Forum » Igre » Sekiro: Shadows Die Twice
Sekiro: Shadows Die Twice
Kayzon ::
Jaz sem pa v dveh urah uspel premagati headless ape + drug fajt kjer poklice samico. Zdej me pa caka ata OWL,pa pol ocitno se par sefov. Ni kej tko nisem uzival v igri ze res dolgooo casa. Nazadnje ko sem koncal igro je bil Dishonored iz 2011 haha
yayo ::
Jaz sem svojo PS4 verzijo prodal z osmimi evri izgube in začel od začetka s travniško verzijo za pc (travnika se drugače kategorično ne poslužujem vsaj deset let, ampak Sekiro je izjema, ker je igra za mazohiste ali za kompulzivne nemirneže z superbrzimi refleksi - jaz sem mazohist s superpočasnimi). In zanimivo kako hitro gre v drugo. Še vedno sem najpogosteje rejpan na suho ampak na pcju je izkušnja boljša. Prvič, ker je ekran blizu nosu in drugič imam občutek, da je manj imput laga. Mogoče pa je samo Xbox controller malce bolj odziven ali ergonomičen od DS4. Še vedno pa dvomim, da bom končal. Čakam na Vampyr za PS4.
Kayzon ::
Ce sem popolnoma iskren,me je sele Genichiro Ashina boss battle res prisilil da sem zacel uporabljati deflectanje,pred tem sem cheesnu res vecino stvari in me ni sram,saj sem fakin shinobi!!!
Ce rabis kaksno pomoc glede sefov sam povej,bom probal pomagat ker ene se res da na lahek nacin zrihtat.
Ce rabis kaksno pomoc glede sefov sam povej,bom probal pomagat ker ene se res da na lahek nacin zrihtat.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kayzon ()
yayo ::
končno en lep, easy košček igre, ki spominja na bolj tradicionalne avanture: sprehod po soteski medtem, ko te zasledujee beli kačon in Gyoubu Oniwa boss fight, ki je, domnevam, najlažji v celi igri. Ne samo, da sem ga v tretjem poskusu premagal, celo takoj je bilo jasno kako to doseči. Škoda, da sem se malo kasneje direkt sprehodil med one žabone assassine v bambusovih sombrerosih, ki so me v momentu sesuli..
Kayzon ::
Ste vedli da lahko olajsate tezav svojega sparring partnerja?
Pa majhen nasvet ce tepete sefa kjer je taktika veliko teka,odstranite crouch opcijo (Ce imate kupljeno slide after running opcijo). Mi je zelo pomagalo pri Greath Shinobi Owlu zdele,isto pri obeh opica bitkah.
Pa majhen nasvet ce tepete sefa kjer je taktika veliko teka,odstranite crouch opcijo (Ce imate kupljeno slide after running opcijo). Mi je zelo pomagalo pri Greath Shinobi Owlu zdele,isto pri obeh opica bitkah.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kayzon ()
yayo ::
to ne moreš verjet, kakih petnajstkrat sem krepal metuljevki prepričan, da je enostavno nisem sposoben pokončati zaradi penzionerskih refleksov. Potem sem jo roknil v malo več kot petih minutah v bistvu z enim udarcem, Nightjar Slashom, ki sem ga ponavljal kolikor hitro so mi prsti omogočali...
dronyx ::
Precej brutalna igra, ki se trudi biti na vse načine "bad ass". Prvič sem se popraskal ko sem ugotovil, da moram pri veliko šefih in mini šefih (izraz "mini" je tu sicer neumnost, ker nekaj jih je težjih od pravih bossov) najprej 10 minut rutinsko pobijat grunte, da me potem mini šef sesuje v 20 sekundah (bam, bam...dead). Kako sem rešil problem? Enostavno, pobiješ najprej grunte, letiš do najbližjega idola in shraniš igro (ne Rest, samo aktiviraš da naredi save point). Potem to ene stokrat kopiraš na disku, da se lahko zajebavaš samo z mini šefom. Pri Genichiru sem prvič zagnal mod, da sem zmanjšal hitrost nasprotnika (sem dal na 85%). Pa še v tem primeru sem rabil kakšnih 30 poskusov. Skratka, tudi s tem ni čisto trivialno zmagat, sploh če si v letih in ti pešajo oči, refleksi itd. Pri Owlu sem vklopil še mod za nesmrtnost, ker sem ga imel počasi dovolj in mi kljub manjši hitrosti nikakor ni uspelo zmagat. Ostale do Devine Dragon sem sesul potem brez goljufije, število smrti pa gre dobesedno v stotine. V nekem trenutku sem potem začel celo uživat v bojih s šefi, ker sem se naučil, da ne smem stiskat knonfa za napad, ker igra je "bad ass" in spravi to v buffer, tako da nadaljuje z napadom, čeprav bi se moral začeti branit. Takrat sem jih najbolj fasal. Neprijetni so tudi udarci nasprotnika pri tleh z meči, sulicami itd, pri katerih ni tistega rdečega znaka, da moraš skočit, hkrati pa je tudi deflect zelo težak ali skoraj nemogoč. Kakšen je recept v teh primerih še vedno nisem prepričan, verjetno izogibanje (to sem uporabil pri opici v drugi fazi, ki naredi 4 take hitre poteze pri tleh). Sedaj so na vrsti še najtežji šefi, ampak se mi več ne da in bom z modom za nesmrtnost samo preletel do konca.
Igra ima po moje vrhunec nekje na sredini, ko ti opica izvede najprej fart v faco, potem pa vate zabriše še drek, ki je strupen. Res top shit. Japonci obvladajo.
Igra ima po moje vrhunec nekje na sredini, ko ti opica izvede najprej fart v faco, potem pa vate zabriše še drek, ki je strupen. Res top shit. Japonci obvladajo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
dronyx ::
Uporabljati cheat engine..a no go
Ja, zame pa je "no go" da igra, ki je v bistvu mimohod 50 bolj ali manj težkih šefov, z nekaj vmes sprehajanja in ima praktično samo težavnost "very hard", nima shranjevanja narejenega tako, da lahko šefe 50 krat ponavljam brez da vmes zgubljam čas z ponavljanjem vedno istih aktivnosti. Recimo če moraš 50 krat ponavljat šefa in vsakič zgubiš samo 1 minuto da prideš do njega in prekličeš z esc vse cut sceene je to praktično 1 ura časa. Če moraš 10 minut odstranjevat grunte in šefa samo 10 krat ponavljaš je spet 1 ura. Če moraš ponovno iskat neke predmete, ker si jih v boju porabil, se čas lahko šteje spet v urah. Tako da na koncu ugotoviš, da si pri 50+ urah igranja polovico časa porabil za neke aktivnosti ki se ponavljajo in ponavljajo in vsaj meni niso zabavne. Mi je pa samo vzdušje igre všeč, zato sem se poslužil cheata, da sem prišel do konca. Igra ne potrebuje easy načina, morda kvečjemu še hard, absolutno pa shranjevalne točke narejene drugače.
kitl76 ::
Včasih igre niso sploh poznale shranjevanja imel si 3 life in gasa do konca. Je pa rea da tudi meni pri svojih letih ponavljanje ubija tako psihično kot časovmo. Zato sem to igro takoj brisal iz diska. Gameplay pa pogledal na youtube
Kayzon ::
Ja nimas se kej pritozevati ce se gre za tako vrsto igre,ce ne pa igrej kej lazjega(DMC5). Vsem je bilo znano da je igra od fantov ki so nam dali Demon Souls/Dark Souls serijo ter Bloodborne.
dronyx ::
Čakam kdaj bo prispevek na temo Sekiro pripravil še Angry Joe. Očitno se mu je nekje zaustavilo.
yayo ::
jaz sem že nekaj dni nazaj pospravil onega generala, ki na stopnišču v Ashina gradu drži govor. Onega s sulico v rezervarju mi nekako ne uspe onegavit, ker ima ogromen reach meni pa mikiri counter z njim nekako ne gre. Potem je oni kurčev ninja ali kaj v samem vodnjaku kjer začneš igro, ozek prostor, nisem kaj dosti eksperimentiral. Sam Ashina grad ima one samuraje v parih, ki so mighty zajebani, potem je oni boss v dvorani, ki me je nekajkrat ubil. Domnevam, da se, da prit skozi eno okno pa mu en lajf skineš s sneaking deathblowom, seveda, če preživiš samomoriske krokarje po strehah. Potem je tu še soteska z menihi, prišel sem do tistih v slamnatih plaščih s kosami, jebejo me njihovi skoki, ker nimam še nič vloženega v arial combat. Sem spregledal kako lažjo pot?
dronyx ::
Pri nobeni igri nisem čutil takega olajšanja, ko sem jo zabrisal iz diska kot pri tej. Gre za čisto definicijo kaj pomeni frustracija.
Kayzon ::
Olje + ogenj = Nesteto mini bossov je tkole padlo. Ce govoris o Seven Spear samuraju na vrhu stopnic,lahko se mu prisunjas za prvi deathblow ce gres cisto po levi strani.. Za druzga pa uporab olje pa ogenj,pa umes se mu izogibi. Voila.
yayo ::
verjemi, prva stvar, ki jo vedno pogruntam pri vsakem nasprotniku je kako se prišunjati do deathblowa. Moj preživetveni nagon je namreč zelo razvit, čeprav bolj malo uspešen.
yayo ::
ok, je Sekiro letel dol z diska, zadnja stvar, ki jo rabim je da mi igra povzroča stres in me naredi živčnega. Ni zame in konec.
Vazelin ::
Jaz imo sekirota niti probal ne bom. Vidim po gameplay videih že da bi bila težka
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
Kayzon ::
Sam sem sit novodobnih iger ki so tako lahke ter poneumljene da tole je ena najboljsih iger ki sem jih igral. Pa je moja prva FromSoftware igra,tako da ze razmislam da se lotim Dark Souls 3 po koncanju Sekirota.
Mi pa manjkajo samo se en glavni sef,dva optional pa par mini sefov.
Mi pa manjkajo samo se en glavni sef,dva optional pa par mini sefov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kayzon ()
dronyx ::
Boš povedal kako ti gre Sword Saint. Jaz sem po 40 urah igranja zanj porabil skupaj več kot 3 ure in nisem prišel dlje kot do faze s sulico, kjer se podi za mano in preskoči pol mape ter me z dvema zamahoma pokonča, če prideš čez to, pride pa še ena faza, kjer uporablja dodatno še strele. Očitno nisem med tistimi, ki bi po 40 urah igranja prišel do stopnje "git gud", pa sem končal veliko iger na najtežjih težavnostih. Možnost izbire težavnosti se mi zdi pridobitev, ne pa slabost, saj se s tem igra lahko približa širšemu krogu igralcev. Jaz verjamem, da so številni kupili Sekiro, pa obupali morda že po parih urah, seveda jih je pa veliko tudi takih, ki jim ta težavnost ne predstavlja nikakršnega problema. Možnost izbire menim da nikdar ne škodi.
Kayzon ::
Evo zdele zvecer sem se lotil pijancka z ognjem,tista dva samuraja pri Ashina castle stopnicah,ter premagal sm Demon of Hatred. Sem sel v Hirata Estate in ocitno ne morm druge faze igrat kar me rahlo zalosti sam ne mislim zrd tega N+ igrat.. Si puscam za jutri dedija
Koliko je pomemben online pri Dark Souls igrah,je fajn ce ti kdo pomaga pa beres tiste nasvete kokr sm videl,ali se da igati tudi offline? Ker Sekiro je s zaliva..khm.
Koliko je pomemben online pri Dark Souls igrah,je fajn ce ti kdo pomaga pa beres tiste nasvete kokr sm videl,ali se da igati tudi offline? Ker Sekiro je s zaliva..khm.
yayo ::
jaz sem končno ucmekal onega Ashina Elite - Jinsuke Saze v doju v gradu. Po neštetih poskusih z raznimi taktikami, vključivši ogenj in olje (porabil sem tisti 20 flaš, ki sem jih imel v rezervi brez nobenega rezultata, istotako vse spirit metuljčke) mi je zmago prinesel en sam udarec, ki sem ga ritmično ponavljal v brezkončnost. Ichimonji: Double je za elite mečevalca enak penicilin kot je bil nightjar slash za metuljevko. Če uspeš držati ritem in se ogniti/preživeti onemu udarcu ali dvemi, ki ti jih vmes mečevalec uspe primazati mu ichimonji napumpa poise do deathblowa v minuti. Ponovil dvakrat in je bil mrtev. Seveda sem takoj za tem čisto po naključju priletel pred Genichirota, ki me je pihnil kot bi mravljo pohodil. Mislim, da je to tretjič, da sem iz frustracije igro deinštaliral in jo potem spet naložil (četrtič, če štejem, da sem PS4 verzijo prodal). Džizs sem smotan...
Kayzon ::
Mislim da je Genichiro sef ki te res dokoncno nauci kako igrati Sekiro,ce prides cez njega prides cez celo igro. Tista tocka k ti res klikneee!
dronyx ::
jaz sem končno ucmekal onega Ashina Elite - Jinsuke Saze v doju v gradu. Po neštetih poskusih z raznimi taktikami, vključivši ogenj in olje (porabil sem tisti 20 flaš, ki sem jih imel v rezervi brez nobenega rezultata, istotako vse spirit metuljčke) mi je zmago prinesel en sam udarec, ki sem ga ritmično ponavljal v brezkončnost.
Na tem tipu sem jaz neuspešno poizkušal vse ...od prostetike do specialnih udarcev in vedno me je sesul. Potem se je pa izkazalo, da se v bistvu premaga sam, brez da ga enkrat samkrat udariš. Praktično eden najlažjih mini šefov, nekje na nivoju mist noble. Ko se mu zasveti meč pomeni, da bo izvedel udarec cross, ti pa stisneš na hitro dvakrat deflect. To samo parkrat uspešno izvedeš in se je praktično kar sam premagal. podobnih mini šefov imaš še nekaj, kjer z napačno taktiko ne prideš nikamor.
yayo ::
sem opazil, da v bistvu ima en sam tip napada, dvojni udarec. Vendar sem se oprijel taktike, za katero sem slučajno ugotovil, da je bliskovita in ga toliko strese, da ni sposoben reagirati pred mojim novim udarcem, poise bar pa se mu polni po 10%-15% na udarec neglede, če ga zadanem ali me uspe blokirati. Problem je bil po prvem deathblowu, ko se je toliko oddaljil, da sem sekal v prazno, kar mu je dalo možnost za bliskovit kontranapad. Ko sem to pošlihtal je bilo le potrebno spet tolči dvojni ičimonži. Pa totalno brez premikanja leve ročke, ker ičimonži auto tracka cilj in Sekirota premika proti nasprotniku. Le na sinhronizem ritmičnega klikanja LB+RB sem moral paziti, ker če zajebeš ritem potem ne tolčeš več ičimonži, nasprotnik ne "staggera" in si pač gotof.
yayo ::
Praktično eden najlažjih mini šefov, nekje na nivoju mist noble. Ko se mu zasveti meč pomeni, da bo izvedel udarec cross, ti pa stisneš na hitro dvakrat deflect. To samo parkrat uspešno izvedeš in se je praktično kar sam premagal. podobnih mini šefov imaš še nekaj, kjer z napačno taktiko ne prideš nikamor.
sedaj razumem
dronyx ::
Se ne spomnim če tule že imaš marelo, samo z njo bi bilo tole še lažje. Samo odpreš in čakaš, da se sam premaga. Temu se reče potem AI.
yayo ::
marelo dobiš malo naprej. Po trgovcu pa kar nekaj topničarjev razpali po tebi. Seveda nisem kupil...
dronyx ::
Marelo kupit takoj ko lahko! Je ena najbolj uporabnih prostetik poleg petard. Te ščiti tudi pri teh ki streljajo nate. Nadgrajena v roza verzijo ščiti proti terorju (shichimen warrior in podobni postanejo z njeno uporabo enostavni).
Kako Sekirce, ali ste že vsi obupali?
Kako Sekirce, ali ste že vsi obupali?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
dronyx ::
Privoščil sem si še malo mazohizma in se "izživljal" nad Genichirom, Owlom in zadnjima dvema (vse šefe sem si shranil pozicije). Za vsakega sem porabil več kot 2 ure da sem prišel do stopnje, ko ju premagam v manj kot 5 poskusih (samo z mečem). Kakšna zmaga seveda se posreči že prej, samo ni pa še rutine. Namreč tudi ko že veš točno dril, še vedno ni čisto trivialno enostavno to izpeljat.
Ti šefi so zabavni, če stvar jemlješ kot nekakšen Mortal Combat in vsakemu nameniš kar precej časa. Kot del neke akcijske avanture pa jih je enostavno preveč in se pojavljajo prepogosto, saj te je čez nekaj časa takega igranja strah, kaj te čaka spet za naslednjim ovinkom in koliko ur boš potreboval, da prideš čez novo prepreko.
Zame je primer dobro načrtovane tovrstne igre Resident Evil 4. Tam se tudi pojavi precej šefov (več kot 10), samo ti so razporejeni tako, da je vmes med njimi tudi nekaj raziskovanja, avanture in kot se spomnim se večinoma ne ponavljajo. Igra se igra tekoče, težavnostni skoki pa so dobro razporejeni tudi če igraš na hard težavnosti.
Ti šefi so zabavni, če stvar jemlješ kot nekakšen Mortal Combat in vsakemu nameniš kar precej časa. Kot del neke akcijske avanture pa jih je enostavno preveč in se pojavljajo prepogosto, saj te je čez nekaj časa takega igranja strah, kaj te čaka spet za naslednjim ovinkom in koliko ur boš potreboval, da prideš čez novo prepreko.
Zame je primer dobro načrtovane tovrstne igre Resident Evil 4. Tam se tudi pojavi precej šefov (več kot 10), samo ti so razporejeni tako, da je vmes med njimi tudi nekaj raziskovanja, avanture in kot se spomnim se večinoma ne ponavljajo. Igra se igra tekoče, težavnostni skoki pa so dobro razporejeni tudi če igraš na hard težavnosti.
dronyx ::
dronyx ::
Lahko zaupate koliko od vas je končalo Sekira?
Jaz sem prišel dvakrat do konca in obakrat obupal pri zadnjem šefu v tretji fazi. Priznam, da sem investiral nekaj ur samo v ta del, bil sem parkrat zelo blizu zmage, samo ni šlo. Sem pa pri Jedi Fallen Order poštudiral, da je pri taki igri tipko za evade imeti na miški, ker je bistveno lažje izmikanje v določeno smer. Sam nisem sposoben z isto roko to počet. Morda še kdaj poskusim čez par let in pade še isshin sword saint.
Je pa po drilu iz Sekira Jedi na težavnosti Jedi Master praktično sprehod.
Jaz sem prišel dvakrat do konca in obakrat obupal pri zadnjem šefu v tretji fazi. Priznam, da sem investiral nekaj ur samo v ta del, bil sem parkrat zelo blizu zmage, samo ni šlo. Sem pa pri Jedi Fallen Order poštudiral, da je pri taki igri tipko za evade imeti na miški, ker je bistveno lažje izmikanje v določeno smer. Sam nisem sposoben z isto roko to počet. Morda še kdaj poskusim čez par let in pade še isshin sword saint.
Je pa po drilu iz Sekira Jedi na težavnosti Jedi Master praktično sprehod.
PH03N1X ::
Lahko zaupate koliko od vas je končalo Sekira?
Jaz sem prišel dvakrat do konca in obakrat obupal pri zadnjem šefu v tretji fazi. Priznam, da sem investiral nekaj ur samo v ta del, bil sem parkrat zelo blizu zmage, samo ni šlo. Sem pa pri Jedi Fallen Order poštudiral, da je pri taki igri tipko za evade imeti na miški, ker je bistveno lažje izmikanje v določeno smer. Sam nisem sposoben z isto roko to počet. Morda še kdaj poskusim čez par let in pade še isshin sword saint.
Je pa po drilu iz Sekira Jedi na težavnosti Jedi Master praktično sprehod.
Probaj druge konce
dronyx ::
Probaj druge konce
Saj ostale sem končal (sem delal kopijo save fileov preden se zgodba deli). Ampak glavna nagrada je tu Isshin.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
acookook ::
Sekiro™: Shadows Die Twice Free Update to Bring Gauntlets, Remnants on October 29
FromSoftware brings several new features to challenge, help, and reward players. This update is for all of you who have spent time playing Sekiro, as well as newcomers ready to experience the game for the first time.
by James Mattone on July 29, 2020
Buy Now
Since the release of Sekiro: Shadows Die Twice on March 22, 2019, over five million copies of FromSoftware's epic adventure set within a mythical feudal Japan have found its way into the hands of a community that welcomed the challenge of becoming the "One-armed Wolf."
On October 29, FromSoftware is releasing a free update for all players that will introduce several new features to the game. These include the ability to rematch bosses, tackle boss gauntlets, perform player movement recordings, and more.
Reflections and Gauntlets of Strength - Old and New Tests for the One-Armed Wolf
The Sculptor's Idols are not only places of healing, but also tools for self-reflection. The Wolf felled many a foe in his journey for revenge, and in reflecting on these memories, he can gain an even greater sense of understanding and pride for his victories.
With this update, you will be able to take part in Reflections of Strength; re-matches against any previously defeated boss that can be accessed through any Sculptor's Idol. These Reflections may help in preparing for Gauntlets of Strength, single-life challenges that will truly test only the bravest warriors... or the most foolish.
As by definition of a Gauntlet, if the Wolf dies at any point, he must start over from the beginning. You like a challenge, right?
A Wolf in Different Clothing - New Outfits
Sculptor's Idols will also offer the ability to change the Wolf's outfits, with three to become available with this update, including "Tengu" and "Old Ashina Shinobi. Two of these outfits are unlocked via Gauntlets, while the third is unlocked just by beating the game once.
All outfits are purely cosmetic in nature: They are accoutrements to your achievements within Sekiro.
Remnants - Recordings for Recovery
Whether you are a new player ready to experience Sekiro for the first time or are gearing up to face past challenges once more, expect a brand-new player movement and text recording system that could aid you and your fellow wolves on your journey.
Remnants are recordings of what a player does in-game for up to 30 seconds at a time and are available for use after the game's tutorial. After a player records their Remnant - whether it is an epic takedown of an enemy or a flawless demonstration of a tricky movement technique - it can be uploaded along with a written message so that other community members can play it back. Through these Remnants, one could hope that they or others may gain the knowledge and further insight to overcome their current obstacle. For those seeking ultimate guidance on traversing treacherous areas, or seeking hidden alcoves or curious cubby-holes, these records may prove a blessing from the gods.
If a community member watches and then rates a Remnant, the owner of it will have their HP recover for free, allowing them to get back into the fight quicker without the use of a Sculptor's Idol, or consumable items such as Healing Gourds.
All the above will be available as part of the October 29 free update.
If you don't have Sekiro already, buy it here for the platform of your choosing - the PlayStation(R)4, PlayStation(R)4 Pro; Xbox One X (and other Xbox One devices); and PC via Steam - or download it on Google Stadia starting on October 29.
For almost 600 pages of finely-detailed tactics for this game, be sure to obtain the Sekiro: Shadows Die Twice Official Game Guide, available now.
Take Revenge. Restore your Honor. Kill Ingeniously.
Source: https://blog.activision.com/sekiro/2020...
oo7 ::
Argica ::
Jaz sem imel pavzo eno pol leta, pogledal 100 youtube videov, pa ne gre....eno je gledati drugo izvesti :)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Dark Souls 3 (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Igre | 95747 (585) | oo7 |
» | Elden Ring [Great Rune] (FromSoftware) (strani: 1 2 3 4 … 35 36 37 38 )Oddelek: Igre | 210308 (2234) | oo7 |
» | Ghost of Tsushima (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 19000 (544) | Polda |
» | God of War 4 (strani: 1 2 3 4 … 13 14 15 16 )Oddelek: Igre | 155155 (2550) | jijetelu |
» | Bloodborne (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Konzole | 23488 (795) | oo7 |