» »

Tresenje pri zaviranju samo pri 60-70 km/h

Tresenje pri zaviranju samo pri 60-70 km/h

Dag ::

Na vsem lepem se je začelo pojavljati rahlo tresenje pri zaviranju med 60 in 70 km/h in še to ne vedno. Vem, kako izgleda, če so zviti diski, to tresenje pa je drugačno. Občuti se na volanu, ampak ne levo-desno (kot če so zviti diski), temveč se trese bolj gor-dol.

Diski in ploščice so TRW, vse skupaj je bilo zamenjano spomladi na znanem zavornem servisu v Lj.

Zdi se mi neverjetno, da bi se diski zvili, saj ni bilo nobenega močnega zaviranja, tudi po klancih navdzol vedno zaviram z motorjem in v intervalih z zavoro.

Enkrat pri drugem avtu, ki je imel poddimenzionirane diske, se mi je zgodilo, da sem jih zvil pri močnem zaviranju na AC, ampak tam je potem tresenje naraščalo s hitrostjo. Medtem ko tukaj trese samo med 60 in 70 km/h (in še to ne vedno), pri nižjih in višjih hitrostih nič.

Gume so ok, platišča so videti v redu. Sem dvignil avto in zavrtel kolesa z roko - vrtijo se normalno.

Se komu sanja, kaj bi lahko bilo?

§|\| /\ |<E ::

gume so verjetno deformirane. poskusi zamenjati, tiste spredaj daj zadaj, zadnje pa spredaj.

Dag ::

Hm, na to nisem pomislil. Bom poskusil še z menjavo gum naprej-nazaj, sicer pa se bo videlo najkasneje čez 2 meseca, če je razlog v gumah, ko bom menjal na zimske.

hamez66 ::

Sej ne bo nič drugače, če boš zanič gume prestavil od spredaj nazaj. Malo drugače ti bo treslo. Komplet 4 novih gum in je to to. Vse ostalo je facepalm.

Dag ::

Na pogled so gume ok. Nobenih poškodb ali kaj izstopajočega. Res da so stare 4 leta, ampak imajo še 3 mm profila.

Saj zadeva ni tako grozna. Kdo, ki ni tako pozoren na vsako spremembo pri obnašanju avta, mogoče sploh ne bi občutil/opazil. Ampak sam zaznam vsako malenkost pri avtu in potem me začne motiti, če ni tako, kot mora biti. Gum se mi zdaj ne splača menjati, ker gredo čez 2 meseca zimske gor, sploh pa s tem avtom ne delam veliko km.

stjan ::

Si menjal sprednje in zadnje diske, komplet ali samo en disk?
Mogoče vsi diski niso ok?

§|\| /\ |<E ::

hamez66 je izjavil:

Sej ne bo nič drugače, če boš zanič gume prestavil od spredaj nazaj. Malo drugače ti bo treslo. Komplet 4 novih gum in je to to. Vse ostalo je facepalm.

točno tako. prestavit gume ne stane nič, zamudiš 10 min, s tem pa ugotoviš/izločiš deformacijo gum.

ti bi pa svetoval kar nove brez da bi se prepričal, da so res gume.

Dag ::

stjan je izjavil:

Si menjal sprednje in zadnje diske, komplet ali samo en disk?
Mogoče vsi diski niso ok?

Komplet spredaj. Ampak če bi imeli diski kakšno napako, bi najbrž treslo že takoj na začetku, ne šele čez pol leta.

Tudi sam se zdaj nekako najbolj nagibam h gumam, se mi zdi to najbolj smiselna razlaga.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Dag ()

stjan ::

Meni je treslo pri zaviranju. Pa nisem preveril, ker se mi ni ljubilo, pa še gume sem imel namen menjati. Mislil sem, da so pač gume zanič.
Po pol leta sem pa le šel na AMD, da so preverili zavore, sprednje so bile ok, zadnje pa niso prijele.
Ker je po 8 letih ne čiščenja in vzdrževanja zavornih oblog prišlo do tega, da so postale obloge nepremične, sta diska lepo rjavela in sem ju lahko zamenjal.
pa je šlo 120 EUR v ...

Preveri še zadnje diske, bo ceneje kot pri meni.

zobnik ::

luft na podvozju al pa gume niso scentrirane več dobr

EnStot ::

stjan je izjavil:

Meni je treslo pri zaviranju. Pa nisem preveril, ker se mi ni ljubilo, pa še gume sem imel namen menjati. Mislil sem, da so pač gume zanič.
Po pol leta sem pa le šel na AMD, da so preverili zavore, sprednje so bile ok, zadnje pa niso prijele.
Ker je po 8 letih ne čiščenja in vzdrževanja zavornih oblog prišlo do tega, da so postale obloge nepremične, sta diska lepo rjavela in sem ju lahko zamenjal.
pa je šlo 120 EUR v ...

Preveri še zadnje diske, bo ceneje kot pri meni.

Ja, točno tako in že večkrat potrjeno. Ne da bi človek vozil športno, polagal ovinke, ostro zaviral in podobno pa vseeno pride do tresenja prednjih diskov. To največkrat pomeni, da zadnje zavore ne primejo in posledično vso zavorno silo prenaša prednji diski, ki se zato pregrevajo in skrivijo. Človek pa spoh nima občutka, da preobremenjuje zavore.
Imaš občutek, da kljub temu, da so prednje zavore servisirane, občutek na zaviranju ni posebej dober? Pojdi in kompletno menjaj zadnje zavore!

Mehaniki so leni in po liniji najmanjšega odpora je njihov standardni odgovor: "Ja, sej zadnje so pa še dobre, ni treba nič menjat." Seveda so dobre, saj nič ne primejo in se zato nič ne obrabljajo.

Dag ::

Zadnje zavore so bile tudi porihtane letos. Zamenjana je bila čeljust na eni strani, ker ni dovolj stisnila in očiščeno je bilo vse na obeh straneh. Diski in ploščice pa so bile zadaj menjane lani in je mojster rekel, da so še kot nove.

zobnik ::

peli na brezplačni preventivni pregled, LPP, špan brezovica, prigo vem da ga majo.

-valvoline- ::

Dag je izjavil:

Zadnje zavore so bile tudi porihtane letos. Zamenjana je bila čeljust na eni strani, ker ni dovolj stisnila in očiščeno je bilo vse na obeh straneh. Diski in ploščice pa so bile zadaj menjane lani in je mojster rekel, da so še kot nove.

Lahko da steka kasen zavorni cilinder, lahko trese tudi zarad homokineticnega zgloba, lahko je polos itn.

EnStot ::

Dag je izjavil:

Zadnje zavore so bile tudi porihtane letos. Zamenjana je bila čeljust na eni strani, ker ni dovolj stisnila in očiščeno je bilo vse na obeh straneh. Diski in ploščice pa so bile zadaj menjane lani in je mojster rekel, da so še kot nove.

Seveda, ko pa nič ne primejo.

hamez66 ::

§|\| /\ |<E je izjavil:

hamez66 je izjavil:

Sej ne bo nič drugače, če boš zanič gume prestavil od spredaj nazaj. Malo drugače ti bo treslo. Komplet 4 novih gum in je to to. Vse ostalo je facepalm.

točno tako. prestavit gume ne stane nič, zamudiš 10 min, s tem pa ugotoviš/izločiš deformacijo gum.

ti bi pa svetoval kar nove brez da bi se prepričal, da so res gume.


Ne, moje priporočilo se nanaša na "zanič" gume, ki naj se jih ne bi dajalo na zadnja kolesa. Ali pa tudi take, ki so blizu konca življenjske dobe, pa potem nekateri radi še malo prišparajo tako, da jih dajo od spredaj na zadnja kolesa, kljub zavedanju, da spredaj ne opravljajo več dobrega dela. Ne vem pa, če bo kolega v 10 minutah res ugotovil, ali so krive gume ali kaj drugega. Seveda lahko šparate na čemerkoli vam paše.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hamez66 ()

buttcrack ::

v 10 minutah (če je spreten) ima zamenjana kompleta, ne da bo ugotovil napako.

kremenko1 ::

Za kakšen avto se sploh pogovarjamo? Dostikrat je za tresenje krivo tudi podvozje(puše vilic).Najbolj pogosto je to pri BMW-jih.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Cena menjave zavornega diska (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11620966 (14020) WizzardOfOZ
»

Rahlo tresenje avta med 70-80km/h (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6816506 (11580) Wonailabs
»

Slabe zavore? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8514171 (10119) TheBlueOne
»

Kateri avto za redno voznjo cez ljubelj (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12223930 (19911) SuperVeloce
»

Pomoč pri izbiri zavornih diskov (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7829759 (27493) b3D_950

Več podobnih tem