» »

Pospeševanje 0-60mph

Pospeševanje 0-60mph

«
1
2

GPUpoweR ::

Ker mi nekako ne da mira odpiram debato glede pospeševanja vozil 0-60mph.

Imam OBD2 in aplikacijo Torque Pro, ki menim, da je zelo dobra.

Torej s kolegom sma primerajala najboljše rezultate (oba sva poskusila večkrat) pospeškov najinih vozil po ravnem terenu.

VW Golf MK6, 1.4 turbo, 160KM, 3 vratni, Rline, 225/40/R18
0-60mph: 9,12s

Ford Fiesta MK7, 1.6 atmosferc, 120KM, 3 vratna, 215/35/R17
0-60mph : 8,97s

A je možno, da je zaradi manjših gum Fiesta hitrejša?
  • spremenilo: GPUpoweR ()

St235 ::

velikost gum bo tista, ja... R17 proti R18 dela čudeže.

tistih 200/300kg razlike je zanemarljivih. Da o temu, da vozili nimata enakih gum (pa ne govorim o velikosti) raje en zgubljamo časa.

GPUpoweR ::

Očitno res.

Samo Golf ima v bistvu 33,33% več KM napram Fiesti (120KM * 1,3333 = 160KM)...kar tudi ne bi smelo bit zanemarljivo?

RUready ::

Iz Golfa pobrati ven vse nepotrebno in ga skušaj olajšati za 200 kg pa poskusita znova.

fikus_ ::

Najprej razmerje kW/kg, potem število prestav oz. Prestavna razmerja in tudi dimenzije pnevmatik.

GPUpoweR ::

0,0930 kW/kg Golf
0,0842 kW/kg Fiesta

Golf ma 6 prestav, Fiesta pa 5, ampak oba dosežeta 60mph v 3. prestavi.

Zanimivi rezultati bodo pol na zimskih gumah...

amacar ::

Po podatkih bi morala imeti 120km fiesta tam 9.9s. za 134km verzijo pa so podatki v rangu 8.7s.

St235 ::

ne pozabi, da razliko naredijo tudi znamka oziroma model pnevmatike. Če ima fiesta boljši oprijem to hitro lahko naredi 0,5s razlike.

mikhaair ::

Zgleda da vw povsod zavaja. Zahtevaj odškodnino. /evil

EnStot ::

Zaključek je na dlani: za volanom Fieste sedi boljši voznik!
Voznik Fieste očitno zna prisluhniti motorju, njegova koordinacija sklopka-plin-prestavna ročica je vrhunska, inteligenca pa superiorna.
Krmar v Golfu pa je zgolj tipični FauVe fahrer, puno priče malo rada.;)

shmandi ::

Glede na to, da imata oba po moje nestandardne dimenzije gum, je tudi to lahko razlika. Čeprav so npr. različne dimenzije homologirane, je v obsegu lahko razlika tudi do +-2%. To je pri 100km/h 4km/h.

kingsix ::

Treba je tudi vedet, da so tile navedeni konji včasih larifari.

Kolega dela na enem tuningu in je reko, da se ZELO pogosto zgodi, da jim pri kolesih pokaže bistveno več ali manj KM kot je navedeno uradno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kingsix ()

Dr_M ::

EnStot je izjavil:

Zaključek je na dlani: za volanom Fieste sedi boljši voznik!
Voznik Fieste očitno zna prisluhniti motorju, njegova koordinacija sklopka-plin-prestavna ročica je vrhunska, inteligenca pa superiorna.
Krmar v Golfu pa je zgolj tipični FauVe fahrer, puno priče malo rada.;)


To.
Gume imajo tukaj malo vpliva, nekaj vec teza, ampak golf ima turbino, navor bistveno visji in cez mnogo sirse obmocje. Torej, golf bi moral fiesto pustit mocno zadaj, ce bi bil voznik dober.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

St235 ::

Gume imajo tukaj malo vpliva

Torej po tvoje je zanemarljiva edina stvar, ki omogoča stik med podlago in vozilom, preko katere se vsa ta silna moč dejansko spreminja v gibanje?

smacker ::

Na suhem asfaltu bo tud slabša guma mela dovolj oprijema, da 150KM spremeni v gibanje.

St235 ::

saj se ne pogovarjamo o tem. Pogovarjamo se o tem kako lahko nastane par desetink/stotink sekunde razlike.

KAVINSKY ::

Traction control. Zazna, da sprednje gume spodkopava in začne samodejno zavirati. Pri golfu je to bolj opazno, ker ima višji navor/moč pri nižjih obratih. Deklarirano je 7,7 do 100.

St235 ::

kdaj se aktivira traction kontrol je neposredno povezano s tem kako dober oprijem imajo gume. Sam če sta delala kolikor toliko resne meritve, sta imela TC sklopljen.

c00L3r ::

Podatke o hitrosti bere aplikacija iz računalnika avtomobila? Lahko pride tudi do več kot 5% odstopanj, sploh, če so gor velika kolesa.

Boljše bi bilo merit z napravo neodvisno od števca v avtomobilu.

steev ::

https://torque-bhp.com/wiki/Speedometer

Če bi bila aplikacija za kaj, bi morala omogočiti kalibracijo obd hitrosti. Nekaj v stilu, da se pelješ 100 na uro s tempomatom in ti kalibrira obd hitrost glede na gps.
:|

energetik ::

SAj ima Torque tudi odčitavanje GPS hitrosti.

steev ::

Vprašanje je, kako meri 0-60. Z obd ali gps hitrostjo?
:|

facepalm ::

Ce sta oba avta brezhibna in podatki tocni, so lahko krive le gume ali voznik.

Utk ::

Gume so krive ce koplje. Ce ne ne oz minimalno, ne pa 2 sekunde.

GPUpoweR ::

@amacar
Fiesta ma 9.4s (factory claim), na testu pa 8.5s - govorim o 0-60mph ne o, 0-100km/h aka 0-62mph.

@Lakotnik29
Res je, firma gum ni ista. Golf - SAVA, Fiesta - Hankook

@mikhaair
Zavajajo itak vsi, ne samo VW.

@EnStot
Bom mu rekel, če je kdaj za to, da menjava sedeze... Da on proba z mojim, jaz pa z njegovim.

@kingsix
Tale Torque Pro izmeri tudi kW (kako točno ne vem).
Golf - 119,1 kW ~ 161,976 KM
Fiesta - 89,9 kW ~ 122,264 KM

@c00L3r
Meritve so bile pri obeh na enak način, če je odstopanje je pri obeh odstovanje? Sva pa poiskusila večkrat kot sem ze povedal.

energetik ::

Za neoptimalno šaltanje pa še nisi slišal? Povsem možno je, da je golfaš šaltal prekmalu.

TheBlueOne ::

St235 je izjavil:

kdaj se aktivira traction kontrol je neposredno povezano s tem kako dober oprijem imajo gume. Sam če sta delala kolikor toliko resne meritve, sta imela TC sklopljen.


Vecja guma ima boljsi oprijem, ker je vec sticne povrsine, torej je v teoriji boljsa, ce govorimo samo o velikosti.

Ce nobene guma pri pospesevanju ne bi zdrsnila, potem bi lahko predpostavili, da obe gumi zmoreta maksimalno moc dati na cesto, v tem primeru bi lahko bil manjsi radij gume plus, ker se kolo lazje zavrti (navor/rocka), ampak ker oba avto verjetno B.P. zavrtita gumo ima prednost tisti z vec sticne povrsine, ce je kakovost gume enaka.

Glede na to, da so VWjeve prednosti in je vseeno pocasnejsi:
- Sticna povrsina
- Razmerje moc/teza
- Navor Golf:164Nm/T, Fiesta 129Nm/T

bi jaz stavil, da je problem bodisi v vozniku ali pa v tem kaksna so prestavna razmerja in kako se v njih znajde voznik, se posebej, ko govorimo o avtu s turbom.

Uradni rating je menda VW 7,9s do 100km/h, Fieste 10s do 100km/h.

Zgodovina sprememb…

marvin42 ::

Jaz bi rekel, da ima velik vpliv na rezultat tudi metoda meritve tistih stotink.
Mostly Harmless

facepalm ::

Vsedita se oba v avto. En naj vozi, drugi pa s stoparco v roki. Nato ponovite postopek se z drugim vozilom.

snow ::

Razlika je na oko majhna, zato se poraja vprašanje je ali obstaja res statistična razlika.
Za odgovor na to vprašanje je potrebno več ponovitev ter narediti statistični test - studentov T test.

Drugo vprašanje je kaj vpliva na čas pospeševanja.
Prvo je razmerje moči (oziroma bolje sile/navora) in mase avtomobila.
Navadno govorimo samo o maksimalni moči, kar je le del informacije. Za pospeševanje je namreč pomembna krivulja moč (navor) v odvisnosti od obratov.

Moč motorja je potrebno spraviti na cesto, pri čemer igrajo vlogo tudi prestave oziroma prestavna razmerja (sem bi dal v končni fazi tudi premer gum) ter kako (učinkovito) prestavljamo.

Potem pridejo v celotno zgodbo izgube - izgube prenosov (zobnikov), izgube zaradi trenja gum (ta je odvisna od kontaktne površine ter materiala. kontaktna površina je odvisna od premera, širine ter zelo pomembno tudi tlaka v gumah!). Potem pride še sila zračnega upora, ki pa je odvisna od koeficienta zračnega upora, velikosti avtomobila.

To je osnovni grob seznam stvari, ki imajo bistven vpliv na čas pospeševanja.

Kakšen vpliv imajo gume? Poizkusi različne gume na istem avtu :)
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins

Unknown_001 ::

EnStot je izjavil:

Zaključek je na dlani: za volanom Fieste sedi boljši voznik!
Voznik Fieste očitno zna prisluhniti motorju, njegova koordinacija sklopka-plin-prestavna ročica je vrhunska, inteligenca pa superiorna.
Krmar v Golfu pa je zgolj tipični FauVe fahrer, puno priče malo rada.;)


Za take in tiste ki se jim ne da predrkavat z ročko in ekstra pedalom obstaja nekaj, čemur pravimo Direktschaltgetriebe...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

m0LN4r ::

Nardite test brez aplikacije z zamenjavo voznikov in na golfa daj 17 colske felge, pa bosta takoj vidla kje je razlika. V fiesto pa vrzi 200kg cementa. Javi rezultate, ko ponovita test.

200kg in vecje felge (so tezje) naredijo tudi razliko, rabis vec moci na zacetku da se zadeva sploh premakne iz mesta.
Potem pa pr Turbodizli je treba vedeti optimalno prestavno razmerje, kje je najvec navora in konjev, pr vwjih se ta krivulja pr nekaterih konca pred rdeco crto in je boljse malo prej prestavt, kot tisat dokler se kazalc ne ustavi.

PS: Sicer pa saltas dvakrat ane, ce si pr 1. in 2. zajebu si ze zgubu. Ce si pa se pr 2-3 zajebu (neoptimalno) pa takaltak.

Golf je bencinar? Ne gre do 120 v 2. ?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Dimnik ::

Seveda je benzinar, če je tsi, 120 ne gre, ker ima 6 brzin

Tukaj mora golf absolutno sekat fiesto ne glede na dimenzijo gum....imam tsi-ja sicer drug model in turbina oz navor je obcutna razlika proti atmosfercu

Da ga ti slučajno ne stiskaš do blokade, ker proti koncu več ni moči in navora

darkz ::

Je razlika je.. jaz sem iz 17col šel na 19col in iz 6,06sec prišel na 6,37sec do 100km/h 2.0 tfsi 200ps
|ryzen 3900x|, |2x8 ddr4 3600|, |x470-f rog|
|970pro 512|, |5700 xt|, |nzxt x52|, |omen 32|

Dimnik ::

Razlika je vem, ker sem šel iz 17 na 18col pa se opazi.
Mislil sem to, da ima golf toliko prednosti v času na 60mph, da dimenzije ne igrajo vloge

GPUpoweR ::

@energetik
Tega se zavedam, zato bova probala menjat vozili in testirat ponovno.

@thetilko
Golf ma 260Nm (je čipiran iz 122KM & 200Nm na 160KM & 260Nm), Fiesta pa ima 152Nm

@marvin42 in epecar
Ravno zato, da se izkljuci cloveska napaka pri merjenju sva uporabljala OBD2 in Torque Pro aplikacijo.

dj_uro ::

Tale golf nikoli ne bo imel 160KM
Kvecjemu 140 ish.

Vem, ker ga imam tudi sam! To ni isti motorkot v golfu 5... zal
Vseeno moras biti hitrejsi!!
vw-klub.si

hojnikb ::

yup, 1.4 brez polža gre kvečjemu na ~140-145hp brez ostalih modifikacij...
#brezpodpisa

GPUpoweR ::

Valcli in Torque Pro aplikacija ter še marsikater chip tunner pravi drugače.

Razlika pred in po čipiranju je občutna..

David83 ::

Amaterji, 2 tonska krava, 275/40 R20, 4,6s 0-100km8-)

hojnikb ::

GPUpoweR je izjavil:

Valcli in Torque Pro aplikacija ter še marsikater chip tunner pravi drugače.

Razlika pred in po čipiranju je občutna..

dyno sheet...
#brezpodpisa

Utk ::

Golf ma 260Nm (je čipiran iz 122KM & 200Nm na 160KM & 260Nm), Fiesta pa ima 152Nm

Zakaj nisi takoj napisal da imas chip(shit) tuning, ne pa tovarniskega, ne pa da folk izgublja cas v tej temi. No, sej ze save gume so nekaj povedale...

Dimnik ::

Stručko, kaj pa je narobe z sava gumami?
Imam sava uhp2, 225 40 18 in sem zadovoljen, ne vidim potrebe, da bi dal 2x več za michelin, goodyear itd....

Unknown_001 ::

Dimnik je izjavil:

Stručko, kaj pa je narobe z sava gumami?
Imam sava uhp2, 225 40 18 in sem zadovoljen, ne vidim potrebe, da bi dal 2x več za michelin, goodyear itd....


So solidne... niso pa presežek. UHP od Save trenutno vozim. Michelinke in Continentalke so na istem avtomobilu le bolj suvereno delovale. Je pa to subjektiven občutek. Načelno so pa te savine dobre za v dež.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

mihec87 ::

Ne pozabit na ustrezno napolnjene pnevmatike...

Utk ::

Dimnik je izjavil:

Stručko, kaj pa je narobe z sava gumami?
Imam sava uhp2, 225 40 18 in sem zadovoljen, ne vidim potrebe, da bi dal 2x več za michelin, goodyear itd....

Nic, tudi jaz jih kdaj kupim, samo ne na avto s 160 konji s katerim nameravam noret, oz merit pospeske. Nihce ga ni tuniral, da se bo cijazil. Da bi dal 100 evrov vec za dobre gume je pa prevec.

m0LN4r ::

Eh, cheap tuning, pol pa za povrh tezke felge gor pa nepoznavanje krivulje. No sicer dosti hitrejsi tudi ne bo. 1.4 scirocco rabi tudi dobrih 10s do 120.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

GPUpoweR ::

@hojnikb
2 neodvisna testa sta pokazala moč + razlika v občutku... zakaj potem
dyno sheet...


@mihec87
Se zavedam, da je to tudi pomembno ja...

@Utk
Tunan je predvsem zato, da je nizja poraba, saj je avto dosti na AC in tud 0,2l/100km nanese, če avto dela 35k km/leto.

@m0LN4r
Felne so res tezke ja - so sicer original VW, ampak vseeno.

bambam20 ::

Čuden tuning bi rekel. Avto bi moral imeti realno z 160 konji in 260 navora nekje 7.8 do 8.2 s do 100 km/H.

m0LN4r ::

bambam20 je izjavil:

Čuden tuning bi rekel. Avto bi moral imeti realno z 160 konji in 260 navora nekje 7.8 do 8.2 s do 100 km/H.



Ce je temu videoju kaj za verjet.

Pelji na dino, da bos videl kje je najboljse saltat najprej in kaj je na stvari z temi "160km"
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Sumljivi rezultati tudi pri Oplovih dizlih (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
5328075 (23115) spirit
»

Seat Leon ali Toyota Auris (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5515810 (13785) MaticKregar
»

Zanesljiv in varčen rabljen avto manjše velikosti (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7920425 (18676) b
»

Najhitrejši osebni avtomobili (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
42943427 (24950) guest #44
»

Dober avto nižjega cenovnega razreda? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14627096 (22880) wooted

Več podobnih tem