» »

Najhitrejši osebni avtomobili

strani: 1 ... 5 6 7 8 9

'FireSTORM' ::

ups
kot drugi filmček sem mislil tole:


čakaj malo...
te avte kot ti zdaj kažem so stari 20-30 let
takrat ko še japonček in evropejec nista mela skupaj 200 konjev

ok res da 440ci mašina in potem 400-450 konjev se sliši malo
ampak moreš gledat da je to staro 30 let, brez elektronike itd itd
dodaj še tej zverini vso elektroniko in tehnologijo kot jih imata danes evropejec in japonec in dobiš dosti več kot ima japonec ali evropejec

šparajo motorje
poglej z druge strani
japonec ima mašino navreto in se giblje tam 8-10kRPM
kar spravlja motor pod večji stres
kot npr. ameriški velikan pri 5-6kRPM
torej bo tudi tak motor dlje zdržal...(če gledamo blok, bate, ojnico in te dele)
Those penguins.... They sure aint normal....

dzinks63 ::

:)) Tudi evropejci niso od muh, ne samo amerikanci in japonci :
BMW M5 V 10 Twin-Turbo 810HP beast!!! najhitrejša štirivratna limuzina. 386 km/h - 240 mph!
1 miles = 1.609344 kilometer , če bi rad kdo natančno => 240 mph = 386,24km/h

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dzinks63 ()

DimmniBurek ::

ah, ne mormo primerjat, sploh, je tudi brezpredmetno...
American Muscle je v Sloveniji recimo waaaaw, ker ma hud zvok, dost moči, lepi so, in predvsem redki. Japanca ne bo noben opazu, recimo da je ena Supra parkirana na kongrescu, folk ki ne pozna avtov nebi niti opazu, da gre v bistvu za enega izmed boljših tunerskih avtov, medtem ko bi Muscla prav vsak opazu in reku waaw, to je pa zihr ameriški avto...

V8 za kruzanje po mestu ob nedeljah, ko pelješ bejbo na sladoled, Turbo Straight six pa za track day ob sobotah. Med tednom pa bicikel da bencin notr prneseš:8)
________________________________
There Is No Stronger Drug Than Reality

d0rK ::

Napaka: 386 km/h ni 240 mp/h.

PIPI ::

dzinks sem že postal o tem.

Firestorm umiakm se iz te debate ker je to tiak večni flejm. Enim je pač všeč počasno verglanje osmih sodov po ogromno havbo in straight line performance, enim pa 500 konjev iz šilčka ki se z veseljem meče okrog ovinkov. Sam očitno spadam k drugim :D

In 240 mph je 386 kph. če uporabiš 1,6 je sicer 384 ampak z 'uradno' miljo je 386,24neki (google calculator to the rescue :>)

ShARk63 ::

obraba teh ameriskih V8 motorjev je na ta nacin manjsa, nizji obrati, vecji povdarek na navoru..

drugace pa tud oni znajo naredit supercar: klik

ShARk63 ::

samo tale bestija je pa razred zase

'FireSTORM' ::

pip res je in jaz spadam k prvim v tvojem primeru
razpravljat keri je boljši je pa nedokončana zgodba
ker zmeraj ko bo en prišel naprej
in drugo nebo dolgo ostal "dolžen"

vsak ima pač svoj okus ;)
Those penguins.... They sure aint normal....

PARTyZAN ::

"Cruisanje" po nasem mestu z amerisko banjo je res fun ja. Ti more deklina zadek avtomobila dvigat na BTCjevskih rondojih, da jih speljes ;)). Kaj bi z tem delal po mestu... si rajsi ne predstavljam. In verjami, ljudem bos tudi zavijal vrate z zrihtano supro, LAN EVOtom in ostalimi tunerji iz drzave vzhajajocega sonca.
i7 6700K | GTX970 | Z170 PG | 16 GB DDR4-2666
Leadex Gold 650W | Xonar Phoebus | Samsung 830 256GB

PIPI ::

Raptor glede uporabnosti 911 in ultime:

Richard Marlow commented, “ We always knew that the Ultima was more than capable of achieving performance figures of this caliber. There is no other supercar in history which can match the pace of the Ultima GTR in this discipline. Furthermore the GTR720 is available at a fraction of the price of all other supercars and is also fantastic to drive at more sedate road speeds with its road friendly engine. It is currently being used as my daily driver in all weather conditions. I expect with these latest officially verified world records for the Ultima GTR to retain its title for a long time into the future as the fastest accelerating and decelerating supercar of all time. Along with all of our other previous world records we have achieved over the past couple of years, this is a superb showcase to officially demonstrate to the world just what the Ultima is capable of achieving and we have gained unprecedented worldwide automotive recognition and respect for our marque in the process”.


Tukaj, pod 2. sliko. In slovenske ceste so zelo podobne britanskim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PIPI ()

edge540 ::

>>It is currently being used as my daily driver in all weather conditions.

Ok, lahko si nabaviš T-80 in se voziš v službo, to sploh ni problem. V vsakem vremenu:)

Gre se za to, da je 911 super avto, poleg tega pa ima razmeroma veliko prostora. Lahko spraviš noter torbo ali dve. Pa še sovoznika. Pa še 2 potnika zadaj, če sta manjša. To je za mene uporabno. Ne pa mašina v školjki z štirimi kolesi.

Pač moje mnenje:)

'FireSTORM' ::

partyzan:
whatever...
evota vidim vsak dan in mi je čist povprečen soap box avto...
kr tko, nek whatever avto
kot kaka kia sephia naprimer...

in ne razumem zakaj bi mi "punca mogla zadek nosit"
še verjetno takega avta nisi videl od blizu kaj šele peljal za volanom ali zraven...
Those penguins.... They sure aint normal....

PIPI ::

Glede američanov, 2 besedi: listnate vzmeti. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PIPI ()

Dr_M ::

'FireSTORM': evolution ma bistvo skrito, ki se pokaze sele ko vozis avto, ameriske krave pa bistvo kazejo na zunaj, skritega pa nimajo nic (vsaj kej pomembnega ne). to je razlika med dobrim in ne-dobrim avtom (ne bom reku slabim :) )
I offended you?
How does it feel like to be so weak that mere words hurt you?

PARTyZAN ::

FS: Ti pa si, ne? ;)

he muscle cars' performance soon became a liability during this period. The automotive safety lobby, which had been spearheaded by Ralph Nader, decried the irresponsibility of offering such powerful cars for public sale, particularly targeted to young buyers. The high power of the muscle cars also underlined the marginal handling and braking capacity of many contemporary cars, as well as the severe limitations of their tires.


Se vedno ne ves kaj sem mislil z premikanjem zadka na rondoju?

Na avtoshow si pejt pogledat kak izdelek Slovenskega Most Wanted teama. Me zanima kolk "soap box" se ti bodo zdele njihove mojstrovine.

Aja, pa z tem si pokazal kaj je bistvo taboru ljubiteljev Muscle avtomobilckov. Samo da zgleda badass, pa ste ze zadovoljni. LAN EVO je sicer meni zelo lep avto (pac stvar okusa), ampak bistvo se pokaze sele ko ga vozis, kot je ze Dr_M omenil.
i7 6700K | GTX970 | Z170 PG | 16 GB DDR4-2666
Leadex Gold 650W | Xonar Phoebus | Samsung 830 256GB

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PARTyZAN ()

igor0203 ::

Tako kot Impreze. Voznik nažalost še nisem bil, bil pa sem dostikrat že sovoznik in ni lepšega zvoka ter občutka, ko začne turbina na polno delat ter te lepit v sedež.

'FireSTORM' ::

PARTyZAN:
1969 Camaro Convertible bo dovolj? :P
nisem ga peljal, sem pa se peljal zraven
in občutki so bili enaki kot igorjevi :)

in ni bilo nobene težave peljat skozi rondo :)
tudi je lepilo v sedež
zgledal je badass oz. še zgleda
in šel je badass :)

ok tebi se EVO vidi...meni se ta avto nikakor ne vidi...ampak to je relativna stvar, kajne?
impreza mi je bila ona najlepša
ki je bla še v underground 1
z okroglimi sprednjimi lučmi
ta nova mi je čist mimo vdarjena
spet...stvar okusa

igor priporočam ti ogled kakega videa ki sem ga dal na prejšni strani
boš videl kako se turbina čuje >:D

sploh pa brezveze je primerjat muscle care in te japance ali sploh evropejce
če pa že primerjaš pa moraš upoštevat da so ti muscle cari stari 20-30 ali več let
medtem ko sta npr. evo in impreza še komaj dojenčka, če gledaš po letih...
Those penguins.... They sure aint normal....

ShARk63 ::

sploh pa brezveze je primerjat muscle care in te japance ali sploh evropejce
seveda, evropejci smo najboljsi :D

Po moje te zvizganje turbine tolk prevzame, da mas obcutek, da gres hitreje:)
Itak bo vedno nek konflikt med ljudmi, ki zagovarjajo avtomobile razlicnih vrst, zato eni vozijo Mustange, drugi Impreze, tretji ...

Drugace pa so mi (osebno) najbolj pri srcu NA motorji, zaradi dobrega zvoka motorja ( link), handling je naceloma boljsi, saj moc in navor motor daje enakomerno. Nekaj primerov: Ferrari 430, BMW M3 CS, Lamborghini Galardo,..

BigFoot ::

^ Audi RS4 in R8 :D
PC: Intel i5 3550p, ASRock H77M, GeForce 9600GT, 8GB RAM, 8TB HDD,
120 + 250GB SSD, Samsung 2253BW, Logitech Z-5500, Philips DVDRW 1628
HT: Sony Bravia 46" V3000, PS4, PS3, Focal Sib&Cub3, Denon AVR-X1000

edge540 ::

>>Itak bo vedno nek konflikt med ljudmi, ki zagovarjajo avtomobile razlicnih vrst, zato eni vozijo Mustange, drugi Impreze, tretji ...

Tako bom rekel. Vzhodnjaški avti so najnaprednejši, evropejci imajo okus, pa tudi tehnologija ni slaba. Najraje pa mam ameriške V8 traktorje, ker so preprosto divji. Brez turbotov.

Mustang je zakon. Priznam, da je kmečko narejen, da ima srednjeveško vzmetenje in da bi nekega nemškega ali japonskega inženirja pobralo, ko bi videl kako je narejen tisti 24 ventilski 4,6L V8. Ampak avto je legenda. To lahko razumemo samo pravi ljubitelji.:)

PIPI ::

Aaaaa, M3 GTR... Zgleda nisem edini zacompan v ta avto. škoda da so ga upokojil in (še) nima imena vrednega naslednika. Sicer je pa M3 CSL in ne CS :P

All time fav. filmček: klik!

EDIT: je pa treba vedet da tam, v 5. in 6. večino zvoka da menjalnik. Dogbox pač dela svoje >:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PIPI ()

igor0203 ::

Fire, vem kako se turbina čuje. :D Vozil sem se tudi s Corvetto(mislim, da je C4) in je zelo lep zvok, ko ga pritisneš.

d0rK ::

RS4 je nad hud avto. Sicer se pa dons mau slinm zarad tega:

PRESS RELEASE:
Volkswagen Golf GTI W12 650
Showtime at the Wörthersee

Leave conventions behind and let ypur passion awake - since the beginning these were the roots of the GTI idea. Until today they got more than 1.67 million drivers into their spell. Long has the Golf GTI been an icon. A mark for itself.

Since 1982 Golf GTI celebrate it annually in the Austrian Land at the Wörthersee. Thousands come.Volkswagen placed a Golf before them: the Golf GTI W12-650 showcar. This sports car is a inclination before the GTI friends at the Wörthersee, people for whom the GTI is a myth.

Stronger, broader, faster
A Golf was never stronger, broader or faster. It seems that the Golf GTI W12-650 comes directly from the racing course. A Golf that runs like the Pace Car of the 24 hours of Le Mans. Its name means: W12-Zylinder, 650 HP (477 KW with 6.000 rpm). A Showcar, not more, not less. Nevertheless it shows what enormous potential the Golf has to offer.

3.7 seconds, 325 km/h, 750 Newtonmeters
Its 6,0 Liter Biturbo engine is longitudinal and placed directly behind the driver and the front seat passenger. The Golf GTI W12-650 differentiate itself in this way from the classical central engine car. A 6-speed automatic transmission transfers 750 Newtonmeters (at 4.500 rpm) to the rear axle. It catapults the Golf GTI W12-650 to 100 km/h in 3.7 seconds. With a maximum speed of 325 km/h the Golf GTI W12-650 leaves behind nearly all of the world's supercars.

Width 1.88 m, 235er tire in front, 295er tire in the back
Automotive engineers and designers united under Volkswagen Golf GTI W12 650
its 1.88 meters (series: 1.76 meters) spread and 1.42 meters (series: 1.50 meters) flatten body. The chassis components of the Golf GTI W12-650 were adapted directly from supersports cars. The wheels are of course made from a light alloy and because of the gigantic wheel dimensions a specialy engineered tire had to be made.

70 millimeters lower, 160 millimeters broader
The goal was clearly defined - despite the partially dramatic technical changes the study should
remain completely clear that this is a Golf GTI. Therefore as much parts as possible were taken from tha classical GTI like: the headlights, the doors, the front hood and the tail lamps. The axles were pushed 70 millimeters into the body.

The largest problem was to supply the 6-litre central engine with sufficient air and to produce sufficient drift at the rear axle without watering the silhouette of the Golf GTI W12-650. Therefore the C-columns were re-designed in such a way that they lead air to the engine. The rear side windows run inward, so that two channels develop between the disks and the C-columns on the left and on the right to drive air to the engine.
The Carbon fiber roof is a diffuser
Innovative building of the body also prevented that the lines of the Golf GTI W12-650 to get ruined by a putting on a roof wing. The study carries the wing inward. The roof is part of an enormous diffuser, which provides sufficient drift to the rear axle. It's made from carbon fiber and leads air under the normal tail spoiler.

Interior with racing ambitions
The leather is Alcantara. On the middle range of the armatures are Three rows of auxiliary instruments. Transparent "Flip UP" switch guards for central functions like the disconnectible ESP look like taken derectly from the race track.

Fire extinguishers are integrated in the place of the glove compartment to also remind us of the race. Because of weight reasons "stripped" the door linings are complete; only lattices are used, which grant a complete view of the interior mechanics of the door.









Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: WarpedOne ()

'FireSTORM' ::

saj meni je tudi M3 bomba avto...
BMW nasploh mi je car of my dreams
ok sedmica in enka mi nista kul
sedmica zato ker je preveč gosposki avto(čeprav ma zmaja pod haubo)
enka pa zato ker sem mišlenja da HB ni za BMWja

ampak vseeno
muscle car me nekak bolj privlači
morda zaradi tega ker je tako redek tukaj v naših krajih
definitivno zaradi zvoka motorja ki je daleč najbolj orgazmičen
všeč mi je kako se sliši vsak cilinder posebaj ko eksplodira v njem
najbolj nor izgled na teh avtih se mi pa zdi kako supercharger in blower štrlita iz havbe...

če bi imel tone denarje in svojo rafinerijo bi ziher na dvorišču mel enega ali pa dva taka :)
to so moje sanje, in sem ves poscan ko vidim tak avto kaj šele ko ga slišim(od brata sosed v avstriji ima tega camarota '69 kabrio)

in podvozje gor ali dol...to se še vedno da zamenjati...
Raptor001: vzel si za primer 4,6L "mlinček"
kaj boš pa rekel na 7.2 velikana? :D
440cui = 7210.313370051308ccm

če bi mi kdo ponudl v levi roki najboljši avto kar denar lahko kupi
in v desno roki kakšno '70 hemi cudo
bi vzel desno roko, brez oklevanja...
Those penguins.... They sure aint normal....

ShARk63 ::

Pardon, CSL:8) Verjetno sem prevec obseden s F430 CS:D

Hmm.. ta Golf je bolj showoff, naj ga dajo na progo da vidmo kaj zmore. Vsaka jim cast, da stlacjo W12 v golfa!

@FS: Sej te razumem, si zaljubljen :D

EDIT: waiting 4 the new M3

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ShARk63 ()

igor0203 ::

Tale Golf V je pa edini Golf, ki mi je všeč. Pri ostalih Golfih V, so mi edino feltne všeč oz. take, kot jih ima R32 ter ta na slikah.

@Fire: Hemi pa itak gate trga. Škoda, da nisi bil v Celovcu na tuning showu, je bil en Challenger gor in priznam, da je tudi meni skoraj prišlo, ko ga je prižgal... :D

'FireSTORM' ::

vijolčen?
ja samo hemi tehnologija je zastarela in je prišla nova tehnologija, boljša
na hemi motorju je slabo to da je lahko samo en izpušni in en vhodni ventil na cilinder
zaradi okroglega zgornjega dela cilindra
zdaj je pa novejša tehnologija ki to omogoča
in so naredili trikoten oz. piramidast zgornji del
Those penguins.... They sure aint normal....

PIPI ::

Pa kdo je toel o golfu napisal, skorajda nerazumljivo... :\

edge540 ::

>>kaj boš pa rekel na 7.2 velikana? :D
>>440cui = 7210.313370051308ccm

There are no words to describe it. You have to hear it>:D

Prosim ne mi več omenjat '70 Cude pa podobnih stvari. Morem se za izpit učit ne pa da bom spet celo popoldne gledal videoposnetke na youtube z zvočniki na ful>:D

igor0203 ::

Mislim,da je bil vijolčen ja. Ali pa je bil take vijolčno-modre barve. Si bil gor al kaj?

'FireSTORM' ::

i wish
samo sem pa slišal že za tega challengerja :)
vijolčen z velikimi feltnami
če misliva istega :)
Those penguins.... They sure aint normal....

igor0203 ::

Jp, ta je tud mel velke feltne. Mislim, da 19" ali celo 20". Verjetno misliva istega. :)

TribesMan ::

Ne mi fakin rint v to temo slik narejenih v photoshopu, sploh pa ne če je gor tist sekret od Golfa... Hvala.

A bi lahko kakšn moderator zbrisal tisto sranje?
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

d0rK ::

Kaj tocno te mot, da tko jokcas?

ShARk63 ::

Ne morem si pomagat da ne omenim te igracke. >:D

igor0203 ::

Lepa igračka. Pred dnevi sem enega F430 srečal na Tržaški cesti in moram povedat da ima dober zvok. Dost se ga sliši že ko stoji, ko pa pritisne po plinu, pa še bolj. :)

ShARk63 ::

Ja, ti verjamem:) . S cimrom sva pred kakim tednom vidla rumenega Galardota. Je samo zahrumelo mimo>:D . Clovek ostane kar speechless

igor0203 ::

Cabrio? Enkrat je mimo mene kar švignil, ko sem se peljal tam po unih ovinkih pred Trbovljem... :D

'FireSTORM' ::

izgleda kot da bi spustil 5 letnega otroka z čopičem zraven :D
Those penguins.... They sure aint normal....

ShARk63 ::

Cabrio, ja:)

Drugace pa so v petek americani poskusali podreti svetovni rekord v hitrosti. klik. Mislim da jim ni uspelo>:D

njok ::

Ta je pa ze s kamuflazo prava lepotica:


Vem da je bil LF-A koncept predstavljen ze precej casa nazaj ampak me ni preprical. Na teh slikah mi izgleda veliko boljse -- mogoce zaradi ozadja. :>

Se novica.

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: WarpedOne ()

igor0203 ::

Slike ti ne delajo. ;)

njok ::

Se posipam z delci iz dizelskega izpuha.


Upam da bo sedaj ok, pa ce ima moderator minutko odvec prosim ce lahko popravi post.

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: WarpedOne ()

njok ::

SSC-ju je koncno uspelo: Aero TT @ 411km/h

Codename_47 ::

Obstaja tudi M3 CS, izboljšana verzija M3 pred prihodom nove.

njok ::

Video Lexusa iz treh postov nazaj.

Mmmmm...

durrenmatt ::

Porsche Carerra GT







Zame najlepši in najboljši superšportni avto vseh časov. Delali so jih le za kratek čas in samo za izbrance.

Zgodovina sprememb…

PIPI ::

Obstaja tudi M3 CS, izboljšana verzija M3 pred prihodom nove.


Misliš CSL, ki ni imel klime in radia, špartansko notranjost, 360 konjev in semi slajke? Precej star avto, so navadne M3 delal še precej po koncu izdelave CSL - redek je skoraj kot žafran in je samo posebna serija, ne izboljšava.

red_baron ::

The new king is born-vsaj zame NISSAN GTR.
3,8 biturbo mašina z 480 konji, pospešek3,5 sekunde , končna 310km/h in vse skupaj za cca 75k evrov.

In pa še volan bo imel tudi na naši-levi strani.

http://press.nissan-global.com/NISSANGT...

Zgodovina sprememb…

durrenmatt ::

Porsche Carerra GT je brez turbo polnilnika. Kaj bi šele bilo, če bi mu ga vgradili (ali pa dva).
strani: 1 ... 5 6 7 8 9


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Pospešek Formule 1 F1 (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
535533 (4021) Blinder
»

Bugatti načrtuje športnejšo verzijo Veyrona

Oddelek: Loža
422124 (759) €uro
»

Prvi "serijski" avtomobil na vodikov pogon

Oddelek: Znanost in tehnologija
413575 (2619) WarpedOne
»

Najhitrejši cestni avto...

Oddelek: Loža
161275 (855) IceIceBaby
»

Za vse, ki ljubite radar (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
653775 (1999) BigWhale

Več podobnih tem