Forum » Na cesti » Koliko je realna življenska doba vozila?
Koliko je realna življenska doba vozila?
zobnik ::
sam da crkne pri 200.000km pomen sam eno, da folk en zan vozt avta ali pa gre pretežno za mestno vožnjo, vleko nečesa.
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ ::
Dvomasni ima vlogo, da ima več vzmeti kot jih ima lamela pri enomasnem (lamela na dvomasnem je toga, brez fedrov), kar se odraža v lepšem speljevanju (manj cukanja) in manj obremenjevanja mašine.
In za večino avtomobilov se dobi enomasni vztrajnik.
In za večino avtomobilov se dobi enomasni vztrajnik.
hojnikb ::
se dobi ja, sam vpliv taksnega vztrajnika na bottom end motorja in lezaje pa ni glih blagodejn..
#brezpodpisa
KAVINSKY ::
Ampak avto ne razpade zaradi tega. 1.9 SDI je imel navadnega, TDI dvomasnega. Razlika je le v konjih in navoru. Bencinarji v večini tega nimajo, pa se ne reče da cukajo, določeni še lepše speljejo od dizlov.
hojnikb ::
fora je, ker tdi ima rush navora zarad turboja, kar ima dolocene posledice, ce ne blazis z vztrajnikom.
atmosferski bencinarji in sdi niso problem, ker imajo dokaj linearno navorno krivuljo in nasploh malo navora.
atmosferski bencinarji in sdi niso problem, ker imajo dokaj linearno navorno krivuljo in nasploh malo navora.
#brezpodpisa
hojnikb ::
da dobis 250nm navora pod 2000rpm, rabis ogromn atmosferski motor (vsaj ene 4.0) thats why.
turbaki pa tako imajo bol kot ne dvomasnega.
turbaki pa tako imajo bol kot ne dvomasnega.
#brezpodpisa
WizzardOfOZ ::
fora je, ker tdi ima rush navora zarad turboja, kar ima dolocene posledice, ce ne blazis z vztrajnikom.
atmosferski bencinarji in sdi niso problem, ker imajo dokaj linearno navorno krivuljo in nasploh malo navora.
Pri enomasnem ima lamela vlogo blaženja. Zdej dobiš že lamele z osmimi fedri, tako da je že približno enako kot dvomasni vztrajnik.
Če imaš dvomasni vztrajnik imaš manj vibracij pri nižjih obratih, pri višjih je itak vseeno. Torej z dvomasnim se lahko voziš z nižjimi obrati.
Problem so turbo malčki. Majhna mašina, ogromno vibracij in tam dvomasnega vzrajnika ne moreš kar zamenjat z enomasnim, ker je vibracij preveč. Na več kot 1.9 motorju pa to ni več tak problem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Stikalo ::
no če se gremo v ekstreme avto zdrži neomejeno kilometrov, pač počasi vse zamenjaš in imaš nov avto. Dejansko je pa pomembno kje je sweet spot. Sam mislim da je 12 let, 250-300 kkm. Je pa spet vsak zase. Lahko en kupi 3 leta starega z 200kkm in se vozi še 10 let za kratke razdalje in naredi dodatnih 100kkm brez problema.
je pa dejansko gotovo tako, ko z dizlom greš čez 250 kkm/12 let + let začneš gotovo počasi z menjavo:
- pogonske verige
- turbine
- bosh pumpe
- alternator
- menjava sklopke
- menjava vztrajnika
- vodno črpalka
- izpušni lonec
- lambda sonda?
- amortizerji?
- klima kompresor?
- injektorji
... vsaka stvar je draga in si brez avta
Nekje je magična meja, ker se začnejo ta veliki stroški in je gotovo pametno misliti ali šramfaš in popravljaš star avto, ali kupiš novega. Se mi pa zdi da te sodobni avtomobili (vsaj nekateri) začnejo na splošno odpovedovat ko je recimo star 14 let,
je pa dejansko gotovo tako, ko z dizlom greš čez 250 kkm/12 let + let začneš gotovo počasi z menjavo:
- pogonske verige
- turbine
- bosh pumpe
- alternator
- menjava sklopke
- menjava vztrajnika
- vodno črpalka
- izpušni lonec
- lambda sonda?
- amortizerji?
- klima kompresor?
- injektorji
... vsaka stvar je draga in si brez avta
Nekje je magična meja, ker se začnejo ta veliki stroški in je gotovo pametno misliti ali šramfaš in popravljaš star avto, ali kupiš novega. Se mi pa zdi da te sodobni avtomobili (vsaj nekateri) začnejo na splošno odpovedovat ko je recimo star 14 let,
K0K0 ::
Dvomasni vstrajnik blaži udarce, ki nastanejo zaradi večkratnega vbrizga nafte. Stari dizli (verjetno tud sdi) so imeli 1 vbrizg na cikel in gonilna os se je vrtela relativno enakomerno. Novejši imajo zaradi boljšega iskoristka več vbrizgov na cikel (mislim da do 6). Posledično se gonilna os ne vrti enakomerno ampak dobi vsak obrat 3o udarcev (izmišljena številka). Zato tudi cuka če imaš zmontiran enomasni vstrajnik. Problem pri pedelavi na enomastni vstrajnik ni speljevanje ampak udarci, ki se skozi celotno vožnjo neblaženo prenašajo na zobnike v menjalniku. Posledično ti lahko zdrobi menjalnik.
ginekk ::
Dvomasni vstrajnik blaži udarce, ki nastanejo zaradi večkratnega vbrizga nafte. Stari dizli (verjetno tud sdi) so imeli 1 vbrizg na cikel in gonilna os se je vrtela relativno enakomerno. Novejši imajo zaradi boljšega iskoristka več vbrizgov na cikel (mislim da do 6). Posledično se gonilna os ne vrti enakomerno ampak dobi vsak obrat 3o udarcev (izmišljena številka). Zato tudi cuka če imaš zmontiran enomasni vstrajnik. Problem pri pedelavi na enomastni vstrajnik ni speljevanje ampak udarci, ki se skozi celotno vožnjo neblaženo prenašajo na zobnike v menjalniku. Posledično ti lahko zdrobi menjalnik.
:) Heh.
Saj število vbrizgov ne vpliva na vžigalno-kompresijski cikel oz. število taktov. Še vedno ostaja štiri-taktni motor, torej eksplozija na valj - po tvoje udarec - se dogodi enkrat v štirih taktih, pa če se še tako trudiš s številom vbrizgov.
WizzardOfOZ ::
no če se gremo v ekstreme avto zdrži neomejeno kilometrov, pač počasi vse zamenjaš in imaš nov avto. Dejansko je pa pomembno kje je sweet spot. Sam mislim da je 12 let, 250-300 kkm. Je pa spet vsak zase. Lahko en kupi 3 leta starega z 200kkm in se vozi še 10 let za kratke razdalje in naredi dodatnih 100kkm brez problema.
je pa dejansko gotovo tako, ko z dizlom greš čez 250 kkm/12 let + let začneš gotovo počasi z menjavo:
- pogonske verige
- turbine
- bosh pumpe
- alternator
- menjava sklopke
- menjava vztrajnika
- vodno črpalka
- izpušni lonec
- lambda sonda?
- amortizerji?
- klima kompresor?
- injektorji
... vsaka stvar je draga in si brez avta
Nekje je magična meja, ker se začnejo ta veliki stroški in je gotovo pametno misliti ali šramfaš in popravljaš star avto, ali kupiš novega. Se mi pa zdi da te sodobni avtomobili (vsaj nekateri) začnejo na splošno odpovedovat ko je recimo star 14 let,
Moj avto pri 400k je imel menjano lambdo, kak ležaj in amortizerje, ostalo je pa delovalo brez problemov.
Dvomasni vstrajnik blaži udarce, ki nastanejo zaradi večkratnega vbrizga nafte. Stari dizli (verjetno tud sdi) so imeli 1 vbrizg na cikel in gonilna os se je vrtela relativno enakomerno. Novejši imajo zaradi boljšega iskoristka več vbrizgov na cikel (mislim da do 6). Posledično se gonilna os ne vrti enakomerno ampak dobi vsak obrat 3o udarcev (izmišljena številka). Zato tudi cuka če imaš zmontiran enomasni vstrajnik. Problem pri pedelavi na enomastni vstrajnik ni speljevanje ampak udarci, ki se skozi celotno vožnjo neblaženo prenašajo na zobnike v menjalniku. Posledično ti lahko zdrobi menjalnik.
Še enkrat:
dvomasni vztrajnik - fedri v samem vztrajniku, lamela toga
enomasni vztrajnik - tog vztrajnik, fedri v lameli
Oboje deluje brez problemov, ker v enem primeru vztrajnik ščiti menjalnik, v drugem pa lamela.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
WizzardOfOZ ::
K0K0 ::
Sej veš da imaš lahko v enem taktu več zaporednih eksplozij ? Princip je še vedno isti. Sam namesto, da naenkrat vbrizga 0,1ml goriva ga vbrizga 10x po 0,01ml. To ni nič novega. Mislim da so imeli že prvi tdiji 2 vbrizga. Z leti se je ta številka pač vzdignila na 10. Mogoče je star tdi z dvakratnim vbrizgom preživel predelavo na enomasni vstrajnik. Verjetno so bli tud menjalniki mal bl robustni. Pri novejših avtomobilih pa se ni več za igrat.
MadMax ::
Multijet dejansko porazdeli obremenitev, ne pa koncentrira...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Klemzz ::
Sam si lastim A4 Allroada 2010. Delam na uradnem servisu, kjer sem pred nakupom preveril komplet vozilo, vso zgodovino itn, vse je bilo tipitopi. Ob nakupu je imel 226.000km. Po cca. 10.000km oz. treh mescih je odletela visokotlačna črpalka, tega se je treba bati pri dizlu ne pa menjave injektorjev. Račun za material je bil cca. 9000€. Zaradi opilkov v povratnem vodu se menja vse cevi, rail, rezervoar (lahko se očisti), injektorje...
Če kupuješ rabljenega vag-a glej, da bo redno servisiran z računi in štempljano knjižico (če ni na uradnem servisiran), kar ti zna prihranit veliko €. Meni je tovarna pokrila 100% vse.
Dejstvo je, da tudi novejši dizli naredijo veliko kilometrov. Passat 3C z eno prvih 2.0TDI mašin ima preko 500.000, A6 3.0TDI 600.000km. So pa primeri pri novi Q7, ko še nima 100.000km da je odletel motor.
Če kupuješ rabljenega vag-a glej, da bo redno servisiran z računi in štempljano knjižico (če ni na uradnem servisiran), kar ti zna prihranit veliko €. Meni je tovarna pokrila 100% vse.
Dejstvo je, da tudi novejši dizli naredijo veliko kilometrov. Passat 3C z eno prvih 2.0TDI mašin ima preko 500.000, A6 3.0TDI 600.000km. So pa primeri pri novi Q7, ko še nima 100.000km da je odletel motor.
Zvezdica27 ::
lp,
če boš redno delal servise, pa recimo preventivno kaj zamenjal... 300.000 ni težava
Če ga boš tiščal, sploh mrzlega, pa po luknjah, bo zjahan hitro.
Jaz imam 2007 Peugeot Partner 1,6 HDi, ki se je nadelal, marsikaj smo menjali, a vedno redni servis. Smo na 285.000 in vžge kot prvi dan. Z njim bi si upal brez problema do Moskve in nazaj.
zz
če boš redno delal servise, pa recimo preventivno kaj zamenjal... 300.000 ni težava
Če ga boš tiščal, sploh mrzlega, pa po luknjah, bo zjahan hitro.
Jaz imam 2007 Peugeot Partner 1,6 HDi, ki se je nadelal, marsikaj smo menjali, a vedno redni servis. Smo na 285.000 in vžge kot prvi dan. Z njim bi si upal brez problema do Moskve in nazaj.
zz
ivanuscha ::
Cena novega 28k, po štirih letih še vedno 18k??? To pa če je možno, je možno samo v Slo. Normalno je da pade cena v prvih 2 letih vsaj 50%. Jaz sem nabavil BMW 316d z 31k km v Avstriji manj kot 2 leti star, 4 leta garancije tovarniške, cena novega 50k, za 23,5k.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ivanuscha ()
Utk ::
Jaz sem nabavil BMW 316d z 31k km v Avstriji manj kot 2 leti star, 4 leta garancije tovarniške, cena novega 50k
Itak.
crniorel ::
Vsaj 100 let ob rednem vzdrževanju in garažiranju. Koliko je to ekonomsko upravičeno je drugo vprašanje.
Klemzz ::
Stikalo ::
Cena novega 28k, po štirih letih še vedno 18k??? To pa če je možno, je možno samo v Slo. Normalno je da pade cena v prvih 2 letih vsaj 50%. Jaz sem nabavil BMW 316d z 31k km v Avstriji manj kot 2 leti star, 4 leta garancije tovarniške, cena novega 50k, za 23,5k.
Tukaj ne točno kaj primerjaš. Nakupna cena točno tvojega avtomobila ali trenutna navadna cena, ali trenutna cena novega z vsemi možnimi popusti?
Recimo Touran nov v Nemčiji s tako opremo kot gledam je bil takrat gotovo 33k€, sedaj je pa prodajna cena recimo okoli 18k€ za 3-4 leta starega pod 100kkm. Ampak točno tak avto, z vsemi popusti lahko dobiš v trgovini za 28k€, torej recimo nekje 5k€ ceneje kot je bila takrat nakupna.
Se mi zdi, da je pred nakupom rabljenega nujno potrebno iti v salon in izbrati avto s primerno ceno in stisniti trgovca, da vidiš kakšna je realna cena novega.
starfotr ::
Delam na uradnem servisu...
Vsak berač svojo malho hvali. Če bi se to zgodilo XY smrtniku, ne bi dobil nič.
bambam20 ::
Sam si lastim A4 Allroada 2010. Delam na uradnem servisu. Ob nakupu je imel 226.000km. Po cca. 10.000km oz. treh mescih je odletela visokotlačna črpalka, Račun za material je bil cca. 9000€.
Meni je tovarna pokrila 100% vse.
To se skoraj sliši tako, kot, da si izjemno pomemben člen na tem servisu. Kulanco sicer tovarna prizna, a da bi na 9 let starem z 236.000 km priznali 100% kulanco glede na strošek pa težko verjamem. Sploh pa ne nekomu, ki ne dela na uradnem servisu.
Delam na uradnem servisu...
Vsak berač svojo malho hvali. Če bi se to zgodilo XY smrtniku, ne bi dobil nič.
Bi. Samo 100% ne. Tukaj mora biti nekaj v ozadju in ne pove povsem po resnici. Lahko, da je zelo uspešen pri prodaji audijev, morda je med pomebnejšimi serviserji na servisu. nekaj mora biti v ozadju, da mu je tovarna pokrila 100% vse.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
Stari maček ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Vztrajnik odpove po 100k km.
Vztrajnik odpove pri 100 k le popolnemu bebcu, ki ne zna speljevat in je na bremzi pri vsakem srečanju in pred vsakim ovinkom. Normalno pa od 200 do 250 k.
KAVINSKY ::
Definiraj tudi kaj pomeni odpoved. Pri večini so prvi simptomi občasno ruženje pri speljevanju. Ampak kar serviserji ne povedo, je to da lahko prevoziš še 100k do 200k km oz. dokler ruženje ne postane glasno, obrati ne skačejo in se ne trese. Je pa lažje molzti ljudi in pokasirati jurja.
Tilen ::
Zakaj bi molzli, če je del dejansko odpovedal in ne deluje več kot bi moral?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
KAVINSKY ::
Ker to ni okvara tipa delujoče/nedelujoče. Če občasno zaropota pri speljevanju je avto normalno vozen. Drugo pa je če nastajajo vibracije, cukanje z obrati. Takrat se ga pa menja.
Dionis ::
Pozdravljeni,
v kratkem imam namen kupiti novega/rabljenega VW Tourana 2.0 TDI. Gre se za družinski avto, ne bi ga rad preveč vlačil po servisih. Menjava olja mi je dovolj. Okej za drugi avto mi je vseeno pač ena bencin kripa in živjo.
Včasih sem imel Opel corso 1.2 bencin, vse je bilo poceni, gume, servisi, avto res poceni.. Je pa pri 12 letih začelo marsikaj nagajati, slabe luči, slaba svetilnost, puščanje olja, odstopanje blaga, zamakanje vode v kabino, slabi kontakti itd.. Imela je 240kkm.
Tukaj smatram, da je avto 100% odslužil, avto je začel razpadati in je imel 240kkm in vsak meter, ki ga je dal od sebe je bil podarjen.
Sedaj pa vprašanje, VW touran mašina 2.0 TDI, koliko kilometrov zdrži z menjavo olja brez predvidenih večjih stroškov? 150 kkm 250kkm? 500 kkm?
Da je cena opazno nižja okoli 18 k€, je avto star 3-4 leta, in je 10 k€ "cenejši" kot nov in ima okoli 100 kkm. Je to računaca? Ali lahko naredim z avtom še 200kkm brez probemov ali moram pričakovati kakšno menjavo verige, injektorjev, bosh pumpe, turbine? Seveda vsaka stvar stane 1k€.
Torej:
nov 28 k€ 5 let garancije (zagotovilo, da nimaš večjih stroškov), samo menjava olja
rabljen 18 k€ 4 leta star, 100 kkm brez garancije, upanje, da se nisi nategnil in upaš, da ti ne utrga ketne/jermena in moraš dati še za popravilo 3k€?
Živjo,
vseeno ti želim še jaz podati svoje nasvete in izkušnje, ker me res malo pogreje, kako nekateri polovične odgovore in stvari pišejo. Sicer opažam na tem forume, da so to pri večina zadevah pojavlja, ampak nimaš kaj.
1. To kar pišejo, da novi avto izgubi 50% vrednosti po dveh letih, je malo iz riti potegnjeno. Mogoče so to zgodi ob upoštevanju, da ima avto vsaj 150.000km in, da je vozilo višjega oz. visokega cenovnega razreda.
2. Primerjaj ceno ob nakupu in ne maloprodajne cene. Ravno 1 leto nazaj, sem hodil z mamo po avto in sem se uspel zmeniti za 17% popust na malo prodajno. Verjetno bi še kje kak procent iztisnil, če šel še v kakšno drugo avtohišo ali da bi bi res tečen. Običajno, ti pa že sami ponudijo nekje 10% ceneje, ko delata končni izračun glede na konfigurator, ki ga izpolnjujeta.
3. Kar se tiče 2.0 TDI. Sam sem kupil Passata letnika 2010 2,5 leti nazaj s prevožnimi 183.000km. Danes jih ima 286.000km.
Takrat ko sem jaz kupoval avto, je bil tudi eden, ki se je prodajal 503.000km prevoženimi.
Turbina, vztrajnik, tudi na primer prednji diski so vsi še prvi.
Tako, kot so ti že nekateri omenjali, zadeve ti bodo zdržale odvisno od tvoje uporabe. Dokler se avto ne segreje na 90°C z avtom ne pospepušjem na 2200 obratov oz. ne dajem toliko plina, da bi se ˝odprla˝ turbina. Ko recimo hodiš iz avtoceste na počivališče, pusti avto teči še kakšno minuto, da se še malo ohladi turbina.
Kar se tiče vztrajnika najbolj trpi na nizkih obratih pod cca 1500 obrati. Se ne čudim, da nekateri menjajo vztrajnike na 100.000km, ker ti pišejo kakšni ˝Jacki˝ so in se peljejo recimo skozi cestninisko s 60km/h v 6. prestavi in potem brez problema pospešjujejo nazaj na 130. Tudi sam rad kdaj pritisnem, vendar vedno nad cca 1700 obrati. Je pa dejstvo, da pri konstantnih vrtljajih vztrajnik ne trpi - navadno avtocesta.
Če kupuješ rabljenega. Obvezno kupi od prvega lastnika s potrjeno servisno knjižico. Moj osebni mehanik dela tudi na uradnem servisu in mi je lahko preveril in potrdil servisiranje, kar je velik plus pri rabljenih. Zavedati se moraš, da je vsaj 60% avtov na avto.net prevrtenih. Tako, da je že tukaj en plus za novi avto na primer. Pri novem boš tudi sam peljal avto od začetka in ga boš lahko čuval. Sam sem med drugim tudi skeptičen nad temi 1 ali 2 leti starim rabljenim. Tisti, ki ga je namenoma kupil za to obdobje, dvomim da ga je res pazil (tiščal hladnega itd.), ker se je tako zavedal, da bo avto šel naprej, preden so bodo pojavile težave.
Gremo naprej. DPF filter, ne boš potreboval, če boš delal relacije (vsak 40km v eno stran). Čeprav menim da zadostuje, da tudi če delaš kratke med tednom in greš čez vikend kam dlje, da so to solidno regenerira. Tukaj se moram obregniti še na komentar, kako eni niso nikoli tega menjali na ne vem koliko starem avtu. Seveda ne, ker ga takrat še niso imeli.
Težave z 2.0 TDI so imeli do mislim da junija 2008 (zagotovo je pa 2009 in prej) s šobami in pokanjem glav. Po tem letniku so bile težave odpravljene. Ne poznam sicer tega prenovljenega motorja od 2015 letnik naprej (se pravi 2.0 TDI 150KM). Imamo jih sicer kot službene in služijo dobro. Moram pa priznati, da zaradi teh emisij, ker je motor bolj zaprt da slabše potegne kot moj, ki je 140KM. Je pa smešno nizka poraba. Cca 1,5L manj kot moj.
Verige ta motor nima, ampak jermen. Veliki servis se dela na 210.000km. Po naših servisih se pa redna menjava olja dela na 15.000km. V Nemčiji sicer na 30.000km. Tukaj sem še vedno malo v polemiki, koliko je najbolj primerno. Ali Nemci vseeno menjajo na 30.000km, ker načeloma kupijo nove in jih po 200kkm tako ali tako dajo naprej. Skratka sam delal na cca 17-18k servis, vendar jih zaradi kilometrine delam na 4 mesece.
Sem pa edine podatke glede intervalov dobil na Britanski uradni VW strani in sicer, če delaš večino voženj nad 25 milj (40km) lahko delaš servise na 30kkm, v kolikor delaš krajše relacije pa na 15.000km.
Je pa tako splošno najbrž na nobenem avtomobilu ne bodo samo redni servisi. Treba je tudi vzeti v obzir, da novejši avto z več gadgeti oz. opremo, večja je verjetno, da kaj odpove.
FTad ::
Pozdravljeni,
v kratkem imam namen kupiti novega/rabljenega VW Tourana 2.0 TDI. Gre se za družinski avto, ne bi ga rad preveč vlačil po servisih. Menjava olja mi je dovolj. Okej za drugi avto mi je vseeno pač ena bencin kripa in živjo.
Včasih sem imel Opel corso 1.2 bencin, vse je bilo poceni, gume, servisi, avto res poceni.. Je pa pri 12 letih začelo marsikaj nagajati, slabe luči, slaba svetilnost, puščanje olja, odstopanje blaga, zamakanje vode v kabino, slabi kontakti itd.. Imela je 240kkm.
Tukaj smatram, da je avto 100% odslužil, avto je začel razpadati in je imel 240kkm in vsak meter, ki ga je dal od sebe je bil podarjen.
Sedaj pa vprašanje, VW touran mašina 2.0 TDI, koliko kilometrov zdrži z menjavo olja brez predvidenih večjih stroškov? 150 kkm 250kkm? 500 kkm?
Da je cena opazno nižja okoli 18 k€, je avto star 3-4 leta, in je 10 k€ "cenejši" kot nov in ima okoli 100 kkm. Je to računaca? Ali lahko naredim z avtom še 200kkm brez probemov ali moram pričakovati kakšno menjavo verige, injektorjev, bosh pumpe, turbine? Seveda vsaka stvar stane 1k€.
Torej:
nov 28 k€ 5 let garancije (zagotovilo, da nimaš večjih stroškov), samo menjava olja
rabljen 18 k€ 4 leta star, 100 kkm brez garancije, upanje, da se nisi nategnil in upaš, da ti ne utrga ketne/jermena in moraš dati še za popravilo 3k€?
Živjo,
vseeno ti želim še jaz podati svoje nasvete in izkušnje, ker me res malo pogreje, kako nekateri polovične odgovore in stvari pišejo. Sicer opažam na tem forume, da so to pri večina zadevah pojavlja, ampak nimaš kaj.
1. To kar pišejo, da novi avto izgubi 50% vrednosti po dveh letih, je malo iz riti potegnjeno. Mogoče so to zgodi ob upoštevanju, da ima avto vsaj 150.000km in, da je vozilo višjega oz. visokega cenovnega razreda.
2. Primerjaj ceno ob nakupu in ne maloprodajne cene. Ravno 1 leto nazaj, sem hodil z mamo po avto in sem se uspel zmeniti za 17% popust na malo prodajno. Verjetno bi še kje kak procent iztisnil, če šel še v kakšno drugo avtohišo ali da bi bi res tečen. Običajno, ti pa že sami ponudijo nekje 10% ceneje, ko delata končni izračun glede na konfigurator, ki ga izpolnjujeta.
3. Kar se tiče 2.0 TDI. Sam sem kupil Passata letnika 2010 2,5 leti nazaj s prevožnimi 183.000km. Danes jih ima 286.000km.
Takrat ko sem jaz kupoval avto, je bil tudi eden, ki se je prodajal 503.000km prevoženimi.
Turbina, vztrajnik, tudi na primer prednji diski so vsi še prvi.
Tako, kot so ti že nekateri omenjali, zadeve ti bodo zdržale odvisno od tvoje uporabe. Dokler se avto ne segreje na 90°C z avtom ne pospepušjem na 2200 obratov oz. ne dajem toliko plina, da bi se ˝odprla˝ turbina. Ko recimo hodiš iz avtoceste na počivališče, pusti avto teči še kakšno minuto, da se še malo ohladi turbina.
Kar se tiče vztrajnika najbolj trpi na nizkih obratih pod cca 1500 obrati. Se ne čudim, da nekateri menjajo vztrajnike na 100.000km, ker ti pišejo kakšni ˝Jacki˝ so in se peljejo recimo skozi cestninisko s 60km/h v 6. prestavi in potem brez problema pospešjujejo nazaj na 130. Tudi sam rad kdaj pritisnem, vendar vedno nad cca 1700 obrati. Je pa dejstvo, da pri konstantnih vrtljajih vztrajnik ne trpi - navadno avtocesta.
Če kupuješ rabljenega. Obvezno kupi od prvega lastnika s potrjeno servisno knjižico. Moj osebni mehanik dela tudi na uradnem servisu in mi je lahko preveril in potrdil servisiranje, kar je velik plus pri rabljenih. Zavedati se moraš, da je vsaj 60% avtov na avto.net prevrtenih. Tako, da je že tukaj en plus za novi avto na primer. Pri novem boš tudi sam peljal avto od začetka in ga boš lahko čuval. Sam sem med drugim tudi skeptičen nad temi 1 ali 2 leti starim rabljenim. Tisti, ki ga je namenoma kupil za to obdobje, dvomim da ga je res pazil (tiščal hladnega itd.), ker se je tako zavedal, da bo avto šel naprej, preden so bodo pojavile težave.
Gremo naprej. DPF filter, ne boš potreboval, če boš delal relacije (vsak 40km v eno stran). Čeprav menim da zadostuje, da tudi če delaš kratke med tednom in greš čez vikend kam dlje, da so to solidno regenerira. Tukaj se moram obregniti še na komentar, kako eni niso nikoli tega menjali na ne vem koliko starem avtu. Seveda ne, ker ga takrat še niso imeli.
Težave z 2.0 TDI so imeli do mislim da junija 2008 (zagotovo je pa 2009 in prej) s šobami in pokanjem glav. Po tem letniku so bile težave odpravljene. Ne poznam sicer tega prenovljenega motorja od 2015 letnik naprej (se pravi 2.0 TDI 150KM). Imamo jih sicer kot službene in služijo dobro. Moram pa priznati, da zaradi teh emisij, ker je motor bolj zaprt da slabše potegne kot moj, ki je 140KM. Je pa smešno nizka poraba. Cca 1,5L manj kot moj.
Verige ta motor nima, ampak jermen. Veliki servis se dela na 210.000km. Po naših servisih se pa redna menjava olja dela na 15.000km. V Nemčiji sicer na 30.000km. Tukaj sem še vedno malo v polemiki, koliko je najbolj primerno. Ali Nemci vseeno menjajo na 30.000km, ker načeloma kupijo nove in jih po 200kkm tako ali tako dajo naprej. Skratka sam delal na cca 17-18k servis, vendar jih zaradi kilometrine delam na 4 mesece.
Sem pa edine podatke glede intervalov dobil na Britanski uradni VW strani in sicer, če delaš večino voženj nad 25 milj (40km) lahko delaš servise na 30kkm, v kolikor delaš krajše relacije pa na 15.000km.
Je pa tako splošno najbrž na nobenem avtomobilu ne bodo samo redni servisi. Treba je tudi vzeti v obzir, da novejši avto z več gadgeti oz. opremo, večja je verjetno, da kaj odpove.
Potrjujem napisano, imam tudi jaz Passata 2.0TDI, 2010 letnik in imam iste izkusnje z njim. 30kkm letno, 90% narejenih na AC.
Tilen ::
Kar se tiče vztrajnika najbolj trpi na nizkih obratih pod cca 1500 obrati. Se ne čudim, da nekateri menjajo vztrajnike na 100.000km, ker ti pišejo kakšni ˝Jacki˝ so in se peljejo recimo skozi cestninisko s 60km/h v 6. prestavi in potem brez problema pospešjujejo nazaj na 130. Tudi sam rad kdaj pritisnem, vendar vedno nad cca 1700 obrati. Je pa dejstvo, da pri konstantnih vrtljajih vztrajnik ne trpi - navadno avtocesta.
Tega dela ne razumem najbolje. Kako torej peljati čez cestninsko postajo?
Meni se preprosto ne da ukvarjati z menjavanjem, če se lahko v 6. peljem skozi in normalno pospešujem nazaj. To torej ni dobro?
Kako torej peljati čez cestninsko postajo?
Meni se preprosto ne da ukvarjati z menjavanjem, če se lahko v 6. peljem skozi in normalno pospešujem nazaj. To torej ni dobro?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
FTad ::
Kar se tiče vztrajnika najbolj trpi na nizkih obratih pod cca 1500 obrati. Se ne čudim, da nekateri menjajo vztrajnike na 100.000km, ker ti pišejo kakšni ˝Jacki˝ so in se peljejo recimo skozi cestninisko s 60km/h v 6. prestavi in potem brez problema pospešjujejo nazaj na 130. Tudi sam rad kdaj pritisnem, vendar vedno nad cca 1700 obrati. Je pa dejstvo, da pri konstantnih vrtljajih vztrajnik ne trpi - navadno avtocesta.
Tega dela ne razumem najbolje. Kako torej peljati čez cestninsko postajo?
Meni se preprosto ne da ukvarjati z menjavanjem, če se lahko v 6. peljem skozi in normalno pospešujem nazaj. To torej ni dobro?
Ja presaltaj v 5. ali 4., ce vidis, da ti obrati nizko padejo. Zdaj, ce imas bluemotion izvedbo, ti itak sam pokaze na armaturki, da prestavi v nizjo prestavo (tako je na mojem).
Cveto ::
Kar se tiče vztrajnika najbolj trpi na nizkih obratih pod cca 1500 obrati. Se ne čudim, da nekateri menjajo vztrajnike na 100.000km, ker ti pišejo kakšni ˝Jacki˝ so in se peljejo recimo skozi cestninisko s 60km/h v 6. prestavi in potem brez problema pospešjujejo nazaj na 130. Tudi sam rad kdaj pritisnem, vendar vedno nad cca 1700 obrati. Je pa dejstvo, da pri konstantnih vrtljajih vztrajnik ne trpi - navadno avtocesta.
Tega dela ne razumem najbolje. Kako torej peljati čez cestninsko postajo?
Meni se preprosto ne da ukvarjati z menjavanjem, če se lahko v 6. peljem skozi in normalno pospešujem nazaj. To torej ni dobro?
Kako torej peljati čez cestninsko postajo?
Meni se preprosto ne da ukvarjati z menjavanjem, če se lahko v 6. peljem skozi in normalno pospešujem nazaj. To torej ni dobro?
Ti morda ne čutiš, a motor pri tako nizkih obratih kaj fajn trese. In te tresljaje blaži vztrajnik in nosilci motorja. Če zmanjšaš na recimo 80, lahko pustiš v najvišji prestavi, če pa zmanjšaš na 60 ali celo 40, pa le daj kakšno prestavo nižje. Saj konec koncev tudi avto lepše potegne, ne pa da se potem, ko si že na omejitvi 130, še vedno vlečeš kot megla.
Razen če imaš seveda kakšnega mustanga ali kaj podobnega z ogromnim atmosferskim motorjem.
Če ti je menjava prestav muka, si omisli avtomatika ali pa se vozi z busom.
Tilen ::
Kar se tiče vztrajnika najbolj trpi na nizkih obratih pod cca 1500 obrati. Se ne čudim, da nekateri menjajo vztrajnike na 100.000km, ker ti pišejo kakšni ˝Jacki˝ so in se peljejo recimo skozi cestninisko s 60km/h v 6. prestavi in potem brez problema pospešjujejo nazaj na 130. Tudi sam rad kdaj pritisnem, vendar vedno nad cca 1700 obrati. Je pa dejstvo, da pri konstantnih vrtljajih vztrajnik ne trpi - navadno avtocesta.
Tega dela ne razumem najbolje. Kako torej peljati čez cestninsko postajo?
Meni se preprosto ne da ukvarjati z menjavanjem, če se lahko v 6. peljem skozi in normalno pospešujem nazaj. To torej ni dobro?
Ja presaltaj v 5. ali 4., ce vidis, da ti obrati nizko padejo. Zdaj, ce imas bluemotion izvedbo, ti itak sam pokaze na armaturki, da prestavi v nizjo prestavo (tako je na mojem).
Drži, mi pokaže, ampak ker gre za krajšo spremembo skozi cestninsko, zamižim. :)
Ti to vedno upoštevaš? Tisto bi ves čas želelo, da prestavljaš, haha.
Ti morda ne čutiš, a motor pri tako nizkih obratih kaj fajn trese. In te tresljaje blaži vztrajnik in nosilci motorja. Če zmanjšaš na recimo 80, lahko pustiš v najvišji prestavi, če pa zmanjšaš na 60 ali celo 40, pa le daj kakšno prestavo nižje. Saj konec koncev tudi avto lepše potegne, ne pa da se potem, ko si že na omejitvi 130, še vedno vlečeš kot megla.
Razen če imaš seveda kakšnega mustanga ali kaj podobnega z ogromnim atmosferskim motorjem.
Ne, 2.0 TDI 150 KM, 320 Nm. Čisto dovolj dinamično zame. Nisem pa vedel, da pri 60 v 6. prestavi to škoduje komponentam vozila.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
FTad ::
Kar se tiče vztrajnika najbolj trpi na nizkih obratih pod cca 1500 obrati. Se ne čudim, da nekateri menjajo vztrajnike na 100.000km, ker ti pišejo kakšni ˝Jacki˝ so in se peljejo recimo skozi cestninisko s 60km/h v 6. prestavi in potem brez problema pospešjujejo nazaj na 130. Tudi sam rad kdaj pritisnem, vendar vedno nad cca 1700 obrati. Je pa dejstvo, da pri konstantnih vrtljajih vztrajnik ne trpi - navadno avtocesta.
Tega dela ne razumem najbolje. Kako torej peljati čez cestninsko postajo?
Meni se preprosto ne da ukvarjati z menjavanjem, če se lahko v 6. peljem skozi in normalno pospešujem nazaj. To torej ni dobro?
Ja presaltaj v 5. ali 4., ce vidis, da ti obrati nizko padejo. Zdaj, ce imas bluemotion izvedbo, ti itak sam pokaze na armaturki, da prestavi v nizjo prestavo (tako je na mojem).
Drži, mi pokaže, ampak ker gre za krajšo spremembo skozi cestninsko, zamižim. :)
Ti to vedno upoštevaš? Tisto bi ves čas želelo, da prestavljaš, haha.
Ne povsod, npr. ko mi kaze naj prestavim iz 5. v 6.
fikus_ ::
Tisti "kazalci" so za eko vožnjo, ampak s tem dizlu (svoji denarnici) ne delaš usluge (egr, dpf). Vsaj občasno moraš ogret motor pognati na višje vrtljaje, da ga "prezračiš".
Cveto ::
Kar se tiče vztrajnika najbolj trpi na nizkih obratih pod cca 1500 obrati. Se ne čudim, da nekateri menjajo vztrajnike na 100.000km, ker ti pišejo kakšni ˝Jacki˝ so in se peljejo recimo skozi cestninisko s 60km/h v 6. prestavi in potem brez problema pospešjujejo nazaj na 130. Tudi sam rad kdaj pritisnem, vendar vedno nad cca 1700 obrati. Je pa dejstvo, da pri konstantnih vrtljajih vztrajnik ne trpi - navadno avtocesta.
Tega dela ne razumem najbolje. Kako torej peljati čez cestninsko postajo?
Meni se preprosto ne da ukvarjati z menjavanjem, če se lahko v 6. peljem skozi in normalno pospešujem nazaj. To torej ni dobro?
Ja presaltaj v 5. ali 4., ce vidis, da ti obrati nizko padejo. Zdaj, ce imas bluemotion izvedbo, ti itak sam pokaze na armaturki, da prestavi v nizjo prestavo (tako je na mojem).
Drži, mi pokaže, ampak ker gre za krajšo spremembo skozi cestninsko, zamižim. :)
Ti to vedno upoštevaš? Tisto bi ves čas želelo, da prestavljaš, haha.
Ti morda ne čutiš, a motor pri tako nizkih obratih kaj fajn trese. In te tresljaje blaži vztrajnik in nosilci motorja. Če zmanjšaš na recimo 80, lahko pustiš v najvišji prestavi, če pa zmanjšaš na 60 ali celo 40, pa le daj kakšno prestavo nižje. Saj konec koncev tudi avto lepše potegne, ne pa da se potem, ko si že na omejitvi 130, še vedno vlečeš kot megla.
Razen če imaš seveda kakšnega mustanga ali kaj podobnega z ogromnim atmosferskim motorjem.
Ne, 2.0 TDI 150 KM, 320 Nm. Čisto dovolj dinamično zame. Nisem pa vedel, da pri 60 v 6. prestavi to škoduje komponentam vozila.
Imam točno to.
Stikalo ::
@Dionis zelo sem ti hvaležen za tvoje info. Bom kupil novega in ga pazil nanj, da bo dolgo in dobro služil (upam :)
Glede rabljenega Tourana se mi zdi da je ne dobiš rabljenega nič "ceneje".
Rabljen Touran v Nemčiji 100kkm 3-4 let je okoli 19-20 k€ Nov je bil sicer lahko 30k€, ampak sedaj je ta Touran nov 28k€
Na grobo je avto "cenejši" 30%, ampak je pa tudi okoli 30% rabljen. S tem, da tudi nimaš več garancije, obrabljene gume, moraš delati tehničnega, plačati uvoz in ostale stroške. itd..
Verjamem, da pri avtu višjega ranga večji padec cene in če računaš, da na to še lepo število kilometrov dodaš gotovo stvar pije vodo. Ni stvar tako trivialna, da se kar vse povprek splača kupiti rabljen avto.
Glede rabljenega Tourana se mi zdi da je ne dobiš rabljenega nič "ceneje".
Rabljen Touran v Nemčiji 100kkm 3-4 let je okoli 19-20 k€ Nov je bil sicer lahko 30k€, ampak sedaj je ta Touran nov 28k€
Na grobo je avto "cenejši" 30%, ampak je pa tudi okoli 30% rabljen. S tem, da tudi nimaš več garancije, obrabljene gume, moraš delati tehničnega, plačati uvoz in ostale stroške. itd..
Verjamem, da pri avtu višjega ranga večji padec cene in če računaš, da na to še lepo število kilometrov dodaš gotovo stvar pije vodo. Ni stvar tako trivialna, da se kar vse povprek splača kupiti rabljen avto.
Klemzz ::
Sam si lastim A4 Allroada 2010. Delam na uradnem servisu. Ob nakupu je imel 226.000km. Po cca. 10.000km oz. treh mescih je odletela visokotlačna črpalka, Račun za material je bil cca. 9000€.
Meni je tovarna pokrila 100% vse.
To se skoraj sliši tako, kot, da si izjemno pomemben člen na tem servisu. Kulanco sicer tovarna prizna, a da bi na 9 let starem z 236.000 km priznali 100% kulanco glede na strošek pa težko verjamem. Sploh pa ne nekomu, ki ne dela na uradnem servisu.
Delam na uradnem servisu...
Vsak berač svojo malho hvali. Če bi se to zgodilo XY smrtniku, ne bi dobil nič.
Bi. Samo 100% ne. Tukaj mora biti nekaj v ozadju in ne pove povsem po resnici. Lahko, da je zelo uspešen pri prodaji audijev, morda je med pomebnejšimi serviserji na servisu. nekaj mora biti v ozadju, da mu je tovarna pokrila 100% vse.
To je cista resnica. Je tako program v katerega se vnese sasijo in ti izpise ce je pokrita zadeva ali ne. Nimam nobenih privilegijev, sploh pa nisem prodajalec.
Utk ::
Je možno, če so vedeli od prej, da je to pogosta napaka. Ampak v tem primeru bi to morali krit vsem, tudi če ne hodijo na pooblaščene servise. TO bi bilo pošteno, ne pa nekaj napol.
bambam20 ::
To je cista resnica. Je tako program v katerega se vnese sasijo in ti izpise ce je pokrita zadeva ali ne. Nimam nobenih privilegijev, sploh pa nisem prodajalec.
Zanimivo. Razumem, da je kulanca na vozila , ki so ves čas servisiran na pooblaščenem servisu, samo, nisem si mislil, da bi tovarna krila 100% na 9 let starem s preko 200.000 km.
D3m ::
Lahko krije vendar je odvisno, kaj se je pokvarilo + pošlihtana servisna zgodovina.
|HP EliteBook|R5 6650U|
bambam20 ::
Cveto ::
Meni so na 4 leta starem Leonu z 150.000 prevoženih km krili 50% menjave vztrajnika. Takrat sem bil kar zadovoljen.
Ženi pa so pred leti na 5 let starem Mercedesu A z 120.000 kot del tovarniške akcije menjali 3 od 4 vrat (ker se je pojavilo malenkost rje). Strošek menjave je bil takrat preko 5.000 eur, vse je plačal Mercedes.
Oba avta sta bila redno servisirana na pooblaščenih servisih.
Ženi pa so pred leti na 5 let starem Mercedesu A z 120.000 kot del tovarniške akcije menjali 3 od 4 vrat (ker se je pojavilo malenkost rje). Strošek menjave je bil takrat preko 5.000 eur, vse je plačal Mercedes.
Oba avta sta bila redno servisirana na pooblaščenih servisih.
Klemzz ::
Za sanacijo rje sovoznikovih vrat sem doplacal 70€. Tipicno vagovska, rjevenje okoli tretje zavorne luci moram doplacati 90€. Audi zelo nerad prizna rjavenje plehovja in zato neradi odobrijo menjavo dela, ker ga morajo potem analizirati...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Poškodovan dvomasni vztrajnik (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 26433 (12531) | krneki0001 |
» | "Življenjske dobe" vaših avtomobilov (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 50619 (26922) | krneki0001 |
» | Prvi avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28647 (24449) | krneki0001 |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 198643 (163656) | Spajky |