Forum » Na cesti » Avto za daily commute 140km
Avto za daily commute 140km
Utk ::
Ne pravim, da bmw nima dobre lege ali kaj podobnega, tudi suv je zadnja oblika avta, ki ga bom kdaj kupil, globoko v penzionu, ampak jebemu mast, če se je udobno drajsat po riti v neki trojki, potem se v udobnem avtu še niste pelali. To je zanimivo malo za provozat se, vsak dan 3 ure v tem pa ne, hvala.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
hojnikb ::
kot da so drugi avti v tem rangu kaj pretirano boljsi (ce primerjamo z passati, a4, c klasa itd)... Normalno nemors pricakovat udobja S klase v tem rangu avta.
Also, novejse serije (f30, g20) so v non sport/msport ediciji precej mehki avto, vsaj za bmw standard. vsedi se v kaksnega taksnega. starejsi so bli slabs, kar se tice udobja, pa tudi sport/msport varjante imajo trse podvozje, posledicno tudi slabsa voznja na nasih cestah.
Also, novejse serije (f30, g20) so v non sport/msport ediciji precej mehki avto, vsaj za bmw standard. vsedi se v kaksnega taksnega. starejsi so bli slabs, kar se tice udobja, pa tudi sport/msport varjante imajo trse podvozje, posledicno tudi slabsa voznja na nasih cestah.
#brezpodpisa
PrihajaNodi ::
zakaj bi vzel stepway, sploh za po AC? Ce OP ni 80+ letna oseba, vzames navadnega...
Zakaj ne stepway? Masina vzdrzljiva bolj kot vsa danasnja fordova in teslina jajca.
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi
hojnikb ::
stepway je dvignjena razlicica sanderota (think wannabe crossover thingy), ravno tega noces pr AC voznji.
motorizacija je ista, tako kot pri vsaki drugi dacii
motorizacija je ista, tako kot pri vsaki drugi dacii
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
PrihajaNodi ::
Ja, sam pri karambolu je boljse da je dvignjen. Pa itak tolk kokr ma slovenija avtocest je to cisto super avto za tja. Razen ce ga ne tiscis 150...
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PrihajaNodi ()
hojnikb ::
tistih par centimetrov, kolikor je stepway dvignjen, nebo nardil nobene razlike. Bolj je bistvena konsutrukcija skoljke, kot karkoli druga
#brezpodpisa
PrihajaNodi ::
kletka in sama konstrukcija je boljsa kot pri toyoti yaris. Tistih par centimetrov kar naredi razliko verjemi ali ne.
Nevem, sam nebi vzel forda ali toyote pa ce mi placas. Stalno neke napake pa problemi.
Nevem, sam nebi vzel forda ali toyote pa ce mi placas. Stalno neke napake pa problemi.
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PrihajaNodi ()
hojnikb ::
naredi tolk razlike, da se niti ne ubadajo, da bi stvar poslal na ncap testiranje. torej razlika tocno nic.
also, tanovi yaris ma kr lepih 5 zvezdic v ncap, tako da tezko govoris, da je sandero overall bolj varen :)
also, tanovi yaris ma kr lepih 5 zvezdic v ncap, tako da tezko govoris, da je sandero overall bolj varen :)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
PrihajaNodi ::
Sem preverjjal s starejsim modelom yariske. Pa tudi sedaj ne bi vzel yarisa, voznja neudobna in totalno nepregeden pogled iz vozila. Zadnja sajba kot da je ni.
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi
rosomah ::
saj vem, da bo zdaj ha-ha-ha... ampak - jaz v vitari med A in B točko (cca 250-300 km) samo dvakrat ta zadnjo premaknem... da se mi ne vname. duster za po terenu je mislim boljši.. po AC pa se z vitaro pelaš čist ok, na ovinkih je dobr prilimana... govorim o 1,4 turbo bj 4x4... v redu zadeva (nimam fetiša o polaganju rok in glave na armaturno plastiko) navora ima pa tudi dovolj. v vrhniški klanec 4os. pa kufr gor 170km/h (ponoči pa prazna cesta!!)
m0LN4r ::
Jst nevem zakaj se tok bojite turbo benz mlinčkov, več k 130 po naših AC ne bo nikol šel, ker se vedno bmw-jevci kurčijo pa drkajo gas, bremzo. 3-3,5k obratov gre 1.0 trubo mlinček 130, fukne na 110kmh/h pa tempomat. Dizla sam pogledaš pa gre šoba al pa erg ventil, da ne omenmo, da more dpf cikle gledat pa furat dokler se ne prečist, pa ne pozab dolivat še adblue pol si pa na istem kot benz glede porabeNe bluzi.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Raptor F16 ::
Iščem najbolj ekonomično varianto za avto, ki ga bi uporabljal za dnevno pot v slubžo 140km na dan na AC. Razmišljam o novem Dacia Dusterju ali pa morda kakšen basic model Škode scael? Da je čimbolj ugodno in da se bom pač normalno peljal. Vzel bi na lizing do max 5 let, ne večkot 200 EUR na mesec.
Kaj bi priporočali?
Manjšo limuzino z dizelskim motorjem.
Ne pravim, da bmw nima dobre lege ali kaj podobnega, tudi suv je zadnja oblika avta, ki ga bom kdaj kupil, globoko v penzionu, ampak jebemu mast, če se je udobno drajsat po riti v neki trojki, potem se v udobnem avtu še niste pelali. To je zanimivo malo za provozat se, vsak dan 3 ure v tem pa ne, hvala.
Avto ti nič ne nuca, če je dvignjen. Pri vstopanju in izstopanju mogoče sicer pa vkolikor nisi invalid, ki si ne zna sedeža nastavit, vzameš limuzino z dolgo medosno razdaljo in se divi krasoti od vožnje po avtocesti. Tudi na bočni veter si praktično neobčutljiv.
PrihajaNodi je izjavil:
Ja, sam pri karambolu je boljse da je dvignjen. Pa itak tolk kokr ma slovenija avtocest je to cisto super avto za tja. Razen ce ga ne tiscis 150...
Ti kupuješ avto za zaletavanje ali za vožnjo?
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
m0LN4r ::
ne, samo nekateri se ne morete sprijaznit, da nas ne ganejo vaše kao premium karjole :)pa ti ves kolko sive je med belo in crno?
nehajte dissat peđote, renoje in ostalo, če sami nimate za premium avto in se potem duvate z značko na 318d in merđotih A/B classah. Francozi so čisto spodobni, tudi nobenih resnejših problmov ni, kot sami sanjate. Nobena ketna,šobe, egr ne bodo crknili.
V sloveniji je itak dejstvo, da ima tisti, ki vozi novo kio/renoja precej več denarja na računu od tistega, ki vozi svete nemške drvarnice.
Ce imas dosti bureka, bi znal locit kakovostne razrede pri avtih med vsakim modelom.
Ce locis samo razliko med avtom za 10k in 200k vmes pa ne, nic hudga. Tudi to se je treba mal naucit in imeti obcutek za take stvari.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
PS: Po kaksni AC se to vozte, da vas pr 130 premetava?
Pr novem Polotu na Comfort pri 130 AC tampomat na eko in zaspim polek.
Pr novem Polotu na Comfort pri 130 AC tampomat na eko in zaspim polek.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
-valvoline- ::
Skoda ima v akciji gtec modele na cng za ceno bencinskih (leon, scala, octavia). Ce se bos redno vozil v lj je to top izbira. V lj lahko tankas po 90c kg. Poraba 3-4e na 100km.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
louser ::
Jst nevem zakaj se tok bojite turbo benz mlinčkov, več k 130 po naših AC ne bo nikol šel, ker se vedno bmw-jevci kurčijo pa drkajo gas, bremzo. 3-3,5k obratov gre 1.0 trubo mlinček 130, fukne na 110kmh/h pa tempomat. Dizla sam pogledaš pa gre šoba al pa erg ventil, da ne omenmo, da more dpf cikle gledat pa furat dokler se ne prečist, pa ne pozab dolivat še adblue pol si pa na istem kot benz glede porabe
Jokes on you, moderni turbomlincki imajo ravno tako visokotlacne sobe, dvomasne vztrajnike, egr ventile (ce ni to reseno preko vvt), visokotlacne pumpe, turbino... to vse lahko crkne glihtako kot pri dizlu.
Z dpf, ce se vozis vsak dan po AC, nebos naslednjih 200-300kkm mel nobenih tezav. tezave se pojavljajo, ko ima avto 95% mestne voznje.
Adblue pri starejsih letnikih se nebo prisoten.
Peugeot je tudi električni z dobrim dosegom, na voljo bo tudi kmalu Opel Corsa-E.
good luck z 200e/mesec budgeta.
Nimaš goriva, elektrika je poceni.
Jaz bi mojega takoj menjal za električnega. Na dolgi rok si samo vedno večji minus delam z dizlom
facepalm ::
-valvoline- ::
Jst nevem zakaj se tok bojite turbo benz mlinčkov, več k 130 po naših AC ne bo nikol šel, ker se vedno bmw-jevci kurčijo pa drkajo gas, bremzo. 3-3,5k obratov gre 1.0 trubo mlinček 130, fukne na 110kmh/h pa tempomat. Dizla sam pogledaš pa gre šoba al pa erg ventil, da ne omenmo, da more dpf cikle gledat pa furat dokler se ne prečist, pa ne pozab dolivat še adblue pol si pa na istem kot benz glede porabe
Jokes on you, moderni turbomlincki imajo ravno tako visokotlacne sobe, dvomasne vztrajnike, egr ventile (ce ni to reseno preko vvt), visokotlacne pumpe, turbino... to vse lahko crkne glihtako kot pri dizlu.
Z dpf, ce se vozis vsak dan po AC, nebos naslednjih 200-300kkm mel nobenih tezav. tezave se pojavljajo, ko ima avto 95% mestne voznje.
Adblue pri starejsih letnikih se nebo prisoten.
Peugeot je tudi električni z dobrim dosegom, na voljo bo tudi kmalu Opel Corsa-E.
good luck z 200e/mesec budgeta.
Nimaš goriva, elektrika je poceni.
Jaz bi mojega takoj menjal za električnega. Na dolgi rok si samo vedno večji minus delam z dizlom
Kaj pa ce kupis dragega e ppdaljska, in drzava te naenkrat obdavci bolj kot pri dizlu? (100% scenarij) Kam si bos pol vtaknil prst?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
louser ::
Dražji od dizla ne more biti.
OP je rekel 200eur na mesec + 21 X 140km = 200 + 2940km = 200 + 29 X 4.5l dizla = 200 + 130.5l dizla = 200 eur + 157 eur = 357 eur na mesec za avto in gorivo.
Če nabavi avto za 12k na 5 let je to obrok 200 eur + v petih letih 9400 eur za gorivo. Za 22 čukov boš dobil Opel Corsa-E z všteto subvencijo. Nadaljnjih 5 let je strošek goriva podoben pri dizlu, pri električnem pa maš še enih 6 čukov prišparanega.
Več delaš kilometrov, dlje maš električnega bolj se ti splača, sploh če lahko polniš doma. V zameno za prišparano si postaviš, če imaš možnost sončno elektrarno in si future proof. Čez 10 let se voziš za đabe.
OP je rekel 200eur na mesec + 21 X 140km = 200 + 2940km = 200 + 29 X 4.5l dizla = 200 + 130.5l dizla = 200 eur + 157 eur = 357 eur na mesec za avto in gorivo.
Če nabavi avto za 12k na 5 let je to obrok 200 eur + v petih letih 9400 eur za gorivo. Za 22 čukov boš dobil Opel Corsa-E z všteto subvencijo. Nadaljnjih 5 let je strošek goriva podoben pri dizlu, pri električnem pa maš še enih 6 čukov prišparanega.
Več delaš kilometrov, dlje maš električnega bolj se ti splača, sploh če lahko polniš doma. V zameno za prišparano si postaviš, če imaš možnost sončno elektrarno in si future proof. Čez 10 let se voziš za đabe.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: louser ()
hojnikb ::
zakaj se pretvarjamo da je elektrika zastonj? Also, ce se OPju spremeni situacija in gre iz 140 na 10km na dan, se racunica za elektricarja takoj podre.
za navadne smrtnike je nek normalen rang avta (ala golf, passat) precej bolj fleksibilen dizl kot elektricar.
za navadne smrtnike je nek normalen rang avta (ala golf, passat) precej bolj fleksibilen dizl kot elektricar.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
pegasus ::
hojnikb ::
zakaj se pretvarjamo da je elektrika zastonj?Zato, ker se pretvarjamo, da fosilna goriva sadijo rožice po celem planetu.
In tvoji prdci resujejo planet :)
Ce ze delamo neke primerjave, naj bojo vsaj na mestu. In z avti, ki so dobavljivi navadnim smrtnikom (da te spet nebomo poslusal o tvoji apteri)
PrihajaNodi je izjavil:
Vzdrzevanja pri e-avtih ni?
nene, to samo filas in vozis...
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
PrihajaNodi ::
Izpustil je najdrazji del. vzdrzevanje, kaj ce baterija crkne po garanciji?
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi
facepalm ::
Corsa-e bo/je bolj okoli 25k€.
Vseeno bo porabila okoli 1.5€/100km, 100tce lpg pa okoli 4.5€.
Torej 3€/100km (cca 4.5€/dan) razlike v porabi. x11mesecev po 21 dni = 1.040€ letne razlike v prid Corsi-e.
Nakupna cena: najcenejsa corsa-e recimo 23.000€, najcenejsa dacia lpg: 9.500€ (oba s komercialnimi popusti).
Razlika je 13.500€ v prid lpg.
Torej elektrika profitira v cca 13ih letih.
Izracun "drage" izvedenke Dacie (kataloska cena), brez popustov, proti nerealno poceni Corsi-e pac ni fer. El energija pa tudi ni zastonj.
Vseeno bo porabila okoli 1.5€/100km, 100tce lpg pa okoli 4.5€.
Torej 3€/100km (cca 4.5€/dan) razlike v porabi. x11mesecev po 21 dni = 1.040€ letne razlike v prid Corsi-e.
Nakupna cena: najcenejsa corsa-e recimo 23.000€, najcenejsa dacia lpg: 9.500€ (oba s komercialnimi popusti).
Razlika je 13.500€ v prid lpg.
Torej elektrika profitira v cca 13ih letih.
Izracun "drage" izvedenke Dacie (kataloska cena), brez popustov, proti nerealno poceni Corsi-e pac ni fer. El energija pa tudi ni zastonj.
hojnikb ::
po 13 letih bo tut corsa zgubila nekaj dosega (degradacija pa to, zaradi kilometrine) kar ti lahko pri taki kilometrini pozim ze predstavlja problem.
#brezpodpisa
IL_DIAVOLO ::
Dražji od dizla ne more biti.
OP je rekel 200eur na mesec + 21 X 140km = 200 + 2940km = 200 + 29 X 4.5l dizla = 200 + 130.5l dizla = 200 eur + 157 eur = 357 eur na mesec za avto in gorivo.
Če nabavi avto za 12k na 5 let je to obrok 200 eur + v petih letih 9400 eur za gorivo. Za 22 čukov boš dobil Opel Corsa-E z všteto subvencijo. Nadaljnjih 5 let je strošek goriva podoben pri dizlu, pri električnem pa maš še enih 6 čukov prišparanega.
Več delaš kilometrov, dlje maš električnega bolj se ti splača, sploh če lahko polniš doma. V zameno za prišparano si postaviš, če imaš možnost sončno elektrarno in si future proof. Čez 10 let se voziš za đabe.
In potem ko je treba kupit drugo baterijo, greš na rdeči križ po sok in sendvič, na hrbet pa si nalimaš "proud EV owner".
facepalm ::
Renault ima to dobro urejeno.
Ce zelis EV ampak noces poceni voznje, ti dajo baterijo v najem, da se vozis za enako oz malo vec €/km, kot z bencincem:)
Ce zelis EV ampak noces poceni voznje, ti dajo baterijo v najem, da se vozis za enako oz malo vec €/km, kot z bencincem:)
Raptor F16 ::
Corsa-e bo/je bolj okoli 25kEUR.
Vseeno bo porabila okoli 1.5EUR/100km, 100tce lpg pa okoli 4.5EUR.
Torej 3EUR/100km (cca 4.5EUR/dan) razlike v porabi. x11mesecev po 21 dni = 1.040EUR letne razlike v prid Corsi-e.
Nakupna cena: najcenejsa corsa-e recimo 23.000EUR, najcenejsa dacia lpg: 9.500EUR (oba s komercialnimi popusti).
Razlika je 13.500EUR v prid lpg.
Torej elektrika profitira v cca 13ih letih.
Izracun "drage" izvedenke Dacie (kataloska cena), brez popustov, proti nerealno poceni Corsi-e pac ni fer. El energija pa tudi ni zastonj.
Tista corsa je tak sekret
...
Sorry, mercedesa A z renaultovim dizlom bi mu takoj priporočil, če se o takem budgetu pogovarjamo.
Kot prvo bo vsaj imel lepo narejen avtomobil
Drugo, s tistim renaultovim motorjem ni nič narobe
Avto je kompakten in šparoven
Ceno bo bolje držal od Corse, kar lahko upoštevaš pri amortizaciji
...
Vsaj nasmejalo se ti bo, ko se boš vsedel not.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
KAVINSKY ::
Megan / Skala / Tipo - vsi z dizel motorji, v takem vrstnem redu.
OP, razmišljaj o prevozi.org, da privarčuješ na stroških.
Ne nasedati o hibridnih/električnih mokrih sanjah nekaterih. Potem pa dnevno vidiš genialce v Yarisih hibrid, kako cincajo za šleparji med Koprom in Ljubljano.
OP, razmišljaj o prevozi.org, da privarčuješ na stroških.
Ne nasedati o hibridnih/električnih mokrih sanjah nekaterih. Potem pa dnevno vidiš genialce v Yarisih hibrid, kako cincajo za šleparji med Koprom in Ljubljano.
borut_p ::
Jaz sem imel cliota. Ko sem se moral vozit Lj-Mb vsak dan, sem ga po enem tednu prodal in kupil vecji avto. Clio je enostavno premajhen za dolge voznje, po dolocenem casu te vse boli.
Verjetbo bi bil kaksen megan bolj udoben, PSA skupina naj bi bila se sploh 'mehka'.
Za voznjo po AC je bmw bz, prav tako ostale znacke.
Verjetbo bi bil kaksen megan bolj udoben, PSA skupina naj bi bila se sploh 'mehka'.
Za voznjo po AC je bmw bz, prav tako ostale znacke.
m0LN4r ::
Zakaj ne menjas? Ti ga ne menjajo zastonj?Jst nevem zakaj se tok bojite turbo benz mlinčkov, več k 130 po naših AC ne bo nikol šel, ker se vedno bmw-jevci kurčijo pa drkajo gas, bremzo. 3-3,5k obratov gre 1.0 trubo mlinček 130, fukne na 110kmh/h pa tempomat. Dizla sam pogledaš pa gre šoba al pa erg ventil, da ne omenmo, da more dpf cikle gledat pa furat dokler se ne prečist, pa ne pozab dolivat še adblue pol si pa na istem kot benz glede porabe
Jokes on you, moderni turbomlincki imajo ravno tako visokotlacne sobe, dvomasne vztrajnike, egr ventile (ce ni to reseno preko vvt), visokotlacne pumpe, turbino... to vse lahko crkne glihtako kot pri dizlu.
Z dpf, ce se vozis vsak dan po AC, nebos naslednjih 200-300kkm mel nobenih tezav. tezave se pojavljajo, ko ima avto 95% mestne voznje.
Adblue pri starejsih letnikih se nebo prisoten.
Peugeot je tudi električni z dobrim dosegom, na voljo bo tudi kmalu Opel Corsa-E.
good luck z 200e/mesec budgeta.
Nimaš goriva, elektrika je poceni.
Jaz bi mojega takoj menjal za električnega. Na dolgi rok si samo vedno večji minus delam z dizlom
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Klemzz ::
Sam sem uzel Civica 1.6 dizl, ker dnevno delam 200km. Kupil sem sicer rabljenega, starega 4 leta. Glede na povprečno hitrosti na naših cestah in gužvi imam v 23.000km realno povprečno porabo 3,95L/100km, potovalni računalnik kaže 2dl manj.
*v račun sem dal A4 AR 2010, praktično ključ za ključ
Elektirčni avtomobili pridejo meni v poštev, ko boš dobil solidnega za 25.000e in dosegom 600km.
*v račun sem dal A4 AR 2010, praktično ključ za ključ
Elektirčni avtomobili pridejo meni v poštev, ko boš dobil solidnega za 25.000e in dosegom 600km.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Klemzz ()
mirancar ::
Ko že premišluješ o novemu dacii sandero, ti povem iz prve roke da je avto za tvoj daily 140km preglasen za na AC. Mam ga jaz in delam daily 65km. Še 1 leto nazaj je bil 8200 eur, z popustom 7800 eur. Tako da morda tud ni najbol optimalno če kupuješ zdaj ko so ga podražil.
Je definitivno najcenejša opcija, sam boš trpel.
Pomojem rabiš novega dizla, lahk pa probaš srečo z rabljenim. Po mojih izračunih če avto redno voziš ne profitiraš z nakupom rablenga, samo stroški so skozi cajt drugače razporejeni. Na žalost zna bit tvoj budget prenizek, če sem prav zračunal si lahko privoščiš nov avto ranga 10.000 eur.
Glede nato da boš v avtu praktično živel dober del svojega življenje, razmisli o:
- povečanju budgeta za tišji avto (ene 15.000 bi pomoj že šlo čez)
- zamenjavi službe
- selitvi bližje
Je definitivno najcenejša opcija, sam boš trpel.
Pomojem rabiš novega dizla, lahk pa probaš srečo z rabljenim. Po mojih izračunih če avto redno voziš ne profitiraš z nakupom rablenga, samo stroški so skozi cajt drugače razporejeni. Na žalost zna bit tvoj budget prenizek, če sem prav zračunal si lahko privoščiš nov avto ranga 10.000 eur.
Glede nato da boš v avtu praktično živel dober del svojega življenje, razmisli o:
- povečanju budgeta za tišji avto (ene 15.000 bi pomoj že šlo čez)
- zamenjavi službe
- selitvi bližje
zobnik ::
Kupiš bencinarja in ga daš predelat na plin. Dizl te pride dražje, tisto razliko vložiš v plinski sistem. Poraba bo 10-15% višja kot ne bencin, sicer pa sam opažam, da to ravno ne drži ali voziš ekonomično ali dobesedno dirkaš je poraba pri plinskih mlinčkih od 7-8l. Pri bencinarju bi blo med 7-10l.
Pa seveda vgradiš tank vsaj 60l, da ne boš vsak drugi/tretji dan na lpg črpalki.
Sicer pa dizl ne bo nikoli isto kuril kot plin, pri plinu je prihranek večji.
Pa seveda vgradiš tank vsaj 60l, da ne boš vsak drugi/tretji dan na lpg črpalki.
Sicer pa dizl ne bo nikoli isto kuril kot plin, pri plinu je prihranek večji.
IL_DIAVOLO ::
Lpg je isti drek kot elektrika. Premalo razširjeno in predvsem rizicno, ce ni serijsko. Torej se slabše od elektrike.
facepalm ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Lpg je isti drek kot elektrika. Premalo razširjeno in predvsem rizicno, ce ni serijsko. Torej se slabše od elektrike.
Malo na pamet spet?
zobnik ::
G1 plinski k so ga vgrajeval 10 let nazaj je firma nate*nila številne ljudi. Vse žive napake so se jim pojavljale, seveda so nekateri o tem pisal po forumih.
Drugač kar ni G1 dela normalno.
Drugač kar ni G1 dela normalno.
facepalm ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Vidimo ja, zato pa je toliko crpalk ker je tako razširjeno.
NOT
Dovolj razsirjeno, da se lahko po celi SLO vozis brezskrbno. V tujini pa je situacija dosti boljsa.
mirancar ::
a nimaš v avtu na LPG tudi tank za bencin in se pelješ normalno na bencin v primeru da ti ne rata pridet do plina?
WizzardOfOZ ::
OP, kar novo dacio duster vzami. V vsakem vremenu in v vseh razmerah na cesti se pelješ udobno, sediš visoko in imaš dober pregled nad cesto in ostalimi udeleženci, redno servisiranje je dost poceni, pa na splošno ti avti zelo malo crkujejo. Veliko manj kot pregovorno kvalitetno narejena nemška vozila.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
PrihajaNodi ::
WizzardOfOZ je izjavil:
OP, kar novo dacio duster vzami. V vsakem vremenu in v vseh razmerah na cesti se pelješ udobno, sediš visoko in imaš dober pregled nad cesto in ostalimi udeleženci, redno servisiranje je dost poceni, pa na splošno ti avti zelo malo crkujejo. Veliko manj kot pregovorno kvalitetno narejena nemška vozila.
Tako je
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi
hojnikb ::
v dusterju se peljes udobno? razn ce so z tem novim modelom kj hudo spremenil, je to dalec od udobja
#brezpodpisa
aiko ::
Raje novega cliota za ta dnar, tudi vozi se lepše. Komfort, sedeži, podvozje v 318d je na nivoju tomo vinkovič letnik 57.
reče nekdo, ki vozi avto na nivoju in ni zadovoljen samo z neko značko na havbi. Zato pa vzameš raje cliota, je več komforta v vožnmji in opreme od 318d.
ne serite z wannabe premium jajci, če hočete premium, pejte 3 razrede višje pogledat kaj je to premium. 318d je šajtrga za ljudi, ki jim je vozit renoja pod "častjo".
:D
LOL. Clio se vozi konkretno slabše kot 3er, ker je že v osnovi eno klaso nižje. Poleg tega ima pol manj zvočne izolacije kot 3er, manj prostora in slabšo lego na cesti.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Stroški vzdrževanja avtov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 33672 (17856) | kajetan |
» | Kateri avto? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12387 (10795) | zez |
» | Cene avtomobilov visoke? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 26012 (20437) | KAVINSKY |
» | kateri terenec do 5-6k eur diesel ? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13745 (12097) | #000000 |
» | avto za avtocesto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 30020 (25875) | D3m |