» »

Najhitrejši osebni avtomobili

Najhitrejši osebni avtomobili

'FireSTORM' ::

pri končni hitrosti motor avtomobila dela s polno močjo, sicer bi lahko avtomobil šel še hitreje. a ni to logično?

zračni upor?
v prvi lahko naprimer avto "naviješ" na reciva 8500RPM
in ker si "strit rejsr"
maš tone plastike gor ki ovira pretok zraka
se zmanjša top speed in tudi v šesti brzini avto več ne doseže tistih 8500RPM
ker potem bi morale gume se delno prosto vrtet da bi mašin lahko laufal z največjo zmožno hitrostjo
in če si tudi pogledaš krivulje iz Dyno testov
avto ima "red line" na 8500RPM
flywheel peak power point na recimo 7800RPM
peak navor pa na 5300RPM
torej ko motor laufa z maksimalno hitrostjo(največ vrtljajev kot motor še zmore oz. elektronika omeji ne "porablja" največ žrebičkov
in spet ker si "strit rejsr" in maš tone plastike na avtu ti v zadnji prestavi niti ne doseže vrtljajev kjer se skriva največ žrebičkov
torej...ni logično
seveda so potem tukaj tudi odvisne prestavne razmere kot jih določi proizvajalec ali pa če kupiš "adjustable gear box" in sam nastaviš če imaš seveda dovolj denarja in znanja da se z tem lahko igraš
Those penguins.... They sure aint normal....

joker16_7 ::

Ja, to je res. Kaj pa če gledamo Nemčijo. Tam je dovoljeno pa še prostora je dovolj. Super prostor za kak neuraden legal testič. >:D
"Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in."
Bill Bradley

bluefish ::

-

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

dzinks63 ::

:)) Prihaja tudi H&R Porsche 997 v klub 400 , 1.054 PS

Der serienmãßige Sechszylinder-Boxer wurde durch größere Zylinderbohrung von 3,6 auf 3,8 Liter Hubraum erweitert. Auch die inneren Komponenten dieses Aggregats tauschte man gegen bessere Teile um. Zwei Turbolader mit 1,5 bar ergãnzen die Modifikation. Dadurch wird eine Leistung von 775,7 kW/1054 PS bei 7700 U/min und ein monströses Drehmoment von 1030 Nm bei 5800 U/min erreicht.
Das Messen der Höchstgeschwindigkeit mit dem Versuch, 400 km/h zu bezwingen erfolgt im ersten Halbjahr 2007 bei Testfahrten auf der Hochgeschwindigkeitsstrecke im italienischen Nardo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dzinks63 ()

sweeti007 ::

najhitrejsi avto v knjigi rekordov je ultima GTR ki je prehitela veyrona za 0.5 s
v testu - a car to accelerate from the standing start to 100 miles per hour (160km/h), and then to stop immediately

dzinks63 ::

:)) Na prvi strani postov imaš video o tem.

joker16_7 ::

Ja. Kar se pa tiče glede novega Porscheja pa mislim, da bo to izredno zanimiva zverinca, ki kljub veliki hitrosti žere bistveno manj od Veyrona.
"Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in."
Bill Bradley

nicksonn ::

Uf, dobr so navil tega Porša.
Iz 3.8 litra so iztisnil kar 1054 konjev. Pri Veyronu je delovna prostornina več kot 2x večja, sepravi 8l. Zanimiv je tudi podatek o navoru - pri Porschu je prav tako gromozanski, čez 1000Nm (veyron 1250), ampak pri Veyronu je na voljo že pri 2200 rpm, porš ima pa max navor skoraj tam, kjer ima veyron max moč(~6000).

Sigurno porš manj žre, razlika v kubaturi naredi svoje. Mislim da je tale 911ka tudi lažja.
No, seveda če ga teraš do konca (da, v sloveniji je to bolj težko izvedljivo) bo to precej, taka gromozanska konjenica je precej žejna.
x n!

ShARk63 ::

O porabi takih avtomobilov, ponavadi govorimo tisti, ki si jih ne moremo privosciti :D
Lastniki o tem, verjetno, ne razmisljajo :)

Drugace pa je ta Porsche.>:D

Dr_M ::

ce ze govorimo o predelanih avtomobilih, ga cez skyline-a sigirno ni. :)
tm nekje do 1600KM grejo. :) dobrih 13sec do 300km/h :)

drugace pa tut Weineck Cobra 780 cui ni tok slab avto. cca 10sec do 300km/h. kje je pa veyron? >:D
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

joker16_7 ::

Ma Veyron owna samo v top speed in stabilnosti na cesti pri tej hitrosti. Drugače pa se strinjam da ni ne vem kaj. Ta novi Porsche pa res špica. Zelo dobro so ga ''zrihtali''.
"Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in."
Bill Bradley

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: joker16_7 ()

ShARk63 ::

Za malo popestritve klikni tukaj:D

jype ::

ShARk63> Lastniki o tem, verjetno, ne razmisljajo

Njih predvsem bega, kam naj spravijo psa, da bo na sovozniškem sedežu lahko sedela mična gospodična.

lufthammer ::

Dauer 962 LeMans iz leta 1994 (delali so ga po naročilu - produkcijski avto) je pri samo 2994 ccm

zmogel 730 KM, do 100 v 2,6s in končno hitrost 404,6 kmh s Porschejevim motorjem.

Je pa Porsche znal že leta 1971 iz 5,4 litrskega motorja izvleči 1100 konjev

(917/30, z modelom 917/30-001 v letu 1972 pa celo 1200) z 2,1s do 100 in s 4 (štiri) stopenjskim

menjalnikom dosegel 386 kmh. Z drugačnim menjalnikom bi verjetno zmogel precej čez 400,

če ima to kakšen smisel, je pa drugo vprašanje.

Je kod od vas že vozil 300, kolikor zmore večina športnikov?

nicksonn ::

Videl sem tisti test. Seveda je Bugatti pometel s konkurenco. Malo me je presenetilo to, da Viper SRT sploh ne pride do 300, in pa, da je Aston Martin taka krava- ima relativno slabe pospeške.


Glede km/ccm razmerja; dirkalni avtomobili so dosegali vrtoglave moči iz majhnih kubatur. Sploh noro obdobje 80', čimvečjo turbino, pa gasa. Npr. Lancia Delta S4 - 1800ccm pa vsaj 550 konjev, raje več... ali pa pri formuli1 - 1.5l, pa ohoho čez 1000km8-O
Ampak takšen motor zdrži par dirk, pa konc. Zato je toliko večji problem pri civilnih avtih glede vzdržljivosti. Skonstruirati motor z velikoveliko konji (oz po tanovem kW:), ki zdrži par 100tisoč kilometrov je hud problem za inženirje.


In ja, debata o porabi teh avtomobilov je kot čelada za kamikaze, brezveze.

Še za konec, ne nisem se (še) peljal 300km/h. ( hehe, max 160 :p )
x n!

joker16_7 ::

Zelo zanimivi podatki. Tale LeMans iz leta '94 je bil pa kr hud. Izredno dobro izkoriščena mašina, če primerjamo z Veyronom kolikokrat močnejša mašina je v njem in gre 'le':D 407. Komaj 3 več.
"Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in."
Bill Bradley

OrkAA ::

Veyronova mašina bi ga lahko pognala do 500, če bi hoteli. Ampak potem ne bi uvidel serijske proizvodnje.

joker16_7 ::

Bi se strinjal s teboj, vendar bi bilo treba odstraniti vse varovalne sisteme, blokade in omejitve. ;)

P.S. Pa tudi na gumah bi bilo treba precej spremenit.
"Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in."
Bill Bradley

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: joker16_7 ()

Dr_M ::

predvsem bi blo pa treba menjalnik predelat, ker z oroginalnim bi lahko pridobil kvecjemu 20-30km/h.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

joker16_7 ::

Tudi to je res. Pa po vsej verjetnosti bi bilo treba prestavit na 1200 konjev tako kot ste že nekaj postov nazaj omenjali, da bodo, ker dvomim, da bi blo 1000 dovolj. Mogoče pa.:\
"Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in."
Bill Bradley

nicksonn ::

1000 konjev bi bilo dovolj. Samo morali bi spremeniti aerodinamiko (ja pa menjalnik). Vendar bi bil potem le še za na ravnino, pa še nestabilen bi bil. Tudi gume bi bilo treba precej poštimat.
Vendar to ni namen. Že tako ali tako se ne bo v praksi noben 400 peljal z njim (ok, mogoče par %) , kaj šele 500:)


1200 konjska verzija pride predvsem zaradi konkurence. CCXR, pa še Aero TT.
Bugatti mora seveda ostati prvi.
x n!

ShARk63 ::

Veyron ima 1000 KM v najslabsih razmerah, vsaj tako pisejo po netu.
Kar se tice Lance S4: super stroj, kompresor + turbina poskrbita da je krivulja navora skoraj vodoravna premica. Vsako leto jo obcudujem v Il. Bistrici. Njen glas mi tako najezi kozo, da se 2 dni potem lahko stejem vse dlake :P

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ShARk63 ()

OrkAA ::

Jst sm hotel povedat, da bi iz veyronove mašine lahko izvrtali 2500 konj, če bi hoteli. Ampak posledično bi bla sama vzdržljivost toliko slabša, da bi neprimeren za karkoli razen dirkališč.

Dr_M ::

samo 2500km spet menjalnik nebi zdrzu, kaj sele sklopka.

majo pa vsi motorji v veyronih od 1020 do 1050km.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

darkolord ::

Hmmm, en 1000KM električni motor bi mogli probat... TIST bi šele letel :P

TribesMan ::

Problem je ker nimaš niti približno dovolj zmogljivih baterij da bi bile sposobne oddat tolk energije v tako kratkem času... Pa še težk bi bil k svina...

Je pa res da so elektromotrji v avtih zelo ql stvar...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

darkolord ::

Mnja, to je res... Veyronova motorja kot generator morda? :))

Sam IMHO bi el. motor vseeno kompenziral svojo večjo maso :)) Če 6MW motor lahko vleče 400 tonski vlak s hitrostjo 350+ km/h... :D

jakaspaka ::

Kolomotiva rabi to zarad navora. Pospešek ni navor.

Če ste poslušali pri fiziki (če ste jo imeli), za pospešek potrebujete pokurit čimveč kalorij v čim krajšem času. Zglobi, koleščki in menjalniki zato odpadejo, ker bi se skuhali ko parkli v žolci. Se pravi, rabiš space shutle. Cestno verzijo. BTC hala B.

darkolord ::

Pospešek ni navor.

Pospešuješ pa z navorom in ne močjo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

TribesMan ::

Elektromotor je boljši od bencinskega to je dejstvo... hec je predvsem v tem da ima večje uporabno območje... Navor ima konstanten od 0 pa do praktično kolkrhočeš obratov. Ne rabiš niti menjalnika. Aja... pa moč je navor krat obrati... torej... bistvo vsega je navor, moč je le stranski produkt.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

nicksonn ::

Pospešuješ z navorom. ? hmmm.
Kolikor se spomnim je a=F/m.

Res je, da potrebuješ oboje. Ker brez moči se tudi nič ne premakne. Kakor tudi ne brez navora.


Elektromotor je kul predvsem zaradi navora. Ok, zadeve so še precej v razvoju, tudi drago je ko pes, ampak mislim da je to prihodnost.

Sicer pa, 1000 električnih konjev nebi nič bolj letelo kot 1000 bencinskih. Moč je enaka. Končna bi bila ista. Morda malo boljši pospešek.


Pri lokomotivah so močne mašine. Ampak ne rabijo vlečt sabo vira energije - tu je prednost. Zdavnaj bi že imeli električne avtomobile, če bi bila po cestah napeljana elektrika:)
Besides, masa ni toliko pomembna pri končni hitrosti. Veliko bolj je pomembna pri pospešku (prej omenjeni a=F/m). pri končni je pomembna sila upora, ki jo moramo premagovati z našo močjo. Pač dalj časa pospešujemo do končne hitrosti.

Edit: No ja, mal premišljujem, my bad - v a=F/m sploh ni moči. samo sila:) ( F=P/v) Pri rotaciji ja moč seveda M x w.
Bistvo - potreben je navor, kot tudi moč.
x n!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nicksonn ()

joker16_7 ::

Tale CCXR bo od sile. Kdaj bo pripravljen? Mislim, da Veyron nima možnosti.>:D
"Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in."
Bill Bradley

dzinks63 ::

:)) Koenigsegg CCXR 1018KM klub 400

'FireSTORM' ::

400+ top
omejitve v sloveniji max 130
yeee
ostalih 300 km/h še sploh nisem sprobal
pa še samo do max 300KM sem uporabil
nikoli še nadaljnih 700-800
ni to kul? :D
Those penguins.... They sure aint normal....

Dr_M ::

er pa, 1000 električnih konjev nebi nič bolj letelo kot 1000 bencinskih. Moč je enaka. Končna bi bila ista. Morda malo boljši pospešek.

ce imas 1000KM na elektromotorju, je to bistveno vec, kot pa na glavni gredi motorja z notranjim izgorevanjem. ce mas pa na kolesih 1000KM, je pa vseeno kasn motors mas pod pokrovom.

'FireSTORM': iz potegnit 1000KM iz tistega motorja ne rabis it 400km/h. :) je 130 povsem zadost.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

epicus ::

Iz wikipedie:
Nekdo se je čudil veliki porabi:
At full throttle, it uses more than 125 L/100 km (2.1 mpg), which would empty its 100 L (26.4 gallon) fuel tank in just 12.5 minutes.

Veyron je poleg športnega avta tudi eleganten avto, ker kateri superšportni avto ima tako "lepo" armaturo, zvočnike, airbag, klimo... - poglejte si na njihovi strani. LINK Sam za primerjavo: F1, nima drugega kot veliko pilotskih gumbov in volana, kar se tiče uživanja v vožnji je pa tko tko, ker motor brni, da si celo lastnik nadene slušalke:D še LINK

Primerjave: LINK
Pa še strani od Ultime GTR: STRAN
Kar se tiče Ultimate Aero TT, pa naj prvo doseže svoje
Open mind for a different view

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: epicus ()

'FireSTORM' ::

epicus
voznik v McLaren F1 si nadene slušalke ne zato ker je motor glasen
ampak zato da se z sovoznikom lahko pogovarjata...
youtube, filmček
primerjava enzo vs f1
tam to povedo...
in f1 je čisti športni avto
ni bil narejen z namenom da bo udoben
Those penguins.... They sure aint normal....

ShARk63 ::

Mclaren F1. Crash test.
Komentar ni potreben.:\

darkolord ::

(Koenigsegg je tut baje kar varen)

ShARk63 ::

Hja, nevem kaksno varnost vidis pri tem Mclarnu. Ce se ne motim se teli testi izvajajo pri 50km/h. To, da se ze pri tej hitrosti cela armaturna zmakne, se mi ne zdi ravno ql.

darkolord ::

AFAIK je pri okrog 64km/h, tko kot Euro NCAP... Poglej si še kakšen drug test...

Če misliš, da se tvojmu avtu ne premakne armaturna, ko se pri hitrosti 80km/h zaletiš v drug avto ki nasproti vozi z enako hitrostjo,...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

lufthammer ::

Tole sem šel pogledat, zelo impresivno, pa še lepši se mi zdi, kot Veyron.

Zgodovina sprememb…

OrkAA ::

Na temu pejđu je pa zanimiv tale stavek: Fuel: Premium Unleaded - 91 Pump Octane. Koliko konjev bi imel, če bi vanj tankali naš bencin?

joker16_7 ::

Ma ja. TT je tut men zelo lep avto. Po mojem mnenju ima Veyron tako preveč togo obliko. :\
"Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in."
Bill Bradley

'FireSTORM' ::

Hja, nevem kaksno varnost vidis pri tem Mclarnu. Ce se ne motim se teli testi izvajajo pri 50km/h. To, da se ze pri tej hitrosti cela armaturna zmakne, se mi ne zdi ravno ql.

v podnapisih je omenjeno nekaj 371kmh
sicer ne razumem
ampak mislim da so naredili izjemo in ga pognali z 371kmh v steno
za tako hitrost, če je res bila se je odlično obnesel...

sicer pa današnji polet(revija dela in slovenskih novic)
je predstavljen monaco car show
sami taki aeroTT, Zonda F itd itd
zanimivo branje ;)

btw AeroTT tam piše cena okrog 400k€ malo manj kot 100 miljonov sit
je to res?
ni bugatti 1M €?
Those penguins.... They sure aint normal....

lufthammer ::

Končno ima pa 460 kmh. Če voziš veyrona na ful in imaš okno odprto, ti kar malo frizuro skuštra, ko pade mimo. :D .

Pa cena? Skromnih 404.233,43€ (550.000$).

joker16_7 ::

O katerem sedaj govorimo da ima končno 460km/h8-O Zgleda da sem nekaj spregledal. O takšnih hitrostih še nismo govorili.:\
"Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in."
Bill Bradley

sweeti007 ::

govora je o ultimate aero TT

Drivetrain
Gear Ratio RPM MPH
1st 3.00:1 7200 61.564
2nd 2.15:1 7200 85.903
3rd 1.4545:1 7200 126.976
4th 1.1176:1 7200 165.251
5th 0.8571:1 7200 215.474
6th 0.6452:1 7200 286.272

ceprav v quarter mile bi ga velik avtov prehitel pa se v cem drugem :))

Zgodovina sprememb…

joker16_7 ::

Ja sam nima končne 460:\ A gre tolk? Piše da gre 273 mph, kar znese okol 437 km/h. :\
"Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in."
Bill Bradley

epicus ::

No sej čez dva dni bo šel že 500 km/h, a potem pa zarad ne optimalnih pogojih ne zmore več kot 370.:\
Open mind for a different view


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Pospešek Formule 1 F1 (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
539544 (8032) Blinder
»

Bugatti načrtuje športnejšo verzijo Veyrona

Oddelek: Loža
422998 (1633) €uro
»

Prvi "serijski" avtomobil na vodikov pogon

Oddelek: Znanost in tehnologija
415766 (4810) WarpedGone
»

Najhitrejši cestni avto...

Oddelek: Loža
162427 (2007) IceIceBaby
»

[Automobilizem] Audi z dizlom zmagal v 6 od 8 dirk ALMS (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8511258 (9720) Stepni Volk

Več podobnih tem