Prijavi se z GoogleID

» »

Kateri avto?

Kateri avto?

strani: « 1 2

Ekozaver ::

Zdravo,

Sem pred nakupom prvega avtomobila in me zanima kaj kupit? Voznja na delo bo po AC v vsako smer cca 75km. Iz vidika km se mi verjetno splaca dizla. Kaj priporocate? Starejsi rabljen 5+ let ali kakšen novejsi rabljen do okoli 2-3 let. Budget je recimo do 15k vendar ce obsataja cenejsi avto za okoli 6-7k se nebi nic pritozeval. Osebni preferenc glede znamke nimam, iscem nekej optimalnega glede porabe in stroskov vzdrzevanja. Trenutno sem gledal golf 6 ali 7 ter renault megane. Glede na stevilo km ki bi jih delal bi v 2-3 letih naredil 100k+. Ali bi blo v tem primeru smiselno kupit novejsi avto z manj km in ga cez 2-3 leta prodam ter ne izgubim toliko cene? Za novejsi drazji avto bi se odlocil tudi za lizing ali kredit. Katera opcija je boljsa?

Lp, E.

fishstick ::

Živjo,

Opel Astra 1.7 CDTI 2014 tam nekje 100k-140k km.
VW Golf 1.6 TDI z okoli 100k km, ampak so sigurno dražji.
Renault no go zame.
Mogoče še kak starejši (2006-2009) Seat Leon ali Škoda z 1.9 TDI motorjem.

15k(leasing) za avto na take kilometre dnevno je škoda denarja.

Utk ::

Če se nameravaš to vozit dlje časa, oz. za nedoločen čas, si nabavi električnega. Tudi če vzameš celega na ekokredit, imaš 250 eurov obroka, 50 evrov elektrike na mesec in še cenejše servise (ki bojo pri tebi kar pogosti).
Ali pa 200 evrov samo za nafto plus strošek nakupa in servis vsake pol leta. S tem da od tistih 250 evrov obroka boš ob prodaji nekaj dobil nazaj. Od 200 evrov za nafto ne boš nikoli nič dobil nazaj.
Računica je jasna, če pa hočeš golf dizla, si ga kupi in ne računaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

kremenko1 ::

Meni osebno je Megan 1,5dci dobra izbira. Vozi ga žena in tudi sam občasno, je dovolj poskočen ,dokaj varčen. Kupila sva rabljenega s cca100K km, trenutno jih ima 200K+ do sedaj nobenih problemov.

WhiteAngel ::

Ekozaver je izjavil:

Zdravo,

Sem pred nakupom prvega avtomobila in me zanima kaj kupit? Voznja na delo bo po AC v vsako smer cca 75km. Iz vidika km se mi verjetno splaca dizla. Kaj priporocate? Starejsi rabljen 5+ let ali kakšen novejsi rabljen do okoli 2-3 let. Budget je recimo do 15k vendar ce obsataja cenejsi avto za okoli 6-7k se nebi nic pritozeval. Osebni preferenc glede znamke nimam, iscem nekej optimalnega glede porabe in stroskov vzdrzevanja. Trenutno sem gledal golf 6 ali 7 ter renault megane. Glede na stevilo km ki bi jih delal bi v 2-3 letih naredil 100k+. Ali bi blo v tem primeru smiselno kupit novejsi avto z manj km in ga cez 2-3 leta prodam ter ne izgubim toliko cene? Za novejsi drazji avto bi se odlocil tudi za lizing ali kredit. Katera opcija je boljsa?

Lp, E.


Če ti je avto všeč, kupi novega, naredi 500k z njim in ga daj v prešo po 15 letih.

strel ::

Tudi jaz sem za električnega, če bi menjal službo in bi se moral vsak dan vozit CE-LJ bi vzel elektičnega na kredit.

Pogoj je, da ga lahko polniš ponoči doma ....

HotBurek ::

BeEmWe trojke za do 15k, nekaj primerov.

120.000 km | 2011 | 184 PS | Coupe | 13.990 €
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...

141.270 km | 2011 | 184 PS | Limuzina | 12.900 €
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...

128.800 km | 2012 | 184 PS | Karavan | 12.890 €
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...

118.300 km | 2011 | 184 PS | Karavan 4x4 | 11.990 €
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...

152.350 km | 2009 | 177 PS | Limuzina | 10.490 €
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...

Pa če gre za rabljen avto, potem nakup iz nemčije.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

Blinder ::

Malo alternativnih:

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

Utk je izjavil:

Če se nameravaš to vozit dlje časa, oz. za nedoločen čas, si nabavi električnega. Tudi če vzameš celega na ekokredit, imaš 250 eurov obroka, 50 evrov elektrike na mesec in še cenejše servise (ki bojo pri tebi kar pogosti).
Ali pa 200 evrov samo za nafto plus strošek nakupa in servis vsake pol leta. S tem da od tistih 250 evrov obroka boš ob prodaji nekaj dobil nazaj. Od 200 evrov za nafto ne boš nikoli nič dobil nazaj.
Računica je jasna, če pa hočeš golf dizla, si ga kupi in ne računaj.


Leaf 2018 pride 325 EUR obrok, ce vzames eko kredit na deset let. Cena avta je 36.000 EUR, ko dobis nazaj subvencijo se obrok zmanjsa, za koliko tocno, pa se ne vem, lahko pa sporocim, ko bo obracunano. Zavarovanje je ~750 EUR polni kasko plus vse opcije, ce imas max bonus. Registracija pa 40 EUR, ker mors vzet nove tablice.

Ce kupujes star avto za 15 jurjev in upostevas denar, ki ga prihranis z gorivom, potem po 200.000km prides s starim avtomobilom na 29 jurjev. Z novim Leafom pa na 33.5 jurjev. Koliko das za servise za star avto, pa nimam pojma. Kar se Leafa tice, sta prva dva servisa pod 100 EUR, tretji, malo vecji, je pa okrog 150 EUR.

Na dolgi rok lahko reces, da si dal za nov avto pet jurjev. Ce gledas kak drazji EV, se pa racunica hitro podre.

andrejn ::

WhiteAngel je izjavil:

Če ti je avto všeč, kupi novega, naredi 500k z njim in ga daj v prešo po 15 letih.


Imaš prav. Noben ne prodaja rabljenih avtomobilov pod "ceno". Če nimaš denarja, ali če ti avto ustreza za krajši čas je smiselno kupiti rabljenega. Ali pa če delaš malo kilometrov in kupiš 3 leta starega z več kilometri.

Recimo VW golf sportsvan 2.0 je rabljen iz Nemčije okoli 15kkm€ z 120kkm 3 leta star brez garancije.
Nov tak VW golf sportsvan 2.0 je okoli 25k€ s 0km in 4 leta garanicije (5 leto +200€)

Recimo, da ko ima avto 12 let ga prodaš:
- rabljen 15k€/9 let = 1,666 k€/leto
- nov avto 25k€/12 let = 2,083 k€/leto

Mesečna razlika je max 35€ več za novega.

S tem, da imaš pri novem prva 4 leta garancijo in najmanj stroškov...

BigWhale ::

PS: Sele zdaj sem videl koliko km bi delal OP. V tem primeru se tudi kak drazji EV odplaca hitreje.

V vsakem primeru pa, kupovati avto s 120.000km da potem v treh letih naredis se 100.000km je ze kr mal noro. Verjetno bo vecina novejsih avtomobilov bolj varcnih od pet let starih ze kr zgonjenih avtomobilov in je ze s tega vidika nesmiselno kupovati star avto.

Utk ::

Cena avta je 36.000 EUR, ko dobis nazaj subvencijo se obrok zmanjsa, za koliko tocno, pa se ne vem, lahko pa sporocim, ko bo obracunano.

No, lahko bi tudi "založil" tistih 7500, itak kupuje za 15 v kešu, in bi bil obrok takoj nižji. Ali bi pa dal celih 15, in bi odplačeval ekokredit za 21 jurjev namesto 36, kar bi blo slabih 200 evrov, tolk bi pa res porabil samo za nafto, pa še 7500 bi dobil nazaj po subvenciji.

kupovati avto s 120.000km da potem v treh letih naredis se 100.000km je ze kr mal noro.

Točno tako. Tu je matematika samo električni ali pa nekaj novega do 15 jurjev, vse drugo je izven vsake matematike.
Če se pa "hoče" imet nek avto, je pa tudi škoda sploh kaj računat...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

andrejn ::

@BigWhale Kaj pa domet? Na papirju je 270 km? Torej, če ima v eno smet 75 km je to že 150 kkm, potem mora vmes še nujno nekam skočiti in je še dodatnih 50 km v eno smer in je avto suh. Tukaj moraš nujno v službi imeti polnilec. To je lahko drugi avto, s tem ne moreš iti na morje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: andrejn ()

BigWhale ::

andrejn je izjavil:

@BigWhale Kaj pa domet? Na papirju je 270 km? Torej, če ima v eno smet 75 km je to že 150 kkm, potem mora vmes še nujno nekam skočiti in je še dodatnih 50 km v eno smer in je avto suh. Tukaj moraš nujno v službi imeti polnilec. To je lahko drugi avto, s tem ne moreš iti na morje.


240km je prakticnega dosega na avtocesti z vklopljeno klimo. Na 200km dolg trip ni problema it.

strel ::

http://evsvet.eu/viewforum.php?f=52

če te zanima EV si preberi kakšne izkušnje imajo lastniki.

andrejn ::

BigWhale je izjavil:

andrejn je izjavil:

@BigWhale Kaj pa domet? Na papirju je 270 km? Torej, če ima v eno smet 75 km je to že 150 kkm, potem mora vmes še nujno nekam skočiti in je še dodatnih 50 km v eno smer in je avto suh. Tukaj moraš nujno v službi imeti polnilec. To je lahko drugi avto, s tem ne moreš iti na morje.


240km je prakticnega dosega na avtocesti z vklopljeno klimo. Na 200km dolg trip ni problema it.


http://evsvet.eu/viewtopic.php?f=52&t=2...

Evo, to je cela dogodivščina, voziš 100 km/h po avtocesti, iščeš polnilnice, preračunavaš kdaj boš polnil in počival.. itd.. Z mojim avtom naredim 1000 km v kosu z enim tankom s tem da normalno vozim.
Realno je ta Leaf za vožnjo v službo, ki je oddaljena max 75 km. To je že 150 km. Torej imaš samo še 80 km rezerve (pri ICE ti sveti lučka za gorivo), Moraš vmes še na en opravek in moraš polniti avto. Zame je to no-go, razen če bi imeli pri hiši enega ICE in enega električnga.


strel je izjavil:

http://evsvet.eu/viewforum.php?f=52

če te zanima EV si preberi kakšne izkušnje imajo lastniki.

bobi_palčka ::

Utk je izjavil:

Če se nameravaš to vozit dlje časa, oz. za nedoločen čas, si nabavi električnega. ..... S tem da od tistih 250 evrov obroka boš ob prodaji nekaj dobil nazaj. Od 200 evrov za nafto ne boš nikoli nič dobil nazaj.
Računica je jasna, če pa hočeš golf dizla, si ga kupi in ne računaj.



Ta logika z prodajo ne gre skupaj. EV bo čez 6 let imel 200k km, baterija bo ciklana dnevno. Kdo pri zdravi pameti bi šel kupovati tak rabljen avto?

Utk ::

Pri ICE avtu s 350,000 km bojo pa v vrsti stali?

bobi_palčka ::

Govorim o 200k km, ne 350k km.

Utk ::

Rabljen ICE bo pač imel 350 ko bo imel tisti električni 200. In 200 ni nič.

bobi_palčka ::

Prej pišeš o NOVIH vozilih in o ekosubvenciji, zdaj iznenada že o RABLJENIH in kako je nemogoče dobiti rabljenega dizla z malo kilometri...

Ferdo66 ::

Pa EV bo imel namesto kao 240km (a tudi pozimi pri -10°C Veliki kit?) le še okoli 180 km dosega...

p.s: ja vem da ni isto, ampak meni na skiroju z liion bat. pade pozimi doseg za skor polovico...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ferdo66 ()

Utk ::

bobi_palčka je izjavil:

Prej pišeš o NOVIH vozilih in o ekosubvenciji, zdaj iznenada že o RABLJENIH in kako je nemogoče dobiti rabljenega dizla z malo kilometri...

Ker človek pravi da išče dizla za 15 jurjev. Za isti mesečni strošek lahko dobi novega električnega, ki bo nov in na dolgi rok (bistveno) cenejši, pa še nekaj bo za prodat čez 200 kkm. Ali je to že prehuda matematika za slo-tech?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

IL_DIAVOLO ::

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......

Tdi, dsg, 100k km, cena samo 13k. 300k km narediš z lahkoto. Torej cca 10 let.

Ps: In se najboljse, tempomat.

Zgodovina sprememb…

bobi_palčka ::

Utk je izjavil:

pa še nekaj bo za prodat čez 200 kkm. Ali je to že prehuda matematika za slo-tech?


Pri tej točki pa tebi matematika ne gre in se vrnemo na moj prvi argument. Če bo imel isti avto več let je računica že OK.

Kaj pa ko avto proda?
1. novi avto v 4 letih izgubi polovico vrednosti, EV bo po takem izgubil več na ceni
2. EV z 200k+ km ne bo povohala nobena živa duša, če spremljaš avto.net se še tej z 75k km težko prodajo
3. za dizla z 200k km večina reče, da se je komaj motor vtekel
3.1 dizla z 300k+ km ti bo še vedno odkupil romun, EV kvečjemu cigan za surovine

Še bonus točka; OP je napisal, da je dobil PRVO SLUŽBO. Na šus se zakreditirati do vratu? Kaj bo če po poiskusnem odbobju ni zaposlen? Stroška za nafto bo imel 0. Kredit za EV bi pa še vedno moral odplačevati...


Glede OPja, do 15 jurjev dobiš novega dizla:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Alternativno lahko tudi rabljenega bencinarja vzameš; Clio, Corsa, Fiesta... nimajo neke visoke porabe. Lahko še prevozi.org pogledaš in dobiš koga za peljati.

hojnikb ::

ali pa naloadana dacia z plinom, ostalo pa za kurberaj. Win-win
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

Utk ::

1. novi avto v 4 letih izgubi polovico vrednosti, EV bo po takem izgubil več na ceni

Če ga misli čez 4 leta prodat, potem je škoda računat, ker tu ne more bit matematike.

2. EV z 200k+ km ne bo povohala nobena živa duša, če spremljaš avto.net se še tej z 75k km težko prodajo

Zakaj bi moral električnega z 200 kkm prodajat, če pa je varianta, da kupi za isti mesečni strošek rabljenega dizla, ki bo čez 2 leti glih tako imel 200 kkm?

3. za dizla z 200k km večina reče, da se je komaj motor vtekel

EV se niti vtekat ne rabi.

3.1 dizla z 300k+ km ti bo še vedno odkupil romun, EV kvečjemu cigan za surovine

Tudi EV za surovine bo vreden več od dizla z 300 kkm.

Še bonus točka; OP je napisal, da je dobil PRVO SLUŽBO.

Ni, ampak od nekoga, ki ne zna računat, ne moreš pričakovat niti da zna brat.

Kaj bo če po poiskusnem odbobju ni zaposlen?

Sem napisal, da če se namerava voziti dlje časa oz. za nedoločen čas. Če ima še poskusno obdobje, je enaka škoda kupovat avto za 15 jurjev kot za 30.

ali pa naloadana dacia z plinom, ostalo pa za kurberaj. Win-win

Ali to ali pa EV.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

RatedR ::

VW Golf 6 ali 7, 1.6 ali 2.0 TDI, moč motorja po želji ampak, če si že na AC vzemi vsaj 90 konj.
Ob rednih servisih ti bo tak dizel delal brez problemov do 400k+ km.

ziga1990 ::

Bolje hibrid kokr pa bilokateri TDI
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

anketar ::

kia dizl, nov

al pa kkšen testen bencinar do 13k ostalo fukneš za predelavo na plin baje da dost hvaljo boyskega

https://www.avto.net/Ads/results.asp?zn...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: anketar ()

strel ::

Obstajajo tudi EV, ki imajo daljši domet npr: kona 64HWh ali Tesla3. Vse je stvar posameznika in potreb.

Če imaš dva avtomobila pri hiši, si težko predstavljam, da eden ne bi bil dovolj EV. Sploh ta, ki redno vozi ~200km v službo.

IL_DIAVOLO ::

ziga1990 je izjavil:

Bolje hibrid kokr pa bilokateri TDI


Kaj če bi nehal nabijat? Hibrid je močen v segmentu, kjer je veliko ustavljanja, torej v mestnih srediscih. Dizel je močen na avtocesti.

Ekozaver ::

Hvala vsem za predloge. EV zaenkrat ne pride v poštev. Nimam 15k gotovine na zalogi katero bi skeširal in vzel še kredit. Gotovine je cca 8k kjer bi dal polog in potem še nekaj na lizing če bi kupoval avto za do 15k, zato sem tudi omenil opcijo da bi se zadovoljil z ugodnim cenejšim. Služba ni nova, z novo pogodbo bom imel tudi pogodbo za nedoločen čas vendar se selim iz LJ zato je potreba po avtu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ekozaver ()

smacker ::

Kolko od vas, ki kričite o EV in hibridih si dejansko lasti (ali je lastilo) tako vozilo?

ziga1990 ::

^^ ne še sem pa v fazi branja Literature hibridni tehnologiji in Branje forumov kjer se zbirajo lastniki teh vozil, da zvem čim več o Toyotinih hibridih, ker imam v namenu kupit Priusa
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

BigWhale ::

andrejn je izjavil:


Realno je ta Leaf za vožnjo v službo, ki je oddaljena max 75 km. To je že 150 km. Torej imaš samo še 80 km rezerve (pri ICE ti sveti lučka za gorivo), Moraš vmes še na en opravek in moraš polniti avto. Zame je to no-go, razen če bi imeli pri hiši enega ICE in enega električnga.


Vse je odvisno od potreb OPja. Veliki vecini ljudi tak doseg zadostuje, vsekakor pa to ni za vsakogar. Pri meni so dnevi, ko naredim vec kot 200km na dan, izredno redki, takrat pa mi ni problema se vmes ustavit za pol ure.

Ferdo66 je izjavil:

Pa EV bo imel namesto kao 240km (a tudi pozimi pri -10°C Veliki kit?) le še okoli 180 km dosega...

p.s: ja vem da ni isto, ampak meni na skiroju z liion bat. pade pozimi doseg za skor polovico...


Ja, pozimi pri -10 bo dosega 180km, oziroma verjetno nekaj vec, ker lahko zjutraj startas z ogreto baterijo. Za 140km commute-a je to se vedno dovolj. Je mal risky ampak bi naceloma moglo it skozi. Ce ne mores polnit doma, potem danes EV ni vec opcija, ce ne vzames Tesle ali cesa z dovolj veliko baterijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

BigWhale ::

smacker je izjavil:

Kolko od vas, ki kričite o EV in hibridih si dejansko lasti (ali je lastilo) tako vozilo?


Zakaj bi pa moral imeti EV ali pa hibrida, da bi poznal prednosti in slabosti teh vozil?

Ferdo66 ::

BigWhale je izjavil:

andrejn je izjavil:


Realno je ta Leaf za vožnjo v službo, ki je oddaljena max 75 km. To je že 150 km. Torej imaš samo še 80 km rezerve (pri ICE ti sveti lučka za gorivo), Moraš vmes še na en opravek in moraš polniti avto. Zame je to no-go, razen če bi imeli pri hiši enega ICE in enega električnga.


Ferdo66 je izjavil:

Pa EV bo imel namesto kao 240km (a tudi pozimi pri -10°C Veliki kit?) le še okoli 180 km dosega...

p.s: ja vem da ni isto, ampak meni na skiroju z liion bat. pade pozimi doseg za skor polovico...


Ja, pozimi pri -10 bo dosega 180km, oziroma verjetno nekaj vec, ker lahko zjutraj startas z ogreto baterijo. Za 140km commute-a je to se vedno dovolj. Je mal risky ampak bi naceloma moglo it skozi. Ce ne mores polnit doma, potem danes EV ni vec opcija, ce ne vzames Tesle ali cesa z dovolj veliko baterijo.


Sem mal nerodno napisal, bil je odgovor. Mislil sem napisati, da bo imel po 5 letih še ene 180km dosega, ki pa bo pri -10 še bistveno manjši. Torej bo takrat pozimi nekje pri 150km...

737 ::

Pri nakupu električnega vozila je treba biti pozoren na to, ali ima klimatizirane (grete in hlajene) baterije. Brez tega baterije ne trajajo dolgo.

smacker ::

BigWhale je izjavil:

smacker je izjavil:

Kolko od vas, ki kričite o EV in hibridih si dejansko lasti (ali je lastilo) tako vozilo?


Zakaj bi pa moral imeti EV ali pa hibrida, da bi poznal prednosti in slabosti teh vozil?

Put your money where your mouth is ;) Or stop trolling.

strel ::

Moj CIVIC 1.4 je več kot 50% dni v garaži, ker se na srečo lahko vozim v službo s kolesom. Če bi se vozil vsak dan ~ 150 km bi šel takoj v nakup EV.

Ekonomiko ima vsak svojo, enkrat se pelji s kolesom pa povohaj svojega 10 let starega dizla kako je poceni.

anketar ::

upam, da nisi kje v lj, ker je zrak slab sploh ob jutranji konici

smacker ::

Klasična slo-tech avto tema. Peciklarji majo vedno prav :D

darkolord ::

BigWhale je izjavil:

V vsakem primeru pa, kupovati avto s 120.000km da potem v treh letih naredis se 100.000km je ze kr mal noro. Verjetno bo vecina novejsih avtomobilov bolj varcnih od pet let starih ze kr zgonjenih avtomobilov in je ze s tega vidika nesmiselno kupovati star avto.
Pri 120k ne moreš reči, da je avto ze kr zgonjen, razlika v varčnosti pa je minimalna. Mogoče ima nov avto malo močnejši motor, porabi pa tam-tam.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Utk ::

Ekozaver je izjavil:

Hvala vsem za predloge. EV zaenkrat ne pride v poštev. Nimam 15k gotovine na zalogi katero bi skeširal in vzel še kredit. Gotovine je cca 8k kjer bi dal polog in potem še nekaj na lizing če bi kupoval avto za do 15k, zato sem tudi omenil opcijo da bi se zadovoljil z ugodnim cenejšim. Služba ni nova, z novo pogodbo bom imel tudi pogodbo za nedoločen čas vendar se selim iz LJ zato je potreba po avtu.

Dacia ali pa corsa na plin. Novo ali čim novejše. Pri vsakemu rabljenemu boš v petih letih oz. to bo blizu 200 kkm menjal vse po spisku, pri novemu pač ne boš. Niti izguba vrednosti pri novemu ne bo tolk večja, ker rabljen, ko ti opraviš z njim, ne bo več vreden nič.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

bobi_palčka ::

Drugega se ne da pričakovati. Iz EVja za 38 jurjev smo prišli na Dacio za 11 jurjev brez avtoradia. Za vožnjo po avtocesti 150km dnevno. Škoda da ekofašisti ne predlagate oni Axion avtov z motorjem od mopeda. Aja, mišela svinja okolje.

Naj pubec kupi novega C-elyse, imaš vsaj nekaj od avta:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......

Za 15 pa že dobi Astro:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......

hojnikb ::

mislim, pluvas po dacii in v istem stavku priporocas celyse......
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

xyz133 ::

smacker je izjavil:

Kolko od vas, ki kričite o EV in hibridih si dejansko lasti (ali je lastilo) tako vozilo?


Nihče, to so sami teoretiki.

i3 se mi je vedno zdel zelo zanimiv dokler ga nisem imel en vikend na testu. Zdaj pa se mi vsakič ko kakšnega prehitim na AC lastnik iskreno zasmili. Da se moraš za nek razumen doseg peljat 100kmh in pri tem trpeti polvično udobje neke Dacie je res žalost. In vi predlagate človeku, ki bo delal po AC 150km dnevno EV. Jao bože :/ Edini EV, ki se spodobno pelje po AC je model S, ampak najbrž ne bo šel v 100k+ stroška.

IL_DIAVOLO ::

ziga1990 je izjavil:

^^ ne še sem pa v fazi branja Literature hibridni tehnologiji in Branje forumov kjer se zbirajo lastniki teh vozil, da zvem čim več o Toyotinih hibridih, ker imam v namenu kupit Priusa


Kaj ti pomaga branje, če ne veš kaj prebereš.

ziga1990 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

^^ ne še sem pa v fazi branja Literature hibridni tehnologiji in Branje forumov kjer se zbirajo lastniki teh vozil, da zvem čim več o Toyotinih hibridih, ker imam v namenu kupit Priusa


Kaj ti pomaga branje, če ne veš kaj prebereš.


vem kaj preberem mogoče bi ti tudi moral začeti?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
strani: « 1 2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bencin, dizel ali hibrid (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
882608 (370) neo5468
»

Poplava rabljenih dizlov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1368044 (1946) krneki0001
»

Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
694476 (1237) zobnik

Dizel apokalipsa na vidiku (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
115781780 (41942) BigWhale
»

Diesel vs. bencinar (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12010250 (6455) RedDrake

Več podobnih tem