Forum » Na cesti » Formula 1 2018
Formula 1 2018
Temo vidijo: vsi
springfield ::
Verjetno bojo prej za Tizen naredili, saj je bolj razsirjen kot Android TV. Drugace pa Chromecast
PrimozR ::
videc ::
Ni, ni. To je končna podoba, so namigovali že lep čas.Če bo tako hiter kot lani so lahko tudi vijolični zaradi mene. :D
http://2018carlaunch.ferrari.com/en/
Sem mislil, da bo barva bolj škrlatno rdeča, temnejša kot lani. Še dober mesec do Avstralije, ne?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: videc ()
Ganon ::
Najlepša barvna kombinacija, kar sem jih videl.
Prodromou za prvo dirko napoveduje kup nadgradenj, na katerih intenzivno delajo zadnje mesece.
Prodromou za prvo dirko napoveduje kup nadgradenj, na katerih intenzivno delajo zadnje mesece.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ganon ()
springfield ::
Res? Meni pa deluje kot neka nizja serija. Ta modra me moti. Ce bi bil cel oranzen, bi bil veliko lepsi.
billy ::
Meni tudi ni všečno, v bistvu je merc še vizualno najlepši.
Čeprav mi je čisto vseeno kako so videt dirkalniki :)
Čeprav mi je čisto vseeno kako so videt dirkalniki :)
Ganon ::
springfield je izjavil:
Res? Meni pa deluje kot neka nizja serija. Ta modra me moti. Ce bi bil cel oranzen, bi bil veliko lepsi.
PrimozR ::
Mene barve ne motijo, mi je pa oblikovno bolj tko-tko. Dvakrat zlomljeni nosilci zadnjega krilca, jež efekt na sidepodih, itd., te zadeve so mi 'zanimive' :D
Je pa dejansko zanimiva vleikost odprtin v sidepodih. A je Renault močno dvignil učinkovitost?
Je pa dejansko zanimiva vleikost odprtin v sidepodih. A je Renault močno dvignil učinkovitost?
springfield ::
Se mi zdi, da jih je vecina zmanjsala odprtine v sidepodih. Edino Mercedes se mi zdi, da ima isto kot lani.
AvtoR ::
Se mi zdi, da jih je vecina zmanjsala odprtine v sidepodih
Večja toplotna učinkovitost pogona, manj odpadne toplote? Ugibam, ker nisem strojnik! Baje so že preko 50% izkoristka.
PrimozR ::
Mercedes je že bil. Defintivno lahko ima vpliv, ampak problem je, da to dosegajo prek KERS-a (zaviranje turbine in pošiljanje te elektrike nazaj na ročično gred). Problem je, da s tem jemljejo energijo izpuhu, delež seveda gre v pogon, ampak delež te ujete energije iz izpuha gre pa vseeno v toploto (turbina, MGU-H, MGU-K, povezovalni kabli, kontroler). Bi bilo zanimivo vedeti, če je neto vpliv na termalni odtis pod pokrovom motorja (torej če odštejemo energijo, ki leti ven prek izpuha) sploh kaj nižji.
Če komu ne gre v račun, V8 je že lahko imel 30 % izkoristek, kar je bistveno slabše od današnjih 50 %, ampak če je potem 60 % vse energije bencina šlo iz avta prek izpuha, je to pod pokrovom vseeno samo 10 % toplote iz bencina, medtem ko bi bilo pri današnjih motorjih to lahko npr. 50 - 30 - 20. Potem si potrebe po hlajenju in predvsem prezračevanju podvojil. Jasno, tukaj močno karikiram s številkami ter razmišljam na glas, ker nimam podatkov, bi me pa zanimali :)
Če komu ne gre v račun, V8 je že lahko imel 30 % izkoristek, kar je bistveno slabše od današnjih 50 %, ampak če je potem 60 % vse energije bencina šlo iz avta prek izpuha, je to pod pokrovom vseeno samo 10 % toplote iz bencina, medtem ko bi bilo pri današnjih motorjih to lahko npr. 50 - 30 - 20. Potem si potrebe po hlajenju in predvsem prezračevanju podvojil. Jasno, tukaj močno karikiram s številkami ter razmišljam na glas, ker nimam podatkov, bi me pa zanimali :)
Vazelin ::
sam hamilton ima res srečo z izbiro dirkalnika
prvo leto zmagoviti mclaren, sedaj pa popolna dominacija z mercedesom (pa še to izgubil proti rosbergu).
upam na malo bolj enakovredno sezono ne pa 1 sekunda na krog hitrejši dikralnik
prvo leto zmagoviti mclaren, sedaj pa popolna dominacija z mercedesom (pa še to izgubil proti rosbergu).
upam na malo bolj enakovredno sezono ne pa 1 sekunda na krog hitrejši dikralnik
pirlo ::
springfield je izjavil:
Se mi zdi, da jih je vecina zmanjsala odprtine v sidepodih. Edino Mercedes se mi zdi, da ima isto kot lani.
Airboxi so precej večji. Verjetno posledica haloja.
springfield ::
Res je. Sploh Ferrari, ki je dodal še krilce na halo. Na splošno je Ferrari pokazal najbolj dodelan avto. Večina verjetno skriva do testiranja naslednji teden.
billy ::
Dodatki na HALO bodo imo zginili zelo hitro. Ni logike, da je krilce dovolj stabilno, oz da prenese enake sile, kot celoten HALO, tako da mora dol.
PrimozR ::
Ni treba, jasno. So lepo povedali, da imajo lahko 'oblečene' haloje, je pa res, da ne vem točno kakšna so pravila okrog tega. Ampak 200 % ziher ne morejo veljati enaki loading faktorji za te fairinge (in krilca). Potem bi enako moralo veljati tudi za FIA kamere na rollhoopu, ki prav tako mora zdržati visoke obremenitve.
pirlo ::
ripmork ::
Studijska fotka Mclarna je delovala dolgočasno, na teh fotografijah v realnem okolju je pa tale nov Mclaren vizualno čista petarda.
Le kolesa se morajo naučit bolje privit, ker prvi testni dan že spet večino dopoldneva Alonso sedi v garaži
Le kolesa se morajo naučit bolje privit, ker prvi testni dan že spet večino dopoldneva Alonso sedi v garaži
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ripmork ()
Scorpia ::
Gledam kako dirkaci ustopajo v dirkalnike, pa vidim, da so po novem lestve obvezna oprema. Kaksna komedija bo to na startni vrsti...
////
billy ::
Ko bo en v dirkalniku 2sec predolgo zaradi HALOja, pa bodo naslednjo sezono že montirali dol.
Pomoje so forsirali halo tudi zaradi tega, ker to kar vpliva na aero dirkalnika in je vodsvo f1 upala, da bodo sedaj malo premešali karte, ko si bodo zmislili nekaj čez noč.
Pomoje so forsirali halo tudi zaradi tega, ker to kar vpliva na aero dirkalnika in je vodsvo f1 upala, da bodo sedaj malo premešali karte, ko si bodo zmislili nekaj čez noč.
Scorpia ::
Ko bo en v dirkalniku 2sec predolgo zaradi HALOja, pa bodo naslednjo sezono že montirali dol.
Pomoje so forsirali halo tudi zaradi tega, ker to kar vpliva na aero dirkalnika in je vodsvo f1 upala, da bodo sedaj malo premešali karte, ko si bodo zmislili nekaj čez noč.
Tukaj se fia odloča, ne vodstvo f1.
////
TribesMan ::
Zdravniško osebje je bilo podučeno kako prerezati HALO, če pride to kake "zoprne" situacije :D
https://twitter.com/f1writers/status/96...
https://twitter.com/f1writers/status/96...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
billy ::
Rezanje pomeni nekaj sekund, kar je lahko odločilno.
Pač nepotreben riziko, HALO ne doda toliko, kot lahko odvzame.
Pač nepotreben riziko, HALO ne doda toliko, kot lahko odvzame.
PrimozR ::
Namenoma sem ga izpustil. On je v nakladač priletel bočno s takšno silo, da je odlomil roll-over hoop. Vprašanje, če bi halo kaj pomagal. Bi bilo bolje, verjetno pa vseeno ne bi preživel brez poškodb, mogoče pod črto tudi ne bi preživel, tako kot brez Halo-ja.
Mogoče bi pomagalo Marii de Villoti.
Mogoče bi pomagalo Marii de Villoti.
forplan ::
V glavnem HALO je totalno brezvezna stvar! 99% menim da je samo za reklamo, da lahko rečejo da delajo nekaj na varnosti :)
Drugače pa ste našteli 3 oz. 4 v koliko letih? :) recimo vem med Senno in Bianchi 20let... 1 dirkač na 20 let pa res ni "kaotično stanje".
Še več jih v 20 letih umre ko jim spodrsne na ledu :) pa niso plačani v milijonih...
Drugače pa ste našteli 3 oz. 4 v koliko letih? :) recimo vem med Senno in Bianchi 20let... 1 dirkač na 20 let pa res ni "kaotično stanje".
Še več jih v 20 letih umre ko jim spodrsne na ledu :) pa niso plačani v milijonih...
da se strinjam
ripmork ::
Bianchiju ne bi Halo pomagal čisto nič. Z boka je čelada kljub Haloju na udaru, tisto je bil res "freak accident".
Halo je kompromisna rešitev, ki precej skazi izgled dirkalnika, ne nudi pa praktično nikakršne zaščite pred majhnimi delci, ki so lahko prav tako zelo nevarni (in predvsem pogostejši). Massa je imel veliko sreče, da jo je odnesel tako srečno, pa je šlo zgolj za majhno vzmet (!).
Rešitev po Red Bullovi ideji (nekaj podobnega so sedaj implementirali v Indy seriji) je veliko lepša, nudi pa dobro zaščito pred večjimi, kot tudi veliko boljšo zaščito pred majhnimi kosi. Ob f1 testiranju steklene zaščite je le Seb jamral nad slabostjo zaradi popačitev, a je to nekaj, kar se da rešit z obliko in enakomernejšo debelino stekla. Škoda, da niso več časa namenili piljenju te ideje.
skratka,... obstajajo boljše in lepše rešitve kot je Halo.
Halo je kompromisna rešitev, ki precej skazi izgled dirkalnika, ne nudi pa praktično nikakršne zaščite pred majhnimi delci, ki so lahko prav tako zelo nevarni (in predvsem pogostejši). Massa je imel veliko sreče, da jo je odnesel tako srečno, pa je šlo zgolj za majhno vzmet (!).
Rešitev po Red Bullovi ideji (nekaj podobnega so sedaj implementirali v Indy seriji) je veliko lepša, nudi pa dobro zaščito pred večjimi, kot tudi veliko boljšo zaščito pred majhnimi kosi. Ob f1 testiranju steklene zaščite je le Seb jamral nad slabostjo zaradi popačitev, a je to nekaj, kar se da rešit z obliko in enakomernejšo debelino stekla. Škoda, da niso več časa namenili piljenju te ideje.
skratka,... obstajajo boljše in lepše rešitve kot je Halo.
b3D_950 ::
To se bo nekdo z dirkalnikom zapel v te "vilce" in raztrgal dno dirkalnika kot kos papirja. Upam, da so testiral take scenarije.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
PrimozR ::
Steklen ščit tudi ni brez težav. Kaj se zgodi v dežju? Če je vlaga in se zarosi? Kako spucaš umazanijo? LMP-ji imajo npr. brisalce, pa je bil eden izmed mislim da Peugeotovih dirkačev pol kroga praktično slep, ker je en GT pred njim v luft vrgel olje. Je moral v bokse, da so s šipe potegnili en 'vizir' (ja, LMP-ji imajo čez šipo nalimano folijo, da čistijo umazanijo, folijo odstranijo med določenimi postanki).
Kar se tiče vzmeti, koliko kosov ima avto, ki so velikost vzmeti in imajo podobno težo? Koliko jih je pri isti teži BISTVENO večjih oz. pri isti velikosti BISTVENO lažjih? Hint: karbon je precej lahek, če je v majhnih delcih.
Od tistih s podobno težo in velikostjo, koliko jih realno lahko odpade z avta? Kako je Rubensu z avta padla vzmet ni ni jasno niti 1 %. Temu se reče freak accident, to pa so scenariji, ki vedno obidejo vse zaščite, ki so v uporabi.
ENakomernejša oblika stekla v bistvu ne pomaga, ker ko ga ukriviš, fašeš drugačno debelino, ko gledaš skozi naravnost (ker je steklo proti tvojim očem pod kotom). Tudi v Indy so jamrali, da popači pogled, ampak tam gledajo precej bolj naravnost, kot v F1. Ni zadeva tako simpl.
Dejte mal premislt zadeve, preden takole levo-desno bashate vse, kar je novo no. Daleč od tega, da mi je halo všeč, preferiral bi canopy, ampak očitno so v testih določili, da je trenutno tole boljša rešitev. In to imajo. Pika.
forplan zate pa tako, imaš recimo 90 % možnost, da boš v naslednjih 20 letih umrl. Lahko pa vzameš recimo eno tableto, zaradi katere boš imel 3 dni eksplozivno diarejo, ta odstotek boš pa znižal, ne vem, na 1 %. A boš vzel tisto grdo rešitev al boš tvegal, da boš umrl zarad ene bedarije, ki bi jo bilo enostavno preprečiti? Navsezadnje, kaj pa je kaotičnega, če nekje med danes in 26.2.2038 umreš. Samo en forplan.
EDIT: vzmet bi verjetno zadela halo, vsaj malo, kar jasno takoj pomeni bistveno manjšo energijo udarca v čelado, če bi do tega sploh prišlo.
Kar se tiče vzmeti, koliko kosov ima avto, ki so velikost vzmeti in imajo podobno težo? Koliko jih je pri isti teži BISTVENO večjih oz. pri isti velikosti BISTVENO lažjih? Hint: karbon je precej lahek, če je v majhnih delcih.
Od tistih s podobno težo in velikostjo, koliko jih realno lahko odpade z avta? Kako je Rubensu z avta padla vzmet ni ni jasno niti 1 %. Temu se reče freak accident, to pa so scenariji, ki vedno obidejo vse zaščite, ki so v uporabi.
ENakomernejša oblika stekla v bistvu ne pomaga, ker ko ga ukriviš, fašeš drugačno debelino, ko gledaš skozi naravnost (ker je steklo proti tvojim očem pod kotom). Tudi v Indy so jamrali, da popači pogled, ampak tam gledajo precej bolj naravnost, kot v F1. Ni zadeva tako simpl.
Dejte mal premislt zadeve, preden takole levo-desno bashate vse, kar je novo no. Daleč od tega, da mi je halo všeč, preferiral bi canopy, ampak očitno so v testih določili, da je trenutno tole boljša rešitev. In to imajo. Pika.
forplan zate pa tako, imaš recimo 90 % možnost, da boš v naslednjih 20 letih umrl. Lahko pa vzameš recimo eno tableto, zaradi katere boš imel 3 dni eksplozivno diarejo, ta odstotek boš pa znižal, ne vem, na 1 %. A boš vzel tisto grdo rešitev al boš tvegal, da boš umrl zarad ene bedarije, ki bi jo bilo enostavno preprečiti? Navsezadnje, kaj pa je kaotičnega, če nekje med danes in 26.2.2038 umreš. Samo en forplan.
EDIT: vzmet bi verjetno zadela halo, vsaj malo, kar jasno takoj pomeni bistveno manjšo energijo udarca v čelado, če bi do tega sploh prišlo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
billy ::
Povej to Justinu Wilsonu, Henryju Surteesu, Ayrtonu Senni, itd.
Ni senni drog prebodel lobanjo?
Mogoče pa bi halo preprečil laudi izhod in bi bil dlje v dirkalniku ter zgorel. Ni v f1 samo senna in bianchi.
Jaz osebno ne vidim dodane vrednosti in smrt je v moderni f1 tako redka da že pade pod prag statistične napake.
Ganon ::
Bacardi Group, lastnik Martinija, se bo konec leta povsem umaknil iz F1. Precejšen udarec za Williams. Čedalje težje je s sponzorstvi v F1.
springfield ::
http://www.planetf1.com/news/hartley-mc...
Dobro je McLaren zrtvoval 3 sezone, da bo zdaj Toro Rosso imel dober motor
Dobro je McLaren zrtvoval 3 sezone, da bo zdaj Toro Rosso imel dober motor
Scorpia ::
Povej to Justinu Wilsonu, Henryju Surteesu, Ayrtonu Senni, itd.
Ni senni drog prebodel lobanjo?
Mogoče pa bi halo preprečil laudi izhod in bi bil dlje v dirkalniku ter zgorel. Ni v f1 samo senna in bianchi.
Jaz osebno ne vidim dodane vrednosti in smrt je v moderni f1 tako redka da že pade pod prag statistične napake.
Če bi dirkači bolj upoštevali rumeno zastavo ali že prej uvedli VSC in ne po nesreči Bianchija, danes tega haloja gotovo nebi bilo. Bi pa kasneje v prihodnosti prišel... včasih so dirkači/inženirji zaradi svoje neumnosti, prispevali k temu, da fia ima svoje neumne ideje.
////
h1427096 ::
Če bi dirkači bolj upoštevali rumeno zastavo ali že prej uvedli VSC in ne po nesreči Bianchija, danes tega haloja gotovo nebi bilo. Bi pa kasneje v prihodnosti prišel... včasih so dirkači/inženirji zaradi svoje neumnosti, prispevali k temu, da fia ima svoje neumne ideje.
še vedno ne razumete zakaj so dirkači plačani
Scorpia ::
Seveda, da ja, da jih mi gledamo ane? Če ni gledalcev, ni plač, formula 1 pa tega še ne razume :)
////
billy ::
Sebastian Vettel is fastest, Valtteri Bottas is second quickest, while Robert Kubica is seventh, but faster than Sergey Sirotkin, the man chosen for the second Williams seat.
PrimozR ::
Povej to Justinu Wilsonu, Henryju Surteesu, Ayrtonu Senni, itd.
Ni senni drog prebodel lobanjo?
Mogoče pa bi halo preprečil laudi izhod in bi bil dlje v dirkalniku ter zgorel. Ni v f1 samo senna in bianchi.
Jaz osebno ne vidim dodane vrednosti in smrt je v moderni f1 tako redka da že pade pod prag statistične napake.
Kaj ma pa to veze? Kolo je dobil v glavo, pač s stranjo, kjer je t.i. upright (slovenski izraz za to je?), obese, itd. Vseeno bi kolo halo zadržal.
Geezus ljudje božji, a se sploh zavedate, kaj govorite? Ker vam ena jebena štanga ni všeč, raje vidite, da vsake toliko kdo umre? Pa saj niso gladiatorji no.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 4 … 30 31 32 33 )Oddelek: Na cesti | 187141 (121701) | |
» | Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 4 … 23 24 25 26 )Oddelek: Na cesti | 182037 (113596) | broken/link |
» | Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 4 … 66 67 68 69 )Oddelek: Na cesti | 381723 (237318) | BT52 |
» | Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 4 … 71 72 73 74 )Oddelek: Na cesti | 285325 (180793) | ABX |