» »

Prvi avto

Prvi avto

Fizikalko ::

Janac ::

Fizikalko je izjavil:

Vsekakor kaj takega:

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=......

ali takega:

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...

Od švabov pa, recimo:

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...



koli 1000-1500EUR

hojnikb ::

3k€ za 10 let starega japonca z švoh bencin mašino ?
damn..
#brezpodpisa

GTX970 ::

hojnikb je izjavil:

3k€ za 10 let starega japonca z švoh bencin mašino ?
damn..

Tale zmaga http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=... :)) .

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GTX970 ()

Fizikalko ::

hojnikb, tako je. Kolikor sem razumel, ni ključno zadovoljiti želje po dovjanju, ampak imeti racionalen prvi avto. In v primerjavi s Puntom za 2 jurja je to 5 rangov bolj zanesljiva zadeva, potegne pa nekje enako, je pa večja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Fizikalko ()

hojnikb ::

ampak je 2x izven budgeta.
#brezpodpisa

Aston_11 ::

MaticKregar je izjavil:

Zanimivo, jaz sem imel seat cordobo in sem kolega,ki je imel cliota, skoz vozil na servis. Imel je probleme s klimo in elektriko. Letnik 2005
Sem prepričan, da vsak pozna koga, ki je skozi vozil na servis, pri čemer znamka ne igra bistvene vloge. Mi smo doma imeli 101, in je vsak mesec nekaj crknilo. Pri Uno-tu pa skoraj nič. Sedanji pa skoraj ne vidijo servisa. Kadar pa ga, se je za primt za tošelj, pa še vedno ni zelo hudo.

Fizikalko je izjavil:

racionalen prvi avto.
To ne obstaja. Fajn pa je, da je tak, ki pelje brez vložkov v popravila in katerega nakup ne stane več kot par 100 EUR.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

matobeli ::

A je kdo že omenil Hyundai Getza?

So poceni tako za registrirat, vozit, vzdrževat, rezervnih delov je veliko.
Pa še hudo zbitih kilometrov nimajo. Sem ga imel pred trenutnim avtom, letnik 2004, z nekaj čez 100kkm, vse poštempljano, avto je bil pa kot iz salona. Cene se vrtijo od 1100EUR dalje.

Po zanesljivosti pa je boljši od kakšnih Puntotov ali Cliotov. Clio je sicer ok avto, ampak mu rada odpove spremljevalna oprema, BC, elektrika nasploh, ključavnice, centralno. Cenovno so pa enako kot Getz.

En prostorninski razred višje pa Mazda 323F od 1999 naprej, torej zadnja izmed 323. Avto je zanesljiv, ne rjavijo toliko kot predhodniki, je pa vzdrževanje višje kot pri Getzu ali Cliotu ker se gre pač za Japonca. Ampak še vedno je v rangu Golfa ipd.

Npr.
Getz:
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...
malo več opreme: http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=......

Mazda 323F
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...

Je pa trenutno neugoden čas za kupovanje rabljenih avtomobilov teh razredov, kakor vem so po koncu zime cene nekaj nižje, potem pa spet zrastejo proti poletju.

edit: Pa za prvi avto se ne sekirat zaradi letnice, kdor pravi da 10+ let star avto ni za nikamor več žal nima prav. Moj brat še vedno fura svojo prvo Hondo Civic, dal je popravit rjo na zadnjih bokih pa imam na sumu da bo mašina držala še precej let. Stari Japonci so bili narejeni z precej več "maneverskega prostora" kot pa npr. Francozi. Hudič, še moja prva Mazda ('97) je brez servisa zdržala 4 leta, dolival olje po potrebi in bencin pa je šlo. Potem pa je zaradi uporabnikove napake odšla k preprodajalcu kovine.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

Spajky ::

Dokler se mladi voznik ne nauči pošteno vozit in nabije nekaj khm km in vsaj dve leti vožnje, je pametno nabavit nek poceni manjši avtek v tehnično in kolikor toliko lepotno dobrem stanju (da gre BP skozi tehnični) ter raje ostanek vložit v boljše gume od tistih že na njem po navadi že stare ali znucane.

Ker ga bo itak potolkel pri parkiranju (pa ruknil še koga drugega zravn), dokler se ga dovolj ne navadi oz.za silo (res za silo) "obvlada". Nekaj denarja pa si pustiti za eventuelna popravila. Pa bencinca za začetek, z bolj malo "konji" če se da ... Pa mehankarja s sabo pri nakupovanju !!!

Tako tudi ne bo "živčnih" zlomov pri manjših trkih zaradi financ in dragih kosov (vzameš na odpadu potrebne dele!). ...just my2c ...

Mislim, da je je bil prvi odgovor v temi (starejši clio 1.2) ipd. za "začasno vozilo" še najpametnejši ... res pa je pa p* ne bodo padale kako hudo :)) .. Se pa lahko tačas nekaj sam navadi na taki karjoli poštimat v tem času/ugotovit ev.težave, dokler neha bit mladi voznik ... Vmes pa pamet v glavo (ja vem teško, hormoni pa to...)...

edit: tudi Hyunday Getz ni glih napačna ideja, kako je pa z deli pa ne vem ... Je bil tudi v igri pri meni pred pol leta, dokler nisem sedanjega Puntič-a zase nabavil ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Spajky ()

GrimReaper ::

Tole je zelo lepo spisano. Ampak tudi s tistim o Getzu se strinjam, pa glede na to da ga dobiš za jurja, tut spada pod ta Spajkyjev prvi avto.
Drugače pa res rabiš eno do dve leti, da se naučiš osnov, pri parkiranju in vzvratni vožnji pa sploh rabiš velik prakse, veliko se jih sploh nikoli ne nauči. Res pa da pri tem kaj več kot opraskat avta ne moreš, in se mi ne zdi tako kritično kot spoštovat osnovna prometna pravila.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

hojnikb ::

pa pri teh starih kantah se splača kupit park senzorje z ebaya. Ne zato, da bo tvoj avto nepopraskan, ampak zato da drugi nebodo.
jih dobiš za drobiž
#brezpodpisa

radmannsdorf ::

alpa če se človek nauči parkirat, pa bo dovolj :) sovražim nesposobne parkiranja :)

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

tudi če znaš dober pakrkirat, parking senzorji nikol niso odveč. Sploh ker stanejo >10€
#brezpodpisa

matobeli ::

Ne glede na količino pripomočkov, some people never learn.

menjalnik ::

Trololololol je izjavil:

bambam20 je izjavil:

Da bo pa 80 konjski punto fajn potegnu je pa sploh šala dneva. Za kakšnega kolesarja prehitet in trektor bo pa ok.


Vozim 1.2, 60 konjskega. Prehiteval že 50x dražje avtomobile, driftal v razne ovinke, ga parkrat že skoraj razbil, se parkrat skoraj ubil, prevozil par 10k km z njim, ga španal do daske na regionalki. Res je, nima pospeškov. Res pa je tudi, da se da z njim prehitevati skoraj karkoli - po pameti seveda. Nabereš brzino v četrti, greš osebku direkt za rit, vržeš v tretjo, butneš po gasu in se pelješ mimo njega kakih 105 km/h - to je dovolj za prehitevanje.


Mam isti motor in kar si zgoraj napisal je tako nakladanje, da me kar boli..srečno še naprej

D3m ::

menjalnik je izjavil:

Trololololol je izjavil:

bambam20 je izjavil:

Da bo pa 80 konjski punto fajn potegnu je pa sploh šala dneva. Za kakšnega kolesarja prehitet in trektor bo pa ok.


Vozim 1.2, 60 konjskega. Prehiteval že 50x dražje avtomobile, driftal v razne ovinke, ga parkrat že skoraj razbil, se parkrat skoraj ubil, prevozil par 10k km z njim, ga španal do daske na regionalki. Res je, nima pospeškov. Res pa je tudi, da se da z njim prehitevati skoraj karkoli - po pameti seveda. Nabereš brzino v četrti, greš osebku direkt za rit, vržeš v tretjo, butneš po gasu in se pelješ mimo njega kakih 105 km/h - to je dovolj za prehitevanje.


Mam isti motor in kar si zgoraj napisal je tako nakladanje, da me kar boli..srečno še naprej


Pri čem je pa nakladal?
|HP EliteBook|R5 6650U|

bambam20 ::

D3m je izjavil:

menjalnik je izjavil:

Trololololol je izjavil:

bambam20 je izjavil:

Da bo pa 80 konjski punto fajn potegnu je pa sploh šala dneva. Za kakšnega kolesarja prehitet in trektor bo pa ok.


Vozim 1.2, 60 konjskega. Prehiteval že 50x dražje avtomobile, driftal v razne ovinke, ga parkrat že skoraj razbil, se parkrat skoraj ubil, prevozil par 10k km z njim, ga španal do daske na regionalki. Res je, nima pospeškov. Res pa je tudi, da se da z njim prehitevati skoraj karkoli - po pameti seveda. Nabereš brzino v četrti, greš osebku direkt za rit, vržeš v tretjo, butneš po gasu in se pelješ mimo njega kakih 105 km/h - to je dovolj za prehitevanje.


Mam isti motor in kar si zgoraj napisal je tako nakladanje, da me kar boli..srečno še naprej


Pri čem je pa nakladal?


Pri vsem. Avto je pain in the as za prehitevanje. Sej ni čudno, da se je prakrat skoraj ubil, če je prehiteval v škarjice in podobne bedarije, ker avto enostavno ne gre in je prehitevanje in vožnja prava muka. Določeni zgleda živite na luno.

D3m ::

Skoraj ubiješ se lahko tudi z močnejšim avtom, kaj si s tem hotel povedati ne vem.

Po prebranem mi edino deluje, kot živčni voznik pa ni važno kaj ima ali 1.2 ali V8.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

loveJDM ::

D3m je izjavil:

Skoraj ubiješ se lahko tudi z močnejšim avtom, kaj si s tem hotel povedati ne vem.

Po prebranem mi edino deluje, kot živčni voznik pa ni važno kaj ima ali 1.2 ali V8.


1.2 ali v8?Kaj ti pomeni V8? Rx-8ka ima 1.3 pa vecino avtov do 2.5 pihne....
Pa tut nekaj avtov z 2.0 je konkurenca V8

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: loveJDM ()

hojnikb ::

Rx-8ka ima 1.3 pa vecino avtov do 2.5 pihne....

teh 1.3L ni ravno primerljivih z normalno mašino. Že dovolj pove dejstvo, da se pri registraciji upošteva 2kratnik kubature.

Pa tut nekaj avtov z 2.0 je konkurenca V8

hja, če primerjaš super navite mlinčke z odvitimi V8...
#brezpodpisa

loveJDM ::

ja ce se dobre V8ke prodajajo po takih cenah da glava peče...ampak recimo 2.0 gti ali pa 2.0 lancer sta kr konkurencna

hojnikb ::

V8 avti so ćez lužo že za dobrih 30k$
#brezpodpisa

chucki ::

To so čisto drugačni segmenti V8 n/a motorji, ter 2.0 ali 2.5 turbo, kot ga ima wrx sti ali podobni... gti ter ostali
AMD Ryzen 1700/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 16gb/SSD M.2
EVGA GTX 1080 Superclocked/SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + PS4 PRO + VR <3 + Nintendo Switch

loveJDM ::

res je

m0LN4r ::

To s kakim avtom se lahko ubiješ hitro ugotoviš, ko pogledaš malo črno kroniko vsak dan.
Če zadaneš pravi kot, umreš ziher.
Če malo fulaš si invalid.
In ostalo.

V eni drugi temi, sem preletel zadnje 3 mesce črne kronike in vidim, da večina mrtvih ima težo na, močen avto, hitrost, neizkušenost.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

bambam20 ::

m0LN4r je izjavil:

To s kakim avtom se lahko ubiješ hitro ugotoviš, ko pogledaš malo črno kroniko vsak dan.
Če zadaneš pravi kot, umreš ziher.
Če malo fulaš si invalid.
In ostalo.

V eni drugi temi, sem preletel zadnje 3 mesce črne kronike in vidim, da večina mrtvih ima težo na, močen avto, hitrost, neizkušenost.


Pri res močnem avtu je tudi pomemebn faktor predvidevanja in zaznavanja. Marsikdo se preceni. Ne vems icer za tebe ampak občutek v npr. eni BMW petici z 230 konji je recimo pri 140 km/H takšen, kot da se avto sploh ne premika. Kar je seveda močno varljivo in shrljivo.

narobe sem se izrazil. Seved ase premika ampka dejanskega občutka, da se pelješ 140 km/h ni.

m0LN4r ::

Potem si pač slab šofer, če neveš kok hitr se peleš glede na okolico.
Pri men se 140km na vlaku drevesa isto hitro premikajo, kot 140 v avtu.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

bambam20 ::

m0LN4r je izjavil:

Potem si pač slab šofer, če neveš kok hitr se peleš glede na okolico.
Pri men se 140km na vlaku drevesa isto hitro premikajo, kot 140 v avtu.



neumne izjave. lepo sem te vprašal. Imaš izkušnje z močnimi avti ali jih nimaš? Si se kdaj peljal z avtom, ki ima recimo 240 konjev? To mi raje povej.

Me zanima kateri vlak pri nas sploh pelje 140 km/h. Povprečna hitrost vlakov na naših železnicah je krepko pod 100 km/H.

Blinder ::

z gokartom pri 30 kmh "5" cm od tal se ti zdi da greš hitro kot z enim SUV pri "200" kmh

pa veze ima tudi če je enak model ampak različen motor, zaradi različnega hrupa in odzivnosti
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Blinder ()

bambam20 ::

Sploh ne vem kako je ta tema odšla v to smer. OP ne kupuje močnega avta. Tak avto je na letni ravni dost visok strošek za denarnico, če z njim delaš 10.000 -¸15.000 km..

m0LN4r ::

Ja saj, jabolke pa hruške je bil moj point. 240konjev je samo ena spremenljivka v enačbi.

Maš avto X z Y konji in avto X z 2Y konji. Torej ISTI avto in v obeh se pelješ 60kmh, kateri bo hitrejši a?
Pa dodajmo še, da si napol gluh.

Ko boš gledal na cesto malo več in manj na števec pa avtoradio, boš videl da je 140 = 140 v isti škatli isto.

Folk ma naj za prvi avto, nek pocen ljudski avto in čez 3 leta se bo vidlo, kaj je primerno zanj.
Nažalost poudarjam! VELIKO mladine (izvzeto kultivirani in pridni), teh treh let ne dočaka brez 2-3 nezgod, en kup jih pa umre in pristane v bolnici.
Še več, jih pa pristane tam, zaradi drugih, ki so ali sopotniki ali soudeleženci v nesreči.

Se mi zdi, da je dovolj dokazov v črni kroniki o tem.
Že če si zračni filter dolvzamejo, da bolj brni se nevarnost za 2x poveča.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

bambam20 ::

m0LN4r je izjavil:

Ja saj, jabolke pa hruške je bil moj point. 240konjev je samo ena spremenljivka v enačbi.

Maš avto X z Y konji in avto X z 2Y konji. Torej ISTI avto in v obeh se pelješ 60kmh, kateri bo hitrejši a?
Pa dodajmo še, da si napol gluh.

Ko boš gledal na cesto malo več in manj na števec pa avtoradio, boš videl da je 140 = 140 v isti škatli isto.

Folk ma naj za prvi avto, nek pocen ljudski avto in čez 3 leta se bo vidlo, kaj je primerno zanj.
Nažalost poudarjam! VELIKO mladine (izvzeto kultivirani in pridni), teh treh let ne dočaka brez 2-3 nezgod, en kup jih pa umre in pristane v bolnici.
Še več, jih pa pristane tam, zaradi drugih, ki so ali sopotniki ali soudeleženci v nesreči.

Se mi zdi, da je dovolj dokazov v črni kroniki o tem.
Že če si zračni filter dolvzamejo, da bolj brni se nevarnost za 2x poveča.


Boš nehal zdaj trolat?

Občutek zaznavnja hitrosti v enem cliotu ali pa BMW-ju 530d e60 ni enak pri 140 km/h pa se lahko ti na glavo postaviš ali pa vržeš s triglava. V prvem misliš, da boš poletel, vdrugem te hitrosti enostavno ne zaznaš. Brez veze da ti to sploh pišem, ker se ti vidi, da si nakladač prve klase in nimaš izkušenj.


če bi ti vsaj delno poznal statistiko umrlih v prometnih nesrečah na slovenskih cestah ne bi pisal takšnih bedarij.

2012 je umrlo v prometnih nesrečah na slovenskih cestah 130 ljudi, 2013 jih je bilo 125 in v letu 2014 je bilo teh oseb 107. Ti pa pišeš o cel kup umrlih mladih na cestah. lolek mali si.

Kot trerje ne ločiš med zračnimi filtri in če da nekdo v svoj avto filter, ki poveča pretok zraka ga pač da. Nobeden se pa ne vozi brez fltra, ker ta ščiti motor pred poškodbami. Lolek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

m0LN4r ::

Ti znaš brat?
Dodajam: pa razumet, kar si prebral?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

D3m ::

molnar pravi, da bi se morali voziti s trabantom saj je omejitev na cestah 60 km/h. Malo manj glejte konje, obliko in podobno.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

bambam20 ::

m0LN4r je izjavil:

Ti znaš brat?
Dodajam: pa razumet, kar si prebral?


Poglej kakšne nesmisle pišeš in kar nekaj posplošuješ o prometnih, pa o umrlih, pa po koliko letih bo nekdo sposoben si lastiti močnejše vozilo ipd.. Samo nakladaško sranje te je.

m0LN4r ::

Glej mogoče pa tkole, kot pri pedagoginji:

Maš avto X z Y konji in avto X z 2Y konji. Torej ISTI avto in v obeh se pelješ 60kmh, kateri bo hitrejši a?

!=

Občutek zaznavnja hitrosti v enem cliotu ali pa BMW-ju 530d e60 ni enak pri 140 km/h pa se lahko ti na glavo postaviš ali pa vržeš s triglava.


Če pa še vedno nebo šlo, pa žal nemorem pomagat al pa naj nekdo bolj po ljudsko napiše. Metafora @ Wikipedia
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

neon21 ::

O raznih konjskih močeh in kolk leti avto pa kaj lahko vse z njim delaš je v tej temi popolnoma zgrešeno. Človek želi avto , ker je začetnik in da izpopolni svoje vozniško znanje , ki ga je pridobil v avtošoli. Za začetek se naj kupi avto za namen ki ga boš uporabljal torej al boš divjal (raje pozabi na divjanje) al da se boš pripeljal dokaj zanesljivo brez kvara od a do b. Pri vsakem avtu bo treba kaj vložit , da se popravi. Zato kakšni renault clioti so čisto dovolj za začetek pa tudi drugi v tem rangu cene in specifikacije avta. Sam sem imel cliota prve serije zelo dolgo pa je avto šel super , res pa je da sem moral tudi kdaj pa kdaj podvozje porihtat pa takšne zadeve.

Vozit avto ni težko , težko je pravilno in varno vozit in predvidevat in spremljat promet okoli tebe.

m0LN4r ::

O raznih konjskih močeh in kolk leti avto pa kaj lahko vse z njim delaš je v tej temi popolnoma zgrešeno. Človek želi avto , ker je začetnik in da izpopolni svoje vozniško znanje , ki ga je pridobil v avtošoli.

vsaj nekdo, ki zna brat med vrsticami
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

heero ::

hhahahaha nemorem vrjet kaksni odgovori predlagate za prvi avto BMW (ok pustimo tiste z izboljsano elektroniko) ampak za ta denar ne dobis niti dobro ohranjen golf kaj sele BMW ce gledamo na to da so 80% uvozeni in zgonjeni + se to rezervni deli so 2x drazji od ostalih znamk

kot sem zgoaj prebral predlogi z turbo motorji in 2.5 masine to ni za prvi avto ampak samo sanje v igrici

moj predlog je :
- Golf 4 SDI (res da ne gre nikamor ampak za prvi avto je super zadeva + ni stroskov vzdrzevanja + poraba 5l)
- Clio 1.4 (ker 1.2 se ne premakne in pije skoraj vec kot 1.4)
- Audi A3 1.6 (po pospeskih zelo podoben SDI poraba okoli 8-9l)
- Ford Focus

neon21 ::

Golf 4 in audi a3 sta dokaj draga za vzdrževanje.

D3m ::

Kaj je to drago?
|HP EliteBook|R5 6650U|

neon21 ::

Ja deli so dokaj dragi za ta dva omenjena avta. Seveda odvisno kaj je za koga drago. Za mene je drago ker se renault in ostali podobni njemu dosti ceneje vzdržujejo.

D3m ::

To je zelo variabilen odgovor. Drag je tudi renault.
|HP EliteBook|R5 6650U|

heero ::

sploh ni drago razlike v ceni med rezervnimi deli so minimalne
lahko se ti tudi zgodi da bos renault vec popravljal kot audi al kateri drugi

hojnikb ::

namesto da nabijate, bi lahko povedal, kolk vas stanejo najbolj pokvarljivi rezervni deli... Ker tudi to je relavanten podatek, ko kupuješ _rabljen_ avto...
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

neon21 ::

Res da neke extra velike razlike ni. Lahko pa se zgodi da bo več popravljal audija al pa vw hehe :).
Vsekakor strošek je tak pri vsakem avtu. Vsekakor pa naj ne kupuje kakšne alfe . Sam sem mel zraven cliota potem alfo 146 pa je šla super , dokler ni šla elektronika ajat :) .

heero ::

pri cliotu je kar nekaj serijskih tezav
- zobati jermen (se lahko pretrga pred menjavo torej 5 let ali 120.000km )
- kolesni lezaji znajo tulit (cena pribl. 18 - 20€ cena lezaja za vw audi je ista )
- kar sem tudi pogosto opazil ima vsak drugi clio vodo v zarometih - torej ni dobro zatsenjeno
- cricki

vw motor 1.6 pa kakor jaz vem ni imel nekih zelo razsirjenih napak

ce vas zanimajo cene
Stabilizator Clio - 18€ VW,Audi - 13€
Garnitura zobati jermen + vod. crpalka Clio - 70€ VW,Audi - 50€ - 80€ (odvisno od kvaliette in prizvajalca-modela)
Hladilnik vode VW,Audi - 55€ Clio 60-70€

kot se vidi ni nekih vecjih razlik odvisno kaj se rabi
da nebo pomote VW,Audi je misljeno na Golf 4 in Audi A3
ce koga se kaj zanima o ceni rezervnih delov napisite na google herkul trgovina

sandmat ::

torej pri golfu kupiš cliota za 3kratnik cene? rezervni deli in ostalo je itak tam-tam?

ne vem, iz katerega kataloga si te cene pobral. Kolega je moral menjat luč na Lupotu (to je tista twingo varianta) - 350€. Pri cliotu luč (če ti voda slučajno notri teče, pa pri mojem v 15 letih ni), stane 35€ pri Malgaju. Ponaredki so cenejši.

TOP ::

Kar se tiče vode v žarometi izi rešitev,majhno luknjico zvrtaš od spodaj in je narejeno,kar se tiče rezervnih delov je pa lari fari Audi napram Clio.Lahko ti povem imel Fiata Bravota in Ford Focus in niti približno se ne morejo primerjat cene rezervnih delov.Za Fiata je blo skoraj zastonj in še povrh si šel v Italijo in vse dobil Ford je pa druga pesem.Za zavorne ploščice je bla razlika pri Bravotu si kupil 4 za 2 na Fordu.

heero ::

to je res za fiat so deli zelo poceni
za prvi model fiat punto je jermen + vod. pumpa okoli 30€
samo kaj ki kvaliteta fiata ni nevem kaksen presezek ce ze kupujes fiat kupi prvi model punto ker takrat niso imeli neresljive probleme z elektroniko (prvi model punto in bravo so isti motorji le drugacna karoserija)


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri karavan do 13k€

Oddelek: Na cesti
205595 (4902) emmentaler
»

Avto za pol leta - do 1500 EUR (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8516489 (13383) jalovec09
»

začetni avto

Oddelek: Na cesti
283677 (2771) GrimReaper
»

Kateri avto do 2500€ (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
46685267 (69410) AapocalypseE
»

Nakup rabljenega vozila (cca. 6000 EUR)

Oddelek: Na cesti
173386 (2603) Kasali

Več podobnih tem