» »

Zanesljiv in varčen rabljen avto manjše velikosti

Zanesljiv in varčen rabljen avto manjše velikosti

strani: 1 2 »

Pyr0Beast ::

Če je dizel porihtan nima kaj štrajkat pri minusu - to da so grelne sveče spucane in akku ok.

Jst sem 20 let staro kanto BP vžigal pri -16 prejšnjo zimo, s tem da je trajalo 1 uro da sem avto sploh uspel zalavfat ker je ključavnica zamrzlna (hint: Če ti ključ pade v sneg al je pa moker ga obriši preden ga vtikaš noter)

Z dizlom je minimalno problemov ponavadi. Sam ko gre kaj narobe pa stane precej €
Že ena sveča je 17€ al koliko
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

pirlo ::

Še moje izkušnje. Zdaj sem vozil 6 let Fiat Uno-ta 1.0 45KM (dobil sem 6 let starega od mame, ko si je kupila nov avto). Lahko ti s prve roke povem da je to dovolj konjev, če nimaš klime. Avto gre z lahkoto do 110km/h (seveda gre precej več, samo rabi čas) tako da lahko normalno prehitevaš, edini problem je vožnja v hrib ko je avto naložen ampak glede na to da si napisal da se boš večinoma sam vozil ni panike. Pije okrog 5.5l pa skorajda nima veze kak voziš :). Glede na nezanesljivost pa ti lahko povem da ni vse res kar se prebere. Do 160k km je vse kar sem menjal razen olja, filtrov, ... ščetke na alternatorju (2 eur), zavore (komplet 100 eur), ročno zavoro (normalen servis + to = 80e) in sedaj na koncu mi je šla sklopka. Razlog za kaj sem ga menjal pa je karoserija, ker je precej zrjavela ... avto v življenju ni bil pod streho razen na parkingih po šoping centrih. Nikoli se mi ni zgodilo da ne bi vžgal v prvo, razen ko je bil res prazen akumulator. S 13" ozkimi gumami si pozimi car :P
Prav žal mi je da takšnih avtov več ne delajo. Ne sekiraš se z errorji na ekranu, komplet servis pride kakih 60e, registriraš ga za 400e (AO+). Če se ti malo da in imaš možnost 3/4 stvari lahko popraviš sam, ker je material pol cenejši kot ura serviserja :D

Pyr0Beast ::

To ja. Če sam rihtaš lahko zrihtaš marsikaj za drobiž
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

WarpedOne ::

A je sploh pametno razmišljat o dizlu, pr ns je včasih kak mesec pozim tut -15 zjutri...

Dizli zadnjih 20 let ne trzajo več na nizke temperature, ker dobavitelji v gorivo pozimi dodajajo dodatke, da je reč mal manj gosta oz. težje zmrzne. Pri -20 mi je sredi zime vžgal enako hitro kot sredi poletja.
Dizli so problematični, če so high-end. Razne turbo zadeve, po možnosto visokotlačne z DPFji bojo delale probleme, če avta redno ne tiščiš po 20 minut s trenutno porabo čez 6l/100kmh. Če boš mel kratkotrajnejše vožnje in skakanja sem in tja pozabi na dizl.

Pa še to - a kakšna firma od do zdaj naštetih slovi po posebej dragih/nedobavljivih delih?

Katerikoli japonec. Nek znanec že cca 2 meseca čaka na vetrobransko steklo za Mitsubishija. Vsake 2 tedna mu datum dobave prestavijo za 2 tedna.
Evropski proizvajalci so glede tega v očitni prednosti. Dlje ko je nek model na trgu, več jih je na odpadu, več je neoriginalnih nadomestnih delov.
How do you know what you don't know?

Yohan del Sud ::

Tudi sam iščem nekaj podobnega za ene 4 jurje, kar se bo upam zbralo marca. Še posebej OP pa bo zanimiv podatek, da imam 10 letni povzetek točno tega kar si želi. Danes so zadeve malo drugačne, ampak vseeno.

S težko prigaranim milijonom tolarjev in prijatlom od prijatla profi mehanikom (orenk kosilo potem seveda sledi) sva šla za ta denar avgusta leta 2000 na ljubljanski sejem, kaj se dobi za ta denar. Pogoj je bil le čim več avta za čim manj denarja za čim več cajta ulomljeno s tekočimi stroški. Izbrala sva enega polota, precej spraskanega, 50000 km, od ene penzionerke, ostalo je bilo videti ok.

Avto mi je potem služil lepo od točke a do b naslednjih 10 let praktično bp.

Po prevoženih 70000 km v tem času, amortizaciji, bencinu, gumah, zamenjanih brisalcih, bremzah, olju, dvakrat švasanem avspuhu, zavarovanju, registraciji in vinjetah, ipd. (brez kakega hudega servisa) računam, da me je zadeva koštala v tem času ene 90 eur na mesec (TOC). Pa parkplac je bil zastojn doma. Pral sem ga enkrat letno ročno. Če povzamem OP-ja, kaj sedaj kupit da bo to to?
www.strancar.com

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

GrimReaper ::

Zdaj sem vozil 6 let Fiat Uno-ta 1.0 45KM (dobil sem 6 let starega od mame, ko si je kupila nov avto). Lahko ti s prve roke povem da je to dovolj konjev, če nimaš klime.

Odvisno kolk ti je do užitka v vožnji, jest sem mel prvega 1.0 50KM in sem že po kakšnem mesecu želel več, potem pa 1.2 60KM, in sem se ga tut že po kakšnem mesecu naveličal.
Zdej mam pa 1.6 105KM in je načeloma dovolj. Čeprav se pa z 2.0 TDI 140KM vseeno lepše pelje, in kolker sem ga vozil za naše ceste niti ne rabiš več, vsaj če ga potegneš do 4000 obratov, si daleč hitrejši od povprečnih voznikov.

Drugače bi pa jest gledal da ima avto vsaj 12s do 100kmh, oz. prožnost 80-120 vsaj 17-18s, ostalo je muka vozit, po ravnem sicer kak 1.2 60KM še gre, ampak že če je samo za pikico klanca, vleče občutno slabše kot kak 1.6.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

Zgodovina sprememb…

pirlo ::

GrimReaper je izjavil:

Odvisno kolk ti je do užitka v vožnji, jest sem mel prvega 1.0 50KM in sem že po kakšnem mesecu želel več, potem pa 1.2 60KM, in sem se ga tut že po kakšnem mesecu naveličal.
Zdej mam pa 1.6 105KM in je načeloma dovolj. Čeprav se pa z 2.0 TDI 140KM vseeno lepše pelje, in kolker sem ga vozil za naše ceste niti ne rabiš več, vsaj če ga potegneš do 4000 obratov, si daleč hitrejši od povprečnih voznikov.

Drugače bi pa jest gledal da ima avto vsaj 12s do 100kmh, oz. prožnost 80-120 vsaj 17-18s, ostalo je muka vozit, po ravnem sicer kak 1.2 60KM še gre, ampak že če je samo za pikico klanca, vleče občutno slabše kot kak 1.6.

No ja glede na to da vsaj 2/3 voznikov (po mojih izkušnjah) vozi v naselju 40, izven pa max 80 ne moreš uživat v vožnji z nobenim vozilom. Ti "povprečni" vozniki pa na semaforjih speljujejo s hitrostjo kolesarja, tako da je 45 KM več kot dovolj, samo stopalko za plin moraš malo bolj pritiskat. Zdaj na koncu, ko se mi je pokvarila sklopka (zelo počasi spuščala) sem bil ravno na nivoju "povprečnega" voznika. Ni mi jasno kako lahko z izpravnim vozilom tako počasi voziš.
Izven naselja pa če ni ravno pač menjaš v četrto in z 90 km/h z lahkoto pripelješ v hrib. Problem je samo na avtocesti ko je dolg klanec in v peti, 130 km/h več ne gre.
Če si voznik, ki spelje s semaforja v tretji, menja takoj v šesto in ga boli k**** za vse pa pač rabiš 200KM :)

Pyr0Beast ::

Hja to je res. Neglede na to kok dober avto imaš te bodo vedno ovirali drugi.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

M-XXXX ::

Je pa velika razlika ali se prehitevanje kolone, ki vozi 60km/h konča po 15sekundah z 75km/h ali po 5sekundah z 200km/h^^

Pyr0Beast ::

5s za 140km/h ... ojoj
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

b ::

Ja, oni ki konča pri 200 nima konjev samo v motorju, ampak tudi vsaj enga za volanom.

Don't get me wrong, za moj okus mora avto imet vsaj 100 konjev na tono, da se lahko lepo pelje, ampak zdej smo že precej off-topic.

Daedalus ::

Seat Ibiza anyone? Zanesljiv kos pleha, ki se zelo lepo pelje.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

M-XXXX ::

Pyr0Beast je izjavil:

5s za 140km/h ... ojoj

Številke so seveda izmišljene in pretirane, da sem poudaril namen mojega sporočila. Kar bi rekel, da mi je kar dobro ratalo, glede na to, da ste vsi razumeli...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

RejZoR ::

Za pospeševanje je važen navor, ne konji...
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Pyr0Beast ::

Razen če šaltaš 2 brzini nižje :D
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

RejZoR ::

Vseeno ne moreš delat čudežev.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Blinder ::

navor ne more delat čudežov, ne pa konji. konji imajo ultimativno vlogo pri pospeševanju. vi in vaš navor
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

RejZoR ::

Ja, zato imajo športni avti 500 konjev in 80nm navora ane? Ker kaj ti bo navor...
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

IceIceBaby ::

However, the torque (turning force at a given speed) of a Formula One engine is not much higher than a conventional petrol engine. For example, the 2006 2.4 litre Toyota RVX-06 V8 engine produces 552 kW (740 bhp, 751 PS) at 19,000 rpm and outputs 274 N?m (202 lb?ft) of torque...

Blinder ::

IceIceBaby je izjavil:

However, the torque (turning force at a given speed) of a Formula One engine is not much higher than a conventional petrol engine. For example, the 2006 2.4 litre Toyota RVX-06 V8 engine produces 552 kW (740 bhp, 751 PS) at 19,000 rpm and outputs 274 N?m (202 lb?ft) of torque...


+ in s temi nežnimi 274 nm uspe potegnit od 100 do 200 kmh v 2.5 sekund :)
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Daedalus ::

Ja, navor ni pomemben. Ker vsi pri vsakodnevni vožnji vrtijo svoje avte na 12k+ RPM, ane? F1 nima razen štirih koles praktično nič skupnega s "civilno" tehniko. V normalnem prometu hočeš meti lih krivuljo navora čimbolj enakomerno "potegnjeno" preko delovnega področja motorja. Končna moč pride v poštev bolj redko, še pri prehitevanju marsikdaj sploh ni potrebno goniti na polno.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Aston_11 ::

Sila na kolesa, anyone?

IceIceBaby ::

Kaj komplicirate no. Navor in moč sta 2 plati iste medalje.

Noben ni napisal, da navor ni pomemben. Ampak izjave v stilu "navor je edini važen za pospeške" so butaste. Citat o F1 sem dal za ponazoritev. Sicer pa je za pospeške važen navor, moč, prestavno razmerje pa še kaj.

Poleg tega si že sam ugotovil, da navor niti ni bistven, ampak krivulja navora. Primer: Jaz imam na turbo bencinarju cca 300nm in okoli 190 konjev. Golf 2.0 TDI ima 320nm in 140 konjev. Če bi držalo kar je napisal RejZoR bi moral biti golf hitrejši. V resnici je v pospeških do 100 skoraj 3 sekunde razlike, do 200 pa verjetno golfa ni več na vidiku.

Sicer smo pa že precej off topic. Dejstvo je, da so močnejši avtomobili bolj udobni za vožnjo. IMHO so te kantice s 60, 70 konji dobre za po mestu, če se redno voziš po avtocesti so pa precej požrešne in glasne.

intergrill ::

Yohan del Sud je izjavil:

Tudi sam iščem nekaj podobnega za ene 4 jurje, kar se bo upam zbralo marca.


Evo en povzetek tega, kar se da pogruntat na papirju za ta rang, ki mene zanima:

Ford Fiesta 1.4 16v 80KM 7,1 l/100km
Fiat Panda 1.2 60KM 6,4 l/100km
Škoda Fabia 1.2 64KM 6,5 l/100km oz. 1.4 16V 75KM 6,9 l/100km
Hyundai Getz 1.1 67KM 6,4 l/100km oz. 1.3 82KM 7,7 l/100km
VW Fox 1.4 75KM 7,2 l/100km
Seat Ibiza 1.2 64KM 6,9 l/100km oz. 1.4 16V 75KM 7,3 l/100km
Citroen C1 1.0 69KM 5,2 l/100km
Toyota Yaris 1.0 68KM 5,7 l/100km

Vse je tm tm, če ma kdo še kakšnega favorita za dodat be my guest. Izpustu sm Puntota, Peugeot 206 in Cliota ker slovijo kot bolj pokvarljivi. Za 4k evrov dobiš skor karkoli od zgoraj naštetega v intervalu letnik 2004-2006 in 40k-90k km. Večina od zgornjih ma tut pripadajočo diesel verjanto, ponavad okol 65KM s porabo okol 5 l/100km, majo pa za isti dnar okol 100k km. Zanimiv je C1 z res mejhno porabo in velko močjo za 1.0 mašino... a so take downsized mašine tut zanesljive na dolgi rok?

ZaphodBB ::

Punca je kupila punta 2004, 40K kilometrov za 2,7K€.

Best Buy IMHO.

IceIceBaby ::

Mašina v C1 je enaka kot v Yarisu. Načeloma ni problemov, če je avto vzdrževan. 70 konjev na liter ni pretirano.

Jaz ti priporočam, da vzameš čim večji avto. C1 je sicer kul mestni avtomobilček, ampak 45km na dan vseeno ni tako malo.

Si mogoče razmišljal o čem večjem? Npr. kak Focus, ali kaj japonskega v tem razredu? (samo primer, ne nujno konkreten avto: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=463...

Poraba ni nujno višja. Sploh, če boš vozil relacijske vožnje so lahko malo močnejše mašine enako ali celo bolj varčne kot razni 1.0 mlinčki. Poleg tega je vožnja bolj udobna. Focus je zelo zanesljiv.

b ::

45km je 2x 15-20 minut v avtu. Za to je čisto vseeno, koliko velik je avto, jaz osebno bi gledal samo na TCO.

Mimogrede, jaz sem šel pred okrog dvema mesecema pogledat več kot 5 focusov in je bilo vse boljkone žalost, kar je bilo v rangu pod 3K EUR. Na koncu je padel Mitsubishi Carisma 1.6 v super stanju, letnik 2000 150kkm za dva jurja in pol. Ampak tak avto (malo večji) zato, ker se noter vozi dva otroka in ker se dela 2-3x tedensko po 150-200km. Zaenkrat brez pripomb.

V bistvu je odločitev padla, ko sem dobil info od kolegovega očeta, ki vozi isti avto l. '98, sicer 1.8 GDI (kupil novega) in ni imel niti enega izrednega problema z njim od nakupa. Če bi kupoval zame, bi vsekakor hotel kaj močnejšega, ampak za trenutno lastnico je pa čisto primeren.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: b ()

Blinder ::

ma če se ENMU ni pokvaru še zdaleč ne pomeni da se tut ostali taki ne kvarijo.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

b ::

Jasno. Ampak avto sem šel pogledat in je bil tip top, pol sem pa še malo povprašal. Ni jih glih tolk kot Cliotov in Focusov in Glofov.
strani: 1 2 »


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Rabljen avto s 7 sedeži..?

Oddelek: Kaj kupiti
142973 (2481) amigo_no1
»

Supermini do 3k€?

Oddelek: Loža
142249 (1776) RejZoR
»

Popravilo avta ali nakup drugega do 2.000 evrov

Oddelek: Loža
101953 (1537) genius11
»

Kateri avto kupiti do 15000 EUR za slabsi teren

Oddelek: Loža
303709 (2782) veverrca
»

nakup avtomobila (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1338702 (6321) samsung113

Več podobnih tem