» »

Žarnice H7 in H1 Plasma UltraWhite dovoljene ali ne?

Žarnice H7 in H1 Plasma UltraWhite dovoljene ali ne?

«
1
2

miraldi ::

Zdravo. Zanima me za te dotične ”bele” H7 in H1 žarnice kako je glede dovoljene uporabe. Sam sem jih sicer imel zadnji 2leti vendar me zanima (kljub temu da se skoraj povsod prodajajo) če se jih sploh lahko uporablja na vozilu ali ne. Ti lahko kakšen ”inkasant” kaj mori z homollogacijo? Najbolj pa mene osebno motijo xeonski žarometi(ne čisto vsi) vendar marsikateri so zelo zelo premočni in zaslepujoči. MIslim on vidi vse ti pa nič, še posebaj v dežju.
Drugače so pa žarnice res top. Vidim na cesti da jih vozniki kar dosti uporabljajo.

To so te žarnice:



Intel i7 3770
GTX 1070ti
2x4Gb Ram
  • zavaroval slike: Primoz ()

Anney ::

Niso dovoljene.

miraldi ::

Anney je izjavil:

Niso dovoljene.


Sem si kar mislu da niso. Samo zakaj jih potem prodajajo? A zato da narediš homologacijo z njimi al kaj? Loh bi kaj pisalo na škatli da niso dovoljene ali pa kaj takega..
Anney kako pa ti veš da niso dovoljene, di imel že kakšne izkušnje z tem?
Intel i7 3770
GTX 1070ti
2x4Gb Ram

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: miraldi ()

Anney ::

Pred leti, so mi jih na tehničnem zavrnali, so bile pa neke philips white (isto plavo steklo).

Zdaj če se nobeden ne vtakne not jih laho imaš, če pa kdo zamori pač menjaš, jaz sem menjal in od takrat imam mir.

Invictus ::

Maš pač dvoje žarnic za tehničnega :).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

djordjevic ::

miraldi je izjavil:

Najbolj pa mene osebno motijo xeonski žarometi(ne čisto vsi) vendar marsikateri so zelo zelo premočni in zaslepujoči.

In to so ravno te čajniz-ksenon variante. V lučeh z lečih, prirejenih posebej za ksenonske žarnice, tega efekta že dolgo ni več.
No grave is deep enough to keep us in chains.

miraldi ::

Jaz sem ravno včeraj delal tehničnega in registracijo pa mi ni nič rekel za te žarnice. Mene sam zanima če lahko taplavi kakšno kazen napišejo zaradi teh žarnic. Čeprav v 2 letih nisem mel problemov zaradi tega,vendar vsi vemo kakšna je situacija z kaznimi zadnje čase so te inkasantje povsod..
Intel i7 3770
GTX 1070ti
2x4Gb Ram

djordjevic ::

Fantje, problem je, da žarnice s tako visoko svetilnostjo niso primerne za navadne fokuse. Ti namreč svetlobo premočno razpršijo, kar vodi v učinek zaslepitve nasproti vozeče, medtem ko ksenonski žarometi delujejo po drugačnem principu - prostorska svetloba vs. snop. Dajte raje kupit malo boljše osramove žarnice - meni longlife držijo že leto in pol, svetijo nekoliko bolje od navadnih, zaslepijo pa nikogar. Če ne zaradi sebe, pa drugih udeležencev v prometu. Policisti ne pišejo kazni na tem področju zato, ker nimajo česa bolj pametnega za početi. ;)
No grave is deep enough to keep us in chains.

šernk ::

Seveda če so luči izpravne in delujejo. Še boljši so pa tisti ki stavijo v navadne luči xenon žarnice, s temi je šele veselje ko pripeljejo nasproti, ko ne veš a ima dolge, kratke, ali prave reflektorje notri. Ti ne vidiš nič, ko pa pogledaš v vzratno ogledalo ko gre mimo, ugotoviš da tudi on ne vidi nič.

dobro usmerjeni in nastavljeni žarometi naredijo pred teboj dan ne glede na vrsto žarnic, ali je najcenejša kitajska ali pa najdražja philipsova.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

miraldi ::

Jaz za svoje žarnice vem da ne slepijo drugih voznikov. Sem se že peljel nasproti kolegov pa ni noben rekel da slepijo. Malo je odvisno tudi od avtomobila. Vidi se pa itak že na daleč da niso navadne žarnice.
Ma bedno bi mi bilo da sedaj po 2 letih dam navadne žarnice notri, sem enostavno se navadil na to umirjeno belo svetlobo :)
Intel i7 3770
GTX 1070ti
2x4Gb Ram

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: miraldi ()

RejZoR ::

Če imaš projekcijske luči se nimaš kaj sekirat, ker luči striktno usmerjajo do dovoljene višine. Če pa se folku glara pa to ni tvoja krivda ampak krivda njihovih oči. Nekaterim se glara če nosijo leče, drugim se glara skoz, tle nimaš kej naredit.

Drugače pa če hočeš belo svetlobo in žarnice, ki so garantirano street legal vzemi nove OSRAM Cool Blue Intense. Ven so prišle nedolgo nazaj in so po barvni svetlobi edine žarnice, ki so street legal in najbliže imitirajo xenon svetlobo (4000k). Philips ima recimo Diamond Vision, ki so še bolj modre ampak niso več street legal in so samo za showroome... Tud OSRAM in Philips imata vse street legal žarnice označene z E in TUV, tko da ti z njimi NIHČE ne more komplicirat. Tele na slikci v prvem postu pa vprašanje če imajo...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Furbo ::

Takoj ko na embalaži piše sport, race, show... že veš, da niso za na cesto.
Lp,f

RejZoR ::

To ni čist res. Marketing lahko mirno navaja, da imajo race performance in ne vem kaj še vse, ampak če je na sami žarnici velik E in še kje TUV potem je čist lepo street legal na območju EU. Je pa tko da resne firme ala Philips in OSRAM ne pišeta gor ne vem kakšnih neumnosti kot jih vglavnem videvaš na raznih kitajskih za smešno nizko ceno...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

OZZY ::

Anney je izjavil:

Niso dovoljene.



A potem tudi Osram Night Breaker niso legalne.. pa so +90% ... Tiste žarnice so 55W in ne 100w, ki so prepovedane. Tisto plavo steklo ne pomeni nič - Včasih je plavo samo da povdari belino .. kao ksenon .. samo to ne pomeni, da sveti kot ksenon žarnica in s tako močjo. Grem stavit, da najbrejkerce svetijo močnej kot te žarnice.


Koker je pred mano napisal Rejzor.. Dokler je kakršenkoli znak E (od 1-20+) aka E1, E12 itd.. je zadeva legalna.

Zdej pa poglej ostale žarnice z modrim steklom, če je to tvoj kriterij.. Je pa teh žarnic malo morje.. malo pogoglaj zakaj je steklo modro..

http://www.mimovrste.com/artikel/342005...

http://www.mimovrste.com/artikel/342021...


pROIZVAJALEC ZGORNIJ ŽARNIC JE Sumex .. in ŽARNICE SO ODDBRENE ZA UPORABO V PROMETU.
Go with the flow.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: OZZY ()

e-marko ::

miraldi je izjavil:

Zdravo. Zanima me za te dotične ”bele” H7 in H1 žarnice kako je glede dovoljene uporabe. Sam sem jih sicer imel zadnji 2leti vendar me zanima (kljub temu da se skoraj povsod prodajajo) če se jih sploh lahko uporablja na vozilu ali ne. Ti lahko kakšen ”inkasant” kaj mori z homollogacijo? Najbolj pa mene osebno motijo xeonski žarometi(ne čisto vsi) vendar marsikateri so zelo zelo premočni in zaslepujoči. MIslim on vidi vse ti pa nič, še posebaj v dežju.
Drugače so pa žarnice res top. Vidim na cesti da jih vozniki kar dosti uporabljajo.

To so te žarnice:





Imam enake že slabo leto in nobenih težav. Pač nisem želel doplačati 1000 eur za xenon pri novem avtu, moti pa me rumena svetloba. Vozim pa se večinoma podnevi. Volk sit in koza cela.

Lp
...somebody, somewhere...

miraldi ::

Evo sem pogledal na škatlico od žarnic in ima onako E13 :)
To pomeni da so legalne za na cesto ane?
Intel i7 3770
GTX 1070ti
2x4Gb Ram

OZZY ::

djordjevic je izjavil:

Fantje, problem je, da žarnice s tako visoko svetilnostjo niso primerne za navadne fokuse. Ti namreč svetlobo premočno razpršijo, kar vodi v učinek zaslepitve nasproti vozeče, medtem ko ksenonski žarometi delujejo po drugačnem principu - prostorska svetloba vs. snop. Dajte raje kupit malo boljše osramove žarnice - meni longlife držijo že leto in pol, svetijo nekoliko bolje od navadnih, zaslepijo pa nikogar. Če ne zaradi sebe, pa drugih udeležencev v prometu. Policisti ne pišejo kazni na tem področju zato, ker nimajo česa bolj pametnega za početi. ;)



To kar ti omenjaš je HID zadeva, ki jo naknadno daš v avto. Maš tudi HID za parabolo ali leče in če daš prave svetlobo nič ne razprši. Preizkušeno in testirano tako na paraboli in lečah.


Glede teg žarnic pa.. Kot sem rekel prej.. TE ŽARNICE SO DOVOLJENE... kot si tud sam videl majo oznako E13, kar pomeni LEGALNO. Ne vem kaj eni govorijo o nečem kar niso preverili.
Go with the flow.

energetik ::

OZZY je izjavil:

Anney je izjavil:

Niso dovoljene.



A potem tudi Osram Night Breaker niso legalne.. pa so +90% ... Tiste žarnice so 55W in ne 100w, ki so prepovedane. Tisto plavo steklo ne pomeni nič - Včasih je plavo samo da povdari belino .. kao ksenon .. samo to ne pomeni, da sveti kot ksenon žarnica in s tako močjo. Grem stavit, da najbrejkerce svetijo močnej kot te žarnice.
Eh tistih 90% na Najtbrejkerjih je reklama. So pa sicer odlične žarnice.

Tisto plavo steklo na teh race šport žarnicah je tam zato, da poreže rdeči del spektra in žarnice zgledajo bolj modrobelo - ampak svetijo pa manj. Poleg tega se modrobela svetloba bolj lomi (razprši in blešči) na megli in v očesu, zato je manj primerna.

Seveda Najtbrejker veliko bolj sveti od teh čang šlang super sport modrikastih žarnic.

miraldi ::

No sej to da so legalne za na cesto mi je glavno da mi noben inkasant nemore najedat.
Sam kaj te E-pomenijo pa te številke zraven? Sem malo brskal po googlu pa nič pametnega ne najdem, da bi točno vedel kaj to pomeni. Če kdo ve kakšen link naj ga kar prilepi.

energetik je izjavil:

OZZY je izjavil:

Anney je izjavil:

Niso dovoljene.



A potem tudi Osram Night Breaker niso legalne.. pa so +90% ... Tiste žarnice so 55W in ne 100w, ki so prepovedane. Tisto plavo steklo ne pomeni nič - Včasih je plavo samo da povdari belino .. kao ksenon .. samo to ne pomeni, da sveti kot ksenon žarnica in s tako močjo. Grem stavit, da najbrejkerce svetijo močnej kot te žarnice.
Eh tistih 90% na Najtbrejkerjih je reklama. So pa sicer odlične žarnice.

Tisto plavo steklo na teh race šport žarnicah je tam zato, da poreže rdeči del spektra in žarnice zgledajo bolj modrobelo - ampak svetijo pa manj. Poleg tega se modrobela svetloba bolj lomi (razprši in blešči) na megli in v očesu, zato je manj primerna.

Seveda Najtbrejker veliko bolj sveti od teh čang šlang super sport modrikastih žarnic.


Meni se zdi ravno obratno. Namreč da te žarnice z belomodro svetlobo bolj svetijo sploh v megli. Zato tudi vztrajam pri njih. Ne uporabljam jih zato da bi avto bolje zgledal saj mi je zato vseeno..
Intel i7 3770
GTX 1070ti
2x4Gb Ram

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: miraldi ()

Martin Krpan ::

Modrobela svetloba ni primerna za meglo , najboljša je rumena , ki so jo včasih v meglenkah uporabljali Francozi.

Če ne verjameš vzami LED in navadno baterijsko svetilko in v megli probaj sam.

RejZoR ::

Izrazito rumene luči tud niso street legal. Dovoljene so nekje od 2700k naprej. Kar je manj že napol spada med signalne luči...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

korenje3 ::

djordjevic je izjavil:

Fantje, problem je, da žarnice s tako visoko svetilnostjo niso primerne za navadne fokuse. Ti namreč svetlobo premočno razpršijo, kar vodi v učinek zaslepitve nasproti vozeče, medtem ko ksenonski žarometi delujejo po drugačnem principu - prostorska svetloba vs. snop. Dajte raje kupit malo boljše osramove žarnice - meni longlife držijo že leto in pol, svetijo nekoliko bolje od navadnih, zaslepijo pa nikogar. Če ne zaradi sebe, pa drugih udeležencev v prometu. Policisti ne pišejo kazni na tem področju zato, ker nimajo česa bolj pametnega za početi. ;)


te žarnice so manj svetle, ker so iste moči, s tem da imajo preko stekla prevlečen filter, ki filtrira barvo tako, da pride ven praktično bela. problem je da se take žarnice močno pregrevajo in so nevarne za uporabo.
Pentium I7 3770k@4,5Ghz; 16GB RAM@2133MHz; ASUS Radeon 6850 1GB;
SSD Kingston hyperX 240GB; 30" HPZR30w monitor;
BeQuiet! E9 580W; http://www.the-nox.com

OZZY ::

energetik je izjavil:

OZZY je izjavil:

Anney je izjavil:

Niso dovoljene.



A potem tudi Osram Night Breaker niso legalne.. pa so +90% ... Tiste žarnice so 55W in ne 100w, ki so prepovedane. Tisto plavo steklo ne pomeni nič - Včasih je plavo samo da povdari belino .. kao ksenon .. samo to ne pomeni, da sveti kot ksenon žarnica in s tako močjo. Grem stavit, da najbrejkerce svetijo močnej kot te žarnice.
Eh tistih 90% na Najtbrejkerjih je reklama. So pa sicer odlične žarnice.

Tisto plavo steklo na teh race šport žarnicah je tam zato, da poreže rdeči del spektra in žarnice zgledajo bolj modrobelo - ampak svetijo pa manj. Poleg tega se modrobela svetloba bolj lomi (razprši in blešči) na megli in v očesu, zato je manj primerna.

Seveda Najtbrejker veliko bolj sveti od teh čang šlang super sport modrikastih žarnic.



Mam najbrejkerce in jih ne zamenjam z navadne žarnice. Imajo tudi bolj belo svetlobo od primerljivih philips žarnic. Razlika je zelo očitna med navadno in NB. Tako v snopu na cesti kot svetlobi ob cesti.

Glede stekla.. Zato pa potem reklamirajo kao Xenon look... Da manj svetijo je pa dejstvo. Odvisno je pa od tega s kako barvno temperaturo svetijo.. Idealno je če bi dosegli tam ok 4500-5000K.. Na žalost se samo ene japonske temu približajo in res svetijo kot je treba. Žal jih več nimam, da bi pogledal katere so to ble.. Pa tud iz spomina mi je ušlo.
Go with the flow.

energetik ::

OZZY je izjavil:

Mam najbrejkerce in jih ne zamenjam z navadne žarnice. Imajo tudi bolj belo svetlobo od primerljivih philips žarnic. Razlika je zelo očitna med navadno in NB. Tako v snopu na cesti kot svetlobi ob cesti.
Tud jest sem 1 teden nazaj namontiral NB Plus, pa ne opazim nobene razlike v barvi svetlobe. Opazil pa sem takoj, da je snop veliko bolj oster in da je osvetljenost malenkost boljša. Pa sem imel prej nek šrot iz Špara, ampak tako drastičnih razlik pa spet ni. Najbolj mi je to, da lahko končno v nulo naštelam višino snopa luči, ker so tako dobro sfokusirane.

Glede stekla.. Zato pa potem reklamirajo kao Xenon look... Da manj svetijo je pa dejstvo. Odvisno je pa od tega s kako barvno temperaturo svetijo.. Idealno je če bi dosegli tam ok 4500-5000K.. Na žalost se samo ene japonske temu približajo in res svetijo kot je treba. Žal jih več nimam, da bi pogledal katere so to ble.. Pa tud iz spomina mi je ušlo.
Ne vem zakaj bi bilo idealno 5000K, če se pa v megli bolj blešči, hkrati ti pa bolj vpliva na nočni vid. Halogenke s 2700-3000K so povsem OK, za meglo pa bi bile boljše še bolj rumenkasto/rdeče luči. Med vožnjo ponoči ne rabiš videti v nulo vseh barv kot podnevi, ker barvni signali so itak sami osvetljeni. Luči rabiš zato, da opaziš ovire in gibanje na/ob cesti s čim manj bleščanja.

RejZoR ::

Kakšne eni klamfate. Bela svetloba se sama po sebi prav nič bolj ne odbija ali blešči kot tud ne drži, da bele manj svetijo. To se ti samo zdi, ker svetloba ne obarva okolice ampak jo samo osvetli. Glede bleščanja pa je stvar posameznika. Enim se blešči samo z lečami in očali, enim se skoz blešči, enim pa nikoli. Pa ni važno kakšna svetloba je. Oranžnih, rumenih in rdečih luči spredaj na navadnih cestah ne moreš uporabljat iz dost očitnih razlogov...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

energetik ::

A da ni važno, kakšna svetloba je?



Zakaj so bile včasih meglenke rumene?
Selective yellow @ Wikipedia

The intent of selective yellow is to improve vision by removing short, blue to violet wavelengths from the projected light. These wavelengths are difficult for the human visual system to process properly, and they cause perceived dazzle and glare effects in rain, fog and snow.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

OZZY ::

energetik je izjavil:

OZZY je izjavil:

Mam najbrejkerce in jih ne zamenjam z navadne žarnice. Imajo tudi bolj belo svetlobo od primerljivih philips žarnic. Razlika je zelo očitna med navadno in NB. Tako v snopu na cesti kot svetlobi ob cesti.
Tud jest sem 1 teden nazaj namontiral NB Plus, pa ne opazim nobene razlike v barvi svetlobe. Opazil pa sem takoj, da je snop veliko bolj oster in da je osvetljenost malenkost boljša. Pa sem imel prej nek šrot iz Špara, ampak tako drastičnih razlik pa spet ni. Najbolj mi je to, da lahko končno v nulo naštelam višino snopa luči, ker so tako dobro sfokusirane.

Glede stekla.. Zato pa potem reklamirajo kao Xenon look... Da manj svetijo je pa dejstvo. Odvisno je pa od tega s kako barvno temperaturo svetijo.. Idealno je če bi dosegli tam ok 4500-5000K.. Na žalost se samo ene japonske temu približajo in res svetijo kot je treba. Žal jih več nimam, da bi pogledal katere so to ble.. Pa tud iz spomina mi je ušlo.
Ne vem zakaj bi bilo idealno 5000K, če se pa v megli bolj blešči, hkrati ti pa bolj vpliva na nočni vid. Halogenke s 2700-3000K so povsem OK, za meglo pa bi bile boljše še bolj rumenkasto/rdeče luči. Med vožnjo ponoči ne rabiš videti v nulo vseh barv kot podnevi, ker barvni signali so itak sami osvetljeni. Luči rabiš zato, da opaziš ovire in gibanje na/ob cesti s čim manj bleščanja.



Nisem to pisal za meglenke ampak za normalno uporabo.
Govorim o barvi svetlobe, kjer naj bi dosegla bela svetloba pri nekje 5000K.
Vse kar gre višje je odtenek model ali pri okoli 12000K vijoličen. Vse kar gre dol je malo odtenka rumene.

Za meglenke pa je itak bolje, da imajo več odtenka rumene.

Za ponoči pa ti povem .. več svetlobe bolje je. Pozabi signale. Več svetlobe na cesti on ob cesti je super... Ko se pelješ z normalmmi lučmi ali pa daš gor recimo NB od osrama je razlika očitna.
Res pa je, da je razlika med H1 in H7 v svetilnosti... poleg tega pa tudi od avtomobilskih luči.. Ampak razliko vseeno opaziš.
Go with the flow.

djordjevic ::

Je pa res tudi, da prvotne nightbreakerce tudi hitro crknjot. Meni sta šli obe v roku pol leta. Plus naj bi bile boljše, še boljše pa so Osram longlife. Notri ju imam že kakšno leto in pol, pa še obe veselo svetita.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Martin Krpan ::

Sem imel Osram Silverstar , so dobro svetile ampak tudi pocrkale v par mesecih.

Furbo ::

Meni nova generacija NB drži kar dolgo, mi pa varnost več pomeni kot par €.
Lp,f

OZZY ::

djordjevic je izjavil:

Je pa res tudi, da prvotne nightbreakerce tudi hitro crknjot. Meni sta šli obe v roku pol leta. Plus naj bi bile boljše, še boljše pa so Osram longlife. Notri ju imam že kakšno leto in pol, pa še obe veselo svetita.


JAz mam zdej plus NB več kot eno leto. Prejšnje pa so mi zdržale mislim da 8-9 mesecev.
Go with the flow.

energetik ::

Dajte pisat raje, koliko kilometrov jih imate. To koliko mesecev/let zdrži je neuporaben podatek, ker lahko je nekdo naredil v 1 letu 6000km, drugi pa 40000km.
Še bolje bi bilo pa podati, koliko ur svetenja so preživele.

SplitCookie ::

Pač nisem želel doplačati 1000 eur za xenon pri novem avtu, moti pa me rumena svetloba.

Ponoči je ta rumena svetloba = bela
In bela = modra

Mene pa motijo modre luči.


Glede stekla.. Zato pa potem reklamirajo kao Xenon look... Da manj svetijo je pa dejstvo. Odvisno je pa od tega s kako barvno temperaturo svetijo.. Idealno je če bi dosegli tam ok 4500-5000K.. Na žalost se samo ene japonske temu približajo in res svetijo kot je treba. Žal jih več nimam, da bi pogledal katere so to ble.. Pa tud iz spomina mi je ušlo.


Idealno je 3000-3200K na izhodu reflektorja, kar dosežeš že z navadnimi žarnicami

Če misliš da visoka barvna temperatura pomeni visoko svetilnost se hudo motiš.


3000K žarnica ima na izhodu reflektorja ~3500K
5000K pa 5500K

Čemu tako? - reflektor + sprednja šajba dvignejo cifro za 200-300K vsak

Sprememba v 'nočni' vid pa še za 1000K


Še bolje bi bilo pa podati, koliko ur svetenja so preživele.

1000 ur, gor ali dol.

Po tem času jih moraš tako ali drugače menjat, ker postanejo 'črne' in tudi svetijo manj.
In iz tega tudi izhaja edina razlika med nightbreaker in klasičnimi žarnicami.

55W je 55W pa če se na glavo postaviš. Mogoče 10-20% večja svetilnost in to je to.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Vesoljc ::

rahlo off:
se še komu zdijo luči od opel insignije rahlo premočne/previsoke?
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...

SplitCookie ::

ja
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

RejZoR ::

SplitCookie je izjavil:

Pač nisem želel doplačati 1000 eur za xenon pri novem avtu, moti pa me rumena svetloba.

Ponoči je ta rumena svetloba = bela
In bela = modra

Mene pa motijo modre luči.


Glede stekla.. Zato pa potem reklamirajo kao Xenon look... Da manj svetijo je pa dejstvo. Odvisno je pa od tega s kako barvno temperaturo svetijo.. Idealno je če bi dosegli tam ok 4500-5000K.. Na žalost se samo ene japonske temu približajo in res svetijo kot je treba. Žal jih več nimam, da bi pogledal katere so to ble.. Pa tud iz spomina mi je ušlo.


Idealno je 3000-3200K na izhodu reflektorja, kar dosežeš že z navadnimi žarnicami

Če misliš da visoka barvna temperatura pomeni visoko svetilnost se hudo motiš.


3000K žarnica ima na izhodu reflektorja ~3500K
5000K pa 5500K

Čemu tako? - reflektor + sprednja šajba dvignejo cifro za 200-300K vsak

Sprememba v 'nočni' vid pa še za 1000K


Še bolje bi bilo pa podati, koliko ur svetenja so preživele.

1000 ur, gor ali dol.

Po tem času jih moraš tako ali drugače menjat, ker postanejo 'črne' in tudi svetijo manj.
In iz tega tudi izhaja edina razlika med nightbreaker in klasičnimi žarnicami.

55W je 55W pa če se na glavo postaviš. Mogoče 10-20% večja svetilnost in to je to.


To pa nikakor ni res da je 55W tud 55W svetlobe. Ko smo imel predavanje od Osrama smo imel pred sabo navadno žarnico 60W in zraven šibkejšo, ki je svetila enako močno. In tud laboratorijsko merjeno po lumnih je bila enako močna.
Pri avtomobilskih pa je ravno obratno. Te premium so res 55W kot veli zakon ampak dejanski output pa je večji. Zdej če je res 90% več ne vem, ampak definitivno oddajajo več lumnov. Tud vem iz lastnih izkušenj, ko sem zamenjal navadne H4 halogenke za H4 Xtreme Power od Philipsa. Na avtu brez leč se je neverjetno poznalo, sploh stranski del izven ceste. Pri trenutnem s projekcijskimi lučmi pa ni take razlike. Je bolje ampak ni tolk opazno.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

SplitCookie ::


To pa nikakor ni res da je 55W tud 55W svetlobe. Ko smo imel predavanje od Osrama smo imel pred sabo navadno žarnico 60W in zraven šibkejšo, ki je svetila enako močno. In tud laboratorijsko merjeno po lumnih je bila enako močna.

Eh
Kot da bi gledal top-shop.

Fallirani testi, ki so narejeni izključno za to da se pokaže nekaj kar ni čisto res. Welcome to marketing

Zdej če je res 90% več ne vem

Ni

Kaj več od halogenk dejansko ne moreš iti. 200K višja temperatura nitke je samo ~20% večja svetilnost.

Na avtu brez leč se je neverjetno poznalo, sploh stranski del izven ceste.

Beri nazaj: Stare žarnice

Primerjaj nove s novimi. Razlika ni tako očitna.

Pa poglej če je napetost na kablu taka kot mora biti. Se rado izkaže da te super duper lampe samo prikrijejo napake v napeljavi
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

RejZoR ::

Nikjer nisem napisal, da so bile stare. Avto je bil nov z 8 kilometri na števcu kot tud žarnice, ki sem jih sicer imel na starem avtu in sem jih tud že menjal.

Kar pa se tiče svetilnosti, sorry, bom bolj verjel Philipsu in Osramu kot pa tebi... tud sicer kakor vem gre pri +90% označbah za percepcionalno poovečanje v takem procentu, kar grobo rečeno pomeni, da se našim očem zdi, da je za 90% bolj svetlo in to ne pomeni, da je dejansko 90% več lumnov.

In ja, razlika je ogromna. Sploh na navadnih parabolnih lučeh, na projekcijskih z lečo je razlika manjša, ker je snom striktno usmerjen in je manj fore.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RejZoR ()

e-marko ::

SplitCookie je izjavil:

Pač nisem želel doplačati 1000 eur za xenon pri novem avtu, moti pa me rumena svetloba.

Ponoči je ta rumena svetloba = bela
In bela = modra

Mene pa motijo modre luči.


Šlo mi je najbolj za dnevne luči (T20 7443), kjer imajo v primeru, da doplačaš za xenon tam ledice. Drugače pa te navadne žarnice. Gre za Opel Astro J. Tako imam sedaj tudi podnevi belo svetlobo. Ko preklopim na zasenčene (H7) ali dolge luči (H7) pa te dnevne avtomatično zmanjšajo svetilnost.

Pa tudi ponoči ne spremeni navadna žarnica barvo iz rumene v belo. Ne vem od kod ti to? Sam sem vedno videl rumenkasto.

Lp
...somebody, somewhere...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: e-marko ()

OZZY ::

SplitCookie je izjavil:

Pač nisem želel doplačati 1000 eur za xenon pri novem avtu, moti pa me rumena svetloba.

Ponoči je ta rumena svetloba = bela
In bela = modra

Mene pa motijo modre luči.


Glede stekla.. Zato pa potem reklamirajo kao Xenon look... Da manj svetijo je pa dejstvo. Odvisno je pa od tega s kako barvno temperaturo svetijo.. Idealno je če bi dosegli tam ok 4500-5000K.. Na žalost se samo ene japonske temu približajo in res svetijo kot je treba. Žal jih več nimam, da bi pogledal katere so to ble.. Pa tud iz spomina mi je ušlo.


Idealno je 3000-3200K na izhodu reflektorja, kar dosežeš že z navadnimi žarnicami

Če misliš da visoka barvna temperatura pomeni visoko svetilnost se hudo motiš.


3000K žarnica ima na izhodu reflektorja ~3500K
5000K pa 5500K

Čemu tako? - reflektor + sprednja šajba dvignejo cifro za 200-300K vsak

Sprememba v 'nočni' vid pa še za 1000K


Še bolje bi bilo pa podati, koliko ur svetenja so preživele.

1000 ur, gor ali dol.

Po tem času jih moraš tako ali drugače menjat, ker postanejo 'črne' in tudi svetijo manj.
In iz tega tudi izhaja edina razlika med nightbreaker in klasičnimi žarnicami.

55W je 55W pa če se na glavo postaviš. Mogoče 10-20% večja svetilnost in to je to.






Temperatura barve okoli 5000K da ven belo svetlobo. In vsekakor bo pri isti moči razsvetljeno in vidno bolje kot pri 3000-3200K, kjer je svetloba rumenkasta.

Kje si pobral da doda "nočni" vid še 1000K.. Če je svetloba žarnice 3200K potem iz nje ne boš dobil po tvojem 4500K temperature.. Reflektor lahko mogoče malo spremeni svetlobo ampak ne toliko, da bi to zelo vplivalo na temperaturo.


da je 55W enako 55W.. A si mel navadno žarnico not pa potem noter Osram NB.. zgleda da ne.. Ti povem, da je razlika zelo opazna. Vsaj pri mojem avtu. Ne samo v svetilnosti ampak tudi v barvi svetlobe in posledično je snop na cesti on obcesti veliko vidnejši.

KO sem mel japonske žarnice cc 4500K ti povem, da se nobena navadna žarnica ni mogla z njim primerjati, saj je belina snopa veliko bolj razsvetlila cesto. Osramovke so nekako podobne a na cesto vržejo več svetlobe, ki pa ni tako bela kot so bile od japonskih žarnic.
Go with the flow.

Furbo ::

Jaz sem tudi takoj menjal tovarniške z NB in je razlika.

Tudi ko mi je NB pregorela in sem dal notri tovarniško, je tovarniška svetila vidno slabše od (tedaj že 3/4 leta stare) NB.
Lp,f

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Furbo ()

OZZY ::

SplitCookie je izjavil:

Pač nisem želel doplačati 1000 eur za xenon pri novem avtu, moti pa me rumena svetloba.

Ponoči je ta rumena svetloba = bela
In bela = modra

Mene pa motijo modre luči.


Glede stekla.. Zato pa potem reklamirajo kao Xenon look... Da manj svetijo je pa dejstvo. Odvisno je pa od tega s kako barvno temperaturo svetijo.. Idealno je če bi dosegli tam ok 4500-5000K.. Na žalost se samo ene japonske temu približajo in res svetijo kot je treba. Žal jih več nimam, da bi pogledal katere so to ble.. Pa tud iz spomina mi je ušlo.


Idealno je 3000-3200K na izhodu reflektorja, kar dosežeš že z navadnimi žarnicami

Če misliš da visoka barvna temperatura pomeni visoko svetilnost se hudo motiš.


3000K žarnica ima na izhodu reflektorja ~3500K
5000K pa 5500K

Čemu tako? - reflektor + sprednja šajba dvignejo cifro za 200-300K vsak

Sprememba v 'nočni' vid pa še za 1000K


Še bolje bi bilo pa podati, koliko ur svetenja so preživele.

1000 ur, gor ali dol.

Po tem času jih moraš tako ali drugače menjat, ker postanejo 'črne' in tudi svetijo manj.
In iz tega tudi izhaja edina razlika med nightbreaker in klasičnimi žarnicami.

55W je 55W pa če se na glavo postaviš. Mogoče 10-20% večja svetilnost in to je to.




Tukaj maš eno primerjavo navadnih žarnic in OSram NB.. Drugače je teh testov veliko. SAmo tukaj se lepo vidi, da je veliko več svetlobe na cesti kot pri navadni.



Go with the flow.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: OZZY ()

energetik ::

OZZY je izjavil:

Temperatura barve okoli 5000K da ven belo svetlobo. In vsekakor bo pri isti moči razsvetljeno in vidno bolje kot pri 3000-3200K, kjer je svetloba rumenkasta.
Sploh ni nujno, in pri halogenkah to sploh ni res. Halogenka da ven po defoltu okoli 3000K svetlobo. Če iz nje narediš 5000K svetlobo, to pomeni da sfiltriraš ven del rdeče/rumene svetlobe. To pa zmanjša količino lumnov, ki jih oddaja. Lumen je pa enota, ki že vsebuje človekov odziv na različne barve svetlobe.
Če bi hotel, da bi halogenka oddaja bolj modro in hkrati več lumnov svetlobe, lahko to narediš samo s povišanjem temperature nitke, kar pa drastično zniža življensko dobo.

SplitCookie ::


Pa tudi ponoči ne spremeni navadna žarnica barvo iz rumene v belo. Ne vem od kod ti to? Sam sem vedno videl rumenkasto.

Sam sem vedno opazil da se od večerne vožnje - dokler ne prideš ponoči domov - lampe 'pobelijo'
Bezold%E2%80%93Br%C3%BCcke shift @ Wikipedia
Purkinje effect @ Wikipedia

Kar pa se tiče svetilnosti, sorry, bom bolj verjel Philipsu in Osramu kot pa tebi...

Ti kar verjami vse kar ti proizvajalci povedo.


Temperatura barve okoli 5000K da ven belo svetlobo. In vsekakor bo pri isti moči razsvetljeno in vidno bolje kot pri 3000-3200K, kjer je svetloba rumenkasta.

Nope.


Kje si pobral da doda "nočni" vid še 1000K.. Če je svetloba žarnice 3200K potem iz nje ne boš dobil po tvojem 4500K temperature.. Reflektor lahko mogoče malo spremeni svetlobo ampak ne toliko, da bi to zelo vplivalo na temperaturo.

Linki na vrhu
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

RejZoR ::

Philips in Osram imata tazaresne raziskovalne centre in laboratorije. Kaj imaš pa ti razen svojih oči? Nuff said...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Brias ::

LP

bom probal kar se da nakratko ...

meni je prijatelj, ki se ukvarja z zarnicami ( in ima majckeno pojma o PC hardwere-u ) rekel, da bom najlazje razumel, ce si razlagam tako:


razlaga gre na 12V - H7 - 55W Night Breaker Plus:


glej na 55w tukaj kot da gledas izkoristek pri PC napajalnikih ,,, samo da pri avtu pride bolj do izraza...

zakaj ....

recimo ti pri enemu no name napajalniku, 600w, z 50% izkoristkom in sistemom ki ti kuri 200W, dejansko rabis 400w stroma iz vticnice ... 200w ti gre v PC, 200w ti gre v temperaturo ...


80 Plus Titanium class napajalnik ti bo enak pc gnal z najvec 210w stroma iz vticnice ...



se pravi pri 12V - H7 - 55W Night Breaker Plus gre 55w prek avta v zarnico in dejansko se 54.5w porabi za svetilnost ....

hkrati pa je svetilni del narejen tako, da dejansko da vec iz sebe, na racun boljsega materiala, ki bolje zari in ima zaradi tega dejansko obcutno zmanjsano zivljenjsko dobo ....

RejZoR ::

To ne drži, ker bi bila potem žarnica preko 90% učinkovitost, kar je za žarilno nitko praktično nemogoče, ker je razmerje prej povsem obratno...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Brias ::

jaz nimam niti malo pojma o zarnicah in o tem koliko se zgubi pri zarjenju, ampak mi je jasen del o tem:

kjer zadeva zari vec z enako energije in hkrati ima cca. pol krajso zivljensko dobo od drugih dovolj jasen, da mora vec svetiti :)


in tudi cestisce mi je bolj jasno z H7 - 55W Night Breaker Plus

energetik ::

Brias je izjavil:

razlaga gre na 12V - H7 - 55W Night Breaker Plus:

glej na 55w tukaj kot da gledas izkoristek pri PC napajalnikih ,,, samo da pri avtu pride bolj do izraza...
zakaj ....
recimo ti pri enemu no name napajalniku, 600w, z 50% izkoristkom in sistemom ki ti kuri 200W, dejansko rabis 400w stroma iz vticnice ... 200w ti gre v PC, 200w ti gre v temperaturo ...
80 Plus Titanium class napajalnik ti bo enak pc gnal z najvec 210w stroma iz vticnice ...
se pravi pri 12V - H7 - 55W Night Breaker Plus gre 55w prek avta v zarnico in dejansko se 54.5w porabi za svetilnost .... hkrati pa je svetilni del narejen tako, da dejansko da vec iz sebe, na racun boljsega materiala, ki bolje zari in ima zaradi tega dejansko obcutno zmanjsano zivljenjsko dobo ....
Jao kakšna razlaga. A ti povem pravo?
Nitka žarnice oddaja po Planckovem zakonu več svetlobe (lumen), če je nitka bolj vroča. Hkrati je po Wienovem zakonu tudi barva svetlobe vedno bolj modra. Torej če hočeš povečati svetilnost halogenke, moraš povečati temperaturo nitke (skrajševanje življenjske dobe) ali pa povečati površino nitke (večja poraba v W), da odda več svetlobe pri isti temperaturi. Ni tuki druge možnosti, kot so neki modri filtri in ostale zadeve.

Brias ::

balkan way je meni vseeno smiseln ... tudi pri primerjavi z napajalniki he he he


100w iz vticnice = 95w v komp ( Titanium class )
190w iz vticnice = 95w v komp ( HK class )


55w v efficiant zarnico = ........................................> svetilnost do tu
55w v nonefficn. zarnico= ....................> svetilnost do tu
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Katere avtomobilske žarnice izbrati? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
37884221 (20193) polkar
»

H7 z izgledom LED

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
387416 (6010) Scorpy84
»

Ali lahko pades na tehnicnem zaradi zarnic?! (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
677711 (4869) dxx
»

Bele žarnice na avtomobilu (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7011298 (9668) Olórin
»

Žarnice (xenon)

Oddelek: Loža
294745 (4111) ;-)

Več podobnih tem