» »

Katere avtomobilske žarnice izbrati?

Katere avtomobilske žarnice izbrati?

matobeli ::

Še moj nasvet, kupi navadne in uporabljaj glavo, ona te bo rešila.

Ker, opažam da ima zadnjih par let vedno več nasproti vozečih avtomobilov na cesti tako močne kratke luči da me popolnoma zaslepijo. Prišlo je že do takih skrajnosti da sem moral sam vklopiti dolge luči da sem sploh kaj videl.

Pa to ni muha velikih terencev in kombijev (čeprav je to pri njih serijsko) ampak tudi starejših, nazadnje sem lahko samo gledal v clio gen. 1 kaj hudiča ima notri da me je na osvetljeni cesti totalno zaslepil.

energetik ::

matobeli je izjavil:

Ker, opažam da ima zadnjih par let vedno več nasproti vozečih avtomobilov na cesti tako močne kratke luči da me popolnoma zaslepijo. Prišlo je že do takih skrajnosti da sem moral sam vklopiti dolge luči da sem sploh kaj videl.

To ponavadi pomeni samo, da večine folka ne zanima v kašnem stanju je sploh avto in nimajo naštelanega snopa luči. Sama vrsta žarnic niti nima veze z bleščanjem, razen če je totalno zanič (postrani bučka itd). Sicer pa bleščanje povzroča previsoko nastavljena luč. Rabiš pa šraufncigar pa 2minutki, da jo znižaš.

SuperVeloce ::

koli99 je izjavil:

Ok. Se nisem še odločil ali NB+ ali Philips... Nasvet? Predvsem se mi gre da zdržijo nekaj časa. Ali imajo žarnice garancijo (1 leto?)

To je predvsem odvisno od električne napeljave v tvojem avtomobilu, zrukane ceste in kilometrov, ki jih narediš... So pa nekatere žarnice očitno preobčutljive za določene avtomobile. Osram nightbreaker nekaterim sveti več let, nekateri pa menjujejo na manj kot leto. Pri meni so NB+ H4 že več kot leto v dveh avtomobilih (dve zime, 20k in 30k km na leto,...)

koli99 ::

Avto je Focus 2009, delam 90 km na dan, od tega 85 na avtocesti. Upam na vsaj 1 leto delovanja...

sebastjanj ::

Kupil omenjene žarnice in ugotovil, da sploh ni bistvene razlike z navadnimi žarnicami. Opravil sem tudi fotometrične meritve in dobil sledeče razultate:
Navadna žarnica:
barva svetlobe:3056K
Flux:920.33lm
Efficacy:15.93lm/W

Philips X-treme vision:
barva svetlobe:3239K
Flux:1098.5lm
Efficacy:15.93lm/W

Ta žarnica tudi pod razno ni vredna svojega denarja. Ne priporočam!!!

mailer ::

Osram so kvalitetnejše od Philips. Imam 10 let avto, naredil 80k km in zamenjal dve žarnici, ceste so slabe kjerkoli grem, po AC se ne vozim. Skuter 20k km še originalna žarnica, zamenjala jo bo v vsakem primeru Osram.
Armor A30, AX850, V Gene, 3770K, Big Shuriken II,
Corsair 16GB 1600MHz CL9, GTX660TiDC2TOP, 840120GB Basic,
Spinpoint 1TB, BD207DBK, G110, G300, Dell U2412M

RejZoR ::

Philips ima v lasti svetlobni tunel v katerem testira tud OSRAM. Bi reku, da nista nič slabša en od drugega. Koneckoncev sta Philips in Osram ena izmed največjih proizvajalcev žarnic sploh poleg General Electrica...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

energetik ::

sebastjanj je izjavil:

Kupil omenjene žarnice in ugotovil, da sploh ni bistvene razlike z navadnimi žarnicami. Opravil sem tudi fotometrične meritve in dobil sledeče razultate:
Navadna žarnica:
barva svetlobe:3056K
Flux:920.33lm
Efficacy:15.93lm/W

Philips X-treme vision:
barva svetlobe:3239K
Flux:1098.5lm
Efficacy:15.93lm/W

Ta žarnica tudi pod razno ni vredna svojega denarja. Ne priporočam!!!
Hvala za tole, se tudi jaz strinjam, da te razne hiper/super vision žarnice niso praktično nič boljše od standardnih.
Jaz imam Nightbrakerce, pa bom naslednjič nabavil Osram standardne, ker pač nisem opazil zaznavne razlike v osvetljenosti ceste. Samo dražje so in zgubi se nekaj življenske dobe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Engineer_ ::

o tem se nikakor ne strinjam. Standardne žarnice imajo barvo svetlobe skoraj oranžno, zelo zadimljeno medtem ko philipsove žarnice svetijo že rahlo belo (razen po 1 letu vožnje oziroma 45.000 narejenih km, ko se nitka že nekoliko iztroši, pa še takrat svetijo neprimerljivo lepše kot navadne žarnice).

Seveda pa je povsem odvisno od reflektorja, kako izkoristi žarnico.


Nightbreaker so izjemno slabe v h4 izvedbi, saj imajo rumeno kratko luč in modro dolgo. Kot bi stalno preklapljal med neko mavrico, nagravžno.


Prav tako...si prepričan, da je vse ok s tvojim testom? Pričakoval bi rezultat blizu 1600 lumnom, ne pa 1100. Si delal test na 13.2 volta? Enostavno mi rezultati ne gredo v račun, saj naj bi še osram cool blue spravile ven 1650 lumnov, pa imajo obarvano steklo.

Pač kot sem že rekel, je zelo odvisno od žžarometa, predvsem od tega kako širok snop ima, kako lepo razprši svetlobo in tako naprej. Ampak je nemogoče, da bi navadne žarnice za 2 eur svetile enako kvalitetno kot najboljše philipsove ali osramove.
Razlika je vidna že če avto stoji pred garažo in svetiš v ravno belo steno...



ne mi rečt da ne opazita razlike v moči svetlobe na tej sliki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

RejZoR ::

Sam imam na avtu projekcijske luči in ne bi nikoli več šel na povsem navadne. Prvič zato ker so ogabno rumene, pa še svetijo prav nič dobro. Daleč največ svetlobe sem imel s Philips Xtreme Power, sploh v H4 izvedbi na starem avtu. Trenutno imam v i30-ki OSRAM Coll Blue Intense in so mi super. Prijetna bela svetloba, žaromet izgleda lepo, ker ni grd rumen in tud cesta je dobro osvetljena. Če ne bojo izdal vmes kakšnih še boljših so mi te Intense daleč najboljše od vseh do sedaj, ker so res bele proti drugim "modrim" žarnicam.

Je pa tko da še vedno čakam, da končno spravijo LED tehnologijo v DIY segment kot substitute za H7. Sicer se neki dobi ampak so kr od ene leve firme in dost čudno narejene, tko da odpade.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Engineer_ ::

Osebno bi bil najbolj srečen če bi naredili philips xtreme vision z modrim premazom. Ja, s tem bi uničili lumne ampak ker naj bi jih žarnica oddajala 100% več od navadne žarnice tisti moder premaz ne bi bistveno škodil. Verjetno.

s tem bi dobili lepo belo svetlobo......kar pa ima spet svoje minuse, saj z modrikasto belo precej slabše vidimo v dežji, megli kot pa z rumenkasto belo. Preprosto zaradi odbijanja svetlobe, modra svetloba se zelo grdo razprši, kontrast je precej slabši itd itd itd. Ampak kljub temu rajši plačam več in imam lepo barvo svetlobe kot da bi imel žarnice za 2 eur v avtu.
Se pa težko odločim ali so mi lepše philips xtreme vision zaradi svoje moči ali cool blue intense zaradi svoje barve. Night breaker so kot sem že rekel nagravžne zaradi svoje dvojne obarvanosti kratkih in dolgih luči v h4 izvedbi.


ps.: pri avtu ki stane na tisoče eur in tedensko skurimo vsaj 1 tank goriva je rahlo bedno stokat če je za žarnice treba plačat 30 eur no...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

energetik ::

Bela svetloba je pri avtomobilskih lučeh fail, ker se bolj sipa, sploh v megli, kar pomeni bleščanje in manjšo ostrino. Ne vem, kaj ste tako usekani na te modrobele žarnice. Sploh ker tako barvo večinoma dobijo s premazi/filtri in to pomeni da na cesto pride _manj_ svetlobe kot pri običajnih rumenkastih.

Engineer_ ::

ne, ker imajo malenkost več kelvinov od navadnih žarnic, še vedno pa bistveno manj kot xenon. Premaz na coolblue in podobnih žarnicah je tudi bistveno premalo intenziven, da bi bistveno znižal vrednost lumnov. Če pa pretiravaš in kupiš zelo modro žarnico pa imaš prav ja.

navadna žarnica vs osram cool blue




največja napaka je v avto dat navadno žarnico za 2 eur. Vsaj osram silverstar 2.0 naj bo, da sveti nekoliko bolje.




V megli pa brez kvalitetnih meglenk tako in tako ne boš videl nič. Če pa imaš kvalitetne meglenke pa je vseeno kakšne glavne žarnice imaš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

Alessio983 ::

Še moja izkušnja:


Prej sem imel OSRAM nightbraker H4 in sem bil zadovoljen. Sedaj imam nov avto z H1 Nightbraker dovgimi in Osram Silver kratkimi. Dolge so kar vredu, lepa svetloba, te Silver pa so obup . Ni razlike med navadno it silver. Če bi prej vedel da je tako bi si kupil kratke nightbraker ali pa cool blue.

Engineer_ ::

torej sem bil firbčen, zato sem včeraj zvečer ko je deževalo in je bilo megleno šel kupit spet osram cool blue, moje stare philips xtreme vision pa dal ven.

REZULTAT:
Energetik, se opravičujem, prav si imel. Nazadnje ko sem jih pred leti imel gor se mi je zdelo, da svetijo dobro, zdaj pa lahko rečem le kako za božjo voljo ljudje lahko vozijo s tem?!? Pa saj se nič ne vidi sploh, še meglenke mi močneje svetijo. Katastrofa res, popolnoman neuporabno sranje. Res je tudi, da sem takrat imel drug avto, ko sem jih nazadnje testiral, morda je to krivo.

Kar se tiče philips xtreme vision pa lahko rečem le da svetijo vrhunsko, vredne svojega denarja. Imam pa jih v avtu že več kot 1 leti, prevoženih 45.000 km in še vedno dobro svetijo.


dodatno.: če kdo želi osram cool blue, imam nove žarnice, v avtu so bile 1 uro, nato sem jih dal ven. Jaz s takimi žarnicami ne morem vozit, sem preveč vajen na philips xtreme vision.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

Furbo ::

Pošteno.

Jaz tudi vozim z najboljšimi Philips ali Osram že nekaj let in ne grem nazaj.
Lp,f

RejZoR ::

V življenju sem meglenke prižgal 2x in z njimi videl še manj kot s kratkimi, ker je delce megle spremenilo v osvetljeno steno bele svetlobe. Edino kar s tem narediš je, da te drugi prej vidijo.

Btw, zdele sem opazil, da je OSRAM dal ven nove Nightbreakerke imenovane "Unlimited" (OSRAM Nightbreaker Unlimited). 110% svetlobe na cestišču, 20% bolj bela barva svetlobe, kar pomeni, da naj bi bile še mal boljše od Xtreme Vision.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

theBill ::

Sem kar precej časa imel H1 Osram Cool Blue, in so crkovale kot za stavo. V začetku sem imel vedno po eno rezervno s sabo, potem sem pa že kar dve rezervi vedno s sabo vozil. To je crkovalo na cca. 2-3 mesece, enkrat leva, enkrat desna, brez nekega pravila. Mislim da je bil "rekord" ene žarnice 10 dni delovanja. Se je pa vedno pretrgala svetilna žica znotraj žarnice.

Potem sem si naročil Philips X-treme Vision H1 in Blue Vision W5W za pozicijske. Dela že eno leto brez problemov, sama svetloba luči je že na pogled bolj bela, malenkost večja je tudi osvetljenos ceste, pa tudi pozicijske so v primerjavi z navadnimi opazno bolj bele. Za dolge in meglenke sem dal pa notri Narva H3 Range Power 50+ (naj bi bile iz iste linije in imele popolnoma enako svetilnost kot Philips Vision), tudi delajo odlično. Pri Philips X-treme vision je bolj kot v sami svetilnosti razlika v zunanjem izgledu avta (vsaj pri mojih lučeh), in te žarnice niso vredne svojega denarja.

Naslednje H1 bom probal Osram Night breaker.

RejZoR ::

Nemogoče da ti tolk crkujejo žarnice samo zato ker so bile od Osrama. Sploh pa ne v 10 dneh brez da bi bile defektne do konca. Lahko crknejo po pol leta sploh če so te navite verzije s +100% svetilnosti, če delaš samo kratke relacije, kjer se nitka niti ne more obnavljat in se samo kuri.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Engineer_ ::

težava je v tem, da neke pametne alternative žal ni. Ali daš notri philips xtreme vision, ki imajo močno navadno svetlobo ali pa pač posežeš po alternativah pri osramu ali boschu, kjer pa je vedno prisoten nek moder premaz...pri night breaker žal le polovično.

Zagotovo pa je nigth breaker odlična izbira pri avtih ki imahi h1 in h7 žarnice, saj v tem primeru lahko vgradiš night breaker za rkatke in kakšne rumene za dolge luči, tako da je barvno usklajeno. Pri h4 so namreč kratke rumene, dolge pa modre.

Glede unlimited verzije night breaker pa lahko rečem le da vem da obstajajo, samo na našem trgu je še nisem zasledil, sem pa že iskal če se jih da kje kupiti.

Sicer pa: ali obstaja še kaj drugega kot to philips xtreme in osram night?

black ice ::

Engineer: Osram Night Breaker Unlimited dobiš na tem linku

Engineer_ ::

hvala za link, bom raziskal. Sicer bom verjetno ostal na philipsovih žarnicah dokler ne iznajdejo kaj drugega.

menjalnik ::

Potrebujem avtomobilske žarnice H7, ki svetijo belo in, da imajo tisto oznako, da so dovoljene na cesti pa naj ne stanejo več kot 30€, katere priporočate?

theBill ::

black ice je izjavil:

Engineer: Osram Night Breaker Unlimited dobiš na tem linku

Na e-bayu je H1 izvedba te žarnice cenejša:
http://www.ebay.co.uk/itm/2x-H1-OSRAM-N...

Rejzor, taka je pač moja izkušnja s Cool Blue žarnicami. Z navadnimi ali Philipsovimi Xtreme nimam takih slabih izkušenj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: theBill ()

dukedl ::

menjalnik je izjavil:

Potrebujem avtomobilske žarnice H7, ki svetijo belo in, da imajo tisto oznako, da so dovoljene na cesti pa naj ne stanejo več kot 30€, katere priporočate?


jz mam MTEC SuperWhite H7 in so super
http://www.facelift.si/index.php?page=s...
lp dukedl

Alamar ::

Ni jih čez japonske mtec. Velika izbira je na http://www.hids-direct.co.uk/
Tudi njihovi brisalci so odlični.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Alamar ()

Engineer_ ::

menjalnik je izjavil:

Potrebujem avtomobilske žarnice H7, ki svetijo belo in, da imajo tisto oznako, da so dovoljene na cesti pa naj ne stanejo več kot 30EUR, katere priporočate?


Kratka razdelitev, narejena deloma po splošnem mnenju, večinoma pa po mojih izkušnjah. Morda bi kdo drug mislil drugače.

če želiš izjemno moč so najboljše philips xtreme vision, stanejo tam okoli 30 eur.

Če želiš nekoliko bolj belo svetlobo je odlična izbira osram night breaker saj ima nekoliko bolj belo svetlobo samo po mojem mnenju šibkejšo kot philips. Pač zaradi modre prevleke.

Če pa bi rad čisto belo svetlobo pa sta na izbiro samo Osram cool blue intense ali philipsova konkurenca, ime prosim pogooglaj sam.

ps.: koliko se za žarnice splača plačati se mora odločiti vsak sam. Jaz menim da se splača za philipsove plačati 30 eur, marsikdo bo mislil da se ne splača. Pač stvar posameznika. Če želiš čimveč lumnov, vgradnja xenonk pa enostavno ni možna je edina alternativa da poiščeš žarnice ki oddajo čimveč lumnov, ne glede na ceno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

menjalnik ::

Hvala za odgovor

AngelOfDeath ::

No še nekaj mojih izkušenj. Imel sem Osramove Nightbreaker, vendar so mi po 9 mesecih odpovedle. Zato sem si kupil Phillipsove Xtreme Power, katere so mi držale 2 leti, potem pa sem avto dal na počitek.
Obojne so bile odlične, žal me je pri Osramovih zmotila nekoliko prekratka življenska doba. Philipsove pa so kar drage.
Vsekakor priporočam te žarnice kot pa neke navadne, ker razlika je kot dan in noč.

Mimogrede:
Še tako dobre žarnice ti ne pomagajo če imaš luči na avtu zanič.
edit: Slovnica

darkolord ::

Še tako dobre žarnice ti ne pomagajo če imaš luči na avtu zanič.
To še najbolj drži - na mojem prejšnjem avtu je bilo prav zanič, ne glede na vse fensi-šmensi žarnice; nasprotno je pa pri trenutnem avtu svetloba odlična, tudi s povprečnimi žarnicami.

RejZoR ::

Tud precej pomaga če žaromete redno čistiš, da gre svetloba nemoteno na cesto. Sam kar pogosto obrišem sprednje in zadnje luči čeprav je ostali avto dokaj umazan. Se vidljivost neprimerno izboljša.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

trololo2 ::

Vzameš osnovne Narva (budget Philips) žarnice, H1 dobiš tudi po 2€/kos. Vzdržljive, glede svetilnosti pa ni kaj reči, na uč ni nobene razlike.

Furbo ::

Po mojih izkušnjah so narva zanič, tudi tiste najdražje. Prodajalci vedno omenjajo philips v isti sapi, ampak ni primerjave.
Lp,f

Engineer_ ::

trololo2 je izjavil:

Vzameš osnovne Narva (budget Philips) žarnice, H1 dobiš tudi po 2EUR/kos. Vzdržljive, glede svetilnosti pa ni kaj reči, na uč ni nobene razlike.



takšnega ki tako misli ni možno prepričat niti da se audi pelje lepše od fieste. Pač kupi kar ti srce poželi, ni pa nujno da imaš prav in se res ne pozna. Lahko da imaš le avto ki sveti enako ne glede na to kaj vtakšen v žaromet. kar je lahko dobro ali slabo. Morda je tako zanič, da ni razlike, morda pa tako vrhunsko razprši svetlobo da ti že osnovna žarnica sveti dobro. Nevem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

RejZoR ::

Zelo veliko vlogo igra tip žarometa. Pri projekcijskih so razlike bistveno manjše kot pri navadnih parabolah. Pri slednjih je Xtreme Power prišla noro do izraza, medtem ko pri projekcijskih skoraj nič. Samo v stran je bila cesta rahlo bolj osvetljena pa kakšen meter več naprej. Leča pač preveč striktno usmerja svetlobo kjer mora bit, kar samo po sebi ni nič narobe, ker ti vedno skrbi za dober cut off svetlobe, da se nasproti vozečim ne blešči. Ampak je pa težko pridobit osvetlitev z boljšimi žarnicami. Vsaj iz mojih izkušenj.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Engineer_ ::

hja saj pravim. lahko da je žaromet tako zanič, da se nič ne pozna ali pa tako noro dober, da itak navadne žarnice izkoristi maksimalno kar je možno in zato pač ni nekih razlik če vstaviš boljšo žarnico, kar je sicer zelo OK!

Furbo ::

Tako dober in izkoriščen žaromet, da močnejša žarnica v njemu nima efekta? Me pa res zanima kakšen naj bi to bil.
Lp,f

trololo2 ::

Engineer_ je izjavil:

trololo2 je izjavil:

Vzameš osnovne Narva (budget Philips) žarnice, H1 dobiš tudi po 2EUR/kos. Vzdržljive, glede svetilnosti pa ni kaj reči, na uč ni nobene razlike.



takšnega ki tako misli ni možno prepričat niti da se audi pelje lepše od fieste. Pač kupi kar ti srce poželi, ni pa nujno da imaš prav in se res ne pozna. Lahko da imaš le avto ki sveti enako ne glede na to kaj vtakšen v žaromet. kar je lahko dobro ali slabo. Morda je tako zanič, da ni razlike, morda pa tako vrhunsko razprši svetlobo da ti že osnovna žarnica sveti dobro. Nevem.


Ah malo jeze nase ker sploh odgovarjam ;((. Ja iz prve roke vem da se audi pelje bolje od fieste. Pri žarnicah pa dokler ni očitne razlike ali testa ki razliko pokaže ostanem pri cenejših. Tako si že sam ugotovil da je veliko bolj kot žarnica pomemben sam žaromet.

edit: govorim seveda o isto močnih žarnicah...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: trololo2 ()

RejZoR ::

To sploh ni res. Govoril sem da so razlike manjše pri projekcijskih lučeh (leča pred žarnico), medtem ko sem pri navadni paraboli z Xtreme Power dobil neverjetno razliko glede na navadne OEM. Tle ne gre za to kateri žaromet ima nek boljši izkoristek ampak v tem, da so projekcijske pač striktne in je cutoff striktno definiran (če zapelješ pred steno boš nad svetlobo luči videl ostro odrezan rob, kjer se svetloba konča, tega pri navadnih parabolah ni). Daš lahko not 200W žarnico, pa ne boš nikogar slepil nasproti. Mogoče na zelo veliki razdalji, blizu pa ne. Če bi dal isto žarnico v navadno parabolo bi oslepil vse pred sabo neglede na razdaljo.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Engineer_ ::

trololo2 je izjavil:

Engineer_ je izjavil:

trololo2 je izjavil:

Vzameš osnovne Narva (budget Philips) žarnice, H1 dobiš tudi po 2EUR/kos. Vzdržljive, glede svetilnosti pa ni kaj reči, na uč ni nobene razlike.



takšnega ki tako misli ni možno prepričat niti da se audi pelje lepše od fieste. Pač kupi kar ti srce poželi, ni pa nujno da imaš prav in se res ne pozna. Lahko da imaš le avto ki sveti enako ne glede na to kaj vtakšen v žaromet. kar je lahko dobro ali slabo. Morda je tako zanič, da ni razlike, morda pa tako vrhunsko razprši svetlobo da ti že osnovna žarnica sveti dobro. Nevem.


Ah malo jeze nase ker sploh odgovarjam ;((. Ja iz prve roke vem da se audi pelje bolje od fieste. Pri žarnicah pa dokler ni očitne razlike ali testa ki razliko pokaže ostanem pri cenejših. Tako si že sam ugotovil da je veliko bolj kot žarnica pomemben sam žaromet.

edit: govorim seveda o isto močnih žarnicah...



Dejansko je bolj važna nastavitev žarometov, saj če imaš slabo nastavljene ti ne pomaga niti xenon. Zato večina ljudi ne opazi prav nobene razlike, ker jim žarnice tako in tako svetijo v tla ali v nebo, samo tja kamor bi dejansko morale ne.

Zgodovina sprememb…

energetik ::

Evo, ena od Osram Nightbraker je že crknila točno po 1 letu uporabe. Pri meni to pomeni okoli 160 ur gorenja.
Nisem glih zadovoljen, sploh ker svetilnost ni bila opazno večja. B3 (3% vzorca crkne v tem času) za te žarnice znaša 150h, Tc(63% vzorca crkne) pa 250h.
Zdaj bom dal notri Osram Original (~2x večja deklarirna doba) ali celo UltraLife(~4x večja deklarirna doba), odvisno od cene.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Engineer_ ::

1 leto življenske dobe je premalo? Pa saj so žarnice zastonj.. Tistih nekaj eur boš pa že dal za žarnice?

Pač zate je ta žarnica čisto ok ker očitno delaš zelo malo km. Za nekoga, ki dela zelo veliko pa bi bila res slaba, saj je nima smisla menjat na 2 meseca.
Jaz imam moje philips xtreme vision v vozilu 1 leto oziroma malo manj kot 40.000 km. Koliko ur vožnje je to si izračunaj sam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

energetik ::

Življenska doba se podaja v urah gorenja, ne pa koliko časa sem jih imel v avtu. Pri meni so zdržale 160h, kar pri meni slučajno ustreza 1 letu (8500km, povprečno 53km/h).
Nightbraker ni nekaj EUR ampak so precej dražje od Osram Original. Ker imajo Tc podano na 250h, sem pričakoval še vsaj enih 50h svetenja oziroma še vsaj 2000km.

EDIT: potem Philips Extreme očitno zdrži precej dlje, če si ti naredil 4x več km z njimi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Engineer_ ::

ni nujno da zdrži toliko dlje. Zelo je odvisno tudi od napeljave v vozilu, tresljajev v žarometu, nabiranja morebitnega kondenza pozimi itd itd..

Jaz sem naredil 40.000 km z njimi, kar je v idealnem primeru 400 ur gorenja, če bi stalno vozil 100 km/h, kar pa veš da ni možno. Sem pa šel med pavzo preverit kakšne so in videl da 1 žarnica je še precej brezhibna medtem ko druga je že precej na koncu. Temu primerno bom po službi šel po nov komplet philips X-V za rezervo.

ps.: nekoč sem imel tudi nightbreaker v starem avtu, so zdržale po 1 leto, delal pa sem po cca 30.000 km letno. Nevem kaj ti rečt res. Presenečen sem da so ti zdržale tako absurdno malo.

edit.: ravnokar sem se spomnil še tole: pred nekaj leti sem punci kupil osram night breaker in so ji pregorele v roku nekaj mesecev. Pač v veliki meri je odvisno od avta, žarometa, nabiranja toplote v žarometu, vibracij, napeljave, morda kondenza v žarometu.. težko je reči.

Je isto z žarnicami v armaturni plošči... nekaterim pregorevajo v roku nekaj mesecev, drugi pa jih imajo notri 15 let (povsem iste žarnice).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

energetik ::

Je res, že malo večja napajalna napetost drastično zniža življenjsko dobo žarnice.

Engineer_ ::

točno tako.

V končni fazi meni osebno ni pomembno koliko časa zdržijo žarnice. Enostavno mi je pomembna izključno samo svetilnost. In seveda da je stvar še vedno taka da nikogar ne slepim, sicer bi bila edina logična poteza vgradnja xenona.

Ideja: zelo se pozna tudi ali imaš luči prižgane ko vžigaš motor. Znano je da se življenjska doba izredno zmanjša če imaš luči prižgane medtem ko prižigaš motor. Če se avtomatsko ugasnejo pa naj bi bilo ok. Pač napetost preveč niha med vžiganjem in to takoj uniči žarnico.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

energetik ::

Luči imam vedno ugasnjene pri vžiganju, saj bi mi sicer svetile parkirne, ko bi iztaknil ključ.

Engineer_ ::

sporoči kako ti bo svetilo ko vgradiš nove žarnice... pa naj bodo to osram NB, philips XV ali petrol 2EUR. Me zanima če boš zadovoln z navadnimi žarnicami potem ko si uporabljal "boljše".

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Engineer_ ()

energetik ::

Petrol/Špar itd odpadejo, ker so zanič. Bučke postrani, crkujejo, enkrat se mi je celo del bučke stalil po parih urah.
Osram Standard bi morale biti kvalitetne.

Alamar ::

Engineer_ je izjavil:

1 leto življenske dobe je premalo? Pa saj so žarnice zastonj.. Tistih nekaj eur boš pa že dal za žarnice?
Težko bi rekel, da je 30 EUR za par extreme vision ravno zastonj. No, kakor za koga.:D


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

H7 z izgledom LED

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
387414 (6008) Scorpy84
»

Luči in homologacija oz. problemi...

Oddelek: Na cesti
153973 (3611) Robi :P
»

Zamenjava originalnih žarnic

Oddelek: Na cesti
193917 (3467) SeMiNeSanja
»

Vidljivost ponoči (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7920765 (19067) Engineer_
»

Žarnice H7 in H1 Plasma UltraWhite dovoljene ali ne? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6227264 (24088) RejZoR

Več podobnih tem