» »

Formula 1 2018

Formula 1 2018

Temo vidijo: vsi
««
12 / 25
»»

ripmork ::

While this should in theory be a formality, it is unclear if Ferrari could try to use its veto over technical rule changes to block the tweaks. Ferrari would have to prove the changes would have a negative effect on it - for instance because they would be too costly - rather than the team just not being in favour of them.


vsaj tako Autosport pravi.
https://www.autosport.com/f1/news/13571...

Pričakoval sem zmanjšanje prednjih krilc (poleg poenostavitve) in simplifikacijo stranskih krilc, bi pa vseeno te spremembe morale do neke mere olajšat vožnjo v umazanem zraku. Manjek outwash-a spredaj okoli gum bo celokupno pomenil nekoliko manj podtlaka, ki pa bo zato manj občutljiv. Oziroma drugače povedano - "čisti zrak" ne bo več prinesel takšne aero prednosti, kot jo sedaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

Predator X ::

Sej nekih sprememb se ne bi rabl, sam MAX mora nehat spreminjat smer med "bremzanjem".

abyssus ::

billy ::

wtf?

PrimozR ::

Samo opazka, kakor se spomnim RAI in OCO nista bila poravnana, je bil pa RAI nekje na sredini Oconovega avtomobila s sprednjo osjo. Definitivno dovolj vzporedno, da bi bilo pametno, če bi pustil plac. Po drugi strani je bil pa ovinek bolj ali manj Oconov. Žal je nasrkal prav on, ampak v tem primeru je to pomojem dirkanje.

billy ::

Po drugi strani pa so američani dobili, kar so želeli...Show. Pomoje gre gledanost samo gor

springfield ::

@PrimozR ce se ne motim, je dovolj, da si na polovici, da ti more pustit prostor. So pa bili Oconovi komentarji po dirki povsem neprimerni.

pirlo ::

ripmork je izjavil:

https://www.formula1.com/en/latest/head...

Predlagane 2019 Aero spremembe z namenom olajšanja prehitevanj so šle (presenetljivo) skozi. Ferrari (ki je bil po vseh informacijah proti) ima moč vložit veto na spremembe, a bo moral za to predložit tehten in argumentiran razlog.

Itak, takoj sprememba, ko postane Ferrari najhitrejši.

pirlo ::

Predator X je izjavil:

Sej nekih sprememb se ne bi rabl, sam MAX mora nehat spreminjat smer med "bremzanjem".

Kaznovan za to pa je samo Vettel. Sramota kaj dela FIA.

ripmork ::

Itak, takoj sprememba, ko postane Ferrari najhitrejši.

Glede na to, da se je tale aero raziskava in iskanje rešitev začela lansko leto (v obdobju Mercedesove dominance) ne bi rekel :)

Prednja krilca so postala s svojo kompleksnostjo in zasnovo velik problem, ko pride do vožnje v zavetrju. V dobro športa jih bodo do neke mere (končno) poenostavili. Kot vedno, tisti ki utegnejo več izgubit so vedno proti, nič novega.

Alexius Heristalski ::

Seveda, verjetno so vlozili veliko sredstev v razvoj, potem pa se investicija ne bo povrnila.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

BT52 ::

Mene boj zanima kako bodo tole poneenostavitev dejansko naredili v pravilih. Vse drugo, kot standardna stranica na prednjem krilcu bo še vedno enako...

Recimo že če močno skrčijo območje širine stranice, ter površino. Ni dovolj, še vedno bodo lahko delali "škrbine", ki omogočajo enak efekt. Potem prednje krilce ni samo stranica je celotna kontura vseh teh "ukrivljenih flapsov", ki delujejo celoti v outwash načinu. Seveda potem je še tukaj Y250 vortex...

"Popolna" rešitev outwasha bi bil recimo "aero blatnik" oz. okvir okoli prednje gume. Sam nebi videl problema glede "open wheel racing" argumenta. Vse se nadgraduje in izboljšuje. Konec koncev bomo prej ali slej dobili vetrobransko steklo.

Problem celotnega aero vpliva v vožnji v zavetrju še vedno ostaja tj. difuzor upwash. Se pa strinjam, da bi bila vzporedna vožnja ti. "cutback" dirkanje lažje.

pirlo ::

ripmork je izjavil:

Itak, takoj sprememba, ko postane Ferrari najhitrejši.

Glede na to, da se je tale aero raziskava in iskanje rešitev začela lansko leto (v obdobju Mercedesove dominance) ne bi rekel :)

Prednja krilca so postala s svojo kompleksnostjo in zasnovo velik problem, ko pride do vožnje v zavetrju. V dobro športa jih bodo do neke mere (končno) poenostavili. Kot vedno, tisti ki utegnejo več izgubit so vedno proti, nič novega.

No ja, lani je bilo že na testiranjih jasno da je Ferrari tu tu z Mercedesom. Pol jih je Mercedes prehitel, ko so prepovedali zarezo v dnu.

BT52 ::

pirlo je izjavil:

No ja, lani je bilo že na testiranjih jasno da je Ferrari tu tu z Mercedesom. Pol jih je Mercedes prehitel, ko so prepovedali zarezo v dnu.


Ne. Bil je seštevek Mercedesovega začetnega lovljenja poznavanja dirkalnika, ter vseh lastnosti +/-, ki jih prinaša dolga medosna razdalja.

 Pred pritožbo

Pred pritožbo



 Po ojačitvi

Po ojačitvi


Sploh pa je bila tista zareza samo sporna, ker je oscilirala in "kršila" pravilo premikajočega aero elementa. Ferrari je po Kitajski moral okrepit tole zarezo/zavihek z alu podporo, da je preprečil oscilacijo in premikanje dotičnega dela.
Generalno gledano je bil lani Ferrari najbolj uravnotežen dirkalnik. Ni pa bil realno gledano najhitrejši. Letos se je tole nekako spremenilo. Imajo zelo dobro osnovo, ki v teoriji ponuja več možnosti za napredek na pram Mercedesu. Že to, da je Kimi bližje Vettlu pove, da vsaj kaj se tiče "prvega" voznika imajo veliko rezervo.

pirlo ::

Koliko se spomnim člankov iz lanskega leta je Ferrari s tem gibljivim dnom izgubil precej podtlaka zadaj in so morali precej kompenzirat s setupom. Tu pa jim potem kratka medosna razdalja ni bila več dovolj in je Mercedes po rešenih težavah z vzmetnjem (FIA je naredila nekaj sprememb v pravilniku pred prvimi testiranji) prišel v občutnejšo prednost.

PrimozR ::

springfield je izjavil:

@PrimozR ce se ne motim, je dovolj, da si na polovici, da ti more pustit prostor. So pa bili Oconovi komentarji po dirki povsem neprimerni.

Načeloma je 'dirkaško pravilo', da moraš biti pol avta SPREDAJ, da je ovinek oz. linija tvoja brez pogajanja. Je pa jasno, da nihče pri zdravi pameti ne bo zavil na apex, ko ima nekoga ob svoji zadnji osi. Očitno je namreč, da bo najbolj nasrkal zunanji. Načeloma z obračanjem.

BT52 ::

Problem je da je Kimi nekako popustil in dal Oconu izgovor "moj ovinek". Vsaj v zacetni fazi zaviranja je bil posteno ob boku.

springfield ::

Vseeno noben dirkač z malo pameti, ne bi zapeljal tako suvereno v ovinek. Potem pa še zmerjal drugega dirkača. Ti mladiči nimajo nobenega spoštovanja.

BT52 ::

Se strinjam.

BT52 ::

pirlo je izjavil:

Koliko se spomnim člankov iz lanskega leta je Ferrari s tem gibljivim dnom izgubil precej podtlaka zadaj in so morali precej kompenzirat s setupom. Tu pa jim potem kratka medosna razdalja ni bila več dovolj in je Mercedes po rešenih težavah z vzmetnjem (FIA je naredila nekaj sprememb v pravilniku pred prvimi testiranji) prišel v občutnejšo prednost.


Možno. Zdaj sem preveril. FIA je dala direktivo šele pred VN Austrije. Torej tole okrepitev so dali gor šele na 9 dirki.

Sam mislim, da je bila zadeva preveč napihnjena z vidika "namernega" dizajna. Ne verjamem, da so tole načrtovali. Preveč težko predvidet oscilacije šasije "prototipov". Za upogibanje prednjega in zadnjega krilca se splača delat natančne simulacije (cfd in vetrovniki). Okrog drugih elementov pa bi se kaj hitro ujel v prekompleksno mrežo spremenljivk, ki jih malce izven okvirov ne moreš nadzorovat. Z namenom so posamezni elementi posajeni okrog dirkalnika, da nadzirajo tokovnice. Zato pa rabiš kaj malo stabilno strukturo. Drugače bi bil dirkalnik kaj hitro nevozen.

Sploh pa je bila rešitev obsojena na propad in prepoved. In če bi prinašala tako ogromno prednost, kot se mi zdi, da hočeš povedat. Niti ne verjamem, da bi Ferrari kar tako tole spustil skozi... Vsaj do konca sezone, kot je bilo tole najbolj očitno pri Brawn GP ali RB 2011 (ali pa celo Williams v 90ih z aktivnim vzmetenjem).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

b3D_950 ::

Kdo gledal WEC - Spa 6h? Alonso oz. njegova ekipa zmagala s Toyoto v LMP1 klasi. Čeprav nevem, če so imel sploh kakšno konkurenco? Dve hujiši nesreči v Eau rougeu, Fittipaldi in potem še nekdo s Fordom, ampak slednjemu ni blo nič. Verjetno pod drugačnim kotom in manjšo hitrostjo.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

J.McLane ::

Sem že v začetku leta odprl svojo temo pa kot kaže ni nobenega zanimanja:
LeMans in WEC super season 2018/19

Vse privatne ekipe imajo še veliko porodnih krčev, Rebellion je imel dirkalnik šele tretjič na dirkališču, Loterer se je dosti pritoževal nad "balance", pa so bili vseeno kar konkurečni po samem tempu. Toyota je ukazala dirkalniku #7 da se ne sme spuščati v boj z Alonsom (v #8), tako da so iztržili malo PR in se izognili potencilani nesreči pri prehitevanju.

Letošnji LeMans bo vsekakor zanimiv, ampak mislim da bodo imele privatne ekipe še preveč problemov in bo težko kdo zdržal brez problema 24 ur, drugo leto pa zna Toyota imeti veliko težav.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

PrimozR ::

FYI, Alonsov pole, ki ga je osvojil z malo sreče, je njegov prvi po VN Nemčije 2012, tale zmaga pa prva po VN Španije 2013 :)

J.McLane ::

Če ostajamo pri F1 dirkačih, Alonso se je neverjetno hitro adaptiral, Mark Weber je imel bistveno več "težav" pri Porscheju, tule je enaliza hitrosti krogov, kjer se lepo vidi kje stoji Alonso:
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

          ::

Alonso se ne tudi na Indy 500 hitro adaptiral.

billy ::

Jezos no, saj ni nekdo naredil primerjave med Webbrom in Alonsom :)

ripmork ::

          je izjavil:

Alonso se ne tudi na Indy 500 hitro adaptiral.

True. Škoda, da mu je McHonda lani eksplodirala tam, bi znal dejansko zmagat Indy.

pirlo ::

 Noro :)

Noro :)

billy ::

Kaj gledam? :)

broken/link ::

verjetno rezultat novih pravil, da so lahko ogledala pritrjena na halo.

Skyman ::



Bolsa slika :)

MaterVola ::

Evo, že imajo ime. Sendvičholterji.

BT52 ::

Tale slonja ušesa bodo verjetno prepovedana. Ferrari trola na polno. Prvo dim zdaj tole.

Za zanimivost ogledala so znotraj presekana na dva dela.

ripmork ::

Mclaren pa končno pokazal nov nos, ki se je napovedoval že nekaj časa :)





No, precej aero novosti imajo, a nos in prednje krilce diktirata aero celega dirkalnika. Plus še malce več moči za njih in Renojevce, ker dobijo izboljšano gorivo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

pirlo ::

BT52 je izjavil:

Tale slonja ušesa bodo verjetno prepovedana. Ferrari trola na polno. Prvo dim zdaj tole.

Za zanimivost ogledala so znotraj presekana na dva dela.

Meni pa je njihovo out of the box razmišljanje ful všeč. Očitno so konkretno menjali ekipo. Je pa vprašanje kdaj bodo prepovedali to.

springfield ::

FIA je dovolila take stvari, ker je bilo kak mesec nazaj debata o tem, da je ena ekipa povprasala. Ocitno je bil Ferrari. Je pa njihov dirkalnik povsem legalen.

BT52 ::

Ja Bimottovo vodenje je zgleda pravo. Daje proste roke "sebi" (PU oddelek) in aero strokovnjakom. Kateri vlečejo radikalne ideje, ter nagrajujejo zelo nekonvencionalen pristop iz lanske hitre "Gine". Podobne koncepte je Piola že risal leta 2012, ko je dobival "leake" iz Maranela. Očitno je Matia te skice in rezultate raziskave videl, ter zadel bullseye.

Drugače splošno malo kopirajo. Če pa že kopirajo ekipe, ki po pravilih naj bi bile najboljše v aeru. Torej letos vidimo veliko Mclarnovih elementov. Recimo stari prednji nos Mcla in zdaj so kopirali "zareze" na podnu. Difuzor in sama filozofija dirkalnika temelji na visokem naklonu dna, podobno kot RB.

@springfield
Vprašanje: Recimo ko so dovolili namestitev na HALO so izrecno poudarjali, da bodo gledali na aero dodatke. #Tombazisove besede (ps nekdanji Ferrarijev aero guru. Grk dela zdaj pri FIA, kot glavni teh komisar)

Nisem pa nikoli do zdaj resno gledal v pravilih gledal kako je legalizirana pozicija ogledala. 100% Vem samo o MIN "škatli" v kateri se naj bi ogledalo namestilo in o zahtevami vidljivosti nazaj. Vidljivost se preveri pod določenim kotom in višini za dirkalnikom z "okulistično tablo" s katere mora dirkač brez težav brat.

Če se torej dovoli namestitev na Halo mora biti odprt celotni višinski kvader za namestitev ogledala.

Če citiram uporabnika z Reddit foruma:

Charlie: Mattia, what the fuck are these wings doing on the Halo. Take them off, not legal
Mattia: No, not wings. They're... eh... stabalisers. To keep the mirror steady and stop vibrations.
Charlie: ...
Mattia: :P

pirlo je izjavil:

BT52 je izjavil:

Tale slonja ušesa bodo verjetno prepovedana. Ferrari trola na polno. Prvo dim zdaj tole.
Za zanimivost ogledala so znotraj presekana na dva dela.

Meni pa je njihovo out of the box razmišljanje ful všeč. Očitno so konkretno menjali ekipo. Je pa vprašanje kdaj bodo prepovedali to.


Ravno zaradi tega mi je F1 zanimiva.

Čudo tale hibrid od novega Mclarnovega nosu. Res smešno saj nos vsebuje raznorazne elemente in ideje od 4ih različnih ekip. Letošnji Sauber, lanski Mercedes, Froce India in RB-ja. impresivno. Luknje, plašči, ravnalci... Hudo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

abyssus ::

Je nabavil kdo F1 ACCESS?

broken/link ::

sveže novice, vir: skysports

News from Ted and backed up by Christian Horner...

Ferrari's hanging mirrors have been banned by the FIA and will have to be changed for Monaco.

They will be allowed to use them for this race, but they must revert to the original spec in Monte Carlo.

b3D_950 ::

Nekaj berem, da naj bi Pirelli "spremenil" gume, ker sta se MB in RB nekaj "pritoževala"? Kdo ve kaj več, ali je to samo za to dirko ali celotno sezono?
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

PrimozR ::

RB ne, samo MB. Kao da so jih za 0,4 mm pobrali dol, ker so se Mercu mehurile? Ostali pravijo, da niso imeli težav.

BT52 ::

Jup. Zanimivo da je ravno Ferrari danes imel težave z pripravo SS gum. Go figure...

springfield ::

Baje se je tudi RB pritozeval. Niso toliko imeli tezav pripravit SS gum, kot ni bilo neke razlike med obema zmesema. Je pa malo sumljivo, da Mercedes najde formo, ko Pirelli spremeni gume. Nekaj takega je bilo par let nazaj, ko je prvo polovico sezone vodil Alonso, po menajvi zmesi pa je Mercedes dominiral. Bo pa ta sprememba baje samo na tej dirki in na se 2 drugih. Vseeno pa ni posteno, saj so vsi imeli iste informacije in enako casa, da se privadijo.

b3D_950 ::

Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Jst ::

abyssus je izjavil:

Je nabavil kdo F1 ACCESS?


Jaz sem iskal že prej, pa nikjer nisem našel. Google "F1 Access" mi pa da rezultat direkt na stran. Hvala. Bom jutri, ko bom pisal iz PCja, vidiel, če bo šlo normalno naprej...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Skyman ::

Glede na clanke ki so objavleni na avtomaniji...Masovno vracajo EUR uporabnikom in da "laga" na 100/100 optiki ter lovda in zatika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Skyman ()

McClane ::

Vsi poročajo o zatikanjih in konstantnih padanjih streama, tako da zaenkrat bolje počakati z nakupom.
\"You want us to build WHAT??\" - Ancient Chinese Wall Engineer

BT52 ::

Zgleda ja. Sem mel srečo. Sam sem tudi počakal na komentarje, kako bo tole izvedeno.

roCkY ::

Sem naročil, pa ta teden ne bo zgleda nič live slike. So potrdili vrnitev proporcionalnega dela naročnine za 2 tedna. Za danes med dirko se pričakujejo enake težave.

Kdor se še ni pofočkal nima smisla, da se danes, če si ne želi zvečer ogledat posnetka.

Slika v posnetkih je veliko boljša kot "ACE verzije". ENG komentatorja SKY-evca. Ko zadevo oživijo bo kar se mene tiče zadeva vredna svoje cene. Tale "FREE" vikend pa tudi ne bo stran vržen. Bo verjetno kaj zanimivega iz posnetkov kokpitov za pogledat po dirki.

Kar mi je novo je za moje pojme zelo veliko komunikacije z boksi.

buneech ::

F1 tv access nima live slike, F1 tv pro ima live ogled.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: buneech ()
««
12 / 25
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 430 31 32 33 )

Oddelek: Na cesti
1616168683 (103243)          
»

Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
1251172778 (104337) broken/link
»

Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 466 67 68 69 )

Oddelek: Na cesti
3430364254 (219849) BT52
»

Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 471 72 73 74 )

Oddelek: Na cesti
3664272798 (168266) ABX

Več podobnih tem