» »

Avto za daily commute 140km

Avto za daily commute 140km

rezator ::

Če hočes ekonomično vožnjo pozabi na SUV un Crossover. Z ženo narediva cca 30 000 km do 40 000 km na leto. In sva imela ix35 (117km dizel), zdaj imava pa Passata (150km dizel). IX je žrl na avtocesti nad 7l na 100 km. Medtem, ko mi pasat 5,5. Poraba ti NE raste premo sorazmerno z hitrostjo, še sploh ne pri SUV. Če misliš imeti SUV in se ekonomično peljati po AV, potem se boš peljal 95 km/h. Se pozna pri porabi zelo. Pusti tiste podatke o porabi, ki jih navaja proizvajalec.

Je pa res, da se mi je osebno skoraj lepše peljati na malo višjem. Predvidevam da tudi tebi, ker omenjaš Duster-ja.
Some people feel the rain. Others just get wet.

Invictus ::

Sparkxl je izjavil:

Obstaja kakšen zanesljiv vir, da turbo mlinčki množično crkujejo, ali so to samo forumske bajke tistih, ki jih nimajo?

Serviserji, ki jih popravljajo in sami teh mlinčkov nimajo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

IL_DIAVOLO ::

PrihajaNodi je izjavil:

Sheteentz je izjavil:

kamiKaZaA je izjavil:

Evo 1 idealni električni avto, kateri pomoje nebo stal več kot 20k. Zraven prištej 7,5k subvencije in si na ceni: 12,5k - moja ugibanja. Zakaj? Ker je mali: 3,73m. Kar je čisto dovolj za 1 osebo do 2 osebi, da se komfortno pripelje do cilja. Ker ima malo baterijo: domet 200km. Zato pomoje bo tudi najnižja cena na trgu.

Avto pa pride na trg šele 2021.

Dacia Spring:


Notranjost pa vsa v plastiki in nekvalitetnih materialih. Avto mora biti znotraj usnjen, ostalo je za plebs.


Ce je usnje ti rit drsi sem in tja.


Imam delno usnje in sem zaliman na sedez. Ne govori spet na pamet no.

facepalm ::

Invictus je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

Obstaja kakšen zanesljiv vir, da turbo mlinčki množično crkujejo, ali so to samo forumske bajke tistih, ki jih nimajo?

Serviserji, ki jih popravljajo in sami teh mlinčkov nimajo...

Res zanesljiv vir..
Ze lep cas cakam, ce bo kdo navedel "bug", ki ga imajo skoraj vsi (verjetno celo vsi) mali turbo mlincki (vsi, kateri sem jih vozil, vkljucno z mojim trenutnim), pa ne duha ne sluha. Se pa rado govori na pamet o njihovi nezanesljivosti.
"Buga" nisem omenil, ker se bo zacel witchhunt in bo to naslednji argument, zakaj se malih turbakov ne kupuje (tako kot so sobe in egr pri dizlu).

IL_DIAVOLO ::

Saj nima veze, tisti ki je veliko na avtocesti, ga itak ne bo niti pogledal.

Kot tudi ne bo pogledal sajtrge na elektriko imenovano zoe.

Zgodovina sprememb…

Sparkxl ::

Invictus je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

Obstaja kakšen zanesljiv vir, da turbo mlinčki množično crkujejo, ali so to samo forumske bajke tistih, ki jih nimajo?

Serviserji, ki jih popravljajo in sami teh mlinčkov nimajo...


Aha, torej gre za šankovske in forumske bajke. Teh avtov je že kar nekaj, pa še 1x nisen zasledil, da bi lastnik rekel: meni je crknil.
Forumski troli, kot si sam, pa ko pes v luno: to crkuje da ne moreš verjet

WizzardOfOZ ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

PrihajaNodi je izjavil:

Sheteentz je izjavil:

kamiKaZaA je izjavil:

Evo 1 idealni električni avto, kateri pomoje nebo stal več kot 20k. Zraven prištej 7,5k subvencije in si na ceni: 12,5k - moja ugibanja. Zakaj? Ker je mali: 3,73m. Kar je čisto dovolj za 1 osebo do 2 osebi, da se komfortno pripelje do cilja. Ker ima malo baterijo: domet 200km. Zato pomoje bo tudi najnižja cena na trgu.

Avto pa pride na trg šele 2021.

Dacia Spring:


Notranjost pa vsa v plastiki in nekvalitetnih materialih. Avto mora biti znotraj usnjen, ostalo je za plebs.


Ce je usnje ti rit drsi sem in tja.


Imam delno usnje in sem zaliman na sedez. Ne govori spet na pamet no.


Ja, od švica.

facepalm je izjavil:

Invictus je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

Obstaja kakšen zanesljiv vir, da turbo mlinčki množično crkujejo, ali so to samo forumske bajke tistih, ki jih nimajo?

Serviserji, ki jih popravljajo in sami teh mlinčkov nimajo...

Res zanesljiv vir..
Ze lep cas cakam, ce bo kdo navedel "bug", ki ga imajo skoraj vsi (verjetno celo vsi) mali turbo mlincki (vsi, kateri sem jih vozil, vkljucno z mojim trenutnim), pa ne duha ne sluha. Se pa rado govori na pamet o njihovi nezanesljivosti.
"Buga" nisem omenil, ker se bo zacel witchhunt in bo to naslednji argument, zakaj se malih turbakov ne kupuje (tako kot so sobe in egr pri dizlu).


Edina slabost teh mlinčkov je glasnost mašine. Mogoče ne prvih 50k kilometrov (od novega), ampak nekje po 50k se pa orenk sliši ventile in na splošno mašino. Ampak radio tudi to preglasi.

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

Edina hihihi

fikus_ ::

Sodelavec pred nekaj leti kupil Focus Eco mlinček, bil zelo razočaran. Mestna vožnja OK, ko pa stopiš na gas, mlinček pije primerljivo drugim večjim motorjem. Ga je po kakšnem letu dal hčerki, sebi pa kupil VW 2.0

WizzardOfOZ ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Edina hihihi


Tašča vozi enega takega. Pa po 220k kilometrih narejenih s tem avtom, avto še ne kaže nekih problemov. Je glasen, spije malo več olja (še vedno manj kot bencina), ampak ji služi.

IL_DIAVOLO ::

Kaj pa tast pravi? :)

louser ::

Utk je izjavil:

In bedasti odgovori se nadaljujejo...
Zakaj zaboga ne bi kupil baterije za te km?

Ker je njihova baterija preslaba in predraga. Za tak namen imaš iz PSA grupe cenejše avtomobile z večjim dosegom

facepalm je izjavil:

Utk je izjavil:

facepalm je izjavil:

Utk je izjavil:

In bedasti odgovori se nadaljujejo...
Zakaj zaboga ne bi kupil baterije za te km?

Ker pol gre konkretno cez budget 200EUR + gorivo. Oz "alanob" je podal tako ceno, ki ne zajema baterije.
Edit: cena baterije pa je po ceniku podobna ceni najcenejse Dacie.

Ne ne gre, 10 let kredita preko eko sklada, 25 jurjev s subvencijo, pa računaj...
Pri 33,000 km letno gre na mesec vsaj 170 evrov za gorivo, če to gorivo ni elektrika.


In TI se pol peesdis nad "butastimi" odgovori? Pometi najprej pred svojim pragom.

1. OP govori o obrocnem placilu MAX 5 let, kar bi ga z morebitnim brezobrestnim kreditom od ekosklada prislo cca 420EUR/m
2. za 33kkm letno prides skozi z manj kot 150EUR/m, v kolikor se vozis na plin

Corsa-E torej. 23 čukov s subvencijo. Stroške goriva sem ti pa že naračunal. Na 5 let okrog 8 čukov ali koliko pač že. Na 10 let še več. Zdaj med bemflo za 12 čukov na obdobje 5 let ni neke razlike, na daljši rok pa je štrom cenejši.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: louser ()

nsa_ag3nt ::

fikus_ je izjavil:

Sodelavec pred nekaj leti kupil Focus Eco mlinček, bil zelo razočaran. Mestna vožnja OK, ko pa stopiš na gas, mlinček pije primerljivo drugim večjim motorjem. Ga je po kakšnem letu dal hčerki, sebi pa kupil VW 2.0

Po AC mlinčki kar lepo pijejo, pri 130 kmh okoli 8 po bc-ju (podatek za Reno 1.2 TCe 103 KM, clio grandtour).
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five

Zgodovina sprememb…

jest10 ::

nsa_ag3nt je izjavil:

fikus_ je izjavil:

Sodelavec pred nekaj leti kupil Focus Eco mlinček, bil zelo razočaran. Mestna vožnja OK, ko pa stopiš na gas, mlinček pije primerljivo drugim večjim motorjem. Ga je po kakšnem letu dal hčerki, sebi pa kupil VW 2.0

Po AC mlinčki kar lepo pijejo, pri 130 kmh okoli 8 po bc-ju (podatek za Reno 1.2 TCe 103 KM, clio grandtour).


1,2 mlinček v Rapidu pije v povprečju 5,7L/100km pri realnih 130km/h.
Meni se ne zdi glih veliko

nsa_ag3nt ::

Rapid je kot kaže bolj aerodinamičen (manjši Cx) kot napol suv reno gt.
Ali pa bc laže.
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five

Zgodovina sprememb…

jest10 ::

3,5 leta zapisov porabe ob tankanju ne laže

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jest10 ()

b3D_950 ::

To je realnost ali joke: https://www.rsl.si/ ??
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

IL_DIAVOLO ::

Mas pravo enacbo? :D

Res lepa poraba.

Zgodovina sprememb…

facepalm ::

b3D_950 je izjavil:

To je realnost ali joke: https://www.rsl.si/ ??

Realnost. Vecina (ce ne vsi) mali turbo mlincki imajo podobno (vsaj do lani) nereseno napako. LSPI. Do sedaj mi je uspelo replicirat simptome na vsakem (tce, ecoboost, puretech) mlincku, ki sem ga vozil. Vecina ljudi ne opazi rahlih "trzanj" zato misli da avto deluje kot mora (npr moja sorodnica z 110kkm na stevcu). Meni se je ta napaka potencirala in sem zato pozoren na vsak "misfire". Servisi o temu "ne vedo nic". Problem se odpravi oz prestavi z zamenjavo motorja.

jest10 ::

Tamali TSIji nimajo kakšnih opaznih težav z LSPI. Za razliko od TCEjev;)

Nalaganje svinjarije na ventilih in cukanje, ki se pojavi, ko so dovolj zapacani, je pa rak rana vseh bencinskih motorjev z direktnim vbrizgom in turbino.

KAVINSKY ::

louser je izjavil:

Corsa-E torej. 23 čukov s subvencijo. Stroške goriva sem ti pa že naračunal. Na 5 let okrog 8 čukov ali koliko pač že. Na 10 let še več. Zdaj med bemflo za 12 čukov na obdobje 5 let ni neke razlike, na daljši rok pa je štrom cenejši.


Baterija bo pa magično zdržala 10 let / 330k km / 1800+ ciklov polnjena in praznenja?

-valvoline- ::

Kia ter hyundai tudi ponujajo top p/p. Kia ima ponudbo tudi tovarniskih modelov na lpg.
Ce bi jaz danes kupoval nov avto bi skor zagotovo vzel korejca.

Zgodovina sprememb…

nsa_ag3nt ::

jest10 je izjavil:

3,5 leta zapisov porabe ob tankanju ne laže

https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...
Average 6.92 l na vzorcu 30 vozil tudi ne.

Oba imava prav.
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

Sodelavcu 5 vratni klio tce 110 konjev pije 7.5l v povprecju.

Utk ::

Isti avto lahko porabi 4 litre ali 7, tu pa ne veš koga imaš na drugi strani, tistega, ki se cijazi 70 ali 170.

-valvoline- ::

Utk je izjavil:

Isti avto lahko porabi 4 litre ali 7, tu pa ne veš koga imaš na drugi strani, tistega, ki se cijazi 70 ali 170.

Pod 6 ga mogoce spravis samo ce ga das v eco mode pa avto ne gre nikamor.

nsa_ag3nt ::

Utk je izjavil:

Isti avto lahko porabi 4 litre ali 7, tu pa ne veš koga imaš na drugi strani, tistega, ki se cijazi 70 ali 170.

Pri konstantnih 130 km/h na AC je lahko poraba samo ena +-5%.
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five

Utk ::

Ja, točno, ampak popolnoma nekoristno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

IL_DIAVOLO ::

-valvoline- je izjavil:

Sodelavcu 5 vratni klio tce 110 konjev pije 7.5l v povprecju.


Normalna poraba za dinamicnega voznika, ki ne dela guzve na prehitevalnem pasu.

Daj mu high five.

louser ::

KAVINSKY je izjavil:

louser je izjavil:

Corsa-E torej. 23 čukov s subvencijo. Stroške goriva sem ti pa že naračunal. Na 5 let okrog 8 čukov ali koliko pač že. Na 10 let še več. Zdaj med bemflo za 12 čukov na obdobje 5 let ni neke razlike, na daljši rok pa je štrom cenejši.


Baterija bo pa magično zdržala 10 let / 330k km / 1800+ ciklov polnjena in praznenja?

Ja. Če ne ti jo pa menjajo. Cene baterij niso več tako visoke. No menda pri Evropejcih.
Teala ima tiste z dražjo tehnologijo, a so njihove baterije vseeno cenejše.

a_borlak ::

facepalm je izjavil:


Bos moral malo vec napisat.
Po uradnem ceniku je najem baterije do 15kkm/leto, 104€/m. Recimo da spustijo na 75€. Torej odplacujes cca 115€ avto + 75€ najem. Avto odplacas v 10ih letih.
Ce dodamo 20€ (za neomejene km), prides na 210€/m + 50€/m elektrike.
Ok ta racunica niti ni tako slaba (ce dobis po tej ceni). Ampak mores imeti avto 10 let.


Danes še enkrat preveril, najem avta je, se pravi lizing varianta. V tem je ves kaveljc. So imeli še boljšo varianto za 2-letni najem od 120€ dalje z baterijo vred, a so zadevo ukinili, ko so ljudje množično navalili (beri v parih tednih 250 avtov).

jest10 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Sodelavcu 5 vratni klio tce 110 konjev pije 7.5l v povprecju.


Normalna poraba za dinamicnega voznika, ki ne dela guzve na prehitevalnem pasu.

Daj mu high five.


Heh... Toliko jaz ne morem imeti, pa če se še tako trudim.

Ajde šlo bi, če bi vozil 180km/h, ali če bi stalno vozil gas bo podna-žlajf-gas do podna-žlajf :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jest10 ()

Utk ::


Normalna poraba za dinamicnega voznika, ki ne dela guzve na prehitevalnem pasu.

Morda za starega zgonjenega dizla...

KAVINSKY ::

louser je izjavil:

Ja. Če ne ti jo pa menjajo. Cene baterij niso več tako visoke. No menda pri Evropejcih.
Teala ima tiste z dražjo tehnologijo, a so njihove baterije vseeno cenejše.


In koliko to stane? Že 6000€ (nekaj takega računa renault za prodajo baterije) je precej denarja za popraviti 10 let staro Corso. Boš potem še vozil 6 let, da se ti še strošek menjave baterije povrne. Z predpostavko, da boš letno prevozil 33k km... Malo preveč če-jev.

m0LN4r ::

Moje belezene meritve na sprimonitor:
Polo 2001 1.4 - Kombinirano 6,55L/100
Golf 2009 2.0 TDI - Kombinirano 5,81L
Polo 2017 1.8 GTI - Kombinirano 7,32L
Polo 2018 1.6 TDI - Kombinirano 5,21L

Kombinirano pri meni pomeni, dirkanje, Autobahn 160+ oz. pac kolko gre itn. Meni se to zdijo kr nizke stevilke, ko nisem v dirkaski volji, ce bi se na komot vozil bi bile stevilke vse za vsaj pol litra nizje, ampak jaz avte ne sparam. Vklopis pa pici misko.

Npr. moji starsi, sestra imajo se nizje porabe z istimi avti, ca. od 0,5 do 1L manj.

nsa_ag3nt je izjavil:

fikus_ je izjavil:

Sodelavec pred nekaj leti kupil Focus Eco mlinček, bil zelo razočaran. Mestna vožnja OK, ko pa stopiš na gas, mlinček pije primerljivo drugim večjim motorjem. Ga je po kakšnem letu dal hčerki, sebi pa kupil VW 2.0

Po AC mlinčki kar lepo pijejo, pri 130 kmh okoli 8 po bc-ju (podatek za Reno 1.2 TCe 103 KM, clio grandtour).
Zato se pa ne kupuje 1.2 z aerodinamiko omare za na AC, pa celo ne Reno.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

fikus_ ::

Na AC se prihrani z avtom z dobro aerodinamiko in majhno težo (zaviranje/pospeševanje). Pri velikosti motorja na kaj dosti. Če hočeš vozit z neko hitrostjo, rabiš za premagovanje zračnega upora neko moč in tu se v grobem zadeva konča.

m0LN4r ::

Jepp, pa seveda znat je treba malo vozit. Brezvezno pospesevanje in zaviranje ne pomaga pri porabi. Ce pa vozis predvidljivo, pa se veliko pozna. Vem ker poznam take, ki se med voznjo cel cas "zaletavajo" ampak celo zivljenje tako vozijo, pa ne opazijo. Pol pa je avto kriv, da veliko porabi.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

-valvoline- ::

m0LN4r je izjavil:

Moje belezene meritve na sprimonitor:
Polo 2001 1.4 - Kombinirano 6,55L/100
Golf 2009 2.0 TDI - Kombinirano 5,81L
Polo 2017 1.8 GTI - Kombinirano 7,32L
Polo 2018 1.6 TDI - Kombinirano 5,21L

Kombinirano pri meni pomeni, dirkanje, Autobahn 160+ oz. pac kolko gre itn. Meni se to zdijo kr nizke stevilke, ko nisem v dirkaski volji, ce bi se na komot vozil bi bile stevilke vse za vsaj pol litra nizje, ampak jaz avte ne sparam. Vklopis pa pici misko.

Npr. moji starsi, sestra imajo se nizje porabe z istimi avti, ca. od 0,5 do 1L manj.

nsa_ag3nt je izjavil:

fikus_ je izjavil:

Sodelavec pred nekaj leti kupil Focus Eco mlinček, bil zelo razočaran. Mestna vožnja OK, ko pa stopiš na gas, mlinček pije primerljivo drugim večjim motorjem. Ga je po kakšnem letu dal hčerki, sebi pa kupil VW 2.0

Po AC mlinčki kar lepo pijejo, pri 130 kmh okoli 8 po bc-ju (podatek za Reno 1.2 TCe 103 KM, clio grandtour).
Zato se pa ne kupuje 1.2 z aerodinamiko omare za na AC, pa celo ne Reno.

Haha, potem se vozis v vakuumu. lol. Mimo fizike ne bo slo zal, pri 160kmh lahko komot dodas se +2 litra na 100 zgornjim stevilkam. Astra pri 110kmh mi pije malo pod 5l, pri 170kmh+ pa 11+ na 100.

hojnikb ::

če maš krš od GMa, še ne pomen, da je vsak drug avto takšen.
#brezpodpisa

-valvoline- ::

mv2/2. Osnovnosolska fizika.
Audi mi je pri 200 kmh pil 15 litrov.

https://www.quora.com/By-how-much-does-...
ps
Elektricni avto pri hitrosti 180kmh+ bo prazen 3-4x hitrej k une wltp stevilke. Me prav zanima kolk je domet tesle pri 200kmh, lahko stavim da ne vec kot 120-130km.

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

Pri 160kmh je poraba vedno 2x tiste pri 90-100kmh, najbolj vpliva seveda aerodinamika, pri skatlastih avtih, enoprostorcih ter suvih lahko se bolj poskoci. Preko 160kmh poraba narasca eksponencno, pri 200kmh je spet 2x tiste pri 160kmh.

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

Meni pije okrog 8l, pa ni vazno kolko ga gonim ali sparam. No ja sparanje pri meni ne obstaja.

Zgodovina sprememb…

zmaugy ::

Poraba mojega je od tanka do tanka v povprečju 6 - 6,9 L/100 km. Po avtocesti ne vozim manj kot 140 (če je v moji moči), idealno vsaj 160 (lahko tudi več...), na normalni cesti izven naselja pa tudi nisem počasen.
Všteti tudi izleti do lokalnega trgovca in tedenski izleti na smučišča.
Avto je velik in ima 190 km. Dizel in avtomatik.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

m0LN4r ::

-valvoline- je izjavil:

mv2/2. Osnovnosolska fizika.
Audi mi je pri 200 kmh pil 15 litrov.

https://www.quora.com/By-how-much-does-...
ps
Elektricni avto pri hitrosti 180kmh+ bo prazen 3-4x hitrej k une wltp stevilke. Me prav zanima kolk je domet tesle pri 200kmh, lahko stavim da ne vec kot 120-130km.
Malo stojis na slaufu al kje je problem? Sej se pogovarjamo o povprecni porabi, kombinirano. Ne pa o tistih eni minuti, ko ti zges 180 pa gledas potovalni racunalnik.
Moje stevilke so lepo belezeni porabljeni litri in kilometri. Kdor gleda trenutno porabo na potovalnem in iz tega vlece zakljucke, se mi malo smili.

zmaugy je izjavil:

Poraba mojega je od tanka do tanka v povprečju 6 - 6,9 L/100 km. Po avtocesti ne vozim manj kot 140 (če je v moji moči), idealno vsaj 160 (lahko tudi več...), na normalni cesti izven naselja pa tudi nisem počasen.
Všteti tudi izleti do lokalnega trgovca in tedenski izleti na smučišča.
Avto je velik in ima 190 km. Dizel in avtomatik.
Za 190KM in velik avto je to zelo dobra poraba. Mocnejsi avti ze v osnovi vec porabijo, pa se lahko nekateri tu na trepalnice postavijo, ampak kak 110KM se da komot vozit s 5 litri, komot, ce pa se ga spara pa se stisne iz njega tudi 4,5. Samo seveda ne pri vsakem proizvajalcu in modelu.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

IL_DIAVOLO ::

Ko svignes 150 mimo kolarnic na desnem pasu, poraba nenadoma postane nepomembna.

facepalm ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ko svignes 150 mimo kolarnic na desnem pasu, poraba nenadoma postane nepomembna.

Tukaj res velja prepricanje, da mali turbaki, tezko dosezejo 150+?
Jaz imam namrec drugacne izkusnje. V kolikor nisi pozoren na stevec, si hitro cez 150km/h.
Je pa res, da jaz ne trzam na porabo. Ne samo na ST ampak tudi v real life.

feryz ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ko svignes 150 mimo kolarnic na desnem pasu, poraba nenadoma postane nepomembna.
Tudi ko švigneš mimo z 200+ mimo, je poraba popolnoma nepomembna.
Kar na smeh mi gre, ko vsake kvatre kakega reveža policaji ujamejo, dajo na medije in se potem cela Slovenija, kao, zgraža. V resnici so samo fouš, avta in jajc.
Zadnjič, na primer, unga siromaka pri 200 na uro. Ni dneva, da ne bi šel 250. 200 je brzina za na regionalko.

Sicer moj kuri 10,5. Pri 160 na tempomatu, pa pod 6. Pa ima preko dveh ton.

redtech ::

Na elektriko se jaz vozim 115km/h nekako najbolj optimalno za moje pojme, tovornjake hitro prehitiš, prehitevaš tudi druge avtomobile tiste s 4L porabe, da nisi zadnji :).
Baterija bo na 200k še čisto dobra, boš prej menjal avto kot baterijo ;)

-valvoline- ::

redtech je izjavil:

Na elektriko se jaz vozim 115km/h nekako najbolj optimalno za moje pojme, tovornjake hitro prehitiš, prehitevaš tudi druge avtomobile tiste s 4L porabe, da nisi zadnji :).
Baterija bo na 200k še čisto dobra, boš prej menjal avto kot baterijo ;)

Haha, pac to je max hitrost k si jo lahko privoscis da bo kej uporabnega dometa. Ena pozitiva pri ev igrac, vozilo se bo precej pocasneje. Lahko opazis ev jajca na ac, cijazijo 90-100kmh za tovornjakami v zaveterju. :V

jest10 ::

feryz je izjavil:


Kar na smeh mi gre, ko vsake kvatre kakega reveža policaji ujamejo, dajo na medije in se potem cela Slovenija, kao, zgraža. V resnici so samo fouš, avta in jajc.
Zadnjič, na primer, unga siromaka pri 200 na uro. Ni dneva, da ne bi šel 250. 200 je brzina za na regionalko.

To si se zmotil.
V resnici se samo čudijo, kako se lahko osebek s tako majhno kapaciteto možgan sploh samostojno prehranjuje in si briše rit.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: ethelred ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Stroški vzdrževanja avtov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13330899 (15083) kajetan
»

Kateri avto? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6110917 (9325) zez
»

Cene avtomobilov visoke? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15822767 (17192) KAVINSKY
»

kateri terenec do 5-6k eur diesel ? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7012985 (11337) #000000
»

avto za avtocesto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13828080 (23935) D3m

Več podobnih tem