» »

Izpit Za Motor (A)

Izpit Za Motor (A)

moto999 ::

Pozdravljeni.

Star sem 27let, imam izpit za B kategorijo in sedaj bi šel delat še izpit za motor A kategorijo neomenjeno. Mi lahko kdo pritrdi, da za A neomejeno ni potrebno imeti prej za A1 in A2 samo starostna meja je +24let.

Zanima me kakšen je postopek: Zdravniški pregled na medicini dela promet in športa, CPP predavanja, CPP test in nato vožnja + glavna vožnja?

Kako pa je z motoristično opremo(čelada, hlače, jakna, rokavice, škornji)..jo dobiš v avtošoli ali moraš imeti svojo? Nekaj sem slišal, da glavne vožnje nemoreš opravljati brez svoje motoristične opreme, je to res?

Hvala

Lp

oiwedfhjweif ::

Lahko delaš neomejeno, zdravniški pregled lahko delaš pri vsakem, ki je pooblaščen za ta pregled, ostalo drži.

Ko sem jaz delal, sem čelado dobil v avtošoli, rokavice sem imel svoje, ostalo pa niso komplicirali (da nisem prišel pač v kratkih hlačah in sandalih). Kako je danes, ne vem.
Vozniške itak ne boš delal na dirkalnem motorju.

St235 ::

Lahko delas neomejeno. Princip je enak kot pri avtomobilu. Torej zdravniski, prva pomoc (velja od avtomobila), cpp in praksa.

Opremo moras imet taksno kot jo doloca zakon. Pravimo jo lahko dobis v avtosoli, preveri.

Glede dodatne opreme pa po zelji. V japonkah in kratlih hlacah te noben instruktor ne bo pustil na motor.

spicymilk ::

Tudi sam imam eno vprašanje, zpit za A1 sem opravil pri 16-tih in potem izgubil malo zanimanja ko sem opravil izpit za avto.
Se mi sedaj bolj splača (pri 22-tih) opravit še izpit za A2 in potem čez 2 leti za A ali počakam do 24-ga in takrat opravim za kategorijo A?
Hvala

oiwedfhjweif ::

Počakaj do 24. Finančno se ne splača delat A2.

moto999 ::

Super.

Kar v naprej nebi kupoval opreme.

Avtošol je res ko trave. Ima kdo v zadnjem letu dveh v kateri Avtošoli dobre izkušnje?

Najraje sploh nebi vozil po Ljubljani, ker to kar se zadnje čase dogaja po mestu res ni za nikamor. Se že tko dnevo kot avtomobilist deležujem đumbusa po Ljubljani.

Shadowstorm ::

Lahko kdo priporoča oziroma odsvetuje kakšno avtošolo za A kategorijo v Ljubljani?

The Player ::

Shadowstorm je izjavil:

Lahko kdo priporoča oziroma odsvetuje kakšno avtošolo za A kategorijo v Ljubljani?


Odsvetujem avtošolo Brulc.

Delal tam izpit za A kategorijo. 1. učitelj me je učil le kake 3 ure, potem sem nenapovedano dobil drugega, nakar so se me podajali učitelji med samo in vsak me je drugače učil, da je potem cela zmeda.

Motorji niso bili vzdrževani, en motor je imel zvite vilice, kar je še učitelj sam priznal, ko sem padel na poligonu. Poligon je tudi sredi industrijske cone, tako, da moraš zelo pazit, ker je tam ogromno tovornjakov in industrijskega prometa.

Za zaključek se pa še učiteljem ob najmanjši malenkosti poči film in se začne dret nad tabo in te čisto razčloveči, namesto, da bi te naučil pravilno voziti. skratka neprijetna izkušnja.

dodatek: enkrat je celo eden izmed učiteljev mi rekel, da bo dal šefu predlog, da mi poviša urno postavko vožnje, ker se bolj počasi učim...po tistem sem samo rekel:"ne hvala" in šel. Že tako so ure vožnje predvsem za A kategorijo čisto prenapihnjene.

Zgodovina sprememb…

twom ::

Jaz sem imel zelo dobro izkušnjo z inštruktorjem na AMZS Ljubljana Bežigrad. Ne vem pa če lahko ime inštruktorja objavim javno.

x4en0n ::

oiwedfhjweif je izjavil:

Počakaj do 24. Finančno se ne splača delat A2.


To ni ravno res. Finančno si skoraj na istem, ker za nadgrajevanje iz A1 na A2 ne potrebuješ CPP in pa zvozit je treba samo 10ur in izpitno. Pri preskoku iz A1 na A neomejeno, pa moraš ponovno opravit vse (predavanja, cpp, 20ur vožnje, izpitno).

rdecaluc ::

10x ura za A je 360€ + 2 izpitni. To je 432€. Razlika med A2 in A za paket pa je 95€.

Jst bi definitivno počakal do 24 leta. Razen če te res mika...

Jst pa z Brulc nisem imel nikakršnih problemov. Delal za C in E, zdej pa še A.
Est modus in rebus. ,typos

aky ::

Pred približno 10 leti delal A pri AMD Zvezda, inštruktor Tone Vrankar. Bilo je več kot odlično.

Komplet opremo dobil v društvu.

Inštruktor me je peljal po praktično vseh "izpitnih vožnjah" in razložil pasti. Poligon je bil na avtosejmu.

Izpitnega izpraševalca sem dobil nekega zelenega, svežega. Tone rekel, naj se pazim takih, so zelo "strogi", pa ni bilo tako. Me je poslal na ogrevanje na poligon, sem ga prevozil 2x, pa je izpraševalec rekel, da iz ogrevanja vidi, da je OK, pa smo šli na cesto. Na koncu brez komentarjev, mi je zaželel le srečno vožnjo.

Predlagam ti vožnjo po Ljubljani, če boš na koncu delal izpit v LJ.

A.

profii ::

Moj predlog je da si kupiš osnovno opremo svojo (čevlji, rokavice). Namreč tisto kar dobiš tam, je ponavadi rahlo močnega vonja. :)

Twixz ::

Da ne odpiram nove teme:

1. Nameravam narediti izpit za motor - neomejeno. Motorji me na nek zanimiv način privlačijo, čeprav se v življenju z motorji nisem dosti vozil. Katerega priporočate za začetnika? Da dohaja promet, ne rabi bit divji (gledal sem honde 125 ccm, pa so kar hvaljene).

2. Če jaz podaljšam vozniški izpit (moram delati zdravniškega) ali mi ta zdravniški velja za opravljanje izpita za motor? :)

profii ::

1. Prvo naredi izpit. Boš potem gledal motorje :)
Jaz imam izpit leto in pol pa še vedno brez motorja.

2. Vpraši tam ko boš delal zdravniškega, vrjetno samo doda kategorijo.

Karen ::

@TwixZ: Ravno 125 nima kakšnega velikega smisla kupovat, razen če iz kakšnega razloga moraš (starost, omejtive po moči ipd.). To je ravno toliko da ne potegne ne vem kaj, na AC te vsi prehitevajo ker se pač stegne do tistih (dobrih) 100km/h če imaš veter v hrbet (beri bolj si v nevarnosti kot če imaš 500ccm in pelješ 130 kot vsi ostali - imel tako 125, 500, 600, 750, 1000ccm, tako da poznam razliko). Sicer pa razlike med 125 in 500 po ceni niso takšne da bi kazalo o tem razmišljat, recimo ni razlika dvakratnika (raje kako leto starejšega 500 kot mlajšega 125), sploh pa je motor luksuz, še nisem slišal za nekoga ki si je kupil 125 ker pač nima denarja za večjo kubaturo. Meni gre bolj na jetra ko poslušam kakšnega ki so mu starši kupili 125 da se ne bi razbil, pa je bolj v nevarnosti kot če bi mu kupili večjo kubaturo (promet lažje dohajaš z večjo kubaturo, sej ti ni treba noret). Je pa to stvar okusa, tako da povedal sem ti moje mnenje, jaz svojemu otroku (ali sebi) v RS ne bi kupil 125ccm, pogojno, ampak res zelo pogojno mogoče skuter (če AC in magistralk sploh ne bi videl, recimo po mestu kuča-posao), ampak še to bi raje več gledal.

rdecaluc ::

Poglej si 300-400ccm motorje če meniš da bi raje nekaj lažjega. S tem mislim na težo.

Izbiro imaš med Kawasaki, BMW, Husquarna in še in še. Odloči se tudi tip motorja katerega bi rad vozil. Al cestni, ali enduro, mogoče hočeš čoperja?

Jst sem zdravniškega od službe uporabil. Zdi se mi da velja 3 leta. Mora pa bit vpisana kategorija.

Pa en kul videjo za pogledat za vozit motorje :)

Lp.
Est modus in rebus. ,typos

stjan ::

Če iščeš kaj cenejšega za začetek poglej za kakšnim Kavasakijem ER-5.
500 kubikov pa je kar solidna zadeva.
Drugače pa vzami kakšnega Triumpha s 3 cilindri, 1000 kubiki, dovolj moči, da ni treba pogosto menjati.
Športni motorji s 600 cm, letijo kot rakete :), moraš pa pogosto menjati, pa večinoma so manj udobni.

Ko boš malo bolj vozil, boš šele ugotovil kaj bi rad, oziroma, kaj ti ustreza (cestni, enduro, čoper..).
Glede na nasvet, da naredi izpit in ne kupuj motorja :)
Če boš predolgo čakal, nikoli ne boš imel motorja, bo zmeraj kaj bolj pomembno.
Potem je boljše, da ne zapravljaš denar za izpit.

MisterM ::

V avtošoli imajo v parku celo vrsto motorjev, od 125 do 1000ccm in ti so navadno classic/naked oziroma soft enduro izvedenke. Če misliš delat izpit za A neomejeno, boš moral izpitno vožnjo opraviti na najmanj 500ccm motorju z določeno močjo (mislim, da nad 36kW, a se ne spomnim točno - ti bodo že v avtošoli povedali). V glavnem, inštruktor te bo najprej posadil za uro ali dve na lažji motor, 125 ali 250ccm, nato pa boš šel na težjega. Jaz sem v avtošoli 12 let nazaj vozil Kawasaki ER6n (naked), BMW F650GS (soft enduro) ter BMW F800R (naked). Sploh slednji mi je bil tako všeč, da sem ga po izpitu mislil kupiti, pa me je odvrnila visoka cena. Ker mi je bila všeč bolj dinamična vožnja izključno po asfaltu, sem si za prvi motor in budget 3k€ omislil Hondo Hornet 600. Za moje pojme odličen in zmogljiv motor, ki pa vseeno odpušča kakšno manjšo napako.

Toliko da veš, po izpitu te čaka še dolgo obdobje učenja in obvladovanja motorja. Zelo ti priporočam knjigo Mitje Gustinčiča, Magisterij vožnje z motociklom, katera te lahko opremi z mnogim teoretičnim znanjem.

A ko te enkrat zastrupi ljubezen do motociklov, se ji zlepa ne iztrgaš. Srečno in varno vožnjo ti želim!

Twixz ::

Okay, hvala vsem za odgovore.
Motorja ne mislim uporabljati dnevno ampak parkrat na teden. Za neke ekstra dolge ture ga ne mislim (pogosto) uporabljati. Vsake toliko časa bi se z njim peljal v službo, mogoče pa kak vikend z drago na eno 100 kilometrsko turo :) .

Od motorjev sem gledal Honda CBR125R, Kawasaki 250R, Aprilla RS125 samo to še ni odločeno. Izpit imam namen it delat poleti, ko grem podaljšat zdravniškega :)

Kayzon ::

Glede na to da vecina sol ima Yamaha MT-07 bi priporocal kej podobnega,pac naked motorji. Tudi sam z750 ni napacna izbira ce imas vsej trohico pameti v glavi.

St235 ::

Twixz je izjavil:

Okay, hvala vsem za odgovore.
Motorja ne mislim uporabljati dnevno ampak parkrat na teden. Za neke ekstra dolge ture ga ne mislim (pogosto) uporabljati. Vsake toliko časa bi se z njim peljal v službo, mogoče pa kak vikend z drago na eno 100 kilometrsko turo :) .

Od motorjev sem gledal Honda CBR125R, Kawasaki 250R, Aprilla RS125 samo to še ni odločeno. Izpit imam namen it delat poleti, ko grem podaljšat zdravniškega :)


Za opisano definitivno raje poglej zgoraj predlagan kawasaki ER5. Dva na 125 kubičnem motroju z 10-20kw ne bosta ravno uživala v 100 km turi. Da o udobju potnice na zadnjem sedežu teh motorjev ne govorimo.

d0rK ::

Koliko ur ste pa kaj ponucali v avtošoli? Nekako sem odločen za naredim izpit za A, vozil do sedaj samo skuter. Šaltat na motorju ne znam ampak mi bo pokazal brat, ki obvlada.

Kaj se še splača povadit preden greš v avtošolo da ti inštruktor v pol ure ne doda v glavi dodatnih 10 ur do izpitne?

Maro696 ::

d0rK je izjavil:

Koliko ur ste pa kaj ponucali v avtošoli? Nekako sem odločen za naredim izpit za A, vozil do sedaj samo skuter. Šaltat na motorju ne znam ampak mi bo pokazal brat, ki obvlada.

Kaj se še splača povadit preden greš v avtošolo da ti inštruktor v pol ure ne doda v glavi dodatnih 10 ur do izpitne?


Glede na to, da imaš možnost "voziti" motor doma, priporočam, da sprobaš/povadiš doma, da vidiš, če je vožnja motorja sploh primerna zate.
Vožnja skuterja in motorja ni eno in isto in se sploh ne more primerjati, kjub temu, da so mi mnogi izkušeni motoristi rekli, da je to mala malca.

Prestavljanje je še najlažji del. Najtežji del je obvladovanje motorja in manevriranje z njim, zato, če imaš možnost čimveč tega povadi doma oz. na poligonu, kjer boš lahko to varno izvedel. Se pravi hiter slalom in počasen slalom med stožci, ustavljanje, speljevanje v ovinek iz mesta. Skratka čimveč vaj, ki bi jih sicer naredil na poligonu avtošole. Zelo pomembno je tudi opazovanje, saj pomembno vpliva na ravnotežje/lego motorja.

Bistvena razlika je tudi v tem, da je skuter avtomatik, medtem ko motorji imajo prestave in ti to vzame določeno pozornost, zato je toliko težje, ker moraš razmišljati na več stvari hkrati, tu pa ni prostora za napake. Treba je tudi upoštevat, da boš presedlal iz lahkega skuterja na 200kg kravo na kateri lahko hitro padeš, zato sem tudi rekel, če imaš možnost sprobaj, da vidiš, če ti to sploh odgovarja. Je treba le upoštevati, da izpit za motor ni najcenejši in je lahko tudi 2x cene zpita za avto. Je pa potrebno imeti minimalno 30 ur.

Upam, da ti je kaj v pomoč :)

mgermo ::

Da popravim zgornjega...min 20 ur, 21 je izpitna.

sbawe64 ::

Najdi nekoga s "štirko" (Tomos apn6) da se naučiš prestavljati, če imaš sedaj H kategorijo, potem ga lahko voziš ?
Sklopo "doziraš" na balanci z levo roko, leva noga je za ročico prestave, za nižjo prestavo prvo pritisneš z roko na ročico sklopke ter pritisneš z nogo ročico navzdol, za višjo navzgor (ne pozabi na uporabo sklopke, dodatnega plina za "gas" takrat ne daješ).
Med 1 in 2 prestavo imaš prosti tek, ponavadi ima motor tudi lučko na armaturi, ki označuje prosti tek (pri Tomosu ga imaš med vsako prestavo).


https://www.youtube.com/results?search_...


Priporočam tudi branje https://www.emka.si/webapp/wcs/stores/s...
https://www.emka.si/webapp/wcs/stores/s...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

hojnikb ::

na štrjaku od prve naprej nerabis vec kuplonge, je semi avtomatik >:D
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

MisterM ::

d0rK ::

Magisterij sem si že danes izposodil. Parkrat bom šel z bratom na parking da se saltanja naučim se preden se usedem na motor v šoli. Mogoče se naslednji teden vpišem v šolo, če najdem eno ki mi bo ustrezala. Predvsem razpoložljivost inštruktorja da lahko stvar zrihtam na hitro ko začnem.

Kvinta ::

Jaz mam izpit za motor A cirka 30 let pa nisem nbene knjige prebral nobenega doktorata pa tud nobene nesreče .... kake jajce tu pišete lol
A.C.A.B

rdecaluc ::

Dobro je vedt kako se motor obnaša in kako delujejo sile v ovinkih.

Zakaj? Ko boš nekoč prišel v situacijo ko ti bo nekdo prišel nasproti po sredini, ti pa boš obrnil v desno, šel pa levo. Potem pa berem kako 50+ letniki letijo iz ovinkov, ali pa se zaletijo v ovinku zaradi neprilagojene hitrosti. Če si naraven talent in obvladaš, vsaka čast, vsi pa niso.

Na youtube najdeš tudi videjo "twist of the wrist - Keith Code", kjer zelo lepo vse razloži.

Pa veliko sreče s polaganjem.
Est modus in rebus. ,typos

morosito ::

Kaj kdo ve ce bodo v slo odobrili voznjo skuterja 125 z b kategorijo? Sicer italjani nam priznavajo slovenske vozniske in lahko vozimo 125 v ITA. Edina onejitev je ta ne smes voziti po hitri ali avtocesti.
Ne mores pa voziti motorje 125 na rocni menjalnik

hojnikb ::

Glede na debilizem pri nas, ne.
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

rdecaluc ::

Že folk na teh 3 ciklih z B kat. je čist opustil zdravo pamet ko dirkajo po obvoznici 130kmh+ v japankah pa kratkih hlačah.. eni še čelade nimajo.

Če bi dal še vse 125ccm na B kategorijo bi bla vsaj tle v Ljubljani konkretna apokalipsa.
Est modus in rebus. ,typos

morosito ::

rdecaluc je izjavil:

Že folk na teh 3 ciklih z B kat. je čist opustil zdravo pamet ko dirkajo po obvoznici 130kmh+ v japankah pa kratkih hlačah.. eni še čelade nimajo.

Če bi dal še vse 125ccm na B kategorijo bi bla vsaj tle v Ljubljani konkretna apokalipsa.


Ne razumem kaksna apokalipsa?
Trst ima isto stevilo prebivalcev kot Ljubljana pa vse lepo poteka v prometu

Maro696 ::

morosito je izjavil:

Kaj kdo ve ce bodo v slo odobrili voznjo skuterja 125 z b kategorijo?


Mislim, da o tem lahko le sanjamo, ker državi in avtošolam ni v interesu, da bi to omogočila. Tudi razne peticije, ki so bile so klavrno končale (saj ne da so peticije same sebi namen, ampak vseeno jih omenim, ker je bilo veliko pozivov, ampak podpisal jih ni pa noben).

rdecaluc je izjavil:

Če bi dal še vse 125ccm na B kategorijo bi bla vsaj tle v Ljubljani konkretna apokalipsa.


Treba se je vprašat, kaj je smotrno?

Hkrati prepovedujemo vožnjo skuterjev do 125ccm, češ, da je vožnja motorja nevarna in je zato potrebno biti ustrezno usposobljen...Hkrati pa nam ni problem 14 let starim mulcem kupit 50ccm skuter, ki je blokiran na 25km/h, potem pa ob prvi priliki dat blokado ven, pa lahko leti 70km/h. In ja, kljub novemu zakonu, ki je bil par let nazaj, se to še zmeraj na veliko dela. Me je ravno en tak z rdečo tablco prehitel.

Potem se je treba vprašat koliko je 50ccm skuter (ne)varen, ker dosega le 45km/h in s tem uvira promet? In ker je promet v Sloveniji grozen in ljudje živčni lahko hitro pride do nesreče, ker avtomobilisti ne pustijo počasnejšim skuteristom menjati pasu ali pa jim vozijo za ritjo ali pa jih nevarno prehitevajo.

Če bi bilo po moje sem takoj za, da se omogoči vožnja skuterjev z B kategorijo do 125ccm.

Našel sem tudi spisek držav v EU, ki to omogočajo in se vidi, da ni na seznamu samo italija, ampak kar precej drugih držav kot npr. Češka, Slovaška, Latvija, Malta, Španija, Belgija, Francija, Avstrija, Portugalska in Poljska.

European driving licence @ Wikipedia

Zakaj je potem samo pri nas problem? Zakaj v teh državah ne pride do apokalipse?

rdecaluc ::

Ker imajo boljšo kulturo vožnje glede motorjev, pa verjetno avtomobilov tudi.

Ne nasprotujem temu da lahko 125ccm pelješ z B kat., želim samo da bi se vozili ljudje ki so na to pripravljeni.

To da greš na cesto s sosedovim motorčkom ko v lajfu nisi vozil motorja... no bueno.
Est modus in rebus. ,typos

Maro696 ::

rdecaluc je izjavil:

Ker imajo boljšo kulturo vožnje glede motorjev, pa verjetno avtomobilov tudi.


Mi ne bomo imeli nikoli boljše kulture vožnje, ker smo balkan in zato, ker smo ponavadi do sebe veliko bolj kritični kot do drugih. Čeprav dvomim, da je v omenjenih državah kaj bolje. Italija je zelo znana po ogabni kulturi vožnje.

rdecaluc je izjavil:

Ne nasprotujem temu da lahko 125ccm pelješ z B kat., želim samo da bi se vozili ljudje ki so na to pripravljeni.


Ne vem, če si pogledal mojo povezavo na wikipediji, ampak poleg držav tudi pišejo pogoji. In v večini držav moraš prej narediti nekaj ur vožnje z motorjem. Če tega ne opraviš te ne spustijo na cesto, tako, da si lahko brez skrbi.

Kot pravim, morali bi ugotoviti kaj je bolj smotrno? Da se cijazimo z 50ccm skuterčki, ki gredo le 45km/h in s tem tvegamo, da bomo udeleženi v prometni nesreči, ker so hitrejši avtomobilisti živčni, ker oviramo promet, hkrati pa imamo mularijo z rdečimi tablcami, ki mečejo ven blokade in divjajo s 70km/h.

Al bi bilo bolje, da sprostimo zakonodajo in omogočimo vožnjo z B kategorijo in s tem olajšamo promet in zmanjšamo prekrške mulcev, ki so v prekršku.

3. možnost bi bila, da bi z 50ccmji lahko šel legalno 70km/h namesto trenutnih 45km/h, 125ccm bi bil pa še zmeraj rezerviran za A1 kategorijo.

sbawe64 ::

Videl nemško vozniško, ko narediš B dobiš tudi A do 125 ccm (vsaj NRW).

Kvinta ::

A izpit nardi lahko tudi totalno neumn človek enega poznam ko je delal 6x :))

Če ta zakon sprejmejo da bi z B lahko vozil pol tud mogoče ne bi blo neumno ,da bi lahko mi z C vozili recimo D kategorijo saj ni velke razlike :O
A.C.A.B

sbawe64 ::

Je velika razlika, z D voziš potnike.

morosito ::

Meni to deluje da A1 125 skuter da ne mores vozit z B kategorijo dokazuje da so slovenci slabi vozniki? Očitno tako razmišljajo politiki in večina ljudi če ne odobrijo tega zakona!?

Ker če lahko italjanska nonica od 70 let vozit skuter 125 z B kategorijo...celo moja teta v trstu ima 73 let pa vozi 125 skuter...je za razmislit...

Kaj ni bilo v starih časih v Slo da ko si naredil B kategorijo si dobil tudi A kategorijo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: morosito ()

morosito ::

Verjetno smo slovenci nesposobni vozniki da ne odobrijo zakona za voznjo skuterja 125 z B kategorijo. Očitno smo še nerazvit narod...tak občutek sem dobil...

hojnikb ::

Kaj ni bilo v starih časih v Slo da ko si naredil B kategorijo si dobil tudi A kategorijo?

nope, tega ni blo nikol, se je pa dalo naredit izpit za neomejen a precej hitrej in lazje kot danes.
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

Kvinta ::

A je blo včasih lažje naredit kot za kolo sploh ,če si koga poznal 8 ur sem zvozo v dveh dnevih pol pa izpitna 4km po obvoznici pa rešeno pa nisem nobenga poznal samo tam ko sem delal se jim ni najbolj ljublo :))
A.C.A.B


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Izpit kategorije A

Oddelek: Loža
3610866 (2982) bajsibajsi
»

Izpit pri 16

Oddelek: Na cesti
81007 (648) Kokosvilek
»

Izpit za motor

Oddelek: Loža
2215631 (6560) St235
»

Motoristi (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
838531 (6438) guest #44
»

A kategorija- izpit... (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
517458 (4998) guest #44

Več podobnih tem