Prijavi se z GoogleID

» »

Formula 1 2019

Formula 1 2019

strani: 1 ... 23 24 25 26 27 ... 30

Jst ::

Pejte na F1.TV in glejte Leclercov krog in Vettlov. Leclerc tako nežno zavija z volanom proti Vettlu, da se zdi, da bi rabil samo dva prsta na volanu. Vettel pa "overdrive the car" in sredi ovinka nima tako "lepe" pozicije/šanse kot Leclerc in zato se Leclerc hitreje odpelje sredi ovinka na ravnino.

Dva čisto drugačna pristopa k dirkanju oz. upravljanju bolida.

Vem, da je sedaj popularno kurcati Vettla, ampak na prejšnji dirki je po undercutu pokazal, da je vreden štirih naslovov. Jaz mislim, da je človek prestar in ko mu avto ne ustreza, se ne zna več prilagoditi, tako, kot mladi možgani. Vseeno ga pa ne bi podcenjeval, če Ferrari naredi naslednje leto avto, ki bi mu ustrezal in bi iz njega vsakič potegnil toliko več, kot Verstapen. Letos so naredili napako, ker je (bil) zadek "nervozen" in to Vettlu očitno ne ustreza. Pač, moje osebno mnenje.


--

Če ne bi Bottas delal napak, bi mogoče prišel blizu Ham in bi Ham imel možnost drugega mesta. Tako pa mislim, da bo jutri 1,2 pripadal Ferrariju, tretji pa mogoče Max, najverjetneje pa Lojz.

Kot sem že enkrat napisal: Ham bi si moral zlomiti nogo in bi imeli Bot/Lec_ali/in_Vet/Max zaključek prvenstva. Za Ham je to glede na pole in podium pozicije najslabša sezona. Ampak tako kot Leclerc, vozi nežno, bremza neverjetno pozno (proti drugim) in obvlada gibanje teže/"gravitacije" dirkalnika. Poglejte na f1.tv. Njegov krog ni forsiral avta kot Vettel, ampak je vozil bolj podobno Leclercu.

Imam pa feeling, da se bo Lojz kmalu poslovil od F1. Naslednje leto ima še pogodbo, potem pa se mi zdi, da gre na modno stezo (dobesedno) in v glasbeni studio (ker se že par let uči peti in je izdal en komad z eno "zvezdnico" (ne spremljam te pop oz. 20** scene)), tako, da ima človek v prihodnosti kar precej možnosti za "zvezdniški status". Takšen feeling imam pa zato, ker več ne joka tako kot včasih, čestita vsem, na konferencah se zajebava (pozitivno) in njegov body language (proti drugim) je letos čisto drugačen. Vsaj meni osebno se tako zdi...


---

Anyway: Upam na zanimivo dirko jutri in da bo glavni režiser kazal zanimive boje, ne pa tako kot danes, ko sem moral za Lec, Vet in Ham preklopiti na onboard in še po zaključku pogledati par krogov.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

springfield ::

Seveda je Hamilton sproscen, ko ima 6. naslov v zepu. V Kanadi je hitro pojokal glede Vettla. Ce Ferrari prenese trenutno formo v naslednjo sezono, bo hitro nazaj stari Hamilton.

Vazelin ::

Se spomnimo kako je bil Hamilton jokica, ko je Vettel pospravljal naslove v žep.:) Sedaj ko ima že 6 sezon razred zase avto je seveda sladko tiho.

Zna bit pa boleče, da ga bo od rekordnega 8ga naslova ločil ravno Rosberg
:))
I got 99 problems but 1.5usd tezus ain't one.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vazelin ()

masevc ::

A niso RedBulli sli nazaj po startni vrsti zaradi osvezitve kompinent? Torej bo tezko prilezel Max do tretjega mesta?

Predator X ::

No no... race pace merca je se zmeraj top.

Kako to da charles ni mogel prehiteti bottasa na teh ravninah... in kako je mogoce, da je ravno merc imel v monzi veliko vec napadov na ferrarrija...

Zgodovina sprememb…

Predator X ::

Motor merca sploh ni slab... top speed so odrekli downforcu.

Te dva kekca na TV3 sta pa velika ferrari fana... pa kaj njima ni jasn? Ham je drzal stik s ferarijem na rumenih gumah ona dva pa ze o neki super hitrosti ferarija... pa bedarije kot je bil dogovor starta ...

Vetel in Leclerc sta imela podoben start... zavetrje naredi svoje... in ce bi lecler zapru hama in mu nudil zavetrje bi moral vettel kot prvic ostati na zunanji strani in kot drugiv verjetno v stric z hamom.

springfield ::

V bistvu je bil dogovor za start - Binotto:
"Charles would've given the slipstream at the start to Seb to make sure that we would've been first and second at the first lap, as that would've put us in the best position to control and manage the race, which was the case up to the point of the reliability."

Bi rekel, da je bil Ferrari danes hitrejsi, a so imeli smolo. Leclerca je pa tepel S3, kjer je Mercedes se vedno pred Ferrarijem, in ni bil dovolj blizu Bottasu na ciljni, da bi ga prehitel. Brez VSC in SC bi Ferrari danes komot zmagal. Tudi ce bi se Hamilton proti koncu irke priblizal, verjetno ne bi mogel na ravnini prehitet, kot ni mogel v Monzi.

Gambino ::

Italijani so se spet pokakal in pokazali svojo nezanesljivost. Nemci pa kot nemci zanesljivi, hitri. Dvojna zmaga, kapo dol. Hamilton pa itak najboljši!
Deaan !!!

Tilen88 ::

O Gambino si se po slabem mescu dni pokazal iz luknje ? :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tilen88 ()

Predator X ::

springfield je izjavil:

V bistvu je bil dogovor za start - Binotto:
"Charles would've given the slipstream at the start to Seb to make sure that we would've been first and second at the first lap, as that would've put us in the best position to control and manage the race, which was the case up to the point of the reliability."

Bi rekel, da je bil Ferrari danes hitrejsi, a so imeli smolo. Leclerca je pa tepel S3, kjer je Mercedes se vedno pred Ferrarijem, in ni bil dovolj blizu Bottasu na ciljni, da bi ga prehitel. Brez VSC in SC bi Ferrari danes komot zmagal. Tudi ce bi se Hamilton proti koncu irke priblizal, verjetno ne bi mogel na ravnini prehitet, kot ni mogel v Monzi.


No,... ne bi rekel "z lahkoto". Ker je bi HAM tik za njima. Zanimivo je, da ferari ni mogel mimo merca na dolgi ravnini.

No komentatorja sta imela podobno mnenje kot ti.. vendar LEC tudi mimo bottasa ni mogel.

Zgodovina sprememb…

billy ::

A ni ham jamral prvi del dirke, kako sta ferarija "iber hitra"?

springfield ::

Predator X je izjavil:

springfield je izjavil:

V bistvu je bil dogovor za start - Binotto:
"Charles would've given the slipstream at the start to Seb to make sure that we would've been first and second at the first lap, as that would've put us in the best position to control and manage the race, which was the case up to the point of the reliability."

Bi rekel, da je bil Ferrari danes hitrejsi, a so imeli smolo. Leclerca je pa tepel S3, kjer je Mercedes se vedno pred Ferrarijem, in ni bil dovolj blizu Bottasu na ciljni, da bi ga prehitel. Brez VSC in SC bi Ferrari danes komot zmagal. Tudi ce bi se Hamilton proti koncu irke priblizal, verjetno ne bi mogel na ravnini prehitet, kot ni mogel v Monzi.


No,... ne bi rekel "z lahkoto". Ker je bi HAM tik za njima. Zanimivo je, da ferari ni mogel mimo merca na dolgi ravnini.

No komentatorja sta imela podobno mnenje kot ti.. vendar LEC tudi mimo bottasa ni mogel.

Ni ga mogel prehitet, ker je prevec izgubil v S3. Tudi Hamilton ju ne bi mogel prehitet. Lahko je prehitet par sekund pocasnejesega, ko pa so znotraj pol sekunde, je pa zelo tezko, tudi tukaj. Hamilton je bil 7s za Vettlom, potem so mu pa gume zacele popuscat. Ce ne bi bilo VSC, bi Hamilton odpeljal se kakih 10 krogov na tistih gumah in ko bi prisel ven, bi imel 15s zaostanka za obema Ferrarijema. Mogoce bi ju dohitel, a bi verjetno unicil gume. Ferrari je imel v tistem trenutku vse pod kontrolo, potem pa smola. Se zgodi, letos je tako ali tako ze vse odloceno.

TOP ::

Nič smola,malo že zaradi okvare Seba,sam Kalabreži itak niso nikoli bili dobri strategi,bi rabli mal nazaj Brawna pa Toda,da jim pokažejo kako se to dela,ker tile Paštašutarji so pa eni loleki.

Riff ::

upam da bo ferari tud drugo leto že na začetku sezone tako konkurenčen kot je na teh zadnjih dirkah pa še kakšen redbull naj se pridruži da bo potem res zanimivo gledat te boje
if you're second, you're only the first in a long line of loosers

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Riff ()

BT52 ::

TOP je izjavil:

Nič smola,malo že zaradi okvare Seba,sam Kalabreži itak niso nikoli bili dobri strategi,bi rabli mal nazaj Brawna pa Toda,da jim pokažejo kako se to dela,ker tile Paštašutarji so pa eni loleki.


? Kaj pa je tukaj bilo narobe z strategijo. Brez okvare bi verjento pobrali 1-2- Hmm včasih se sprašujem, če folk zna sploh kaj kritično razmislit.

Mogoče bi lahko VET poslali v bokse in nebi riskirali VSC-ja. Vendar zaradi okvare električnega dela MGUKja bi lahko dejansko ubili voznika v avtu, če bi ga streslo ob prebiti izolaciji... Tako, da se je tista sreča iz Spaja in Monze pač obrnila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

springfield ::

Ferrari je zadnje dirke presenetljivo dober pri strategiji. Ce je kdo kiksal v zadnjem casu, je to Mercedes, predvsem v Singapurju.

TOP ::

Nič ni dober pri strategiji tam so zafrknili pa Leclera sedaj tukaj spet njega,ker se prepočasi odločajo pač Italjančki nič novega.

Vazelin ::

Leclerc bo štafeto jokanja prevzel os Hamiltona
I got 99 problems but 1.5usd tezus ain't one.

springfield ::

TOP je izjavil:

Nič ni dober pri strategiji tam so zafrknili pa Leclera sedaj tukaj spet njega,ker se prepočasi odločajo pač Italjančki nič novega.

Ferrariju je na prvem mestu ekipa in v Singapurju so povsem pravilno naredili, da so prehiteli Hamilton in dosegli 1-2. V Rusiji so pa tudi dobro naredili, saj bi bilo znova 1-2, le da bi tokrat najverjetneje Leclerc zmagal. Takticno so naredili vse pravilno. Saj vem, da Hamiltonovim navijacem ne gre v racun, da gledas v dobro ekipe, ne polboga (zakaj sploh rabi pomoc?).

BT52 ::

V Rusiji so pač vračali LEC uslugo iz SIngapurja katere niso pričakovali.Prejšnjo dirko VET zdaj pa LEC. Enostavno. Izvedba je bila nerodna vendar dovolj učinkovita.

Cr00k ::

BT52 je izjavil:

V Rusiji so pač vračali LEC uslugo iz SIngapurja katere niso pričakovali.Prejšnjo dirko VET zdaj pa LEC. Enostavno. Izvedba je bila nerodna vendar dovolj učinkovita.


Nobene usluge iz Singapurja niso vračal... taktično so se pred dirko dogovorili za štart, da LEC pomaga VET z zavetrjem... in mu je predobro pomagal in s tem prehitel še LEC. Je tudi sam povedal, da ga namerava spustiti nazaj... je pa imel do odstopa VET boljši race pace, tako da niso to zamenjavo naredili takoj, ampak ob postanku. Potem pa je na njihovo nesrečo avto odpovedal in VSC je omogočil zmago HAM. Sicer je bila strategija Ferrarija spot-on.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cr00k ()

billy ::

Ta taktika me je spominjala na perfekcionizem iz časov svetega trojčka (brawn, todd in šumaher).

   -S\/\/-   ::

No vidite, in nekateri pravijo da F1 ni zanimiva, ker se ne prehitevajo in zaletavajo celo dirko.

vuki ::

Hehe...dejstvo je, da je v Sočiju pole position dejansko handicap....me zanima, kdo je predlagal komu kaj....dvomim, da si je Vettel tega želel, ker je pravzaprav bil v "sweet spotu"...rdeče gume napram Hamiltonu in na "čisti" strani štartne pozicije.

billy ::

Če pa so študirali na to, pa je to še dodaten plus k dobri taktiki.

PrimozR ::

   -S\/\/-   je izjavil:

No vidite, in nekateri pravijo da F1 ni zanimiva, ker se ne prehitevajo in zaletavajo celo dirko.

Problem je, da je zaletavanje in prehitevanje cheap thrill, tole s taktiko pa bolj napredna stvar, ki je zanimiva poznavalcem. Poznavalcev je pa defacto manj od povprečnih uporabnikov, ki palijo na cheap thrills.

          ::

Prehitevanje samo je pika na i.

Predator X ::

No no... nehajte z neumnostmi

Cr00k ::

Predator X je izjavil:

No no... nehajte z neumnostmi


Ni gumba predlagaj izbris, pa bom tako predlagal.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: BT52 ()

BT52 ::

Predator X je izjavil:

No no... nehajte z neumnostmi


Kaj je neumnost? Pojasni kaj misliš.

Predator X ::

Cr00k je izjavil:

Predator X je izjavil:

No no... nehajte z neumnostmi


Ni gumba predlagaj izbris, pa bom tako predlagal.


Hah? zakaj že?

Vsi se usmerjajo k prehitevanju... sedaj ko bo z 2021 razvoj dirkalnika šev prav v to smer , da bo omogočal več prehitevanje začenjate tukaj na slovenskem forumu kako je taktika tista najboljša stvar.
Pa ne samo razvoj, več drsjev itd. skratka celoten F1 ima rad več atrakcije.

Ravno obratno bi rekel. Prehitevanja, dramatični štarti in dramatični zaključki, drama med dirkači ter sama enakovredna konkurenca so tiste stvari, ki naredijo formulo atraktivno.
Taktika je samo pika na i. Ampak, kaj ti bo taktika, če ti safetycare "pripelje" nek backmarker...

Zgodovina sprememb…

win64 ::

Predator X je izjavil:

Cr00k je izjavil:

Predator X je izjavil:

No no... nehajte z neumnostmi


Ni gumba predlagaj izbris, pa bom tako predlagal.


Hah? zakaj že?

Vsi se usmerjajo k prehitevanju... sedaj ko bo z 2021 razvoj dirkalnika šev prav v to smer , da bo omogočal več prehitevanje začenjate tukaj na slovenskem forumu kako je taktika tista najboljša stvar.
Pa ne samo razvoj, več drsjev itd. skratka celoten F1 ima rad več atrakcije.


Če hočeš imeti zanimivo dirkanje, potrebuješ izenačeno konkurenco. Težava pri spremembi pravil je, da po vsaki spremembi ena od ekip na začetku dominira. Pogosto se stanje normalizira šele po nekaj letih. Pod trenutnimi pravili je trajalo 4 leta, da je vsaj ena ekipa približno ujela Mercedes, letos so že tri ekipe podobno hitre. Ne vidim smisla v spreminjanju pravil tako pogosto, ker si potem ujet v neskončno zanko dominance ene izmed ekip.

Cr00k ::

Predator X je izjavil:

Cr00k je izjavil:

Predator X je izjavil:

No no... nehajte z neumnostmi


Ni gumba predlagaj izbris, pa bom tako predlagal.


Hah? zakaj že?


Preprosto zato ker je komentar brez vrednosti, brez argumentov in pojasnil s katerimi neumnostmi.

Tudi tvoji posti sicer niso ravno nek biser oz. presežek s katerimi bi si človek lahko pomagal razumeti F1 kaj bolje...

Vazelin ::

Me prav zanima kolko časa bo mel Jazbec motivacijo za 1 video na dan:)
I got 99 problems but 1.5usd tezus ain't one.

Scorpy84 ::

Vazelin je izjavil:

Me prav zanima kolko časa bo mel Jazbec motivacijo za 1 video na dan:)


Glede na njegov ego, se zelo dolgo.

b3D_950 ::

Quali so prestavl na nedeljo ob 3h ponoč UTC +2 CEST zaradi tajfuna.
< blendernation.com > /////R52600X/B450/2xGTX1070TI/16GB3000////

Ripmork ::

Če hočeš imeti zanimivo dirkanje, potrebuješ izenačeno konkurenco. Težava pri spremembi pravil je, da po vsaki spremembi ena od ekip na začetku dominira. Pogosto se stanje normalizira šele po nekaj letih. Pod trenutnimi pravili je trajalo 4 leta, da je vsaj ena ekipa približno ujela Mercedes, letos so že tri ekipe podobno hitre. Ne vidim smisla v spreminjanju pravil tako pogosto, ker si potem ujet v neskončno zanko dominance ene izmed ekip.


Načeloma se strinjam. Je šlo pa pri prehodu na turbo šestvaljnike za tehnološko res ogromno spremembo, kjer je bil Mercedes bistveno bolje pripravljen od vseh. Od 2021 gre predvsem za aero spremembe in nekatere poenostavitve/ standardizacije ne-esencialnih kosov. Vsekakor se bo razmerje moči v določeni meri pomešalo in bodo spet večji razmaki, a se bo pomoje tudi hitreje stabiliziralo. Če bo prehitevanje res olajšano, pa sploh super - glede na prizadevnost Brawna sem kar optimist.

Ponavljanje obdobij dominacij v f1 je dolgotrajen in konkreten problem ter posledica pravilnika, kakršen je v osnovi že dolgo.
Tale video priporočam vsem, ker res dobro razloži srž problematike f1

Scorpy84 ::

Zadnji posnetki kazejo da bo tajfun kar direkt zadel v suzuko posledicno tudi stezo. Upam da ne bo kaksno hujse razdejanje, kot ga novinarji napovedujejo.

b3D_950 ::



< blendernation.com > /////R52600X/B450/2xGTX1070TI/16GB3000////

Vazelin ::

V nedeljo maratonsko jutro. Komentar kvalifikacij v živo z začetkom ob 02.45 in komentar dogajanja na dirki za VN Japonske ob 06.45....vabljeni vsi, ki boste budni

Thats the spirit:D badgers way
I got 99 problems but 1.5usd tezus ain't one.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vazelin ()

Cveto ::

Eno ali drugo bi še šlo. Eno IN drugo je pa zame no-go.
i7-3770@4.3ghz, Asrock Fatal1ty p67, MSI GTX 1060 GamingX 6GB

Predator X ::

Gambino ::

Hamilton, kapo dol. S poškodovanim avtom in slabšim avtom do zmage v Mehiki. Kapo dol Mercedesu in Hamiltonu.
Deaan !!!

Nikec3 ::

Mercedes že žnj-tič letos taktično nadigral Ferrari.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

springfield ::

Gambino je izjavil:

Hamilton, kapo dol. S poškodovanim avtom in slabšim avtom do zmage v Mehiki. Kapo dol Mercedesu in Hamiltonu.

3 kolesa je imel samo, ja :)) Mercedes je v race pace se vedno najboljsi.

Vazelin ::

Jp mercedes ma race pace še vedno top. S tem mercedesom letos bi bil z lahkoto tudi Maldonado prvak:)
I got 99 problems but 1.5usd tezus ain't one.

TOP ::

HAhahahah,tile Kalabreži pa lahko imajo ne vem kako hitrost v ravnini,vedno pogrnejo v taktiki.Leclera so totalno zafrknili sam Paštašutarji res nimajo pojma od taktike.

Predator X ::

Mene je Hamilton presenetil ko ni odklonil maxu mesto na startu.

springfield ::

Normalno, da Ferrari pogrne pri taktiki, ce ne testirajo vseh gum na prostih treningih. Vsako dirko imajo za vsakega dirkaca samo po eno najtrso zmes, med tem ko ima Mercedes za enega dirkaca 2, da vidijo, kako se obnasajo na prostih treningih. Hamilton in Mercedes so tocno vedeli, da ne bo tezav s temi gumami prit do konca dirke. Malo so simulirali, da bi Vettel podaljsal stint in imel se vecji zaostanek, ko pride iz boxov.

doctor78 ::

To ni več F1. Ne vem sploh kaj to še sploh je. Kot prvo medium gume, ki so enako hitre ali hitrejše po 30 krogih od svežih ter hard gume, ki zdržijo 50 krogov in so zopet dovolj hitre za branjenje pozicije proti svežim. F1 je zgodovina. To kar sedaj gledamo je brezveze. Ferrarijevi strategi pa naj gredo delat testenine in gojit paradižnike, ker za kaj drugega niso. Zopet so uničili vse možnosti za zmago Leclercu, vse zato, da bi Vettel zmagal. In zopet je dokazal, da je samo še za drugega voznika ali za drugorazeredno moštvo. Če bi od začetka sezone Leclerc bit št. ena Hamilton nebi že na naslednji dirki postal prvak.
strani: 1 ... 23 24 25 26 27 ... 30


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
125197330 (28889) broken/link
»

Formula 1 2016 (strani: 1 2 3 437 38 39 40 )

Oddelek: Na cesti
1975146571 (60498) kosta
»

Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 466 67 68 69 )

Oddelek: Na cesti
3430247748 (103343) BT52

Več podobnih tem