Forum » Pomoč in nasveti » Ali lahko pades na tehnicnem zaradi zarnic?!
Ali lahko pades na tehnicnem zaradi zarnic?!
edi45 ::
Zdravo,
Sem pred nakupom Osram D1S CBI 6000K xenon zarnic, naslednji mesec imam tehnicni pregled in si kolega trdi, da lahko pades zaradi neustreznih zarnic. Ceprav se mi zdi butasto, gre za isto podnozje, zarnice so od priznanega proizvajalca oz najboljsega ki ima prav tako oem zarnice, ki so ze serijsko v avtih in imajo E-certifikat za cestno uporabo, da so dovoljene za uporabo na cesti, gre le za drug odtenek, sedaj imam oem 4300k(rumene) vendar bi rad imel bele z malim odtenkom modre. Torej ali lahko res padem v tem primeru na tehnicnem ali ne?
Sem pred nakupom Osram D1S CBI 6000K xenon zarnic, naslednji mesec imam tehnicni pregled in si kolega trdi, da lahko pades zaradi neustreznih zarnic. Ceprav se mi zdi butasto, gre za isto podnozje, zarnice so od priznanega proizvajalca oz najboljsega ki ima prav tako oem zarnice, ki so ze serijsko v avtih in imajo E-certifikat za cestno uporabo, da so dovoljene za uporabo na cesti, gre le za drug odtenek, sedaj imam oem 4300k(rumene) vendar bi rad imel bele z malim odtenkom modre. Torej ali lahko res padem v tem primeru na tehnicnem ali ne?
mm888mb ::
Ja, seveda odvisno koliko bodo komplicirali na TP, na izrednem tehničnem (če te policija pošlje pa zagotovo).
edi45 ::
Ja, seveda odvisno koliko bodo komplicirali na TP, na izrednem tehničnem (če te policija pošlje pa zagotovo).
Kak butasto no..saj gre ubistvo za isto zarnico ista svetilnost in vse samo bela namesto rumene..nevem no vseeno sem skoraj mnenja da nebi blo nic kaj narobe vrjetno, drugo bi blo da bi hotel not dat 10000k ali pa 12000k, ki sta prav modri oz ze malo na vjolcno vleceta..
Dimnik ::
Sosed ima xenon 8000k se vidi modri odtenek in že drugo leto šel čez tehničnega in policajev
Z 6000k neboš imel problemov, ker je še bela svetloba
Z 6000k neboš imel problemov, ker je še bela svetloba
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Dimnik ()
harvey ::
Torej ali lahko res padem v tem primeru na tehnicnem ali ne?
Butasto gor ali dol, tako pač je. Kaj pa piše v "beli prometni" glede svetil?
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------
------
Dimnik ::
Brat ima osram cool blue intense 4300 in je čisto bela svetloba...100e obe žarnici
Moje svetijo tudi čisto belo, ampak od nakupa
avta še nisem preveril koliko k so, so pa osram...
Đavolo ne piši bedarij....
Moje svetijo tudi čisto belo, ampak od nakupa
avta še nisem preveril koliko k so, so pa osram...
Đavolo ne piši bedarij....
val46 ::
Na samem tehničnem najbrž ne bo težav. Težave se pa lahko pojavijo, če te ustavi kak "zajeb..." policaj, ki je poleg vsega še vstal na levo nogo in ga je tisti dan kak šef sprovociral. Kazen za tako malenkost je čisto ista, kot če bi imel na avtu nehomologirane recimo gume, spojlerje, avspuh, ... se pravi odvzem prometnega dovoljenja, 1200 € kazni in izredni tehnični pregled. Pomoje ne boš nič falil, če greš na tehnične preglede vprašat, ali bi bile te žarnice primerne za tvoj avtomobil in ne boš potem zaradi tega imel probleme s roko pravice.
blink ::
Zdravo,
Sem pred nakupom Osram D1S CBI 6000K xenon zarnic, naslednji mesec imam tehnicni pregled in si kolega trdi, da lahko pades zaradi neustreznih zarnic. Ceprav se mi zdi butasto, gre za isto podnozje, zarnice so od priznanega proizvajalca oz najboljsega ki ima prav tako oem zarnice, ki so ze serijsko v avtih in imajo E-certifikat za cestno uporabo, da so dovoljene za uporabo na cesti, gre le za drug odtenek, sedaj imam oem 4300k(rumene) vendar bi rad imel bele z malim odtenkom modre. Torej ali lahko res padem v tem primeru na tehnicnem ali ne?
6000K je še vedno bela svetloba, boš imel pa slabšo svetilnost, sploh v dežju.
d4vid ::
Jaz mam belw iz spara, delajo, cez tehnicnega tudi ze dugo leto bp...
Kar se tice zarnic, je razlika med xenon look in xenon kit. Xenon look je pac xenonu podobna svetloba, s tem da se vedno ustreza parametrom same luci in sveti tako kot rumena halogenka, ker tudi je halogenka, pac s modrim premazom.
Xenon kit je pa salabajzerstvo, xenon v zarometu, ki je namenjen halogenki je napaka. Ima drugacen snop, zato so nasproti vozeci slepi. Niso xenon zarometi za brezveze narejeni drugace kot za halogenko. Ceprav ce mas ze serijsko leco, je miljonkrat boljse kot brez.
Drugace pa ja, po dezju je kot bi se peljal s prizgano sveco. Razmisljam, da bi zaradi tega zmontiral nazaj klasicne rumene halogenke.
Kar se tice zarnic, je razlika med xenon look in xenon kit. Xenon look je pac xenonu podobna svetloba, s tem da se vedno ustreza parametrom same luci in sveti tako kot rumena halogenka, ker tudi je halogenka, pac s modrim premazom.
Xenon kit je pa salabajzerstvo, xenon v zarometu, ki je namenjen halogenki je napaka. Ima drugacen snop, zato so nasproti vozeci slepi. Niso xenon zarometi za brezveze narejeni drugace kot za halogenko. Ceprav ce mas ze serijsko leco, je miljonkrat boljse kot brez.
Drugace pa ja, po dezju je kot bi se peljal s prizgano sveco. Razmisljam, da bi zaradi tega zmontiral nazaj klasicne rumene halogenke.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
gddr85 ::
gre se samo za drugo kelvinažo, ne za halogenke, sicer pa tist xenon look pri halogenkah se ne more primerjat, pa magar če osram/philips ne vem kakšne žičke, pline in prevleke noter dajejo, to vidiš ko pride ponoč en s proper xenonkami mimo tebe, lahko halogenke kr ugasneš in voziš za njim
edi45 ::
gre se samo za drugo kelvinažo, ne za halogenke, sicer pa tist xenon look pri halogenkah se ne more primerjat, pa magar če osram/philips ne vem kakšne žičke, pline in prevleke noter dajejo, to vidiš ko pride ponoč en s proper xenonkami mimo tebe, lahko halogenke kr ugasneš in voziš za njim
jap true dat, dolge imam osram H1 5000K in ko sem testiral, sem luči ugasnil(xenon) in se z dolgimi vozil po temi in potem sem ugasnil dolge in prižgal xenon in ti lahko povem, da si neznaš predstavljat kakšna razlika je, čeprav so kratke oz zasenčene luči, vseeno dosti bolj daleč nese svetlobo, ene 5x skor bolj široko razprši in lepše razprši, da ni nič temnih prostorov na cesti v snopu kot pri halogenu opaziš da je tu in tam kakšna špranja, kjer manjka svetlobe. Vse tote "XENON EFFECT" žarnice pa so za en drek, svetijo še slabše kot navadne rumene halogenke, svetloba pa tudi nič kaj ni podobna xenonu lol
Jaz mam belw iz spara, delajo, cez tehnicnega tudi ze dugo leto bp...
Kar se tice zarnic, je razlika med xenon look in xenon kit. Xenon look je pac xenonu podobna svetloba, s tem da se vedno ustreza parametrom same luci in sveti tako kot rumena halogenka, ker tudi je halogenka, pac s modrim premazom.
Xenon kit je pa salabajzerstvo, xenon v zarometu, ki je namenjen halogenki je napaka. Ima drugacen snop, zato so nasproti vozeci slepi. Niso xenon zarometi za brezveze narejeni drugace kot za halogenko. Ceprav ce mas ze serijsko leco, je miljonkrat boljse kot brez.
Drugace pa ja, po dezju je kot bi se peljal s prizgano sveco. Razmisljam, da bi zaradi tega zmontiral nazaj klasicne rumene halogenke.
Nevem kaj nisi razumel iz mojega posta, ampak imam original xenon luči le barvo sem spremenil, iz 4300K(rumena) sem šel na 6000K(bela)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: edi45 ()
SimplyMiha ::
Če se homologacija ni spremenila, se nimaš česa bati. Le tega, da boš zaslepil koga, ki ti vozi nasproti.
Recite ne ksenonkam!
Recite ne ksenonkam!
KTr1sk ::
če je original xenon ne vidim problema da se zamenjajo z drugimi, ki imajo samo drugačno svetilnost, če bi res bile neke čudne modrikaste potem bi že bilo čudno, ampak v tvojem primeru ne vidim težave, tudi sam imam original xenon in svetijo dokaj belo (proti navadim žarnicam) in tudi vsekakor ne bi dal notri neke rumene, ne vem pa zakaj bi ti težili,če je v orignalu xenon,
i5-14500k,32gb ddr5,6700xt,nvme2x,hdd4x, Dell G3223Q
Uporabnix ::
Za jajca bi obesil tiste, ki mi ponoči v rit svetijo s temi nadležnimi modrikastimi lučmi. Tako da ja, se pridružujem prvemu komentarju IL DIAVOLa. Padi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Uporabnix ()
edi45 ::
SimplyMiha je izjavil:
Če se homologacija ni spremenila, se nimaš česa bati. Le tega, da boš zaslepil koga, ki ti vozi nasproti.
Recite ne ksenonkam!
Lahko gledaš v luč kolikor hočeš in če je original xenon te ne bo zaslepilo, dajte si že dopovedat folk enkrat, ker so motne leče ravno zaradi tega, xenon kiti ali pa navadne halogen luči z "xenon look" pa imajo čiste oz jasne leče, tam te zaslepi, dajte že ločit enkrat to. Se pa lahko tudi seveda zgodi, da niso vredu nastavljene luči in preveč svetijo v nebo, kar zna bit moteče, ampak redko vidim kaj takega. Saj nismo več v 90ih da bi imeli halogen lol, ali xenon ali pa LED se še dan danes vzame pri novem avtu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: edi45 ()
c00L3r ::
Koliko vidim gre za žarnico, katera ustreza specifikacijam. Pač malo bolj belo sveti, kot "navadna" ksenonska. Za halogenske obstaja tudi Ossram night breaker serija, katera sveti malo bolj belo. Ponavadi te žarnice malo manj zdržijo.
Težave imajo tisti, ki dajejo not 100W H1/H4/H7 žarnice namesto 55W, ali pa tisti, ki dajejo namesto halogenskih not ksenon ali led kit-e, kateri potem slepijo druge udeležence. Pri teh ponavadi pišeš gor "Showroom only" ali kaj podobnega, ker niso testirane za cestno uporabo.
Težave imajo tisti, ki dajejo not 100W H1/H4/H7 žarnice namesto 55W, ali pa tisti, ki dajejo namesto halogenskih not ksenon ali led kit-e, kateri potem slepijo druge udeležence. Pri teh ponavadi pišeš gor "Showroom only" ali kaj podobnega, ker niso testirane za cestno uporabo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: c00L3r ()
IL_DIAVOLO ::
Pol si pa kupi avto s serijsko vgrajenimi led/xenon. Aja ni kesa za nov avto, pol se pa raje ubadas s takimi oslarijami, da stara kanta izgleda premium.
gddr85 ::
OP bi menjal xenon žarnico za drugo xenon žarnico z drugo kelvinažo, ne gre za nobene modifikacije..
strup121 ::
Na samem tehničnem najbrž ne bo težav. Težave se pa lahko pojavijo, če te ustavi kak "zajeb..." policaj, ki je poleg vsega še vstal na levo nogo in ga je tisti dan kak šef sprovociral. Kazen za tako malenkost je čisto ista, kot če bi imel na avtu nehomologirane recimo gume, spojlerje, avspuh, ... se pravi odvzem prometnega dovoljenja, 1200 € kazni in izredni tehnični pregled. Pomoje ne boš nič falil, če greš na tehnične preglede vprašat, ali bi bile te žarnice primerne za tvoj avtomobil in ne boš potem zaradi tega imel probleme s roko pravice.
iz čigave riti si pa ti teh 1200 EUR kazni potegnil?
d4vid ::
gre se samo za drugo kelvinažo, ne za halogenke, sicer pa tist xenon look pri halogenkah se ne more primerjat, pa magar če osram/philips ne vem kakšne žičke, pline in prevleke noter dajejo, to vidiš ko pride ponoč en s proper xenonkami mimo tebe, lahko halogenke kr ugasneš in voziš za njim
jap true dat, dolge imam osram H1 5000K in ko sem testiral, sem luči ugasnil(xenon) in se z dolgimi vozil po temi in potem sem ugasnil dolge in prižgal xenon in ti lahko povem, da si neznaš predstavljat kakšna razlika je, čeprav so kratke oz zasenčene luči, vseeno dosti bolj daleč nese svetlobo, ene 5x skor bolj široko razprši in lepše razprši, da ni nič temnih prostorov na cesti v snopu kot pri halogenu opaziš da je tu in tam kakšna špranja, kjer manjka svetlobe. Vse tote "XENON EFFECT" žarnice pa so za en drek, svetijo še slabše kot navadne rumene halogenke, svetloba pa tudi nič kaj ni podobna xenonu lol
Jaz mam belw iz spara, delajo, cez tehnicnega tudi ze dugo leto bp...
Kar se tice zarnic, je razlika med xenon look in xenon kit. Xenon look je pac xenonu podobna svetloba, s tem da se vedno ustreza parametrom same luci in sveti tako kot rumena halogenka, ker tudi je halogenka, pac s modrim premazom.
Xenon kit je pa salabajzerstvo, xenon v zarometu, ki je namenjen halogenki je napaka. Ima drugacen snop, zato so nasproti vozeci slepi. Niso xenon zarometi za brezveze narejeni drugace kot za halogenko. Ceprav ce mas ze serijsko leco, je miljonkrat boljse kot brez.
Drugace pa ja, po dezju je kot bi se peljal s prizgano sveco. Razmisljam, da bi zaradi tega zmontiral nazaj klasicne rumene halogenke.
Nevem kaj nisi razumel iz mojega posta, ampak imam original xenon luči le barvo sem spremenil, iz 4300K(rumena) sem šel na 6000K(bela)
Aja, oprosti nisem pogledal linka, sem mislil da mas halogenke... Kakorkoli, ce mas homologiram ksenon, ne bi smel bit problema ;)
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
Buggy ::
IL_Diavola ignoriraj, je jezen na cel svet zgleda :)
Jaz sem na prejsnem avtu menjal original xenon zarnico mislim da 5600K, sicer drugo podnozje za Osram 6000K, ker je bila cenejsa od originalne, pa nisem imel nikoli tezav na tehnicnem. Menjal sem pa obe, ceprav je bila samo ena "vijolicasta".
Najboljsi so res pacienti, ki imajo sprednje zarometne plastike s halogenkam megleno rumene, pa jih ni malo po cesti. Kako ta jajca naredijo tehnicnega mi ni jasno!
Jaz sem na prejsnem avtu menjal original xenon zarnico mislim da 5600K, sicer drugo podnozje za Osram 6000K, ker je bila cenejsa od originalne, pa nisem imel nikoli tezav na tehnicnem. Menjal sem pa obe, ceprav je bila samo ena "vijolicasta".
Najboljsi so res pacienti, ki imajo sprednje zarometne plastike s halogenkam megleno rumene, pa jih ni malo po cesti. Kako ta jajca naredijo tehnicnega mi ni jasno!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
dope1337 ::
Pokličeš na center, kjer opravljajo homologacije, razložiš dilemo. Vkolikor je potreben vpis v homologacijski kartonček, plačaš 31EUR in je problem rešen.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
Utk ::
Prebral sem samo prvi post, ker se mi ne da brat vseh modrovanj dolocenih posameznikov, ki predvsem mislijo, da karkoli vejo.
Ce je zarnica istega tipa, iste moci, svetilnosti, homologirana, tuv itd., samo z drugim odtenkom, ki pa je dovoljen, ne vem zakaj bi zaradi tega padel na tehnicnem. Avto ni homologiran s tocno doloceno zarnico niti barvo. Ce je, mora to nekje pisat. Pa ne pise.
Ce je zarnica istega tipa, iste moci, svetilnosti, homologirana, tuv itd., samo z drugim odtenkom, ki pa je dovoljen, ne vem zakaj bi zaradi tega padel na tehnicnem. Avto ni homologiran s tocno doloceno zarnico niti barvo. Ce je, mora to nekje pisat. Pa ne pise.
Assass1n ::
Piše na škatli od žarnic 100% . če piše not for road use, for show only.. Potem znaš imet probleme. Če je pa dovoljeno pa imej škatlo v kufru za vsak slučaj.
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne
edi45 ::
c3p0 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Pol si pa kupi avto s serijsko vgrajenimi led/xenon. Aja ni kesa za nov avto, pol se pa raje ubadas s takimi oslarijami, da stara kanta izgleda premium.
Ponavadi zgleda premium samo lastniku.
edi45 ::
Prebral sem samo prvi post, ker se mi ne da brat vseh modrovanj dolocenih posameznikov, ki predvsem mislijo, da karkoli vejo.
Ce je zarnica istega tipa, iste moci, svetilnosti, homologirana, tuv itd., samo z drugim odtenkom, ki pa je dovoljen, ne vem zakaj bi zaradi tega padel na tehnicnem. Avto ni homologiran s tocno doloceno zarnico niti barvo. Ce je, mora to nekje pisat. Pa ne pise.
Ja, danes sem zvedel da je imel kolega, ki mi je to povedal 10000K čisto modre žarnice in zaradi tega ni naredil je mogel menjat..6000k je pa hladno bela in še piše na škatli: Direct oem replacement and upgrade ter street legal, tako da ne bo problemov, mi je pa še nekaj tudi pametoval o tem, kot si omenil da avto posamično ni homologiran s točno določeno barvo, si je upal trdit da je.
IL_DIAVOLO je izjavil:
Pol si pa kupi avto s serijsko vgrajenimi led/xenon. Aja ni kesa za nov avto, pol se pa raje ubadas s takimi oslarijami, da stara kanta izgleda premium.
Ponavadi zgleda premium samo lastniku.
Eni res ne znate brat ali kaj..imam original vgrajene xenon luči, odtenek sem samo menjal iz rumeno-bele na belo in sem se hotel samo prepričat, da ne bo težav na tehničnem, nič manj nič več.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: edi45 ()
c00L3r ::
Piše na škatli od žarnic 100% . če piše not for road use, for show only.. Potem znaš imet probleme. Če je pa dovoljeno pa imej škatlo v kufru za vsak slučaj.
Piše ja na škatli: Direct oem replacement & upgrade ter street legal.
To je to, lahko imaš te žarnice. Če imaš serijski ksenon, ga tak imaš. Če bi te res skrbelo, pa si lahko škatlo pelješ zraven na tehničnega, da pokažeš kaj je not. Verjetno pa te ne bo nihče nič vprašal.
kikibeck ::
Ne vem zakaj bi bil problem. To je po mojem mnenju tako kot ce bi namesto halogen osram navadne menjal za halogen osram night breaker. V tvojem primeru gre za Xenon. Audi ima serijsko Xenon 4300k, LED so pa serijsko 6000K. Pri bmwju lahko pa dokupis pri novem avtu bolj moder odtenek (6000K).
Po logiki nekaterih ne smes zamenjat kolesnega lezaja, ce ni OEM ampak SKF :).
Po logiki nekaterih ne smes zamenjat kolesnega lezaja, ce ni OEM ampak SKF :).
mm888mb ::
Po logiki drugih pa lahko vse živo navlečeš v avto.
Veš kaj jaz naredim ko me nekdo zaslepi, ker ima dolge ali napačno poravnane luči? Vse štiri žmigavce vklopim in počasi ustavim kjer sem, praviloma sredi ceste če ni črte. Potem pa čakam, da ugasne luči ali pa se skida stran.
Ena stvar so homologirane luči z papirji, druga pa zadnje smeti, ki potem svetijo vsepovsod okoli samo po cesti ne in s tem ogrožajo ostale.
Naredi kakor želiš, vendar če pride do kakšnega postopka boš ti tisti, ki nima izpravnega vozila.
Veš kaj jaz naredim ko me nekdo zaslepi, ker ima dolge ali napačno poravnane luči? Vse štiri žmigavce vklopim in počasi ustavim kjer sem, praviloma sredi ceste če ni črte. Potem pa čakam, da ugasne luči ali pa se skida stran.
Ena stvar so homologirane luči z papirji, druga pa zadnje smeti, ki potem svetijo vsepovsod okoli samo po cesti ne in s tem ogrožajo ostale.
Naredi kakor želiš, vendar če pride do kakšnega postopka boš ti tisti, ki nima izpravnega vozila.
kikibeck ::
Pri original xenonu ne mores imeti napacno poravnanih luci, ker se avtomatsko nastavijo (imajo senzor).
Povej mi ce si kdaj zamenjal zarnico v avto sam? Ker po tvojem mnenju imas nehomologirano zarnico not.(tvoja H7 ni enaka tisti, ki si jo dobil ob avtu)
Edi45 ima orginal xenon zaromet in bi menjal zarnico. Ne vem kaj tukaj ni jasnega.
In osram je firma, ki dela zarnice za proizvajalce in ne zadnje smeti...
Povej mi ce si kdaj zamenjal zarnico v avto sam? Ker po tvojem mnenju imas nehomologirano zarnico not.(tvoja H7 ni enaka tisti, ki si jo dobil ob avtu)
Edi45 ima orginal xenon zaromet in bi menjal zarnico. Ne vem kaj tukaj ni jasnega.
In osram je firma, ki dela zarnice za proizvajalce in ne zadnje smeti...
dxx ::
Veš kaj jaz naredim ko me nekdo zaslepi, ker ima dolge ali napačno poravnane luči? Vse štiri žmigavce vklopim in počasi ustavim kjer sem, praviloma sredi ceste če ni črte. Potem pa čakam, da ugasne luči ali pa se skida stran
Ti si pa res car. Se tudi sredi avtoceste ustaviš in čakaš? Aja, ni panike, sej vse 4 prižgeš.
Eni pa imate res dovolj časa za neke samozajebavanje po cesti.
Mare2 ::
SimplyMiha je izjavil:
Ti si pa res pojava. Kaj pa naj naredi, zaslepljen prepusti volan Jezusu?
Seveda, on ne dela tega. Samo pretirava. Črke na slo-techu prenesejo marsikaj.
edi45 ::
Po logiki drugih pa lahko vse živo navlečeš v avto.
Veš kaj jaz naredim ko me nekdo zaslepi, ker ima dolge ali napačno poravnane luči? Vse štiri žmigavce vklopim in počasi ustavim kjer sem, praviloma sredi ceste če ni črte. Potem pa čakam, da ugasne luči ali pa se skida stran.
Ena stvar so homologirane luči z papirji, druga pa zadnje smeti, ki potem svetijo vsepovsod okoli samo po cesti ne in s tem ogrožajo ostale.
Naredi kakor želiš, vendar če pride do kakšnega postopka boš ti tisti, ki nima izpravnega vozila.
Jezus kristus no nevem kdaj sem nazadnje kaj tak butastega prebral
mm888mb ::
Nisi napisal kaj ti narediš, verjetno z ročno polkrožno obrneš? Na avtocesti te težko kdo zaslepi, če si že bil na avtocesti slučajno, so pasovi ločeni a veš. Na stranskih cestah, kjer ni osvetlitve in z neizpravnim avtom pa te brez problema kdo zaslepi in po tvoje boš takrat kaj?
edi45 ::
Nisi napisal kaj ti narediš, verjetno z ročno polkrožno obrneš? Na avtocesti te težko kdo zaslepi, če si že bil na avtocesti slučajno, so pasovi ločeni a veš. Na stranskih cestah, kjer ni osvetlitve in z neizpravnim avtom pa te brez problema kdo zaslepi in po tvoje boš takrat kaj?
Poblendaš mu nazaj, mogoče ima dolge prižgane. Drugače pa sklepam da te niso učili v avto šoli kaj naredit v takšnem primeru? Gledaš v desni rob ceste oz bankino da te ne slepi, da ne gledaš direkt v luč, po potrebi tudi zmanjšaš hitrost, ne pa da se ustaviš sredi ceste kot neki bedak, takim bi vam kar izpite pobral :)
mm888mb ::
Poblendaš mu že ampak če ima razfukane luči ne more nič naredit, lahko jih komplet izklopi edino.
Tudi če gledaš v desni rob ali bankino boš na slepo vozil in ne vidim najmanjšega razloga zakaj v tem primeru nebi dal vse štiri žmigavce in varno ustavil (torej zmanjšam hitrost), na varni razdalji, ne takrat ko je že čisto pri meni.
Jaz pa imam recimo tovarniški avto, čisto vse je original, še servisiran je vedno na Porsche Maribor, ni da ni, vse je točno tako kot je proizvajalec predvidel - in jaz recimo bi pa pobral izpite vsem ki nimajo izpravnih vozil. Sicer pa tako imam polni kasko in če pride do kakšne prometne in bo kdo zahteval izrednega tehničnega vem, da nebom jaz tisti, ki bo kratko potegnil.
Ti pa počni kar želiš, sej je tvoj avto, tvoj denar in tvoja odgovornost če boš ogrožal druge.
Tudi če gledaš v desni rob ali bankino boš na slepo vozil in ne vidim najmanjšega razloga zakaj v tem primeru nebi dal vse štiri žmigavce in varno ustavil (torej zmanjšam hitrost), na varni razdalji, ne takrat ko je že čisto pri meni.
Jaz pa imam recimo tovarniški avto, čisto vse je original, še servisiran je vedno na Porsche Maribor, ni da ni, vse je točno tako kot je proizvajalec predvidel - in jaz recimo bi pa pobral izpite vsem ki nimajo izpravnih vozil. Sicer pa tako imam polni kasko in če pride do kakšne prometne in bo kdo zahteval izrednega tehničnega vem, da nebom jaz tisti, ki bo kratko potegnil.
Ti pa počni kar želiš, sej je tvoj avto, tvoj denar in tvoja odgovornost če boš ogrožal druge.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mm888mb ()
edi45 ::
Poblendaš mu že ampak če ima razfukane luči ne more nič naredit, lahko jih komplet izklopi edino.
Tudi če gledaš v desni rob ali bankino boš na slepo vozil in ne vidim najmanjšega razloga zakaj v tem primeru nebi dal vse štiri žmigavce in varno ustavil (torej zmanjšam hitrost), na varni razdalji, ne takrat ko je že čisto pri meni.
Jaz pa imam recimo tovarniški avto, čisto vse je original, še servisiran je vedno na Porsche Maribor, ni da ni, vse je točno tako kot je proizvajalec predvidel - in jaz recimo bi pa pobral izpite vsem ki nimajo izpravnih vozil. Sicer pa tako imam polni kasko in če pride do kakšne prometne in bo kdo zahteval izrednega tehničnega vem, da nebom jaz tisti, ki bo kratko potegnil.
nič ne voziš na slepo, se ravnaš po robu ceste kje se pelješ..nevem no eni ste res bolj kot ne nesposobni, pa brez zamere. Jaz tudi imam tovarniški avto lol, vse original, servisiran pri selmarju in prav tako polni kasko, tako da tudi ni straha.
edi45 ::
Še bo vse original, ko zamenjaš luči?
ja, ker ne bom menjal luči, ampak žarnice, ki so čisto iste, vendar malo hladnejši odtenek :) to pa ne igra vloge. Zdaj imam že 3. dan menjane žarnice in sem več kot zadovoljen.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: edi45 ()
Dimnik ::
KTr1sk ::
Še bo vse original, ko zamenjaš luči?
Pa kaj tebi ni jasno? Sploh veš kaj je ksenon in kako deluje? Zaradi drugih žarnic nebo nikogar slepil, ker ksenon ima lečo.....ajmene kaj eni bluzite...
če je original xenon ne bo nobeden vedel, da kao ni prava žarnica so pa razlike v barvah, niti nisem nikoli nikjer zasledil, da bi morala biti točno določena barva, kar je res čudno kaj eni komplicirate...drugače je če daš notri kit-xenon, ki je res neprijetno za oči, sploh če ni nobene leče, to bi bila pa druga pesem
jaz zase vem da bi kupil 6000k namesto 4300k
https://www.mimovrste.com/avto-zarnice-...
i5-14500k,32gb ddr5,6700xt,nvme2x,hdd4x, Dell G3223Q
spenstar ::
Po tej sliki se vedno najboljsa izbira 4300k, naravne barve,osvetljenost in vidljivost.
SPENSTAR--builder
edi45 ::
kikibeck ::
Bela svetlova (dnevna) je 6500k. Sedaj grejo vsi proizvajalci proti tej barvni temperaturi. Najbrž so delali več študij, kot pa mi na forumu in vejo kaj je bolje. Poleg tega pravijo, da je na področju luči bil narejen eden izmed največjih napredkov v zadnjem času. Meni je osebno LED za vožnjo boljši kot Xenon (4300k, z 6000k nimam izkušenj). Če pa kdo ne verjame si lahko pa spodnji forum pregleda:
https://www.motor-talk.de/forum/hauptsc...
Drugace pa moti najbolj xenon kit, še posebaj v navadnem reflektoskem žarometu. Poleg tega motijo tudi tisti, ki ne znajo zmontirati žarnice, tako da se prilega v utor, ali pa tisti, ki naložijo prtljažnik do vrha s cementom in pustijo kolešček za višino na 0.
https://www.motor-talk.de/forum/hauptsc...
Drugace pa moti najbolj xenon kit, še posebaj v navadnem reflektoskem žarometu. Poleg tega motijo tudi tisti, ki ne znajo zmontirati žarnice, tako da se prilega v utor, ali pa tisti, ki naložijo prtljažnik do vrha s cementom in pustijo kolešček za višino na 0.
edi45 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Vse nad 4300k je za oci neprijetno.
zakaj? Ce ima original xenon luci in dobro nastavljene ni vazno kaksno barvo zarnic ima. Te ne blesci pa nic, meni osebno je cisto vseeno kaksno barvo luci imajo nasproti vozeca vozila, dokler imajo vredu luci, da te ne slepi..
Bela svetlova (dnevna) je 6500k. Sedaj grejo vsi proizvajalci proti tej barvni temperaturi. Najbrž so delali več študij, kot pa mi na forumu in vejo kaj je bolje. Poleg tega pravijo, da je na področju luči bil narejen eden izmed največjih napredkov v zadnjem času. Meni je osebno LED za vožnjo boljši kot Xenon (4300k, z 6000k nimam izkušenj). Če pa kdo ne verjame si lahko pa spodnji forum pregleda:
https://www.motor-talk.de/forum/hauptsc...
Drugace pa moti najbolj xenon kit, še posebaj v navadnem reflektoskem žarometu. Poleg tega motijo tudi tisti, ki ne znajo zmontirati žarnice, tako da se prilega v utor, ali pa tisti, ki naložijo prtljažnik do vrha s cementom in pustijo kolešček za višino na 0.
LED je super zadeva ja, sploh na drazjih avtih. Ti povem lani sem se vozil z S400l 2017 multi beam facelift, kak je to osvetlilo vse okoli sebe, ko si dolge vzgal, neverjetno res ceprav laserske luci so se boljse in mocnejse, ce se prav spomnim bi naj imele dometa enkrat dalj kot LED.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: edi45 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Katere avtomobilske žarnice izbrati? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 117673 (53645) | polkar |
» | Bele žarnice na avtomobilu (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 16939 (15309) | Olórin |
» | Žarnice H7 in H1 Plasma UltraWhite dovoljene ali ne? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 36211 (33035) | RejZoR |
» | xenon-ski žarometi (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 32927 (31080) | AtaStrudl |