Forum » Loža » "Za evro in dvajset centov nas je LPP zvlekel na sodišče"
"Za evro in dvajset centov nas je LPP zvlekel na sodišče"
Temo vidijo: vsi
Invictus ::
SeMiNeSanja je izjavil:
Namesto slogana "kupec je kralj" pri njih velja slogan "potnik je potencialni goljuf".
Taka mentaliteta velja povsod... Ne samo pri LPP. Izjeme lahko prešteješ na prste ene roke.
https://siol.net/siol-plus/kolumne/miha...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Truga ()
St235 ::
Ostalo si pa tudi kar malo na pamet natresel, ker 'predvidevaš', da nekaj zaračunavajo.
za razliko od tebe, nekateri ne rabijo lagat, da dokažejo svoja stališča.
Pri smučarskih kartah je recimo sankcija odvzem brez možnosti vračila.
darkolord ::
Ampak veš... tudi tam, kjer so take ali drugačne 'kazni' predvidene, ni nikjer rečeno, da bodo te tudi izvajane. Kolikokrat sem se zavzel za moje stranke, da jih ni doletela 'predvidena kazen', ker so zamujale pri podaljševanju vzdrževanja licenc. In glej ga zlomka, vedno se je dalo kaj urediti!Tudi tukaj je dekle na koncu dobilo O-P-O-M-I-N. Tako kot tvoje stranke.
Pri licencah je pa tako, da se da večinoma res zmeniti, tu in tam pa komu vseeno opalijo polne kazni, da dajo drugim vedeti, da te zadeve niso hec. In zelo zelo veliko je takšnih, ki licence kupijo predvsem zato, ker se bojijo teh kazni, in ne, ker bi čutili moralno dolžnost do tega, da se licence tudi plačujejo.
Ne vem, kaj je z vami, da tako na veliko zagovarjate kaznovanje po dolgem in počez.Ne vem, od kje ti ta ideja, da "na veliko zagovarjamo kaznovanje po dolgem in počez".
To si si čisto gladko izmislil.
Tukaj gre za povsem izoliran primer, čeprav je tudi v tem primeru zadeva zelo clear cut in ni nobenega dvoma, da je šlo za prekršek. Kazen za prekršek, ki je punco doletela, je OPOMIN.
Da niti ni važno, kakšne so višine teh kazni.... ja.... dokler ne doleti VAS.Ne vem, ali se hecaš ali se ti še vedno OPOMIN zdi neverjetno previsoka kazen.
Ko se druge kaznuje, so vse kazni premile.
Ko pa vas doleti, pa na palmo in v jok?
In ja, ko JAZ dobim kazen, prav nikoli in nič ne pizdakam. Plačam takoj (= polovička), ker vem, da sem JAZ storil napako in je krivda izključno in le na MENI. Ne glede na to, ali je tisti dan prekrškovni organ vstal z levo nogo ali sovraži vse ljudi na tem svetu ali je čisti izmeček od človeka, sem še vedno JAZ tisti, ki je storil prekršek in za to prevzamem odgovornost in ne krivim nikogar drugega.
Je pa to kar slovenski nacionalni šport, da se poskuša takoj okriviti vse druge. Če se komu s tem uspe izvleči ven iz dreka, v katerega je sam stopil, je to kot neka mini olimpijska medalja ... v retardizmu.
Mislim, da v "poštenje", "človečnost" in ostale vrednote, ki se že omenjajo tu in očitajo vsem ostalim, spada tudi to, da za svoja dejanja sprejmeš odgovornost.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
poweroff ::
Kot rečeno (moj predlog v tej temi) - prvi preprost ukrep bi bil, da ob prehodu v cono potnike obvestiš z zvočnim in vizualnim opozorilom.
Na primer: "bližamo se coni 2, čez 2 postaji bo avtobus vstopil v cono 2, potnike prosimo, da ob vstopu v cono 3 zagotovijo plačilo za vožnjo v tej coni", in potem eno postajo stran in ob vstopu v cono. Hkrati bi lahko to izpisali tudi na reklamnem zaslonu.
Drugi preprost ukrep - avtobus je lepo označen, da vozi preko več con. Morda kakšna posebna oznaka na vratih, predvsem pa na obvestilni tabli (npr. "Proga vozi v cono 2 in 3").
In to bi bilo lahko narejeno praktično takoj, z minimalnimi stroški. Ampak seveda, javni monopolist ni tam zato, da ljudem pomaga. Javni monopolist je podaljšek države, naloga države pa je, da ljudi zajebava. Kar je seveda posledica socialistične mentalitete. Na Zahodu je naloga države, da pomaga ljudem.
Tretja stvar, ki pa zahteva že malo več pameti, predvsem pa manj pohlepnosti in sodelovanja bi bila pa ta, da bi celo ljubljansko regijo, z vlaki vred, razglasili za enotno cono in uvedli enotno vozovnico.
Ampak to seveda v Sloveniji ni možno. Prej bi Ljubljano razdelili na 15 con.
Na primer: "bližamo se coni 2, čez 2 postaji bo avtobus vstopil v cono 2, potnike prosimo, da ob vstopu v cono 3 zagotovijo plačilo za vožnjo v tej coni", in potem eno postajo stran in ob vstopu v cono. Hkrati bi lahko to izpisali tudi na reklamnem zaslonu.
Drugi preprost ukrep - avtobus je lepo označen, da vozi preko več con. Morda kakšna posebna oznaka na vratih, predvsem pa na obvestilni tabli (npr. "Proga vozi v cono 2 in 3").
In to bi bilo lahko narejeno praktično takoj, z minimalnimi stroški. Ampak seveda, javni monopolist ni tam zato, da ljudem pomaga. Javni monopolist je podaljšek države, naloga države pa je, da ljudi zajebava. Kar je seveda posledica socialistične mentalitete. Na Zahodu je naloga države, da pomaga ljudem.
Tretja stvar, ki pa zahteva že malo več pameti, predvsem pa manj pohlepnosti in sodelovanja bi bila pa ta, da bi celo ljubljansko regijo, z vlaki vred, razglasili za enotno cono in uvedli enotno vozovnico.
Ampak to seveda v Sloveniji ni možno. Prej bi Ljubljano razdelili na 15 con.
sudo poweroff
darkolord ::
Ampak seveda, javni monopolist ni tam zato, da ljudem pomaga. Javni monopolist je podaljšek države, naloga države pa je, da ljudi zajebava. Kar je seveda posledica socialistične mentalitete.Posledica socialistične mentalitete je jamranje in obtoževanje, brez da bi karkoli naredili v smeri, da se to izboljša.
Ker sicer se znajo stvari res izboljšati, potem bi pa bilo manj stvari za jamranje. Potem bi bilo treba pa v službi kaj delati, tako kot to počno na Zahodu.
Me prav zanima, koliko predlogov na to temo je bilo dejansko posredovanih LPP.
Tretja stvar, ki pa zahteva že malo več pameti, predvsem pa manj pohlepnosti in sodelovanja bi bila pa ta, da bi celo ljubljansko regijo, z vlaki vred, razglasili za enotno cono in uvedli enotno vozovnico."Ljubljanska regija" kot taka ne obstaja. Obstaja Mestna občina Ljubljana in kup ostalih občin, ki spadajo v osrednjeslovensko statistično regijo, LPP pa sam tja vozi le delno. Nikogar ni, ki bi to, kar predlagalš, lahko "razglasil".
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
imagodei ::
Jaz ne smučam, tako da ne vem - a imajo na smučiščih tipično cel kup nekih con, policisti pa lovijo kršilce? Ker se je nekdo z napačno karto zapeljal na del smučišča, kjer se začne druga cona?Ne vem, kako je pri nas, v tujini pa je marsikje to, da se (ponesreči ali ne) pelješ s karto od drugega, kaznivo dejanje z visokimi denarnimi kaznimi, in ja, pride tudi policija.
Policija je običajno že na smučišču. Mešaš kaznivo dejanje s prekrškom - a zoper kršitelja dejansko sprožijo kazenski pregon? Tudi če narediš prometni prekršek pride policija, pa to ne pomeni, da si naredil kaznivo dejanje. Plačilni nalog, ki ga dobiš, če storiš prometni prekršek, vplačaš v državni proračun. A globo na smučišču plačaš v državni proračun ali lastniku smučišča? Ali pa, tako kot namiguješ, dobiš kartoteko zaradi kaznivega dejanja?
Še šestinpetdesetič. DENARNA KAZEN ZA PREKRŠEK GRE V PRORAČUN. Temu dekletu je namesto denarne kazni bil izdan opomin.
No, še sedeminpetdesetič: motiš se. Denarna "kazen" za ponovno izdajo urbane gre LPP-ju, ne pa v državni proračun. Ravno to se mi zdi precej problematično: a imamo vladavino prava, ali vladavino korporacij, kjer policija, tožilstvo in sodstvo delujejo po nalogu podjetij?
Iz linka, ki je naliman že v izvorno sporočilo v temi:
Plačala 40 evrov, a to ni globa
Štirideset evrov, ki jih je plačala na prodajnem mestu LPP, pa ni bila globa za prekršek, ampak "strošek za vračilo Urbana kartice, ki ji jo je kontrolor odvzel". Opomin in vračilo 1,20 evra premoženjske koristi pa ji je z odločbo izrekel Inšpektorat. "Kršitelj mora namreč poravnati premoženjskopravno korist, ki si jo je s prekrškom pridobil. V konkretnem primeru premoženjsko protipravna korist znaša cena ena vozovnice, kar je 1,20 evra," pojasnjujejo.
Jaz do sedaj vem samo za en tak primer. To se mi zdi več kot sprejemljiv minimum.
Spet, iz omenjenega linka:
Od prekrškarjev v večini primerov ta znesek terjajo, koliko so lani s temi povračilnimi akcijami zbrali, pa ne vedo. "LPP v večini primerov uveljavlja premoženjskopravni zahtevek, s konkretnim podatkom pa ne razpolagamo," so nam povedali. So pa na sodišče za prekrške, ki bo bili storjeni lani, podali 97 obdolžilnih predlogov (to bi lahko bili mladoletniki) in odstopili en primer vložene zahteve za sodno varstvo, po domače pritožbe.
Seveda. Če zlorabljaš Pika kartico in ti jo odvzamejo, boš plačal ekstra za ponovno izdajo. Če se kdo vozi s tvojo smučarsko karto ti jo odvzamejo in računajo ekstra, da ti jo vrnejo. Če po pomoti ne plačaš računa za telefon in te odklopijo, ti bodo zaračunali ekstra za ponovni priklop.
Jao. Kako pa zlorabljaš Pika kartico? Mercatorju je v interesu, da ti jo izda, si ti moral plačat zanjo?
Na tejle strani najdeš stroške, povezane z Zeleno Piko:
Stroški prvega ali tretjega opomina 2 EUR Stroški drugega ali četrtega opomina 1 EUR Stroški direktnih bremenitev (vračila preplačila) 0,8 EUR Stroški reklamacije za eno dokazilo o nakupu 0,4 EUR Stroški izgube, kraje ali predčasne zamenjave kartice 2 EUR Stroški preklica kartice zaradi neporavnanega dolga 4 EUR Obvestilo o obveznostih v papirni obliki 1 EUR Stroški kopije mesečnega obvestila 2 EUR
Če ne plačaš telefona, dobiš najprej opomin ali dva. Nato tvoj dolg izterjajo preko ustaljenih poti. Stroški ponovnega vklopa telefona so bistveno nižji od 40 €, takole po hitrem brskanju po netu nekje v rangu 10 €. Na to pač dobro vpliva konkurenca, ker če bi ti stroške ponovnega vklopa postavili na 40 €, bi vsak normalen raje šel k alternativnem ponudniku. Ponovni priklop štroma je bistveno dražji, ker te pač lahko zajebavajo (beri: ni konkurence. Podobno kot pri LPP).
- Hoc est qui sumus -
St235 ::
Policija je običajno že na smučišču. Mešaš kaznivo dejanje s prekrškom - a zoper kršitelja dejansko sprožijo kazenski pregon? Tudi če narediš prometni prekršek pride policija, pa to ne pomeni, da si naredil kaznivo dejanje. Plačilni nalog, ki ga dobiš, če storiš prometni prekršek, vplačaš v državni proračun. A globo na smučišču plačaš v državni proračun ali lastniku smučišča? Ali pa, tako kot namiguješ, dobiš kartoteko zaradi kaznivega dejanja?
Preden odtavamo v povsem druge vode, ostanimo pri javnem prometu. Kako stran nazaj sem linkal primer iz UK, kjer je bil mladenič obravnavan za kaznivo dejanje, ker je doma pomotoma vzel napačno kartico. Tako, da ja. Joyride na javnih prevoznih sredstvih se lahko obravnava bistveno bolj resno, kot prekršek, ki se zaključi z opominom. Tudi v nemčiji (berlin) je to klasificirano kot kaznivo dejanje.
darkolord ::
Mešaš kaznivo dejanje s prekrškom - a zoper kršitelja dejansko sprožijo kazenski pregon? Tudi če narediš prometni prekršek pride policija, pa to ne pomeni, da si naredil kaznivo dejanje. Plačilni nalog, ki ga dobiš, če storiš prometni prekršek, vplačaš v državni proračun. A globo na smučišču plačaš v državni proračun ali lastniku smučišča? Ali pa, tako kot namiguješ, dobiš kartoteko zaradi kaznivega dejanja?Da, marsikje v tujini gre (in te prijavijo) za čisto pravo kaznivo dejanje.
No, še sedeminpetdesetič: motiš se. Denarna "kazen" za ponovno izdajo urbane gre LPP-ju, ne pa v državni proračun. Ravno to se mi zdi precej problematično: a imamo vladavino prava, ali vladavino korporacij, kjer policija, tožilstvo in sodstvo delujejo po nalogu podjetij?Strošek ponovne izdaje odvzete kartice gre LPP-ju. Ampak to ni kazen (globa) za prekršek.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
poweroff ::
Posledica socialistične mentalitete je jamranje in obtoževanje, brez da bi karkoli naredili v smeri, da se to izboljša.
Sem dal dva zelo preprosta in hitro izvedljiva ukrepa. Izvede jih pa seveda lahko LPP.
"Ljubljanska regija" kot taka ne obstaja. Obstaja Mestna občina Ljubljana in kup ostalih občin, ki spadajo v osrednjeslovensko statistično regijo, LPP pa sam tja vozi le delno. Nikogar ni, ki bi to, kar predlagalš, lahko "razglasil".
Glede obstoja ljubljanske regije - gasilci so se recimo znali lepo organizirat (imaš ljubljansko 1, 2 in 3 regijo):
http://www.gasilec.net/ljubljanska-i-re...
Seveda ni neke vrhovne avtoritete, ki bi "razglasila" enotno cono. Tak način odločanja je sicer značilen za avtoritarne sisteme. V demokratičnih sistemih župani različnih občin sami vidijo kaj ljudje potrebujejo in se sami dogovorijo stvari.
sudo poweroff
St235 ::
Glede obstoja ljubljanske regije - gasilci so se recimo znali lepo organizirat (imaš ljubljansko 1, 2 in 3 regijo):
http://www.gasilec.net/ljubljanska-i-re...
ROFL, a ti resno primerjaš "organizacijo gasilskih organizacij po regijah", kjer je pač nekdo za potrebe spletne strani naklepal "regije", z uvedbo enotnega sistema javnega prevoza, ki vključuje kakih 5 javnih in 20 privatnih podjetji?
Pa, da se razumemo nimam nič proti ideji, samo ideje so poceni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
imagodei ::
Pri smučarskih kartah je recimo sankcija odvzem brez možnosti vračila.
Ja - za kakšno hudodelstvo? Za to, da se trije vozijo z eno karto, ali zato, ker si zavil na del smučišča, ki ni predviden zate? Ali plačaš globo? Komu jo plačaš? Ti nalog izda policist in plačaš globo v državni proračun, ali jo nakažeš smučišču?
Saj verjetno veš, kaj sprašujem in zakaj?
Pa dajmo na hitro še enkrat ponovit, kaj je tule verjetno najbolj problematično: punca se je peljala iz cone 1 v cono 2, pri čemer ni bila opozorjena, da je "v prekršku". Morda je izigravala sistem, morda se je zmotila. A tu še ni bilo nobenega problema. Problem je nastal, ko se je vračala domov: urbano je prislonila k validatorju, ki ni opozoril na napako. Se pravi, urbano je uporabila v napačni coni, kjer ji ne velja in kjer bi vsak normalen sistem moral njo in voznika takoj opozoriti, da je posredi nekaj fishy. Namesto tega je sistem brez težav sprejel urbano. Ko sta vstopila kontrolorja in preverila urbano, se je šele izkazalo, da gre za napačno rabo.
Ta konkreten primer je IMO (IANAL, valjda) res tak, da je punca res upravičeno menila, da ni "v prekršku". Če sistem namreč dovoli in če človek nekaj stori v dobri veri, da dela prav (težko boš koga prepričal, da si mislil, da je sladoled na Petrolu brezplačen, ker je na voljo v skrinji izven trgovine), potem je kakršno koli kaznovanje zgolj jebanje v glavo.
- Hoc est qui sumus -
darkolord ::
Si posredoval ta predloga na LPP?Posledica socialistične mentalitete je jamranje in obtoževanje, brez da bi karkoli naredili v smeri, da se to izboljša.
Sem dal dva zelo preprosta in hitro izvedljiva ukrepa. Izvede jih pa seveda lahko LPP.
Seveda ni neke vrhovne avtoritete, ki bi "razglasila" enotno cono. Tak način odločanja je sicer značilen za avtoritarne sisteme. V demokratičnih sistemih župani različnih občin sami vidijo kaj ljudje potrebujejo in se sami dogovorijo stvari.Ja, pa kaj še. Imaš kakšen primer takih "demokratičnih sistemov"?
Kaj pa v "demokratičnih sistemih" naredijo z obstoječimi ponudniki prevozov v sosednjih občinah?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
St235 ::
Ja - za kakšno hudodelstvo? Za to, da se trije vozijo z eno karto, ali zato, ker si zavil na del smučišča, ki ni predviden zate? Ali plačaš globo? Komu jo plačaš? Ti nalog izda policist in plačaš globo v državni proračun, ali jo nakažeš smučišču?
"Zlorabe so samo pri slovenskih porabnikih. Tujci, ki jih je na našem smučišču nekje do 40 odstotkov, pa vedo, da je medsebojna menjava smučarskih vozovnic v tujini kaznivo dejanje, kjer se ob odvzemu plača tudi kazen in na smučišče poseže tudi policija, če je to potrebno," je Gombočeva s prstom pokazala na domače smučarje.
"Nekateri se odzovejo zelo neprimerno - z verbalnimi in neverbalnimi grožnjami, objavljajo grozilna pisma na spletu, nekateri grozijo z inšpekcijami, mediji, različnimi uradi, policijo. Potrošniki so nas že prijavili tržnemu inšpektoratu, uradu za varstvo osebnih podatkov ... Vsi ti pregledi niso zaznali kršitev našega podjetja," poudarja Gombočeva.
"Najhuje pa je v Sloveniji, ko zlorabljeno smučarsko vozovnico odvzamemo kakšni znani medijski osebnosti ali pa celo vašim novinarskim kolegom," ostro doda."
https://www.rtvslo.si/slovenija/mnozicn...
Zgornji citat dobro povzame mentaliteto, ki preveva tudi to temo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
poweroff ::
Si posredoval ta predloga na LPP?
Sem napisal prijazen in vljuden mail. Poročam, če bo odziv.
sudo poweroff
imagodei ::
Mešaš kaznivo dejanje s prekrškom - a zoper kršitelja dejansko sprožijo kazenski pregon? Tudi če narediš prometni prekršek pride policija, pa to ne pomeni, da si naredil kaznivo dejanje. Plačilni nalog, ki ga dobiš, če storiš prometni prekršek, vplačaš v državni proračun. A globo na smučišču plačaš v državni proračun ali lastniku smučišča? Ali pa, tako kot namiguješ, dobiš kartoteko zaradi kaznivega dejanja?Da, marsikje v tujini gre (in te prijavijo) za čisto pravo kaznivo dejanje.
V tem primeru te obravnavajo zaradi tatvine ali poslovne goljufije. Sledi ti kartoteka. Verjetno je treba poravnati škodo, ki si jo povzročil. Vsekakor pa je to v drugi kategoriji kot "posebna obravnava za posebna podjetja".
No, še sedeminpetdesetič: motiš se. Denarna "kazen" za ponovno izdajo urbane gre LPP-ju, ne pa v državni proračun. Ravno to se mi zdi precej problematično: a imamo vladavino prava, ali vladavino korporacij, kjer policija, tožilstvo in sodstvo delujejo po nalogu podjetij?Strošek ponovne izdaje odvzete kartice gre LPP-ju. Ampak to ni kazen (globa) za prekršek.
Saj o tem govorimo že 8 strani al koliko! De facto je kazen, ampak se sprenevedamo, da ni. Prave globe tule sploh ni: 1,2 € je dekle moralo poravnati, ker so bili to stroški, ki so nastali z vožnjo. 40 € pa je morala plačati za ponovno izdajo urbane - kar je najmanj 10x precenjeno in nima realne osnove. Gre dejansko za "kazen", ki odvrača ljudi od zlorabe, ampak LPP seveda ni organ, ki bi lahko kaznoval, zato je to "strošek". Zamaskiran strošek, ki je v resnici kazen z blagoslovom MOL oziroma države in ki se nakaže na TRR LPP-ja, ne pa na TRR države, tako kot kazen za prometni prekršek ali za kršenje JRM!
Funkcionalna pismenost je očitno res hud problem, ne vem več, kako napisat, da boste razumeli, kje je bistvo problema.
- Hoc est qui sumus -
St235 ::
V tem primeru te obravnavajo zaradi tatvine ali poslovne goljufije. Sledi ti kartoteka. Verjetno je treba poravnati škodo, ki si jo povzročil. Vsekakor pa je to v drugi kategoriji kot "posebna obravnava za posebna podjetja".
ne, obravanajo te za t.i. fare doging ( če vsaj na pol ostanemo pri dejanski temi), ki je po številnih državah (navedena sta primera UK in DE) kaznivo dejanje.
BigWhale ::
Konkreten primer pokaze samo to, da je sistem, ki ga ima LPP narejen uporabnikom neprijazno. Taksna so tudi navodila za uporabo in taksnen je tudi zemljevid con. Vse skupaj je grozno. Verjetno ta primer ni bil edini, ki se je zgodil je pa bolj odmeven, ker gre za mladoletno osebo in je stvar prisla do sodisca.
Ne glede na pravno ureditev in ne glede na interne LPP pravilnike in pogoje uporabe, je na koncu vse skupaj eskaliralo do nebes. Potrebno bi bilo upostevati 'severity' (pozabil slovensko besedo) krsitve LPP pravilnikov in zakonodajo, ki pravi, da ne gre za kaznivo dejanje (?). In ce ne gre za kaznivo dejanje in ni potrebno klicati policije, potem bi vse skupaj lahko zapakirali v tisto ceno za vracilo Urbane in je vpletanje sodisca povsem nesorazmeren ukrep.
Zraven bi se pa lahko pri LPP vprasali kaj morajo storiti, da izboljsajo svojo storitev.
Ne glede na pravno ureditev in ne glede na interne LPP pravilnike in pogoje uporabe, je na koncu vse skupaj eskaliralo do nebes. Potrebno bi bilo upostevati 'severity' (pozabil slovensko besedo) krsitve LPP pravilnikov in zakonodajo, ki pravi, da ne gre za kaznivo dejanje (?). In ce ne gre za kaznivo dejanje in ni potrebno klicati policije, potem bi vse skupaj lahko zapakirali v tisto ceno za vracilo Urbane in je vpletanje sodisca povsem nesorazmeren ukrep.
Zraven bi se pa lahko pri LPP vprasali kaj morajo storiti, da izboljsajo svojo storitev.
St235 ::
In ce ne gre za kaznivo dejanje in ni potrebno klicati policije, potem bi vse skupaj lahko zapakirali v tisto ceno za vracilo Urbane in je vpletanje sodisca povsem nesorazmeren ukrep.
A je res tako nemogoče razumet, da obravnave prekrškov, kadar so vključene mladoletne osebe ni mogoče na hitro pospravit pod preprogo?
darkolord ::
Saj o tem govorimo že 8 strani al koliko! De facto je kazen, ampak se sprenevedamo, da ni. Prave globe tule sploh ni: 1,2 € je dekle moralo poravnati, ker so bili to stroški, ki so nastali z vožnjo. 40 € pa je morala plačati za ponovno izdajo urbane - kar je najmanj 10x precenjeno in nima realne osnove. Gre dejansko za "kazen", ki odvrača ljudi od zlorabe, ampak LPP seveda ni organ, ki bi lahko kaznoval, zato je to "strošek". Zamaskiran strošek, ki je v resnici kazen z blagoslovom MOL oziroma države in ki se nakaže na TRR LPP-ja, ne pa na TRR države, tako kot kazen za prometni prekršek ali za kršenje JRM!To "bistvo problema" se skozi temo spreminja, kakor zapiha veter. Naslov teme in bistvo problema je bilo "za evro in dvajset centov nas je LPP zvlekel na sodišče", kar se je seveda izkazalo za bullshit, pa je potem bistvo problema postalo nekaj drugega.
Funkcionalna pismenost je očitno res hud problem, ne vem več, kako napisat, da boste razumeli, kje je bistvo problema.
Za ta strošek pa tako kot tudi druga podjetja ne rabijo posebnega blagoslova od kogarkoli. Je pa ta znesek primerljiv s ceno ene mesečne splošne vozovnice za 1 cono.
Še pred urbano so mi odvzeli mesečno vozovnico, ker sem po pomoti nalepko nalepil na ovitek, namesto na vozovnico samo. Ob vračilu sem moral plačati novo nalepko (ceno ene mesečne vozovnice), če sem se želel voziti dalje, kar se je zdelo čisto logično. Strošek same nalepke je sicer bil nekaj centov.
Invictus ::
Pri smučarskih kartah je recimo sankcija odvzem brez možnosti vračila.
Neumna primerjava, ker če si na smučišču v napačni "coni" ne moreš na vlečnico...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Truga ()
imagodei ::
Zgornji citat dobro povzame mentaliteto, ki preveva tudi to temo.
Meni se zdi, da se enostavno ne razumemo. Poslovna goljufija (? - ne vem, a to dejansko pade pod to, ali pa nemara pod tatvino?) se zaradi mene kamot lahko obravnava kot kaznivo dejanje. Če je to res tak problem.
Mene moti, da si LPP jemlje pravico zaračunat globo v višini 40 €. In se torej obnaša kot prekrškovni organ. Izdaja imenske urbane stane 2 €. Kako od tu pridemo do 40 €, mi je uganka. Mislim, če smo mnenja, da je treba mladostnika, ki se pelje 3 postaje predaleč in s tem v napačno cono, preganjati zaradi kaznivega dejanja, pa storimo to. Nerazumljivo mi je, da si podjetje lahko jemlje pravico predpisovat globo - kakor koli jo že imenuje.
- Hoc est qui sumus -
Invictus ::
Tretja stvar, ki pa zahteva že malo več pameti, predvsem pa manj pohlepnosti in sodelovanja bi bila pa ta, da bi celo ljubljansko regijo, z vlaki vred, razglasili za enotno cono in uvedli enotno vozovnico.
Pravzaprav bi lahko celotno Slovenija razglasili za eno cono. In uvedli enotno kartico za.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Truga ()
imagodei ::
Pri smučarskih kartah je recimo sankcija odvzem brez možnosti vračila.
Neumna primerjava, ker če si na smučišču v napačni "coni" ne moreš na vlečnico...
Na to sem namigoval...
LPP je v tem primeru sistem zastavil tako, da je dekle sedlo na trolo v coni 2. in se odpeljalo v cono 1. Njena vozovnica velja samo v coni 1, ampak ona se je lahko brez vseh težav "pofočkala" na validatorju v coni 2. Kar je skregano z vso logiko in valjenje odgovornosti na uporabnika, češ prej bi se moral pozanimat, je v letu 2019 absolutno sprenevedanje in skrivanje za lastnimi napakami.
- Hoc est qui sumus -
imagodei ::
To "bistvo problema" se skozi temo spreminja, kakor zapiha veter. Naslov teme in bistvo problema je bilo "za evro in dvajset centov nas je LPP zvlekel na sodišče", kar se je seveda izkazalo za bullshit, pa je potem bistvo problema postalo nekaj drugega.
Ne, nikakor se ne spreminja bistvo problema. Ima pač več "bistev" , oziroma (šalo na stran), je s tole ureditvijo cel kup problemov. Od tega, da neko podjetje lahko izdaja globo, do tega, da vsekakor je problem, da se za 1,2 € zavrti celotno kolesje pravosodja. Še enkrat: zanima me, kako daleč bi prišla prijava kraje lizike iz Mercatorja (pa bi v tem primeru šlo za prijavo kaznivega dejanja, ne za prekršek!).
Za ta strošek pa tako kot tudi druga podjetja ne rabijo posebnega blagoslova od kogarkoli. Je pa ta znesek primerljiv s ceno ene mesečne splošne vozovnice za 1 cono.
Še pred urbano so mi odvzeli mesečno vozovnico, ker sem po pomoti nalepko nalepil na ovitek, namesto na vozovnico samo. Ob vračilu sem moral plačati novo nalepko (ceno ene mesečne vozovnice), če sem se želel voziti dalje, kar se je zdelo čisto logično. Strošek same nalepke je sicer bil nekaj centov.
Ja, saj nihče ne pravi, da je ta samovolja v ostalih primerih kar dopustna. Elektro podjetja zaračunavajo (ali so zaračunavala) "strošek izdaje računa"... WTF? Ponovni daljinski priklop štroma, če ti ga odklopijo zaradi neplačila, ti zaračunajo okoli 35 €. Really? Če morajo poslati nekoga na teren, je strošek okoli 100 €, kar vsaj približno lahko upravičijo. Tipkanje po tipkovnici za 35 € je pa... Oderuštvo.
- Hoc est qui sumus -
SeMiNeSanja ::
Ali živimov Sloveniji ali kje?
Zakaj se potem vleče ven primere iz Londona in ne vem kje, ker bo potem nekdo privlekel na dan še kakšen primer iz kaj vem kere afriške Banana republike, kjer te pretepejo in si lahko še srečen, če boš živ ostal, kot te vržejo ven z busa.
Ampak zlomka...mislim da je ravno v teh Banana republikah še najmanjša bojazen za kaj takega, saj ti denar poberejo takoj, ko vtopiš na bus. Tako, kot se je to nekoč na troli in medkrajevnih avtobusih.
Ja, eni so še premladi tukaj, da bi se še spomnili žetonov LPP-ja. Včasih so bili kovinski, mislim da z luknjo v sredini. Potem so kovinski postali predragi, pa so začeli uporabljati plastične....
In presneto, nobeni kontrolorji niso bili potrebni. Pa švercanja tudi ni bilo (skoraj) nič. No, celo problemov s conami ni bilo! In to še sploh ni tako dolgo tega!
Pa tiste žetone si dobil v vsaki trafiki. Danes niti ne vem, kam bi moral, da 'nafilam' tisto butasto Urbano. Še takrat, ko jo rabim za parkirnino plačat ne deluje...polomija!
In ne boste verjeli: če že glih nisi imel časa skočiti do trafike po žeton, si lahko plačal tudi z gotovino!
No, pa poskusi danes plačati z gotovino!
Prideš na trolo, hočeš plačati, pa nimaš dosti na kartici. Kaj boš? Ali ti sploh preostane kaj drugega, kot da se voziš na črno (vsaj do naslednje postaje - in bog ne daj, da te zločinca pri tem zasačijo!)?
Kako pa potem npr. na medkrajevnem busu? Se ves izmučen privlečeš na bus LJ-Maribor, plačaš vozovnico do Celja. Ker si 'crknjen' zaspiš....prespiš postajo, kjer bi moral izstopiti...potem te pa iz spanja vrže kontrolor... In si spet zločinska baraba...?
Zakaj se potem vleče ven primere iz Londona in ne vem kje, ker bo potem nekdo privlekel na dan še kakšen primer iz kaj vem kere afriške Banana republike, kjer te pretepejo in si lahko še srečen, če boš živ ostal, kot te vržejo ven z busa.
Ampak zlomka...mislim da je ravno v teh Banana republikah še najmanjša bojazen za kaj takega, saj ti denar poberejo takoj, ko vtopiš na bus. Tako, kot se je to nekoč na troli in medkrajevnih avtobusih.
Ja, eni so še premladi tukaj, da bi se še spomnili žetonov LPP-ja. Včasih so bili kovinski, mislim da z luknjo v sredini. Potem so kovinski postali predragi, pa so začeli uporabljati plastične....
In presneto, nobeni kontrolorji niso bili potrebni. Pa švercanja tudi ni bilo (skoraj) nič. No, celo problemov s conami ni bilo! In to še sploh ni tako dolgo tega!
Pa tiste žetone si dobil v vsaki trafiki. Danes niti ne vem, kam bi moral, da 'nafilam' tisto butasto Urbano. Še takrat, ko jo rabim za parkirnino plačat ne deluje...polomija!
In ne boste verjeli: če že glih nisi imel časa skočiti do trafike po žeton, si lahko plačal tudi z gotovino!
No, pa poskusi danes plačati z gotovino!
Prideš na trolo, hočeš plačati, pa nimaš dosti na kartici. Kaj boš? Ali ti sploh preostane kaj drugega, kot da se voziš na črno (vsaj do naslednje postaje - in bog ne daj, da te zločinca pri tem zasačijo!)?
Kako pa potem npr. na medkrajevnem busu? Se ves izmučen privlečeš na bus LJ-Maribor, plačaš vozovnico do Celja. Ker si 'crknjen' zaspiš....prespiš postajo, kjer bi moral izstopiti...potem te pa iz spanja vrže kontrolor... In si spet zločinska baraba...?
St235 ::
Še enkrat: zanima me, kako daleč bi prišla prijava kraje lizike iz Mercatorja (pa bi v tem primeru šlo za prijavo kaznivega dejanja, ne za prekršek!).
Do sodišča. Trgovine imajo po večini striktno pravilo, da preganjajo vse kraje.
imagodei ::
V tem primeru te obravnavajo zaradi tatvine ali poslovne goljufije. Sledi ti kartoteka. Verjetno je treba poravnati škodo, ki si jo povzročil. Vsekakor pa je to v drugi kategoriji kot "posebna obravnava za posebna podjetja".
ne, obravanajo te za t.i. fare doging ( če vsaj na pol ostanemo pri dejanski temi), ki je po številnih državah (navedena sta primera UK in DE) kaznivo dejanje.
Podpiram - takoj ko se uvede ustrezne varovalke, da ne prihaja do nenamernih napak in ko se uvede načine, da lahko nenamerno napako ali namerno izogibanje hitro popraviš v izogib pregonu na sodišču... Saj veš, tako, v duhu 4. odstavka 204. člena KZ-1:
Če je storilec vrnil oškodovancu ukradeno stvar, preden je zvedel, da je uveden kazenski postopek, se mu sme kazen odpustiti.
- Hoc est qui sumus -
St235 ::
Ta člen ima smisel kadar posameznik sam ugotovi, da je naredil neumnost in se pokesa. To pač ni isto, kot to da te kontrol robi brez veljavne vozovnice.
imagodei ::
Še enkrat: zanima me, kako daleč bi prišla prijava kraje lizike iz Mercatorja (pa bi v tem primeru šlo za prijavo kaznivega dejanja, ne za prekršek!).
Do sodišča. Trgovine imajo po večini striktno pravilo, da preganjajo vse kraje.
No, zagotovo si lahko kje preberemo sodbe sodišč zaradi kraje 10 dag kofeta, vrečke bonbonov, Snickers čokoladice ...? Ali pa mogoče tisto striktno pravilo tam visi zaradi zastraševanja, pa se v večini primerov, ko človeka zalotijo pri kraji, zmenijo v zakulisju?
- Hoc est qui sumus -
nevone ::
Ta člen ima smisel kadar posameznik sam ugotovi, da je naredil neumnost in se pokesa. To pač ni isto, kot to da te kontrol robi brez veljavne vozovnice.
To je oximoron. Če je nevede naredil napako težko sam ugotovi, da jo je naredil.
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
St235 ::
Še enkrat: zanima me, kako daleč bi prišla prijava kraje lizike iz Mercatorja (pa bi v tem primeru šlo za prijavo kaznivega dejanja, ne za prekršek!).
Do sodišča. Trgovine imajo po večini striktno pravilo, da preganjajo vse kraje.
No, zagotovo si lahko kje preberemo sodbe sodišč zaradi kraje 10 dag kofeta, vrečke bonbonov, Snickers čokoladice ...? Ali pa mogoče tisto striktno pravilo tam visi zaradi zastraševanja, pa se v večini primerov, ko človeka zalotijo pri kraji, zmenijo v zakulisju?
Žal bo to precej težko, ker prvostopenske sodbe žal niso javno dostopne. V večini primerov pa se končajo točno tako kot tukaj. Opomin in povračilo protipravno pridobljene koristi.
Lahko pa preveriš v trgovini. Za Merkator vem, da striktno prijavljajo kraje.
Ta člen ima smisel kadar posameznik sam ugotovi, da je naredil neumnost in se pokesa. To pač ni isto, kot to da te kontrol robi brez veljavne vozovnice.
To je oximoron. Če je nevede naredil napako težko sam ugotovi, da jo je naredil.
o+ nevone
To povej tistemu, ki je ta člen zakona privlekel v to debato.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
nevone ::
To povej tistemu, ki je ta člen zakona privlekel v to debato.
Tam nič ne piše, da ne sme biti prej opozorjen.
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
St235 ::
Kako pa potem npr. na medkrajevnem busu? Se ves izmučen privlečeš na bus LJ-Maribor, plačaš vozovnico do Celja. Ker si 'crknjen' zaspiš....prespiš postajo, kjer bi moral izstopiti...potem te pa iz spanja vrže kontrolor... In si spet zločinska baraba...?
Različno, ponavadi ti zaračunajo nkratnik vozovnice plus nek administrativen strošek. Flexi bus (njihove pogoje mi je najprej gor vrglo) zaračuna 2x vrednost vozovnice oziroma najmanj 60EUR. Pa sploh ne rabi kontrolorja in odvzema. Samo novo karto ti natisne.
To povej tistemu, ki je ta člen zakona privlekel v to debato.
Tam nič ne piše, da ne sme biti prej opozorjen.
o+ nevone
??? daj kakšen kontekst, da vidimo sploh o čem bluziš. Kdo po tvoje naj bi storilce kaznivih dejanj opozarjal? Žrtve?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
imagodei ::
Ta člen ima smisel kadar posameznik sam ugotovi, da je naredil neumnost in se pokesa. To pač ni isto, kot to da te kontrol robi brez veljavne vozovnice.
Ne pa, ko ga kontrolor npr. obvesti, da naj nemudoma poravna svoje obveznosti, sicer bo proti njemu uvedel postopek?
In ne v primeru, da mamko zalotijo pri kraji 100 gramov kofeta in jo varnostnik sooči z dejstvi? Ne da na razpolago takojšnjega vračila ukradene robe in ji namignejo, da je v trgovini nočejo več videti, alternativa pa je prijava na policijo?
Anekdotično poročilo: moja boljša polovica je poslovodkinja v manjši trgovini in ti lahko povem, da se nihče ne ukvarja s prijavami na policijo zaradi 10 dag ukradene kave. Če pa osebo zalotijo, storijo točno to, kar sem opisal zgoraj: takojšnje vračilo ukradene robe in prepoved vstopa v prodajalno.
- Hoc est qui sumus -
St235 ::
In ne v primeru, da mamko zalotijo pri kraji 100 gramov kofeta in jo varnostnik sooči z dejstvi? Ne da na razpolago takojšnjega vračila ukradene robe in ji namignejo, da je v trgovini nočejo več videti, alternativa pa je prijava na policijo?
nope, ker je trgovini kristalno jasno, da s tem samo dajejo jasen signal, da se pri njih splača krast. Kako delajo lokalne manjše trgovine ne vem (in je povsem njihova stvar) imajo pa velike trgovske verige glede tega jasna pravila. ČE govorimo o mladoletnih osebah je še toliko bolj pomembno, da se take stvari ustrezno obravnava.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
darkolord ::
Še enkrat: zanima me, kako daleč bi prišla prijava kraje lizike iz Mercatorja (pa bi v tem primeru šlo za prijavo kaznivega dejanja, ne za prekršek!).Čisto verjetno bi prav tako zadeva prišla pred sodnika, ki bi otroka okaral in mu izdal opomin.
LPP je v tem primeru sistem zastavil tako, da je dekle sedlo na trolo v coni 2. in se odpeljalo v cono 1. Njena vozovnica velja samo v coni 1, ampak ona se je lahko brez vseh težav "pofočkala" na validatorju v coni 2. Kar je skregano z vso logiko in valjenje odgovornosti na uporabnika, češ prej bi se moral pozanimat, je v letu 2019 absolutno sprenevedanje in skrivanje za lastnimi napakami.Ni skregano z logiko, če gledaš zadevo v kontekstu, ki pa je, da gre za mestno linijo, ki je podaljšana v primestno.
Najenostavnejši rešitvi, da se 100% prepreči take situacije sta:
- ukinitev podaljšanih linij
- zaračunavanje primestne cene za vse postaje v teh linijah (torej da postane cela linija primestna)
imagodei ::
??? daj kakšen kontekst, da vidimo sploh o čem bluziš. Kdo po tvoje naj bi storilce kaznivih dejanj opozarjal? Žrtve?
Kdo, kontrolor, vendar.
nope, ker je trgovini kristalno jasno, da s tem samo dajejo jasen signal, da se pri njih splača krast. Kako delajo lokalne manjše trgovine ne vem imajo pa velike trgovske verige glede tega jasna pravila.
Eh... Spet bom rekel tako, kot sem par strani nazaj rekel za prometne prekrške: Po mojem mnenju je veliko večji detractor to, da te dejansko zalotijo, kot pa da ti grozijo z visoko kaznijo.
- Hoc est qui sumus -
imagodei ::
Še enkrat: zanima me, kako daleč bi prišla prijava kraje lizike iz Mercatorja (pa bi v tem primeru šlo za prijavo kaznivega dejanja, ne za prekršek!).Čisto verjetno bi prav tako zadeva prišla pred sodnika, ki bi otroka okaral in mu izdal opomin.
Če je otrok premajhen, sledi obravnava na CSD.
Najenostavnejši rešitvi, da se 100% prepreči take situacije sta:
- ukinitev podaljšanih linij
- zaračunavanje primestne cene za vse postaje v teh linijah (torej da postane cela linija primestna)
Še mnogo bolj enostavne rešitve obstajajo, ki bi eliminirale precejšen del nenamernih kršitev. Recimo obvestilo, da vstopaš v drugo cono in da je za lastnike vozovnic, ki veljajo samo v Coni 1, potrebno doplačilo. Pa npr. posebna oznaka avtobusov, ki vozijo v druge cone.
Predvsem pa - če se z Urbano, ki velja v coni 1 vkrcaš v napačni coni, ti mora sistem zavrnit vkrcanje ali pa (v primeru, da imaš na kartici dobroimetje), avtomatsko odšteti tistih 1,2 € za vožnjo izven cone.
- Hoc est qui sumus -
St235 ::
Eh... Spet bom rekel tako, kot sem par strani nazaj rekel za prometne prekrške: Po mojem mnenju je veliko večji detractor to, da te dejansko zalotijo, kot pa da ti grozijo z visoko kaznijo.
absolutno, vendar postane zadeva povsem brezpredmetna, če ugotoviš da te ne sankcionirajo. Se strinjam ,da je bistveno bolj učinkovito pogosto kaznovanje za manjši znesek kot redko za visok, nikakor pa niso učinkovite prazne grožnje.
Se povsem strinjam, da bi moral bit sistem bolj trotel ziher (pa smo ugotovili, da se da to brez gestapo metod z čipiranjem in gps sledenjem), kakor tudi lahko do nezavesti filozofiramo o tisih 40EUR stroška za urbano, pa to ne bo spremenilo dejstva, da je opisano ravnanje povsem upravičeno obravnavano kot prekršek in da je tudi postopek ter sankcija povsem sorazmerna z kršitvijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Gregor P ::
Ok definitivno ne bi tudi pod razno posumil, da je sploh kaj narobe, če bi mi validator normalno potrdil z zeleno kljukico urbano pri vstopu na avtobus
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
darkolord ::
Ali živimov Sloveniji ali kje?Ker se v tej temi tako zelo rado omenja, v kakšni slabi državi živimo, se potem tudi prav lahko pričakuje, da se da primerjavo z državami, ki jih imamo za zgled, mar ne?
Zakaj se potem vleče ven primere iz Londona in ne vem kje
Hkrati nekdo trobezlja, kako se na Zahodu kaj takšnega ne more primeriti, ko pa nekdo da primer, kako je drugod, pa spet ni prav.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
St235 ::
Ok definitivno ne bi tudi pod razno posumil, da je sploh kaj narobe, če bi mi validator normalno potrdil z zeleno kljukico urbano pri vstopu na avtobus
Kolikor gledam ta šmoren z mesečnimi vozovnicami je tako, da velja mesečna vozovnica za eno območje (ne nujno zono številka 1). Kar pomeni, da se ti znotraj zone 2 lahko mirno voziš z mesečno vozovnico ki velja za eno območje. Validator tako v zoni 2 ne more vedet kdaj boš ti zapustil avtobus in moraš ročno določit, če se želiš peljat dlje kot samo eno zono.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
imagodei ::
Ok definitivno ne bi tudi pod razno posumil, da je sploh kaj narobe, če bi mi validator normalno potrdil z zeleno kljukico urbano pri vstopu na avtobus
Exactly, saj tudi to je del problema. LPP se očitno "potrudi", da se človek na troli sprosti in pelje izven cone. Morda bi res moral vedet, da se to ne sme, ampak, hej, nikjer nobenega opozorila, nikjer nobene omejitve. Še huje pa je, da se na povratni poti lahko vkrca z (v tisti coni neveljavno) urbano in ni nobenega opozorila, da je kar koli narobe. Validator je pač bukov in ne ve, da se nahaja izven Cone 1.
Ne, očitno bi povprečen potnik moral vedet, kako se temu "uporabniško prijaznemu" validatorju razloži, da vstopaš v napačni coni in da bi rad doplačal:
Ker je očitno tako težko zadevo povezat z GPS-om (ali pa enostavno z internim sistemom trole - saj vedno kaže, na kateri postaji se nahaja trola!) in naredit preverjanje, a je urbana v tisti coni veljavna ali ne.
- Hoc est qui sumus -
St235 ::
Kolikor gledam ta šmoren z mesečnimi vozovnicami je tako, da velja mesečna vozovnica za eno območje (ne nujno zono številka 1). Kar pomeni, da se ti znotraj zone 2 lahko mirno voziš z mesečno vozovnico ki velja za eno območje. Validator tako v zoni 2 ne more vedet kdaj boš ti zapustil avtobus in moraš ročno določit, če se želiš peljat dlje kot samo eno zono.
Pomeni pa očitno to v praksi, da lahko zapustiš avtobus na zadnji postaji v zoni 1 in se potem ponovno vkrcaš v zoni 2 in pelješ naprej.
Pomeni pa očitno to v praksi, da lahko zapustiš avtobus na zadnji postaji v zoni 1 in se potem ponovno vkrcaš v zoni 2 in pelješ naprej.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
imagodei ::
Možno, čeprav ni nobene tehnične ovire, da bi imela vozovnica za cono 1 neko oznako, ki bi bila drugačna od oznake za cono 2 in drugačna od oznake za cono 3. In ko prečkaš mejo cone, se doplača. Je pa to spet iz tiste serije, da je sistem očitno pomanjkljiv. In dokler je tak, težko gledaš na potnike kot na potencialne kršitelje, ki samo gledajo, kako te bodo opetnajstili. Čeprav je med njimi mogoče res znaten delež takih.
Saj je LPP-ju končno v interesu, da razlikuje med conami. Osrednja cona je vsekakor bolj prepredena z avtobusnimi linijami kot npr. cona 3.
Saj je LPP-ju končno v interesu, da razlikuje med conami. Osrednja cona je vsekakor bolj prepredena z avtobusnimi linijami kot npr. cona 3.
- Hoc est qui sumus -
Zgodovina sprememb…
- spremenil: imagodei ()
poweroff ::
No, pa smo dobili odgovor.
Če torej prevedem (pozor ironija, ni za tiste z občutljivim želodcem):
Prevod: go f*** yourself, krivi so potniki, ki si niso prebrali Splošnih prevoznih pogojev!
Prevod: tukajle bomo natrosili malo bullshita, samo da nam ne bo treba delat. Itak je folk glup, pa ne bo štekal...
V resnici pa: če napovednik lahko zazna katera je naslednja postaja in če se ve, da je naslednja postaja v drugi coni, potem verjetno ni noben problem da napovednik to pove. Konec koncev bi lahko dali postaji ime namesto "Grosuplje" "Vstopate v cono 2, Grosuplje".
Prevod: nadaljujemo z bullshitom, ljudje so itak glupi...
V resnici pa: kaj če izstopim na zadnji conski postaji in potem ponovno vstopim? A potem pa ni mogoče plačati? Nadalje: kaj če je nekdo utrujen in preprosto zaspi in se pelje predaleč? Ga bomo tudi kot kriminalca vlekli na sodišče?
Prevod: go f*** yourself, krivi so potniki, ki si niso prebrali Splošnih prevoznih pogojev!
Prevod: nadaljujemo z bullshitom, ljudje so itak glupi...
V resnici pa: kako hudiča pa potem nastavijo obstoječo oznako na avtobusih? Pač, namesto 3G Grosuplje, bi zdaj pisali 3G Grosuplje (vozi tudi v cono 2). Ne mi reči, da se tega ne na narediti.
Skratka: je** se njim za uporabniško prijaznost. Oni so javni monopolist s pooblastili da njihovi kontrolorji preganjajo potnike. Ti so že česa krivi - če drugega ne, pa vsaj tega, da ne berejo Splošnih pogojev.
Manjka samo še predlog, da se ne-branje Splošnih pogojev kvalificira kot kaznivo dejanje.
- "Gospod, a berete Splošne pogoje?!"
- "Eeeem, ja..."
- "Neprepričljivo zvenite. Povejte kaj piše v šestem členu"
- "Eee nekaj o vozovnici"
- "Dobro gospod, to bo samo opozorilo. Včeraj so se namreč Splošni pogoji spremenili. Zdaj pa dol iz avtobusa, pa si jih preberite! Na vsaki postaji visijo! Zelo smo prijazni, veste. Na vsako postajo obesimo Splošne pogoje, ti nehvaležni potniki si ji pa še preberejo ne!"
Spoštovani,
zahvaljujemo se za podano sporočilo, oziroma predloga. Plačevanje prevoza je določeno z odlokom in Splošnih prevoznih pogojih, ki jih je potrebno spoštovati. Potnik je dolžan sam poskrbeti, da ima na svoji kartici Urbana mesečno vozovnico ali dobroimetje za plačilo prevoza. Lahko tudi Moneto.
Sistem conskega plačevanja ni povezan z govornim napovednikom, ki napoveduje postajališča na liniji, kar pomeni, da sam napovednik ne more zaznati, kje in kdaj avtobus prehaja v drugo območje. Poleg tega pa se plačilo prevoza v druga območja plača že pri prvem vstopu na avtobus, kajti potnik se predhodno odloči v katero območje bo potoval. Kasnejša doplačila za druga območja niso izvedljiva.
Z uvedbo conskega sistema so bili naši uporabniki s tem seznanjeni. Shema območij se nahaja tudi v avtobusih, poleg objavljene sheme območij na naši spletni strani.
Da bi bili avtobusi, ki vozijo v drugo ali tretjo cono označeni ni izvedljivo, saj se vozila na linijah dnevno izmenjujejo.
Lep pozdrav,
Če torej prevedem (pozor ironija, ni za tiste z občutljivim želodcem):
zahvaljujemo se za podano sporočilo, oziroma predloga. Plačevanje prevoza je določeno z odlokom in Splošnih prevoznih pogojih, ki jih je potrebno spoštovati. Potnik je dolžan sam poskrbeti, da ima na svoji kartici Urbana mesečno vozovnico ali dobroimetje za plačilo prevoza. Lahko tudi Moneto.
Prevod: go f*** yourself, krivi so potniki, ki si niso prebrali Splošnih prevoznih pogojev!
Sistem conskega plačevanja ni povezan z govornim napovednikom, ki napoveduje postajališča na liniji, kar pomeni, da sam napovednik ne more zaznati, kje in kdaj avtobus prehaja v drugo območje.
Prevod: tukajle bomo natrosili malo bullshita, samo da nam ne bo treba delat. Itak je folk glup, pa ne bo štekal...
V resnici pa: če napovednik lahko zazna katera je naslednja postaja in če se ve, da je naslednja postaja v drugi coni, potem verjetno ni noben problem da napovednik to pove. Konec koncev bi lahko dali postaji ime namesto "Grosuplje" "Vstopate v cono 2, Grosuplje".
Poleg tega pa se plačilo prevoza v druga območja plača že pri prvem vstopu na avtobus, kajti potnik se predhodno odloči v katero območje bo potoval. Kasnejša doplačila za druga območja niso izvedljiva.
Prevod: nadaljujemo z bullshitom, ljudje so itak glupi...
V resnici pa: kaj če izstopim na zadnji conski postaji in potem ponovno vstopim? A potem pa ni mogoče plačati? Nadalje: kaj če je nekdo utrujen in preprosto zaspi in se pelje predaleč? Ga bomo tudi kot kriminalca vlekli na sodišče?
Z uvedbo conskega sistema so bili naši uporabniki s tem seznanjeni. Shema območij se nahaja tudi v avtobusih, poleg objavljene sheme območij na naši spletni strani.
Prevod: go f*** yourself, krivi so potniki, ki si niso prebrali Splošnih prevoznih pogojev!
Da bi bili avtobusi, ki vozijo v drugo ali tretjo cono označeni ni izvedljivo, saj se vozila na linijah dnevno izmenjujejo.
Prevod: nadaljujemo z bullshitom, ljudje so itak glupi...
V resnici pa: kako hudiča pa potem nastavijo obstoječo oznako na avtobusih? Pač, namesto 3G Grosuplje, bi zdaj pisali 3G Grosuplje (vozi tudi v cono 2). Ne mi reči, da se tega ne na narediti.
Skratka: je** se njim za uporabniško prijaznost. Oni so javni monopolist s pooblastili da njihovi kontrolorji preganjajo potnike. Ti so že česa krivi - če drugega ne, pa vsaj tega, da ne berejo Splošnih pogojev.
Manjka samo še predlog, da se ne-branje Splošnih pogojev kvalificira kot kaznivo dejanje.
- "Gospod, a berete Splošne pogoje?!"
- "Eeeem, ja..."
- "Neprepričljivo zvenite. Povejte kaj piše v šestem členu"
- "Eee nekaj o vozovnici"
- "Dobro gospod, to bo samo opozorilo. Včeraj so se namreč Splošni pogoji spremenili. Zdaj pa dol iz avtobusa, pa si jih preberite! Na vsaki postaji visijo! Zelo smo prijazni, veste. Na vsako postajo obesimo Splošne pogoje, ti nehvaležni potniki si ji pa še preberejo ne!"
sudo poweroff
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: poweroff ()
darkolord ::
Konec koncev bi lahko dali postaji ime namesto "Grosuplje" "Vstopate v cono 2, Grosuplje".Nazaj grede bi pa bilo "Vstopate v cono 2, Grosuplje", čeprav si bil že prej v coni 2, kar ni OK.
imagodei ::
To prav iščete načine, kako se ne da, al kako?
V 21. stoletju smo. Če se ne da narest dveh različnih posnetkov, odvisno a greš gor al dol po liniji, pol pa tud ne vem. Kot tudi ne zastopim, zakaj se ne bi validatorja dal povezat ali z GPS lokatorjem ali pa z notranjim "govornim napovednikom", da bi iz tega razbral, v kateri coni si.
Drugače sem včeraj še razmišljal... Ob predpostavki, da imaš ustrezno obveščenost potnikov, na sami troli, na postajah... In zadosti prijazen sistem za registracijo... Zakaj ne bi naredil sistema tako, da se moraš registrirat obakrat, če prečkaš cono: ko vstopaš in ko izstopaš iz trole? Če se ne pofočkaš, ko zapustiš trolo, ti odbije maksimalno ceno, ki je na tisti liniji možna (magari se to posinhronizira ob naslednji rabi urbane, ni važno) - pred vstopom pa seveda tudi preveri, če imaš dovolj dobroimetja za to. In če nimaš, se pač oglasi zvočni signal, ki ti prepove vožnjo. Če imaš veljavno mesečno vozovnico za cono 1. in si šel pomotoma na trolo, ki pelje vse do cone 2., itak ni drame - počakaš naslednjo trolo, ki te pelje do tvoje končne postaje v coni 1. Drugače pa pač nafilaš urbano in mirna bosna.
Ne zdi se ravno kot da bi rabili Nasine raketne znanstvenike za to uredit. A sem kje zgrešil kakšno očitno kozlarijo, ki bi se pojavila pri takem sistemu?
V 21. stoletju smo. Če se ne da narest dveh različnih posnetkov, odvisno a greš gor al dol po liniji, pol pa tud ne vem. Kot tudi ne zastopim, zakaj se ne bi validatorja dal povezat ali z GPS lokatorjem ali pa z notranjim "govornim napovednikom", da bi iz tega razbral, v kateri coni si.
Drugače sem včeraj še razmišljal... Ob predpostavki, da imaš ustrezno obveščenost potnikov, na sami troli, na postajah... In zadosti prijazen sistem za registracijo... Zakaj ne bi naredil sistema tako, da se moraš registrirat obakrat, če prečkaš cono: ko vstopaš in ko izstopaš iz trole? Če se ne pofočkaš, ko zapustiš trolo, ti odbije maksimalno ceno, ki je na tisti liniji možna (magari se to posinhronizira ob naslednji rabi urbane, ni važno) - pred vstopom pa seveda tudi preveri, če imaš dovolj dobroimetja za to. In če nimaš, se pač oglasi zvočni signal, ki ti prepove vožnjo. Če imaš veljavno mesečno vozovnico za cono 1. in si šel pomotoma na trolo, ki pelje vse do cone 2., itak ni drame - počakaš naslednjo trolo, ki te pelje do tvoje končne postaje v coni 1. Drugače pa pač nafilaš urbano in mirna bosna.
Ne zdi se ravno kot da bi rabili Nasine raketne znanstvenike za to uredit. A sem kje zgrešil kakšno očitno kozlarijo, ki bi se pojavila pri takem sistemu?
- Hoc est qui sumus -
Phantomeye ::
To prav iščete načine, kako se ne da, al kako?
V 21. stoletju smo. Če se ne da narest dveh različnih posnetkov, odvisno a greš gor al dol po liniji, pol pa tud ne vem. Kot tudi ne zastopim, zakaj se ne bi validatorja dal povezat ali z GPS lokatorjem ali pa z notranjim "govornim napovednikom", da bi iz tega razbral, v kateri coni si.
Drugače sem včeraj še razmišljal... Ob predpostavki, da imaš ustrezno obveščenost potnikov, na sami troli, na postajah... In zadosti prijazen sistem za registracijo... Zakaj ne bi naredil sistema tako, da se moraš registrirat obakrat, če prečkaš cono: ko vstopaš in ko izstopaš iz trole? Če se ne pofočkaš, ko zapustiš trolo, ti odbije maksimalno ceno, ki je na tisti liniji možna (magari se to posinhronizira ob naslednji rabi urbane, ni važno) - pred vstopom pa seveda tudi preveri, če imaš dovolj dobroimetja za to. In če nimaš, se pač oglasi zvočni signal, ki ti prepove vožnjo. Če imaš veljavno mesečno vozovnico za cono 1. in si šel pomotoma na trolo, ki pelje vse do cone 2., itak ni drame - počakaš naslednjo trolo, ki te pelje do tvoje končne postaje v coni 1. Drugače pa pač nafilaš urbano in mirna bosna.
Ne zdi se ravno kot da bi rabili Nasine raketne znanstvenike za to uredit. A sem kje zgrešil kakšno očitno kozlarijo, ki bi se pojavila pri takem sistemu?
Sploh ne rabiš GPS lokatorja. Sej itak majo v sistemu, katera je bila prejšnja postaja in katera bo naslednja. In obratno. Če je bila prejšnja postaja zadnja v coni 2, potem je zvok za naslednjo postajo - vstopate v cono 1. Če je bila prejšnja postaja v coni 1, je potem zvok za naslednjo postajo - vstopate v cono 2.
Phantomeye ::
Kolikor gledam ta šmoren z mesečnimi vozovnicami je tako, da velja mesečna vozovnica za eno območje (ne nujno zono številka 1). Kar pomeni, da se ti znotraj zone 2 lahko mirno voziš z mesečno vozovnico ki velja za eno območje. Validator tako v zoni 2 ne more vedet kdaj boš ti zapustil avtobus in moraš ročno določit, če se želiš peljat dlje kot samo eno zono.
Pomeni pa očitno to v praksi, da lahko zapustiš avtobus na zadnji postaji v zoni 1 in se potem ponovno vkrcaš v zoni 2 in pelješ naprej.
V bistvu me res zanima. A dejansko lahko kupiš mesečno karto za samo 2 ali samo 3 cono. Ali s tem, da kupiš za 2 cono, v bistvu dobiš dostop do cone 1 in 2 in tako plačaš več.
http://www.lpp.si/sites/www.jhl.si/file...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Urbana (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 54772 (3654) | Lonsarg |
⊘ | Odvzem šolske urbane (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 10666 (8074) | solatko |
» | lpp redarji, kontrola urbanih? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 21913 (16936) | Šimpanz |
» | Uporabna vrednost urbane (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 53732 (50579) | Ziga Dolhar |