Forum » Loža » "Intelligent speed assist" pri novih avtih od 7.2022
"Intelligent speed assist" pri novih avtih od 7.2022
feryz ::
- pogledas v ogledalo, da vidis ali je kaksen prerazgret kreten ali morda kaksen starcek, ki ga noces imeti na vesti - zavedati se moras, da vecina ljudi ne zna vozit (in obicajno ravno tisti, ki se imajo za najvecje "carje" za volanom, stalno pizdijo ipd., najslabse vozijo)Seveda je potem za nesrečo kriv tisti zadaj. Čeprav to sprednje naklepne ubijalce, ki se z bremzami igrajo, to ne zanima.
- pospesis (seveda se ti bo vseeno prilepil), sekundo ali dve za tem rahlo pohodis bremzo, ne toliko, da dejansko zabremzas ampak dovolj, da se ti zavorne lucke zadaj prizgejo; za dodan efekt pocakaj, da zacne prilepek prehitevat, prizge cigaret, pogleda na telefon,...
- pogledas v ogledalo
zmist ::
- pogledas v ogledalo, da vidis ali je kaksen prerazgret kreten ali morda kaksen starcek, ki ga noces imeti na vesti - zavedati se moras, da vecina ljudi ne zna vozit (in obicajno ravno tisti, ki se imajo za najvecje "carje" za volanom, stalno pizdijo ipd., najslabse vozijo)Seveda je potem za nesrečo kriv tisti zadaj. Čeprav to sprednje naklepne ubijalce, ki se z bremzami igrajo, to ne zanima.
- pospesis (seveda se ti bo vseeno prilepil), sekundo ali dve za tem rahlo pohodis bremzo, ne toliko, da dejansko zabremzas ampak dovolj, da se ti zavorne lucke zadaj prizgejo; za dodan efekt pocakaj, da zacne prilepek prehitevat, prizge cigaret, pogleda na telefon,...
- pogledas v ogledalo
Seveda je kriv tisti zadaj, ker ne drzi varnostne razdalje in popolnoma sam si je kriv za posledice. Sicer pa saj smo v dobi antivaxerstva in egoizma. Zakaj bi me pa moralo za druge zanimati?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmist ()
snezak21 ::
- pogledas v ogledalo, da vidis ali je kaksen prerazgret kreten ali morda kaksen starcek, ki ga noces imeti na vesti - zavedati se moras, da vecina ljudi ne zna vozit (in obicajno ravno tisti, ki se imajo za najvecje "carje" za volanom, stalno pizdijo ipd., najslabse vozijo)Seveda je potem za nesrečo kriv tisti zadaj. Čeprav to sprednje naklepne ubijalce, ki se z bremzami igrajo, to ne zanima.
- pospesis (seveda se ti bo vseeno prilepil), sekundo ali dve za tem rahlo pohodis bremzo, ne toliko, da dejansko zabremzas ampak dovolj, da se ti zavorne lucke zadaj prizgejo; za dodan efekt pocakaj, da zacne prilepek prehitevat, prizge cigaret, pogleda na telefon,...
- pogledas v ogledalo
Seveda je kriv tisti zadaj, ker ne drzi varnostne razdalje in popolnoma sam si je kriv za posledice. Sicer pa saj smo v dobi antivaxerstva in egoizma. Zakaj bi me pa moralo za druge zanimati?
No tu se malo motis. Tisti zadaj ni po defaultu vedno kriv in pri nesreci povzroceni z namernim zaviranjem je dokaj velika verjetnost, da bo kriv tisti, ki je na AC brez potrebe zaviral in s tem ogrozal ostale udelezence v prometu.
GupeM ::
Invictus ::
Kranj - Loka je groza, druga katastrofa je pa Kamnik - Trzin. Neverjetno kaksni debili se prevazajo vsak dan v sluzbo.
Če bi folk gledal na cesto namesto buljil v telefone (pač novodobna vožnja), bi bilo vse supaj bolje...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
showsover ::
zmist ::
Pomirite se snezinke moralisticne, ki so polne morale dokler ni treba koga ogoljufati, okrasti, trgovati s kriptovalutami, siriti antivax fake news, nadlegovati voznike z leplenjem na rit,... tistemu zadaj ne bo nic. Samo pulz mu bo dvignilo in zacel bo drzat varnostno razdaljo - na prijeten in poucen nacin ga boste opozorili, da se lahko zgodi tudi pravo bremzanje. Na dokazovanje pa kar pozabite, "videl sem skalo na cesti, pa se je izkazalo, da je kamencek, zato nisem bolj na bremzo pritisnil, pac lucka se je pa vmes ze prizgala, tozite BMW".
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmist ()
krneki2021 ::
Pomirite se snezinke moralisticne, ki so polne morale dokler ni treba koga ogoljufati, okrasti, trgovati s kriptovalutami, siriti antivax fake news, nadlegovati voznike z leplenjem na rit,... tistemu zadaj ne bo nic. Samo pulz mu bo dvignilo in zacel bo drzat varnostno razdaljo - na prijeten in poucen nacin ga boste opozorili, da se lahko zgodi tudi pravo bremzanje. Na dokazovanje pa kar pozabite, "videl sem skalo na cesti, pa se je izkazalo, da je kamencek, zato nisem bolj na bremzo pritisnil, pac lucka se je pa vmes ze prizgala, tozite BMW".
Ja razen ce bo zaradi tvojih luci na polno stisnil zavore od zadaj ga bo pa povozil kamion, ki se ne glede na varnostno razdaljo ne bo ustavil enako hitro kot avto pred njim. In verjel ali ne, ne bos prvi, ki bo kriv povzrocitve nesrece na tak nacin. Da niti ne omenjam, kako se bos verjetno pocutil, ko bos vedel da je tvoj super manever delanja reda po cestal povzrocil smrt cele druzine v avtu zgolj zato, ker se je po tvoje, pripeljal preblizu tvojemu dragocenemu plehu.
feryz ::
To delajo kompleksi. Bodisi zato, ker v življenju ni bil sposoben priti do enega spodobnega kosa pleha. Ali zato, ker je na splošno nesrečen v življenju.
Mogoče tudi cepiva delujejo depresivno, kdo bi vedel. Niso še raziskali.
Taki ljudje se potem znašajo nad drugimi. Kolikor se lahko.
Mogoče tudi cepiva delujejo depresivno, kdo bi vedel. Niso še raziskali.
Taki ljudje se potem znašajo nad drugimi. Kolikor se lahko.
energetik ::
krneki2021 je izjavil:
Lej, če se bo usral zadaj samo zaradi prižgane zavorne luči, pomeni da vozi mnogo preblizu in da tudi v realnem primeru (npr. da skoči pred prvega tovornjak in prvi mora v sili zavirat) ne bo imel šans niti taknit bremze, pa bo že v riti. Pa ne gre za hudičev pleh, ampak za varnost vseh udeležencev! Če ti nekdo vozi zadaj 2m stran, ogroža tebe, sebe, pa še vse v okolici par 100m nazaj. Ampak važno da se ti lahko lepiš na rit, kar natančno nič ne bo pohitrilo vožnje in tvojega prihoda na cilja. Egoistične svinje pač.Pomirite se snezinke moralisticne, ki so polne morale dokler ni treba koga ogoljufati, okrasti, trgovati s kriptovalutami, siriti antivax fake news, nadlegovati voznike z leplenjem na rit,... tistemu zadaj ne bo nic. Samo pulz mu bo dvignilo in zacel bo drzat varnostno razdaljo - na prijeten in poucen nacin ga boste opozorili, da se lahko zgodi tudi pravo bremzanje. Na dokazovanje pa kar pozabite, "videl sem skalo na cesti, pa se je izkazalo, da je kamencek, zato nisem bolj na bremzo pritisnil, pac lucka se je pa vmes ze prizgala, tozite BMW".
Ja razen ce bo zaradi tvojih luci na polno stisnil zavore od zadaj ga bo pa povozil kamion, ki se ne glede na varnostno razdaljo ne bo ustavil enako hitro kot avto pred njim. In verjel ali ne, ne bos prvi, ki bo kriv povzrocitve nesrece na tak nacin. Da niti ne omenjam, kako se bos verjetno pocutil, ko bos vedel da je tvoj super manever delanja reda po cestal povzrocil smrt cele druzine v avtu zgolj zato, ker se je po tvoje, pripeljal preblizu tvojemu dragocenemu plehu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
zmist ::
To delajo kompleksi. Bodisi zato, ker v življenju ni bil sposoben priti do enega spodobnega kosa pleha. Ali zato, ker je na splošno nesrečen v življenju.
Mogoče tudi cepiva delujejo depresivno, kdo bi vedel. Niso še raziskali.
Taki ljudje se potem znašajo nad drugimi. Kolikor se lahko.
Ahaaaa, lepo si pojasnil, zakaj zagovarjas antvaxerstvo. To delajo kompleksi. Dobro vedeti.
krneki2021 je izjavil:
Pomirite se snezinke moralisticne, ki so polne morale dokler ni treba koga ogoljufati, okrasti, trgovati s kriptovalutami, siriti antivax fake news, nadlegovati voznike z leplenjem na rit,... tistemu zadaj ne bo nic. Samo pulz mu bo dvignilo in zacel bo drzat varnostno razdaljo - na prijeten in poucen nacin ga boste opozorili, da se lahko zgodi tudi pravo bremzanje. Na dokazovanje pa kar pozabite, "videl sem skalo na cesti, pa se je izkazalo, da je kamencek, zato nisem bolj na bremzo pritisnil, pac lucka se je pa vmes ze prizgala, tozite BMW".
Ja razen ce bo zaradi tvojih luci na polno stisnil zavore od zadaj ga bo pa povozil kamion, ki se ne glede na varnostno razdaljo ne bo ustavil enako hitro kot avto pred njim. In verjel ali ne, ne bos prvi, ki bo kriv povzrocitve nesrece na tak nacin. Da niti ne omenjam, kako se bos verjetno pocutil, ko bos vedel da je tvoj super manever delanja reda po cestal povzrocil smrt cele druzine v avtu zgolj zato, ker se je po tvoje, pripeljal preblizu tvojemu dragocenemu plehu.
Torej hoces povedati, da te je za prijavit na CSD, ker stalno ogrozas svojo druzino in se lepis ljudem na rit? In ogrozas njih, tistega pred tabo in tistega za tabo s svojim vedenjem. Fino vedeti.
Sam ne tvegas nic. Tvega tisti za tabo, ker ne drzi varnostne razdalje. Kaj pa, ko bom cez 1 km zares moral pobremzati ker mi bo srna skocila cez cesto (se mi je ze zgodilo, je bila razbita sprednja sipa, dobro, da je nisem v narocje dobil) in se mi bo en tak kreten zabil v rit in pobil dva mulca na zadnjem sedezu? Potem bo pa to samo nesreca, mar ne? Ampak mene bi pa po tvojem moralo skrbeti za njegovo druzino. Zanimivo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmist ()
showsover ::
Ampak važno da se ti lahko lepiš na rit, kar natančno nič ne bo pohitrilo vožnje in tvojega prihoda na cilja. Egoistične svinje pač.
Morda ampak red na cesti se dela na drugačen način, razen, če se ti zdi smiselno tvegati. Pa jaz moram reči, da sem res počasen šofer po 500k (tu nekje) prevoženih km, sem imel svoja obdobja 'dinamične' vožnje. Zdaj se mi ne da več, če se mi mudi, že ni pomembno.
energetik ::
Jaz ne delam testa bremz, 1x utripnem s 4 utripalkami. Če to ne zaleže, počasi zmanjšujem hitrost samo spuščam gas, zato se varnostna razdalja v sekundah poveča (razdalja v metrih itak ne more biti manjša kot že je). To seveda na navadni cesti, na AC se itak vedno najprej umaknem na vozni pas, če je možno. Problem je, ker tudi na voznem pasu so enaku pacienti - vozim za tovornjakom, levo kolona na prehitevalnem, a zadaj vseeno rine ritopik, komu na čast?Ampak važno da se ti lahko lepiš na rit, kar natančno nič ne bo pohitrilo vožnje in tvojega prihoda na cilja. Egoistične svinje pač.
Morda ampak red na cesti se dela na drugačen način, razen, če se ti zdi smiselno tvegati. Pa jaz moram reči, da sem res počasen šofer po 500k (tu nekje) prevoženih km, sem imel svoja obdobja 'dinamične' vožnje. Zdaj se mi ne da več, če se mi mudi, že ni pomembno.
krneki2021 ::
Torej hoces povedati, da te je za prijavit na CSD, ker stalno ogrozas svojo druzino in se lepis ljudem na rit? In ogrozas njih, tistega pred tabo in tistega za tabo s svojim vedenjem. Fino vedeti.
Če ti nekdo vozi zadaj 2m stran, ogroža tebe, sebe, pa še vse v okolici par 100m nazaj. Ampak važno da se ti lahko lepiš na rit, kar natančno nič ne bo pohitrilo vožnje in tvojega prihoda na cilja. Egoistične svinje pač.
Povsem pricakovano kot vedno pri "inteligentnih" uporabnika foruma, ko zmanjka argumentov se zacne ukvarjati s posplosevanjem in idiotskimi domnevami osnovanimi na lastnih kompleksih. Se malo pa bos privlekel ven kuscarje in ravno zemljo. Drugace sem napisal manj kot en dan nazaj tole:
Pa preden me UTK in ti po standardni navadi tega foruma v stilu "ce se ne strinjas z menoj verjames v ravno zemljo in kuscarje", zacneta obkladati s tem, naj vama povem, da se vecinoma v guzvi vozim s tempomatom nastavljenim na srednjo vrednost (ja je manj kot 2sec) in po desnem pasu, ker se mi preprosto ne da ukvarjati s taksnimi in drugacnimi modeli, ki bivakirajo na levem pasu ali se pri najvecji guzvi vozijo s prizganim levim zmigavcem in blendajo, ker mislijo da je edini, ki stoji med njim in Jesenicami ravno tisti avto pred njim, vseh ostalih 1000 na levem pasu pa ne vidi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki2021 ()
zmist ::
krneki2021 je izjavil:
Torej hoces povedati, da te je za prijavit na CSD, ker stalno ogrozas svojo druzino in se lepis ljudem na rit? In ogrozas njih, tistega pred tabo in tistega za tabo s svojim vedenjem. Fino vedeti.
Če ti nekdo vozi zadaj 2m stran, ogroža tebe, sebe, pa še vse v okolici par 100m nazaj. Ampak važno da se ti lahko lepiš na rit, kar natančno nič ne bo pohitrilo vožnje in tvojega prihoda na cilja. Egoistične svinje pač.
Povsem pricakovano kot vedno pri "inteligentnih" uporabnika foruma, ko zmanjka argumentov se zacne ukvarjati s posplosevanjem in idiotskimi domnevami osnovanimi na lastnih kompleksih. Se malo pa bos privlekel ven kuscarje in ravno zemljo. Drugace sem napisal manj kot en dan nazaj tole:
Pa preden me UTK in ti po standardni navadi tega foruma v stilu "ce se ne strinjas z menoj verjames v ravno zemljo in kuscarje", zacneta obkladati s tem, naj vama povem, da se vecinoma v guzvi vozim s tempomatom nastavljenim na srednjo vrednost (ja je manj kot 2sec) in po desnem pasu, ker se mi preprosto ne da ukvarjati s taksnimi in drugacnimi modeli, ki bivakirajo na levem pasu ali se pri najvecji guzvi vozijo s prizganim levim zmigavcem in blendajo, ker mislijo da je edini, ki stoji med njim in Jesenicami ravno tisti avto pred njim, vseh ostalih 1000 na levem pasu pa ne vidi.
Cry me a river. Da ne spregledas moralist:
Kaj pa, ko bom cez 1 km zares moral pobremzati ker mi bo srna skocila cez cesto (se mi je ze zgodilo, je bila razbita sprednja sipa, dobro, da je nisem v narocje dobil) in se mi bo en tak kreten zabil v rit in pobil dva mulca na zadnjem sedezu? Potem bo pa to samo nesreca, mar ne? Ampak mene bi pa po tvojem moralo skrbeti za njegovo druzino. Zanimivo.
Mimogrede, si se cepil? Ker preprican sem, da s tako skrbjo za tuje druzine si se sel vsaj 4x. feryz se recimo ni sel, ampak ga vseeno skrbi za druge. Tudi zanimivo, mar ne?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmist ()
showsover ::
Energetik, če že tekmujeva, kdo je bolj varčen in počasen šofer, precejkrat se umaknem na pas za kamione, mi je prav luštno gledat, če me kakšen 1,0 mlinček prehiveta v breg, se ne počutim nič manj možato.
Se spomnim enkrat enega primera, ko se niso mogli načuditi, ko smo nekaj 'dinamično' vozili po Italiji, kako mi je šlo prehitevanje, menjavanje in motanje volana v nekih ovinkastih klancih in precej ostrih ovinkih. Sem pač povedal, da to pač ni isto kot dati opeko na plin.
Drugače huh, tako vozim, da še mravlje na pikniku hitreje hrano odnašajo
Se spomnim enkrat enega primera, ko se niso mogli načuditi, ko smo nekaj 'dinamično' vozili po Italiji, kako mi je šlo prehitevanje, menjavanje in motanje volana v nekih ovinkastih klancih in precej ostrih ovinkih. Sem pač povedal, da to pač ni isto kot dati opeko na plin.
Drugače huh, tako vozim, da še mravlje na pikniku hitreje hrano odnašajo
energetik ::
Jaz nisem počasen šofer, ampak se samo držim omejitev. Na semaforjih po LJ ponavadi gledam pri speljevanju avte za mano daleč v ogledalih, če sem prvi v vrsti. Kljub temu da imam N/A bencinskega mlinčka.
Ampak pri omejitvi neham pospeševati, prav tako držim 2sec varnostne, tudi v najhujši gužvi.
Ampak pri omejitvi neham pospeševati, prav tako držim 2sec varnostne, tudi v najhujši gužvi.
feryz ::
2 sec varnostne? Pa se vam sanja, koliko je to? Tempomat na najvišji stopnji. To pomeni, da so vam včasih kamioni množično uletavali na prehitevalni med dvema avtomobiloma. Zdaj več ne.
energetik ::
Ja to je 2 sec. To je toliko, da ritopiki spredaj stalno vžigajo bremz lampe, medtem ko jaz lahko uravnavam hitrost samo s pedalom za gas. Sem se zlagal, držim med 1 in 2 sec.
showsover ::
Feryz, nisem hotel linkati 24ur, imaš pa tu: klik, tako ti je to, ja.
Jaz imam varnostne razdalje 17 minut.
Jaz imam varnostne razdalje 17 minut.
solatko ::
Varnostna razdalja je nepoznana količina pri večini slovenskih voznikih, zato tudi toliko nesreč na AC, kjer vsi vozijo v isto smer in nesreč praktično nebi smelo biti.
Ker vozniki ne veste, kakšna je prilagojena hitrost, tudi bistvenega sestavnega dela tak vožnje ne poznate. Večina slovenskih voznikov ima, glede na razdaljo med vozili, nadpovprečne reflekse in imajo reakcijski čas 0 sekund, zavore pa vsi iz F1.
Ko se bo večina slovenskih voznikov naučila vozit s prilagojeno hitrostjo, tudi nesreč ne bo več.
feryz - Sanjati se ti bo začelo, ko boš prvič, nekomu priletel v rit, do takrat pa se obnašaj po svoje. Nekateri se učimo iz napak drugih, drugi pa morate vse doživet sami, da spoznate določene zakonitosti v prometu.
Ker vozniki ne veste, kakšna je prilagojena hitrost, tudi bistvenega sestavnega dela tak vožnje ne poznate. Večina slovenskih voznikov ima, glede na razdaljo med vozili, nadpovprečne reflekse in imajo reakcijski čas 0 sekund, zavore pa vsi iz F1.
Ko se bo večina slovenskih voznikov naučila vozit s prilagojeno hitrostjo, tudi nesreč ne bo več.
feryz - Sanjati se ti bo začelo, ko boš prvič, nekomu priletel v rit, do takrat pa se obnašaj po svoje. Nekateri se učimo iz napak drugih, drugi pa morate vse doživet sami, da spoznate določene zakonitosti v prometu.
Delo krepa človeka
vnetidebater ::
V Sloveniji neuporabno zaradi pravila, da križišče razveljavi omejitev, zaradi česar se ne postavlja znakov za konec omejitve.
Saj to ne bo izvedeno na osnovi prepoznavanja znakov, ampak bo v bazi zapisano, kakšna je dovoljena hitrost kjer se trenutno nahajaš.
Ja, na podlagi GPSa + prepoznavo znakov bo vključevalo.
Invictus ::
Varnostna razdalja je nepoznana količina pri večini slovenskih voznikih, zato tudi toliko nesreč na AC, kjer vsi vozijo v isto smer in nesreč praktično nebi smelo biti.
Tole se moram strinjat. Mene je varnostna razdalja že velikokrat rešila.
Zdaj, če bi folk še gledal v vzratna ogledala in se umikal iz prehitevalnem pasu takoj, ko je to mogoče, bi bile slovenske avtoceste skoraj zgledne. Skoraj bi bilo kičasto...
Ampak opažam cel kup folka, ki med vožnjo pri 110-120 bulji v telefon, po možnosti na prehitevalnem. Take opazim, ker ima šofer sklonjeno glavo... Pol sem pa jaz bedak, ko vozim 150...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Utk ::
Ne razumem kako se vam da vozit 150 po slovenskih avtocestah. To je najslabša hitrost. Jebejo te tisti, ki grejo 110, in jebejo te tisti, ki grejo 180. Jaz se vozim 110-120, kje koga prehitim, in se mi fučka. Če se voziš 150, ti pa stalno nekdo vletava, stalno zaviraš in pospešuješ, vse ti gre na živce. Zakaj bi ti bi blo tega treba. Da prišparaš 15 minut če greš čez celo Slovenijo...
solatko ::
Utk - To še ni pogoj, da si varen voznik, pomeni samo to, da nisi kulturen.
Delo krepa človeka
Utk ::
Utk - To še ni pogoj, da si varen voznik, pomeni samo to, da nisi kulturen.
A sem kje napisal, da sem varen in/ali kulturen? Varen zase sem, za kulturo se mi pa fučka. Pri vseh idiotih na cesti, sem jaz najmanjši problem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
showsover ::
Pa res, solatko, če voziš 110-120 km/h, nisi kulturen?
Meni se Utk (vsaj kolikor razlaga o svoji vožnji) zdi čisto fajn penzionist, bi se odlično razumela.
Ne Utk in ti ampak Utk in jaz.
Meni se Utk (vsaj kolikor razlaga o svoji vožnji) zdi čisto fajn penzionist, bi se odlično razumela.
Ne Utk in ti ampak Utk in jaz.
vnetidebater ::
Pa res, solatko, če voziš 110-120 km/h, nisi kulturen?
Meni se Utk (vsaj kolikor razlaga o svoji vožnji) zdi čisto fajn penzionist, bi se odlično razumela.
Ne Utk in ti ampak Utk in jaz.
ne, nisi. Če bi vsi vozili po omejitvi (130 km/h) ko ceste in vreme to omogočajo, se praktično ne bi prehitevalo po avtocestah. Vsi bi lahko vozili cca 130 km/h.
Žal pa je dejstvo da to na naših AC ni možno zaradi prekomerne količine tovornjakov, zato pač eni vozijo 110-120 km/h. Na prehitevalnem pasu pa se ponavadi vozi s kolono...torej med 120 in 160 kmh.
To pa zato ker 90% voznikov želi voziti 130 km/h ampak ne morejo ker morajo prehitevati ultra počasne nepremičnine, na levem pasu pa potem oni postanejo počasneži saj pač kolona vozil vozi 160 kmh in potem sami nimajo izbire kot da pospešijo na 160 kmh da lahko prehitijo v miru.
Glede na opis pa zaenkrat ne bo hardwired, ampak zgolj z opozorili, kar vecina novejsih avtov ze ima. Smer je zacrtana in je bolj vprasanje casa kdaj bo omejitev hitrosti res avtonomna/avtomaticna - samo en mali SW update in smo tam ;)
za nekatere voznike bo to odličen pripomoček, povprečne slovenske živčne razvaline od voznikov pa bodo ta sistem najbrž konstantno izklapljale.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: vnetidebater ()
Utk ::
ne, nisi. Če bi vsi vozili po omejitvi (130 km/h) ko ceste in vreme to omogočajo, se praktično ne bi prehitevalo po avtocestah. Vsi bi lahko vozili cca 130 km/h.
Ko bojo vsi, bom tudi jaz. In tudi da drugje, kjer je to možno. V kakšni Italiji, Franciji sem bil zmeraj med hitrejšimi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
showsover ::
vnetidebater je izjavil:
ne, nisi. Če bi vsi vozili po omejitvi (130 km/h) ko ceste in vreme to omogočajo, se praktično ne bi prehitevalo po avtocestah. Vsi bi lahko vozili cca 130 km/h.
Žal pa je dejstvo da to na naših AC ni možno zaradi prekomerne količine tovornjakov, zato pač eni vozijo 110-120 km/h. Na prehitevalnem pasu pa se ponavadi vozi s kolono...torej med 120 in 160 kmh.
Zanimivo, res, mislim, zgornja (ne spodnja) omejitev je sicer 130 km/h... Mogoče si me s kom zamenjal, ker nisem rad na prehitevalnem pasu, ker potem, kontra svojim prepričanjem, pospešim in stres naraste, ker več goriva porabim. Vedno se umikam, da lahko drugi odbrzijo naprej, ker jim pač čas počasneje poteka pri hitrosti, bližji svetlobni ali kaj. Meni se nikamor ne mudi. Če bi imel tisti odštevalni čas na roki, kot v tistem filmu In time s Timberlakom, bi izgledalo (samo izgledalo!), da imam nekaj milijonov (izgleda bolj milijard, v bistvu, nič hudega) sekund na zalogi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: showsover ()
feryz ::
Človek bi vam še verjel, če ne bi bil 10 min nazaj na AC.
Log - Vrhnika, pri 95 km/h (itak, koliko pa naj bi se v Sloveniji vozili po prehitevalnem pasu) nabiti kot šibice. Od avtov, avtodomov, kombijev ... Ga ni junaka, ki bi imel 1 sec varnostne razdalje.
Log - Vrhnika, pri 95 km/h (itak, koliko pa naj bi se v Sloveniji vozili po prehitevalnem pasu) nabiti kot šibice. Od avtov, avtodomov, kombijev ... Ga ni junaka, ki bi imel 1 sec varnostne razdalje.
showsover ::
Feryz, česa tokrat ne verjameš? A praviš, da lažemo, kar zakon zapoveduje?
Pa tule (KLIK) ti piše, črno na belem, no, v ZVCP piše, 44. člen, 1. odstavek, kar pogumno klikni, PisRS je spet aktiven.
Pravilo dveh sekund
Varnostna razdalja kot obveza voznikov je predpisana v Zakonu o varnosti cestnega prometa, kjer je določeno:
Voznik, ki vozi za drugim vozilom po istem prometnem pasu, mora voziti za njim na varnostni razdalji. Ta ne sme biti manjša od razdalje, ki jo pri hitrosti, s kakršno vozi, prevozi v dveh sekundah.
Pa tule (KLIK) ti piše, črno na belem, no, v ZVCP piše, 44. člen, 1. odstavek, kar pogumno klikni, PisRS je spet aktiven.
energetik ::
Človek bi vam še verjel, če ne bi bil 10 min nazaj na AC.Ker je večina paciantov. Itak je samo še stvar časa, kdaj bo spet počilo in bo 20km zastoj, tako kot skoraj vsak teden.
Log - Vrhnika, pri 95 km/h (itak, koliko pa naj bi se v Sloveniji vozili po prehitevalnem pasu) nabiti kot šibice. Od avtov, avtodomov, kombijev ... Ga ni junaka, ki bi imel 1 sec varnostne razdalje.
stjan ::
ljudje si ne predstavljajo kaj pomeni 1 sekunda varnostne razdalje, da to ni 10 metrov, temveč se spreminja s hitrostjo..
Ker se mi ne da brati vsega čuda, ki je tu napisano, me zanima kako deluje ta hitrostni asistent?
Ali bere table ob cesti?
Če jih, bo problem, ker moja Toyota ne "vidi" vseh tabel, nekatere so zgleda bolj postrani in je ne vidi.
Bo ta asistent v vseh državah deloval enako, oziroma bo prilagojen lokalnim predpisom?
Pri nas marsikje ni table za preklic omejitve hitrosti, oziroma se konča pri križišču, včasih ne veš kje.
Ne vem, če še velja, v eni oddaji sem videl, da v Nemčiji velja omejitev hitrosti po ca 100 metrih, pri nas pa takoj. Če bo asistent nemški, bo pri nas problem.
Ker se mi ne da brati vsega čuda, ki je tu napisano, me zanima kako deluje ta hitrostni asistent?
Ali bere table ob cesti?
Če jih, bo problem, ker moja Toyota ne "vidi" vseh tabel, nekatere so zgleda bolj postrani in je ne vidi.
Bo ta asistent v vseh državah deloval enako, oziroma bo prilagojen lokalnim predpisom?
Pri nas marsikje ni table za preklic omejitve hitrosti, oziroma se konča pri križišču, včasih ne veš kje.
Ne vem, če še velja, v eni oddaji sem videl, da v Nemčiji velja omejitev hitrosti po ca 100 metrih, pri nas pa takoj. Če bo asistent nemški, bo pri nas problem.
feryz ::
Ker je večina paciantov. Itak je samo še stvar časa, kdaj bo spet počilo in bo 20km zastoj, tako kot skoraj vsak teden.Ne boš verjel, Slovencev nas je bilo kakih 50 procentov. Tako, da imaš kar prav, cel svet je poln pacientov.
Folk se boji, da se bo kamion vrinil vmes, pa tišči sprednjemu v rit.
Pa verjetno bi radi hkrati pokazali, da 95 km/h res ni normalno za visenje na prehitevalnem. Ampak tistim spredaj ne potegne.
Če bi ga vsi žgali 130 km/h, kolone niti ne bi bilo.
Pri taki brzini in rešti kamionov na desni, 95 procentov ljudi ni sposobno voziti niti po AC, kaj šele za ritjo.
vnetidebater ::
vnetidebater je izjavil:
ne, nisi. Če bi vsi vozili po omejitvi (130 km/h) ko ceste in vreme to omogočajo, se praktično ne bi prehitevalo po avtocestah. Vsi bi lahko vozili cca 130 km/h.
Žal pa je dejstvo da to na naših AC ni možno zaradi prekomerne količine tovornjakov, zato pač eni vozijo 110-120 km/h. Na prehitevalnem pasu pa se ponavadi vozi s kolono...torej med 120 in 160 kmh.
Zanimivo, res, mislim, zgornja (ne spodnja) omejitev je sicer 130 km/h... Mogoče si me s kom zamenjal, ker nisem rad na prehitevalnem pasu, ker potem, kontra svojim prepričanjem, pospešim in stres naraste, ker več goriva porabim. Vedno se umikam, da lahko drugi odbrzijo naprej, ker jim pač čas počasneje poteka pri hitrosti, bližji svetlobni ali kaj. Meni se nikamor ne mudi. Če bi imel tisti odštevalni čas na roki, kot v tistem filmu In time s Timberlakom, bi izgledalo (samo izgledalo!), da imam nekaj milijonov (izgleda bolj milijard, v bistvu, nič hudega) sekund na zalogi.
meni se zdi vožnja po prehitevalnem pasu skupaj s kolono ki vozi 120 d o160 kmh mnogo bolj sproščena kot če vozim 110-120 kmh in iščem luknjo za pospeševanje da bi lahko prehitel nekoga ki vozi 105 kmh.
Nekoč ko sem vozil kot opisuješ je bila vožnja po AC zelo stresna. Odkar vozim hitro, skupah s presostalo kolono na prehitevalnem pasu je vožnja absolutno povsem nestresna. Lahko se tako vozim od Kopra do Maribora in pridem na cilj povsem spočit tudi če vozim v rush hourju.
Če me želi kdo prehiteti se mu seveda umaknem, naj vozi 165 kmh, če želi.
Cincanje na voznnem pasu, pospeševanje, prehitevanje ko te nihče ne želi spustit pred sabo mora bit hudo mučno zate in za vse v tvojem avtu. Verjamem da se potem prilimaš na vozni pas in voziš 110-120 do cilja brez prehitevanja ja.
Tu se NE GRE ZA PRIHRANEK ČASA. Ne briga me kdaj pridem na cilj. Ne briga me koliko goriva porabim. Gre se enostavno za sproščenost vožnje.
Če je AC prazna (naprimer ponoči) bom seveda vozil tudi jaz pod 130 kmh.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: vnetidebater ()
showsover ::
vnetidebater je izjavil:
Ne briga me koliko goriva porabim.
Meni je to glavni stresor pri vožnji, takoj, ko gre poraba čez 7, imam kar male serijske infarkte. Ampak to je zdaj vseeno, proces depopulacije cepljenjcev se je začel, kot se vidi v sosednjih temah, digitalček in multivac že uživata ob kokicah.
feryz ::
Itak bo kmalu lockdown, pa bomo spet dirjali. Par nas in tanovi avtocestni policajčki.
Zdaj imajo še zdrajsane škode, tako da ni problema. Ko dobijo ferarije in poršeje, bo gusto.
Zdaj imajo še zdrajsane škode, tako da ni problema. Ko dobijo ferarije in poršeje, bo gusto.
vnetidebater ::
vnetidebater je izjavil:
Ne briga me koliko goriva porabim.
Meni je to glavni stresor pri vožnji, takoj, ko gre poraba čez 7, imam kar male serijske infarkte. Ampak to je zdaj vseeno, proces depopulacije cepljenjcev se je začel, kot se vidi v sosednjih temah, digitalček in multivac že uživata ob kokicah.
Nalimaj črn izolirband čez zaslon ki ti kaže porabo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: vnetidebater ()
showsover ::
Feryz, ne bo lockdowna, cepljenci smo papa, saj vidiš digitalčka in multivaca...
Lepo sta to speljala... Dobro, da si bil vsaj ti in tvoje sorodstvo previden.
Zdaj razširi malo biznis, da boš mrtve cepljence tovoril, začel se je proces depopulacije.
V resnici je to bolj tekma s samim seboj, v resnici mi je vseeno, gre samo za ulomke in samopremagovanje. Res pa je, da se v veliki večini časa res nikamor ne mudi.
Lepo sta to speljala... Dobro, da si bil vsaj ti in tvoje sorodstvo previden.
Zdaj razširi malo biznis, da boš mrtve cepljence tovoril, začel se je proces depopulacije.
vnetidebater je izjavil:
Nalimaj selotejp čez zaslon ki ti kaže porabo.
V resnici je to bolj tekma s samim seboj, v resnici mi je vseeno, gre samo za ulomke in samopremagovanje. Res pa je, da se v veliki večini časa res nikamor ne mudi.
solatko ::
utk - Ne nisi, če prehitevaš nekaj kamionov, za teboj pa so vozniki, ki bi to storili z dovoljenih 130, temu se enostavno reče oviranje prometnega toka.Večina jih pravi tako, ko bodo vsi, vendar mora nekdo začeti, se ti ne zdi?
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
solatko ::
Utk - Od MB do LJ je večina časa na desnem pasu kamion za kamionom, ti pa praviš, da voziš 110-120. Kje? Na odstavnem ali prehitevalnem pasu? Kamioni vozijo med 90-95.
Delo krepa človeka
showsover ::
Utk - Od MB do LJ je večina časa na desnem pasu kamion za kamionom, ti pa praviš, da voziš 110-120. Kje? Na odstavnem ali prehitevalnem pasu? Kamioni vozijo med 90-95.
Saj ne moreš vozit ves čas med kamioni, no, lahko, jasno, če ti je res do tega.
Pač voziš pulzno, ko je čistina, hop odletiš naprej kak kamion, dva potem je že prostor.
Ampak več vozijo kot 95, zagotovo.
Utk ::
Utk - Od MB do LJ je večina časa na desnem pasu kamion za kamionom, ti pa praviš, da voziš 110-120. Kje? Na odstavnem ali prehitevalnem pasu? Kamioni vozijo med 90-95.
Tam kjer je kolona tovornjakov na desni se niti po levi ne vozi 130. Če se, tolk boljše zame, se tudi jaz. Ampak se ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
solatko ::
Utk - Zadnje čase na AC opažam, da vedno več voznikov, ki po voznem pasu vozijo 130 ob prehitevanju tovornjakov, hitrost znižajo na 110-120, potem pa zopet pospešijo na 130. Čemu to, mi ni jasno, na cesti s tem delajo samo zmedo, razen če računajo na to, da bo kamionu počila guma in bojo s 110 lažje rešilo problem, kot bi ga s 130, ne vem.
Delo krepa človeka
kixs ::
Takih "idiotov" je veliko... enostavno spustijo gas, da te na koncu, ko je vstric s tabo, prehiteva z 2-5km/h vec. Namesto, da bi ga picil mimo, kot je vozil prej. Ne vem od kod taksno pocetje...
celje ::
Jaz pa moram priznati, da so me "odgovori" v tej temi presenetili. Ste res taki cistuni? V avto omejevalnik? Wtf?
Toliko debilov je na tem svetu, da jim ne bo pomagalo nic. Noben omejevalnik. Ze vidim kako se tete in strici sminkajo med vozjo bolj kot do sedaj. Telefoni se bodo spraznili do sluzbe. Vsi pa bomo happy.
Ups. Dajmo se kletke v avto. Telefoni brez signala.
Ja, zakaj ne. Dajmo še prepovedat .....
Vsi srecni....
Pa v hrano sestavine za obnasanje in pokoro...
pa bo: are we there yet
Toliko debilov je na tem svetu, da jim ne bo pomagalo nic. Noben omejevalnik. Ze vidim kako se tete in strici sminkajo med vozjo bolj kot do sedaj. Telefoni se bodo spraznili do sluzbe. Vsi pa bomo happy.
Ups. Dajmo se kletke v avto. Telefoni brez signala.
Ja, zakaj ne. Dajmo še prepovedat .....
Vsi srecni....
Pa v hrano sestavine za obnasanje in pokoro...
pa bo: are we there yet
solatko ::
csam - Včasih nismo imeli telefonov, posli pa so se večinoma delali z osebnimi stiki. Danes se posli delajo večinoma po netu in telefonih in ljudje čutijo neznansko potrebo, da to počnejo za volanom. Preveč je za pričakovati, da bodo vozniki ustavili na varnem kraju in te stvari opravili v mirujočem stanju.
Kazni za telefoniranje so v nekaterih državah močno povišali in to ne brez razloga, saj vozit in telefonirat, pisat SMS-e, like-at na družbenih omrežjih,.... ni brez hudih nevarnosti.
Ne gre za prepovedi ampak dejstva, da določene druge aktivnosti, med vožnjo niso priporočljive in varne.
Kakšno čistunstvo vidiš ti v tem, da se med vožnjo ne počne nič drugega, kot vozi in po možnosti trezen, oziroma v dobrem psihofizičnem stanju. To ti govori zdrava pamet, če jo imaš.
Kazni za telefoniranje so v nekaterih državah močno povišali in to ne brez razloga, saj vozit in telefonirat, pisat SMS-e, like-at na družbenih omrežjih,.... ni brez hudih nevarnosti.
Ne gre za prepovedi ampak dejstva, da določene druge aktivnosti, med vožnjo niso priporočljive in varne.
Kakšno čistunstvo vidiš ti v tem, da se med vožnjo ne počne nič drugega, kot vozi in po možnosti trezen, oziroma v dobrem psihofizičnem stanju. To ti govori zdrava pamet, če jo imaš.
Delo krepa človeka
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Levi smernik za prehitevanje na pospeševalnem pasu AC (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 12418 (10449) | PandaFlow2 |
» | Razvoj hitrosti na cestah (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 22412 (19109) | Utk |
» | Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 35466 (33218) | Heavy |
» | Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 123387 (100409) | solatko |