» »

Vse o Ebay-ju

Vse o Ebay-ju

««
113 / 113
»
»»

lolipop2 ::

Okapi je izjavil:

Zakaj ne napišeš, kaj si naročil, in kaj dobil?

Ker mogoče gre za čisto običajen nateg, da ti goljuf namesto tistega, kar si plačal, pošlje "opeko"?

Sicer pa pač kontaktiraš ebay in rečeš, da dobljeni izdelek ne ustreza tistemu, kar si naročil.

Drugič pa, preden sprašuješ na forumu, poglej, kaj pravi umetna pamet glede tvoje težave.;)

Kaj narediti, ko prejmeš napačen izdelek:

Preveri podatke naročila:

Primerjaj, kaj si naročil in kaj si prejel.

Shrani slike napačnega izdelka, embalaže ter morebitnih oznak ali serijskih številk.

Kontaktiraj prodajalca:

Na eBayu pojdi pod "Purchase history" in klikni na naročilo.

Izberi "Contact seller" ter jasno in vljudno razloži, kaj se je zgodilo. Priloži slike kot dokaz.

Odpri zadevo (case) za vračilo ali zamenjavo:

Če prodajalec ne odgovori ali ne reši težave, lahko preko eBayovega sistema odpreš t.i. "Item not as described" zahtevek.

eBay ima politiko zaščite kupcev, ki ti pomaga dobiti vračilo ali izdelek, ki si ga naročil.

Ostani v komunikaciji preko eBay platforme:

To je pomembno, ker se pogovori upoštevajo pri presoji, kdo ima prav.



Problema sta dva:

- ne morem odpreti case-a, ker ni opcije
- rad bi dobil naročeni artikel, ki je sedaj bogsigavedi kje

Umetna pamet pa ni na moje m quick contacts seznamu. :) Raje se pogovorim z ljudmi

Sem pa kontaktiral prodajalca in v ponedeljek bo govoril z ebayem. Saj to, da dobim denar nazaj me ne skrbi, verjetno bo šlo brez težav, le biojim se, da moj naročeni artikel ne bo najden.

kixs ::

Na voljo imas "Return the item". V naslednjem koraku pa kliknes "Received wrong item" ali "Item didn't match description".

Sicer pa, kaj se misli prodajalec pogovoriti z eBayem? eBay nima cisto nic s tem dokler ti ne odpres zahtevka.

Odpri zahtevek cim prej, da ne bo potekel rok prijave. Potem imas sicer se vedno na voljo PayPal zascito (cca 180 dni), ce si placal preko njega - ampak je manj zanesljivo kot preko eBaya - imam mesane izkusnje.

Ales ::

Prodajalec se tu nima kaj za pogovarjati z eBayem, kvečjemu s kurirsko službo oz. pošto, preko katere je poslal pošiljko.

Tole je malo sumljivo...

mtosev ::

Jaz sem 28.6 kupil prek eBaya glasbeni CD in še vedno nisem dobil paketa.
Seller mi je napisal tole:

Hello,


your order was shipped unregistered. So there will be no tracking available.


Usually shipping takes 10-21 business days from Germany.


Registered shipping with tracking service would be more expensive.


Yours sincerely



Fun Records sales team

Naj pišem še enkrat ali naj še počakam? Paket je bil poslan 30.6.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Okapi ::

Ales je izjavil:

Prodajalec se tu nima kaj za pogovarjati z eBayem, kvečjemu s kurirsko službo oz. pošto, preko katere je poslal pošiljko.

Tole je malo sumljivo...

V bistvu se lahko, ker če je, ker gre za pošiljko iz ZDA, uporabil eBayevega špediterja (Global Shipping Program), in če so oni res kaj narobe "prepakirali", se mora najprej prodajalec z eBayem zmenit.

Kot kupec pa vedno najprej prodajalcu pišeš (ampak seveda ne "zasebno", temveč v okviru eBaya) in šele če se z njim ne uspeš zadovoljivo zmenit, vključiš v spor še eBay.
««
113 / 113
»
»»