Novice » Znanost in tehnologija » Musk naposled ponudil pokuk v svoj prvi tunel
Utk ::
Ce imas pa res guzvo in veliko vstopov v cev in imas eno glavno cev in recimo 5 za vkljucevanje, kaj se zgodi s prometom v glavni cevi? Ce so avtomobili na razdalji 1s, kako se drug avto sploh vkljuci v ta promet? Kako bo zgledalo vkljucevanje?
Avtonomni avti na tračnicah lahko rešijo like 10x bolj učinkovito kot karkoli drugega. Če so taki priključki sploh potrebni.
Ja, delat je treba na zmanjsevanju stevila vozil, ne na povecevanju prometnih povrsin. Kakrsnekoli so ze.
Ja delaj, ali pa napiši novico o vseh, ki kaj delajo na tem. Ni jih prav veliko, ne boš imel dost dela.
Dokler je tunel eden ali dva je zadeva preprosta. Ko bo potrebno križanje bo enak problem.
Tuneli grejo komot v 3D.
Zheegec ::
Pri nas nimamo teh problemov, ponekod pa imajo ceste dobesedno v nadstropjih. Tam bi vsak tunel marsikaj rešil, ker vsaka nova cesta je ogromen strošek, da ne govorimo komplikacija.
Vsak tunel je še večji strošek. Vsaj normalen tunel, ki ni death trap.
Avtonomni avti na tračnicah lahko rešijo like 10x bolj učinkovito kot karkoli drugega. Če so taki priključki sploh potrebni.
Priključki so noro potrebni. Če bi vsak avto začel pospeševati šele na vhodu tunela, bi bil pretok tunela izredno nizek. Prav tako bo pretok noro nizek, če mora vsak avto začeti zmanjševati hitrost že pred izhodom iz tunela. Visok pretok bo le in samo, če gre lahko avto ~240km/h čez cel tunel.
Pa seveda bo Tesla rabila dosti močnejše avtomobile, da bodo zmogli obljubljenih ~150mph v tem tunelu. Noben Tesla avto ne zmore tega, imajo bistveno premalo moči. Edino avtomobili v stilu LaFerrari in McLaren P1 zmorejo 150mph v tem tunelu.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zheegec ()
Meizu ::
Pri nas nimamo teh problemov, ponekod pa imajo ceste dobesedno v nadstropjih. Tam bi vsak tunel marsikaj rešil, ker vsaka nova cesta je ogromen strošek, da ne govorimo komplikacija.
Vsak tunel je še večji strošek. Vsaj normalen tunel, ki ni death trap.
Avtonomni avti na tračnicah lahko rešijo like 10x bolj učinkovito kot karkoli drugega. Če so taki priključki sploh potrebni.
Priključki so noro potrebni. Če bi vsak avto začel pospeševati šele na vhodu tunela, bi bil pretok tunela izredno nizek. Prav tako bo pretok noro nizek, če mora vsak avto začeti zmanjševati hitrost že pred izhodom iz tunela. Visok pretok bo le in samo, če gre lahko avto ~240km/h čez cel tunel.
Pa seveda bo Tesla rabila dosti močnejše avtomobile, da bodo zmogli obljubljenih ~150mph v tem tunelu. Noben Tesla avto ne zmore tega, imajo bistveno premalo moči. Edino avtomobili v stilu LaFerrari in McLaren P1 zmorejo 150mph v tem tunelu.
V tem tunelu noben avto ne zmore 150mph razen če želiš postati pašteta.
tikitoki ::
Če te že zanima tema (pa te itak ne), mi povej kako je to rešeno pri nas in po podzemnih železnicah po Evropi.
Mont Blanc je čisto nekaj drugega. Zakaj pa misliš, da Musk hoče, da se po tem tunelu vozijo samo električarji in še to samo po tračnicah, po možnosti, po njegovih električnih tračnicah.
Imajo pa varnostne nise, kamor se ljudje lahko umaknes.
Kako točno ti niša pomaga? A je pred nišo neka opozorilna tabla "prepovedan dim in ogenj"?
A to isti elektricarji, ki imajo hudo nevarno gorljive baterije, ki jih na letalo sploh ni dovoljeno vzeti:)?
Utk ::
150 mph bi šel tist voziček, ne sam avto.
Ne vem zakaj me citiraš, a si napisal kaj o tunelih pri nas ali o koristi odstavnih niš? Ne? Potem odcitiraj dalje.
Če te že zanima tema (pa te itak ne), mi povej kako je to rešeno pri nas in po podzemnih železnicah po Evropi.
Mont Blanc je čisto nekaj drugega. Zakaj pa misliš, da Musk hoče, da se po tem tunelu vozijo samo električarji in še to samo po tračnicah, po možnosti, po njegovih električnih tračnicah.
Imajo pa varnostne nise, kamor se ljudje lahko umaknes.
Kako točno ti niša pomaga? A je pred nišo neka opozorilna tabla "prepovedan dim in ogenj"?
A to isti elektricarji, ki imajo hudo nevarno gorljive baterije, ki jih na letalo sploh ni dovoljeno vzeti:)?
Ne vem zakaj me citiraš, a si napisal kaj o tunelih pri nas ali o koristi odstavnih niš? Ne? Potem odcitiraj dalje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Zheegec ::
150 mph bi šel tist voziček, ne sam avto.
Kateri voziček? Tisti, na katerega se mora avto zapeljati (kot se je najprej oglaševalo ta tunel)? 150mph s tistim vozičkom je še težje, garantiram ti, da ima Tesla Model S močnejši motor, kot bi ga imel tisti voziček. Razen, če govoriš o praznem vozičku brez avtomobila gor.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
BigWhale ::
Ce imas pa res guzvo in veliko vstopov v cev in imas eno glavno cev in recimo 5 za vkljucevanje, kaj se zgodi s prometom v glavni cevi? Ce so avtomobili na razdalji 1s, kako se drug avto sploh vkljuci v ta promet? Kako bo zgledalo vkljucevanje?
Avtonomni avti na tračnicah lahko rešijo like 10x bolj učinkovito kot karkoli drugega. Če so taki priključki sploh potrebni.
Resijo lahko kaj?
Ce taksnih prikljuckov nimamo, potem to pomeni, da imas samo point-to-point cevi in potem ne mores imeti frekvence avtomobilov enega na sekundo, frekvenca je potem ovisna od hitrosti spuscanja avtomobilov v predor. Tako kot so prikazali, eden po eden, tud v sanjah ne bo slo en avto na sekundo.
Utk ::
Lahko so priključki, avtonomni avti, vozički, karkoli, se pa dogovarjajo kako se bojo priključili. Ni pa za pretiravat z njimi.
Voziček ne rabi vlečt baterije sabo, močan elektro motor pa ni nek strošek, niti ni velik.
150 mph bi šel tist voziček, ne sam avto.
Kateri voziček? Tisti, na katerega se mora avto zapeljati (kot se je najprej oglaševalo ta tunel)? 150mph s tistim vozičkom je še težje, garantiram ti, da ima Tesla Model S močnejši motor, kot bi ga imel tisti voziček. Razen, če govoriš o praznem vozičku brez avtomobila gor.
Voziček ne rabi vlečt baterije sabo, močan elektro motor pa ni nek strošek, niti ni velik.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Zheegec ::
Voziček ne rabi vlečt baterije sabo, močan elektro motor pa ni nek strošek, niti ni velik.
Voziček rabi imeti preko 2500 konjev za poganjanje Tesla MX 200mph po tem tunelu. Not going to happen.
Lahko so priključki, avtonomni avti, vozički, karkoli, se pa dogovarjajo kako se bojo priključili. Ni pa za pretiravat z njimi.
Avtonomni avti in podobno ne pomaga nič, če morajo še vedno začeti pospeševati šele pri vhodu v tunel. Noben avto ne gre instantno iz 0mhp na 200mhp. Prav tako redko kateri avto gre instantno iz 200mhp na 0mph (temu rečemo prometna nesreča) in to pospeševanje/ustavljanje avtomatsko ustvari noro kolono, če hočeš pošiljati en avto na 10 sekund na primer.
Če Elon želi pretok 1 avto na sekundo, potem rabi vsaj ~20 izhodnih tunelov, kjer lahko avtomobili varno upočasnijo iz 200mph na ~10mph, brez da bi povzročili zastoje. Pa seveda ~20 vhodnih tunelov. Pa zelo dober AI, ki poskrbi za to, da se avtomobili ne zaletijo, ko se skupaj priključijo na cesto.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Tilen ::
Pri 200 km/h in takšnih odstopanjih v tunelu, se bo vse razletelo.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zheegec ::
Tudi če bo tunel izredno lep in brez odstopanj bo treba preko 2000 konjev za 240kmh.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Meizu ::
Zheegec ::
Ne spremeni nič v tem primeru. Tunel je ozek in nizek, zato je izrivanje zraka dosti težje, kot na odprti cesti. Približen izračun je, da bi bilo treba imeti preko 2000 konjev za 150mph v primeru Model X. Srednji in high-end Model X sam od sebe zmore 150mph na navadni cesti, trenje med gumami in cesto ni šibka točka.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
poweroff ::
Predor Šentvid.
1,5 Km
36 mesecev
Začetna cena: 48.000.000€
Končna cena: 136.000.000€
Vir: https://sl.m.wikipedia.org/wiki/Predor_...
(Me je presenetilo, da obstaja ta wikipage)
Problem predora Šentvid je, da so Slovenceljni v svoji bolestni navezanosti na zemljo ™ na Slovenceljskem Ustavnem sodišču spodbili zakonodajo, ki opredeljuje razlastninjenje. DARS do sedaj ni mogel ne odkupiti, ne razlastiti teh Slovenceljnov. Lastnina ™ je namreč sveta.
Mislim, da bi bilo prav, da se pred predorom Šentvid in na njegovem izhodu z veliko tablo obeleži imena teh junakov za boljši jutri. Vsi, ki se tam dnevno vozijo/mo, jim bomo neizmerno hvaležni.
sudo poweroff
krucymucy ::
Zheegec ::
V originalnem planu naj bi bil not skoraj vakuum.
Ta tunel? No way. Kako bi pa tiste električne sani in/ali avtomobile spravil v tunel in ohranil skoraj vakuum?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
BigWhale ::
Utk ::
Ja ne vem, tu ste pisali o hitrostih 250 in celo 300 na uro, tolk tesla pac ne gre. Ali vakuum ali bojo pa hitrosti nizje. Pri takih kratkih razdaljah so take hitrosti itak brezvezne.
Zheegec ::
Ja ne vem, tu ste pisali o hitrostih 250 in celo 300 na uro, tolk tesla pac ne gre. Ali vakuum ali bojo pa hitrosti nizje. Pri takih kratkih razdaljah so take hitrosti itak brezvezne.
"Loop is a high-speed underground public transportation system in which passengers are transported via compatible autonomous electric vehicles at up to 150 miles per hour. TBC currently uses Tesla Model X's, modified with alignment wheels."
https://www.boringcompany.com/faq/
"Capable of traveling safely at over 150mph. At that speed, it will feel like teleporting within a city."
https://twitter.com/elonmusk/status/107...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Utk ::
Nekdo je pisal tudi o 200 mph. Tudi to do 150 nic ne pove. To je kot da bi gradil avtocesto in rekel, da je projektirana za 250 na uro. Sej je lahko, samo ne bos se tolk vozil, sploh pa ne 1 avto na sekundo. Niti to nima smisla.
imagodei ::
Resitev je zmanjsanje stevila vozil globalno, ne pa gradnja vec cest. Ker tile tuneli, ce bi kadarkoli dejansko zaceli delati, so samo glorified obvoznice. :>
Potem najdi Muska 2.0, ki bo hotel reševat ta problem, in napiši novico o njem, Musk 1.0 rešuje probleme, ki jih on hoče reševat.
Rešuje?
No, ja, poskuša jih reševat. Res je, da mu je ponekod uspelo. Res pa je, da mu ponekod ni uspelo.
Granted: tisto, kar mu je uspelo, so velike reči in vsekakor lahko pokaže bistveno več, kot povprečen Janez. Tudi upoštevaje brce v temo je njegova bilanca pozitivna. Ampak, ni treba gojiti kulta osebnosti. Njegova bluzenja, preuranjene napovedi, evforični zanos in kasneje trdi pristanki na realnih tleh postajajo stalnica. Že samo ta razmislek bi moral zadostovati, da bi bili ljudje do njegovih vizij zdravo zadržani.
Ne pa orgazmirat vsakokrat, ko odpre usta.
- Hoc est qui sumus -
imagodei ::
Kako bo zgledalo resevanje ponesrecencev v taksnem tunelu? Kako bodo izgledali izvozi iz teh tunelov? Kaj se zgodi, ce bo pet avtomobilov zelelo hkrati na en izvoz? Ce se v tunelu vozijo s hitrostjo 200km/h in je med avtomobili 1s razmika, potem bo izvoz takoj zabasan.Kako pa izgleda resevanje iz gorecih letal v zraku, aldij na morju? Zazgnih vlakov v tunelih? V vseh primerih sucks monkey balls, in v vsakem primeru je prepozno za karkoli. Preventiva je boljsa taktika.
B? Pri Muskovem tunelu še vedno govorimo o cestnem prometu, v katerem lahko pridobi vozniško dovoljenje vsaka odrasla oseba z IQ-jem, višjim od cirka 80. V nekaterih jurisdikcijah tudi osebe, mlajše od 18. let. S tuneli imamo že kar nekaj izkušenj in vemo, da je reševanje (tudi v normalno širokih, dvo in tropasovnih) hudičevo zahtevno. Sploh, če pride do požara. Na prometni varnosti v tunelih se v zadnjih desetletjih ogromno dela. Nenazadnje je tudi to eden od vodilnih razlogov, zakaj imamo v Karavanškem tunelu trenutno takšne probleme z zastoji in zakaj se (vsaj z avstrijske strani) že gradi druga cev. Nedopustno se nam zdi, da bi bili posamezni odseki cestišča za več magnitudi bolj nevarni, kot ostali.
Letal, ladij, metroja - ne upravljajo posamezniki s šnelkurzom. Letalski promet se je postopoma razvijal hkrati z višanjem pričakovanj javnosti glede varnosti. Danes ni šans, da bi smelo vzleteti kakšno letalo, servisirano po standardih iz '70. let. Ladijski promet pa... Čeprav uradna statistika pravi, da je ladijski promet nevarnejši od letalskega, menim, da je to primerjanje hrušk in jabolk. Na eni strani primerjamo letalske prevoznike, ki morajo vsi po vrsti na mednarodni ravni izpolnjevat vse zahteve; na drugi strani pa v isti koš mečemo vse od luksuznih križark na enem koncu spektra in pa na drugem koncu ribiških bark, ki nelegalno prevažajo migrante iz Afrike, pri čemer za 5-10x presežejo nazivno nosilnost. Skratka, potovanje z modernimi potniškimi ladjami, ob upoštevanju vseh varnostnih smernic, je v zahodnem svetu IMO še varnejše od potovanja z letalom - ki že tako ali tako velja za najvarnejši način prevoza.
In pojma nimam, kako lahko to dvoje sploh primerjaš s cestnim prometom.
- Hoc est qui sumus -
Utk ::
In pojma nimam, kako lahko to dvoje sploh primerjaš s cestnim prometom.
Edini, ki dela to neumost, primerja to s cestnim prometom, si ti. Drugace je to tunel po katerem se avto vozi po tracnicah oz. se bo, pa se to sam. Nobenga volana, zavijanja, prehitevanja.
imagodei ::
Kaj je problem point-to-point tunela ti je obširno razložil BigWhale. Se strinjam, da bi na P2P tunelu lahko bila zadeva avtomatizirana - še vedno imaš v tem primeru potem vsak trenutek na progi N vozil z lastnim pogonom, kjer se verjetnost za okvaro/zastoj viša z vsakim dodatnim vozilom na progi. Skratka, zakaj ne bi potem zreduciral števila vozil in s tem možnosti za zastoje tako, da na progo postaviš en avtovlak namesto 30, 40, 50 avtov in optimiziraš hitrost "vkrcavanja" avtov na postaji?
Taka kompozicija sočasno spelje in sočasno pride na cilj. Kar je za vse (razen morda za prve 3-4 avte v vrsti ) hitreje. Če ni uvozov (remember, P2P tunel) in avte z dvigalom spuščaš v tunel, potem ni šanse, da bi bil 10 avto v vrsti na cilju hitreje kot v primeru, če štartno postajo kompozicija zapusti hkrati.
Utk> "Edini, ki dela to neumost, primerja to s cestnim prometom, si ti."
Ne. Če bodo po tunelih vozili avti, potem je to cestni promet, natančneje promet osebnih vozil. Še veš, to je tista kategorija prometa, pri kateri najlažje prideš do izpita. Že samo za pridobitev vozniške za voznika avtobusa se moraš mal bolj potrudit; kaj šele za voznika potniškega vlaka, ladje ali letala. Skratka, že v tem grmu tiči zajec.
Taka kompozicija sočasno spelje in sočasno pride na cilj. Kar je za vse (razen morda za prve 3-4 avte v vrsti ) hitreje. Če ni uvozov (remember, P2P tunel) in avte z dvigalom spuščaš v tunel, potem ni šanse, da bi bil 10 avto v vrsti na cilju hitreje kot v primeru, če štartno postajo kompozicija zapusti hkrati.
Utk> "Edini, ki dela to neumost, primerja to s cestnim prometom, si ti."
Ne. Če bodo po tunelih vozili avti, potem je to cestni promet, natančneje promet osebnih vozil. Še veš, to je tista kategorija prometa, pri kateri najlažje prideš do izpita. Že samo za pridobitev vozniške za voznika avtobusa se moraš mal bolj potrudit; kaj šele za voznika potniškega vlaka, ladje ali letala. Skratka, že v tem grmu tiči zajec.
- Hoc est qui sumus -
tikitoki ::
Predor Šentvid.
1,5 Km
36 mesecev
Začetna cena: 48.000.000€
Končna cena: 136.000.000€
Vir: https://sl.m.wikipedia.org/wiki/Predor_...
(Me je presenetilo, da obstaja ta wikipage)
Problem predora Šentvid je, da so Slovenceljni v svoji bolestni navezanosti na zemljo ™ na Slovenceljskem Ustavnem sodišču spodbili zakonodajo, ki opredeljuje razlastninjenje. DARS do sedaj ni mogel ne odkupiti, ne razlastiti teh Slovenceljnov. Lastnina ™ je namreč sveta.
Mislim, da bi bilo prav, da se pred predorom Šentvid in na njegovem izhodu z veliko tablo obeleži imena teh junakov za boljši jutri. Vsi, ki se tam dnevno vozijo/mo, jim bomo neizmerno hvaležni.
Me zanima kako bi ti piskal, ce bi tebe zeleli razlastiti. Se posebaj, ce bi ti v zameno ponujali bagatele.
Meizu ::
Kaj je problem point-to-point tunela ti je obširno razložil BigWhale. Se strinjam, da bi na P2P tunelu lahko bila zadeva avtomatizirana - še vedno imaš v tem primeru potem vsak trenutek na progi N vozil z lastnim pogonom, kjer se verjetnost za okvaro/zastoj viša z vsakim dodatnim vozilom na progi. Skratka, zakaj ne bi potem zreduciral števila vozil in s tem možnosti za zastoje tako, da na progo postaviš en avtovlak namesto 30, 40, 50 avtov in optimiziraš hitrost "vkrcavanja" avtov na postaji?
Taka kompozicija sočasno spelje in sočasno pride na cilj. Kar je za vse (razen morda za prve 3-4 avte v vrsti ) hitreje. Če ni uvozov (remember, P2P tunel) in avte z dvigalom spuščaš v tunel, potem ni šanse, da bi bil 10 avto v vrsti na cilju hitreje kot v primeru, če štartno postajo kompozicija zapusti hkrati.
Utk> "Edini, ki dela to neumost, primerja to s cestnim prometom, si ti."
Ne. Če bodo po tunelih vozili avti, potem je to cestni promet, natančneje promet osebnih vozil. Še veš, to je tista kategorija prometa, pri kateri najlažje prideš do izpita. Že samo za pridobitev vozniške za voznika avtobusa se moraš mal bolj potrudit; kaj šele za voznika potniškega vlaka, ladje ali letala. Skratka, že v tem grmu tiči zajec.
Za avtobus mal bolj potrudit? Najprej rabiš B kategorijo, nato rabiš it delat C kategorijo za tovornjake brez priklopnika šele nato greš lahko delat D kategorijo.
jb_j ::
Najbrž ne bi bilo učinkovito:
1. Kopanje tunelov (in pogon za vsak avto posebaj)
2. Tuneli bi moral bit večpasovni (v obe smeri), da bi lahko več avtov potoval hkrati (že na vhodnih postajah bi nastala gužva, po sedanji ideji)
Mogoče je pa super ideja za dolge relacije med mesti. Iz zahodne na vzhodno obalo (zda).
Ali relacije S-J in V-Z v evropi. Samo je spet vprašanje financ (kopat večtisoč kilometerske tunele, najbrž finančno ne bi bila dobra investicija)
Mogoče pa ja, da bi skopal le tunele, in bi ble to hitre relacije za samovozeče avte.
Če bi pa gradil takšne tunele, bi blo boljš, da bi bili vlaki za takšne relacije brez postankov. (ker bi lahko potovalo več potnikov hkrati)
1. Kopanje tunelov (in pogon za vsak avto posebaj)
2. Tuneli bi moral bit večpasovni (v obe smeri), da bi lahko več avtov potoval hkrati (že na vhodnih postajah bi nastala gužva, po sedanji ideji)
Mogoče je pa super ideja za dolge relacije med mesti. Iz zahodne na vzhodno obalo (zda).
Ali relacije S-J in V-Z v evropi. Samo je spet vprašanje financ (kopat večtisoč kilometerske tunele, najbrž finančno ne bi bila dobra investicija)
Mogoče pa ja, da bi skopal le tunele, in bi ble to hitre relacije za samovozeče avte.
Če bi pa gradil takšne tunele, bi blo boljš, da bi bili vlaki za takšne relacije brez postankov. (ker bi lahko potovalo več potnikov hkrati)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jb_j ()
BigWhale ::
Nekdo je pisal tudi o 200 mph. Tudi to do 150 nic ne pove. To je kot da bi gradil avtocesto in rekel, da je projektirana za 250 na uro. Sej je lahko, samo ne bos se tolk vozil, sploh pa ne 1 avto na sekundo. Niti to nima smisla.
Torej to kar so povedali pri The Boring Company nima smisla, no, koncno se vsaj nekje strinjamo. Ja, 150mph, en avto na sekundo (v bistvu se mal vec, ker so omenili 4000 avtomobilov na uro) in za ceno enega dolarja je neumnost.
https://www.wired.com/story/elon-musk-b...
poweroff ::
Me zanima kako bi ti piskal, ce bi tebe zeleli razlastiti. Se posebaj, ce bi ti v zameno ponujali bagatele.
Stvar je v tem, da jim ne ponujajo bagatele. Ampak problem je v tem, da eni vidijo, da bi se dalo izsiljevati in postanejo pohlepni čez vse meje.
sudo poweroff
BT52 ::
Ok vse vredu pa prav. Namen je dober. V teoriji je tole vse super. Ni motenj na površju (relativno malo, če primerjamo velemesta seveda), lahko greš v podzemne večnastropne sisteme po potrebi. Modularnost je tukaj zelo zelo mogoča in se lahko stroške spušča tudi na tak način. Vsekakor boljša rešitev, kot pa leteči avto. Vsaj v trenutni energetski shemi tole ni smiselno. Vredu.
Samo čudi me, da posiljujejo z izdajo tega sistema v tako zgodnji fazi razvoja. Sem ziher, da se bo koncept spremenil, ker na trenutni "car only skateboard osnovi" ne more tole nosit vode. Že z vidika lažjega nadzora, ter varnostnih zagotovil, ki ga kandenca 1-5s bi zahtevala.
Sem celo mnenja, da bi znalo tole podjetje preživet z nudenjem samo kopalnih storitev teh ta malo presečnih tunelov za druge namene (kanalizacija, vodni bypasi, tuneli za mrežno povezavo med večjimi tuneli ali zgradbami, energetika ipd.)
Samo čudi me, da posiljujejo z izdajo tega sistema v tako zgodnji fazi razvoja. Sem ziher, da se bo koncept spremenil, ker na trenutni "car only skateboard osnovi" ne more tole nosit vode. Že z vidika lažjega nadzora, ter varnostnih zagotovil, ki ga kandenca 1-5s bi zahtevala.
Sem celo mnenja, da bi znalo tole podjetje preživet z nudenjem samo kopalnih storitev teh ta malo presečnih tunelov za druge namene (kanalizacija, vodni bypasi, tuneli za mrežno povezavo med večjimi tuneli ali zgradbami, energetika ipd.)
korenje3 ::
to kar dela musk je šovbiznis in s tem molzenje investitorjev. Že to da imaš nek nastavek na avtomobilskih kolesih ti bo zjebalo avto zaradi bočnih sil in vibracij.
Dejstvo je pa da ni razlike med tunelom kjer voziš z avtopilotom in tem tunelom, kje je razlika samo v tem, da imaš nastavek za kolesa, da se ne moreš zadeti v steno.
Dejstvo je pa da ni razlike med tunelom kjer voziš z avtopilotom in tem tunelom, kje je razlika samo v tem, da imaš nastavek za kolesa, da se ne moreš zadeti v steno.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
BT52 ::
Vsekakor je tale "pajek rolka" rešitev zgolj zaradi rešitve same. Saj tole tudi sami vedo. Vsaj tako mislim, ker če gledam prejšnje "idejne rešitve" je tole zelo low budget. Vsaj toliko da se nekaj predstavi.
techfreak :) ::
Ne rabi biti zakomplicirana, mora pa biti vsaj priblizno izboljsava trenutnih resitev. Me tudi zanima koliko manjsi bo tunel od obstojecih, ko bodo uredili se varnostni vidik (prezracevanje, zapuscanje tunela v primeru nesrece, gasenje pozarov, itd.) ter odstranjevanje pokvarjenih avtov.
Kot so ze zgoraj napisali, zaenkrat kaze da je samo izkopavanje tunelov se najvec kar imajo za pokazati, in mogoce je to lahko cenovno/casovno boljse od obstojecih nacinov.
Kot so ze zgoraj napisali, zaenkrat kaze da je samo izkopavanje tunelov se najvec kar imajo za pokazati, in mogoce je to lahko cenovno/casovno boljse od obstojecih nacinov.
avani ::
Res je, tale velikost tunelov zares še najbolj odgovarja velikosti tunelov za podzemno železnico. Morda malce manjši, a nic nemogočega za prilagoditev. Morda bodo na začetku prodajali vrtanje kot rešitev za mesta za javni transport, in ko bodo dvigala nekoč bolj domišljena, se šli še privat transport.
DePalmo ::
Ste pa tut kekci. A ste mislili da bo kar prva verzija konkurirala podzemni "avtocesti" iz filma I, Robot? Ali bi pač raje videli da bo bila še boljša?
Zheegec ::
Lahko bi vsaj konkurirala londonski podzemni želenici iz leta ~1900?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
nekikr ::
Ste pa tut kekci. A ste mislili da bo kar prva verzija konkurirala podzemni "avtocesti" iz filma I, Robot? Ali bi pač raje videli da bo bila še boljša?
Predvsem smo mislili, da bodo pokazali, kaj sploh delajo. Zdaj so pa pokazali tunel, ki to ni, sistem prevažanja, ki to ni in hitrost kopanja, ki še ni nikjer blizu ostalim. In zdaj se sprašujemo, kaj za vraga so sploh hoteli s tem pokazati? Ok, nekaj zastonj reklame, to je logično, ampak a je še kaj poleg tega?
Okapi ::
Musk se je, kot običajno, na veliko širokoustil. In potem je bil v dilemi, še enkrat več zamuditi obljubljeni rok, ali pokazati polizdelek. In je naredil oboje, malo zamudil in pokazal polizdelek Ki mu, glede na to, kaj naj bi bil, niti prototip ni mogoče reči.
nejcek74 ::
Okapi ::
To je res svojevrsten fenomen, kako lahko nekdo to resno jemlje. Hočeš imeti hiter in poceni javni prevoz in narediš ozek tunel, pri katerem potrebuješ po enega (plačanega) voznika na 3 potnike.
Muska razumem, on to uporablja kot reklamo za svoje avte, malo manj pa razumem odgovorne v Las Vegasu, da so mu nasedli. Oziroma, verjetno je ponudil tako nizko ceno, in jih po možnosti še ustrezno "podmazal", da jim je vseeno, kako učinkovito je vse skupaj.
Muska razumem, on to uporablja kot reklamo za svoje avte, malo manj pa razumem odgovorne v Las Vegasu, da so mu nasedli. Oziroma, verjetno je ponudil tako nizko ceno, in jih po možnosti še ustrezno "podmazal", da jim je vseeno, kako učinkovito je vse skupaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Hyperloop (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 135698 (29894) | Okapi |
» | Musk naposled ponudil pokuk v svoj prvi tunel (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 25192 (11080) | Meizu |
» | Elon Musk postal drugi najbogatejši človek na svetu. Prvi ostaja Jeff Bezos. (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 16816 (13221) | Poldi112 |
» | The Boring Company (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 42486 (30208) | Okapi |
» | The Boring Company ne bo kopal pod zahodnim Los AngelesomOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 5743 (4165) | Mr.B |