» »

Kateri avto za 7000€

Kateri avto za 7000€

«
1
2 3 4

abakus480 ::

En lep pozdrav

Zanima me vaše mnenje, kaj je trenutno najpametnejši nakupu ob naslednjih predpostavkah
-avto do 7000€
-4 ali 5 let star bi bilo optimalno
-delalo se bo približno 1400km na mesec plus kakšni extra izleti in morje enkrat dvakrat letno-torej vprašanje DIZEL ali BENCINAR (trenutno z uso to gonjo proti dizlom imam občutek da je upravičen samo če delas 100k km letno).

Nagibam se najbolj k Renaultu in sicer kakšen Megan ali Clio (jih je tudi kar nekaj za ta denar na avto.netu ampak so skoraj usi dizli)

Ima kdo izkušnje z dotičnimi avtomobili oz njihovimi motorji (okvare, stroški servisov itd)

hojnikb ::

clio 0,9Tce bi bla recimo ena opcija (1.2 16v se izogibaj, ker je švoh).

Če še kakšen evro zram prmakneš in nisi zbireč okol opreme, maš lahko novga z tce 0,9 75hp (okol 9k). Glede na ceno rabljenih, ki se ne spustijo pod 6k (govorim za mk4) bi bila to smiselna pot. Magari sfinanciraš razliko.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

abakus480 ::

Ideja o financiranju mi ni diši, saj pride krepko več od 10k nakoncu in še napol gol avto dobis hah

kaj pa mnenje dizel vs. bencinar za te kilometre...vozil se bo 95% časa po AC

hojnikb ::

naracunaj si financiranje, ni tako hudo kot zgleda, sploh za nove avte. Ce mislis vzet zram se kasko, defenitivno naredi vsaj izracu (obrok+kasko vs komplet cena+kasko na 5 let recimo)...

za kilometrino, ki sicer ni tako strasno mizerna, se splaca pogledat tudi kaksnega dizla. cene rabljenih ni neki razlik; ce lahko dobis bolse ohranjenga dizla, go for it. bo kaksen liter, dva razlike v porabi, odvisno kako pac vozis.

v vsakem primeru se pa izogibaj 1.2 16v, ce noces placevat se nepremocninskega davka.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

abakus480 ::

Prejšnji teden delal izračun za novo corso nič posebnega opreme kar je bilo edino zadnji senzorji in malo močnejši motor, da ni lih šilček....pa pride nekje 14k (tisti dan je bilo 12k ker so mel na oplu ravno popuste).

Renault je sicer za odtenek cenejši...mi je pa škoda kupovati sedaj novega cliota glede na to, da še to leto pride nov...

Dizle gledam predvsem zato, ker jih je občutno več na trgu trenutno...glede stroškov pa se tistih nekaj €, ki se jih prišpara z nafto tako ali tako pozna pri dražjih servisih in se potem zbalancira ali se motim?

hojnikb ::

ce gledas samo redne servise, nebo kaj prida razlike proti recimo tce.
crkneta pa lahko tak oba....
#brezpodpisa

K0l1br1 ::

abakus480 je izjavil:

ki se jih prišpara z nafto tako ali tako pozna pri dražjih servisih

kje si to našel? Razlika v porabi je tisti liter, razlika v servisih je pa blizu 0.
Tole je podobno tistemu, kako oh in sploh dizel onesnažuje in kako oh in sploh so rožice bencinarji. Pri dizlu menjajo iste stvari kot pri bencinarju, od kje bodo servisi dražji. Pa tudi crkuje ne vse po spisku, kot se hočejo eni prepričati in trobijo o pokvarljivih dizlih in nepokvarljivih bencinarjih.

abakus480 ::

Ravno zato je nakoncu te trditve vprašaj ker ne vem :) sprašujem pa to, ker zadnje dni ko prebiram forume jih veliko trdi, da če res ne rabiš dizla imaš znjim samo večje stroške v smislu use se bolj kvari in vse je dražje...

no za rožice in podobno mi je vsseno (ceprav se slisi ignorantsko), ampak prvi cilj je da se za normalno ceno prevažam v službo in nazaj :D

K0l1br1 ::

Ponavadi vedo vse o dizlih lastniki bencinarjev. Jaz sem mojega kao zlorabljal par let in ga vozil 2-3 km v eno smer in popoldne nazaj. Pa ni protestiral. Vsake toliko sem se kam peljal, pa je od takrat 5+ let, pa še vedno dela v nespremenjeni konfiguraciji. Ta je je z DPF. Enega brez DPF sem podobno vozil. Tako da stvari vseeno delajo, kljub mnenjem lastnikov bencinarjev.

abakus480 ::

No tudi jaz poznam take, ki z dizlom delajo saj polovico manj km kakor jaz trenutno z bencinarjem pa jim vse normalno dela že leta.

Kakšna so mnenja glede teh dveh recimo:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

uniman ::

Malo bi si sposodil temo.

Iščem avto za ženo, budget okoli 8k optimalno, lahko vec ce je dober argument. Avto pa bi vzela rabljen star okoli 3-4-5 let.

Moral biti pa dizel, dela se cirka 20k letno. Iscem nekaj bolj kompaktnega, da se lahko udobno peljes po AC.

Hvala za predloge.

hojnikb ::

osnovni model nove dacia sandero lpg dobis ze za 10,7k. tuki lahk verjetno zbarantas se nekaj popusta in seveda stvar kombiniras z ugodnim eko kreditom.
Ni sicer najbolj udobna stvar na svetu, mas pa dokaj nizek strosek zaradi plina, nov avto z garancijo in verjetno dost nizek cost of ownership.

Nekaj za premislit.
#brezpodpisa

HotBurek ::

Trenutna top of the top ponudba:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...


Sicer pa, ne kupovat novih avtomobilov, ker so (praviloma) nič drugega kot zelo drage smeti. Hvala.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: HotBurek ()

aborko ::

10k EUR za 11 let star bmw se ti zdi top of the top ponudba za ženko katere mož je prosil za nasvet od 3-5 let starega avta za 8k?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: aborko ()

Machete ::

Lepi kilometri, lih pri toliko je šel meni vztrajnik.
Nemoreš resno mu predlagat no 2 modela staro trojko.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

HotBurek ::

10k EUR za 11 let star bmw se ti zdi top of the top ponudba za ženko katere mož je prosil za nasvet od 3-5 let starega avta za 8k?

Dejanska Top of the Top ponudba je tole:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...

S tem, da je potrebno notranjost zamenjat; 6 plastičnih lajštn v alu, ter sedeže za tiste, ki jih imata zgornja dva primera. Ostalo je, ja, Top of the Top.

Gospod je napisal, da če cena opravičuje, je lahko cena višje. Je pa res, da avto ni v starostnem rangu. Ampak gre vseeno za državljasko dolžnost, da se izpostavi kvaliteten material oz. produkt, in ne moderne sprešane pofl smeti.

Tako da, ja, če ima gospod rad svojo ženo, naj ji privošči kvaliteten avto; limuzina je praktična, avto ni u iber upadljiv, ni za furat mrliče (karavan), ni krava (suv), ima 177/184 konjski dizl motor, ročni menjalnik, zadnji pogon, razporeditev teže 50/50, ta drugi primer na lepih in original (od M opreme) 18 colskih felgih (spredaj širine 225, zadaj 255).
S takšnim avtom se lepo pelješ po AC in po ovinkih, v mestu pa ni prevelik (vsak naslednji model je večji in 3ka danes je krava). Prav tako lahko s takšnim avto lepo zapelješ poslovne partnere ali pa si v njem opažen. Oh oh, imidž ja.


Lepi kilometri, lih pri toliko je šel meni vztrajnik.

Vredu, imamo statistiko, ki temelji na vzorcu N=1, in sedaj bomo delali zaključke, da se je ali bo vsim to naredilo. Well done.

Lahko pomagam? Seveda. Jst sem imel 2 taka avta (E91 330xd, E90 320d), in mi vztrajnik ni šel. Evo, moja statistika na vzorcu N=2 pravi, da se to ne bo zgodilo.


Nemoreš resno mu predlagat no 2 modela staro trojko.

Seveda lahko. Meni je ta avto top of the top po vseh lastnostih, in ga jemlem kot boljšega kot ta nove. Res pa je, da ne razmišljam o tem, kaj je trenutno moderno oz. kakšne so modne zapovedi in smernice, ampak kaj je dobro, kvalitetno. In so druge lastnosti, po katerih izbiram. Eni moderno, drugi kvalitetno.

Konkreten primer je lahko ročna zavora. Osebno gledam, da ima avto ročno na zajlo. Kar pa ta novi nimajo. In takoj odpadejo.

Drugi primer je prikazovalnik pred volanom; eni posegajo po modernih displejih (ali pa jim dol visi), drugi prisegamo na mehansko-analogne.



Tako. Jst drugim želim dobro, in se po svojih najboljših močeh potrudim in predlagam najbolšo robo. Je pa res, da se ti predlogi ne opirajo na medije, moderno, pametno in ostali ne bodi ga treba ološ, amapk predvsem na lastne izkušnje. Konec koncev sem z dvema E9x skupno naredil 100.000km prevoženih, tako da čisti blefer pa spet nisem.

A je vajina želja, da mene prikažeta v luči bedaka, s čimer bosta upravičila svoj prav? Ali je podajanje predlogov prišlo na tak nivo, kjer je lahko samo eden zmagovalec, vsi ostali pa poraženci? Who buys that kind of crap anyway?
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: HotBurek ()

Utk ::

Te poslovne partnerje, ki jih impresioniraš z 10 let staro trojko bi pa res rad videl. Let me guess, ukvarjajo se z demontažo bakrenih žlebov?

HotBurek ::

Te poslovne partnerje, ki jih impresioniraš z 10 let staro trojko bi pa res rad videl. Let me guess, ukvarjajo se z demontažo bakrenih žlebov?

S tem samo kažeš, kako nizkotno je tvoje razmišljanje. Konkretno, osebo na podlagi podatka, da si lasti in vozi 10 let star avto (črnega BMW-ja), označuješ za tatova žlebov? Kulturni presežek, in višek inteligencije.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: HotBurek ()

Utk ::

Ne, ni res, samo tiste, ki jih s tem avtom lahko impresioniraš. Če bi znal brat, se pravi bil malo bolj pismen, bi morda tudi za novega napraskal.

uniman ::

HotBurek respect za nasvet, ampak mislim da moja ni tip za BMW :D. Oziroma bi potem hotla imet vsaj malo novejsi model (to bom raje sebi vzel). Išcem vseeno malo bolj ženski avto. Oziroma, takšnega, da se zlije z okolico :P

Sva se pa odlocila za rabljen avto (sva se bolj mlada), ker se mi ne zdi racionalno kupovati novega, ker v 2-3 letih izgubiš too much.

facepalm ::

Nisem sicer na tekocem s cenami vendar, ce zena zeli majhen in udoben avto, bi priporocal Volvo V40. Kar se tice udobja je svetlobna leta pred tistim E90 in se dejansko "zlije z okolico".

solatko ::

uniman - Če iščeš dokaj varen in udoben avto za ženo, potem je predlog HotBureka čisto pravi. Nove Dacie po ničemer ne moreš primerjat s predlaganimi BMW-ji.

Utk - Ne inspiriraš jih z avtom, temveč s tem, da se rad voziš udobno in sorazmerno varno, tak vtis pa boš težko dal z Dacio ali Clio-tom.
Ne ocenjujejo poslovni partnerji tvojo finančno plat (da imaš vsako leto nov ROLEX), temveč način, po katerem živiš in limuzina višjega razreda (če prav stara 10 let+), je ravno to. Če se boš pripeljal z novi Ferrarijem, bodo vedli, da si serator, ki na udobje in zdravje ne da nič in si kot tak, rizičen poslovni parner.

facepalm - Tudi v redu predlog, samo naj se pri Lekše-tu pozanima, kako je z okvarami in kakšne so cene popravil.
Na Hyundai-u praktično nimajo dela, razen rednih servisov v garanciji, Volvo servis pa ima kar vedno poln.
Delo krepa človeka

donvito ::

uniman je izjavil:

HotBurek respect za nasvet, ampak mislim da moja ni tip za BMW :D. Oziroma bi potem hotla imet vsaj malo novejsi model (to bom raje sebi vzel). Išcem vseeno malo bolj ženski avto. Oziroma, takšnega, da se zlije z okolico :P

Sva se pa odlocila za rabljen avto (sva se bolj mlada), ker se mi ne zdi racionalno kupovati novega, ker v 2-3 letih izgubiš too much.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Blinder ::

>= 2015 in < 7000 € so vecinoma malcki plus par Renault Megane v oglasih. Kaj bos pocel s temi malcki po avtocesti? ALi dvigni budget, ali povecaj starost avtov, da dobis nekaj primernega za avtocesto. Nekaj takega za zacetek: https://www.avto.net/Ads/results.asp?zn...
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

hojnikb ::

uniman je izjavil:

HotBurek respect za nasvet, ampak mislim da moja ni tip za BMW :D. Oziroma bi potem hotla imet vsaj malo novejsi model (to bom raje sebi vzel). Išcem vseeno malo bolj ženski avto. Oziroma, takšnega, da se zlije z okolico :P

Sva se pa odlocila za rabljen avto (sva se bolj mlada), ker se mi ne zdi racionalno kupovati novega, ker v 2-3 letih izgubiš too much.

Ne razmisljaj v kontekstu zgubljenega denarja. Ce kupis nov avto, ga bos bp mel naslednjih 10 let. Strosek nakupa+servisOV zna bit v tem casu nizji, kot ce kupis par let starga zguranga nemca 2x v tem casu. Pa se eko kredit dobis za tisti lpg sandero, kar pomeni kratkicno zastonj denar (minimalne obresti).

HotBurek je izjavil:

10k EUR za 11 let star bmw se ti zdi top of the top ponudba za ženko katere mož je prosil za nasvet od 3-5 let starega avta za 8k?

Dejanska Top of the Top ponudba je tole:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...

S tem, da je potrebno notranjost zamenjat; 6 plastičnih lajštn v alu, ter sedeže za tiste, ki jih imata zgornja dva primera. Ostalo je, ja, Top of the Top.

Gospod je napisal, da če cena opravičuje, je lahko cena višje. Je pa res, da avto ni v starostnem rangu. Ampak gre vseeno za državljasko dolžnost, da se izpostavi kvaliteten material oz. produkt, in ne moderne sprešane pofl smeti.

Tako da, ja, če ima gospod rad svojo ženo, naj ji privošči kvaliteten avto; limuzina je praktična, avto ni u iber upadljiv, ni za furat mrliče (karavan), ni krava (suv), ima 177/184 konjski dizl motor, ročni menjalnik, zadnji pogon, razporeditev teže 50/50, ta drugi primer na lepih in original (od M opreme) 18 colskih felgih (spredaj širine 225, zadaj 255).
S takšnim avtom se lepo pelješ po AC in po ovinkih, v mestu pa ni prevelik (vsak naslednji model je večji in 3ka danes je krava). Prav tako lahko s takšnim avto lepo zapelješ poslovne partnere ali pa si v njem opažen. Oh oh, imidž ja.


Lepi kilometri, lih pri toliko je šel meni vztrajnik.

Vredu, imamo statistiko, ki temelji na vzorcu N=1, in sedaj bomo delali zaključke, da se je ali bo vsim to naredilo. Well done.

Lahko pomagam? Seveda. Jst sem imel 2 taka avta (E91 330xd, E90 320d), in mi vztrajnik ni šel. Evo, moja statistika na vzorcu N=2 pravi, da se to ne bo zgodilo.


Nemoreš resno mu predlagat no 2 modela staro trojko.

Seveda lahko. Meni je ta avto top of the top po vseh lastnostih, in ga jemlem kot boljšega kot ta nove. Res pa je, da ne razmišljam o tem, kaj je trenutno moderno oz. kakšne so modne zapovedi in smernice, ampak kaj je dobro, kvalitetno. In so druge lastnosti, po katerih izbiram. Eni moderno, drugi kvalitetno.

Konkreten primer je lahko ročna zavora. Osebno gledam, da ima avto ročno na zajlo. Kar pa ta novi nimajo. In takoj odpadejo.

Drugi primer je prikazovalnik pred volanom; eni posegajo po modernih displejih (ali pa jim dol visi), drugi prisegamo na mehansko-analogne.



Tako. Jst drugim želim dobro, in se po svojih najboljših močeh potrudim in predlagam najbolšo robo. Je pa res, da se ti predlogi ne opirajo na medije, moderno, pametno in ostali ne bodi ga treba ološ, amapk predvsem na lastne izkušnje. Konec koncev sem z dvema E9x skupno naredil 100.000km prevoženih, tako da čisti blefer pa spet nisem.

A je vajina želja, da mene prikažeta v luči bedaka, s čimer bosta upravičila svoj prav? Ali je podajanje predlogov prišlo na tak nivo, kjer je lahko samo eden zmagovalec, vsi ostali pa poraženci? Who buys that kind of crap anyway?


Lej, sem velik fanboy znamke, ampak E90 s tem motorjem _nikakor_ nebi priporocal nekomu, ki mu je budget na prvem mestu. Taksen avto kupis kot entuzijast z 3.0 motorjem, vedoč, kaj te caka v prihodnje.

Machete je izjavil:

Lepi kilometri, lih pri toliko je šel meni vztrajnik.
Nemoreš resno mu predlagat no 2 modela staro trojko.

tako trojko kupis ali za maks 2-3 jurje, vrzes minimalno v servise in zguras, dokler ni ekonomska totalka ALI pa kupis 3.0 bencinarja za vikende. Karkoli vmes je pa neumnost, ker je cenovno dobis ze skor model novejsega z nekaj manj opreme.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Blinder ::

hojnikb je izjavil:

Strosek nakupa+servisOV zna bit v tem casu nizji, kot ce kupis par let starga zguranga nemca 2x v tem casu.


Tudi ce je strosek pri bmw 3 vecji, je kljub temu bmw 3 primernejsi avto za avtocesto kot clio/sandero.
Jaz sem se vozil z getzom 1.1 (47kw) po avtocesti, in je bil glasen ko nor. Obrati motorja niso bili posebej visoki, bolj je bil problem v veliko % odprti loputi od gasa.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

hojnikb ::

komfort bo jasno vecji pri 3er, dokler seveda nebo treba sedev v tovornjaku avtovleke :)

ce ze 3er, se vzame novejso f30 generacijo (bo se ravno v budgetu) in se odprav znane napake.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

mr_chai ::

Evo nepremičnina za vaju, baba bo zadovoljna k je lepe barve, ti pa zato, ker boš s temi 60KM še bolj beta ;)

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Utk ::

Vi, ki vam je bmw 3 pojem udobja, ste se vozili že v čemurkoli razen golfu dvojki?

Raptor F16 ::

Utk je izjavil:

Vi, ki vam je bmw 3 pojem udobja, ste se vozili že v čemurkoli razen golfu dvojki?


BMW3 se ne vozi nič bolje kot Passat ali A4.

Šele pri petici je neka razlika pa še tam se najbolj poznajo bolj obloženi sedeži in dolga medosna.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

mr_chai ::

Utk je izjavil:

Vi, ki vam je bmw 3 pojem udobja, ste se vozili že v čemurkoli razen golfu dvojki?


ej golf dvojka pa je znala bit kr udobna.

broken/link ::

@uniman
če imaš opcijo, pejt poskusit nekaj, kar gledaš. če hočeš manjši avto, bo polo/fabia/fiestica oh in sploh zanjo. bencinar. ampak ni pa to limuzina in zame recimo to ni glih definicija udobenega avto. imam pa sodelavke/kolegice, ki so s temi avti nadvse zadovoljne in jih ne morejo prehvalit. so pa avti vsi stari 1-5let.
če hočeš nekaj udobnejšega, boš moral pogledat višji razred - kar avtomatsko pomeni več denarja.
tko da moj nasvet - pejt najprej poskusit polota/favio/fiesto. oz naj poskusi tvoja boljša polovica. Ker bo ona vozila. in če ji bo všeč, ni potrebe po tem, da iščeš avto višjega cenovnega razreda.

genesiss ::

Kaj pa kakšna Mazda 3? Verjetno bi bilo treba dodati še kaj zraven k 7k, ampak so fajn avti.

hojnikb ::

Utk je izjavil:

Vi, ki vam je bmw 3 pojem udobja, ste se vozili že v čemurkoli razen golfu dvojki?

v kontekstu dacii in raznih drugih majhnih shitboxov je bmw3 pojem odobja, je pa tudi bmw3 en shitbox, če si prej sedel v s klasi.
#brezpodpisa

Utk ::

Ali pa meganu.
Sej ne rečem, da se ne vozi dobro, ampak udobje je nekaj drugega.

hojnikb ::

usedi se v nekaj, kar je novejše od e46. 3ke so ratale dokaj mehak avto za vozit. Je pa za kakršn kol udobje treba deckat z opremo, da je kaj.
#brezpodpisa

Egidij88 ::

mr_chai je izjavil:

Evo nepremičnina za vaju, baba bo zadovoljna k je lepe barve, ti pa zato, ker boš s temi 60KM še bolj beta ;)

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...


Si pa plehek. Lep predlog drugač.

Siddh ::

HotBurek je izjavil:


Tako. Jst drugim želim dobro, in se po svojih najboljših močeh potrudim in predlagam najbolšo robo. Je pa res, da se ti predlogi ne opirajo na medije, moderno, pametno in ostali ne bodi ga treba ološ, amapk predvsem na lastne izkušnje. Konec koncev sem z dvema E9x skupno naredil 100.000km prevoženih, tako da čisti blefer pa spet nisem.


Torej si z enim avtom naredil 50.000 km. Potem pa prodal preden je blo treba avto vzdrževat. Klasični BMW lastnik.
Poznam BMW serviserja, lasntik manjše delavnice, popravlja izključno BMWje. Njegov nasvet za kolege? Ne kupuj BMW :D

Večina avto kupi za 10 let. Pa če se vozi po avtocesti bo avto prevozil krepko več kot 50.000 km pred menjavo. Takrat pa treba upoštevat še vzdrževanje. In še vedno večina izbere avto z upoštevanjem ekonomskega vidika, kjer se spet močno pozna vzdrževanje in tukaj BMW nima kaj delat, ker je nabavna cena rabljenega BMW skoraj zanemarljiva proti vzdrževanju če ga nameravaš met lep čas. Je pa fajn da se z njim kažeš okrog.

Sicer pa dizel Megane ipd. je čisto spodoben avto na avtocesti. Tempomat, nizka poraba, zadovoljivo udobje. 2. generacija megana je že tečna po avtocesti, 3. generacija pa je čisto zadovoljiva. Cenejši avti že dolgo niso več na ravni stoenk in yugov. Tudi nekaj let stare mazde 3 padejo v to ceno, in so super avti, primerljivi z golfi, peljejo se zelo dobro, pa še zelo zanesljivi so, če se avto kupuje za več let je to to.

Mazda 3:
Mazda


Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Siddh ()

Likalnik ::

Jaz imam Megane karavan II...bencinar....vozim se brez težav...vsako leto redni servisi....in to je to...res je, da je že star avto (letnik 2007)...in razmišljam o menjavi...bi menjal za novejšega megana...karavan in bencinar....
lahko samo pohvalim kar se tiče majhnih stroškov vzdrževanja...glede izgleda in ali sem frajer v tem avtu...to je pa spet druga zgodba

Wrop ::

Megane 110 dci 2017 Povprašaš, če ima kupljeno 5 letno jamstvo in servise.
Megane 110 dci EDC 2018Sicer 2500 € čez budget in karavan. Je pa avtomatik in za po avtocesti dobra zadevca. Isto glede 5 letnega servisov in jamstva.
Vsekakor moraš it avto probat, ker meni je pri nadomestnemu megane 4 karavanu, nad 60 km/h kar začelo v notranjosti bobneti in je bilo preveč moteče.

Blinder ::

broken/link je izjavil:

če hočeš manjši avto, bo polo/fabia/fiestica oh in sploh zanjo. bencinar. ampak ni pa to limuzina in zame recimo to ni glih definicija udobenega avto. imam pa sodelavke/kolegice, ki so s temi avti nadvse zadovoljne in jih ne morejo prehvalit. so pa avti vsi stari 1-5let.


Bmw 3 bi bil pa oh in oh in oh in oh zanjo.
Tvoje sodelavke, ki vozijo te majhne avt4e, jih verjetno ne uporabljajo za vecinoma voznjo po avtocesti.

Wrop je izjavil:

Je pa avtomatik in za po avtocesti dobra zadevca.

Glih na avtocesti je automatik najmanj koristen.

Siddh je izjavil:

Sicer pa dizel Megane ipd. je čisto spodoben avto na avtocesti. Tempomat, nizka poraba, ...


Megane diesel porabi glih toliko kot vsa ostala konkurenca, tako da je brezveze omenjat nizko porabo pri Meganeju.
Bmw 3 bo imel se nizjo porabo, zaradi boljse aerodinamike.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Blinder ()

facepalm ::

Ce ze govorimo o stari trojki, pa naj vzame vsaj Passata ali starega Superba.
Oba peljeta scat trojko glede udobja. Pa tudi linkani Megani..

Siddh ::

Likalnik je izjavil:

Jaz imam Megane karavan II...bencinar....vozim se brez težav...vsako leto redni servisi....in to je to...res je, da je že star avto (letnik 2007)...in razmišljam o menjavi...bi menjal za novejšega megana...karavan in bencinar....
lahko samo pohvalim kar se tiče majhnih stroškov vzdrževanja...glede izgleda in ali sem frajer v tem avtu...to je pa spet druga zgodba


Megane trojka ima vsaj po občutku manjši prtljažnik, 4ka ima malo večji, je pa problem pri obeh da imata manjša vrata prtljažnika kot dvojka. Če imaš karavana je to tudi pomembno :D

Sicer pa so danes "vsi avti" dovolj udobni. Razlika je samo ali kdo hoče bolj trde, mehke sedeže, biti obložen z "boljšo" plastiko in usnjem, pa potem dodatna oprema. Klima, tempomat ipd. je že v vseh novih avtih. To da pa nekomu ki išče ekonomičen avto za po avtocesti ponujaš BMW pa je bedarija. Če ma namen avto menjat pred prvim servisom je ok, za daljše lastništvo in če hočeš met zanesljiv avto pa je strel v koleno.
Sploh ni povedal koliko se bo po avtocesti prevozila. Če je to 15 - 20 km avtoceste v eno smer je tudi dacia dovolj udobna. Pa očitno bo to drugi avto, za to menda ne rabi nekega velikega karavana.
Pa ko bo BMW pil enako ali manj kot Megane po avtocesti takrat bo tudi BMW budget znamka. trojka karavan ima enih 200 kg več kot megane karavan. Širše gume, zadnji pogon, več izgub v prenosu moči... Matematika se ne izide. Pri 200 kmh na uro verjamem da ima BMW nižjo porabo, ker ima pač večji, boljši motor, ampak pri normalnih hitrostih okrog 130 bo renault zmagal.
Aja pa še to. Megane karavan je večji in prostornejši predvsem za ljudi na zadnji klopi kot trojka karavan. Večji je tudi prtljažnik. Sam avto je tudi malo daljši.


Blinder ::

Pa kako lahko streljas taksne neumnosti. Ce nimas pojma bodi raje tiho, kot da siris napacne informacije.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

hojnikb ::

Pa ko bo BMW pil enako ali manj kot Megane po avtocesti takrat bo tudi BMW budget znamka. trojka karavan ima enih 200 kg več kot megane karavan. Širše gume, zadnji pogon, več izgub v prenosu moči... Matematika se ne izide. Pri 200 kmh na uro verjamem da ima BMW nižjo porabo, ker ima pač večji, boljši motor, ampak pri normalnih hitrostih okrog 130 bo renault zmagal.


Bi bil presenečen. Večji motor je na AC prenost, tut pr 130kmh. S temi trojkami 2.0d se da kamot spustit pod 5l porabe (kjub teži in rwd) tako da se pogovarjamo o mogoče deci litrih razlike.
#brezpodpisa

Siddh ::

Sprint monitor kaže za trojko dizel porabo za večino med 6 pa 7 litrov, za megana pa med 5 pa 6. Ne govorim na pamet, vozim renoja, pa poznam dovolj ljudi z bmwji, da vem kako je s temi avti. Megane je pač večji in prostornejši z nižjo porabo, tudi bolj ekonomičen je. Ni pa tako udoben za šoferja kot trojka, pelje se tudi ziher bolje, to vam dam.


facepalm ::

Megane (4) je za soferja udobnejsi od E90. Se pa ne pelje tako dobro.
Tudi ta fama o pod 5l/100km pri 130kmph ne drzi. Racunalnik lahko kaze trenutno tudi 0.0l/100km pa to ne pomeni, da se vozis zastonj.
Res nizko porabo so imeli E46 2.0 dizel (115/135hp). Vsi naslednji porabijo vec.

hojnikb ::

eh niti slučajno ni res. z F3x/G2x serijo se da kamot spustit pod 5L pri AC omejitvah. Po ročno izmerjeni porabi seveda.
In nič nenormalnega ni, da se z penzionarsko vožnjo ti motorji spuščajo pod 4L. Poskusi to z E46...
Ampak primerjat megana z 3er je tut mal tko. Primeraj z 1er 116D, če že.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

hojnikb ::

evo apples to apples megan vs 1er praktično neck&neck
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

facepalm ::

hojnikb je izjavil:

eh niti slučajno ni res. z F3x/G2x serijo se da kamot spustit pod 5L pri AC omejitvah. Po ročno izmerjeni porabi seveda.
In nič nenormalnega ni, da se z penzionarsko vožnjo ti motorji spuščajo pod 4L. Poskusi to z E46...
Ampak primerjat megana z 3er je tut mal tko. Primeraj z 1er 116D, če že.

Sem se narobe izrazil. Misljena je bila E9* serija z bilokaterim motorjem, da porabi vec od E46 2.0d.
Za nove mi je jasno, da pri 130kmph porabijo manj kot 5l, saj dobis ze bencince s porabo okoli 5l pri 130kmph.
«
1
2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Clio iv tce75 generation (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18118849 (10431) d_DJ
»

Avto za daily commute 140km (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
36644612 (34411) louser
»

Kateri avto? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6110742 (9150) zez
»

avto za avtocesto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13827857 (23712) D3m

Več podobnih tem