Forum » Na cesti » namesto avta več razpoložljivega denarja, kdo to dela?
namesto avta več razpoložljivega denarja, kdo to dela?
Temo vidijo: vsi
St235 ::
Po solatkovo je to vse ql, prilagojena hitrost in to... saj vidis da se ni zaletel...
Pac supervoznik v tretji prestavi in zlahtnim plinom med usesi. Ce pa pride ziv od a do b pa je tako ali tako vse ok in so prometni predpisi za bedake, ki ne znajo vozit.
Pac supervoznik v tretji prestavi in zlahtnim plinom med usesi. Ce pa pride ziv od a do b pa je tako ali tako vse ok in so prometni predpisi za bedake, ki ne znajo vozit.
kr3ten ::
Mene pa zanima, vsi tisti ki menite da ste vešči in izkušeni vozniki ... Ali so vam, preden ste postali experti ceste, kdaj trobili ali ste že od prvega dne ko ste dobili izpit bili vzorni vozniki?
M-XXXX ::
Mene pa zanima, vsi tisti ki menite da ste vešči in izkušeni vozniki ... Ali so vam, preden ste postali experti ceste, kdaj trobili ali ste že od prvega dne ko ste dobili izpit bili vzorni vozniki?
Se štejem pod izkušenega, veščega in sposobnega voznika.
V življenju (razen iz namena pozdrava, ali kakšnega drugega manevra (ki nima veze z nesrečo) ne vem če so mi trobili 1x, 2x 100% ne.
Nisem bil dober voznik od prvega dneva. Lahko rečem, da sem bil vsaj povprečen oziroma nadpovprečen (glede na ostale voznike začetnike), glede na vse seveda ne. Lahko pa brez težave v temle trenutku trdim, da sem glede na vse voznike vešč in izkušenj.
Raptor F16 ::
Mene pa zanima, vsi tisti ki menite da ste vešči in izkušeni vozniki ... Ali so vam, preden ste postali experti ceste, kdaj trobili ali ste že od prvega dne ko ste dobili izpit bili vzorni vozniki?
Pri toliko agresivnih voznikih na cesti je piskanje prej pohvala. Meni so piskali ker sem pešcem pred prehodom ustavil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
IL_DIAVOLO ::
Ce se veliko vozis po neznanih cestah, hitro naredis kako neumnost in seveda lokalci ti hitro poblendajo. Ni to nobena sramota ali dokaz da si slab voznik. To samo pomeni, da delas veliko kilometrov izven cone udobja
Raptor F16 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ce se veliko vozis po neznanih cestah, hitro naredis kako neumnost in seveda lokalci ti hitro poblendajo. Ni to nobena sramota ali dokaz da si slab voznik. To samo pomeni, da delas veliko kilometrov izven cone udobja
Najhuje je ko bi se Ljubljančan rad naganjal po naših lokalnih cestah. Kolikokrat so taki talenti že izzivali prehitevanje v škraje ali vozili tik za odbijačem.
jype ::
Raptor F16 je izjavil:
Najhuje je ko bi se Ljubljančan rad naganjal po naših lokalnih cestah. Kolikokrat so taki talenti že izzivali prehitevanje v škraje ali vozili tik za odbijačem.Če ste tok počasni, da vas biciklisti prehitevamo, ste pa res ornk pod gasom.
Raptor F16 ::
Raptor F16 je izjavil:
Najhuje je ko bi se Ljubljančan rad naganjal po naših lokalnih cestah. Kolikokrat so taki talenti že izzivali prehitevanje v škraje ali vozili tik za odbijačem.Če ste tok počasni, da vas biciklisti prehitevamo, ste pa res ornk pod gasom.
Nehi se za kljuko držat
MacLeod ::
Take bisere, kot ga je objavil na posnetku donvito, vidimo tisti, ki naredimo veliko km po cestah. Policaji morajo imeti srečo, da ga dobijo, glede na to da imajo tako oblepljene avte, da jih na kilometer vidiš, pred njimi sigurno ne divjajo. Težko je urediti učinkovit sistem, da take spravimo s cest. V 20 letih odkar imam vozniško sem naredil v osebnem avtu več kot 800.000 km in na cestah videl marsikaj, od srečanja nasproti vozečega na avtocesti do smrtne prometne nesreče.
Prav tako pri vožnji veliko voznikov uporablja telefon, nekateri so verjetno še na Facebooku, youtubu, med vožnjo... kar dvomim da se bo rešilo z večanjem kazni, mimo policije pa pač pospravijo telefon, jim itak poblentaji nasproti vozeči. Pri nas je pač nacionalni šport, da se ukvarjajo mediji in na veliko obveščajo, kje je radar v nekem trenutku, da res samo tam nebi divjali in pa na kak način se izogniti plačilu, če te že dobijo, ter kaj si vse nabaviti za naprave da te ne dobijo. Dokler bo tak način razmišljanja ne bo sprememb. Bolj bi zaleglo ozaveščanje o posledicah promenih nesreč, kot to počnejo v severnih državah EU ko v času največje gledansoti TV-ja spustijo kak oglas o tem.
Prav tako pri vožnji veliko voznikov uporablja telefon, nekateri so verjetno še na Facebooku, youtubu, med vožnjo... kar dvomim da se bo rešilo z večanjem kazni, mimo policije pa pač pospravijo telefon, jim itak poblentaji nasproti vozeči. Pri nas je pač nacionalni šport, da se ukvarjajo mediji in na veliko obveščajo, kje je radar v nekem trenutku, da res samo tam nebi divjali in pa na kak način se izogniti plačilu, če te že dobijo, ter kaj si vse nabaviti za naprave da te ne dobijo. Dokler bo tak način razmišljanja ne bo sprememb. Bolj bi zaleglo ozaveščanje o posledicah promenih nesreč, kot to počnejo v severnih državah EU ko v času največje gledansoti TV-ja spustijo kak oglas o tem.
grimisbackyo ::
Solatko, si to ti?
Ne, to sem jaz. Ne, saj ne, ta je en navaden noob, sam bi začel prehitevat X3 takoj pri 0:26. Ja, mal klanca navzgor, jaz v takih primerih privzdignem glavo do stropa, pa gre brez problema. Zanimivo da je šel potem prehitevati na povsem podobnem mestu pri 0:53, tako da mu taka prehitevanja očitno niso tuja, ampak zgleda da je večji cincar kot jaz, če je moral čakat dodatne pol minute, da se je opogumil. Jaz res ne čakam niti malo, takoj ko je nasproti vozeči mimo in se vidi dovolj naprej že poje levi cager.
Čez taka križišča pa ne grem v rdečo, to je že mal overkill. Grem pa čez prazna križišča.
Vozim pa tako skoraj vsak dan, danes sem jih prehitel 5 samo v zadnjih dveh km.
Da opišem kako vozijo ostali, avtomobilov ne prehitevajo skoraj nikoli (izjema je mogoče kak turbodizel sem in tja, tisti z Getzi sigurno ne prehitevajo, za GTI-ja pa itak nima noben tukaj na Gorenjskem), tisti bolj tišasti edino vozijo bolj v riti. Potem pa če sem bolj pozen na šiht, proti 6:30, vidim več vlakcev, ker noben ne upa/zna prehitet.
Če je pa na cesti traktor, pa začnejo vsi prehitevat kot za stavo, še celo trije naenkrat, praviloma se počaka da imaš prosto pot pred sabo.
Avtobus pa sploh ne vem če sem že videl da bi kdo prehiteval, sam sem jih začel na veliko ko sem šel iz 12s na 9s avto. Zdaj s 7s ni opazne razlike.
BTW, zakaj ne morem postati v temo talenti, sem lahko banan samo iz ene teme, lol?
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: amacar ()
grimisbackyo ::
Opažam pa zadnje čase, sicer bolj bežno, ker v vzvratno ogledalo nikoli dejansko ne pogledam, da mi blendajo ko prehitim. Enkrat se mi zdi da tudi avtobus, pa je bila res dolga ravnina, tako da ne vem kaj mu ni pasalo.
Sploh ne vem kje je fora, podnevi mene to ne gane niti malo, ker se komaj vidi.
Jaz, če mi karkoli v prometu ni všeč, recimo avtobus je danes na koncu ovinkov začel vozit povsem po nasprotnem pasu, uporabim trobljo. Zakaj to uporabljam samo jaz v celi SLO mi ni jasno, resno ne vem če sem jo že slišal iz drugega avtomobila. Kdo tukaj ve kje je fora?
No ja, edino če kdo nasproti vozi brez luči, mu seveda poblendam. Zadnjič je bilo tudi pestro, ker imam noter že ene 120 med prehitevanjem dveh, potem se pa kar od nekod vzame eden brez prižganih luči in sem se moral potem umaknit nazaj za prvega. Temu sem seveda potrobil, ker več zaleže pa ker sem precej hitrejši s trobljo kot z blendo.
Je možno da še obstajajo taki avti? Je pa res da je bila ena kanta iz cca. 2000. Sam sem imel že 2005 avtomatske luči, edino ugašat si jih moral ročno, če si imel stikalo na dolgih lučeh.
Fak, ura je že 1:40, budilko imam pa na 4:40, že drugi dan, FML. Lakotnik pravi da je to razlog za mojo vožnjo, mogoče pa res.
Sploh ne vem kje je fora, podnevi mene to ne gane niti malo, ker se komaj vidi.
Jaz, če mi karkoli v prometu ni všeč, recimo avtobus je danes na koncu ovinkov začel vozit povsem po nasprotnem pasu, uporabim trobljo. Zakaj to uporabljam samo jaz v celi SLO mi ni jasno, resno ne vem če sem jo že slišal iz drugega avtomobila. Kdo tukaj ve kje je fora?
No ja, edino če kdo nasproti vozi brez luči, mu seveda poblendam. Zadnjič je bilo tudi pestro, ker imam noter že ene 120 med prehitevanjem dveh, potem se pa kar od nekod vzame eden brez prižganih luči in sem se moral potem umaknit nazaj za prvega. Temu sem seveda potrobil, ker več zaleže pa ker sem precej hitrejši s trobljo kot z blendo.
Je možno da še obstajajo taki avti? Je pa res da je bila ena kanta iz cca. 2000. Sam sem imel že 2005 avtomatske luči, edino ugašat si jih moral ročno, če si imel stikalo na dolgih lučeh.
Fak, ura je že 1:40, budilko imam pa na 4:40, že drugi dan, FML. Lakotnik pravi da je to razlog za mojo vožnjo, mogoče pa res.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: amacar ()
grimisbackyo ::
Glede debate o vožnji nad omejitvijo na prejšnjih straneh je pa tako, recimo dva primera iz mojega včerajšnjega vračanja domov:
-iz naselja prehitim kombi in potegnem do 140 na ravnini kjer ni okoli žive duše, oz. na levi je bil en pešec, ampak ta menda ne bo šel skakat pred avto, v takih primerih je to še vedno prilagojena hitrost
-eden vozi precej hitro, vsaj nekih 90, mimo stranske ceste kjer se gre do nakupovalnega centra, cesta ima tam seveda 3 pasove, sam sem ga šel prehitevat nekje vzporedno s stransko cesto kjer je še široka, potem se pa takoj zoža, noter sem imel nekje 120, ampak je malo prostora do krožnega naprej, tako da to pa ni prilagojena hitrost in bi moral pač vozit za njim, prehitel sem ga samo ker sem videl da se mu kadi iz izpuha, prekleti smraduhi eni, bi moral zmanjšat na 60-70 da bi se drugače ognil smradu
Ali pa če pogledamo bolj preprost primer, če potegneš na 180 na povsem prazni AC je to precej drugače kot pa če greš 160 mimo goste kolone. Tako da jaz bi rekel da je odvisno od situacije.
Ampak o tem brezveze razglabljat, ker takega voznika, ki bi vozil hitro samo v res najbolj varnih primerih, preprosto ni. Tako da je tisti, ki vozi nad omejitvami seveda bolj nevaren od tistega, ki vozi pod. Jaz si nikoli nisem zatiskal oči, da je moja vožnja kakorkoli varna.
-iz naselja prehitim kombi in potegnem do 140 na ravnini kjer ni okoli žive duše, oz. na levi je bil en pešec, ampak ta menda ne bo šel skakat pred avto, v takih primerih je to še vedno prilagojena hitrost
-eden vozi precej hitro, vsaj nekih 90, mimo stranske ceste kjer se gre do nakupovalnega centra, cesta ima tam seveda 3 pasove, sam sem ga šel prehitevat nekje vzporedno s stransko cesto kjer je še široka, potem se pa takoj zoža, noter sem imel nekje 120, ampak je malo prostora do krožnega naprej, tako da to pa ni prilagojena hitrost in bi moral pač vozit za njim, prehitel sem ga samo ker sem videl da se mu kadi iz izpuha, prekleti smraduhi eni, bi moral zmanjšat na 60-70 da bi se drugače ognil smradu
Ali pa če pogledamo bolj preprost primer, če potegneš na 180 na povsem prazni AC je to precej drugače kot pa če greš 160 mimo goste kolone. Tako da jaz bi rekel da je odvisno od situacije.
Ampak o tem brezveze razglabljat, ker takega voznika, ki bi vozil hitro samo v res najbolj varnih primerih, preprosto ni. Tako da je tisti, ki vozi nad omejitvami seveda bolj nevaren od tistega, ki vozi pod. Jaz si nikoli nisem zatiskal oči, da je moja vožnja kakorkoli varna.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: amacar ()
St235 ::
Psiho is back, back again...
A ti je mami vzela ps4?
Ampak smo pa naredili korak naprej in si vsaj prehitel solatkota in se zavedaš da je to kar počneš nevarno.
A ti je mami vzela ps4?
Ampak smo pa naredili korak naprej in si vsaj prehitel solatkota in se zavedaš da je to kar počneš nevarno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Utk ::
Pa dobro, pismo, kaj ni nobenga lokalca, da bi prepoznal pot tega bedaka in tam poslal policijo? Jurja kazni na dan ga bo hitro umirilo.
TheBlueOne ::
Mene pa zanima, vsi tisti ki menite da ste vešči in izkušeni vozniki ... Ali so vam, preden ste postali experti ceste, kdaj trobili ali ste že od prvega dne ko ste dobili izpit bili vzorni vozniki?
Nredim ca. 40.000km/leto in se pravzaprav ne spomnem, da bi mi kdo trobil ali pa da bi jaz, razen ce kdo kaj spregleda, da se opozori, kjer nikoli buuuuuuuuuuuu ampak bolj bip. Mi ni jasno, kako nekateri vozite, da vam dosti trobijo. Pred casom sem bil dnevno v kolonah za kaksnim "izjemno previdnim" soferjem in nihce ni trobil.
Za moj okus moras narediti res kaj bedastega, da ti trobijo, kakor da skocis pred koga na prehitevalni pas, se ustavis, ko bi kamot lahko peljal in se tisti za tabo vate skoraj zalet itn. Pac ljudje po mojih izkusnjah trobijo, ko tisti pred njimi naredi kaj cudnega in zelijo povedati "WTF ti ni jasno, skoraj smo se zaleteli.".
KAVINSKY ::
Zna tudi kaj biti z avtom.
Meni so občasno blendali, pol leta kasneje ugotovim, da mi je voda puščala v zadnjo luč in posledično delalo light-show, ko sem vozil čez luknje. Popravil. Blendanje je nehalo.
Meni so občasno blendali, pol leta kasneje ugotovim, da mi je voda puščala v zadnjo luč in posledično delalo light-show, ko sem vozil čez luknje. Popravil. Blendanje je nehalo.
IL_DIAVOLO ::
TheBlueOne je izjavil:
Mene pa zanima, vsi tisti ki menite da ste vešči in izkušeni vozniki ... Ali so vam, preden ste postali experti ceste, kdaj trobili ali ste že od prvega dne ko ste dobili izpit bili vzorni vozniki?
Nredim ca. 40.000km/leto in se pravzaprav ne spomnem, da bi mi kdo trobil ali pa da bi jaz, razen ce kdo kaj spregleda, da se opozori, kjer nikoli buuuuuuuuuuuu ampak bolj bip. Mi ni jasno, kako nekateri vozite, da vam dosti trobijo. Pred casom sem bil dnevno v kolonah za kaksnim "izjemno previdnim" soferjem in nihce ni trobil.
Za moj okus moras narediti res kaj bedastega, da ti trobijo, kakor da skocis pred koga na prehitevalni pas, se ustavis, ko bi kamot lahko peljal in se tisti za tabo vate skoraj zalet itn. Pac ljudje po mojih izkusnjah trobijo, ko tisti pred njimi naredi kaj cudnega in zelijo povedati "WTF ti ni jasno, skoraj smo se zaleteli.".
Na avtocesti se nikoli nisi naletel na bmw-ja, ki ti blenda da je predsednik na cesti?
Cveto ::
Trobijo res ne, blendajo pa. Sploh kak BMW več blenda kot uporablja smerokaz.
Res je tudi, da izraziti "levičarji" pokasirajo še več tega.
Res je tudi, da izraziti "levičarji" pokasirajo še več tega.
TheBlueOne ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Na avtocesti se nikoli nisi naletel na bmw-ja, ki ti blenda da je predsednik na cesti?
Morda enkrat na leto. Ampak je zelo zelo redko, tako redko, da ni vredno omenjati kot problem. Ce bi ocenil cez palec gelde na koliko avtov srecam je morda 100.000:1. Ampak vozim med 130 in 150 na AC, tako da jih nimam v sekundi za ritjo, ce se mi kdo priblizuje pa se praviloma b.p. dosti hitro umaknem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
grimisbackyo ::
Pa dobro, pismo, kaj ni nobenga lokalca, da bi prepoznal pot tega bedaka in tam poslal policijo? Jurja kazni na dan ga bo hitro umirilo.
Sem že enkrat sam pisal na policijo kje naj merijo zunaj naselja (takrat sem imel še počasen 100KM avto in mi ni bilo všeč da me prehiteva Leon Cupra, takrat sem mislil kaj je to 130 ko sem moral sam tiščat za 110, zdaj vidim da tako hitrost dovolj močan avto razvije brez problema), pa od takrat zunaj naselja nisem videl še nobenega. Pa tudi je drugače za 140km/h samo ("samo" v primeru če je to na 2 leti, drugače je kar precej) 250EUR s polovičko, pa tudi nimajo toliko časa da bi merili vsak dan na istem mestu izključno zato, da bi kasirali samo od enega.
Drugače za policijo vozim še dosti normalno, ravno med tistimi čudnimi prehitevanji ne verjamem da bi me dobili, pa tudi je spet kazen za prehitevanje čez polno črto samo 80EUR s polovičko. Tako da kakorkoli vam ni všeč moja vožnja, za policijo in naše zakone očitno ni tako sporna.
Zjutraj pa sploh brezveze da me kontrolirajo, danes sem gledal števec in je bil pribit na 90, to pa res ne upam voziti več, ker srne so pa dejansko problem, avtomobilom se da BP izognit.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: grimisbackyo ()
Daliborg ::
Tako da kakorkoli vam ni všeč moja vožnja, za policijo in naše zakone očitno ni tako sporna.
Tvoja vožnja kot jo opisuješ je sporna ne samo z zakonam ampak tudi s psihofizičnim stanjem in moralo.
Upam, da kmalu najdeš neko stalno rešitev zase in ne bo vključevalo drugih oseb.
lp.
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
TheBlueOne ::
grimisbackyo je izjavil:
avtomobilom se da BP izognit.
Cudna prehitevanja?
Sem poznal kar nekaj takih, ki so prehitevali s to filozofijo. Ampak ceprav so bili do dolocene tocke 100% tocni z oceno, se je vse spremenilo in ti mnogi danes tega vec ne morejo potrditi, ampak ti niti ne morejo povedati, da je nevarno. Kakor tudi srna ne pove, da je bolelo, tako pogosto tudi ne tisti revez, ki te preseneti na drugem pasu.
Nevarna prehitevanja so problem predvsem, ker ce se tvoja logika ne izide nasrka se nekdo, ki je s tabo morda ne deli.
grimisbackyo ::
Moja vožnja je drugače zelo premišljena, ni to kar neki gas in gremo. Če bi se dalo peljati lepše, bi se. Ampak se ne da zaradi zasnov cest (noben sploh ni pomislil na možne točke prehitevanja ali pa kakšno mesto za umik) in zaradi neverjetno počasne vožnje ostalih udeležencev, ki se ne znajo voziti niti normalno hitro ter neznanja/nevolje umikanja le teh (včeraj se dejansko eden je, mi sploh ni treba govorit katero tablico je imel, pa to je šele drugi tak primer v zadnjih letih, prvi je imel seveda tudi tako tablico).
Tako pa je edina druga možnost vožnja za ostalimi, večina pa cijazi tako da se bolj skoraj ne da, tako da to zame odpade.
Če se na eni poti voziš več kot 10 let, dobro veš kje moraš prehitet, da se ne cijaziš potem dlje časa za ostalimi.
Recimo včeraj pred klancem dohitim cestarski avto in še en avto za njim, to je edina šansa, ki jo imaš da prehitiš enega in potem še drugega pred klancem. Samo s tem sem pridobil vsaj minuto, oz. veliko bolj pomemben mi je bil pridobljen užitek (jaz dosežem v klanec vsaj 120, ostali s težavo 60) in izgubljena muka počasne vožnje.
Ker tisto minuto, dve, če voziš hitro, itak izgubiš na cilju, ko moraš stati v prostem teku z razgreto turbino. V bistvu če sem na cesti res samo jaz, je tako časovno povsem enako če vozim 100 in takoj ugasnem motor ali pa če teram ful gas do 140 in potem stojim 2 minuti na mestu.
Kot sem prehitel 2 malo za tem pa res ni bilo vredno rizika, tudi pa ni bilo kaj takega, da drugič ne bi naredil enako. Seveda pa so bili primeri, ki bi se jim izognil, če bi imel še eno možnost.
Drugače tudi kdaj prakticiram ostale možnosti kot je ustavitev ob cesti in čakanje da se splaknejo dovolj naprej. Recimo avtobus med ovinki, je edino ena ravnina kjer se da prehitet v klanec gor, po klancu dol ni šans, ker je manj pregledno in lahko pride avto iz ovinka, že avto se tam lotim prehitevat zelo redko. Da bi se potem ta kurac vsaj umaknil na avtobusni, čeprav ve da je naprej klanec in da bo oviral promet. Ne vem kdo tala tem avtobusarjem izpite.
Nemogoče je pa vedno izbrat najboljšo možnost. Ostali kot sem že večkrat rekel, nimajo teh problemov, ker jim je očitno v veselje se vozit vlakce.
Tako pa je edina druga možnost vožnja za ostalimi, večina pa cijazi tako da se bolj skoraj ne da, tako da to zame odpade.
Če se na eni poti voziš več kot 10 let, dobro veš kje moraš prehitet, da se ne cijaziš potem dlje časa za ostalimi.
Recimo včeraj pred klancem dohitim cestarski avto in še en avto za njim, to je edina šansa, ki jo imaš da prehitiš enega in potem še drugega pred klancem. Samo s tem sem pridobil vsaj minuto, oz. veliko bolj pomemben mi je bil pridobljen užitek (jaz dosežem v klanec vsaj 120, ostali s težavo 60) in izgubljena muka počasne vožnje.
Ker tisto minuto, dve, če voziš hitro, itak izgubiš na cilju, ko moraš stati v prostem teku z razgreto turbino. V bistvu če sem na cesti res samo jaz, je tako časovno povsem enako če vozim 100 in takoj ugasnem motor ali pa če teram ful gas do 140 in potem stojim 2 minuti na mestu.
Kot sem prehitel 2 malo za tem pa res ni bilo vredno rizika, tudi pa ni bilo kaj takega, da drugič ne bi naredil enako. Seveda pa so bili primeri, ki bi se jim izognil, če bi imel še eno možnost.
Drugače tudi kdaj prakticiram ostale možnosti kot je ustavitev ob cesti in čakanje da se splaknejo dovolj naprej. Recimo avtobus med ovinki, je edino ena ravnina kjer se da prehitet v klanec gor, po klancu dol ni šans, ker je manj pregledno in lahko pride avto iz ovinka, že avto se tam lotim prehitevat zelo redko. Da bi se potem ta kurac vsaj umaknil na avtobusni, čeprav ve da je naprej klanec in da bo oviral promet. Ne vem kdo tala tem avtobusarjem izpite.
Nemogoče je pa vedno izbrat najboljšo možnost. Ostali kot sem že večkrat rekel, nimajo teh problemov, ker jim je očitno v veselje se vozit vlakce.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: grimisbackyo ()
Netrunner ::
Kje so sedaj moderatorji ?? Ta tema je zrela za zaklep saj je zašla iz tematike že dolgo nazaj.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
grimisbackyo ::
Če je pa tema bedaki zaklenjena (samo zame?), jaz sem bedak in sem tako ostal brez svoje teme.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: grimisbackyo ()
GizmoX ::
Hehe, se je nanašalo na solatkovo definicijo prilagojene hitrosti vožnje - "Vsakokrat, ko se pripelješ iz točke A v točko B brez odrgnin, voziš s prilagojeno hitrostjo".Any Landing You Can Walk Away From Is A Good OnePa kar v pehotni uniformi je letel?
Sicer pa, close call-ov je kolikor hočeš, enim se le bolj mudi k njim kot drugim:Ja, zato se pa v takih primerih zmanjša hitrost, da imaš dovolj časa za pravilno reakcijo.
Verjetno pilot ne ostane dolgo pilot, če se ravna po zgornji definiciji dobrega pristanka. Pa verjetno se tudi solatkotom po svetu enkrat pripeti nesreča, čeprav lahko 1000-krat prej vozijo enako in so po njihovi definiciji vozili s prilagojeno hitrostjo.
Mimogrede, jaz sem prejšnji teden čisto nepričakovano na ovinku srečal bagra. S prilagojeno hitrostjo, seveda.
udirač => uni. dipl. inž. rač.
grimisbackyo ::
Berem svoje poste iz 2013, še sam sebi sem se malo nasmejal:
Pravila prehitevanja na avtocesti / regionalni cesti
Po eni strani zadnje čase pogrešame tistega 1.6 16V, ta 1.6T je samo hiter na ravninah, drugače je pa za vozit slabši.
Recimo da med ovinki ne moreš prestavljat v drugo, to je meni kar neki in ne moreš govorit o športni vožnji. Druga stvar je pa zvok motorja, ki je tudi za en shit.
Najboljše iz obeh svetov je bil Clio RS (prestavljanje v drugo BP tudi pri 90, pa je šel še do 103, še pri 135 mi je enkrat ratalo, ko sem falil četrto, pa je vse delalo normalno naprej, pri turbaku zdaj prestavim pri največ 40, se pravi 100km/h razlike), ampak tisti je bil nočna mora za vzdrževanje.
Pravila prehitevanja na avtocesti / regionalni cesti
Po eni strani zadnje čase pogrešame tistega 1.6 16V, ta 1.6T je samo hiter na ravninah, drugače je pa za vozit slabši.
Recimo da med ovinki ne moreš prestavljat v drugo, to je meni kar neki in ne moreš govorit o športni vožnji. Druga stvar je pa zvok motorja, ki je tudi za en shit.
Najboljše iz obeh svetov je bil Clio RS (prestavljanje v drugo BP tudi pri 90, pa je šel še do 103, še pri 135 mi je enkrat ratalo, ko sem falil četrto, pa je vse delalo normalno naprej, pri turbaku zdaj prestavim pri največ 40, se pravi 100km/h razlike), ampak tisti je bil nočna mora za vzdrževanje.
solatko ::
donvito - Jaz nikoli ne vozim čez polno črto, tako, da si me verjetno zamešal s kom podobnim.
Lakotnik - pri vožni iz točke a v točko b mislim samo na prilagojeno hitrost, na pa na bedarije, ki jih počnete vozniki, namesto, da bi vozili. Dejansko je ena redkih kršitev, ki jo v prometu delam, višja hitrost od omejitve, tam kjer je to varno, zato počasi nehaj s svojimi idiotizmi in razmišljanji, ki jih pripisuješ meni.
Nikoli nisem hitrejši v naseljih ali na nevarnih odsekih, nikoli nisem vozil pod vplivom kakršnih koli opojnih substanc, nikoli nisem prišel v škarje, sem pa dvakrat rešil čelni karambol, z verjetno katastrofalnimi posledicami, z odmikom na travnik.
Ravno zaradi tega trdim, da je oviranje prometnega toka, med najnevarnejšimi početji in predstavlja nevarnost za tiste, ki jih taki vozniki s kolono za seboj, srečujejo.
Vedno sem za volanom 100%-no skoncentriran, nikoli ne uporabljam telefona med vožnjo in, ko skrbim za svojo varnost, najlažje in najbolje skrbim za varnost vseh drugih udeležencev.
IL_DIAVOLO - Najboljši recept za vožnjo po neznanih krajih je pač ta, da spuštiš lokalca naprej in se poizkušaš držat njegovega ritma. Aha, je treba včasih v špegu pogledat, to pa ne gre.
GizmoX - Če vsi pridejo iz kraja v kraj brez odrgnin, ni nesreč in kaj je bolj varnega, kot taka definicija. Vsakokrat, ko se zgodi nesreča, nekdo ni vozil s prilagojeno hitrostjo-to je dejstvo.
grimisbackyo - Ti si primer histerika, ki predstavljajo največjo nevarnost na cesti, ne znaš bit zbran in se prilagajat ostalemu prometu. S takim početjem ogrožaš sebe in še bolj druge. Kdaj te bo srečala pamet in se boš začel zavedat, da nisi sam na cesti in, da bi ostali radi preživeli, če se že tebi hebe za tvoje življenje. In niso pomembni konji, saj se da tudi s 60-imi hitro pehiteti počasno vozilo, seveda ne s peto brzino.
Lakotnik - pri vožni iz točke a v točko b mislim samo na prilagojeno hitrost, na pa na bedarije, ki jih počnete vozniki, namesto, da bi vozili. Dejansko je ena redkih kršitev, ki jo v prometu delam, višja hitrost od omejitve, tam kjer je to varno, zato počasi nehaj s svojimi idiotizmi in razmišljanji, ki jih pripisuješ meni.
Nikoli nisem hitrejši v naseljih ali na nevarnih odsekih, nikoli nisem vozil pod vplivom kakršnih koli opojnih substanc, nikoli nisem prišel v škarje, sem pa dvakrat rešil čelni karambol, z verjetno katastrofalnimi posledicami, z odmikom na travnik.
Ravno zaradi tega trdim, da je oviranje prometnega toka, med najnevarnejšimi početji in predstavlja nevarnost za tiste, ki jih taki vozniki s kolono za seboj, srečujejo.
Vedno sem za volanom 100%-no skoncentriran, nikoli ne uporabljam telefona med vožnjo in, ko skrbim za svojo varnost, najlažje in najbolje skrbim za varnost vseh drugih udeležencev.
IL_DIAVOLO - Najboljši recept za vožnjo po neznanih krajih je pač ta, da spuštiš lokalca naprej in se poizkušaš držat njegovega ritma. Aha, je treba včasih v špegu pogledat, to pa ne gre.
GizmoX - Če vsi pridejo iz kraja v kraj brez odrgnin, ni nesreč in kaj je bolj varnega, kot taka definicija. Vsakokrat, ko se zgodi nesreča, nekdo ni vozil s prilagojeno hitrostjo-to je dejstvo.
grimisbackyo - Ti si primer histerika, ki predstavljajo največjo nevarnost na cesti, ne znaš bit zbran in se prilagajat ostalemu prometu. S takim početjem ogrožaš sebe in še bolj druge. Kdaj te bo srečala pamet in se boš začel zavedat, da nisi sam na cesti in, da bi ostali radi preživeli, če se že tebi hebe za tvoje življenje. In niso pomembni konji, saj se da tudi s 60-imi hitro pehiteti počasno vozilo, seveda ne s peto brzino.
Delo krepa človeka
solatko ::
Polozweii - Če si mislil mene, potem razloži, kaj je v mojem postu narobe.
Če od vseh predpisov, največkrat kršiš omejitev hitrosti, si še vedno komot varen voznik (prisebnost, varnostna razdalja in tehnično brezhibno vozilo).
Če od vseh predpisov, največkrat kršiš omejitev hitrosti, si še vedno komot varen voznik (prisebnost, varnostna razdalja in tehnično brezhibno vozilo).
Delo krepa človeka
Raptor F16 ::
Polozweii - Če si mislil mene, potem razloži, kaj je v mojem postu narobe.
Če od vseh predpisov, največkrat kršiš omejitev hitrosti, si še vedno komot varen voznik (prisebnost, varnostna razdalja in tehnično brezhibno vozilo).
++++[++++>---<]>.+[-->+++<]>-.[--->+<]>----.+.-----------.+++++++++++.+[->+++<]>++.++++++++++++.[->+++++<]>-.---[->++<]>.++[--->++<]>+..
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: solatko ()
St235 ::
Če vsi pridejo iz kraja v kraj brez odrgnin, ni nesreč in kaj je bolj varnega, kot taka definicija.
ne, to je navaden idiotizem. Če pride voznik živ od točke A do B to samo poveda, da ni bil udeležen v nesreči. Kako varno ali nevarno je vozil nima veze s tem. Imaš zgoraj izpovedi našega dežurnega dirkača, kakor tudi videoposnetek, ki tvojo definicijo prikaže kot povsem navadno debelo laž.
Če od vseh predpisov, največkrat kršiš omejitev hitrosti, si še vedno komot varen voznik (prisebnost, varnostna razdalja in tehnično brezhibno vozilo).
kako varen bi bil šele, če bi ti ego dopuščal vozit po predpisih.
Ravno zaradi tega trdim, da je oviranje prometnega toka, med najnevarnejšimi početji in predstavlja nevarnost za tiste, ki jih taki vozniki s kolono za seboj, srečujejo.
ja, psihopati, ki se niso spososobni kontrolirat za volanom imajo navado, da za svoje idiotizme krvijo druge.
Dejansko je ena redkih kršitev, ki jo v prometu delam, višja hitrost od omejitve, tam kjer je to varno, zato počasi nehaj s svojimi idiotizmi in razmišljanji, ki jih pripisuješ meni.
ko mi to razlaga kekec ki v 10 letih svojih trditev ni sposoben podreppt z ničemer drugim kot lastno ničnevo avtoriteto in namišljenimi prijatelji, se res od srca na smejim. Da o temu, da si mi samo v tej temi vsaj 5x poskusil podtaknit svoje lastne blodnje sploh ne govorim.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Raptor F16 ::
Solatko, še nisi slišal za Brainfuck ?
Dej za foro v kak online interpreter skopiraj. Ne tkoj obupat
Dej za foro v kak online interpreter skopiraj. Ne tkoj obupat
solatko ::
Lakotnik29 - Kaj imajo idioti, ki se znajdejo na mojem pasu veze z menoj, ko prehitevajo počasno zbito kolono in moram zaradi njih na njivo?
Jaz zase vem, kaj se mi je na cestah dogajalo in se samo sebi zahvalim, da danes še vedno vozim celo vozilo, zato ne rabim, idiotsko v neke trditve zagledanega pravnika, da mi razlaga, koliko varen bi šele bil, če bi se držal njegovih blodenj.
Kaj je na področju varne vožnje več od tega, da nikoli nisem ogrozil drugih udeležencev, ko pa so smrtno ogrozili mene (vzrok, počasna vožnja idiota, ki ni vedel, da mu predpisi velevajo, da se umakne, če ovira prometni tok) in sem s svojo pravočasno reakcijo rešil sebe, pa še nekoga, ki se ni znal prilagoditi, tudi?
Seveda mi bo pravnik, ki se drži čisto vseh predpisov, to znal razložiti ali se motim in boš jodlal še naprej.
Jaz zase vem, kaj se mi je na cestah dogajalo in se samo sebi zahvalim, da danes še vedno vozim celo vozilo, zato ne rabim, idiotsko v neke trditve zagledanega pravnika, da mi razlaga, koliko varen bi šele bil, če bi se držal njegovih blodenj.
Kaj je na področju varne vožnje več od tega, da nikoli nisem ogrozil drugih udeležencev, ko pa so smrtno ogrozili mene (vzrok, počasna vožnja idiota, ki ni vedel, da mu predpisi velevajo, da se umakne, če ovira prometni tok) in sem s svojo pravočasno reakcijo rešil sebe, pa še nekoga, ki se ni znal prilagoditi, tudi?
Seveda mi bo pravnik, ki se drži čisto vseh predpisov, to znal razložiti ali se motim in boš jodlal še naprej.
Delo krepa človeka
pirat ::
Kdo to dela, da ima namesto avta vec razpolozljivega dohodka?
Vsi kupci Tesle 3 v SLO!
Imajo sicer veliko zeljo po tem, da bi zmanjsali svoja razpolozljiva denarna sredstva, a jih kar prodajalec varuje pred tem.
Vsi kupci Tesle 3 v SLO!
Imajo sicer veliko zeljo po tem, da bi zmanjsali svoja razpolozljiva denarna sredstva, a jih kar prodajalec varuje pred tem.
St235 ::
Lakotnik29 - Kaj imajo idioti, ki se znajdejo na mojem pasu veze z menoj, ko prehitevajo počasno zbito kolono in moram zaradi njih na njivo?
Samo to, da ti kekec kriviš prehitevanega za to, kar počne ta idiot.
Kaj je na področju varne vožnje več od tega, da nikoli nisem ogrozil drugih udeležencev,
Zakaj lažeš? še v tej temi si se hvalil, da po nepotrebenem ogrožaš sebe in ostale, ker voziš nad omejitvemi.
vzrok, počasna vožnja idiota, ki ni vedel, da mu predpisi velevajo, da se umakne, če ovira prometni tok)
100x predebatirano. Če nekdo naredi prekšek, to ne daje drugemu nikakršne pravice, da krši prometne predpise, še manj pa ga razreši dogovornosti. In če bedak resno verjameš, da te ogroža nekdo s počasno vožnjo, ne pa idiot, ki prehiteva v škarje imaš resne probleme z razmevanjem odgovornosti in varne vožne.
Raptor F16 ::
Stari maček je izjavil:
Haloo, admin. A spiš? Že 20 postov nima nobene veze z naslovom teme...
Solatni efekt
MasterTade ::
Grim namesto da nakladaš raje z avtokamero posnemi svojo vožnjo da vidimo
Mors omnia aequat
solatko ::
Lakotnik29 - Vedno imaš vzrok in posledico, prehitevajoči je pač posledica prvega, veš pa sam, da psihofizična normalnost prilagajanja, ni pogoj, da pridobiš vozniško dovoljenje, torej je potrebno odstranjat vzroke (tako kot pri prehitri vožnji) in posledično takih dogajanj ne bo (videno v recimo D).
Torej želim nič drugega, kot, da me policisti čim večkrat zaščitijo pred posledicami s tem, da začnejo strikno ukrepat proti voznikom, ki ovirajo prometni tok, vsaj v tolikšni meri, kot to delajo pri prehitrih voznikih. S tem bojo ceste postale bolj varne.
Ne zagovarjam prehitevajočih in me tudi ne briga, kaj se v njihovih glavah dogaja pa tudi vpliva nimam na njihovo kaznovanje, oviranje prometa pa lahko opazi vsaka patrulja, ki se vozi po lokalnih cestah.
Torej želim nič drugega, kot, da me policisti čim večkrat zaščitijo pred posledicami s tem, da začnejo strikno ukrepat proti voznikom, ki ovirajo prometni tok, vsaj v tolikšni meri, kot to delajo pri prehitrih voznikih. S tem bojo ceste postale bolj varne.
Ne zagovarjam prehitevajočih in me tudi ne briga, kaj se v njihovih glavah dogaja pa tudi vpliva nimam na njihovo kaznovanje, oviranje prometa pa lahko opazi vsaka patrulja, ki se vozi po lokalnih cestah.
Delo krepa človeka
St235 ::
Vedno imaš vzrok in posledico, prehitevajoči je pač posledica prvega,
Potemtakem je v bitvu kriva mama počasnega voznika, ker je dala noge narazen. Saj veš v tvojih blodnjah se temu reče vzrok in posledica.
Torej želim nič drugega, kot, da me policisti čim večkrat zaščitijo pred posledicami s tem, da začnejo strikno ukrepat proti voznikom, ki ovirajo prometni tok, vsaj v tolikšni meri, kot to delajo pri prehitrih voznikih. S tem bojo ceste postale bolj varne.
se absolutno strinjam, samo to ne spremeni dejstva, da nimaš opravičila za vožnjo nad omejitvijo in da je prehitra vožnja in varnost navadno nabijanje v tri dni.
Ne zagovarjam prehitevajočih
seveda jih, kaj drugega pa je to jokanje o tem, da so počasni vozniki krivi, da bedaki s nepravilnim prehitevanjem ogrožajo druge?
solatko ::
Lakotnik29 - Adam in Eva.
V vsaki situaciji imaš vzrok in posledico, mama pač ni kriva, če nekdo iz neznanega vzroka ne zna spizdit s ceste in spustiti hitrejše naprej. Tisti, ki prehiteva je nedvomno kriv, vendar dogodka (čelno trčenje s hudimi posledicami) nebi bilo, če bi prvi vozil na zgornji meji omejitve. Tisti, ki srečuje tako kolono, pač ni čisto nič kriv, pa tudi briga ga ne, kateri kreten je stalno v prekršku, ki povzroči, nov, še hujši prekršek.
Tebi se ne da dopovedat, da so vozniki, ki za seboj vlečejo kolono, v prekršku od trenutka, ko začnejo zadrževati dve vozili in so v prekršku, dokler se ne spravijo s ceste (ponavljanje lažjih prekrškov pomeni neobvladanja situacij v prometu).
To lahko traja veliko kilometrov in mnogo časa pa policija tega praktično ne sankcionira.
Bedaki, ki prehitevajo pa so produkt naših predpisov za pridobitev vozniškega dovoljenja, ki omogočijo to vsakemu bedaku, za pridobitev orožja, je postopek veliko bolj zahteven, kar se tiče psihe.
V vsaki situaciji imaš vzrok in posledico, mama pač ni kriva, če nekdo iz neznanega vzroka ne zna spizdit s ceste in spustiti hitrejše naprej. Tisti, ki prehiteva je nedvomno kriv, vendar dogodka (čelno trčenje s hudimi posledicami) nebi bilo, če bi prvi vozil na zgornji meji omejitve. Tisti, ki srečuje tako kolono, pač ni čisto nič kriv, pa tudi briga ga ne, kateri kreten je stalno v prekršku, ki povzroči, nov, še hujši prekršek.
Tebi se ne da dopovedat, da so vozniki, ki za seboj vlečejo kolono, v prekršku od trenutka, ko začnejo zadrževati dve vozili in so v prekršku, dokler se ne spravijo s ceste (ponavljanje lažjih prekrškov pomeni neobvladanja situacij v prometu).
To lahko traja veliko kilometrov in mnogo časa pa policija tega praktično ne sankcionira.
Bedaki, ki prehitevajo pa so produkt naših predpisov za pridobitev vozniškega dovoljenja, ki omogočijo to vsakemu bedaku, za pridobitev orožja, je postopek veliko bolj zahteven, kar se tiče psihe.
Delo krepa človeka
St235 ::
V vsaki situaciji imaš vzrok in posledico, mama pač ni kriva, če nekdo iz neznanega vzroka ne zna spizdit s ceste in spustiti hitrejše naprej.
V vsaki situaciji imas vzrok in posledico, pocasni voznik pac ni kriv, ce nekdo iz neznanega razloga ni sposoben pravilno in varno prehitet.
Tisti, ki prehiteva je nedvomno kriv, vendar dogodka (čelno trčenje s hudimi posledicami) nebi bilo, če bi prvi vozil na zgornji meji omejitve.Smo ze ugotovili, da bi dogodek lahko preprecila mama, ce bi drzala noge skupaj. Po kaki idiotski logiki si pa prisel do sklepa, da do nepravilnega prehitevanja lahko pride samo kadar nekdo vozi pod omejitvijo pa samo ti ves.
Tebi se ne da dopovedat, da so vozniki, ki za seboj vlečejo kolono, v prekršku od trenutka, ko začnejo zadrževati dve vozili in so v prekršku, dokler se ne spravijo s cesteKo bos za to podlo in slaboumno podtikanje, dragi moj solatar, nasel en citat bos izpadel precej manj neumno. Sam nikoli nisem trdil, da vozilo na celu kolone, ki vozi pod omejitvijo ni v prekrsku, ce se ne umakne. Si pa ti edini tepec, ki verjame, da so zaradi tega kakorkoli odgovorni za psihopatsko ravnanje ostalih. Sam se nikoli v zivljenju nisem rabil nevarno prehitevat zaradi pocasnega voznika. Ergo pocasni voznik ne more bit vzrok.
Tisti, ki srečuje tako kolono, pač ni čisto nič kriv,
Mu pa voznja po omejitvah omogoca lazje in hitrejse ukrepanje, ter v morebitni nesreci manjse posledice. In to je tisto cesar ti v svojih blodnjah in zanikanju fizikalnih pravil ne razumes.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
jype ::
Lakotnik, ti si butl.
Kriva je mama prehitrega voznika, ta počasen bi komot vozil normalno in ne bi bilo nobenih težav.
Kriva je mama prehitrega voznika, ta počasen bi komot vozil normalno in ne bi bilo nobenih težav.
Invictus ::
V vsaki situaciji imas vzrok in posledico, pocasni voznik pac ni kriv, ce nekdo iz neznanega razloga ni sposoben pravilno in varno prehitet.
Če je vozil dovolj počasi, da se je za njim nabrala kolona, bi se moral umakniti na prvem možnem mestu...
A tega člena ni več v CPP?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
St235 ::
V vsaki situaciji imas vzrok in posledico, pocasni voznik pac ni kriv, ce nekdo iz neznanega razloga ni sposoben pravilno in varno prehitet.
Če je vozil dovolj počasi, da se je za njim nabrala kolona, bi se moral umakniti na prvem možnem mestu...
A tega člena ni več v CPP?
Seveda je, preberi post višje. Ampak kaj ima to, da je počasni voznik v prekršku s psihopatom, ki se ni sposoben obvladat in nevarno prehiteva kolono? Ali pa z našim solatarjem ,ki takšno dejanje opravičuje?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Invictus ::
Seveda je, preberi post višje. Ampak kaj ima to, da je počasni voznik v prekršku s psihopatom, ki se ni sposoben obvladat in nevarno prehiteva kolono? Ali pa z našim solatarjem ,ki takšno dejanje opravičuje?
Vezo ima s tem, da sta oba kretena...
Sam sem se na regionalnih cestah in naseljih odpovedal prehitevanju in hitri vožnji, ker je preprosto prenevarno v večini primerov.
Čeprav bi včasih kakega počasneta sesul na Mad Max način...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nova ali stara Octavia? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 19650 (15713) | solatko |
» | Astra K 1.6T 200 in podobni (nadaljevanje teme Čakanje na avto) (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 35226 (30008) | bambam20 |
» | Nov VS rabljen avto (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 96676 (81663) | Red_Mamba |
⊘ | koliko za nov avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 30346 (25365) | dzinks63 |
⊘ | Izguba na novejših vozilih (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 58765 (51868) | Mavrik |