Forum » Na cesti » Poškodovan dvomasni vztrajnik
Poškodovan dvomasni vztrajnik
energetik ::
1. Ne mešaj bencinarje, ki pod 2k rpm nimajo niti četrtine navora v to debato, kjer je skoraj vsem jasno, da so DMF in njihovi problemi predvsem stvar dizlov, slednji pa imajo okrog 2k že max. navor. In prav zaradi tega so DMF tam. Ako bi tunal dizla na 1/4 navora do 2.5k rpm, potem res ne rabiš DMF.N/A bencinarji imajo pri 1500rpm že 80% max navora in imajo več kot 80% do rdečega polja.
Tudi absolutno gledano ima bencinar na gredi vsaj 1/3 do 1/2 navora podobno močnega dizla.
Sicer pa glede vprašanja OP - če vsaj pri enakomerni vožnji približno OK laufa, se pač pripelji v SLO, pač se izogibaj zaviranju z mašino in lepo speljuj. Za par 100km verjetno ne bo nič narobe.
Sicer pa - a nimaš asistence? Jst se ne bi šel par 100km v tujino peljat brez asistence. To je pa ja majhen strošek, cca. 50EUR/leto pa imaš Supreme Asistenco od Tilije recimo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
krneki0001 ::
...in ko so menjali (garancija) sem dal karbonizirati vse dele na Sinter al kaj je ze kle v LJ...prislo je okoli 180€ obdelava...sedaj imam z istim kompletom narejeno ze dodatnih 170Kkm.
Tudi o sinterjevem karbonu ti lahko povem da boš verjetno menjal vztrajnik (razen če nisi dal tudi na nalegno površino vztrajnika naparit karbon). Sem imel karbonsko sklopko in navaden vztrajnik, pa je karbonska sklopka uničila vztrajnik. Lamela je narejena da se iztroši, sinterjeva karbonska je pretrda in začne najedat vztrajnik.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
WarpedGone ::
MadMax :: danes, 10:24:20:
Razbiti ležaji ročične gredi te grdo gledajo :)
Vibracije (u bistvu sunki sile i.e. udarci) vplivajo na komplet sistem. Ko jih je več kot predvideno, vse trpi bol kot predvideno.
Najprej popusti najšibkejši člen. To ne pomeni da je vse ostalo 'ne-problem' in OK.
Dvomasni vztrajnik ni tam zaradi motorja ampak zaradi menjalnika.
Razbiti ležaji ročične gredi te grdo gledajo :)
Vibracije (u bistvu sunki sile i.e. udarci) vplivajo na komplet sistem. Ko jih je več kot predvideno, vse trpi bol kot predvideno.
Najprej popusti najšibkejši člen. To ne pomeni da je vse ostalo 'ne-problem' in OK.
Zbogom in hvala za vse ribe
Utk ::
2.0 turbo bencinar ima lahko MAX navor okoli 300Nm ze pri malo nad 2K rpm...vsaj moj (cipano).
nebivedu nima nobene turbine.
A ni čudno da dvomasni vztrajnik tudi na navadnem 2.0 bencinskem motorju s samo 190NM crkne po 200.000km prevoženih. Torej ni to samo domena dizlov.
Crkne zato, ker so ga naredili da crkne. Če bi znali naredit enomasnega, da crkne, bi glih tako crknil. Ne moreš pa rečt, da je vseeno ali imaš na 400 Nm dvomasnega ali ne, če je vseeno pri 190 Nm. En kup bencinarjev ima toliko navora brez dvomasnega in normalno delajo. Tovarniški 400 Nm dizel (ali pa tudi bencinar) z enomasnim dvomim da obstaja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
krneki0001 ::
2.0 turbo bencinar ima lahko MAX navor okoli 300Nm ze pri malo nad 2K rpm...vsaj moj (cipano).
nebivedu nima nobene turbine.
A ni čudno da dvomasni vztrajnik tudi na navadnem 2.0 bencinskem motorju s samo 190NM crkne po 200.000km prevoženih. Torej ni to samo domena dizlov.
Crkne zato, ker so ga naredili da crkne. Če bi znali naredit enomasnega, da crkne, bi glih tako crknil. Ne moreš pa rečt, da je vseeno ali imaš na 400 Nm dvomasnega ali ne, če je vseeno pri 190 Nm. En kup bencinarjev ima toliko navora brez dvomasnega in normalno delajo. Tovarniški 400 Nm dizel (ali pa tudi bencinar) z enomasnim dvomim da obstaja.
Če je narejeno da crkne, ne glede na navor, je bolje, da se zamneja na enomasnega, ker imaš potem en problem manj z vztrajnikom.
Recimo na VW 2.0 TDI motorjih se kr dost menja na enomasne vztrajnike, pa ima 328Nm navora. Torej zadeva zdrži. Na 2.0 in 2.2 dizelskih fordih (s-max) vem da tudi menjajo na navadnega. Pa so to tudi motorji z velikim navorom.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Pero_SLO ::
3 leta sem imel na 2004 letnik Ford Focusu isto 1.8 TDCi 115HP motorju eno masni vztrajnik, prej dvo masni, in je delovalo brez problema. Sedaj ima avto drugega lastnika, ki mu še vedno avto služi kot mora.
LP
LP
Aramis ::
Ker ravno kupujem rabljen avto, me zanima ravno največ o teh vztrajnikih. A so v vseh dizlih? Enomasnih sploh ni v dizlih?
Saj bi vzel bencinarja ,vendar jih je tako malo in so večinoma VW grupa s TSI ( problematičnimi) motorji?!
Saj bi vzel bencinarja ,vendar jih je tako malo in so večinoma VW grupa s TSI ( problematičnimi) motorji?!
Aramis ::
...karavane. vw pasat,škoda rapid, octavia,superb, peugeot 308/ 508, ford mondeo/focus, citroen c5, seat leon....
Veečina teh so dizli..pa še uvoženi, tam med 100 in 150k km. Če so vsaj približno realni km.
Veečina teh so dizli..pa še uvoženi, tam med 100 in 150k km. Če so vsaj približno realni km.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aramis ()
zobnik ::
Vzami tovarniško predelan bencin na plin
Sem na plin prevozil v 20 mesecih 40.000km kilometrino za zaposlitev ne štejem!!!
Sem na plin prevozil v 20 mesecih 40.000km kilometrino za zaposlitev ne štejem!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
Stari maček ::
Kupi enomasnega in gotovo. Malce bolj trese pri speljevanju in to je vse.
Starega pa menjaj čim prej. Meni ga je na Passatu odtrgalo v trenutku, ko sem ugasnil motor. Blokiralo je vztrajnik. Če bi se to zgodilo med vožnjo, bi bila štala.
Starega pa menjaj čim prej. Meni ga je na Passatu odtrgalo v trenutku, ko sem ugasnil motor. Blokiralo je vztrajnik. Če bi se to zgodilo med vožnjo, bi bila štala.
K0K0 ::
Moj mehanik pravi da se dvomasni vgrajujejo tudi zaradi zaščite menjalnika pred vibracijami. Novejši dizli imajo zaradi večkratnega vbrizga goriva več vibracij in to zna zdrobit menjalnik, če zmontiraš enomasni vstrajnik.
hojnikb ::
pri starem avtu je vztrajnik se najmanjsi problem proti vsem kar lahko potencialno crkne
#brezpodpisa
zobnik ::
Bencinarja si kupte, preprosto za vzdrževanje in dvomim, da kaj takega crkne.
Sploh ne vem zakaj kupujete dizle da imate 5-6l porabe dizla, bencina bi pa šlo 6-7l.
Smo imel doma dizle, bencinarje, vse živo 1.6-2.0 in vem kolk kateri žre.
Zgodbice o 4.5l porabe so sanje, pozabite.
Sploh ne vem zakaj kupujete dizle da imate 5-6l porabe dizla, bencina bi pa šlo 6-7l.
Smo imel doma dizle, bencinarje, vse živo 1.6-2.0 in vem kolk kateri žre.
Zgodbice o 4.5l porabe so sanje, pozabite.
krneki0001 ::
Bencinarja si kupte, preprosto za vzdrževanje in dvomim, da kaj takega crkne.
Sploh ne vem zakaj kupujete dizle da imate 5-6l porabe dizla, bencina bi pa šlo 6-7l.
Smo imel doma dizle, bencinarje, vse živo 1.6-2.0 in vem kolk kateri žre.
Zgodbice o 4.5l porabe so sanje, pozabite.
Bencinarji imajo tudi dvomasni vztrajnik in tudi tam crkne.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Chip-Tuning ... kam? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 31813 (16843) | OChack |
» | Koliko je realna življenska doba vozila? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 19878 (16668) | Klemzz |
» | Problem s sklopko - nateg?Oddelek: Na cesti | 10192 (9317) | 69charger |
» | Težave z menjalnikom? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 19496 (15334) | bambam20 |
» | Peugeot sklopkaOddelek: Na cesti | 1668 (1502) | puginho |