» »

moj prvi avto (cheap one!)

moj prvi avto (cheap one!)

dexter_II ::

vem da je blo nekaj tem na slo-techu glede avtotov, sam dejte se men svetovat

to bi bil moj prvi avto, prevsem za kratke fure pa mesto (sluzba), 3vrata, kakih el.sistemov ne rabim, niti Abs-a, samo od dodatne opreme klimo (rocno..karkoli samo da hladi:D )

iscem nekaj okoli 2.000.000sit, malo sem brskal avto.net pa za ta dnar bi dobil:
punto air 1.800.000sit
corso okoli 2.100.000sit
clio billabong 2.200.000sit
skoda fabia dream 2.050.000sit
mogoce se eden vecjih za ugodno ceno (kaj menite o tem?) astra viva plus 2.400.000sit
za to ceno so osnovni modeli+klima

zdej se pa razpisite:
-kaj menite kaj izbrati? kvaliteta? cene servisov...karkoli?
-a se da se kak procent stisnit od prodajalcev?
-kako bo recimo novembra, bodo drazji v splosnem(verjetno klimo samo poleti ponujajo)?
-svetujte kaj in kako,izkusnje:D

kupujem pa nov avto,kajti na leto ne naredim kaj veliko km(10-15k km), rad bi pa bil ziher (garancija) pa rabljeni majo ze kar nekaj km pa potem stroski (katalizator po 1.dec, pa ploscice,jermeni...), kakorkoli se prevec ne zastopim pa se ne ves kaj dobis pri rabljenih:\

Sunna ::

glede da kupujes nov avto dvomim da mas prav veliko skrbeti zaradi servisov ipd.. Med nastetimi je po mojem Corsa v prevladi glede raznih primerjalnih testov avtomobil tega razreda (Na kolesih, Autobild ect..). Notri se udobno sedi in design ni napacen. Potem je tu Clio. mah clio pac. Z njim se sem veliko prepeljav kot sovoznik in voznik (dci) verjetno sem se ga pac navelical. Povsod ga vidis kot 206 in dolgocasen mi je. Pelje se sicer kar udobno. Morda bi sel pogledat se ksnega polota, ki jih sicer zadnje case malo matra nezanesljivost glede pritozb. Po drugi strani so pa ti podati iz leta 2002 tako da ne vem kako je z 03 letniki. Potem je tu se 206 ? Z 206 pa tudi moja kolegica ( lastnica bila 3 leta ) ni imela nobenih problemov. Kukr imas sreco na dano leto izdelave.Je pa notranjost precej lepo oblikovana ( no vsaj v povezavi z avto. klimo ).

Najbolj pametno je da se vsedes v posamezen avto in vidis kater ti najbolj lezi.

[edit] astre zal ne poznam. S puntom sem se tudi kar dosti prepeljav (1.2 varjanta) kot sovoznik. Dosedaj so bile s tistim avtom tezave kakor pomnim (avto star ehm 3 leta pomoje ) : jermen menjati , menjalnik neke tezave (zal ne vem tocno ) , klokotanje bencina se slisi notri (?) , avto zakuhal enkrat.

[edit]niti fabie:D

[edit yet again]glede raznih akcij ze kar dolgo pisej v Poletu (priloga dela ) tako da je vredno pogledati. Morda najdes se kje kaksne starejse. Vec zal ne znam povedati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Sunna ()

Spajky ::

Moj nasvet: vsaj za prvo leto, dokler ne dobiš malo prakse:
klime kmalu več ne boš rabil še eno leto tudi. Za prvi avto za prvo leto NE kupuj novega, ampak npr. rabljenega ene 5 let starega, ki te bo koštal cca. manj kot boš izgubil v naslednjih 2 letih na novem!!! To pa zato, ker se po Murphy-ju zgodi naslednje, posebej v prvem letu če si mlad voznik: praske in razni mali udarci povsod - verjemi mi pri mestnem parkiranju še posebej ! Nikakor si ne nabavljat pred enim letom redne vozniške prakse nov avto - IMHO metanje denarja skozi okno dobesedno...8-)
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

R0K ::

VEeš kako je. Zdejle bi vsi ki bi radi imeli nov avtomobil gledajo samo na klimo. Ampak pazi, kaj bo pa pozimi. Pozimi ti v poledici klima ZELO malo koristi. ABS tam opravi kot je treba. Tako da. Klima in ABS le naj bota skp.

Aja, kot je že en omenu (pozabu nick :/), ne kupuj novega avtomobila. Kupi eno-dve leto/i rabljenega. V tem času nov avtomobil izgubi največ cene.

Za 2mio pa dobiš že malo večji avtomobil. Sam zdej je vprašanje če hočeš takega. Al bi rad mel kakeka manjšega. Ker za tak denar dobiš en razred večji avtomobil, star 3 leta, pa še za zimske gume in kak servis ti ostane...

xy! ::

Če boš kupoval nov avto, kupi takega, ki ima tri leta garancije. Cene nekaterih rezervnih delov so višje od 100k sit in že za kakšen senzor na motorju, ki prav radi crknejo boš dal precej denarja.

bostjan11s ::

Zdaj če bi imel novega za 2 mio sit dobiš že kar recimo dosti manjših avtomobilov z precej opreme
punto air: hmn odvisno kak voznik si, kar se tiče mestne vožnje okreten, opreme dosti pa še volanski servo ima če se ne motim posebno "city" nastavitev, da lahko volan sukaš z prstom okoli, mašine se skoraj ne sliši
vzdrževanje: novi ne bi smel delat večjih težav, imaš garancijo še kak servis gratis
jaz osebno bi ga imel z 75km

clio billabong:
cliote pluvajo, ker naj bi se dosti kvarili, moramo pa vedeti, da jih je dosti na cesti...
vozil z cliotom dci->kar vredu, poraba ,sploh če se boš vozil na krajše relacije, zna biti precej nizka. OK avto, servisi pa hm od pribljižno 20k sit ->

bostjan11s ::

aja abs pa le daj glej da bo imel avto zravem če boš kakega starejšega kupoval, rajši klimo črtaj iz seznama dodatne opreme :))

Loki ::

rok verjames mi lahko (iz lastnih izkusenj), da ti ABS pri ostrem zaviranju ne bo naredil nic ne v snegu ne v poledici (vsakic zablokirala kolesa), poleg tega se ti bremzanje z abs v snegu obcutno podaljsa (razen ce ti slucajno blokirajo).

klima ti pozimi pomaga do te mere, da ti vsaj odrosi stekla (ceprav je webasto na tem podrocju boljsi) in da te ravno ne zebe prevec (no, za to je dobro tudi old-fashion ogrevanje).


dexter izmed teh avtomobilov bi se odlocil za fabio.
zakaj? fabia je za en velikostni razred vecja od clia, punta ....
ne vem sicer, koliko ti to pomeni, meni osebno recimo zelo.


poraba ,sploh če se boš vozil na krajše relacije...

z 10kkm/ leto ne bos NIKOLI upravicil dodatnega stroska nakupa vozila, ker ima to pac manjso porabo (beri: dizlar te bo vseeno drazje prisel kot bencinar, manjsa poraba in cenejsi kurilc gor ali dol), razen ce nista ceni vsaj priblizno izenaceni (kar zgleda, da danes sploh ni vec tak problem).

R0K ::

Loki potem se pa premalo voziš :)

ABS ZELO pomaga. PA ne samo v takšnih primerihk ot si jih povedal ti, ampak že pri malo mastni cesti, k je še par kapelj dežja gor padlo, brez abs samo letiš naprej...abs pa elektronsko nadzira zdrs kolesa pri zaviranju, tko da je kul...

Je pa res da v določenih primerih ne pomaga ne abs, ne nobene elektronika ne nč...velik je odvisno od voznika, rajt.

LoneWolf ::

@ROK:
V snegu, blatu ipd. se ABS slabo obnese, precej slabse kot zaviranje brez ABS. To je ze splosno znano in referenc je veliko, zacnes lahko npr. tukaj. ABS je OK za obicajne vozne razmere.

R0K ::

In kolikokrat se voziš po cestah kjer je 15cm snega oz samo blato?

Bane_ ::

tudi jaz mislim kupovati nov avto! Kot sem se pogovarjal z raznimi takimi ki se spoznajo na rabljena vozila pravijo da se splaca pocakat do drugega leta do maja ker takrat pridemo v evropo in cene rabljenih vozil bodo zelo padle sedaj pa če hočes katerega čez mejo pripeljat moraš še plačati 20% davka!! Ker nekateri umetno držijo ceno čeprav je niso vredni! Recimo v nemčiji dobiš golfa IV že kar solidnega za 1.500.000 sit pri nas pa cena ni pod 2 mio.

Če boš pa kupoval novega pa kupi sedaj ker se bodo podražili potem ko bomo v evropi!

Moje mnenje o kupovanju novih avtomobilov je tako da se ti jih ne splača kupovat!Če že kupiš nova avto ga potem moraš imeti vsak 6-9 let da se ti splača tak nakup!Če pa avto misliš menati na vsak 2 leti se ti to sploh ne splača razen če nimaš denarja za odmet!
Pa da ga izradim sa čekičem za intel pa se to ne pomaga!

bostjan11s ::

daj na (mal reklame za SLO slpetne strani ne skodi) www.avtomobilizem.com si uzem kake 2 uri casa pa malo po postih poglej, čim več informacij si pridobi o željenih avtomobilih.....

dexter_II ::

tkole...

izpit imam ze nekaj casa in ze kar nekaj km za sabo, brez kakih nesrec in piz... ker bolj mirno vozim, lepo na varno razdaljo, hitrost prilagojena pogojem, verjemite raj kak komad preposlusam ko pa norim in skoz mislim na cesto

glede klime?
nekako sem bolj toplokrven (ali kako bi temu rekli), zasvicam sam da se mal temp. dvigne, tko da sem prav piz.. to poletje ker kamorkoli sem sel sem imel moker hrbet
klima absolutno, saj imajo rocne gumb za vklopit (pri cliotu) in potem dela/nedela; ce je tko? za poletje jo absolutno rabim:|

ja jest tud gledam na velikost; fabia astra
fabia je za 20cm daljsa, astra clo ze 4.10m velika (visji razred) pa se 75KM ima
veliko prostora tudi zadaj v primerjavi z punto,corsa

tujina. Kako bo po 1.maju? bos lahko se iskat avto gor, placal trgovcu, dobil testne tablice in registriral pri nas brez vseh dajatev ali pizdarij (homologacij,papirjev...)

glede novo/staro: avto bi imel kar nekaj casa, ne 2 leti, pa verjetno bi v familiji ostal

R0K ::

Bane k bomo šli v EU bo ISTO kot je sedaj. Razlike bodo samo v detajlih, glede homologacije. Ene pet jurjev te bo ceneje pršlo kot da ga zdejle dol pripelješ.

Glavna lastnost bo, da bomo lohk prvega maja iz tujine (eu) pripeljali avtomobil neomejene staroste. sedaj si za to rabil homologacijo in po večini nisi mogel dol pripeljati avtomobila starejšega od 5 let. Dajatve bodo iste kot sedaj. Če pa bo avtomobil izdelan izven eu bo pa še dodatnih 27% dajatev.

Glede tega kok bi avtomobile dol pripeljal se mi še vedno zdi da je boljša dat nekomu, ki se s tem ukvarja, ker je dosti dela z papirji, sploh če poznaš kake ljudi se da kakih 100-200 evrov pršparat. Vem, fotr dela 'v tem'.

ali3n ::

Morda komu pride prav:

Vprašanje
Kako bo po vstopu Slovenije v EU z uvozom rabljenih in novih vozil iz držav članic EU?
Odgovor
Pridobitev rabljenih vozil iz držav članic EU bo mogoča s predložitvijo originalnega dokumenta o registraciji vozila v državi članici, iz katere bo vozilo dobavljeno. Vozilo bo treba pripeljati na pooblaščeno strokovno organizacijo (kot doslej), ki bo pregledala njegovo skladnost s podatki v dokumentih in tehnično stanje ter izdala Izjavo o skladnosti posamično pregledanega vozila. Lastniku vozila pa ne bo več treba priložiti potrdila proizvajalca oz. pooblaščenega uvoznika o skladnosti vozila z mednarodnimi homologacijskimi predpisi, saj bo to dokazoval že originalni dokument o registraciji vozila. Starost vozila pri pridobitvi ne bo več predstavljala ovire.
Neodvisno od članstva v EU so bile carinske stopnje za uvoz avtomobilov po poreklu iz EU odpravljene 1. januarja 2001, zato za uvoz avtomobila iz držav članic že zdaj ni potrebno plačati nobenih carinskih dajatev. Carinskih dajatev tako ne bo treba plačati tudi po vstopu v EU. V zvezi z obdavčitvijo nakupa rabljenega vozila z davkom na dodano vrednost (v nadaljevanju: DDV) v drugi državi članici EU je pomembno, ali je kupec v svoji državi identificiran kot zavezanec za namene DDV ter ali nakup opravi kot zavezanec za DDV ali kot končni potrošnik. Če je kupec davčni zavezanec, pridobljeno blago pa je bilo v državi članici odhoda obdavčeno po posebni ureditvi obdavčevanja od dosežene razlike v ceni, se DDV v Sloveniji ne obračunava in ne plačuje od pridobitve rabljenega vozila. Pridobljeno rabljeno vozilo se tako obdavči po načelu porekla, torej po predpisih države članice, kjer je dejansko nabavljeno. V kolikor pa je bilo rabljeno vozilo v državi članici obdavčeno v skladu s splošno ureditvijo, se rabljeno vozilo, ki ga pridobi davčni zavezanec obdavči po načelu destinacije oziroma po predpisih države kupca. Če kupec ni davčni zavezanec (in tako nastopa kot končni potrošnik) pa se pridobljeno rabljeno vozilo obdavči po načelu porekla, torej v državi nakupa vozila. Za razliko od obdavčevanja rabljenih vozil, se pridobitev novih vozli iz držav članic EU vedno obdavčuje po splošnih pravilih, in sicer po načelu destinacije oziroma po predpisih države kupca. Zgoraj navedene rešitve v zvezi z obdavčevanjem, tako rabljenih kot novih vozil, so predvidene v t.im. Šesti direktivi (77/388/EEC), upošteva pa jih tudi novi Zakon o davku na dodano vrednost, ki je trenutno v postopku sprejemanja v Državnem zboru. Od prometa vozil se obračunava tudi davek na motorna vozila (v nadaljevanju: DMV), pri čemer je zavezanec kupec vozila. Pri tem velja tudi pripomniti, da bodo določene prilagoditve v zvezi s pridobitvami rabljenih vozil znotraj Skupnosti opravljene tudi znotraj veljavnega sistema obdavčevanja vozil z davkom na motorna vozila (DMV), pri čemer so možne rešitve še v fazi proučevanja.

Vir: Ministrstvo za finance (vnešeno: 24.6.2003)
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."

Bane_ ::

prosm za razlago tega k mi glih jasn tole!

nej en napise rabljen avto uvozen zdej pa pol razlika me zanima???
Pa da ga izradim sa čekičem za intel pa se to ne pomaga!

asPeteR ::

Bane_:

->Če boš pa kupoval novega pa kupi sedaj ker se bodo podražili potem ko bomo v evropi!

Le, zakaj bi se pa podrazili? Kje si pa to pobral, no!:\

Kolikor jaz vem, bojo cene ostale enake.
http://blog.stegnar.com

R0K ::

Avtomobili bodo dražji. Predvsem manjši. Corsa, Polo, Punto pa ta kište.

To pa zato, ker more bit nek standard po celi EU. Golf TDI je pa pri nas in v Nemčiji po ceni podoben, edino kar je razlika je v opremi. Mi dobimo 'srovšno' kar pomeni da oni pod basic recimo nimajo iste opreme kot mi...ne vem zakaj je to...jest sm za foro enkrat gledal kaj dobiš pod eno opremo pri nas in gor in gor dobiš več. sicer bolj takšne stvari (tempoat, šibedah, senzor za dež in podobne fore)...

DavidJ ::

Glede na to, da posegaš do dveh miljonov, bi ti svetoval rabljen Audi A3. Za takšen denar dobiš letnik 2000 s klimo in še čem ostalim. Če ti uspe najdit dizla še boljš. Fotrova A4, 1.9 TDi pije 5.5 litrov sedaj, ko je klima nonstop prižgana. Pa še avtomatska je.

//edit

Pozabi. Sem preletel besedico nov. :)
"Do, or do not. There is no 'try'. "
- Yoda ('The Empire Strikes Back')

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DavidJ ()

rc-car ::

davids: Od kje tebi, da se dobi A3 letnik 2000 pod 2 miljonoma? Pa še s klimo? Če mi ga najdeš, ga kupim takoj :)

Jaz sicer trenutno gledam polote. Zdej je ena akcija kjer dobiš za 2.3 miljona s comfortline opremo in klimo kar je tolk za kolkr se 1 let stari prodajajo (brez klime). Pa še porabo ma nizko in menda je nov 1.2 FSI motor zelo dober (glede na to, da ima 65KM in 47kW -- kar mene ne prepriča ravno najbolj).

Sicer pa sem tudi sam bolj za 2-3 leta star avto, vendar teh Polotov ni za dobit...
Nothings gonna stop me now, I'm breaking the rules, I'm gonna do it if its not allowed

Loki ::

se 0.8 - 1 mio das zraven pa ga imas (A3).

ROK ne da bi bil tecen, ampak kolikokrat si pa ti ze vozil avto (s tem mislim seveda po pravih cestah), kolikokrat si ze vozil po mastnih cestah in kolikokrat si moral ze mocneje (ostro) zabremzat na mastni cesti - na avtu z ABS seveda (skuterji so izvzeti).

dexter kaj pa Vectra II?
recimo letnik '98 (ki so, kar se zanesljivosti proizvodnje tice, kar dobre - od tega letnika naprej seveda) stane recimo 1.750.000 +- 100.000 SIT (1.6 16v).
res pa je, da malo vec popije (vecji, tezji avto) in da je malo drazja registracija (spet kot nov je bil drazji).

opcija je tudi Civic Sedan (limuzina), se posebej, ce jo dobis od kake mlade familje. (ce mas 1 letnega froca zadaj, pac ne bos sel 180 kmh po avtocesti).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Loki ()

DavidJ ::

V Rogaški je servis in trgovina Boty, kjer je bil A3 rdeče barve in zelo lepo ohranjen 1.6 milijona s klimo. Letnik 98 ali 99. To pa ne vem. :)
"Do, or do not. There is no 'try'. "
- Yoda ('The Empire Strikes Back')

Matek ::

Mja, živim 200 metrov od Botyja. Za tiste avte, ki jih majo oni tam zunaj naprodaj, se govori, da so vsi zanič. Več pa nebivedu.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

R0K ::

Loki a bi bilo drugače kot če ti to jaz povem, kot pa če ti pove en ki ima 30 let? Mislim da tukaj leta nimajo kaj delat. KAr sem napisal je res, sem veliko na avto forumih (mobisux, avtomobilizem, bmwslo, honda-si, pa še bi lahko naštel) tko da vem za kaj se gre.

Glede Vectre. 1.6 ni za kupit. 100PS je premalo. Premalo za tako velik avtomobil...dobiš pa za 2mio že 2.0dti, ki je po moči skor isti k* k 1.6 razlika je samo v tem, da dti pokur ene 5-5,5l na sto...

nicjasno ::

Cheap one my ass!

Moj prvi avto je bil Ford Granada letnik 80, 2.1D, zelen z lederzici, rocna klima, ligezici (hell yeah), in dodatnimi prezracevalnimi rezami na razlicnih mestih karoserije (beri: rja) :) Stal pa je leta 98 ko sn si ga omislu 70k. Neunicljiva mehanika.

dexter_II ::

ma bom pocakal na novega puntota in astro, ki prideta jeseni oz. zacetek leta

punto naj bi bil samo 70000sit drazji (avtorevija), za astro pa ne vem, upam da ne prevec, ker zlo lepo zgleda, mogoce bodo stare po se lepsih cenah:\

mam pa enega sodelavca (prej nisem vedel), ki se zlo spozna na kupovanje rabljenih, tko da ga bom ponucal ce bo treba, predvsem gledam kake ople (dost cenejsi od drugih nemskih) pa kakega japonca (Mazda,Honda

dizla pa nebi kupoval, mal km delam (ze zdej doma na vsake 2 leti menjamo lonc ker ga kratke fure zjebejo. Ocitno najkrajsa pot ni vedno idealna:D

gorjanc ::

Ce kupujes kupi hondo . Mi imamo doma hondo accord letnik 92 zadeva je neuničljiva ima 350 000 kilometrov edino večje poravilo je bila menjava hladilnika ki ga foter stolkel ko je zapeljal čez malo večji kamen. Res da je oče mehanik in je lepo vzdrževan Škoda ker so deli tako dragi. Nove pa si ti vsekakor ne splača kupiti saj jim cena zelo pade.

Tattoo- ::

Zavorna pot avta z ABS-om (pri večini običajnih voznikov) je definitivno krajša kot avta brez ABS-a. Zakaj? Ker običajen (še posebej neizkušen voznik začetnik) v krizni situaciji pohodi zavorni pedal brez občutka kaj se dogaja pod kolesi (ponavadi niti ne do konca vendar vseeno toliko, da kolesa zablokirajo) in naredi samo dolgo ravno špuro. V tem primeru ABS odločilno pomaga in skrajša zavorno pot!
Res pa je zaradi delovanja samega ABS-a (nadzorovano podrsavanje) možna krajša zavorna pot istega avtomobila brez ABS-a. Vendar pa mora imeti voznik kar nekaj izkušenj (ter občutka kaj se dogaja pod kolesi) z kriznim zaviranjem, da mu uspe avto pripraviti, da zavira ravno še na meji zdrsa ter da obdrži avto tudi pod kontrolo - kar pa je (sploh za običajnega voznika v prometu) dokaj težko.
Zato je ABS definitivno dobra izbira :\

Je pa vse zgoraj napisano potrjeno ter preizkušeno tudi v praksi...beri sam sem tisti, ki je v vozniški neizkušenosti na žalost vlekel ravno špuro v nasproti vozeči avto >:D :D. Na srečo samo z materialnimi posledicami.

dela ::

jas ti tud priporočam hondo. Za malo več ko miljon kupiš rabljeno 6. generacijo civica pa ti ga najmanj 10 let nebo treba menjat če bo vse po sreči.Novi avto je ful brezveze kupit ker preveč vrednosti zgubi v kratkem času. Pač poiščeš rabljenega z malo kilometri pa si skor na istem za 1x manj dnara.

[SkA] ::

Hm.. jst ti ne bom priporočal kerega kupit, glede na to da imaš 2 mil za ta denar dobiš že kar kateri majhen avto s precej opreme. Pa se sprehodi v miru do vseh prodajalcev in avte preizkusi.. pa se na podlagi tega odloči ane? 8-)

Tko kot je blo že povedano..glede na to da kupuješ nov avto se z raznimi servisi ne bi smeu nekaj blazno ukvarjat. Kar se pa tiče priporočil te in one znamke pa.. ehm. Ni proizvajalca za katerega se ne bo našel nekdo ki ga bo totalno spluval in nekdo ki ga bo totalno pohvalil, za katerega ne bi obstajala 101 zgodbica o čudni izdelavi in okvari za prvim ovinkom trgovine kjer je bil kupljen.

Kar se tiče tistih predlogov in debatiranja o novem/starem avtu bom pa tko reku. Zadeva se lahko primerja z nakupom Compaq/Dell računalnika ali sestavi-ga-sam računalnika. Verjetno se želiš z avtomobilom peljati varno in udobno brez da se z njim po mesece sploh kaj ukvarjaš.

Novi avto ima garancijo...kar pomeni da razni servisi in podobne zadeve vsaj za 2 do 3 leta odpadejo. Pri novem avtu si boš sam lahko izbral velik stvari, da bo še bolj po tvojem okusu (barvo vozila, pri nekaterih barvo notranjosti, moč motorja, oprema itd). Ali pa se jebaj in išči med rabljenimi nekaj kar bi rad, potem pa dokupuj in dograjuj. Če imaš dnar pusti rabljene na miru...

Jaz osebno sem spomladi kupil Opel Astro (novo), 4 vratno limuzino. Sicer z malo več opreme (njoy) kar me je prišlo krepko več kot si ti napisal da boš dal za avto, ampak vse eno osnova astre je ista pri vseh modelih. Jaz sem ga kupil ker je limuzina srednjega razreda. Ena izmed redkih pravzaprav za ta denar. R. Thalia mi niti pod razno ni všeč, D. Lanos I tudi raje ne.. drugega pa že skoraj ni. Kar je limuzinastega je osnovna cena 4 in več miljonov (za skoraj nič dodatne opreme seveda).
Astra je pač tako, ker je srednji razred nič posebnega ampak manjka ji pa tudi nič. Je malce manjša in skoremnejša limuzina (no sej, obstaja tudi bolj popularna 3/5 vratna verzija). Vozi se lepo, z ustreznim motorjem ima kar uredu pospeške in moč. Prtlažnik je definitivno večji kot pri ostalih majhnih avtomobilčkih za 2 mil in manjši od ornk limuzine. Nekega blaznega detajla notri ni razen če greš z vso opremo kupovat, ampak tudi nič ne manjka. Jez sem visok okoli 175 cm in sedim notri udobno. Tudi zadaj se mi nikoli nihče ne pritužuje glede prostora in kolikor sem se sam enkrat za hec usedel je kar luštno sedeti. Edino kar me mogoče moti pri astri je poceni materjal za sedežne prevleke. Če bi bil malo manj grob in bolj mehek bi bil avto fenomenalen kar se mene tiče. Tako imaš pa potem en cheap grob občutek notri.

Ampak sej pravm..jest sm za ta dnar k sm ga dau več kot zadovoln z avtom 8-)


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Najboljše lestvice za zanesljivost (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7514096 (12117) krneki0001

Nepošteni slovenci pri prodaji vozila (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8016453 (13076) Mavrik
»

Nakup avtomobila (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
48589449 (21794) PARTyZAN
»

Kateri avto kupiti - podajte prosim svoje mnenje! (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13432253 (9990) OmegaM
»

kateri avto kupit... (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7141420 (40366) ||_^_||

Več podobnih tem