» »

Kateri avto za 7000€

Kateri avto za 7000€

1
2
»

hojnikb ::

to je mozno ja, ker e9x je dobil do facelifta iste motorje kot e46 fl.
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

Siddh ::

hojnikb je izjavil:

eh niti slučajno ni res. z F3x/G2x serijo se da kamot spustit pod 5L pri AC omejitvah. Po ročno izmerjeni porabi seveda.
In nič nenormalnega ni, da se z penzionarsko vožnjo ti motorji spuščajo pod 4L. Poskusi to z E46...
Ampak primerjat megana z 3er je tut mal tko. Primeraj z 1er 116D, če že.


Kaj boš primerjal megana z 1er. Pol manjši avto, je pa pač BMW. Pelji odrasle na zadnji klopi v enki, jim ne bo nič bolje ko v starem cliotu. Debata je bila, da so eni ponujali bmw trojke, na drugi strani pa megane, mazde 3. In sem pokazal razliko in prednosti. BMW pač ni smotrn nakup, če nimaš namena metat denarja v vzdrževanje, samo za to da se pohvališ z BMWjem in da doživiš neprimerljiv "užitek v vožnji". Ki ga v 116d itak ni nič več kot v navadnem golfu. Če že gledamo trenutno porabo, pa se da z meganom peljat 130 z 3.5 L/100 km. Če odčitaš tisto najnižjo številko ko skače za par litrov gor dol. Verjamem da je na BMW isto. Trenutna poraba ni merodajna v nobenem primeru.
Mam megana becninarja in če pri 140 spremljam porabo skače od 7 do 9 L/100 km. Povprečje pa sem imel nekaj pod 7, ko sem še 3/4 poti prevozil po avtocesti.


Utk ::

Haha, 5 litrov pri 130, vi pa ste za hece. Kako imajo potem povprečje 5,5, se vozijo 200 po avtocesti?

hojnikb ::

ne, vozijo se se kaj druga kot po AC. In z mestno ter stop&go voznjo pride potem povprecje visje, jasno.
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

Kvinta ::

Je mel kolega mercedes 220 dizl pa je avto pil 5-5,5l po avtocesti če se je peljal 110-120kmh to je blo ,ko je bil avto prazn in samo on not,
A.C.A.B

hojnikb ::

Siddh je izjavil:

hojnikb je izjavil:

eh niti slučajno ni res. z F3x/G2x serijo se da kamot spustit pod 5L pri AC omejitvah. Po ročno izmerjeni porabi seveda.
In nič nenormalnega ni, da se z penzionarsko vožnjo ti motorji spuščajo pod 4L. Poskusi to z E46...
Ampak primerjat megana z 3er je tut mal tko. Primeraj z 1er 116D, če že.


Kaj boš primerjal megana z 1er. Pol manjši avto, je pa pač BMW. Pelji odrasle na zadnji klopi v enki, jim ne bo nič bolje ko v starem cliotu. Debata je bila, da so eni ponujali bmw trojke, na drugi strani pa megane, mazde 3. In sem pokazal razliko in prednosti. BMW pač ni smotrn nakup, če nimaš namena metat denarja v vzdrževanje, samo za to da se pohvališ z BMWjem in da doživiš neprimerljiv "užitek v vožnji". Ki ga v 116d itak ni nič več kot v navadnem golfu. Če že gledamo trenutno porabo, pa se da z meganom peljat 130 z 3.5 L/100 km. Če odčitaš tisto najnižjo številko ko skače za par litrov gor dol. Verjamem da je na BMW isto. Trenutna poraba ni merodajna v nobenem primeru.
Mam megana becninarja in če pri 140 spremljam porabo skače od 7 do 9 L/100 km. Povprečje pa sem imel nekaj pod 7, ko sem še 3/4 poti prevozil po avtocesti.

Oba spadata v C segment, ceprav je prostorsko megan mogoce vecji. Ceprav z novo F40 serijo ni nic kaj vecjih razlik, sedaj ko so sli na fwd platformo. Ni pa seveda karavana, tako da tukaj je pac megan.
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

Siddh ::

Utk je izjavil:

Haha, 5 litrov pri 130, vi pa ste za hece. Kako imajo potem povprečje 5,5, se vozijo 200 po avtocesti?

Saj to pravim, eni gledajo trenutno porabo, čakajo da skoči na neko absurdno nizko število, potem pa pravijo da se da z BMW dizlom peljat 130 kmh z 4 litri porabe.
Trenutna poraba preveč skače da je merodajna.


Utk ::

Hojnik, dej ne bluzi. Ostala vožnja ti ne more zvišat povprečja nad tem, ki ga imaš pri 130 na avtocesti. Kar zračunaj kolk ur se bi moral vozit po mestu, da bi za pol litra zvišal povprečje, ki si ga naredil v 45 minutah po avtocesti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Siddh ::

Kvinta je izjavil:

Je mel kolega mercedes 220 dizl pa je avto pil 5-5,5l po avtocesti če se je peljal 110-120kmh to je blo ,ko je bil avto prazn in samo on not,


To še je skoraj realno. Parkrat sem peljal enoprostra bencinarja po avtocesti. Mislim da 90 KM. Pri 100 kmh je bila poraba 8-9 litrov, pri 130 14 L/100km. Nad 100 kmh začne poraba močno naraščat.

hojnikb je izjavil:


Oba spadata v C segment, ceprav je prostorsko megan mogoce vecji. Ceprav z novo F40 serijo ni nic kaj vecjih razlik, sedaj ko so sli na fwd platformo. Ni pa seveda karavana, tako da tukaj je pac megan.


No v novem še nisem bil. V starem, mislim da letnik 2010, sem se enkrat peljal kot sovoznik pa je avto majhen, primerljiv s cliom. Spredaj je dovolj prostora, zadaj pa nič. Pri BMWjih dolge havbe jemljejo prostor, običajni avti na prednji pogon imajo kratke havbe in dolge kabine. Zato pa je v meganu karavanu več prostora kot v trojki karavan. Avto je sma po sebi daljši, pa še havba jemlje manj prostora za kabino.


Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Siddh ()

hojnikb ::

Utk je izjavil:

Hojnik, dej ne bluzi. Ostala vožnja ti ne more zvišat povprečja nad tem, ki ga imaš pri 130 na avtocesti. Kar zračunaj kolk ur se bi moral vozit po mestu, da bi za pol litra zvišal povprečje, ki si ga naredil v 45 minutah po avtocesti.

seveda ti dvigne. In kje je receno da se vozis recimo pol tanka po AC?

Js sedaj v zimskih mesecih z mestno voznjo (30-35kmh povprecne hitrosti) zlezem cez 7L. Ko pride poletje oz. je vec vozenj po AC je pa to blizje 5-6l, odvisno seveda od deleza AC vozenj.

Siddh je izjavil:

Kvinta je izjavil:

Je mel kolega mercedes 220 dizl pa je avto pil 5-5,5l po avtocesti če se je peljal 110-120kmh to je blo ,ko je bil avto prazn in samo on not,


To še je skoraj realno. Parkrat sem peljal enoprostra bencinarja po avtocesti. Mislim da 90 KM. Pri 100 kmh je bila poraba 8-9 litrov, pri 130 14 L/100km. Nad 100 kmh začne poraba močno naraščat.

hojnikb je izjavil:


Oba spadata v C segment, ceprav je prostorsko megan mogoce vecji. Ceprav z novo F40 serijo ni nic kaj vecjih razlik, sedaj ko so sli na fwd platformo. Ni pa seveda karavana, tako da tukaj je pac megan.


No v novem še nisem bil. V starem, mislim da letnik 2010, sem se enkrat peljal kot sovoznik pa je avto majhen, primerljiv s cliom. Spredaj je dovolj prostora, zadaj pa nič. Pri BMWjih dolge havbe jemljejo prostor, običajni avti na prednji pogon imajo kratke havbe in dolge kabine. Zato pa je v meganu karavanu več prostora kot v trojki karavan. Avto je sma po sebi daljši, pa še havba jemlje manj prostora za kabino.

v tem je kec nove 1ke. To ni vec 3ka, ki je uzad zmanjsana, ampak MINI, ki je nalispan z BMW navlako. Torej cist obicajn fwd, tranzversno postavljen motor...
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

solatko ::

hojnikb - Nikoli ne porabiš toliko denarja za servise, kolikor ti na posameznem avtu pade vrednost v nekaj letih na novem avtomobilu. Če kupi 10 let starega BMW-ja, enega od tistih dveh zgoraj, ne bo nikoli zgubil 5-6k€ na servisih in še vozil se bo veliko bolje, kot v novih poceni garah. Ti povem iz prve roke, saj samo zaradi tega, nisem nikoli imel novega vozila, temveč vedno dobro ohranjene avte višjega razreda, z njimi pa sem delal med 60-100kkm/letno.
Pazit moraš samo na to, da ti pravi avto izbere dober poznavalec rabljenih avtomobilov, tudi, če kakšnega jurja zasluži zato, se splača.
Delo krepa človeka

Utk ::

seveda ti dvigne. In kje je receno da se vozis recimo pol tanka po AC?

Kje je pa rečeno, da se voziš pol tanka po mestu? Jaz če preverim za vsak avto, ki sem ga kdaj imel na spritmonitor, noben nima tam povprečja nižjega kot ima porabo pri 130.

hojnikb ::

solatko je izjavil:

hojnikb - Nikoli ne porabiš toliko denarja za servise, kolikor ti na posameznem avtu pade vrednost v nekaj letih na novem avtomobilu. Če kupi 10 let starega BMW-ja, enega od tistih dveh zgoraj, ne bo nikoli zgubil 5-6kEUR na servisih in še vozil se bo veliko bolje, kot v novih poceni garah. Ti povem iz prve roke, saj samo zaradi tega, nisem nikoli imel novega vozila, temveč vedno dobro ohranjene avte višjega razreda, z njimi pa sem delal med 60-100kkm/letno.
Pazit moraš samo na to, da ti pravi avto izbere dober poznavalec rabljenih avtomobilov, tudi, če kakšnega jurja zasluži zato, se splača.

argument izgube cene je debiln. To je bistveno samo ko in ce avto prodas. Do takrat je irelavanten podatek.
Bo pa ena 10k vredna dacia % zgubila precej manj vrednosti kot recimo bmw 3er v 5/10tih letih. Sploh bavarci v 3/5er segmentu so znani potem, da jim strasansko pada cena.

In ja, hitr se ti lahko v recimo 5tih letih nabere za par jurjov izrednih servisov. Recimo za 3er prejsne generacje lahk kamot fases fuc volansko letev (jurja kamot), CP4 crpalko (od 500e dalje), veriga (ce preventivno menjas okoli 800-1000e, ce ne, je prakticno totalka). Poleg seveda vseh zanih dizlskih obrabljivih delov kot je vztrajnik, turbo, sobe itd...
Taksen avto kupis, ce si ga zelis in da vec, kaj lahko pricakujes. Dodatn bonus je tudi, ce se znas sam cesa lotit. So pa glih zaradi ogromnega padca dober value for money, sploh ce primerjas z drugimi nemci istega ranga.
Ni pa to tip avto za nekoga, ki hoce tankaj in vozi za minimaln strosek. Nikol bil, nikol nebo
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

solatko ::

hojnikb - Redni servisi in tankaj in vozi, nikoli niti enega problema z, ob nakupu novega, dokaj visoki ceni. Dobival take z 200-300kkm večioma voženi na AB, službeni z enim voznikom, rednimi servisi na pooblaščenem servisu,... nikoli najmanjšega problema.
Niso to rabljeni clio-ti, pri katerih nikoli ne veš, kaj bo na naslednjih 100-ih km crknilo.
Sicer pa Lexus, Toyota Carina, .... Mazda 6 (velik požeruh), vse berez okvar, samo reden servis.
Delo krepa človeka

hojnikb ::

ce imas sreco ja. Ce pa nimas, lahko dobis pa primerek z 700kkm z 180kkm na stevcu in menjujes vse po vrsti naslednjih 5 let. Sansa, da se ti to nardi pr novem avtu, je precej precej manjsa, dokler je pa v garanciji, je pa itk vseen.

mogoce kaksna dacia eco-g zgleda na prvi pogled debilno, ampak ko pogledas Cost of owenrship za naslednjih 10 let + izguba vrednosti, bo pa le ta sigurno na strani dacie kot pa kaksnega BMWja ali MBja. 15 let star BMW ali MB bo vreden blizu nule, 10 let stara dacia bo pa se vedno dovolj za polog pri novem avtu. Rinse and repeat.
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

solatko ::

hojnikb - V srečo moraš vlagat, sama od sebe težko pride. Avte mi izbira odličen kolega, jaz pa skrbim za njegovo računalniško opremo. Je vkv mehanik, delal veliko let v Mercedes-u, od kar je prišel nazaj domov pa samo še prekupčuje z avtomobili, praviloma višjega razreda, zna pa pravilno in realno ocenit tudi druge avtomobilske znamke, skratka, njemu bo le težko kdo podtaknil kukavičje jajce in to je garancija, da se boš vedno tankal in vozil.
Seveda sem gledal na pravočasne servise, ne tako kot večina, ki tak avto goni dve, tri leta, brez preverjanja olja, potem pa jih dobro operejo, zloščijo in prodajo, kot odlično ohranjene, z "realnimi" km in poštempljano servisno knjigo.

Ko kupiš tak avto, si si pa naredil štalo in po navadi so še 2x dražji, kot je realna vrednost.
Sem bil parkrat zaraven, ko sva šla pogledat avto, za katerega je hotel model 15k€, ga je na brzino pogledal, mu povedal kaj vse je treba poštimat in mu ponudil 3k€, še bolje pa je, ko se taka podrtija najde v priznani slovenski trgovini z rabljenimi avti, za 20k€ pa še manj km.
Delo krepa človeka

hojnikb ::

pozabljas, da te moznosti 99% ljudi zal nima. Kupi potem pac random avto z "180kkm" pri lokalnem celjskem dilerju.
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

solatko ::

hojnikb - Vsak ima tako možnost, zato sem napisal, da gre lahko po prijateljski bazi ali kak jurček več, samo na pri je treba it nekajkrat.

Poleg tega imaš ogromno mehanikov pa le redko kdo poišče informacije pri njih, tudi oni si dovolj spoznajo na avte, sploh, če so popoldanci.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

hojnikb ::

nazalost 99% nima taksnih prijateljov, niti mehanikov, se manj pa iznadljivosti. Zal zivis prevec v svojem bubblu, da bi razumel mindset tipicnih buyerjov rabljenih avtov.
Zato je za taksne bolje seksirat nekaj vec za nov avto nizjega ranga, sploh ce long term gledajo na vsak evro.
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

solatko ::

hojnikb - Jaz bi to znižal na kakšnih 30% in tistim ne preostane drugega, kot, da kupijo nov avto z garancijo. Veliko ljudi ima mehanike v družini, saj to niti ni tako redek poklic, drugo je, kakšne odnose imajo z njimi. Veliko ljudi vozi popravljat pod kozolec,....
Je pa res, da se veliko ljudi ne znajde ali pa jim je pod čast priznati, da kakšne stvari ne znajo in to zaupati znancu, prijatelju in za to tudi nekaj prispevati.
Ko kupujem meso, se pozanimam pri mesarju, ne peku ali bufetu, za pralni stroj mi je dovolj mnenje dveh ali treh prodajalcev, za kvaliteto rabljenega avta pa priznam, da sem analfabet in bi me hitro nategnili.
Delo krepa človeka

techfreak :) ::

Nimam mehanika v druzini, niti ne poznam nobenega, kot verjetno velja za vecino ljudi. Kje tocno lahko najdem nekoga, ki mi za jurcka pomaga najti avto, in me ne bo nategnil?

hojnikb ::

Je pa res, da se veliko ljudi ne znajde ali pa jim je pod čast priznati, da kakšne stvari ne znajo in to zaupati znancu, prijatelju in za to tudi nekaj prispevati.


bravo, opisal si 99% general populacje. Zal, realnost je taksna.
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

solatko ::

Glede na to, da poznam ogromno ljudi od 15-100 se pač ne morem strinjat s tem procentom, jih je pa veliko. Saj je pri računalnikih podobno, kupujejo za nekaj let, ko jim daš informacijo pa kupijo nekaj čisto drugega in čez leto ali dve jamrajo, tako pač je in vedno se dobro služi na budalah.
Delo krepa človeka

hojnikb ::

ko vidis, kako cvetijo rabljeni avtodilerji in v 03 obmocju nastajajo tudi, ko je lockdown in korona, ves, da je idiotov ogromno.
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

solatko ::

Saj je prav.
Delo krepa človeka

Blinder ::

99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Ryzen 2200G gtx 970 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

facepalm ::

A ni malo predrag za Hyundaia l.06 s 300kkm? Oprema gor dol, za ta denar dobis 4 leta novejsega i30 s 100kkm manj.

solatko ::

facepalm - Spet primerjaš zelje z jabolkami, najprej poglej cenovne razrede, potem daj primerjalni nasvet Sonata in i30 je 4.razrede razlike.
Delo krepa človeka

solatko ::

Primerjaš lahko Sonato z Lexus 200, BMW5, MB E, VW pasat, Škodo Superb,....
Delo krepa človeka

facepalm ::

bmw 5 in meca E? yeah right :)))
passatov pa je ko peska za tak denar. vecina bi vzela passata. Sonato bi vzel ljubitelj znamke oz, ce bi bila (tako kot v salonu), konkretno cenejsa od Passata.
in ja.. preden se zacnes napihovat, sem zvozil kar nekaj Passatov in tudi nekaj Sonat tistega letnika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

Utk ::

Aha, zdaj je pa jasno kakšne avte visokega razreda je solatko vozil, ki so stali novi 70,000 evrov (ali pa mark, kaj bi komplicirali za 2x gor al dol). Rabljene hyundaije.

Blinder ::

facepalm je izjavil:

Sonato bi vzel ljubitelj znamke oz, ce bi bila (tako kot v salonu), konkretno cenejsa od Passata.
in ja.. preden se zacnes napihovat, sem zvozil kar nekaj Passatov in tudi nekaj Sonat tistega letnika.


Kaj ima passat boljsega od sonate?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Ryzen 2200G gtx 970 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Raptor F16 ::

Blinder je izjavil:

facepalm je izjavil:

Sonato bi vzel ljubitelj znamke oz, ce bi bila (tako kot v salonu), konkretno cenejsa od Passata.
in ja.. preden se zacnes napihovat, sem zvozil kar nekaj Passatov in tudi nekaj Sonat tistega letnika.


Kaj ima passat boljsega od sonate?


Tehniko.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

facepalm ::

Blinder je izjavil:

facepalm je izjavil:

Sonato bi vzel ljubitelj znamke oz, ce bi bila (tako kot v salonu), konkretno cenejsa od Passata.
in ja.. preden se zacnes napihovat, sem zvozil kar nekaj Passatov in tudi nekaj Sonat tistega letnika.


Kaj ima passat boljsega od sonate?

Renomé

Benny123 ::

Ej kok so pa men grdi te BMW ji noro ej. Ma ne kupim ga pa če mi da un nemc še 5 jurjev popusta. To je avto za totalne mega čapce, poleg tega je izjemno utesnjen, neprostoren, vetrobransko steklo je veliko kot od Renault 4, neudoben in obupno nezanesljiv. Primerjati ga z Audiji ali Mercedesi je smešno, ker razen močnih motorjev je vse ostalo povprečno.

WizzardOfOZ ::

techfreak :) je izjavil:

Nimam mehanika v druzini, niti ne poznam nobenega, kot verjetno velja za vecino ljudi. Kje tocno lahko najdem nekoga, ki mi za jurcka pomaga najti avto, in me ne bo nategnil?


Kakšen avto bi pa rad?

Raptor F16 je izjavil:

Blinder je izjavil:

facepalm je izjavil:

Sonato bi vzel ljubitelj znamke oz, ce bi bila (tako kot v salonu), konkretno cenejsa od Passata.
in ja.. preden se zacnes napihovat, sem zvozil kar nekaj Passatov in tudi nekaj Sonat tistega letnika.


Kaj ima passat boljsega od sonate?


Tehniko.


A niso imel pasati tistih letnikov ogromno problemov z mašinami?
I9-9960X, Asrock X299 extreme 4, 128GB DDR4, Samsung 970 PRO, RTX 3080

Zgodovina sprememb…

-luka-91- ::

Ko smo že glih pri zanesljivosti, kakšen riziko se vam zdi kaj takega: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Iščem nek ugoden 4x4 za naslednjih 5+ let, pa se mi zdi da so te ker so "grdi" mal cenejši za rabljenga kupit.

Utk ::

Tu ni nobenga rizika, to je ziher sranje.

-luka-91- ::

Utk je izjavil:

Tu ni nobenga rizika, to je ziher sranje.


Kaj od 4x4 modelov bi potem predlagal? Budget tam 10-11k, če bi blo kaj res dober deal.

WizzardOfOZ ::

Kok velik 4x4 pa mora bit? Dizel al bencinar? Ročni al avtomatski?
I9-9960X, Asrock X299 extreme 4, 128GB DDR4, Samsung 970 PRO, RTX 3080

-luka-91- ::

Jz sm visok 2m, tak da za voznika mora bit visok strop in plac za noge. Ko bo konc korone bom dnevno delal 110km, tak da najbrz dizel. Zarad budgeta ker bi rabljenga vzel rajs rocni menjalnik. Gledam predvsem karavane in pa kak suv ce ni predrag, hatchback pogojno 4vraten.

hojnikb ::

odbij 4x4 in se najde ogromno izbire.
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

Raptor F16 ::

-luka-91- je izjavil:

Ko smo že glih pri zanesljivosti, kakšen riziko se vam zdi kaj takega: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Iščem nek ugoden 4x4 za naslednjih 5+ let, pa se mi zdi da so te ker so "grdi" mal cenejši za rabljenga kupit.


Ma nekiga subaruja na4x4 si kup. XV / Forester... Če ti že lep ni, bo vsaj spodobno zanesljiv. Pa saj tudi ta kanta od Renaulta ni biser.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

WizzardOfOZ ::

-luka-91- je izjavil:

Jz sm visok 2m, tak da za voznika mora bit visok strop in plac za noge. Ko bo konc korone bom dnevno delal 110km, tak da najbrz dizel. Zarad budgeta ker bi rabljenga vzel rajs rocni menjalnik. Gledam predvsem karavane in pa kak suv ce ni predrag, hatchback pogojno 4vraten.

Če hočeš dizla, ti na žalost ne morem pomagat. Subaru in dizel ne gresta skupaj.
Če pa boš bencinarja kupil si vzami pa subaru XV ali Forester. Izredno malo je okvar, delata zanesljivo, lepa pa nista.

Sedaj imam xv, prej sem imel 2 outbaca, še pred tem 4 foresterje. Vsi so brez problemov zdražali čez 400k kilometrov.
Pri subaruju glej da bo pleh cel. Mašine ne delajo problemov, tako da če ma velik kilometrov to ni problem. Če je pa gnil, pa bejži stran.

XV ma dost placa za dvometraša še celo na zadnjih sedežih, pa ni prav velik avto.
Jaz ga imam sedaj malo več kot leto, pa ima že skoraj 120k kilometrov in do sedaj sem zamenjal samo brisalce in prednje ploščice (avtomatik je pa potem z mašino ne bremzaš tok kot z ročnim).
I9-9960X, Asrock X299 extreme 4, 128GB DDR4, Samsung 970 PRO, RTX 3080
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Avto za daily commute 140km (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
36615830 (5629) louser
»

Manjši družinski avto (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
583366 (1576) m0LN4r
»

Avto za dolge dnevne razdalje - 8.000€ (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
38965806 (18800) TheBlueOne

Več podobnih tem