» »

Formula 1 2018

Formula 1 2018

Temo vidijo: vsi
««
8 / 25
»»

ripmork ::

:) my mistake: prekinjajoče sledi pri pospeševanju iz ovinkov so bile kazalec uporabe skritega TC-ja.
 primer

primer



@PrimozR: točno, tako so jih razkrili. Kolikor se spomnim enega dobrega članka na to temo je bila prva verzija tega sistema lahko uporabljena le v bodisi desnih ovinkih, bodisi v levih ovinkih (prilagajali glede na konfiguracijo steze), kasneje pa sta Mclarnovca pretikala neko ročico in je sistem pomagal hitreje speljat vsak ovinek.

billy ::

Seveda je, ker je unhuman, z nadnaravnimi sposobnostmi.

b3D_950 ::

Prej nekakšn "brake bias" override, da je samo zadnje kolesa blokiralo, kar pomaga pri rotaciji avtomobila.

https://twitter.com/mclarenf1/status/63...
https://www.reddit.com/r/formula1/comme...
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

brez-imenko ::

Heh sedaj šele zastopim zakaj je f1 tako tehnična. Oni (kolikor je bilo razumeti Renault in Mercedes) bi radi imeli čimveč elektronike zato, da se vanj vgradi čimveč sporne programske kode. Sem takoj za radikalno spremenitev pravil za leto 2020. In moji predlogi so vgradnja Wanklovih turbopolnjenih motorjev, ki more en sam zdržati celo sezono, pri tem dovoljeno honanje in menjava batnih ploščic, z navadnim mehanskim sekvenčnim menjalnikom, nobene hidravlike samo tista za servo volan, elektronike pa samo toliko, da ima FIA pregled nad dogajanjem, gorivo v neomejenih količinah po možnostih samo LPG. Ampak kaj ko me je sedaj slišal samo Pavliha.
www.podarimo.si pa lep pozdrav vsem, Janez

billy ::

Problem nastane, ko želiš združit kontrolo in tehniko, kar je nemogoče.

Za manj tehnični šport ostaja na tone serij, glejte tisto.

brez-imenko ::

Ja saj zato pa se imenuje formula, ker so dirkalniki in tekmovanje narejeni po nekih "grobih" predpisih konstruktorji morajo pač narediti čim bolje kolikor jih pravila ne ovirajo.

Zame žal v nobeni dirkalni panogi ni zajet Wanklov motor (popravite me če se motim) pa čeprav ustvarja najmanj vibraci, ima boljši navor samo iz 3 "batov" in ima hrup boljši oz. primerljiv V 12 valniku. Zaradi teh lastnosti so ga v 24 urni vzdržljivostni dirki prepovedali, v formuli bi pa lahko postal standard. Sedaj mogoče tu in tam vidiš kakšnega osamelega reveža, ki še vztraja v relly predelani mazdi.

Ja saj gledam klasično serijo posnetkov formule V10 in V12 valnikov v slabi SD kvaliteti, kadar se mi sprdne.
www.podarimo.si pa lep pozdrav vsem, Janez

Zgodovina sprememb…

springfield ::

To si zdaj kar malo po svoje. FIA je zelela motorje Group C priblizat tistim v F1, zato so za leto 1992 postali obvezni 3.5L motorji. Pa tista zmaga je sla bolj na racun boljse vzdrzljivosti, ker po moci so bili za "normalnimi" motorji.

PrimozR ::

No, po Mazdini zmagi v bistvu FIA JE prepovedala motorje, ki nimajo recipročnih batov.

Sicer ima pa ne glede na prednosti Wankel celo vrsto težav. Z razlogom ga danes ni več na cesti. Moderni turbodizel in turbobencinar na cesti je zelo dovršena zadeva.

Sicer pa najbolje da se gre tako, kot se je šel NASCAR, kjer so dolgo vztrajali na fergazerjih, samo zato, da se je težje goljufalo. Potem je končno začel McLaren dobavljati spec ECU. Tako kot v F1.

springfield ::

Je prepovedala, ampak ne zato, ker bi bil Wankel superioren, ampak ker so zeleli imeti podobne motorje kot F1, da bi proizvajalci lahko za obe seriji hkrati razvijali motorje.

Bezukhoff ::

Kaj zdaj, kje je TV3 HD pri operaterju T-2? :))

ripmork ::

billy je izjavil:

Problem nastane, ko želiš združit kontrolo in tehniko, kar je nemogoče.

Za manj tehnični šport ostaja na tone serij, glejte tisto.


Vsake toliko se ponavljajo arogantne izjave v stilu "če bi rad imel pravo dirkanje, glej kaj drugega."
Tehnika ni dovolj za gledalce. F1 je oboje - kombinacija tehničnega in dirkalnega aspekta - in slednji je na račun prvega že lep čas nevarno podhranjen. Uravnotežit je treba tehnično športni pravilnik. Ni nemogoče, je pa težko. Postavljanje vedno novih omejitev divjemu aero-tehnološkemu razvoju pa neizbežno.

And that comes from a hardcore tech-f1-geek :>

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

Jst ::

Po eni strani se kritiziranje stopnjuje, po drugi strani smo pa lani videli mnogo več prehitevanj in akcije. Samo odmisliš Mercedes in če ima (je imel) režiser to v mislih, smo gledali dobre dirke lani.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

algoritem ::

billy je izjavil:

Problem nastane, ko želiš združit kontrolo in tehniko, kar je nemogoče.

Za manj tehnični šport ostaja na tone serij, glejte tisto.


Ni nemogoče, je pa zelo težko. Velikokrat so bolj zanimive od F1

Vazelin ::

Kaj tisti Vrbnjak iz F1 avtomanije nekaj hejta TV3 prenose. Povsem korektno sta odkomentirala

PrimozR ::

Jst je izjavil:

Po eni strani se kritiziranje stopnjuje, po drugi strani smo pa lani videli mnogo več prehitevanj in akcije. Samo odmisliš Mercedes in če ima (je imel) režiser to v mislih, smo gledali dobre dirke lani.

Um... 2017 je bilo z vidika prehitevanj eno najslabših let.

https://www.motorsport.com/f1/news/form...

billy ::

http://f1.avtomanija.com/default.asp?rb...

Razlago prosim. Ok, narobe so zračunali, ampak zaradi tega ni lojza vozil nič počasneje, ali kaj bi se spremenilo če bi imeli pravi podatek? Party mode med dirko?

Jst ::

Mogoče sem se zmotil za leto in je bilo 2016 ob koncu sezone rečeno, da je v primerjavi z prejšnjim letom bilo mnogo več prehitevanj. To vem, da sem nekje bral, a zaradi defrag spomina, se ne upam več trditi, če se sploh prav spomnim. :/
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

PrimozR ::

2016 je bil še star aero, 2017 pa nov. See the issue? :)

billy če bi imel pravi podatek, bi ga bolj pohodil. Sicer bi potem mogoče uničil gume, ampak tega pač ne bomo vedeli. Party mode ne bi bil potreben.

billy ::

No pač malo čudno se je zgovarjat na napačen delta, ker bi enostavno lojza rešil vse s tem, če bi pač vozil hitreje. Kaj k res morajo nonstop gledat na neke paramtetre in varčevat, vozit le toliko kot je potrebno za zmago?

PrimozR ::

Jap. Saj je rekel Hamilton, da je odrezal pace na koncu dirke, ker se ni mogel dovolj približati Vettlu, da bi ga lahko prehitel, vseeno so pa temperature naraščale. Skrbelo ga je za motor (ker ima samo tri).

McClane ::

No, ravno o tem sem govoril po koncu dirke, že sedaj je okno dirkanja in prehitevanja ko vozijo na polno precej ozko, sedaj pa bo še manjše. Če ugotovijo da se nima smisla truditi in so točke za drugo ali katerokoli mesto za ekipo in dirkača dovolj - enostavno grejo v safe mode in kruzajo do konca.

Spet bodo rabili celo sezono da to rešijo.
\"You want us to build WHAT??\" - Ancient Chinese Wall Engineer

billy ::

Mogoče ne tako slaba ideja

http://www.planetf1.com/news/formula-1-...

Matevz96 ::

billy je izjavil:

Mogoče ne tako slaba ideja

http://www.planetf1.com/news/formula-1-...


Možno, čeprav bi sam najraje videl obrnjen vrstni red, torej brez kvalifikacij.
#hooldthedoor

PrimozR ::

FYI, včeraj (1. aprila...) sem videl neko novico o radikalni spremembi v F1, kao še letos. Nisem bral, kaj točno naj bi to bilo, da ni bila mišljena prav qually dirka.

šernk ::

vrnejo naj en motor na dirko pa bo. brez tega pravega dirkanja ne bomo videli več, ker morajo vsi gledat pol sezone v naprej za motor.

tisto "padanje" dirkačev mimo ob prehitevanju mi ni bilo pa nikoli všeč. Raje sem gledal 2000-2006 ko je 1s hitrejši dirkač obstal za drugim za 20 krogov in si imel 20 krogov akcije. Ko so DRS uvedli si enostavno počakal na ravnino pritisnil gumb ("pass") in letel mimo. Zaradi tega sem praktično nehal gledat F1. F1 pač ne more biti cirkus 20ih avtov.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

springfield ::

Ta omejitev z motorji je res malo mimo. Sam bi dal neomejeno motorjev in pretok 100 l/h, brez omejitve 100l na dirko. Tako bi lahko čez celo dirko na polno priganjali motorje. To kvazi šparanje z motorji za 7 dirk in omejitvijo na 100l na dirko v resnici ne zniža kaj dosti stroškov v primerjavi z razvojem trenutnih kompleksnih motor, ampak to je bil pogoj Mercedes, da ostanejo, sedaj pa imamo.

PrimozR ::

Se strinjam glede zmanjšanja omejitev količine motorjev (ravno neomejeno ne vem če bi dal no) in 100 l na dirko. Vprašanje je sicer koliko je dovolj. 150 l?

billy ::

Omejitev je zaradi merca. Če je ne bi bilo bi lahko lojza vsak krog dirke vozil v party mode in bil krog pred vsemi na koncu

springfield ::

Verjemi, da ne bi, saj morajo tudi ostali varcevati z motorji. Party mode bi mu unico motor po nekaj krogih, ze v Avstraliji so bli na meji s temperaturami.

Scorpia ::

To da so bili na meji s temperaturo so tudi malo mimo. Je treba njihove izgovore jemati z rezervo, ce ne imajo pa sreco da bo zdaj nocna dirka...
////

Jst ::

Hamiltonu večkrat niso sporočili pravih informacij oz. mu sploh niso odgovorili na vprašanje. Fail ekipe, kar je Toto tudi priznal.

Nekaj nejasnosti ostaja in ni bilo odgovorjenih, kot je recimo Ham temperatura na koncu, kjer ekipa menda ni videla problema, vozniku je pa računalnik dajal drugačne informacije. Če je bilo kaj o tem objasnjeno, bi rad videl link, ker sem to poslušal dan po dirki.

Mislim, da se nisem zmotil, ker je bil odsek dolg ene 20 minut, a sem hajkal (hiking) in zraven poslušal podcast, tako da me popravite, če so pojasnili, zakaj Lojzu večkrat niso odgovorili na vprašanja med dirko. Zato je pa tudi rekel, da se morajo v ekipi bolj potruditi in je na podiumu za drugo mesto (implicitno) krivil slabo delo ekipe.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

springfield ::

Scorpia je izjavil:

To da so bili na meji s temperaturo so tudi malo mimo. Je treba njihove izgovore jemati z rezervo, ce ne imajo pa sreco da bo zdaj nocna dirka...

Vse kar izjavita Toto ali Niki vzamem z rezervo, ampak v Avstraliji, ce si opazil, Hamilton velikokrat ni vozil v zaveterju Vettla po ravninah - iskal je svez zrak. Tako da tu bi lahko bilo kaj na tem. Ampak da pa je odnehal zaradi previsokih temperatur pa ne bi rekel. Najprej so rekli, da so jim gume sle, potem temperature... Tako kot o Party mode, Hamilton trdi, da ga nimajo, Toto rece, da ga imajo... kdo bi jim se karkoli verjel :P

Scorpia ::

springfield je izjavil:

Scorpia je izjavil:

To da so bili na meji s temperaturo so tudi malo mimo. Je treba njihove izgovore jemati z rezervo, ce ne imajo pa sreco da bo zdaj nocna dirka...

Vse kar izjavita Toto ali Niki vzamem z rezervo, ampak v Avstraliji, ce si opazil, Hamilton velikokrat ni vozil v zaveterju Vettla po ravninah - iskal je svez zrak. Tako da tu bi lahko bilo kaj na tem. Ampak da pa je odnehal zaradi previsokih temperatur pa ne bi rekel. Najprej so rekli, da so jim gume sle, potem temperature... Tako kot o Party mode, Hamilton trdi, da ga nimajo, Toto rece, da ga imajo... kdo bi jim se karkoli verjel :P


Da ne vozijo v zaveterju so to ze dolgo casa nazaj poceli, ce se dirkalniku ne morejo priblizati, tako da to ni nic novega.
////

AvtoR ::

Temperature zraka niso bile ravno visoke. Verjetno hlajenje ni bilo nastavljeno tako, da bi za nekom vozili?

pirlo ::

Bottas je imel tudi težave s temperaturami, tako da verjetno je kaj na tem.

billy ::

Ja merc ima že od nekdaj probleme s tem, pač imajo material na limitu, saj logično, če so toliko pred vsemi, da delujejo optimalno le v optimalnih pogojih. Ki so pa le, če so vodilni :)

Zato party mode, da prideji vedno na 1-2, potem pa šala naprej, ko se zalomi, pa se išče izgovore.

BT52 ::

1.

AvtoR je izjavil:

Temperature zraka niso bile ravno visoke. Verjetno hlajenje ni bilo nastavljeno tako, da bi za nekom vozili?


Ja vedno optimiziraš hlajenje na "čist zrak". Verjetno veš inženirji uporabljajo variacije rešitev. Od pokrivanje jeder hladilnika in različnih izhodnih odprtin. Če bi recimo pustili recimo 10% večje odprtine, kot je potrebno se ti tole močno pozna pri aero. Načelo "coca cola zadka" je dandanes, ko imaš povečan difuzor zelo pomebna.

2. Malce gledam pa primerjam kak daleč smo prišli z znanjem v F1. Predvsem tukaj mislim simulacijska orodja. CFD, preventivna diagnostika so impresivna področja. Avtomobil zapelje iz garaže pa naredi takoj po 100 krogov brez težav. Kot da nebi šlo za prototipe. Ni čudno, da pogonski sklopi stanejo po 10mil+

3. Bahrajn pa bo pokazal marsikaj. Kaki je meh oprijem in če imata recimo Renault, ter Ferrari dovolj kW, da parirajo Mercu. Ferrari bo boljda že poizkušal novo dno. Ni skrivnost, da so mogli v AUS znižat "rake", da so dobili toliko toliko vozno platformo. Še posebej Vettel rabi več predvidljivosti v zaviranjih in rotaciji zadka. Pri gumah pa bomo videli, če bodo ekipe imele težave z obrabo. Bahrajn je lahko navkljub mraku, kar neugodno vroč. V Australiji so se SS gume pregrevale. Glede na izbiro ekip bo tokrat Medium zmes, ki se je bodo izogibali.

BT52 ::

Končane kvalifikacije. Ferrari prva vrsta. Zanimivo. Zgleda so bili ravninski trakcijski sektorji v Australiji dobri pokazatelji dobrega razmerja med uporom, oprijemom, ter močjo motorja pri Ferrariju.

Dirkaški tempoji so bili vsaj v Petek zelo skupaj. Mogoče celo Red Bull najboljši. Tako, da bo odločila verjetno undercut taktika. Govori se o tesnem 1 postanku, kdo ve. Recimo v tem primeru vidim RB prisilit Ferrari v zgodnji postanek. In jim vsilit v dolg stint na SOFT gumah. Ker sta SOFT in SS gume zelo skupaj bo Hamilton imel zanimivo taktiko, saj bi se lahko v primeru prometa vodilnih zgodilo presenečenje.

Dirkač kvalifikacij pa definitivno Gasly P6 (P5 Ham kazen). TR Honda je bila v primerjavi z Mcl izenačena ali celo občutno hitrejša v speed trapih. Recimo na ciljni črti in na koncu ravnine občutno hitrejši (314 vs 322).

Aja kaj sem pozabil. Ferrari in Haas imajo zgleda probleme z privijanjem matic na kolesih. Torej... Zanimivi obeti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

Bezukhoff ::

Kje na telemachu je fucking TV3 v HD verziji, majkemi polpismeno. :))

billy ::

494

Bezukhoff ::

Nah, I've got nothing. :))

ttommy ::

Na Televiziji je na številki 494, ime pa je Test TS 144, pa najbrž moraš imeti razširjeni paket- nisem siguren. Na EON ga pa ni.
Gamer

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ttommy ()

Vazelin ::

hah a sedaj je že Honda pred Mclarnom:))

          ::

a ima kdo kakšen stream? Jaz sem danes zgrožen ugotovil, da je T-2 zatemnil ORF1! Majke jim!

billy ::

treker ::

tole zaenkrat dela BP: aaf39876f4c7967f3b0637392b5748808c1ac2a4

:)
tule:
5000kbps
0825f49ee9183076cb21c296756e5aa28d808176
2500kbps
0825f49ee9183076cb21c296756e5aa28d808176
1500kbps
c647192f77621cf2108f43d6ce3e54b3847dc578

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: treker ()

billy ::

5000 in 2500kbps je enak ID?

          ::

a ima Sky tudi med prenosom reklame?

treker ::

2500kbps
96b29e95ef6ccad9b958afba1605c5db66725342

sry :)

Sky je brez reklam

          ::

Kul. Hvala za streame
««
8 / 25
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 430 31 32 33 )

Oddelek: Na cesti
1616188104 (122664)          
»

Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
1251182619 (114178) broken/link
»

Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 466 67 68 69 )

Oddelek: Na cesti
3430382566 (238161) BT52
»

Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 471 72 73 74 )

Oddelek: Na cesti
3664285932 (181400) ABX

Več podobnih tem