» »

Prvi avto

Prvi avto

Siddh ::

Nekateri kupijo avto, za katerega se ve, da lastnik ni vložil centa več kot je potrebno. Potem pa mislijo, glej kak je ta avto dober, sploh ni treba kaj popravljat. Naslednji dan pa motor požre drobovino turbine.


kriko07 ::

Kupiš si Golfa 2,55 KM. Dele dobiš vsepovsod za male pare. In delal boš lahko še veliko km

jalovec09 ::

Velik je treba menjat, če še ni bilo, in ima avto realnih 180.000km,
če ima avto že kakih 220.000km potem bi moral bit menjano že pol avta.
Zato pa obvezno se pelji po grdi luknjasti cesti in boš vse slišal, če kaj ropota so lahko stabilizatorji, katalizator, roke, končniki, ležaji amortizerjev, zglobi, zgloba rok. Obvezno preveri elektronske dele, odpiranje vrat. 10 let nazaj sem bil 1 leto preprodajalec, tak da vem nekaj in vem tudi da avto star 15 let ne bo 100%, zmeraj boš moral vložit, diske, ploščice, kak končnik, kak senzor, sklopka, bog ne daj kakšna glava motorja...obvezna menjava jermenov 300 evrov....zato pa obvezno odštej 400 evrov za morebitna popravila brez veliekga servisa, torej realno odštej 600 evrov....,
če hočeš zanesljiv avto vzami Subaruja, hyundai, suzuki, nissan.

kriko07 je izjavil:

Kupiš si Golfa 2,55 KM. Dele dobiš vsepovsod za male pare. In delal boš lahko še veliko km


haha, zgonjene gare s 400.000km in že z eno generalno pa še ta zanič, zresnte se...tud gnil je avto že pri 25 let , da padeš s sedežem čez poden in se ti odlom roka pa greš v graben....sem jih vozil pred 10 leti, 5 let golf 2 dizl, 3 komadi.

Zgodovina sprememb…

D3m ::

Si bil pa zelo slab lastnik, da si jih tri menjal.
|HP EliteBook|R5 6650U|

sandmat ::

Unknown_001 je izjavil:



Mi je hecn,o ko sem enkrat v gostilni bil pa sem slučajno slišal ko je en hotu rabljenga passata kupit, pa je reku da je pogledal kak je to avto pa da zgleda v nulo, sam kar so bile dize menjane, turbina menjana pa DPF in podvozje nadgrajeno. Pol pa slišš ko se je pol šanka koleov oglasilo ma kaj boš te stare gare ka jim bo spet kj crknlo kupoval pa še kilometrov ma preveč in jada jada jada... raj enga megana al pa to in ono...


ker vsak v gostilni ve, da je edina interakcija z DPFjem njegovo odstranjevanje in ne menjava - takoj zavohaš nateg :)
Vsaj v Sloveniji.

saj večina linkov na s-t pa kaže n-krat preprodane 15 let stare pasate z 150kkm, težko bi verjel, da so bili dobro vzdrževani in so ohranjeni, če "delajo" manj kilometrov letno kot povprečen clio stare mame, ki se vozi do hoferja po sir v akciji in kolesarske hlače za vnuka.

Miha 333 ::

sandmat je izjavil:


ker vsak v gostilni ve, da je edina interakcija z DPFjem njegovo odstranjevanje in ne menjava - takoj zavohaš nateg :)
Vsaj v Sloveniji.

Je to kaj čudnega, glede na to, da odstranitev stane 300EUR, menjava pa skupaj s potrebnimi aditivi 1300+EUR? Pa še poraba je potem nižja. Ko bodo na tehničnem preverjali, če ima avto vgrajen delujoč DPF (če ga je imel kot nov vgrajenega), tako kot to že počnejo v nekaterih drugih državah, mislim, da se bo delež dizlov zmanjšal, ker potem vožnja z dizlom sploh ni več cenejša od vožnje z bencinarjem (še posebej če ima ta vgrajen plin).

Tu niso toliko ljudje krivi, da razmišljajo o odstranitvi, ampak so cene "ekologije" postavljene previsoko s strani proizvajalcev. Če pa država predpisuje Euro V in podobne norme, pa naj subvencionira vzdrževanje DPF. Sploh ker, ko se ta iztroši, gre avto v limp-mode in se praktično ne moreš vozit. Zelo lušno, če se to zgodi na dopustu 600 km od doma. In ja, pri golfu 2 ali katrci takih presenečenj ni. Je to potem napredek?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miha 333 ()

Invictus ::

Miha 333 je izjavil:


Tu niso toliko ljudje krivi, da razmišljajo o odstranitvi, ampak so cene "ekologije" postavljene previsoko s strani proizvajalcev. Če pa država predpisuje Euro V in podobne norme, pa naj subvencionira vzdrževanje DPF. Sploh ker, ko se ta iztroši, gre avto v limp-mode in se praktično ne moreš vozit. Zelo lušno, če se to zgodi na dopustu 600 km od doma. In ja, pri golfu 2 ali katrci takih presenečenj ni. Je to potem napredek?

Saj te nihče ne sili v lastništvo avta ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Miha 333 ::

Invictus je izjavil:

Miha 333 je izjavil:


Tu niso toliko ljudje krivi, da razmišljajo o odstranitvi, ampak so cene "ekologije" postavljene previsoko s strani proizvajalcev. Če pa država predpisuje Euro V in podobne norme, pa naj subvencionira vzdrževanje DPF. Sploh ker, ko se ta iztroši, gre avto v limp-mode in se praktično ne moreš vozit. Zelo lušno, če se to zgodi na dopustu 600 km od doma. In ja, pri golfu 2 ali katrci takih presenečenj ni. Je to potem napredek?

Saj te nihče ne sili v lastništvo avta ...

O tem bi se dalo debatirat, na primer za veliko prebivalcev Slovenije je avto edina realistična možnost prevoza v službo. Tako da te v to silijo življenjske razmere. Res pa je, da te nihče ne sili v lastništvo dizelskega avta. Jaz se vozim z 20 let starim N/A bencinarjem. Pridem povsod. Klimo ima tudi. Želel sem samo prikazati, kako veliko ljudi razmišlja. Mora biti TDI, a za vzdrževanje DPF in s tem za zdravje vseh nas pa ne bi nihče plačeval. Ob tem, da se utapljamo v koncentracijah PM10 in drugih škodljivih delcev, katerih glavni vir je izgorevanje dizelskih goriv.

sandmat ::

Miha 333 je izjavil:

sandmat je izjavil:


ker vsak v gostilni ve, da je edina interakcija z DPFjem njegovo odstranjevanje in ne menjava - takoj zavohaš nateg :)
Vsaj v Sloveniji.

Je to kaj čudnega, glede na to, da odstranitev stane 300EUR, menjava pa skupaj s potrebnimi aditivi 1300+EUR? Pa še poraba je potem nižja. Ko bodo na tehničnem preverjali, če ima avto vgrajen delujoč DPF (če ga je imel kot nov vgrajenega), tako kot to že počnejo v nekaterih drugih državah, mislim, da se bo delež dizlov zmanjšal, ker potem vožnja z dizlom sploh ni več cenejša od vožnje z bencinarjem (še posebej če ima ta vgrajen plin).

Tu niso toliko ljudje krivi, da razmišljajo o odstranitvi, ampak so cene "ekologije" postavljene previsoko s strani proizvajalcev. Če pa država predpisuje Euro V in podobne norme, pa naj subvencionira vzdrževanje DPF. Sploh ker, ko se ta iztroši, gre avto v limp-mode in se praktično ne moreš vozit. Zelo lušno, če se to zgodi na dopustu 600 km od doma. In ja, pri golfu 2 ali katrci takih presenečenj ni. Je to potem napredek?


manj onesnaževanja je napredek. Če nisi pripravljen imet takšnih stroškov, kupi bencinarja, ki teh problemov nima. Ali pa počakaj, da se v debato vključi kdo s strojem na premog, pa bo morda point malo bolj jasen.

Norme so postavljene zelo nizko. Euro2 bencinar ima PM10 vrednosti nastavljene tam kjer jih ima Euro5 dizel.

Domobrancek ::

Pa saj bodo tudi bencinarji kmalu postali bolj kot ne enaki dizlom. Vedno več je bencinarjev, ki imajo turbine, kar jim zmanjša porabo in poveča možnosti, da turbina crkne in so potrebna draga popravila. Slišal pa sm tudi, da imajo (ali pa bodo imeli..nisem prepričan)novejši bencinarji tudi DPF filtre, kar pomeni da bo kmalu razlika samo v navoru. V porabi je tako ali tako vedno manjša (odkar imajo bencinarji turbine..).

Zgodovina sprememb…

Miha 333 ::

sandmat je izjavil:


manj onesnaževanja je napredek. Če nisi pripravljen imet takšnih stroškov, kupi bencinarja, ki teh problemov nima. Ali pa počakaj, da se v debato vključi kdo s strojem na premog, pa bo morda point malo bolj jasen.

Absloutno se strinjam, da je napredek. Ampak tehnologija, ki to omogoča, ima svojo ceno, ki bi si jo morali razdeliti kupec, država in proizvajalec. Ne pa da vse pade na kupca. In povprečen kupec pač razmišlja tako kot razmišlja, večinoma skozi denar.

xda develope ::

jalovec09 je izjavil:

To boš še pa še vlagal v avto, da bo sploh vozen. Kje so tu zavore, izpušni, ležaji, roke, končniki, hladilnik, jermena, razni senzorji, itd.
Taki avti so skor da vsi odsluženi, in 280.000km tud motor ne bo več prav dolgo zdržal.

Vzami cliota, puntota, ...

Ford mondeo mk3 2001 ko je imel 400k km sem ga na avtoodpadu prodal za tisoč evrov (pred 2,5 leti).
Edit.Menjana samo turbina leta 2008.

Zgodovina sprememb…

facepalm ::

Domobrancek je izjavil:

Pa saj bodo tudi bencinarji kmalu postali bolj kot ne enaki dizlom. Vedno več je bencinarjev, ki imajo turbine, kar jim zmanjša porabo in poveča možnosti, da turbina crkne in so potrebna draga popravila. Slišal pa sm tudi, da imajo (ali pa bodo imeli..nisem prepričan)novejši bencinarji tudi DPF filtre, kar pomeni da bo kmalu razlika samo v navoru. V porabi je tako ali tako vedno manjša (odkar imajo bencinarji turbine..).


ah sej turbina ni nek "bavbav". s pravilno voznjo in vzdrzevanjem prezivi marsikatero komponento avtomobila, njena obnova pa stane tolko kot nov komplet gum. DPF filter pa je ze po zasnovi narejen tako, da ne more drzati vecno in je popravilo drago.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

facepalm ::

mi zna kdo povedat kaksne hibe imajo lagune, tiste okoli letnika 2005? videl sem eno zanimivo 1.8 16v, vendar mi vsi odsvetujejo laguno, ces da se kvari. od nobenega nisem dobil konkretnega feedbacka zkj (razen problemov s karticami/citalcem kartic).

perci ::

Totaln jajc od avta je. Vse škripa, zanič zici, avto po 100k kilometrov daje filing, kot da jih je naredil pol milijona. Mašina totalno neprožna za tak avto. Skratka, to je avto, ki ga najmanj rad vozim (imamo dve službeni).

facepalm ::

ok:) thats enough for me:P

CMpunk ::

Kaj pravite na golf 2 ali golf 3, bencinar? tam do 500eur
važno mi je da se pelje, da se mi ne bo na avtocesti guma odšraufala in podobno(naprimer da poči volanski drog) pa da ni stroškov

Unknown_001 ::

CMpunk je izjavil:

Kaj pravite na golf 2 ali golf 3, bencinar? tam do 500eur
važno mi je da se pelje, da se mi ne bo na avtocesti guma odšraufala in podobno(naprimer da poči volanski drog) pa da ni stroškov


Že štirico bencinarja za ta denar (500-1000) dobiš.

Pa bi ti raje 300 ojrov manj dal za starejšega?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

bambam20 ::

CMpunk je izjavil:

Kaj pravite na golf 2 ali golf 3, bencinar? tam do 500eur
važno mi je da se pelje, da se mi ne bo na avtocesti guma odšraufala in podobno(naprimer da poči volanski drog) pa da ni stroškov



No, raje trojko. Že iz vidka oblike. :).

facepalm ::

jaz sem si za 2. avto nekako dal v ozji izbor:
- Volvo v40 2.0T (sigurno potreben znatnega vlozka): http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...
- Saab 9-3 1.8T (verjetno potreben vlozka):
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...
- Alfa 147 1.6TS (upam da brezhibna):
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...
- Alfa 147 2.0TS (upam da brezhibna):
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...

Zanima me predvsem za Alfo in Saaba (nisem se vozil teh dveh znamk), na kaj bi moral bit pozoren ob ogledu, ter ce imajo kake znane hibe. Za volvota sem siguren, da bi bil vlozek vsaj 1k - 1.5k eur.
Le kako mnenje bi rad slisal. Danes popoldne bom zacel klicarit:)

Aja ce pa kdo pozna koga, ki prodaja kasn vzdrzevan (brezhiben) avto za max 3.000eur in med cca 120hp (lahek avto) do 200hp, se priporocam. Avto morem nabavit do septembra:)

Blinder ::

kam pa bos dal 1000 euro za vlozit v volvota?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Veron ::

Alfin 2.0TS kr pozabi raje. Poglej na alfa forume, pa ti bo hitro jasno zakaj

facepalm ::

Blinder je izjavil:

kam pa bos dal 1000 euro za vlozit v volvota?

ce so motor/turbina/menjalnik/sklopka+vztrajnik ok, bo vlozek nizek (verjetno samo odpravit zracnost podvozja in gume). ce bo pa kaj od nastetega za popravit se takoj nabere par 100eur. pa mogoce se kaj na elektroniki, pa mogoce nove zavore.. 1.000eur pride takoj:) itak ga bom moral it pogledat in ce bodo vitalni deli ok, me kar mika da bi ga odpeljal:)

@Veron 1.6 pa je ok? oz zanesljiv?

Veron ::

1.6 105 so ok
1.6 120 pa imajo pogosto napako na variatorju faze (popravilo ranga 300eur, ob enem pa se takrat tudi naredi velik servis, ker je treba veliko zadev razkopat, tako da hitro strošek še višji)

bambam20 ::

facepalm je izjavil:


Aja ce pa kdo pozna koga, ki prodaja kasn vzdrzevan (brezhiben) avto za max 3.000eur in med cca 120hp (lahek avto) do 200hp, se priporocam. Avto morem nabavit do septembra:)


Mogoče bi te zanimal Mitsubishi Galant 2.4 150 konjev?

Sam je pa res, da ni lahek, je pa trpežen, dober zvok...

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...

facepalm ::

uh Galanta sem si zelel imet kot najstnik:)))
me je zamikalo, dokler nisem videl da je avtomatik. vseeno hvala:)

bambam20 ::

facepalm je izjavil:

uh Galanta sem si zelel imet kot najstnik:)))
me je zamikalo, dokler nisem videl da je avtomatik. vseeno hvala:)



Potem pa takšnega z ročnim :) ...

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...

:D

Stipex ::

Unknown_001 je izjavil:

Sicer off, ampak ko se že o vzdrževanju pogovarjamo sem naletel na zanimiv fenomen.

Mi je hecn,o ko sem enkrat v gostilni bil pa sem slučajno slišal ko je en hotu rabljenga passata kupit, pa je reku da je pogledal kak je to avto pa da zgleda v nulo, sam kar so bile dize menjane, turbina menjana pa DPF in podvozje nadgrajeno. Pol pa slišš ko se je pol šanka koleov oglasilo ma kaj boš te stare gare ka jim bo spet kj crknlo kupoval pa še kilometrov ma preveč in jada jada jada... raj enga megana al pa to in ono...
Vsaj jst bi avto katerega je nekdo dobesedno VZDRŽEVAL tako kot treba kupu takoj, ker pri takem avtu kilometri praktično niso pomembni, če se le kritične stvari popravlja sproti.

Sam dve stvari so mi na misel prišle, al so to ljudje, ki pojma nimajo in jim je cel svet sovražnik ali pa gre za tiste ki drugim ničesar ne privoščijo in jih kvečjem probajo napeljat da si kupijo stvar, katere ne bodo fauš.

Podobne primere opažam tudi tu na ST. Nekdo predlaga avto, ki je dejansko dober deal in je res nekaj od njega, drugi pa prec: a dej dej dej raj Getza, pa podobna jajca sugestirajo. Take ljudi prav moraš zasovražit, ker bognedaj da bi jih poslušal. Dream killerji dobesedno.


Tudi js off topic:
Podpis pod tole. Tudi meni vsi ne bmwja 5ko, ne audija a6, ne 6 valjnika (dizla), to bo žrlo, raje neka novejš jajčka < 1.6 tdi/dci. Naredil čist kontra, za nizko ceno kupil vzdrževano bmw 5ko e39 525d z realnimi km (200.000) in zadnjih 50.000km samo redni servisi in zamenjal en znucan hardy zglob. Tankam in se vozim (200km+ dnevno) z užitkom. Če bo pa kaj crknilo vem da so deli poceni in kvalitetni, zamenjam in se peljem dalje. =)

matobeli ::

Problem je edino v tem da ponavadi Janeza nategnejo kot je dolg in širok, ker Janez se spozna na vse in je greh dati 50€ mehaniku ki bi pogledal avto. Tako nabavi zjahano kanto z "136000km". Če dobiš dobrega za dobro ceno je pa zmaga.

CMpunk ::

kupil bom nekaj takega: http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...
zanima me koliko me bo prišlo zavarovanje in registracija?

sandmat ::

CMpunk je izjavil:

kupil bom nekaj takega: http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...
zanima me koliko me bo prišlo zavarovanje in registracija?


Lahko si pomagaš s tem: http://amzs.si/izracun_registracije/def...

CMpunk ::

kaj je to bonus/malus premije? pa nisem več mladi voznik

sandmat ::

ti piše na trenutni zavarovalni polici. Če nisi nikoli imel registriranega avtomobila nase, predvidevam, da začneš na 0. Mladi voznik je druga postavka in je načeloma 30% premije (mladi voznik si za zavarovalnico 3 leta in ne 2, kot za policijo). Slednjo se da znižat na 5% pri triglavu (odvisno od moči vozila)

CMpunk ::

kaj pa je to zelena karta?

Miha 333 ::

bambam20 ::

CMpunk je izjavil:

kupil bom nekaj takega: http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...
zanima me koliko me bo prišlo zavarovanje in registracija?



Če potrebuješ dobro ponudbo, vem za dobrega agenta.

mirancar ::

sicer nimam izkušenj ampak kaj če bi tukaj: https://www.hi3.si/avtomobili/zavarovan... probal zavarovat?
tukaj pride 195 eur kar je malenkost ceneje kot z vsemi možnimi popusti pri ostalih zavarovalnicah
če se odločiš za to mi še povej če je kakršen koli haklc al sam plačaš in si legalen na cesti, jaz bom morda isto rabil narest zase v oktobru ..

registracija je pa dodatnih 100 eur.

bambam20 ::

mirancar je izjavil:

sicer nimam izkušenj ampak kaj če bi tukaj: https://www.hi3.si/avtomobili/zavarovan... probal zavarovat?
tukaj pride 195 eur kar je malenkost ceneje kot z vsemi možnimi popusti pri ostalih zavarovalnicah
če se odločiš za to mi še povej če je kakršen koli haklc al sam plačaš in si legalen na cesti, jaz bom morda isto rabil narest zase v oktobru ..

registracija je pa dodatnih 100 eur.



Zna biti, da ne pridobivaš bonifikacije. :).

jalovec09 ::

CMpunk je izjavil:

kupil bom nekaj takega: http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...
zanima me koliko me bo prišlo zavarovanje in registracija?



Ta ma z*ebano zadnjo premo, strošek en tolk kot je vreden avto.
Gledaš, če so postran kolesa, zradirane gume ali če so nove gume je lahko prema vseeno zanič.

CMpunk ::

@miha333: a ta zelena karta velja potem tudi kot vstop za ZDA?
@jalovec: kje ti vidiš kaka postran kolesa?

Unknown_001 ::

CMpunk je izjavil:

@miha333: a ta zelena karta velja potem tudi kot vstop za ZDA?
@jalovec: kje ti vidiš kaka postran kolesa?


Na prvi sliki mogoče zgledajo, kot da so na zadnji osi malo navzven pri dnu potegnjene. Lahko da samo izgleda tako, ampak to bi moral it v živo pogledat in ga sprobat, ker bi se tak defekt med vožnjo najbolj izrazil, sam za take gare se jaz ne bi vozil samo zato da bi ga pogledal.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

jalovec09 ::

CMpunk je izjavil:

@miha333: a ta zelena karta velja potem tudi kot vstop za ZDA?
@jalovec: kje ti vidiš kaka postran kolesa?


, ker je serijska napaka teh avtov, je treba preverit v kakšnem stanju je.

kratos ::

Peugeot 206 letnik 2002, 2003 cca. 150-200k kilometrine, tvegan nakup tako starega avta? kake majo kaj mašine not, se dost kvarijo ? ima kdo kake izkušnje in nasvete ?

Heavy ::

HDI motorji so zelo vredu, težava je pa v vsem okoli. Še najbolj v elektroniki.

kratos ::

Natančeje gledam CC modele kjer je še več elektronike kot v obični 206tki, torej so problemi pri tem avtu zagarantirani ? nimam volje z servisiranjem po nekaj mesečni uporabi avta še posebej če so deli in servisi dragi.

hojnikb ::

Če bi rad kabrio, raje poglej kako miato :)
#brezpodpisa

Unknown_001 ::

Mene postransko zanima če je tu kak poznavalecc teh avtomobilov. Imeli smo že mečke pa ni bilo slabih izkušenj ampak hočem zvedet, vkolikor bi si iskal nek orng avto, če bi se splačalo pogledati nekaj takega: http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=......

Ali takega: http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=......
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

kratos ::

hojnikb je izjavil:

Če bi rad kabrio, raje poglej kako miato :)

Ravno platneni strehi bi se rad izognil, ker baje puščajo... drugače bi gledal za kakimi golfi ali 306 modeli

hojnikb ::

afaik maš tut hardtop strehe za miato..

Pač, če kupuješ tak avto, ne gledaš franczov :)
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

perci ::

sem vozu miato s platneno streho v dežju in ni blo nobenga problema - pa ni bila ravno iz štacune


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri karavan do 13k€

Oddelek: Na cesti
205633 (4940) emmentaler
»

Avto za pol leta - do 1500 EUR (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8516641 (13535) jalovec09
»

začetni avto

Oddelek: Na cesti
283693 (2787) GrimReaper
»

Kateri avto do 2500€ (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
46685928 (70071) AapocalypseE
»

Nakup rabljenega vozila (cca. 6000 EUR)

Oddelek: Na cesti
173396 (2613) Kasali

Več podobnih tem