšen spodoben avto. Z klimo.

svecka ::

Jaz sem prevozil pol evrope na road tripu (tudi 14 ur sem vozil v enem dnevu) v clio 2 99 letnik. Imel sem komfort sedeže, pa nisem imel problemov. Brez klime seveda, še zvočnikov ni imel haha.

2dark ::

Ker imaš najslabšo možno varianto z osnovni zici in slabim motorjem.

Daliborg ::

Še en glas da hrup zelo vpliva na udobje. Kar predstavljajte si ko sosed preneha kositi travnik.
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

IL_DIAVOLO ::

KAVINSKY je izjavil:

Meni je bil največji napredek iz atmosferskega na turbo motor. Pri istih konjih si prej moral med prehitevanjem metati dve brzini nižje, da si kakor toliko hitro prehitel, na turbotu brez problema v 5. prehitevaš šleparje, da razlike v klanec ne omenjam.

Clio 2 je pač bil narejen za mali denar in posledično so vgrajevali slabše vzmetenje, sedeže, zvočno izolacijo... se niso niti lagali in nikoli rekli, da je to kakšen GT avto. Novejši so seveda boljši, niso pa več toliko poceni (uboga duša, ki kupi novega 75 konjeskega). In konkurenca je huda. Imaš cenejšega in podobno opremljenega Sanderota in malenkost dražjo, močnejšo in bolje opremljeno Corso. Potem se usujejo vsi Japonci, Korejci, Nemci, Francozi...

@zobnik, imeti avto, ker ti malo plina porabi in ga lahko v večini doma vijačiš in ima poceni dele ni nek argument da mučiš samega sebe. Prodaj in kupi kakšen spodoben avto. Z klimo.


Seveda turbinar je itak stroj.

zobnik ::

Pomojem je težava v klimi, ker jo nimam, škoda, ampak aktivno iščem kak drug avto na plin.

krucymucy ::

Nobenih tezav, pa sem sel tudi na dnevne izlete po 700+km. Recimo v Dolomite zaokrozit.
Veckrat tudi do Splita oz. Makarske, seveda po jadranski magistrali.

Je pa res da sem imel "extreme" razlicico, z odlicnimi sedezi.

Utk ::

Clio 2, 1,2 16v, z nekaj opreme, športnimi sedeži, ima dobre sedeže, ali mi pa povejte kater iz tistega časa v podobnem razredu ima boljše. Tudi tih je še kar. Za tist čas. Njegov edini problem je, da se jih še danes ogromno vozi, drugi so pa že pocrkali ali zgnili, zato smo že pozabili kako zanič so bili. Da, hudiček, tudi velika večina golfov štiric. Ki so stale tolk kot 2 cliota, pa zlahka še malo čez.

-valvoline- ::

zobnik je izjavil:

Pomojem je težava v klimi, ker jo nimam, škoda, ampak aktivno iščem kak drug avto na plin.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

Utk je izjavil:

Clio 2, 1,2 16v, z nekaj opreme, športnimi sedeži, ima dobre sedeže, ali mi pa povejte kater iz tistega časa v podobnem razredu ima boljše. Tudi tih je še kar. Za tist čas. Njegov edini problem je, da se jih še danes ogromno vozi, drugi so pa že pocrkali ali zgnili, zato smo že pozabili kako zanič so bili. Da, hudiček, tudi velika večina golfov štiric. Ki so stale tolk kot 2 cliota, pa zlahka še malo čez.

Hyundai getz ali Opel Corsa C, 5 vrat.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Kaj je z njima? Dva primera veliko večjih sekretov iz tistega časa?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

-valvoline- ::

Utk je izjavil:

Kaj je z njima? Dva primera veliko večjih sekretov iz tistega časa?

Clio je zgodovinsko vedno najvecji klump v svojem razredu(polo tudi, ce vzames osnovnega), getz zmaga na komociji, corsa pa na splosno pri vseh kriterijih.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Cliotov iz tistih časov je še en kup na cesti, getzov in teh cors pa praktično več ne.

Raptor F16 ::

Oh ne govori. Ja, saj gre na daljše ture ampak ko kdaj voziš kak večji avtomobil, pogruntaš, kako za en šit so ti economboxi. Za daljše razdalje se vsaj manjšo limuzino ali karavana kupi. Dolga medosna, običajno boljši sedeži, bolj ležeč položaj zaradi česar je telo bolje podprto, več komfort opreme...

Ko imaš za sabo nekaj 700km+ fur razumeš poanto dragih limuzin. Za na šiht vozit preseravanje, za potovanje pa skoraj nuja.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

-valvoline- ::

Utk je izjavil:

Cliotov iz tistih časov je še en kup na cesti, getzov in teh cors pa praktično več ne.

Ker je vecina polotov cors in getzov slo za izvoz, cliotov noben ne povoha. Sam smotan janez kupuje clio.

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

Utk je izjavil:

Clio 2, 1,2 16v, z nekaj opreme, športnimi sedeži, ima dobre sedeže, ali mi pa povejte kater iz tistega časa v podobnem razredu ima boljše. Tudi tih je še kar. Za tist čas. Njegov edini problem je, da se jih še danes ogromno vozi, drugi so pa že pocrkali ali zgnili, zato smo že pozabili kako zanič so bili. Da, hudiček, tudi velika večina golfov štiric. Ki so stale tolk kot 2 cliota, pa zlahka še malo čez.


Verjamem, ampak moja neunicljiva stirica ni med njimi ;)

Utk ::

-valvoline- je izjavil:

Utk je izjavil:

Cliotov iz tistih časov je še en kup na cesti, getzov in teh cors pa praktično več ne.

Ker je vecina polotov cors in getzov slo za izvoz, cliotov noben ne povoha. Sam smotan janez kupuje clio.

Ti se kar tolaži s tem. Clio 2.5, od 2002 naprej, je nov golf dvojka, še 10 let jih bomo gledali, zapomni si to. Starih cors in getzov ne gledamo več. Poznam kar nekaj ljudi s temi clioti, tudi mi ga imamo, in nihče ga ne namerava upokojit. Jasno pa da ni več za roadtrip čez Evropo.

-valvoline- ::

Utk je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Utk je izjavil:

Cliotov iz tistih časov je še en kup na cesti, getzov in teh cors pa praktično več ne.

Ker je vecina polotov cors in getzov slo za izvoz, cliotov noben ne povoha. Sam smotan janez kupuje clio.

Ti se kar tolaži s tem. Clio 2.5, od 2002 naprej, je nov golf dvojka, še 10 let jih bomo gledali, zapomni si to. Starih cors in getzov ne gledamo več. Poznam kar nekaj ljudi s temi clioti, tudi mi ga imamo, in nihče ga ne namerava upokojit. Jasno pa da ni več za roadtrip čez Evropo.

Ko pogledam noter kako ogabno notrajnost majo (megane tudi), zastojn ga ne bi mev kajsele da bi zajga placal.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Notranjost je res grda. Ampak kdo to gleda pri avtih za 800 evrov.

hojnikb ::

Clio mk2 se je v argentini delal še do leta ~2017 (mix and match različnih faceliftov). Nabavna cena at the time okol 3-4k€ nov.
#brezpodpisa

DePalmo ::

Ganon je izjavil:

DePalmo je izjavil:

Clio je majhna gajbica ki je dobra za kratke relacije in za po mestu


Clio se je generacijsko zelo spremenil, vsakič je večji, zato te slabumne izjave zadrži zase. Medosna razdalja je pri Golfu večja za 4 centimetre. Niti slučajno ni "majhna gajbica". In peta generacija to samo še nadgrajuje. Odličen avto je.

Govora je o Cliotu, ne Golfu. Ne mešaj teh dveh avtov!

Kar se pa tiče izkušenj. Nimam nobenega in ga tudi nebi imel, ima pa od punce mama letnik 2004, 1.2 16V, 5 vraten. Majhen avto, neudoben, prešvoh, sprednji sedeži so pa kot klopce v parku. Da ne omenjam "bočne opore" okoli riti katera sta dva velika kosa plastike. In je neudobno plezat iz njega in v njega. Za po vasi in okol je čist dober.
Letnik 2015 ima moja mama, 1.5 dCi. Hja, je napredek, je večja gajbica in malenkost bolj udobna, ampak še vedno vse škripa, črička in še vedno se čuti da je avto nizkocenovnik in ni nikjer kvalitete. Edini plus je vodljivost skozi ovinke, kjer na volanu dejansko čutiš kaj se dogaja (moja Kia Ceed 2017 je mrtva kar se tega tiče), ostalo pa ... Bom le rekel da imajo še ogromno prostora za izboljšanje.
Aja, pa najbolj presenetljiva stvar. Se ne kvarita! Ok, od punce brat je tistega 2004 zapel v smreko in od takrat so težave, pred tem pa nič. Isto od moje mame, pač zadeva laufa.

zobnik ::

Sedež v mojem se da po višini štelat.

Na bivši thaiji brez opreme, okna na ročko, brez serva, brez abs sem večkrat po 400-500km regionalne prevozil.

Ganon ::

DePalmo je izjavil:

Govora je o Cliotu, ne Golfu. Ne mešaj teh dveh avtov!


Primerjava je več kot na mestu, ker govoriš o "gajbicah". O tvojem besedičenju okoli kvalitete pa raje ne bom izgubljal besed. In, ja, imamo desetletja izkušenj z njihovimi avtomobili.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ganon ()

Raptor F16 ::

Ganon je izjavil:

DePalmo je izjavil:

Govora je o Cliotu, ne Golfu. Ne mešaj teh dveh avtov!


Primerjava je več kot na mestu, ker govoriš o "gajbicah".


Lahko nehaš, preden počim od smeha :))
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Vetrolov ::

Clio 2 je študentski avto, ko imaš službo si kupiš neki boljšega. Sem ga imel za dolge vožnje na faks in je največji problem obupen hrup mašine. Recimo megane je bolj udoben in veliko tišji med vožnjo po avtocesti.

zobnik ::

ker clio 2 vsaj do letnik celo 2008 ni nič drugačen kot letnik 1998. Podvozje ko šranfam je identični sam abs ma novejši, pa 2x airbag več kot l.1998, motor je pa isti, armatura je l.2001-2008 ista, zunajost malenkost so ga polepšal.
V bistvo letnik 2008 je skoraj 90% isti kot l.1998.

Primer:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Razlika v opremi je klima pa abs in bas. Ma moj abs in se full hitro vklopi abs,
v tastarga cliota lahko daš opremo od l.2008

moj je l.2004

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

IL_DIAVOLO ::

Zato se pa vzame cliota zadnje generacije, ki ima celo esp. Da ga 2008 se ni imel, je sramotno.

zobnik ::

To so itak izleti in ne zaradi dela. Niti pod razno ne grem menjat, plin, pocen reg. pocen vzdrževanje in kar je najbolj pomembno ima solidno opremo, kolegi so mel golfa 5 pa bmw pred blokom pa nekega dne kot da bi avto izpuhtel, nikol več vidli.
Ta clio ni vreden 500 evrov, ampak služi svojemu namenu...škoda edino da klime nima.

Cveto ::

Mene sprašujejo zakaj imam avto za 30 jurjev, če se v tistem za 10 ali 15 enako pelješ. No, ravno zato, kar piše v tej temi. Imel sem že razbe avte avte, stare in nove, velike in majhne, tudi Ibizo (Clio ne, imel pa sem Renault 5).

Če se voziš krajše relacije (pol ure do eno uro) je itak vseeno. Jaz pa grem večkrat na daljšo pot (na sever nemčije, na Dansko, v Francijo itd...) in tam se pozna že razlika med (sicer dobrim) Golfom in recimo mojim Superbom. Jaz se usedem v avto in se ustavim šele v Hamburgu, ko je treba tankat. Ko sem šel enkrat z ženinim Mercedesom A, sem bil že na pol te poti čisto "polomljen". Z Cliotim sva pa šla recimo z sodelavcem do Zadra in se mi je zdelo že kar predaleč.

ČE gremo še na osnovno vprašanje. Pred leti (leta 1999) sem izibral med (takrat novo) Ibizo in Cliom, ki je bil opazno cenejši. A sedeži, položaj z avolanom in ostalo se mi je zdelo v Ibizi občutno boljše, zato sem jo takrat kupil. Clio mi je vedno deloval bolj za "v štacuno" (se pa da tudi z njim okoli sveta, saj se da koncev koncev tudi s kolesom).

DOOM_er ::

Mah, sami kompleksi. Clio je čisto okej avto, dokler dela dela, servisi in vzdrževanje so poceni, letni stroški so zelo mali. Je zanesljiv ker nima nič kar bi crknilo, več ali manj lahko popraviš vse doma, v vukojebini na Češkem najdeš kos ki ti je crknil v pol ure. Če ne rabiš avta, oziroma ti je vseeno kaj voziš je popoln avto. Če se ga pa moraš čutt kot "dinamični" voznik, ali pa delaš dolge relacije potem pa ja, je precej bedn avto. Raje investiram tistih 150€ na mesec za kaj bolj pametnega kot pa imeti super duper avto ki ga pač ne potrebujem.
Robots will steal your job. But that's OK
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Poceni avto za 2k€ +- 500€ (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9116308 (12856) krneki0001
»

cene avtomobilov ponorele? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10319117 (15274) Map
»

Rada bi kupila avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14329059 (22715) hojnikb
»

Prvi avto (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
26144623 (34730) matobeli
»

Kateri avto do 2500€ (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
46694324 (78467) AapocalypseE

Več podobnih tem