» »

Kako daleč stran od znaka za omejitev hitrosti se lahko meri hitrost vozil?

Kako daleč stran od znaka za omejitev hitrosti se lahko meri hitrost vozil?

Temo vidijo: vsi
«
1
2

Ribič ::

Pozdravljeni.

Znašel sem se v rahli dilemi na cesti. Ko sem pred leti opravljal vozniški izpit, me je inštruktor naučil, da omejitev hitrosti vožnje velja od prometnega znaka naprej do X, Y in Z. Se pravi, ko prevozimo znak za omejitev, moramo voziti že znotraj omejitve. Nedavno, ko sem se po dolgem času spez začel voziti, sem se skušal čim bolj držati teh pravil. Vendar pa sem zaradi tega že prejel nekaj kritik s strani znancev in drugih voznikov. Namreč jaz poskušam voziti čim bolj po pravilih - se pravi, da hitrost zmanjšam pred znakom za omejitev oz. naselje in to pred vsakim znakom.

Drugi vozniki pa očitno mislijo, da se ni treba držati vseh CPP in mi skušajo dopovedati, da sem zaradi tega nevaren voznik. Pravijo, da ni potrebe zmanjševati hitrosti pred *vsakim* prometnim znakom za omejitev, kot to jaz počnem, ker se mi bo zaradi tega nekdo nekoč zaletel v "rit". Oni pač veselo peljejo naprej ali pa me prehitijo. Kot primer bi podal cesto Laško-Celje, kjer se že več let nahajajo začasni znaki za omejitev (60 km/h) zaradi dela na bližnji železniški progi. Tudi pri znaku za naselje je *baje* dovoljeno peljati še nekaj deset metrov za znakom s povišano hitrostjo, da ima avto čas, da lepo samostojno upočasni.

Ko sem na pločniku srečal policista, sem ga zaradi skeptičnosti tudi vprašal. Odgovoril je kar sem že vedel - da omejitev velja od prometnega znaka naprej. Vprašal sem ga še, če ima kakšne informacije glede tega koliko daleč stran od znaka za omejitev je dovoljeno meriti hitrost vozil. Tukaj sicer ni znal najbolje odgovoriti, povedal pa je, da oni v praksi meritev tik za znakom ne izvajajo.

Ima morda kdo kake informacije o tem?
Vse ribe so mi pobegnile!

fikus_ ::

Tako kot ti je dajal policist.

DePalmo ::

Mene so učili da omejitev velja od znaka naprej, ne 10 metrov za njim oz. kolikor se komu sprdne. Osebno tudi vozim tako in ne odstopam ker je moj izpit in moj denar, katerega bo potem hotela policija zaradi prehitre vožnje. Če se pa komu mudi oz. hoče peljati hitreje, pa naj prehiti in divja kolikor mu paše, če se mi nalima na rit ne doseže nič, ker se ne pustim sprovocirat.
Na srečo nimam tako "pametnih" sopotnikov, ker bi jim hitro obrazložil kako stojijo stvari, ali pa naj drugič raje sam pelje. S svojim avtom, seveda.

DamijanD ::

Ampak na izvozu iz AC vseeno ni pametno pri znaku 40 it direktno na 40, ker boš dobil koga v rit :-)

kuall ::

Ko vidiš znak za naselje daš nogo iz gasa in se bo avto večinoma do znaka ustavil do 60, to je pa zadost dobro, če pa se ne pa malenkost prbremzaž. Tudi če greš 100 na uro in če odnehaš gas, ko zagledaš znak se boš sigurno do znaka ustavil na 70, za tistih 10 pa lahko pribremzaš, jaz kar pribremzam za vsak slučaj.

ljudje preveč bremzajo, namesto da bi samo nogo dali iz gasa.

ziga1990 ::

DamijanD je izjavil:

Ampak na izvozu iz AC vseeno ni pametno pri znaku 40 it direktno na 40, ker boš dobil koga v rit :-)


pač bremzaš takoj ko zapustiš vozni pas in pribremzaš na 40 do znaka 40
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

mirator ::

Zato pa je na AC odstavni oz. izvozni pas, na katerega zapelješ s hitrostjo, ki si jo imel na voznem pasu. Takoj, ko si na izvoznem pasu začneš hitrost zmanjševati.

Alec999 ::

Že doživel, da so policaji merili hitrost točno na znaku za omejitev. Cesta Brezovica proti Vrhniki.

korenje3 ::

DePalmo je izjavil:

Mene so učili da omejitev velja od znaka naprej, ne 10 metrov za njim oz. kolikor se komu sprdne. Osebno tudi vozim tako in ne odstopam ker je moj izpit in moj denar, katerega bo potem hotela policija zaradi prehitre vožnje. Če se pa komu mudi oz. hoče peljati hitreje, pa naj prehiti in divja kolikor mu paše, če se mi nalima na rit ne doseže nič, ker se ne pustim sprovocirat.
Na srečo nimam tako "pametnih" sopotnikov, ker bi jim hitro obrazložil kako stojijo stvari, ali pa naj drugič raje sam pelje. S svojim avtom, seveda.


Točno tako. Omejitev začne veljati od tistega mesta kjer stoji znak. To pomeni zaviranje že pred znakom in na mestu znaka mora hitrost ustrezati.

ziga1990 je izjavil:

DamijanD je izjavil:

Ampak na izvozu iz AC vseeno ni pametno pri znaku 40 it direktno na 40, ker boš dobil koga v rit :-)


pač bremzaš takoj ko zapustiš vozni pas in pribremzaš na 40 do znaka 40


Tam itak noben ne gleda hitrosti zaradi ovinka. Tako da se lahko mirno pelje 80km/h, če ti ni škoda gum.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: korenje3 ()

predi ::

Pravijo, da ni potrebe zmanjševati hitrosti pred *vsakim* prometnim znakom za omejitev, kot to jaz počnem, ker se mi bo zaradi tega nekdo nekoč zaletel v "rit".
Ja, pa pred *vsakim* rdečim semaforjem tudi ni potrebno ustaviti./s

Jure14 ::

Z višjo hitrostjo lahko voziš še največ 45,8m po znaku za omejitev.
V vmesnem prostoru se dovoljena hitrost zmanjšuje logaritemsko od 1,5kratnika omejitve do na znaku določene omejitve.

WhiteAngel ::

Vse drži - CPP, policisti in avtošola pravilno učijo, da moraš od znaka za omejitev naprej peljati z znižano hitrostjo. Ampak če boš panično zmanjšal hitrost, lahko koga fašeš v rit (ali pa pred rumeno panično bremzal). Hja, zakon te namreč ne obvaruje pred nesrečo. Je le nek konsenz/pravila igre, ki se jih držimo, da bolje shajamo. Se pa ta pravila ves čas spreminjajo in nič ni črno-belo v praksi potem.

zmaugy ::

Ko vidiš znak, stopiš z gasa in do znaka se ti hitrost počasi zmanjšuje do omejitve, po potrebi pri znaku nato še malo stopiš na zavoro da si na željeni hitrosti.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

WhiteAngel ::

zmaugy je izjavil:

Ko vidiš znak, stopiš z gasa in do znaka se ti hitrost počasi zmanjšuje do omejitve, po potrebi pri znaku nato še malo stopiš na zavoro da si na željeni hitrosti.


... ali pa voziš naprej po "občutku" in zmanjšaš na omejitev+5kmh, ko vidiš radar/redarja/policista. :))

zmaugy ::

Zato sem pa napisal do "željene hitrosti", ker... vsak po svoje...
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

bbbbbb2015 ::

DamijanD je izjavil:

Ampak na izvozu iz AC vseeno ni pametno pri znaku 40 it direktno na 40, ker boš dobil koga v rit :-)


To je bila moja edina prometna nesreča, kjer sem se res zaletel v nekoga.

Na Hrvaškem izvoz z avtoceste, omejitev je bila 40-60 (se ne spomnim točno). Nakar en Madžar stoji s Trabantom sredi izvoza, niti ne na robu. Nasprotno, še bolj na levo je bil pomaknjen.

Med Trabantom in robom ceste pa zložljiva piknik mizica. Ter vsi člani družine lepo posedeni, miza obložena, mati pa so ravno rezali hlebec kruha, ter talali otrokom, ko so bili najbolj lačni in žejni.

Ni se dalo pomagati, kljub bremzanju sem ga butnil. Oni za mano pa je zapeljal v jarek in se prekotalil.

Kaka scena.

Nakar se Madžari v hipu spokajo v avto, mizico in stole pobašejo, hrano namečejo v gepek - ter spyzdijo.

Affff... Še danes sem jezen na njih. Uni za mano je imel celi avto razbit.

val46 ::

bbbbbb2015 je izjavil:

DamijanD je izjavil:

Ampak na izvozu iz AC vseeno ni pametno pri znaku 40 it direktno na 40, ker boš dobil koga v rit :-)


To je bila moja edina prometna nesreča, kjer sem se res zaletel v nekoga.

Na Hrvaškem izvoz z avtoceste, omejitev je bila 40-60 (se ne spomnim točno). Nakar en Madžar stoji s Trabantom sredi izvoza, niti ne na robu. Nasprotno, še bolj na levo je bil pomaknjen.

Med Trabantom in robom ceste pa zložljiva piknik mizica. Ter vsi člani družine lepo posedeni, miza obložena, mati pa so ravno rezali hlebec kruha, ter talali otrokom, ko so bili najbolj lačni in žejni.

Ni se dalo pomagati, kljub bremzanju sem ga butnil. Oni za mano pa je zapeljal v jarek in se prekotalil.

Kaka scena.

Nakar se Madžari v hipu spokajo v avto, mizico in stole pobašejo, hrano namečejo v gepek - ter spyzdijo.

Affff... Še danes sem jezen na njih. Uni za mano je imel celi avto razbit.


S čim si pa butnil trabanta? ker to mi je mal čudno, ker kolkr je meni znano, so trabanti bili delani iz poliestra. Se pravi, če si ga malo ruknil, bi ga moralo pol manjkat-ti pa praviš, da so se kar odpeljali in ti spizdili? ne verjamem ravno...

Jure14 je izjavil:

Z višjo hitrostjo lahko voziš še največ 45,8m po znaku za omejitev.
V vmesnem prostoru se dovoljena hitrost zmanjšuje logaritemsko od 1,5kratnika omejitve do na znaku določene omejitve.

Kje, v kakem zakoniku o CPP si pa to prebral? prvič slišim kaj takega...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: val46 ()

joze67 ::

Baterije na detektorju sarkazma bo potrebno zamenjati.

Utk ::

Če ne moreš do znaka za omejitev normalno zmanjšat, da ne dobiš koga v rit, se nauči vozit ali pa ne upoštevaj tega znaka tako strogo. Drugič, 50 je 50, malo števec laže, tako da 55. Ne pa 45, 40 itd. Govorim za pregledna naselja ob glavnih cestah, ne nekih ozkih ulicah. Zadnjič se tako en kreten pribremzal na mrtvo pred tablo in to na 40, 45, in se tako vozil 2 km, ne moreš mimo, ne moreš nič. Po koncu naselja pa pospeši kolk more hitro na 90. Vseeno ga prehitim, ker se ne mislim čez minuto spet cijazit za njim, on pa nekaj krili z rokami, zakaj ga prehitevam, če se vozi po omejitvah. Prehitel sem ga, ker je kreten, ker se tako ne vozi, ne pa tolk ker je bil počasen. Tako da boste vedeli zakaj vas prehitevajo tudi če vozite "po omejitvi".

twom ::

Ribič je izjavil:

Se pravi, ko prevozimo znak za omejitev, moramo voziti že znotraj omejitve. Nedavno, ko sem se po dolgem času spez začel voziti, sem se skušal čim bolj držati teh pravil. Vendar pa sem zaradi tega že prejel nekaj kritik s strani znancev in drugih voznikov. Namreč jaz poskušam voziti čim bolj po pravilih - se pravi, da hitrost zmanjšam pred znakom za omejitev oz. naselje in to pred vsakim znakom.

30 let vozim omejitev + 10, pa so me že tudi merili, tudi na motorju, pa me niso še nikoli ustavili. Na +11 me je pa že slikal stacionarni radar (61 kmh na 50 omejitve), sem malo prepozno spustil gas pred znakom naselja.

Jaz vidim da se večina vozi nekako omejitev + 10 na števcu, imaš pa paciente ki so bolj papeški od papeža in vozijo točno po omejitvi ali celo nekaj počasneje.

Se pravi če boš vozil omejitev + 10 na števcu (števec itak laže v plus) boš varen pred radarji, in se boš njabolje vklopil v promet. S prepočasno vožjno ogrožaš tako sebe kot druge.

Se pravi... obstaja nek tihi družbeni konsenz na omejitev + 10...

Ribič ::

Zame predstavljajo težave znaki v ovinkih, ki jih ne vidiš pravočasno. Na primer cesta Kisovec proti Zagorju - ko se pripelje proti Zagorju, je tam ovinek v desno, na desni strani ceste je hrib, takoj za ovinkom pa je tabla za naselje, ki zaradi hriba postane vidna šele potem, ko si že v ovinku, pred ovinkom pa je cesta dokaj ravna. Če tam pelješ 90 ali pa tudi 80, ne moreš drugače kot da na polno zabremzaš pred tablo. Dobro, saj ko veš, da je tam znak, se s časoma navadiš in upočasniš že prej. Lahko bi podal še nekaj primerov.


Še nekaj podobnega se mi je zgodilo na avtocesti iz Kopra proti Ljubljani, kjer sem nehote bil v prekršku zaradi prehitevanja. Z osebnim avtomobilom sem vozil po voznem pasu cca 120 km/h, nakar pripeljem do cisterne oz. tovornjaka, ki je vozil okrog 100 km/h. Takrat zapeljem na prehitevalni pas da ga prehitim. Ko ga pričnem prehitevati, se ravno začne rahel ovinek v desno, za menoj pa opazim nekega divjaka BMW z Madžarsko tablico (da je Madžar sem opazil šele kasneje, ko me je že prehitel), ki se mi hitro približuje. Tako pospešim na 130 km/h, da bi tovornjak čim prej prehitel in se divjaku umaknil. Med prehitevanjem pa me nenadoma preseneti znak za omejitev hitrosti 100 km/h. Kaj naj sedaj storim? Ali naj še naprej prehitevam in se vrnem na vozni pas ali pa hitrost zmanjšam na omejitev in reskiram, da se bo idiot zaletel vame. Tako da sem se odločil, da bom tovornjak vseeno prehitel, ker sem bil že skoraj mimo njega. Ampak bil sem v prekršku.
Vse ribe so mi pobegnile!

MonoPattern ::

Ribič je izjavil:

Zame predstavljajo težave znaki v ovinkih, ki jih ne vidiš pravočasno. Na primer cesta Kisovec proti Zagorju - ko se pripelje proti Zagorju, je tam ovinek v desno, na desni strani ceste je hrib, takoj za ovinkom pa je tabla za naselje, ki zaradi hriba postane vidna šele potem, ko si že v ovinku, pred ovinkom pa je cesta dokaj ravna. Če tam pelješ 90 ali pa tudi 80, ne moreš drugače kot da na polno zabremzaš pred tablo. Dobro, saj ko veš, da je tam znak, se s časoma navadiš in upočasniš že prej. Lahko bi podal še nekaj primerov.


Še nekaj podobnega se mi je zgodilo na avtocesti iz Kopra proti Ljubljani, kjer sem nehote bil v prekršku zaradi prehitevanja. Z osebnim avtomobilom sem vozil po voznem pasu cca 120 km/h, nakar pripeljem do cisterne oz. tovornjaka, ki je vozil okrog 100 km/h. Takrat zapeljem na prehitevalni pas da ga prehitim. Ko ga pričnem prehitevati, se ravno začne rahel ovinek v desno, za menoj pa opazim nekega divjaka BMW z Madžarsko tablico (da je Madžar sem opazil šele kasneje, ko me je že prehitel), ki se mi hitro približuje. Tako pospešim na 130 km/h, da bi tovornjak čim prej prehitel in se divjaku umaknil. Med prehitevanjem pa me nenadoma preseneti znak za omejitev hitrosti 100 km/h. Kaj naj sedaj storim? Ali naj še naprej prehitevam in se vrnem na vozni pas ali pa hitrost zmanjšam na omejitev in reskiram, da se bo idiot zaletel vame. Tako da sem se odločil, da bom tovornjak vseeno prehitel, ker sem bil že skoraj mimo njega. Ampak bil sem v prekršku.

Med manevrom prehitevanja je dovoljeno iti hitreje od omejitve. Takim situacijam se pa izogneš z gledanjem v ogledalo in naprej. Tega BMW-ja bi moral videti, ko je bil že 500m za tabo in se potem odločil za ustrezen manever.

ziga1990 ::

^^ ne ni dovoljeno prehitevanje ali vožnja za oboje ista omejitev velja
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Ribič ::

V ovinku ga ne vidiš, sploh, ko je cesta zaukrivljena navzdol.
Govorim za avtocesto od Črnega Kala rahlo naprej proti Ljubljani, ko se hrib konča in se cesta spusti navzdol.
Vse ribe so mi pobegnile!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ribič ()

IL_DIAVOLO ::

twom je izjavil:

Ribič je izjavil:

Se pravi, ko prevozimo znak za omejitev, moramo voziti že znotraj omejitve. Nedavno, ko sem se po dolgem času spez začel voziti, sem se skušal čim bolj držati teh pravil. Vendar pa sem zaradi tega že prejel nekaj kritik s strani znancev in drugih voznikov. Namreč jaz poskušam voziti čim bolj po pravilih - se pravi, da hitrost zmanjšam pred znakom za omejitev oz. naselje in to pred vsakim znakom.

30 let vozim omejitev + 10, pa so me že tudi merili, tudi na motorju, pa me niso še nikoli ustavili. Na +11 me je pa že slikal stacionarni radar (61 kmh na 50 omejitve), sem malo prepozno spustil gas pred znakom naselja.

Jaz vidim da se večina vozi nekako omejitev + 10 na števcu, imaš pa paciente ki so bolj papeški od papeža in vozijo točno po omejitvi ali celo nekaj počasneje.

Se pravi če boš vozil omejitev + 10 na števcu (števec itak laže v plus) boš varen pred radarji, in se boš njabolje vklopil v promet. S prepočasno vožjno ogrožaš tako sebe kot druge.

Se pravi... obstaja nek tihi družbeni konsenz na omejitev + 10...


Vidis, tocno to je problem.

Webmojster ::

twom je izjavil:

Ribič je izjavil:

Se pravi, ko prevozimo znak za omejitev, moramo voziti že znotraj omejitve. Nedavno, ko sem se po dolgem času spez začel voziti, sem se skušal čim bolj držati teh pravil. Vendar pa sem zaradi tega že prejel nekaj kritik s strani znancev in drugih voznikov. Namreč jaz poskušam voziti čim bolj po pravilih - se pravi, da hitrost zmanjšam pred znakom za omejitev oz. naselje in to pred vsakim znakom.

30 let vozim omejitev + 10, pa so me že tudi merili, tudi na motorju, pa me niso še nikoli ustavili. Na +11 me je pa že slikal stacionarni radar (61 kmh na 50 omejitve), sem malo prepozno spustil gas pred znakom naselja.

Jaz vidim da se večina vozi nekako omejitev + 10 na števcu, imaš pa paciente ki so bolj papeški od papeža in vozijo točno po omejitvi ali celo nekaj počasneje.

Se pravi če boš vozil omejitev + 10 na števcu (števec itak laže v plus) boš varen pred radarji, in se boš njabolje vklopil v promet. S prepočasno vožjno ogrožaš tako sebe kot druge.

Se pravi... obstaja nek tihi družbeni konsenz na omejitev + 10...


Ni nujno, da vsak števec kaže enako hitrost.

Maš tudi števce ki so precej točni pri 50km/h, tako da raje vozi 55 kot pa 60 v naselju. 5km/h je tud v okviru odstopanja pri meritvi hitrosti:
https://www.avtofotomarket.si/avto-nasv...

Po tvoji logiki voziš tudi izven naselij (kjer je 90km/h omejitev) 100km/h, kar je za nekatere odseke absolutno previsoka hitrost.

r3dkv1c4 ::

DamijanD je izjavil:

Ampak na izvozu iz AC vseeno ni pametno pri znaku 40 it direktno na 40, ker boš dobil koga v rit :-)

Fascinantno.....ne morem, da ne bi rekel temu idiotistično razmišljanje ali še kaj več.
Jaz bi se celo življenje za teboj vozil, ker si tako skrben, da misliš za tiste za teboj.
Kaj kazni tudi plačuješ tistim za teboj?

Neverjetno, kakšne kretenizme prebiram v tej temi.

Čemu se potem čudite situaciji na slo cestah, ko pa tako skrbite za tiste, za vami?
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: r3dkv1c4 ()

WhiteAngel ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

twom je izjavil:

Ribič je izjavil:

Se pravi, ko prevozimo znak za omejitev, moramo voziti že znotraj omejitve. Nedavno, ko sem se po dolgem času spez začel voziti, sem se skušal čim bolj držati teh pravil. Vendar pa sem zaradi tega že prejel nekaj kritik s strani znancev in drugih voznikov. Namreč jaz poskušam voziti čim bolj po pravilih - se pravi, da hitrost zmanjšam pred znakom za omejitev oz. naselje in to pred vsakim znakom.

30 let vozim omejitev + 10, pa so me že tudi merili, tudi na motorju, pa me niso še nikoli ustavili. Na +11 me je pa že slikal stacionarni radar (61 kmh na 50 omejitve), sem malo prepozno spustil gas pred znakom naselja.

Jaz vidim da se večina vozi nekako omejitev + 10 na števcu, imaš pa paciente ki so bolj papeški od papeža in vozijo točno po omejitvi ali celo nekaj počasneje.

Se pravi če boš vozil omejitev + 10 na števcu (števec itak laže v plus) boš varen pred radarji, in se boš njabolje vklopil v promet. S prepočasno vožjno ogrožaš tako sebe kot druge.

Se pravi... obstaja nek tihi družbeni konsenz na omejitev + 10...


Vidis, tocno to je problem.


Ravno obratno - to je zdrava pamet. Znaki poskušajo čim bližje priti, ampak ne moreš vsega zmodelirat. V Nemčiji na primer nimajo tiste omejitve 60 ali 40 na izvozih AC. Pač voziš po občutku, ker valda ne boš mogel izvoza izpeljat, če imaš 130 notri, z 80 pa že. No, pri nas bi bila verjetno omejitev 60 ali celo 40, ker je treba vse napismeno. Go figure.

DamijanD ::

r3dkv1c4: 2x mi je že nekdo priletel v rit... Kadar je (na ACju) potrebno nepričakovano konkretno zmanjšati hitrost, jaz vedno gledam ali je voznik za mano opazil to ali ne...

predi:
Ja, pa pred *vsakim* rdečim semaforjem tudi ni potrebno ustaviti./s
Tole me je spomnilo na kulturo vožnje v Dublinu. Dejansko skoraj ne upoštevajo rdeče luči, sem bil kar šokiran, ko je ena z bmwjem za mano trobila, da naj speljem, jaz sem mel pa rdečo. Ker se nisem premaknil, me je potem kar čez rdečo prehitela 8-O

joze67 ::

Kar se legend o laganju števcev tiče, moja Xsara Picasso iz 2001 do 100 km/h meri s poljubnim GPS (telefon ali namenski) 1:1, potem začne zaostajat. Bi bil presenečen, če bi boljši avti bili v tem elementu bolj šlampasti.

Družbeni konsenz je zapisan v ZPrCP. Vse ostalo je pač nekaj drugega.

r3dkv1c4 ::

Problem je v glavah voznikov, ki mislijo, da je vožnja po števcu tako naporna, da se postarajo za nekaj let v nekaj km.
Tehnologija v vsakem novejšem avtu je tista, ki reši mentalne težave teh voznikov....imenuje se limitator.
Nastaviš na 50 in lahko skačeš po pedalu, pa ne bo vožnja nič hitrejša.
Za tiste, ki imajo osebnostne motnje, misleč na toleranco, pa si naj nastavijo na 55.

Ampak še vedno dokazujete kretenizme v vaših glavah.

@white angel

V Nemčiji, ki jo tako zelo izpostavljaš, ljudje spoštujejo predpise in jim na misel ne pride, da bi vozili hitreje, ket so vzgojeni, da se predpise spoštuje.
Na balkanu je m8selnost ravno obratna in so ljudje vzgojeni, da se predpise krši.

Tako je tudi stanje cestnega bontona-below zero.

r3dkv1c4 je izjavil:

Problem je v glavah voznikov, ki mislijo, da je vožnja po števcu tako naporna, da se postarajo za nekaj let v nekaj km.
Tehnologija v vsakem novejšem avtu je tista, ki reši mentalne težave teh voznikov....imenuje se limitator.
Nastaviš na 50 in lahko skačeš po pedalu, pa ne bo vožnja nič hitrejša.
Za tiste, ki imajo osebnostne motnje, misleč na toleranco, pa si naj nastavijo na 55.

Ampak še vedno dokazujete kretenizme v vaših glavah.

@white angel

V Nemčiji, ki jo tako zelo izpostavljaš, ljudje spoštujejo predpise in jim na misel ne pride, da bi vozili hitreje, ker so vzgojeni, da se predpise spoštuje.
Na balkanu je miselnost ravno obratna in so ljudje vzgojeni, da se predpise krši.

Tako je tudi stanje cestnega bontona-below zero.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: r3dkv1c4 ()

Ganon ::

Ribič je izjavil:

Tudi pri znaku za naselje je *baje* dovoljeno peljati še nekaj deset metrov za znakom s povišano hitrostjo, da ima avto čas, da lepo samostojno upočasni.


Česa tako smešnega že dolgo nisem prebral. :))

zenith1 ::

Kuzmičeva šola varna vožnje: retrovizor se ignorira, vsakega voznika mora zanimati dogajanje pred njim. Verjetno ga nisem citiral 100%, ampak nekaj takega je bilo izrečeno. IN se popolnoma strinjam.

Utk ::

Morda pa pod to spada tudi to, da gledaš naprej znake in pravi čas upočasniš, ne pa 10 metrov pred 50 po bremzi na polno.

twom ::

Webmojster je izjavil:

Po tvoji logiki voziš tudi izven naselij (kjer je 90km/h omejitev) 100km/h, kar je za nekatere odseke absolutno previsoka hitrost.
Ne, rekel sem da se najbolje vklopiš v promet če voziš omejitev + 10 po števcu in da v tem primeru ne boš polnil državnega proračuna. Ostalih aspektov vožnje pa nisem obdeloval.

Sicer pa znam peljat po občutku, brez skrbi, tudi z motorjem, tudi po kakšni ravnini grem samo 80-90 ker mi tako najbolj paše (brez skrbi, tudi že na motorju sem spustil gas da so me tiski, ki se jim mudi lažje prehitel). Znam tudi varnostno razdaljo držat, pa koga spustit pred sebe, pa ne zaprt križišča, pa nasproti vozečim uvoza na dvorišče, itd. Znam tudi smernike uporabljam za nakazat manever, ne za povdariti zavijanja tako kot 90 procentov tistih, ki smernike sploh uporabljajo, pa smernik uporabim tudi kje kjer ni predpisan (na primer pri uvozu na avtocesto kjer ostanem gor do naslednjega izvoza, dam desni smernik, da tisti za menoj vidijo da bom ostal na uvozu/izvozu). Pa še marsikaj bi se našlo... tako da... kaj si hotel povedat?

twom ::

zenith1 je izjavil:

Kuzmičeva šola varna vožnje: retrovizor se ignorira, vsakega voznika mora zanimati dogajanje pred njim. Verjetno ga nisem citiral 100%, ampak nekaj takega je bilo izrečeno. IN se popolnoma strinjam.
To bi delovalo če bi vsi tako delali. Tako sem pa že večkrat rešil nalet, ker sem se še pravočasno premaknil dva tri metre naprej.
Sicer pa kar vidim, da skoraj vsak pred semaforjem še mal v telefon pogleda, in to dobesedno, adijo pamet. Če ne verjamete, se postavte ob kakšno križišče in opazujte 5 minut šoferjev avtih.
Sedaj to niso več šoferji, ampak uporabniki mobitelov, ki zraven še mal volan držijo...

Ganon ::

twom je izjavil:

Sicer pa kar vidim, da skoraj vsak pred semaforjem še mal v telefon pogleda, in to dobesedno, adijo pamet.


Mi lahko razložiš, zakaj se ti to zdi sporno? Uporaba telefona med vožnjo je nedopustna, ampak če na primer stojiš pred semaforjem z odštevalnikom in veš, boš tam stal še nekaj časa, zakaj ne bi smel pogledati v telefon?

mirator ::

Če za to rabiš razlago...?

jype ::

Ribič je izjavil:

Zame predstavljajo težave znaki v ovinkih, ki jih ne vidiš pravočasno
Prehitro voziš.

MonoPattern je izjavil:

Med manevrom prehitevanja je dovoljeno iti hitreje od omejitve.
Ne.

Ganon je izjavil:

Mi lahko razložiš, zakaj se ti to zdi sporno? Uporaba telefona med vožnjo je nedopustna, ampak če na primer stojiš pred semaforjem z odštevalnikom in veš, boš tam stal še nekaj časa, zakaj ne bi smel pogledati v telefon?
Policist te za tako početje lahko kaznuje, ker je prepovedano.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

dronyx ::

Ko bo večina vozil samovozečih s tako vožnjo ne boš izpadel čudak, ker tako vozi AI. Večina ostalih šoferjev pa pri vožnji uporablja zdravo pamet, ki se ne sklada nujno s prometnimi znaki.

ziga1990 ::

dronyx je izjavil:

Ko bo večina vozil samovozečih s tako vožnjo ne boš izpadel čudak, ker tako vozi AI. Večina ostalih šoferjev pa pri vožnji uporablja zdravo pamet, ki se ne sklada nujno s prometnimi znaki.


ne razumem kako lahko enačiš zdravo pamet z neupoštevanjem predpisov mi lahko razložiš tole?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

dronyx ::

ziga1990 je izjavil:

ne razumem kako lahko enačiš zdravo pamet z neupoštevanjem predpisov mi lahko razložiš tole?

Ja seveda. Če stoji tabla za naselje kilometer pred prvo hišo sredi ničesar seveda ne bom panično zaviral na 50 km/h ko zagledam tablo. Kot so mi razložili je dostikrat tako, da taka tabla označuje "administrativni" začetek naselja, ni pa to najbolj smiselno in logično za omejitev hitrosti. Ampak se noče nihče mučiti z dodatnimi prometnimi znaki.

Kakorkoli že vozite, važno da vozite varno in da ne ogrožate drugih. Nekateri so nevarni vozniki pa čeprav se omejitev hitrosti držijo kot pijanec plota.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

ziga1990 ::

^^ že samo ko greš mimo table mora pa biti hitrost že 50km/h
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

dronyx ::

ziga1990 je izjavil:

^^ že samo ko greš mimo table mora pa biti hitrost že 50km/h

Ja, pa ljudje bi morali biti dobri po srcu in revščine ne bi smelo biti na svetu...:D

Pa nikogar ne spodbujam da krši predpise. Samo realnost na cesti je pač drugačna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

Ganon ::

jype je izjavil:

Policist te za tako početje lahko kaznuje, ker je prepovedano.


Dobro, to razumem. Ogrožaš pa nikogar.

Ribič ::

jype je izjavil:

Prehitro voziš.
Vozim po predpisih.
Vse ribe so mi pobegnile!

jype ::

Ribič je izjavil:

Vozim po predpisih.
Ne. Če bi vozil po predpisih, bi upošteval tudi ta člen:


4. člen
(skrb za varen, umirjen in nemoten potek cestnega prometa)
(1) Udeleženec cestnega prometa mora ravnati tako, da poteka promet nemoteno, umirjeno in varno.


Tu jasno piše, da moraš poskrbeti za to, da voziš s hitrostjo, ki ti omogoča preprečiti kakršnokoli nevarno posledico. Na regionalkah in krajevnih cestah je smiselno uporabljati pravilo dveh sekund, kjer voziš s hitrostjo, s kakršno vedno vidiš površino ceste vsaj dve sekundi v prihodnost, vključno s površinami, s katerih lahko na cesto pridejo ovire. Ja, to pomeni, da moraš mimo nekaterih hiš v naselju voziti zelo počasi. Če tega ne počneš, tvegaš.

Ganon je izjavil:

Dobro, to razumem. Ogrožaš pa nikogar.
Jasno, da ne. Tudi ko šibaš z biciklom skozi rdečo luč ne ogrožaš nikogar, ker si se prej itak prepričal, da je cesta prazna - kaznovan za tako početje si pa lahko kljub temu.

Utk ::

ziga1990 je izjavil:

dronyx je izjavil:

Ko bo večina vozil samovozečih s tako vožnjo ne boš izpadel čudak, ker tako vozi AI. Večina ostalih šoferjev pa pri vožnji uporablja zdravo pamet, ki se ne sklada nujno s prometnimi znaki.


ne razumem kako lahko enačiš zdravo pamet z neupoštevanjem predpisov mi lahko razložiš tole?

Lahko ti jaz. Če se pripelješ skoraj do table 40 na AC in vsekaš po bremzi do 40, je vse po predpisih pa si vseeno bedak. Enako pred vsako drugo tablo, enako če ustaviš na ta način pešcem, ki so še na pločniku. Če imaš pred seboj kolesarja in polno črto, ali pa dve zarad mene, se boš kot pijanec plota držal tiste črte ali boš šel vseeno malo čez, da boš šel dlje od kolesarja? Ali pa se boš za njim 2 km vozil v klanec z 10 na uro? Ali pa vidiš križišče pred seboj, omejitev 60 ali pa 70, 2 te tam čakata da greš mimo, a res treba zavirat na tistih 60 ali bi raje šel malo hitreje, da boš prej mimo? pri prehitevanju se je tudi treba držat 90 in nikakor 91? A če imaš prednost pa vidiš kamion kako ti bo presekal pot, kaj boš naredu? Če ti nekdo prehiteva v škarje, mu ne boš potrobil in pokazal prsta? Lahko še 100 primerov najdemo, ko se je bolje ne čisto držat predpisov in uporabit malo zdrave pameti. Nam je inštruktor pri teoriji rekel, da zdrava pamet ima vseeno prednost...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

mihec87 ::

"da zdrava pamet ima vseeno prednost..." pod pogojem da je pamet zdrava, kar pa....

xmetallic ::

dronyx je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

ne razumem kako lahko enačiš zdravo pamet z neupoštevanjem predpisov mi lahko razložiš tole?

Ja seveda. Če stoji tabla za naselje kilometer pred prvo hišo sredi ničesar seveda ne bom panično zaviral na 50 km/h ko zagledam tablo. Kot so mi razložili je dostikrat tako, da taka tabla označuje "administrativni" začetek naselja, ni pa to najbolj smiselno in logično za omejitev hitrosti. Ampak se noče nihče mučiti z dodatnimi prometnimi znaki.

Kaj je smiselno in logično je pravzaprav vseeno. Če te dobi radar boš plačal kazen pa če tudi 15 km od table ni nobene hiše.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Uspešno "vrivanje" prometnega znaka v avtomobilski asistenčni sistem

Oddelek: Novice / Varnost
439952 (6587) GupeM
»

Vrhunska signalizacija slovenskih cest (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6714642 (9212) jype
»

Omejitve hitrosti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
789529 (6013) Miha 333
»

Referendum o kaznih za prometne prekrške (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
549159098 (150342) BlueRunner

Več podobnih tem