» »

Katere avtomobilske žarnice izbrati?

Katere avtomobilske žarnice izbrati?

Furbo ::

;-) je izjavil:

Zakaj bi te premamile NB pred NB+. V bistvu je ista žarnica le da je NB+ izboljšana NB in ima podaljšano življensko dobo.


Ah zatipkal sem se, najboljši je Philips, potem NB+, ki je pa precej precej cenejši na Mimovrste.
Lp,f

amigo_no1 ::

Mr Hilter je izjavil:

amigo_no1 je izjavil:

Nekateri avti imajo precej slabo optiko v samih žarometih (recimo R megane prve generacije), tako ti nobena ekstra žarnica ne pomaga.

Zaradi gretja kabine ne bo pozimi čisto nič večja poraba, gretje iz motorja je stranski produkt delovanja motorja (slab izkoristek).


Spet se oglaša nekdo brez osnovnega znanja termodinamike, da ne omenjam avtomobilizma (govorim za porabo, glede luči imaš prav). Ne gre se za hektolitre na kilometer, gre se za več manjših stvari, ki v sklopu prispevajo k neki otipljivi celoti. Če bi vsak avto v letu prišparal 1l?

Pojasni.


termodinamika
stroji najbolje obratujejo pri visokih delovnih temperaturah -> najvišji izkoristek

mrzel zrak
http://www.avtomobilizem.com/forum/view...
fora pri hladnejsem zraku je ta...da ma vecjo gostoto in ne vec O2.. ja ce bi su stet molekule jih dejansko ma..samo ma tut ostalih enako... razmerje v zmezi se nespreminja..samo prostornina enakega stevila zmesi je manjsa..zato ga dejansko VEČ pride v masino.. ko pa explodira... se bolj zategne... oz.....zasede vec mesta...kot topel zrav ( ker ga je manj) in posledicno je kompresija malo vecja in s tem tudi moc..

Za večjo moč je ponavadi treba tudi več bencina. Brez nič ni nič (več zraka gor ali dol)


Mr Hilter je izjavil:

amigo_no1 je izjavil:

Koliko porabi ventilator kabine (razred VW Golf, R Megane) ?


Recimo da okoli 4A (4A X 12V = 48W), ob zagonu pa malce več (vžgi avto, vklopi luči in zaženi ventilator- bo kar malce pomižiknilo, sploh pri švoh motorju in starem akumolatorju)

Težko nekaj konkretno izračunati, ker bi moral izmeriti. Zelo odvisno koliko je ventilator/filter zamazan. Pa kam imaš usmerjeno pihanje...

Prvo nekaj o termodinamiki, potem praviš da je težko konkretno izračunati koliko porabi en ventilator kabine ob stalnem obratovanju ?

Jaz govorim ob uporabi med vožnjo, ne med zagonom - takrat je najbolje vse porabnike ugasniti kot tudi pritisniti na sklopko pri ročnem menajlniku.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

Gray_Warden ::

ok ma zakaj trolate o tem? koga dejansko briga kolk porabi žarnica?

Mr Hilter ::

@amigo_no1: Saj sem ti izračunal? Okoli 4A (4A X 12V = 48W)
Točno lahko samo izmeriš (kot sem že napisal odvisno koliko je ventilator/filter zamazan. Pa kam imaš usmerjeno pihanje...)

Kaj te tukaj moti?

black ice ::

koyotee je izjavil:

kaj pa ti sanjaš? Zakaj bi zgubu bonus, če zbiješ srno? Itak plačaš iz svojega žepa. Pa btw, nobena žarnica te ne bo neposredno rešila pred divjadjo. Dodatek pri zavarovanju pa je 25€.

Mah, rana ura.
Bonifikacije ne izgubiš, ti pa x€ nabijejo naslednje leto pri zavarovanju. Misliš, da ta dodatek 25€ pokrije vso morebitno nastalo škodo? lahko greš na drugo zavarovalnico, vendar o tem tukaj ne bomo razpravljali.

Ko bom zagledal divjad bom vklopil dolge luči in jih z novimi žarnicami zaslepil do smrti. Če bi prebral prejšnje poste kot se šika bi v prvem postu opazil, da sem napisal 'za vsaj odtenek boljšo varnost' - torej: divjad opazim par 10m prej in imam za odtenek več časa za reakcijo. Divjad je tule samo za primer, zaradi mene lahko v zgornji primer vstaviš tudi Damjana Murka če tako želiš. Ko bi vsaj enkrat nekdo na tem forumu prebral cel sestavek in potem komentiral. Ne, zapičite se v en stavek in potem se o tem premleva levo in desno.

Point: zašli ste s teme. Nikogar nisem vprašal za mnenje, če se mi splača investirati teh nekaj evrov v žarnice ali ne. Nikogar nisem vprašal kakšna je korelacija med porabo svetil in porabo goriva. Vprašal sem samo, katera opcija izmed 3 naštetih v OP je boljša oz. če kdo ve za boljšo alternativo. Če nimaš kaj pametnega za dodati poglej stran in se odstrani iz teme.

Blazz ::

jaz sem vzel nightbreakerje+ kar lepo na uk ebayu, je najceneje. Zadeva sveti super. Pred tem sem imel notri neke eco philips pa so nightbreaker boljše. Res pa je, da so na vseh testih zmagale philipsove in sicer extreme power. Samo staneta 2 H4 okoli 35 eur. Nightbreakerje pa dobiš za 16 eur in so samo par procentov slabše. Je pa na avtomobilizem forum precej whinea o kvarljivosti premium žarnic, tudi nightbreakerjev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Blazz ()

oberskitona ::

Ker imajo vse zarnice, ki imajo vecjo svetilnost tanjso nitko da ob uporabi bolj zazari.
Glede porabe pa pac vsi malo novejsi avti imajo tako ali tako dnevne luci, ki pac ne svetijo s polno mocjo cez dan. Glede svetilnosti je pa tako sam delam preko 1000km vsak teden, vecinoma v nocnem casu (sedaj pozimi)avtocesta... no in ko enkrat nabavis zarnice s povecano svetilnostjo in jih uporabljas nekaj casa ti je vseeno za porabo, teh nekaj evrov, zivljensko dobo ker pri 200 na uro ali vec mora zarnica svetit kot se rece zal mi je samo, da ni ksenon ceprav je nov avto je pac neka nemska znamka z precrtanim krogecom :-).

francek1 ::

;-) je izjavil:

Nakladaš edina zakonsko spremenljiva investicija xenonk je okoli 500€ ali več.

Ne vem sicer, koliko let imaš, pa tudi ostalo je pri tebi čudno tako da ti svetujem, da ne tipkaš več (boš izpadel dosti pametnejši...). Se pa tule dobijo ksenonke od 33 € naprej; eno tako imam v motorju in noro sveti.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

;-) ::

xenonke že dobiš ampak niso zakonsko spremenljive!

Rabiš še pranje žarometov - najcenejšo kitajsko sranje pride tam 50€
In avtomatsko dinamično nastavitev žarometov - ki pride švoh kvalitete tam 350€

Rabiš še enega ki ti bo to vgradil in homologacijo. Homologacija stane tam 30€ če je samo vpis torej še enega ki ti za 70 vse to skupaj spravi in ja z dinamično nastavitvijo žarometov ni malo dela ;)

Franček nauči se brat.

kremenko1 ::

Osramova žarnica je vrhunska pri dolgih lučeh,pri kratkih skorajda nisem opazil razlike med klasično in NB. Philipsova extreme power pa po mojem občutku kratka in dolga svetijo zelo dobro. Govorin o H4 v Sceniku I.
Osebno mi bolj odgovarja NB, ker na večji razdalji da res perfektno vidljivost.So pa NB+ res dosti boljše (življenska doba).Stara NB je zdržala cca 3-6 mesecev, za nove pa zaenkrat še nisem opazil ,da bi katera ,ki sem jih prodal pregorela, pa jih je kar nekaj po kombijih, ki so cele dneve na cesti.

francek1 ::

A zakonsko SPREMENLJIVE ? kaj je pa vgrajeno, da se spreminjajo?...:D:))8-)
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

;-) ::

tiskarski škrat.

Vrjetno si en tistih ki vozi xenonke brez pranja in dinamične nastavitve, pa še pameten po vrhu pa slepiš vse kar pride naproti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ;-) ()

Mr Hilter ::

;-) je izjavil:

xenonke že dobiš ampak niso zakonsko spremenljive!

Rabiš še pranje žarometov - najcenejšo kitajsko sranje pride tam 50€
In avtomatsko dinamično nastavitev žarometov - ki pride švoh kvalitete tam 350€

Rabiš še enega ki ti bo to vgradil in homologacijo. Homologacija stane tam 30€ če je samo vpis torej še enega ki ti za 70 vse to skupaj spravi in ja z dinamično nastavitvijo žarometov ni malo dela ;)

Franček nauči se brat.


Ti si pa res en težak pacient.

Imaš 2 opciji:
-da ti vseskupaj naredi/nabavi/montira nekdo drug ker sam nisi sposoben ali imaš kup €,
-narediš/nabaviš/montiraš sam

Sam sem se zanimal za avtomatsko preklapljanje dnevnih/zasenčinih luči.

1. opcija: mega €
2. znesla 5€ pa enkrat sem se opekel (sumim da me je maček namerno sabotiral, od takrat naprej ima samo še Whiskas #1 klase- ni za reskirat :) )

Sicer pa je tema popolnoma zašla in bom raje zaključil.

energetik ::

;-) Ko ti pride kakšen X5 s ksenonom montiranim na višini 1 metra za rit, ti posveti direktno v vzvratno ogledalo, ne glede na nastavitve itd.

Ker imajo vse zarnice, ki imajo vecjo svetilnost tanjso nitko da ob uporabi bolj zazari.
Ja, edini način, kako iz iste porabe žarnice pridelati več svetlobe je, da z drugačno izbiro filamenta povečaš njegovo temperaturo. Tako po Wienu in Štefanu odda več energije v vidni svetlobi in manj v toploti. Seveda povišana temp. filamenta pomeni hitrejšo odpoved.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

;-) ::

Mr Hilter je izjavil:

;-) je izjavil:

xenonke že dobiš ampak niso zakonsko spremenljive!

Rabiš še pranje žarometov - najcenejšo kitajsko sranje pride tam 50€
In avtomatsko dinamično nastavitev žarometov - ki pride švoh kvalitete tam 350€

Rabiš še enega ki ti bo to vgradil in homologacijo. Homologacija stane tam 30€ če je samo vpis torej še enega ki ti za 70 vse to skupaj spravi in ja z dinamično nastavitvijo žarometov ni malo dela ;)

Franček nauči se brat.


Ti si pa res en težak pacient.

Imaš 2 opciji:
-da ti vseskupaj naredi/nabavi/montira nekdo drug ker sam nisi sposoben ali imaš kup €,
-narediš/nabaviš/montiraš sam

Sam sem se zanimal za avtomatsko preklapljanje dnevnih/zasenčinih luči.

1. opcija: mega €
2. znesla 5€ pa enkrat sem se opekel (sumim da me je maček namerno sabotiral, od takrat naprej ima samo še Whiskas #1 klase- ni za reskirat :) )

Sicer pa je tema popolnoma zašla in bom raje zaključil.

O čem sploh govoriš preklapljanje med zasenčenimi / dolgimi sploh ni tema, tema je xenon kit v avtu.

energetik je izjavil:

;-) Ko ti pride kakšen X5 s ksenonom montiranim na višini 1 metra za rit, ti posveti direktno v vzvratno ogledalo, ne glede na nastavitve itd.

in če ti ?

kaj hočeš povedat ? Sigurno pa ne sveti kot kresnička cel čas

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ;-) ()

energetik ::

Hočem povedati, da tudi originalni ksenon ni vedno OK. Višina vgradnje luči bi morala biti po mojem omejena navzgor.
Sveeti mi toliko časa, dokler mi je za ritjo. Ponavadi so to ravno kakšni X5/Q7/kombiji z visoko montiranimi lampami, ki se limajo na rit, kljub temu, da voziš že 5km/h čez omejitev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

;-) ::

Se strinjam, ampak veliko avtov ima ogladalo ki se samo zatemni ali pa pač malo obrneš in je, na ozki cesti če ti pride en z xenon kitom nenaštelanim iz ovinka pa maš bore kaj naredit.

RejZoR ::

oberskitona je izjavil:

Ker imajo vse zarnice, ki imajo vecjo svetilnost tanjso nitko da ob uporabi bolj zazari.
Glede porabe pa pac vsi malo novejsi avti imajo tako ali tako dnevne luci, ki pac ne svetijo s polno mocjo cez dan. Glede svetilnosti je pa tako sam delam preko 1000km vsak teden, vecinoma v nocnem casu (sedaj pozimi)avtocesta... no in ko enkrat nabavis zarnice s povecano svetilnostjo in jih uporabljas nekaj casa ti je vseeno za porabo, teh nekaj evrov, zivljensko dobo ker pri 200 na uro ali vec mora zarnica svetit kot se rece zal mi je samo, da ni ksenon ceprav je nov avto je pac neka nemska znamka z precrtanim krogecom :-).


To ni čist res. Nitka je enako debela, razlika je v mešanici žlahtnih plinov in halogenih elementov v žarnici. Zaradi teh plinov nitka žari z višjo temperaturo, istočasno pa se pri tem izvaja halogeni cikel kjer se laično rečeno nitka obnavlja med delovanjem. Zato imajo navadne daljšo življensko dobo (EcoVision). Te Xtreme Vision pa so tolk navite, da tud ta halogen cikel ne pomaga kaj dosti (oz samo toliko, da ne crknejo že po 6 mescih). Ker te močnejše oddajajo nekaj UV žarkov uporabljajo kvarčno steklo z UV filtrom, da se ne uniči notranjost luči. Zato so pač dražje od navadnih ker svetijo močneje in vsebujejo dražje materiale.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

energetik ::

Vprašanje, če ni tudi razlike v nitki, to bi mi težko vedeli, kaj počnejo inženirji pri Philipsu. V glavnem za višjo svetilnost pri isti porabi mora biti nitka bolj vroča.
Sem pa bral tudi, da na bučko nanesejo selektiven premaz, ki IR svetlobo odbija nazaj proti nitki, zato se tej poveča T.

oracle ::

floyd1 je izjavil:

Ker sem enkrat zaradi slabih (poceni) zarnic moral se enkrat avto vozit nazaj na tehnicnega, se kar strinjam s tem, da se poceni kitajskih jajc ne splaca kupovat. Ce tam ni mogel dobiti iz njih pravega snopa, je ze bilo nekaj zelo narobe.

Hahaha, sm mel podobno štorijo. Na tehničnem mi je rekel, da imam žarnico narobe vstavljeno. Men nč jasno, ampak ker je reku da nej po registracijo popravm sm samo pokimu. Zamenju sm že ogromn žarnic in ni šans da bi jo narobe dal (jo itak ne moreš :D), ampak vseeno sem preveil. In jasno, žarnica čist pravilno vstavljena.

Od takrat naprej ne kupujem več Spar XXL žarnic :)) Tko al tko pregorijo na 3 mesce al pa še prej.

Potem sm nabavu une od phillipsa k so kao 50% močnejše in majo vijolčno nalepko, stanejo pa 20€. In so mi super. Enkrat na let pregori ena, to je pa to. Pa še svetloba je ful lepša (čist bela). Samo ne se pa preveč ozirat na obljube da so močnejše. Pač 55W žarnica ti bo svetila kokr pač bo, ne glede na to a je stala 2€ al pa 40€ (razlika je mogoče do 5%, več pa ne). Razen če xenonka.

Relanium ::

Eni pa imate resne probleme, še za žarnico se forum teme odpirajo,
dajte mal fantje samostojnosti pokazat no......

Drugač pa kupiš night breaker ali kake podobne, če ne taadrage pa neke poceni pa je.
Najboljš če ima avto že v štartu H7, da gori dolga in kratka ob enem - dost bolj svetlo, sploh z dobrimi parabolami.
Tretja opcija pa xenon, ampak če mi nasprot prpeleš s kakim kitajskim čingalinga ksenonom te na kol nabijem!!!

Pa lep pozdrav :)

GrimReaper ::

Pri prejšnjem Puntu sem mel Philips Xtreme Vision pa ni blo neke razlike, res pa da so bli že sami žarometi dost megleni.
Ene H7 Xtreme Vision mam pa še v omari (kupil ker sem mislil da ma Punto H7, ampak ma H1). Ampak pomoje brezveze menjat preden mi vsaj ena ne crkne, itak če hočeš kej vidt (ponavadi so največji problem srne), morš vklapljat dolge. Pa seveda pomaga še če voziš 80 namesto 90. To zimo novembra in decembra sem naletel na 4 srne, dve sem zgrešil za centimetre, tko da od takrat v popolni temi ne grem nikol več kot 80.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

RejZoR ::

Hja, men je ena letela čez cesto ko sem mogu imet kratke, ker so nasproti vozili drugi avtomobili.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Furbo ::

Jasno, da srne ne čakajo, da boš ti prižgal dolge luči. Če bi bile pametne, bi počakale na prazno cesto.
Lp,f

black ice ::

Relanium je izjavil:

Eni pa imate resne probleme, še za žarnico se forum teme odpirajo,
dajte mal fantje samostojnosti pokazat no......

Razloži mi zakaj si avtomatsko zaznamovan kot nesamostojen če nekoga vprašaš za nasvet? Testi so včasih eno, izkušnje iz prve roke zopet drugo.

Relanium ::

Vem, dobro se je pozanimat, ti dam prav.
Ampak poglej, malo še manjka pa bo ST postal:

Naj vzamem belo al polbelo štruco?
Naj za testo vzamem klasovo al žitovo moko?
Kater šampon naj vzamem?
Katere vatirane palčke so dabest?
Kateri WC papir je naboljši P/P?
Kakšne štumfe?
Katero labelo?
Kakšne gate ??
Katero za boga olagumo ???

Ne morš bit v življenju sam od forumov odvisn no....
Čist se odvadiš sprejemat odločitve IMHO

Kupiš ene jebene žarnice, pa se posvetiš resnejšim problemom na tem svetu.
Tako se to ponavadi dela.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

Furbo ::

Relanium je izjavil:

Vem, dobro se je pozanimat, ti dam prav.
Ampak poglej, malo še manjka pa bo ST postal:

Naj vzamem belo al polbelo štruco?
Naj za testo vzamem klasovo al žitovo moko?
Kater šampon naj vzamem?
Katere vatirane palčke so dabest?
Kateri WC papir je naboljši P/P?
Kakšne štumfe?
Katero labelo?
Kakšne gate ??
Katero za boga olagumo ???

Ne morš bit v življenju sam od forumov odvisn no....
Čist se odvadiš sprejemat odločitve IMHO

Kupiš ene jebene žarnice, pa se posvetiš resnejšim problemom na tem svetu.
Tako se to ponavadi dela.


Medtem ko se pri tebi zdi, da je ST najbolj pomembna stvar na svetu. Saj lahko ignoriraš temo, če ti ni všeč. Jokica.
Lp,f

šernk ::

pa kje vi vozite da vam srne tolk na cesto skačejo? sosed bi z veseljem vedel vsak dan bi bil golaž iz zvežega mesa>:D

resno sprašujem, videl že ogromno srn in predvsem lisic (jih srečam tudi po 7-8 komadov na 10km), pa razen enega zajca in psa še nisem imel problemov z živalmi na cesti. zajc je bil oslepljen zaradi dolgih luči kar dobri 2 min na cesti in ni vedel kam, pes mi je pa skočil direkt pred avto izza kombija(tud reflektorji za nogometno igrišče ne bi pomagal), a vas kot kaže vsak dan rešujejo žarnice za 30€/komad :))
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

RejZoR ::

Sam je razlika če zbiješ zajca al pa srno. Pri zajcu boš imel verjetno samo umazano masko al pa še to ne. Pri srni pa lahko narediš totalko...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

;-) ::

šernk se delaš norce al si nor ?

negre se da boš z žarnicami prestrašo goloba ali srno na cesti, gre se da ga boš pravi čas opazo in ja NB sveti par deset metrov dlje kot org. navadna žarnica, vsak osvetljen meter ceste pa je meni pomemben, zaradi mene pa se ti z pozicijskimi vozi ponoči dokler boš na svojem pasu.

šernk ::

kje sem pa omenil to? meni je popolnoma vseeno, enako ne želim povozit tako zajca kot srno, oba ti lahko naredita preveč škode (ja štejem tudi škodo, ki postane vidna čez 20k km, na podoben način mi je luč šla, ker je pa bila na dan ocenjevanja pri zavarovalnici luč OK ni prišla pod zavarovanje in sem moral stroške požreti sam). moje vprašanje je bilo, kje se vozite, da vas dnevno rešujejo žarnice za 30€ in kje se vozim sam, da se dnevno "izogibam" srnam/zajcem/lisicam/ovcam/... z žarnicami za 1€ in srne vidim praktično tedensko, lisice pa v poletnih mesecih kot sem omenil tudi po 8 komadov dnevno, tako da to ni nekaj kar se mi zgodi 1x letno (no ovce in krave morda 1x letno). in vsak ko se vsede v moj avto (pazi...4x H1 žarnice za 1€/komad v šparu) se čudi kako mi dobro svetijo luči.

in ne ;-) ne delam se norca in nisem nor da bi avto med vožnjo ugašal in dolge luči mi nesejo vsaj 300m, tako da res ne vidim kje bi mi lahko tistih tvojih 5m pomagalo, v 300m lahko lahko z motorjem ustavim mašino, kaj šele če pohodim zavoro na polno, konec koncev...dolžina snopa kratkih luči je lahko 80 metrov pa ali imaš 3 kitajce ki vrtijo dinamo ali pa 10 jedrskih elektrarn v luči.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

;-) ::

Torej trdiš da z šparovimi žarnicami za 1€ se lahko pelješ isto varno kot bi se z dobrimi žarnicami ?

To torej pomeni da ti svetijo isto dobro kot kake boljše ? Če ne svetijo tako dobro kot boljše se pelješ manj varno. Simple.

šernk ::

1. še vedno čakam odgovor kje se vozite, da vas dnevno rešujejo žarnice pred divjadjo
2. rekel si da tvoje žarnice svetijo 10m dlje od mojih, kar enostavno ne more biti res, ker je dolžina snopa zakonsko omejena, dolge pa svetijo tako daleč da lahko kavo umes spijem
3. da trdim da sem enako varen, če trdiš ti drugače mi moraš ti to dokazat, sam sebi ne mislim dokazovati nič.
4. na cesti ni nihče varen...ko rečeš, da si doživel že praktično vse...se zgodi nova neumnost
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

RejZoR ::

Kje se vozimo? A mora bit kakšna posebna lokacija? Pač je območje kjer se vozimo ali živimo območje kjer je več divjadi. Pa gre zgolj za 2km odsek med našim naseljem in mestom.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

šernk ::

ja pa da grem preverit, če bodo res gume škripale vsakih 10m zaradi slabih luči, ker osebno imam ogromno odsekov kjer je divjad na/ob cesti in mi še nikoli ni bilo potrebno na polno zavirat, kaj šele da bi me slabe luči zajebale.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

RejZoR ::

Sej ni treba da skoz, dost je samo 1 sekunda napačnega momenta pa boš brisal kri in dlako srne iz zadnje šipe. Iz notranje strani.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

šernk ::

če bi vse tako skrbelo za vse druge sekunde ko ste v avtu, bi mogoče imel še nekaramboliran avto, pa človeku 3 STOP luči niso nič pomagale, ker jih ni videl.

torej snop kratkih luči je od 40-80m (ok...smeško ima od 50-90m) v teh 80m...ali bom srno videl ali pa je ne bom videl...tako kot sem šel sredi sončnega dne peš 5 metrov mimo nje dokler se ni premaknila (se zlije z okoljem), oprosti ampak tu cena žarnice velja 1%, in če bi vas toliko skrbelo bi vsako leto menjali luči, ker izgubljajo na svetilnosti!
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

RejZoR ::

Ne gre se samo za v daljavo. Vbistvu se gre za to skor še najmanj. Pri men se gre za osvetljeno desno stran izven ceste. In z močnejšimi je bila razlika ogromna. Pa sej nima veze, vedno se bo našel nekdo, ki bo trdil da je brezveze.
Kdor pa je take žarnice že imel pa ve o čem govorimo. Itaq pa gre za naš denar, ne vaš.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

;-) ::

RejZoR je izjavil:

Ne gre se samo za v daljavo. Vbistvu se gre za to skor še najmanj. Pri men se gre za osvetljeno desno stran izven ceste. In z močnejšimi je bila razlika ogromna. Pa sej nima veze, vedno se bo našel nekdo, ki bo trdil da je brezveze.
Kdor pa je take žarnice že imel pa ve o čem govorimo. Itaq pa gre za naš denar, ne vaš.


To je ravno to, od tam prileti srna, tam so pešci.

Furbo ::

šernk je izjavil:

dolge luči mi nesejo vsaj 300m, tako da res ne vidim kje bi mi lahko tistih tvojih 5m pomagalo, v 300m lahko lahko z motorjem ustavim mašino, kaj šele če pohodim zavoro na polno, konec koncev...dolžina snopa kratkih luči je lahko 80 metrov pa ali imaš 3 kitajce ki vrtijo dinamo ali pa 10 jedrskih elektrarn v luči.


Ti pa ne veš prav dobro, koliko je 300 metrov ane?

Če ti luči svetijo 300m, potem voziš tovornjak, ki ima celo streho polno reflektorskih luči, ne pa avto.
Lp,f

Relanium ::

Furbo je izjavil:


Medtem ko se pri tebi zdi, da je ST najbolj pomembna stvar na svetu. Saj lahko ignoriraš temo, če ti ni všeč. Jokica.

whoaa, hej
FYI imam tud drugo življenje, samo izpostavljam v kaj se ST spreminja.

RejZoR ::

Forum je zato da se vprašaš za mnenje. Če folk ne sme vprašat KARKOLI jih zanima, potem se lahko forum kar zapre.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Relanium ::

Sem v začetku samo komentiral, kako nepomemben se mi zdi OPjev problem,
nikomur nič ne prepovedujem :|

M-XXXX ::

Ti pa ne veš prav dobro, koliko je 300 metrov ane?

Če ti luči svetijo 300m, potem voziš tovornjak, ki ima celo streho polno reflektorskih luči, ne pa avto.

Da ti luči svetijo 300m (dolge) je dost obična zadeva, moje xeonke opazno dlje.

Je pa zdaj relativno, kaj pomeni svetijo 300m. Ceste 300m naprej ne osvetlijo (oziroma vsaj toliko ne, da bi si kaj pomagal s tem), brez problema pa osvetlijo steno, hosto (oziroma nekaj navpičnega)...

šernk ::

furbo mogoče imaš slabo nastavljene luči, snop si upam trditi da vidim tud na 500m v steni, seveda luknje ali ledu na cesti ne vidiš na takšni razdalji, oči od srne se vidi pa tudi krepko čez 500m. najbrž misliš da svetijo 100m? jah...kratke svetijo 80m, sedaj pa pretvori v dolge to dolžino. pri dražjih le druge barve svetloba, kar pa mi popolnoma nič ne bo pomagalo, ko bo srna na cesti, torej ne vidim direktne povezave med varnostjo in ceno žarnic.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

GrimReaper ::

in ne ;-) ne delam se norca in nisem nor da bi avto med vožnjo ugašal in dolge luči mi nesejo vsaj 300m, tako da res ne vidim kje bi mi lahko tistih tvojih 5m pomagalo, v 300m lahko lahko z motorjem ustavim mašino, kaj šele če pohodim zavoro na polno, konec koncev...dolžina snopa kratkih luči je lahko 80 metrov pa ali imaš 3 kitajce ki vrtijo dinamo ali pa 10 jedrskih elektrarn v luči.

Sej šernk ima v bistvu čist prav, 300m kolker svetijo luči imaš čez glavo, problem je če ti srna skoči na cesto prej kot v 300 metrih, tukaj ti pa ne pomagajo nobene žarnice.
IMO največ pripomore manjša hitrost, 80 se mi zdi nekako najbolj optimalno, seveda si bolj varen če voziš 60-70, ampak če te tolk skrbi za varnost nimaš kaj delat v avtu, vsakič ko se vsedeš v avto pač nekaj malega reskiraš.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

Zgodovina sprememb…

koli99 ::

Mene pa zanima ali pri pregretju žarnice, menjate samo tisto ali obe? Govorim o kvalitetnejših žarnicah (ne tistih za 3 eur...)

zee ::

Tipicno sem zamenjal obe.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

RejZoR ::

Jezst običajno menjam obe, ker boljše itaq ponavad pridejo v twin packu. Sploh pa če gre za različne sete (npr Cool Blue in Nightbreaker+, ker pol izgleda grdo če sta različne barve svetlobe).
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

koli99 ::

Ok. Se nisem še odločil ali NB+ ali Philips... Nasvet? Predvsem se mi gre da zdržijo nekaj časa. Ali imajo žarnice garancijo (1 leto?)


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

H7 z izgledom LED

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
387414 (6008) Scorpy84
»

Luči in homologacija oz. problemi...

Oddelek: Na cesti
153973 (3611) Robi :P
»

Zamenjava originalnih žarnic

Oddelek: Na cesti
193917 (3467) SeMiNeSanja
»

Vidljivost ponoči (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7920765 (19067) Engineer_
»

Žarnice H7 in H1 Plasma UltraWhite dovoljene ali ne? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6227264 (24088) RejZoR

Več podobnih tem