» »

Ali ste tehniki zadolzeni za cene pri strankah

Ali ste tehniki zadolzeni za cene pri strankah

harmony ::

Imam vprasanje, predvsem je to za tiste, ki delate kot sistemci za svoje stranke. Ali ste pri strankah zadolzeni za cenik? Recimo moras nekaj instalirati na sistem in potem klices stranko, da je to dodatna storitev, ter da jo boste zaracunali ali pa se s tem ukvarja prodaja?
Jaz sem mnenja, da se tehniki ne bi s tem morali ubadati in ukvarjati in danes se je razvila mala debata o tem. Sodelavci so mnenja, da je to del nasih nalog. Jaz pa sem drugacnega mnenja.

Vseeno sem uposteval sodelavce in poslal stranki obvestilo, da je potrebo to pa to narediti na strezniku, ter da bo trajalo najmanj eno uro in da je to dodatna storitev. No na koncu dobim "neprijazno" sporocilo, ces ali sem resen, ces to pa ona ne bo placevala, bla bla, da to mora biti ze vkljuceno v ceno (cena je tisto kar je placala za licence) itd...

Seveda na ta email ne bom odgovorjal, ker kot sem ze napisal, ze prvotno ni bila moja naloga se s tem ukvarjati. Jaz mi moral dobiti samo task v tiket sistem, da je potrebno pri tej pa tej stranki instalirati to pa to in to je to.

Kaksne so vase izkusnje?

Invictus ::

Vrzi zadevo svojemu šefu, pa naj se ona zajebava s stranko.

Ti samo pravi svoje delo, ga zabeleži, potem naj se pa kdo drug ukvarja z plačilom stranke.

In ne, ni tvoje delo prodajati storitve. Ker te to boli k**** ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

harmony ::

Tocno to bom naredil. Boli me k....a bo ona to placala ali ne. Sodelavcem sem pokazal ta mail, pa niso neki zgovorni. Kot da sem jaz placan za to. Prodaja pa medtem dobiva 2x moje place. Buhtli.

c3p0 ::

Nisi prodajnik, niti ne poznaš zgodovine, obljub itd.

harmony ::

Zdej razmisljam, samo da sefu posljem email, ampak z obrazlozitvijo, da nisem prodajnik ter da nisem niti za to placan. Bo malo huda, ker sem tu slaba dva mesca, ampak naj se nekaj naucijo.

Jure14 ::

To ima komerciala prek.
Razen, če ti poznaš vse pogodbe in veš za vse dogovore s stranko.

harmony ::

Jure14 je izjavil:

To ima komerciala prek.
Razen, če ti poznaš vse pogodbe in veš za vse dogovore s stranko.

Ne poznam vseh pogodb imamo pa dostop do sistema, kjer je za vsako stranko tocno opisano kaksne so notri storitve. Tega nisem pogledal, saj mi je prodajnik napisal v ticket sistem, da naj s stranko dogovorim termin za instalacijo ter da ji povem, da je to dodatna placljiva storitev, zato sem pac na koncu naredil tako.

Lonsarg ::

Nobenega "default" pravila ni, vse je odgovor med šefi kdo naj kaj opravlja.

Skratka imaš dve opciji, ali vprašaš šefa kdo je odgovoren se zmenit z tako stranko, ali pa morda še bolša, forwardiraš odgovor stranke prodaji, zapišeš to v komentar ticketa ter zapreš/on hold dokler prodaja se ne dogovori s stranko in ti da nova navodila.

harmony ::

Ze reseno. Sem rekel prodaji naj se zmeni in to je to.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Stvarna napaka LCD TV (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
27045662 (40456) Okapi
»

Cena takšne aplikacije? (strani: 1 2 )

Oddelek: Programiranje
7114516 (11594) Looooooka
»

vprašanje za pravnike - sem dolžan plačati? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
1098554 (6724) Mehmed
»

spletna prodaja (strani: 1 2 )

Oddelek: Izdelava spletišč
554808 (3522) bluefish
»

etično vprašanje prodajalca rač. opreme

Oddelek: Loža
412208 (1214) drejc

Več podobnih tem