Forum » Loža » Ebay - prodajalec mi ni vrnil poštnine
Ebay - prodajalec mi ni vrnil poštnine
PrihajaNodi ::
Prvič se mi je zgodilo da mi je prodajalec poslal rootan telefon, jebiga se mi ne da ukvarjat in iskati originalni-stock rom, tako da sem telefon poslal nazaj. Na e-bayu piše da prodajalec krije poštnino če je telefon defekten v mojem primeru se ja primer zaprl s plačilom brez plačila poštnine nazaj, to je 10EUR.
Ima kdo izkušnje?
Ima kdo izkušnje?
- premaknil iz Problemi človeštva: AndrejO ()
popster ::
Sej telefon ni defekten, sam sem kupoval rootane telefone, ko si ga nisem znal sam rootat, potem sem se navadil rootat lastnoročno. Drugače stock romi so na XDA.
Glede poštnine pa preberi ebayev TOS, ker se lahko iz dneva v dan spremeni in veretno imaš na voljo da mu daš slabo oceno.
Glede poštnine pa preberi ebayev TOS, ker se lahko iz dneva v dan spremeni in veretno imaš na voljo da mu daš slabo oceno.
kixs ::
Bodi zadovoljen da si sploh kaj dobil. V zadnjem mesecu imam zelo slabe izkusnje z nakupovnjem na ebay.de. Dvakrat sicer preko SEPA placila in enkrat preko PayPala. Preko SEPA ne bom dobil nic - prodajalca se obnasata kot 4 letna otroka in ju sploh ne gane, da stvari ne delajo - sploh NIC! Preko PayPala bom dobil le delni refund 10%. Vsi izdelki prodajani kot "Rabljeni" in delujoci.
eBay.de vrne celotno kupnino + postnino le v primeru, da si placal s PayPalom IN imas uradni dokument, da je rec nedelujoca (servis s stemplom) IN si lociran v Nemciji. Ce nisi iz Nemcije, krijejo le kupnino. V primeru, da moras dati izdelek na servis in dobiti potrdilo o stanju naprave, ti tega tudi ne krijejo.
eBay.de vrne celotno kupnino + postnino le v primeru, da si placal s PayPalom IN imas uradni dokument, da je rec nedelujoca (servis s stemplom) IN si lociran v Nemciji. Ce nisi iz Nemcije, krijejo le kupnino. V primeru, da moras dati izdelek na servis in dobiti potrdilo o stanju naprave, ti tega tudi ne krijejo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kixs ()
xda develope ::
Sej telefon ni defekten, sam sem kupoval rootane telefone, ko si ga nisem znal sam rootat, potem sem se navadil rootat lastnoročno. Drugače stock romi so na XDA.
Glede poštnine pa preberi ebayev TOS, ker se lahko iz dneva v dan spremeni in veretno imaš na voljo da mu daš slabo oceno.
Če kupiš rootanega samsunga je na nek način defekten...Knox...Meni odkar imam custom os na s6e+ kuri baterijo kot suh les.
PrihajaNodi ::
Bodi zadovoljen da si sploh kaj dobil. V zadnjem mesecu imam zelo slabe izkusnje z nakupovnjem na ebay.de. Dvakrat sicer preko SEPA placila in enkrat preko PayPala. Preko SEPA ne bom dobil nic - prodajalca se obnasata kot 4 letna otroka in ju sploh ne gane, da stvari ne delajo - sploh NIC! Preko PayPala bom dobil le delni refund 10%. Vsi izdelki prodajani kot "Rabljeni" in delujoci.
eBay.de vrne celotno kupnino + postnino le v primeru, da si placal s PayPalom IN imas uradni dokument, da je rec nedelujoca (servis s stemplom) IN si lociran v Nemciji. Ce nisi iz Nemcije, krijejo le kupnino. V primeru, da moras dati izdelek na servis in dobiti potrdilo o stanju naprave, ti tega tudi ne krijejo.
Dobro da vem. Sam te nemci imajo polno pizdarij preko SEPA transferjev.
PrihajaNodi ::
Moment, torej če gre preko sepa in imaš dokazila o plačilu ebay ne reagira nič? Torej ti nakažeš njemu pa niti ni potrebno telefona poslat.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PrihajaNodi ()
kixs ::
Ne. SEPA je samo bancno nakazilo. Nima veze z eBayjem. Deluje, ce je prodajalec posten. Sicer pa si denar lepo pod nos obrises. eBay ne bo nic naredil. Edino kar lahko das, je negativen feedback. Ce bi slo za vecji znesek in ocitno prevaro, bi verjetno lahko obvestil policijo. Americani imajo glede tega celo oddelek na FBI-ju in resujejo zadeve kot npr. kupis eno stvar, pa tega ne dobis ali dobis nekaj cisto tretjega in prodajalec ni odziven.
Lahko recem, od kar kupujem na eBayu in to vecinoma na eBay.de nisem v 8-ih letih nikoli imel tezav. Ce kaksna rec ni delovala kot je bilo opisano, se je vedno dalo dogovoriti. Tudi preko SEPA bancnih nakazil ni bilo tezav. Zdaj pa v enem mesecu trije problemi in je slo cca 150€ v luft.
Kar je novo zame, da niti PayPal in eBay money back guarantee ni vec varen nakup. Prvic, ce nisi kupec iz iste drzave, ti kljub temu ne bodo vrnili stroske povratne poste - to velja, ce gre "case" preko eBay-a in se s prodajalcem ne uspes ze prej zmeniti. In drugic, da mora kupec dokazovat preko tretje osebe, da zadeva ne deluje kot je oglasevano in to z uradnim dokumentom.
Tole je en dopis eBaya (placano preko PayPala, opis izdelka "Used / rabljen", kar pomeni 100% funkcionalen). Vcasih je bilo dovolj poslikano ali video, da je rec nedelujoca oz. drugacna od oglasevane.
Lahko recem, od kar kupujem na eBayu in to vecinoma na eBay.de nisem v 8-ih letih nikoli imel tezav. Ce kaksna rec ni delovala kot je bilo opisano, se je vedno dalo dogovoriti. Tudi preko SEPA bancnih nakazil ni bilo tezav. Zdaj pa v enem mesecu trije problemi in je slo cca 150€ v luft.
Kar je novo zame, da niti PayPal in eBay money back guarantee ni vec varen nakup. Prvic, ce nisi kupec iz iste drzave, ti kljub temu ne bodo vrnili stroske povratne poste - to velja, ce gre "case" preko eBay-a in se s prodajalcem ne uspes ze prej zmeniti. In drugic, da mora kupec dokazovat preko tretje osebe, da zadeva ne deluje kot je oglasevano in to z uradnim dokumentom.
Tole je en dopis eBaya (placano preko PayPala, opis izdelka "Used / rabljen", kar pomeni 100% funkcionalen). Vcasih je bilo dovolj poslikano ali video, da je rec nedelujoca oz. drugacna od oglasevane.
Hello XXXXX,
You have turned on eBay for a return and applied for eBay buyer protection (case number: ************).
Unfortunately, I can only offer you these two different solutions:
A. Proof of damage and subsequent return of the article or
B. Partial refund without returning the item
A. Proof of damage and subsequent return of the article
If you wish to receive a refund of the full purchase price, we need your assistance:
Please send us written proof of the damage before 19 September 2018. This can be an expert opinion from a recognised expert, a cost estimate for a repair or a confirmation from a specialist dealer.
The document must be drawn up by an independent third party and contain the following information:
The name, address, telephone number, date of issue, letterhead/signature (ideally both) of the exhibitor should be clearly visible on the document.
You can send us the proof as an attachment in the reply to this e-mail.
After checking the documents, we will ask you to return the item to the seller. Within Germany we will cover the shipping costs. You will then receive a refund of the purchase price and the original shipping costs.
Please contact us if you need more time to send us proof of damage. Then we can extend the deadline accordingly and thus prevent your buyer protection application from being rejected.
B. Partial refund without returning the item
If you choose partial refund, you can keep the item. We will immediately credit ***** to your PayPal account. In this case we ask for a short confirmation before 19 September 2018.
Simply reply directly to this e-mail.
PrihajaNodi ::
Moment, če nakežeš sepa nakazilo za nakup in ti prodajalec ne pošlje ne vidim problema zakaj ne bi obvestil nemške policije. Konece koncev gre za krajo in prevaro, ebay pa je v tem primeru dolžan sodelovati.
Machete ::
Saj nihče ne pravi da ne smeš tega storiti oz. ne moreš. Drugo pa je kaj je ebay dolžan storiti ;) Saj v bistvu nimajo kaj. Kaj pa pričakuješ od ebaya v takem primeru?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Ales ::
Da na poizvedbo policije posreduje dokazno gradivo. Kar tudi storijo.
Vprašanje je, kaj se splača in koliko se splača, možnosti pa vsekakor so še druge, ne le dispute pri eBayu...
Vprašanje je, kaj se splača in koliko se splača, možnosti pa vsekakor so še druge, ne le dispute pri eBayu...
Invictus ::
Pri SEPA nakazilu imaš 13 mesecev, da zahtevaš denar nazaj.
Zato pojdite na banko in oddajte zahtevek z vsemi dokazi.
Zato pojdite na banko in oddajte zahtevek z vsemi dokazi.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
PrihajaNodi ::
Pri SEPA nakazilu imaš 13 mesecev, da zahtevaš denar nazaj.
Zato pojdite na banko in oddajte zahtevek z vsemi dokazi.
Si že poskusil? Ti je uspelo? Sam bi najprej obvestil nemško policijo, dal tja dokaze in potem naj oni dajo poizvedbo e-bayu. Če so kaj bolj učinkoviti kot naši pa nevem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PrihajaNodi ()
Invictus ::
Vedno plačujem s PayPalom.
Do sedaj še vedno dobil denar nazaj.
Do sedaj še vedno dobil denar nazaj.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
PrihajaNodi ::
Sam sedaj preko SEPE nakazal dva zneska 140€ in 200€ pa da vidimo. Eden od artiklov je na poti. Če pa drugi ne bo dostavljen pa obvestim nemško policijo pa da vidimo.
Invictus ::
Raje vpleti v to svojo banko...
Naj se potem oni zajebavajo s policijo. Ti samo predloži dokaze...
Naj se potem oni zajebavajo s policijo. Ti samo predloži dokaze...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
PrihajaNodi ::
Hvala za info, upam da ne bo potrebe po tem. Niso pa to spet tako mali zneski, da bi jih človek kar metal z lopato skozi okno.
marjans ::
Tole je en dopis eBaya (placano preko PayPala, opis izdelka "Used / rabljen", kar pomeni 100% funkcionalen). Vcasih je bilo dovolj poslikano ali video, da je rec nedelujoca oz. drugacna od oglasevane.
Hello XXXXX,
You have turned on eBay for a return and applied for eBay buyer protection (case number: ************).
Unfortunately, I can only offer you these two different solutions:
A. Proof of damage and subsequent return of the article or
B. Partial refund without returning the item
.....
A si prepričan, da je to dopis eBaya? Meni bolj deluje dopis prodajalca (poslan prek ebay sporočilnega sistema). Ko odpreč ebay case, se ebay ne vmešava dokler ne poteče "čas za dogovor" med prodajalcem in kupcem. Po tem času moraš zadevo eskalirati, da eBay "poseže" vmes. Tudi fraza "Unfortunately, I can only offer ..." mi bolj deluje prodajalčeva zadeva.
kixs ::
Ja. To je vse od eBaya, ko je bil odprt case. Nic nisem direktno s prodajalcem komuniciral. Le preko eBay "Resolve a problem".
PgSurfer ::
To je odgovor prodajalca poslan preko ebay sistema.
Ebay poseže vmes samo če dogovor ni dosežen. Pazi na roke.
Ebay poseže vmes samo če dogovor ni dosežen. Pazi na roke.
Potica09 ::
marjans ::
Ne. To je od eBay.de supporta, ker dogovor s prodajalcem ni bil mogoc.
Torej to si dobil potem ko je bil eBay case odprt in si ga eskaliral? Eskalacijo lahko narediš po 10 dneh (mogoče 14, ne spomnim se točno) od tedaj ko si odprl case, nič prej. Za eskalacijo te pozove eBay, sami ga ne eskalirajo. Če si naveden odgovor prejel pred eskalacijo (torej v manj kot 10 dneh od odprtja ebay case), to sigurno ni eBay odgovor.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
! | Vse o Ebay-ju (strani: 1 2 3 4 … 108 109 110 111 )Oddelek: Kaj kupiti | 996616 (150) | Legon |
» | Pomoč - kako prodajalcu iz eBaya vrniti denar?Oddelek: Kaj kupiti | 2762 (2040) | Bojan xxxx |
» | ebay.de način plačilaOddelek: Loža | 12994 (4594) | vilonja |
» | Verjetna Ebay prevaraOddelek: Pomoč in nasveti | 1903 (1330) | gruntfürmich |
» | Velik nateg na ebayu (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 12486 (9228) | T-h-o-r |