Forum » Na cesti » namesto avta več razpoložljivega denarja, kdo to dela?
namesto avta več razpoložljivega denarja, kdo to dela?
Temo vidijo: vsi
korenje3 ::
volvo fani, na žalost brez pameti.
dober avto se bo v nesreči deformiral do nerazpoznavnosti in na tak način absorbiral energijo trka.
dober avto se bo v nesreči deformiral do nerazpoznavnosti in na tak način absorbiral energijo trka.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
jype ::
Raptor F16 ::
facepalm ::
solatko ::
Lakotnik29 - Ti si tako trd, da ne moreš dojet, da splošne omejitve niso plod nekih temeljitih raziskav ampak politično določene zgornje meje dovoljenega in na podlagi tega, določene kazni za prekoračitev.
Po tvojih teorijah in prepričanjih ni možno, da voznik A vozi po regionalni cesti z bolj prilagojeno hitrostjo, ko pelje 120km/h, od voznika B, ki vozi samo 80km/h, na odseku, kjer je politično določena omejitev 90km/h.
V Mariboru na nobeni štiri pasovnic, večino časa ne moreš vozit po omejitvi 70km/h, ker se prometni tok giblje med 80 in 100 (zato je bil tudi Kangler gotof), saj predstavljaš oviro na cesti.
Po tvojih teorijah in prepričanjih ni možno, da voznik A vozi po regionalni cesti z bolj prilagojeno hitrostjo, ko pelje 120km/h, od voznika B, ki vozi samo 80km/h, na odseku, kjer je politično določena omejitev 90km/h.
V Mariboru na nobeni štiri pasovnic, večino časa ne moreš vozit po omejitvi 70km/h, ker se prometni tok giblje med 80 in 100 (zato je bil tudi Kangler gotof), saj predstavljaš oviro na cesti.
Delo krepa človeka
hojnikb ::
> Ti si tako trd, da ne moreš dojet, da splošne omejitve niso plod nekih temeljitih raziskav
seveda so.
seveda so.
#brezpodpisa
Netrunner ::
Kaj se ne bi držali teme? Kaj je to res tako težko?
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
solatko ::
hojnikb - Bi lahko kakšno videl, lahko tudi kot prilogo ob sprejemanju zakona!
Delo krepa človeka
WhiteAngel ::
> Ti si tako trd, da ne moreš dojet, da splošne omejitve niso plod nekih temeljitih raziskav
seveda so.
Ne niso. To priznavajo tudi na DRSC oz. njihovi projektanti zadnjič, ko smo imeli en sestanek za tretjo razvojno os proti Malinam. Vse gre nekako "čez palec" z vsaj 1,5x faktorjem tolerance hitrosti glede na radij ovinka. So hoteli izvajati bolj podrobne simulacije glede pretočnosti sistema vendar niso dobili sredstev. Za lokalne ceste se pa merijo v glavnem mišice lokalnih skupnosti in prazen mošnjiček občinske blagajne.
Ja, tako slabo je stanje v Slo glede načrtovanja cest.
AVP pa itak sestavljajo brezvezniki, zato da vlečejo plačo :(
jype ::
V resnici omejitve temeljijo na tem, kakšne poškodbe kakšnih udeležencev so na kategoriji ceste kako verjetne, ampak najboljši vozniki na svetu takih reči itak ne morejo vedeti.
facepalm ::
zanimivo, da se nihce ne pritozuje, da je veliko cest s previsoko omejitvijo (predvsem ovinkaste regionalke).
St235 ::
Po tvojih teorijah in prepričanjih ni možno, da voznik A vozi po regionalni cesti z bolj prilagojeno hitrostjo, ko pelje 120km/h, od voznika B, ki vozi samo 80km/h, na odseku, kjer je politično določena omejitev 90km/h.
Jaz tega nsem nikoli trdil. Ampka kot po navadi mi v slaboumnih poskusih podtikas izjave. Saj bi te prosil, da me citiras, pa ze v naprej vem, da v zivljenju svojih blodenj nisi sposoben podpret z viri.
Kar si ti preprosto preneumen, da bi razumel je to, da bi bil voznik A v identicni situaciji bistveno manjsa groznja pri hitrosti 90 km/h kot je pri 120 km/h.
WhiteAngel je izjavil:
> Ti si tako trd, da ne moreš dojet, da splošne omejitve niso plod nekih temeljitih raziskav
seveda so.
Ne niso. To priznavajo tudi na DRSC oz. njihovi projektanti zadnjič, ko smo imeli en sestanek za tretjo razvojno os proti Malinam. Vse gre nekako "čez palec" z vsaj 1,5x faktorjem tolerance hitrosti glede na radij ovinka. So hoteli izvajati bolj podrobne simulacije glede pretočnosti sistema vendar niso dobili sredstev. Za lokalne ceste se pa merijo v glavnem mišice lokalnih skupnosti in prazen mošnjiček občinske blagajne.
Ja, tako slabo je stanje v Slo glede načrtovanja cest.
AVP pa itak sestavljajo brezvezniki, zato da vlečejo plačo :(
Rofl, daj za tale idiotizem kak vir, ali pa pojasni zakaj tudi ostale razvite drzave poznajo splosno omejitev na reginalkah 90 in 50 v naseljih?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
solatko ::
Lakotnik29 - Ti si pa preneumen, da bi doumel, da voznik A verjetno bolje obvlada vozne lastnosti in do takega primera, kot ga imaš v mislih za voznika B sploh ne pride, saj voznik A vozi s prilagojeno hitrostjo, voznik B pa tako kot ti, sploh ne ve kaj to je. Prvi pogoj za varnost je prilagojena hitrost, tudi, če je višja od politične omejitve.
Vse nesreče pa se zgodijo zaradi neprilagojene hitrosti, tudi na parkirnem prostoru pa, če se delaš še tako pametnega!
Velika večina držav, omejitve kopira od drugih, kakšnih resnih študij o tem pa ni. Ene države so pa še bolj previdne in imajo 120, 80 in 50 ali celo 40.
Vse nesreče pa se zgodijo zaradi neprilagojene hitrosti, tudi na parkirnem prostoru pa, če se delaš še tako pametnega!
Velika večina držav, omejitve kopira od drugih, kakšnih resnih študij o tem pa ni. Ene države so pa še bolj previdne in imajo 120, 80 in 50 ali celo 40.
Delo krepa človeka
Raptor F16 ::
solatko ::
Polozweii - Nisem nič poseben, samo malo več treninga obvladovanja vozila imam za seboj in ogromno prevoženih km, brez da bi koga ogrožal, tudi pri malo hitrejši vožnji.
Trditve, ki veljajo v SLO, da hitrost ubija, mi gredo krepko na k...c že vrsto let, ker mi je jasno, da ubija neznanje, neizkušenost, pretiravanje, precenjevanje in pač vedno neprilagojena hitrost, ki v večini nesreč ni niti blizu omejitvi, za to pa ni kriva hitrost, temveč veliko različnih drugih vzrokov, med katerimi so najpogostejši - nezbranost, opravljanje drugih aktivnosti v času vožnje, opojne substance, neizkušenost, tehnična pomanjkljivost vozila,......... hitrost je lahko kriva samo za hujše posledice, le redko pa vzrok.
Ko govorite, da je hitrost največji problem, raje začnite trdit, da je največji problem vozilo, ki je pač narejeno tako, da se ob nepravilni uporabi zaleti v oviro.
Hitrost je samo najbolj priročna kategorija za kasiranje.
Trditve, ki veljajo v SLO, da hitrost ubija, mi gredo krepko na k...c že vrsto let, ker mi je jasno, da ubija neznanje, neizkušenost, pretiravanje, precenjevanje in pač vedno neprilagojena hitrost, ki v večini nesreč ni niti blizu omejitvi, za to pa ni kriva hitrost, temveč veliko različnih drugih vzrokov, med katerimi so najpogostejši - nezbranost, opravljanje drugih aktivnosti v času vožnje, opojne substance, neizkušenost, tehnična pomanjkljivost vozila,......... hitrost je lahko kriva samo za hujše posledice, le redko pa vzrok.
Ko govorite, da je hitrost največji problem, raje začnite trdit, da je največji problem vozilo, ki je pač narejeno tako, da se ob nepravilni uporabi zaleti v oviro.
Hitrost je samo najbolj priročna kategorija za kasiranje.
Delo krepa človeka
Netrunner ::
@solatko => če ti gre na k... še ne pomeni da trditev ne velja. Ne gre posploševat vendar visoka hitrost je velik faktor.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
ziga1990 ::
Polozweii - Nisem nič poseben, samo malo več treninga obvladovanja vozila imam za seboj in ogromno prevoženih km, brez da bi koga ogrožal, tudi pri malo hitrejši vožnji.
Trditve, ki veljajo v SLO, da hitrost ubija, mi gredo krepko na k...c že vrsto let, ker mi je jasno, da ubija neznanje, neizkušenost, pretiravanje, precenjevanje in pač vedno neprilagojena hitrost, ki v večini nesreč ni niti blizu omejitvi, za to pa ni kriva hitrost, temveč veliko različnih drugih vzrokov, med katerimi so najpogostejši - nezbranost, opravljanje drugih aktivnosti v času vožnje, opojne substance, neizkušenost, tehnična pomanjkljivost vozila,......... hitrost je lahko kriva samo za hujše posledice, le redko pa vzrok.
Ko govorite, da je hitrost največji problem, raje začnite trdit, da je največji problem vozilo, ki je pač narejeno tako, da se ob nepravilni uporabi zaleti v oviro.
Hitrost je samo najbolj priročna kategorija za kasiranje.
Se strinjam da hitrost ne ubija ampak ubijejo te sile ko se nahitro ustaviš.
Glej po moje je trditev kar prava, ker veliko ljudi vozi prehitro
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
IL_DIAVOLO ::
Seveda hitrost ubija, ampak obstaja obvladujoca hitrost(cca 10 km/h nad omejitvijo) in neobvladujoca hitrost s 100% prekoracitvijo.
Velika razlika.
Velika razlika.
Raptor F16 ::
Če zavedno kršiš predpise se vsaj ne hvali s tem. Ne vem kaj imate tako potrebo po glasnem racionaliziranju tovrstnega početja in javnega hvalisanja. Vam doma ne dajo dovolj pozornosti pa bi radi, da se ostali z vami ukvarjajo na način kot bi vam pasal?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
facepalm ::
v nepredvidljivi situaciji (poudarek na "nepredvidljivi"), lahko tistih 10kmph pomeni razliko med totalko in obvozeno divjad.
ziga1990 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Seveda hitrost ubija, ampak obstaja obvladujoca hitrost(cca 10 km/h nad omejitvijo) in neobvladujoca hitrost s 100% prekoracitvijo.
Velika razlika.
ampak vseno je neprilagojena hitrost 10km/h čez ali 100km/h ne spremeni ničesar
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Raptor F16 ::
v nepredvidljivi situaciji (poudarek na "nepredvidljivi"), lahko tistih 10kmph pomeni razliko med totalko in obvozeno divjad.
Pa saj vidiš, da imaš tukaj jasnovidce.
Še dobro, da se ne pogovarjamo v živo ker bi vsak od njih fasal plesko na lice. Avtomatski dokaz, da ne znajo predvideti prihodnosti.
jype ::
v nepredvidljivi situaciji (poudarek na "nepredvidljivi"), lahko tistih 10kmph pomeni razliko med totalko in obvozeno divjad.Ker nikoli ne veš, kdaj bo nepredvidljiva situacija nastala, jo vedno pričakuješ in voziš s hitrostjo, ki zagotavlja zadosten čas za reakcijo. Če kdo za teboj želi hitreje, se mu umakneš na prvem primernem mestu. Easy.
IL_DIAVOLO ::
jype ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ah daj, se sam sebi ne verjames.Povsem verjetno, da samemu sebi ne verjame, ni pa zaradi tega nič manj res.
facepalm ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
v nepredvidljivi situaciji (poudarek na "nepredvidljivi"), lahko tistih 10kmph pomeni razliko med totalko in obvozeno divjad.
Ah daj, se sam sebi ne verjames.
V enem letu sem se dotaknil mlade srne in lisice. Verjamem, da ju je bolelo ampak sta odkorakali neposkodovani, ker sem vozil z zmanjsano hitrostjo ravno zaradi tega, ker sem pricakoval divjad. Vozil sem cca 50kmph na omejitvi 90kmph in ob "normalnih" razmerah, vozim tam 80kmph. Zivali sem zbil s cca 5kmph. Kaj bi bilo, ce bi peljal hitreje, ne vem. Tako pa smo bili jaz, divjad in avto neposkodovani.
IL_DIAVOLO ::
Saj se pa ve, kje so tiste lokacije, ki so najbolj nevarne tako glede radarjev kot divjadi. Tam se pac peljes z vecjo previdnostjo. Tam ko se da, peljes malo hitreje, kjer pa kaj takega ni mogoce, se pac prilagodis razmeram, ne glede na omejitve.
St235 ::
Lakotnik29 - Bedak si ti, ker misliš, da so vsi enaki.
Ti si pa idiot, ker mi to izjavo podtikas. Jaz tega nisem nikoli izjavil. Med posamezniki vozniki seveda so razlike, ampak samo totalno zarukan narcisoiden bedak, si domislja, da za njega ne veljajo fizikalna pravila. In golo fizikalno dejstvo je da je voznja nad omejitvijo bolj nevarna od voznje po omejitvi
St235 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Seveda hitrost ubija, ampak obstaja obvladujoca hitrost(cca 10 km/h nad omejitvijo) in neobvladujoca hitrost s 100% prekoracitvijo.
Velika razlika.
Za vse psihopate, ki si domisljajo, da 10 km/h ne naredi razlike:
http://safedriveafrica.org/com-foxconta...
https://www.independent.ie/life/motorin...
Pa za kekce, ki verjamejo, ga so omejitve, kot je 50 km/h v naseljih posledica nakljucnega izbora:
https://www.transport.tas.gov.au/roadsa...
korenje3 ::
Polozweii - Nisem nič poseben, samo malo več treninga obvladovanja vozila imam za seboj in ogromno prevoženih km, brez da bi koga ogrožal, tudi pri malo hitrejši vožnji.
Trditve, ki veljajo v SLO, da hitrost ubija, mi gredo krepko na k...c že vrsto let, ker mi je jasno, da ubija neznanje, neizkušenost, pretiravanje, precenjevanje in pač vedno neprilagojena hitrost, ki v večini nesreč ni niti blizu omejitvi, za to pa ni kriva hitrost, temveč veliko različnih drugih vzrokov, med katerimi so najpogostejši - nezbranost, opravljanje drugih aktivnosti v času vožnje, opojne substance, neizkušenost, tehnična pomanjkljivost vozila,......... hitrost je lahko kriva samo za hujše posledice, le redko pa vzrok.
Ko govorite, da je hitrost največji problem, raje začnite trdit, da je največji problem vozilo, ki je pač narejeno tako, da se ob nepravilni uporabi zaleti v oviro.
Hitrost je samo najbolj priročna kategorija za kasiranje.
kar je res. največji morilci so nesposobni ljudje. malo izkušenj, alkohol in droge povečujejo nesposobnost. večja hitrost lahko celo prispeva k večji varnosti, saj terja od voznika večjo zbranost.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
jype ::
Raptor F16 ::
solatko ::
Lakotnik29 - Samo totalen idiot smatra politično določeno omejitev za mejo, ki pomeni čez nevarnost, manj pa varno. Vsi vozniki na nujno vožni so po tvojem idioti, ki ne spoštujejo fizikalnih zakonitosti, smešno.
Govorimo o prilagojeni hitrosti, to je hitrost, pri kateri lahko v vsakem primeru vozilo ustaviš ali varno obvoziš oviro - ta meja je pa samo za totalne idiote višina omejitve, kar kaže število nesreč, ki se zgodijo pod to mejo in majhen procent nad.
Za voznika provide je skoraj normalna hitrost na zgornji meji omejitve vozila, ki ga vozi in to je preko 200km/h in dokler se ne razlima, je vedno tudi prilagojena hitrost, za drugega pa je najvišja hitrost, ob kateri še obvladuje vozilo, tam nekje pri 60km/h, vse kar je čež pa presega njegove sposobnosti.
Zato enkrat nehajte srat, da so vozniki, ki celo življenje vozijo precej hitreje in nikoli niso nikogar ogrožali, nevarni vozniki in se raje spravite na take, ki počnejo vse drugo za volanom, samo vozijo ne, ki so dnevno pod vplivom opojnih substanc, povejte mladim voznikom in motoristom, kje lahko pridobijo znanje in izkušnje, na podlagi katerih bodo lahko varno vozili tudi hitreje, ali iz čistega užitka ali kot vozniki vozil na nujni vožnji.
Sicer pa v kritični situaciji dva voznika ne ravnata enako, niti na dirkah, kaj šele na cesti in tu je potrebno delat, da bodo vozniki zbrani, trezni, usposobljeni, zdravi,..... ne pa ali gredo malo čez omejitev in so morilci ali malo pod omejitvijo in so vani vozniki, če prav so nezbrani, telefonirajo, pod vplivom zdravil in skoraj brez izkušenj.
Govorimo o prilagojeni hitrosti, to je hitrost, pri kateri lahko v vsakem primeru vozilo ustaviš ali varno obvoziš oviro - ta meja je pa samo za totalne idiote višina omejitve, kar kaže število nesreč, ki se zgodijo pod to mejo in majhen procent nad.
Za voznika provide je skoraj normalna hitrost na zgornji meji omejitve vozila, ki ga vozi in to je preko 200km/h in dokler se ne razlima, je vedno tudi prilagojena hitrost, za drugega pa je najvišja hitrost, ob kateri še obvladuje vozilo, tam nekje pri 60km/h, vse kar je čež pa presega njegove sposobnosti.
Zato enkrat nehajte srat, da so vozniki, ki celo življenje vozijo precej hitreje in nikoli niso nikogar ogrožali, nevarni vozniki in se raje spravite na take, ki počnejo vse drugo za volanom, samo vozijo ne, ki so dnevno pod vplivom opojnih substanc, povejte mladim voznikom in motoristom, kje lahko pridobijo znanje in izkušnje, na podlagi katerih bodo lahko varno vozili tudi hitreje, ali iz čistega užitka ali kot vozniki vozil na nujni vožnji.
Sicer pa v kritični situaciji dva voznika ne ravnata enako, niti na dirkah, kaj šele na cesti in tu je potrebno delat, da bodo vozniki zbrani, trezni, usposobljeni, zdravi,..... ne pa ali gredo malo čez omejitev in so morilci ali malo pod omejitvijo in so vani vozniki, če prav so nezbrani, telefonirajo, pod vplivom zdravil in skoraj brez izkušenj.
Delo krepa človeka
St235 ::
Lakotnik29 - Samo totalen idiot smatra politično določeno omejitev za mejo, ki pomeni čez nevarnost, manj pa varno.
ccc. spet slaboumno podtikanje? kje sem govoril o tem, da je po omejitvi varno in nad njo nevarno? Govorim o tem, da je nad omejitvijo bolj nevarno kot po omejitvi. Samo si očitno preneumen, da bi bil sposoben razmet kaj piše.
Govorimo o prilagojeni hitrosti, to je hitrost, pri kateri lahko v vsakem primeru vozilo ustaviš ali varno obvoziš oviro
če bi razmel osnovnošolsko logiko bivedel, da s take hitrsoti končajo tam nekje okrgo 20-30 km/h.
kar kaže število nesreč, ki se zgodijo pod to mejo in majhen procent nad.
tako nekako kot tisti idiotizem, da pijani povzročijo samo 1/3 nesreč? Ja, če nisi sposoben razumet kaj ti govori statistika, potem izapadeš zelo neumno.
Zato enkrat nehajte srat, da so vozniki, ki celo življenje vozijo precej hitreje in nikoli niso nikogar ogrožali, nevarni vozniki in se raje spravite na take, ki počnejo vse drugo za volanom, samo vozijo ne, ki so dnevno pod vplivom opojnih substanc, povejte mladim voznikom in motoristom, kje lahko pridobijo znanje in izkušnje, na podlagi katerih bodo lahko varno vozili tudi hitreje, ali iz čistega užitka ali kot vozniki vozil na nujni vožnji.
za užitek imamo dirkališča, vse ostalo so kreteni, ki ji je tako kot tiste, ki vozijo opojnih substanci in počnejo 1001 stvar za volanom, treba spravit s ceste,
Sicer pa v kritični situaciji dva voznika ne ravnata enako, niti na dirkah, kaj šele na cesti in tu je potrebno delat, da bodo vozniki zbrani, trezni, usposobljeni, zdravi,..... ne pa ali gredo malo čez omejitev in so morilci ali malo pod omejitvijo in so vani vozniki, če prav so nezbrani, telefonirajo, pod vplivom zdravil in skoraj brez izkušenj.
v svoji omejenosti spet samo slaboumno podtikaš izjave, ki si si jih gladko zmislil.
Raptor F16 ::
Kaj si ti solatar tolmačiš kot prilagojeno hitrost nas en zanima ker gre za tvojo nepomembno arbitrarno presojo.
Prometne omejitve določajo ljudje, ki so študirali programe Inženirstva ali sistemov prometne varnosti. Tovrsten program se lahko dodatno izvaja po vseh tehničnih univerzah, meddrugim tudi po slovenskih.
V tujini poznano kot Road Safety Engineering. In ukvarjajo se s točno takimi stvarmi. Snovanje izletnih con, odbojnih ograj, simulacije trkov etc. etc. Tudi določanje primernih omejitev hitrosti.
S tem se po oravem ukvarjajo šolani ljudje ne pa politiki.
Prometne omejitve določajo ljudje, ki so študirali programe Inženirstva ali sistemov prometne varnosti. Tovrsten program se lahko dodatno izvaja po vseh tehničnih univerzah, meddrugim tudi po slovenskih.
V tujini poznano kot Road Safety Engineering. In ukvarjajo se s točno takimi stvarmi. Snovanje izletnih con, odbojnih ograj, simulacije trkov etc. etc. Tudi določanje primernih omejitev hitrosti.
S tem se po oravem ukvarjajo šolani ljudje ne pa politiki.
Cveto ::
Hitrost ubija. Vsaka hitrost. Če smo namreč pri miru, se ne bomo zaleteli nikamor. Seveda pa so posledice pri višjih hitrostih večje.
Menim pa, da je pri nas problem drugje: zdaj sem šel recimo iz Vrhnike v Ljubljano in ob tem videl več objestne in nevarne vožnje, kot ponavadi na celi poti v Nemčijo. Svoje dni sem namreč hodil službeno gor vsaj enkrat na mesec (in to več kot deset let) in oni imajo lepo kamere po celi avtocesti in če delaš neumnosti, dobiš kazen. Tudi policaji, ki se vozijo okoli, gledajo ta zadeve, prednost torej nima preganjanje prekoračitev hitrosti, pač pa preprečevanje nevarne vožnje in objestnosti. Pa vozijo hitro, včasih tudi zelo hitro, a ker se držijo nekega reda vse zelo lepo gre. Za lanske prvomajske (prav na prvi maj, ko ni nič prometa), smo šli s familijo po enem čisto novem in ravnem (praznem) odseku preko 230km/h, pa je bilo manj nevarno, kot letos, ko smo se z nekih 120km/h vračali iz slovenske obale, z umetniki, ki so vozili čisto za ritjo, prehitevali po desni, šarili po telefonu itd...
V nemčiji ni omejitev (na avtocesti) ali pa so omejitve višje (100kmh izven naselja, pa imajo tretjino manj mrtvih na cesti, glede na število prebivalcev.
Menim pa, da je pri nas problem drugje: zdaj sem šel recimo iz Vrhnike v Ljubljano in ob tem videl več objestne in nevarne vožnje, kot ponavadi na celi poti v Nemčijo. Svoje dni sem namreč hodil službeno gor vsaj enkrat na mesec (in to več kot deset let) in oni imajo lepo kamere po celi avtocesti in če delaš neumnosti, dobiš kazen. Tudi policaji, ki se vozijo okoli, gledajo ta zadeve, prednost torej nima preganjanje prekoračitev hitrosti, pač pa preprečevanje nevarne vožnje in objestnosti. Pa vozijo hitro, včasih tudi zelo hitro, a ker se držijo nekega reda vse zelo lepo gre. Za lanske prvomajske (prav na prvi maj, ko ni nič prometa), smo šli s familijo po enem čisto novem in ravnem (praznem) odseku preko 230km/h, pa je bilo manj nevarno, kot letos, ko smo se z nekih 120km/h vračali iz slovenske obale, z umetniki, ki so vozili čisto za ritjo, prehitevali po desni, šarili po telefonu itd...
V nemčiji ni omejitev (na avtocesti) ali pa so omejitve višje (100kmh izven naselja, pa imajo tretjino manj mrtvih na cesti, glede na število prebivalcev.
gruntfürmich ::
Hitrost je samo najbolj priročna kategorija za kasiranje.
po mojem je najbolj priročna kategorija alkohol.
hitrost pa je največkrat problem za divjake, manj za navadne ljudi ki ne divjajo vsakodnevno. imho
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
solatko ::
Polozweii - Vsakokrat, ko se pripelješ iz točke A v točko B brez odrgnin, voziš s prilagojeno hitrostjo, tudi, če pelješ 150, tam, kjer je omejitev 90. Pri vsaki nesreči, ki jo doživiš na cesti, pa pač nisi vozil s prilagojeno hitrosjo, saj bi se v tem primeru, pred nesrečo ustavil.
Cveto - Ravno o tem govorim - hitrost ne ubija, sama po sebi!
gruntfürmich - Kasirat opojne substance je manj priročno, kot nastreljat vse voznike z radarjem.
Niso vsi, ki vozijo hitreje, divjaki. Odvisno je od tega, kje in kako to počnejo.
Cveto - Ravno o tem govorim - hitrost ne ubija, sama po sebi!
gruntfürmich - Kasirat opojne substance je manj priročno, kot nastreljat vse voznike z radarjem.
Niso vsi, ki vozijo hitreje, divjaki. Odvisno je od tega, kje in kako to počnejo.
Delo krepa človeka
Raptor F16 ::
Uau kakšen genjalc je ta solatar.
Se parkiram pred pošto, mi en avto porajsa evo... nisi vozil s prilagojeno hitrostjo. Nananananna
Sploh prebereš kaj napišeš?
Se parkiram pred pošto, mi en avto porajsa evo... nisi vozil s prilagojeno hitrostjo. Nananananna
Sploh prebereš kaj napišeš?
feryz ::
Saj je res, kaj se usajaš.
Če bi vozil s hitrostjo nič, torej jo prilagodil in tako stal na mestu, ne bi porajsal tvojega avta.
Ker očitno ni bilo dovolj prostora, je vsaka hitrost, večja od nič, neprilagojena.
Če bi vozil s hitrostjo nič, torej jo prilagodil in tako stal na mestu, ne bi porajsal tvojega avta.
Ker očitno ni bilo dovolj prostora, je vsaka hitrost, večja od nič, neprilagojena.
IL_DIAVOLO ::
Raptor F16 je izjavil:
Uau kakšen genjalc je ta solatar.
Se parkiram pred pošto, mi en avto porajsa evo... nisi vozil s prilagojeno hitrostjo. Nananananna
Sploh prebereš kaj napišeš?
Ziher si sel placat poloznice poleg ostalih upokojencev.
St235 ::
Polozweii - Vsakokrat, ko se pripelješ iz točke A v točko B brez odrgnin, voziš s prilagojeno hitrostjo, tudi, če pelješ 150, tam, kjer je omejitev 90. Pri vsaki nesreči, ki jo doživiš na cesti, pa pač nisi vozil s prilagojeno hitrosjo, saj bi se v tem primeru, pred nesrečo ustavil.
ROFL, a to si vsak dan drugo definicijo iz riti potegneš?
Včeraj je bila prilagojena hitrost: hitrost, pri kateri lahko v vsakem primeru vozilo ustaviš ali varno obvoziš oviro. Danes je to že kar vsaka hitrost v kateri pripelješ živ od A do B.
A imaš še kak idiotizem na zalogi?
GizmoX ::
Sicer pa, close call-ov je kolikor hočeš, enim se le bolj mudi k njim kot drugim:
udirač => uni. dipl. inž. rač.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GizmoX ()
jype ::
Raptor F16 ::
donvito ::
Polozweii - Vsakokrat, ko se pripelješ iz točke A v točko B brez odrgnin, voziš s prilagojeno hitrostjo, tudi, če pelješ 150, tam, kjer je omejitev 90. Pri vsaki nesreči, ki jo doživiš na cesti, pa pač nisi vozil s prilagojeno hitrosjo, saj bi se v tem primeru, pred nesrečo ustavil.
Cveto - Ravno o tem govorim - hitrost ne ubija, sama po sebi!
gruntfürmich - Kasirat opojne substance je manj priročno, kot nastreljat vse voznike z radarjem.
Niso vsi, ki vozijo hitreje, divjaki. Odvisno je od tega, kje in kako to počnejo.
Solatko, si to ti?
Tudi pištola oz krogla ne ubija sama po sebi, mar ne.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nova ali stara Octavia? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 19596 (15659) | solatko |
» | Astra K 1.6T 200 in podobni (nadaljevanje teme Čakanje na avto) (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 35180 (29962) | bambam20 |
» | Nov VS rabljen avto (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 96512 (81499) | Red_Mamba |
⊘ | koliko za nov avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 30314 (25333) | dzinks63 |
⊘ | Izguba na novejših vozilih (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 58715 (51818) | Mavrik |