» »

Formula 1 2019

Formula 1 2019

««
24 / 33
»»

Scorpy84 ::

billy je izjavil:

Saj ferari bi že lani dobil prvenstvo, če bi recimo vozil leclerc namesto vettla. Tukaj je vseeno lojza naredil razliko.


Se vecjo razliko je naredilo, ko je od spa-ja mercedes resil obrabo zadnjih gum. To pa vemo kako?

billy ::

Zaradi tega je vettel nemčijo parkiral ob stezi?

Scorpy84 ::

billy je izjavil:

Zaradi tega je vettel nemčijo parkiral ob stezi?


Sem ti povedal razliko. V nemciji bi vet dobil najvecjo tockovno prednost, v spaju je se zmagal, nato pa ni vec mogel konkurirati, vecinoma tudi ker je mercedes uvedel sporno resitev, ki je bila red bullu prepovedana. Tako da nemcija se je izkazala za kljucno dirko, ceprav tudi ce bi zmagal, bi mercedes drugi del sezone se vedno dominiral in zmagal prvenstvo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Scorpy84 ()

PrimozR ::

Sporno rešitev? Katero?

Tilen88 je izjavil:

Sej mercedes je pretežno angleški bi lahko rekli :))

F1 je pretežno angleška...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

PrimozR ::

A se še komu zdi da Leclerc malo preveč joka o tej strategiji? Ni ugodno, nedvomno, prislužil si je prvo mesto pa to, ampak joka lahko tudi po dirki privatno, bi bilo za ekipo precej bolje. Takole ne bo rešil ničesar.

krucymucy ::

To je nekako postalo nekaj normalnega. Vsi jokajo, Hamilton, Vettel, Verstappen ...
Kimi pa Valteri ne jokata, pac severnjaka.

Tudi ce je bila to namerna taktika Ferrarija da pride Vettel pred Leclerca je razumljiva.
Vettel rabi nekaj takega, da dobi malo "volje" in tako bosta oba le se bolj konkurencna.

Lepa prednost Ferrarija danes, po vsakem SC sta se lepo odlepila.

springfield ::

Ferrari na dirkaliscu, kjer se je je pricakovalo, da bojo nkeje okoli 5. mesta, dvojna zmaga. Lep napredek so naredili. Tudi strategija jim je uspela. Po moje niso pricakovali, da bo Vettel toliko hitrejsi v outlapu.
Mercedes je pa se enkrat vec potrdil, da so najbolj gnila ekipa. Bottasu so prav ukazali, da mora 2s pocasneje vozit, da ja ne bi prisel pred Hamiltona. Pa kaj tocno so hotli dosect, da so ga talk dolgo zunaj pustli, veju tudi samo oni.

Scorpy84 ::

Hamilton je tisti, ki govori da gume drzijo in ne zeli v bokse.
Tole s ferrarijem pa res neverjetno, 10 let niso nikoli znali spackati posodobitve, ki bi delovale, zdaj pa resili problem se z obrabo gum.

Sicer pa to z gumami spet eno s... prvi krog pritisnili, naslednje kroge sparali nato vsi vozili vlakce, na varni razdalji. Se huje po letu 2021 ne bo ne tankanja, kot tudi ne dva obvezna postanka, ker so se ekipe za oboje uprli.

Vazelin ::

Zanimivo. Ferrari je v drugi del sezone krenil res odlično. Končno so tudi tekom sezone dobili dobre upgrade-e.
Bravo Finger:D

Upam na kak odstop Hamiltona za zanimivost prvenstva.
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vazelin ()

billy ::

Jaz sicer razmišljam, da je mogoče merc posvetil razvoju za 2020 ali celo 2021, ker zdaj pa res nima smisla da tiščijo razvoj v tej sezoni, ko imajo vse v žepu...

malo jih edino jebe bottas, ker je preslab.

Scorpy84 ::

V tem delu sezone, bolj ali manj vsi gledajo za naslednjo sezono. Za mostva z visokim proracunom, ni problem delati na dveh frontah, sploh ce gledamo da drugo leto ne bojo kaj dosti spreminjali pravil, pa se lahko posodobitve in podatki gledajo ze za drugo leto. Ce imas prav, merc ne bo vec prinasal sprememb do konca sezone.

billy ::

Spremembe bodo, vendar bolj pisane v prihodnje sezone, kot aktualno.

Čeprav zdaj lahko spremenijo taktiko. Ferari ima za razliko od merc dva relativno hitra dirkača, merc samo enega, če bi ferariju uspevali 1-2, kako resno lahko ogrozijo mercov konstruktorski naslov (ne da se mi računat)?

masevc ::

Na hitro, ce bi bili 1-2 in 3-4 vse dirke lahko nadoknadijo 96 tock.
Prednost pa je 133.

billy ::

Kaj pa če je merc 3-5, ker bottas dvomim da je dovolj hiter za maxa.

Vazelin ::

Sedaj greste neke imaginarne scenarije. Oba naslova sta že oddana. Edino kar je je to, da lahko prehitijo Bottasa na drugem mestu.
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

PrimozR ::

Tankanje itak ni prineslo akcije na stezi. Obvezni postanki pa tudi ne, ker se vse gradi okrog strategije, da se prehiteva v boksih (enako s tankanjem).

Mercedes je upal na varnostni avto in/ali bolj sveže gume za konec dirke, da bi Hamilton lahko napadel. Gamble, ki jim pač ni uspel. Undercut ni bil možen, ker jih je zajebal Vettel, potem pa 'do opposite to Charles' v zaporednih krogih.

Bottasa so pa zabremzali, da je Hamilton prišel pred njega in ne mogoče celo za Albona, kjer bi bil potem 6. Prehitevanje v Singapurju ni možno (mora biti avto prek 2 sekundi hitrejši, da lahko prehiti drugega).

Formo Ferrarija bi pa jaz ocenjeval po še par vikendih, Spa in Monza sta bili stezi, kjer so morali zmagati zaradi karakteristike, Singapur je pa lahko specifika.

Predator X ::

Mercedesova taktika :)):)):)):))

Nvem kaj jim ni jasn. Undercut al pa nič... v singapurju pa res nemoreš prehitevat. No, pati moraš, da ne prideš za max-a ali kakšnega izkušenega dirkalnika... sicer je pa Vettel res imel srečo, da ga je Gasly opazil.

Cveto ::

Lahko je biti zdaj pameten...

Jaz sem mislil, da je LH prvih 20 krogov vozil bolj "na lahko" in čuval gume, ko bi šel Leclerc noter, bi pa naredil par "hammer-time" krogov in šel naprej. Bil je namreč opazno počasnejši, bolj kot bi morda pričakovali na razmerja moči. A ko je šel Hulkenberg (al kdo je že bil) po trde gume in naredil takoj odličen čas, je bilo jasno, da ne bo šlo. Ostalo je bil samo "damage control". Če ne bi bilo SC-jev, bi se jim morda še kaj posrečilo, če bi recimo Vettlu pobralo gume (je šel le toliko prej menjat).

LH zdaj gotovo išče po rolodexe vizitko od Ferrarijevega HR. :) On namreč niti ne "trza" toliko na posamzne dirke, pač pa mu nekaj pomeni samo še številka 7 (oziroma 8, da bo na vrhu sam). 6 je pod kapo, naprej zna biti malo težje. Imel je v bistvu še srečo, ker tako dolge dominacije, kot je imel mercedes, ni imel še nihče. Če bi šel v Ferrari, pa bi utišal še tiste, ki pravijo, da ne moraš biti GOAT, če nisi bil prvak v Ferrariju (to je iz RB pregnalu tudi Vettla).

Scorpy84 ::

PrimozR je izjavil:

Tankanje itak ni prineslo akcije na stezi. Obvezni postanki pa tudi ne, ker se vse gradi okrog strategije, da se prehiteva v boksih (enako s tankanjem).

Mercedes je upal na varnostni avto in/ali bolj sveže gume za konec dirke, da bi Hamilton lahko napadel. Gamble, ki jim pač ni uspel. Undercut ni bil možen, ker jih je zajebal Vettel, potem pa 'do opposite to Charles' v zaporednih krogih.


Ko se je se tankalo, so takrat dirkalniki, ustvarjali veliko umazanega zraka za seboj, niso poznali drs, pa se prednja krilca niso ustvarjala toliko pritiska kot danes. Kljub vsemu se danes pritozujejo da se po parh krogih gume unicijo, ko skusajo napadati. Kaksna je razlika, vceraj smo gledali pocasni vlakec, da je se lando sledil temu vlakcu do prvih postankov.

springfield ::

Vceraj je Lec namerno vozil pocasi, da bi preprecil prehiter undercut. Prva moznost je bila, ko je sel Vettel v boxe, prej bi prisel v promet.

krucymucy ::

Scorpy84 je izjavil:

vceraj smo gledali pocasni vlakec, da je se lando sledil temu vlakcu do prvih postankov.

Vceraj smo gledali vlakec, ker je Singapur usiva proga.

billy ::

Včeraj se je gledalo idealno predstavo ferarija, ni mi jasno od kod naenkrat ta modrost in tehnika. Iealno izpeljana taktika, v nulo.
Morda jim je končno ratalo.

Vazelin ::

leclerc je ratal nekaj prevzeten po dveh zmagah
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

          ::

Vazelin je izjavil:

leclerc je ratal nekaj prevzeten po dveh zmagah


Če štartaš iz pola in vodiš dirko, potem te pa moštvo s taktiko postavi na drugo mesto, to ni prevzetnost.

Vazelin ::

Pritožuje se kot da ima 2 svetovna naslova v žepu no:D Divica
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

abyssus ::

Od kje info, da so Vettla namerno postavili na prvo mesto? A to si slovenska komentatorja poslušal?

Meni se je zdelo, kot da je Vettel preprosto odpeljal bolje - lahko javka Leclerc kolikor hoče ampak tokrat je izgubil fair & square.

billy ::

Ferari je delal undercut z vettlom nad hamiltonom, kaj bi vettlu javili, tako kot je merc bottasu, da naj vozi namerno počasneje, da ne bo slučajno prehitel lerca? Ne ga srat no.

          ::

abyssus je izjavil:

Od kje info, da so Vettla namerno postavili na prvo mesto? A to si slovenska komentatorja poslušal?


Gledal sem na F1TV, tam so omenjali, da je moštvo s to potezo spremenilo situacijo 1-3 v 1-2, stranski učinek poteze je bil, da se je vrstni red dirkačev obrnil. Leclerc, kot "oškodovani" v tem manevru, mora zelo jasno izpostaviti, da se z odločitvijo ne strinja in dajati videz prizadetega, tudi če to morebiti ni bil.

abyssus ::

billy je izjavil:

Ferari je delal undercut z vettlom nad hamiltonom, kaj bi vettlu javili, tako kot je merc bottasu, da naj vozi namerno počasneje, da ne bo slučajno prehitel lerca? Ne ga srat no.


Se strinjam s tem.

Stranski učinek je dejansko bil ta, da je Vettel uspel prehiteti še Leclerca.

springfield ::

          je izjavil:

abyssus je izjavil:

Od kje info, da so Vettla namerno postavili na prvo mesto? A to si slovenska komentatorja poslušal?


Gledal sem na F1TV, tam so omenjali, da je moštvo s to potezo spremenilo situacijo 1-3 v 1-2, stranski učinek poteze je bil, da se je vrstni red dirkačev obrnil. Leclerc, kot "oškodovani" v tem manevru, mora zelo jasno izpostaviti, da se z odločitvijo ne strinja in dajati videz prizadetega, tudi če to morebiti ni bil.

Pusti ti te Hamilton fanboye iz Sky-ja. Samo proti Ferrariju znajo govorit. Da pa je mogo Bottas pocasi vozit, da ne bi Hamiltona prehitel, pa jih nic ni motlo.

Cr00k ::

springfield je izjavil:

          je izjavil:

abyssus je izjavil:

Od kje info, da so Vettla namerno postavili na prvo mesto? A to si slovenska komentatorja poslušal?


Gledal sem na F1TV, tam so omenjali, da je moštvo s to potezo spremenilo situacijo 1-3 v 1-2, stranski učinek poteze je bil, da se je vrstni red dirkačev obrnil. Leclerc, kot "oškodovani" v tem manevru, mora zelo jasno izpostaviti, da se z odločitvijo ne strinja in dajati videz prizadetega, tudi če to morebiti ni bil.

Pusti ti te Hamilton fanboye iz Sky-ja. Samo proti Ferrariju znajo govorit. Da pa je mogo Bottas pocasi vozit, da ne bi Hamiltona prehitel, pa jih nic ni motlo.


Tako ja. Osebno me je že Coulthard zmotil, k ga je res tolk zanimal glede strategije... strategija je bila, da zmagajo in so.

Cveto ::

To drži glede angleških komentatorjev. Ne glede na vse je F1 njihov šport in "Lewis" njihov zlati dečko. Po vseh teh letih gledanja tujcev, je končno tu nekdo iz "prave države". Sicer je pa bilo vedno tako. Kar se jaz spomnim, so imeli Že Mansell, Hill, Coulthar in (delno) Button nek poseben status.

no comment ::

Najverjetneje se Leclerc ne bi pritoževal, če bi 1-3 spremenili v 2-5 ali celo 3-5. Ker točno to bi se lahko zgodilo, če bi Vettel ne šel v boks (ker kao ne smeš narediti undercuta moštvenem kolegu, ki prav tako nima več nobene možnosti za naslov), Max bi pa šel.

Varovalka pred undercutom je 3s prednosti pred zasledovalcem. Če Hamilton za tabo prijavi, da pace ne bi mogel biti počasnejši, potem znaš imeti težavo. Upam, da so Leclercu pri Ferrariju to pojasnili in da je razumel zakaj je SAM spustil zmago iz rok.

Scorpy84 ::

springfield je izjavil:

Vceraj je Lec namerno vozil pocasi, da bi preprecil prehiter undercut. Prva moznost je bila, ko je sel Vettel v boxe, prej bi prisel v promet.


Sej to je problem danasnje formule, spredaj lahko kot pri kolesarjenju diktira tempo, drugi pa ne upajo napadati in pol gledamo bedno dirko.

Cveto ::

Ni dobre dirke brez dirkališča, ki dopušča prehitevanje. Na žalost je denar zdiktiral veliko dolgočasnih prog na koledar.

Me pa zanima kako bi LH vozil, če bi bila tekma, odločilna za prvenstvo. Gotovo bi napadel, tako pa je šel raje na ziher točke.

springfield ::

Scorpy84 je izjavil:

Sej to je problem danasnje formule, spredaj lahko kot pri kolesarjenju diktira tempo, drugi pa ne upajo napadati in pol gledamo bedno dirko.

To je problem Singapurja in Monaka. Letos smo videli ze kar nekaj res dobrih dirk. Malo se vcasih prevec nostalgicno spominjamo preteklih sezon, ampak v resnici je bilo vsako sezono pescica res dobrih dirk. Tudi v 70ih in 80ih je bilo tako, a spomnimo se samo tistih res dobrih in mislimo, da so bile vse take.

ripmork ::

PrimozR je izjavil:

Tankanje itak ni prineslo akcije na stezi. Obvezni postanki pa tudi ne, ker se vse gradi okrog strategije, da se prehiteva v boksih (enako s tankanjem).

Tako je. Dolivanje je vse skupaj spremenilo v skoraj izključno igro taktike postankov. Kadar se nam je dobra borba obetala, je ponavadi en od dirkačev moral zavit tankat - res se je moralo 5 planetov poklopit, da smo videli dobro akcijo na stezi. Pri gumah imajo dirkači vsaj nekaj manevrskega prostora.

Če se vrnim v Singapur; da ne bi imeli tistih dveh varnostnih avtov, bi Lewis postal z mlajšimi gumami izjemno nevaren in bi gledali vsaj srdit boj za tretje mesto, če ne še kaj boljšega. Kljub temu ni bila švoh dirka,... privoščil Vettlu tale dvig morale. Me predvsem veseli, da dejansko gledamo borbe za zmago večih dirkačev/ekip. Začetek leta je bolj turobno izgledal :)

Scorpy84 ::

Ni bil samo singapur, monako, je kar nekaj dirk bilo ko so prehitevali pa na koncu unicili gume, pa prej sli v bokse. Pa kako bi bilo danes z dolivanjem pa ne vemo, oz. sem ze omenil zakaj nebi bilo isto kot takrat.

PrimozR ::

Scorpy84 je izjavil:

PrimozR je izjavil:

Tankanje itak ni prineslo akcije na stezi. Obvezni postanki pa tudi ne, ker se vse gradi okrog strategije, da se prehiteva v boksih (enako s tankanjem).

Mercedes je upal na varnostni avto in/ali bolj sveže gume za konec dirke, da bi Hamilton lahko napadel. Gamble, ki jim pač ni uspel. Undercut ni bil možen, ker jih je zajebal Vettel, potem pa 'do opposite to Charles' v zaporednih krogih.


Ko se je se tankalo, so takrat dirkalniki, ustvarjali veliko umazanega zraka za seboj, niso poznali drs, pa se prednja krilca niso ustvarjala toliko pritiska kot danes. Kljub vsemu se danes pritozujejo da se po parh krogih gume unicijo, ko skusajo napadati. Kaksna je razlika, vceraj smo gledali pocasni vlakec, da je se lando sledil temu vlakcu do prvih postankov.

Bridgestone je pa naredil tako dobre gume, da so celo dirko lahko odpeljali na polno, pa so gume preživele brez postankov (skorajda no). Vseeno pa zdaj s 110 kg omejitve goriva med dirko tudi šparajo s coastanjem. Ampak načeloma vsi pravijo, da tankanje ne bi pomagalo pri dirkanju.

Scorpy84 ::

Mislis na leto 2005? Ce si jih samo enkrat zdrajsal z blokiranim kolesom, si moral iti v menjavo. Ce nisi, si koncal kot kimi v nemciji ali pa si bil pocasen zaradi strgane povrsine. Pirelli vsaj teh tezav nima.
Proti so, zato ker bi s tankanjem vecinoma padali po vsakem postanku v sredino polja. Mostva iz sredine, pa potegnejo za velikim, se je lepo videlo kako glasujejo mostva, ko je bilo glasovanje, da vrnejo lanske gume.

springfield ::

Mostva iz sredine glasujejo kot opremljevalec motorjev. Williams in Racing Point bota vedno glasovala kot Mercedes, Haas in Alfa isto kot Ferrari,...
Za gume so bile ravno Mercedesove ekipe proti (kdo bi si mislo), rabli so pa menda 75% za spremembo.

Zgodovina sprememb…

PrimozR ::

Fak Leclerc... :D

Fun fact (s Skya), 3 leta je bil star, ko je nazadnje Ferrarijev dirkač imel 4 zaporedne pole positione - Schumacher v 2001.

Sicer pa, Torro Rosso se želi preimenovati v Alpha Tauri: https://www.planetf1.com/news/toro-ross...
Mclaren bo od 2021 naprej spet Mercedesov: https://www.bbc.com/sport/formula1/4985...

Tilen88 ::

Leti mali :o In to z napako v zadnjem sektorju

BT52 ::

No sta bili kar 2 napaki. Vsekakor impresivno. Se pošalim, da je Max v Avstriji zbudil pošast ala Hamilton. Impresivno. Tudi z strani Ferrarija, da so skoraj obdržali performanco v zadnjem sektorju. Zdaj čakamo na potrditev na Japonski. Koliko je tale novo dno z nosom res vredno. Plus kako se bo tole odrazilo v primerjavi z Mercedesovim domnevnim tehničnim odgovorom. Mogoce bo 2020 pravi banger med Vet-Lec-Ham. Mlada generacija proti stari.

Tilen88 ::

Upam da do konca sezone te tri ekipe pridejo na isto raven, pa lahko pričakujemo napeto sezono 2020, saj praktično ne bo nekih večjih sprememb.

BT52 ::

Damm in tole je celo 6 pole v sezoni. Od tega samo 2/5 zmag. 1 undercutt, 1 blowup, 1 unlucky strat... Yeah presenetjivo. Samo potrdi kako dober je bil Merc v prvem delu dirk.

billy ::

A na tem dirkališču tretje štartno mesto ni hendikep. Naši glavni konkurenti so na drugačni strategiji in videli bomo, kaj bo to pomenilo. Naš ritem za dirko je dober in dober štart bo pomenil veliko prednost.

O kakšni različni taktiki tule govori?

treker ::

Gume, Merc štarta z medium, Ferrari pa s soft gumami

masevc ::

Rdeca se odpeljeta na startu, Mercedes bo imel probleme z branjenjem polozaja.

Rdeci 1,2 po koncu drugega kroga. Ce bodo pametni lahko uideta in verjetno tudi zmagata. Seveda ce so Leclerca pomirili in spametovali. Drugace lahko pokne.

Scorpy84 ::

masevc je izjavil:

Rdeca se odpeljeta na startu, Mercedes bo imel probleme z branjenjem polozaja.

Rdeci 1,2 po koncu drugega kroga. Ce bodo pametni lahko uideta in verjetno tudi zmagata. Seveda ce so Leclerca pomirili in spametovali. Drugace lahko pokne.


Bojevala se ne bosta, vozila bosta v razmaku dveh sekund, da si drugi uvrsceni ne bo gume uniceval. Merc starta na medium, kar pomeni da 1 in 2 pozicijo ne bo branil, ker bo cuval gume skoraj do 2/3 dirke, ferrari bo v zacetnih krogih zelo hiter na soft gumah, in pri tem bosta nadeljevala, da ne bosta po prvih postankih padla v kolono. Karkoli ze, polovico dirke ce ne bo kaksen varnostni avto, bo dolgocasna dirka, druga polovica pa se bo znala popestriti ko bo mercedes na soft.
««
24 / 33
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
1251181032 (112591) broken/link
»

Formula 1 2016 (strani: 1 2 3 437 38 39 40 )

Oddelek: Na cesti
1975231311 (145238) kosta
»

Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 466 67 68 69 )

Oddelek: Na cesti
3430379763 (235358) BT52

Več podobnih tem