» »

Formula 1 2018

Formula 1 2018

Temo vidijo: vsi
««
22 / 25
»»

Ganon ::

Jst je izjavil:

Ampak vseeno imajo slabši avto od Ferrarija


Zdaj boste lahko počasi nehali s podobnimi pravljicami. V Rusijo so privlekli nadgradnje ("MAJOR UPDATE") in so šest desetink zadaj. Oz. še precej več, če ne bi bilo Lewisove napake. Nič od nič.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ganon ()

Nikec3 ::

billy je izjavil:

Mu zameriš ;)

Zame je Nicki Minaj ogaben stvor, tako da sploh ne. Sem mu njegove bivše bolj zameril ;)
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Alexius Heristalski ::

Ne vem ali se je Ferrari uštel pri razvoju in jim gume ne delujejo kot prej ali je Mercedes naštudiral svojo uporabo gum ali malo obojega? Zame kot laika je zaostanek kar šokanten.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

win64 ::

Alexius Heristalski je izjavil:

Ne vem ali se je Ferrari uštel pri razvoju in jim gume ne delujejo kot prej ali je Mercedes naštudiral svojo uporabo gum ali malo obojega? Zame kot laika je zaostanek kar šokanten.

Zanimivo stvar je omenil komentator na TV3, s čimer bi se strinjal. Stvar je, da si ekipa mora izbrati gume 2 meseca pred dirko, kar je lahko dodatna težava za ekipe.
Recimo da ekipa ugotovi, da nove posodobitve dirkalnika bolj obrabljajo gume. To pomeni da bi jim na dirki bolj prišle prav gume z eno trdotno lestvico več(recimo ultrasoft namesto hypersoft). Ker ne moreš tega spremeniti na naslednji dirki, je posledično ekipa v naslednjih 2 mesecih v slabšem položaju.

BT52 ::

win64 Res je možno. Ampak Ferrari ni delal tako velikih sprememb do Singapurja. Torej vse od Nemčije so sicer dodajali detaljne spremembe. Zraven tega, da je šlo za zelo različne tipe prog. Od hitrih z ravninami do zelo zelo zaprtih uličnih itd.

Na drugi strani Mercedes podobno delal manjhne spremembe. Ampak na enem področju je Mercedes močno predelal zadnji zavorni boben plus na felne namestil "rebra" za prenos toplote iz zavor.

Hja če gledamo temperaturno območje PIrelijevih pnevmatik postane še vse bolj čudno.

 2018 delovna obmocja gum

2018 delovna obmocja gum



Mislim, da posodobitve ne morejo biti krive. Zgleda je Ferrari močno zašel pri setupu ali pa je Merc nekaj pogruntal kako odpravit z težave na trakciji v prvi polovici sezone. Bodisi grejejo carkas gume na zaviranjih ali pa jih celo hladijo na ravninah. Kaj pa vem v Spaju se je še Merc lovil z tole posodobitvijo. Če pa je to pravi razlog mislim ,da še Ferrarijevi inženirji nimajo pojma.

Recimo ta vikend je Ferrari pripeljal, kar veliko posodobitev. Vse od novega prednjega krilca (kar big deal), ter manjhnih dodatkih pod nosom. Še najbolj pa je tudi bodla Merced-ish kopija rebričenja zadnje felne. Da se razumemo repričenja so nič novega ekipe so tole že počele vse od 2012, ko so bile velike težave z degradacijo pnevmatik. Mislim, da tole prvi naredil ravno Mercedes, ki je v tistih časih imel naravnost kronične težave z razpadanjem predvsem zadnjih gum. Torej Merc ima know&how pri tem.

Recimo je bilo odvidetno, da sta si Merc in Ferrari blizu, ter da že temperatura steze favorizira eno ali drugega. Ampak danes v Sočiju je možno, da se je Ferrari z vsemi temi posodobitvami povsem izgubil. Če že gledamo komedijo na FP3, ki so jo uprizorili, ko so zamudili prihod na progo in hkrati Kimmijev komentar po radiju "kakšna zmeda" je povedal vse. Ekipa je na tleh.

Jst ::

Kje naj gledam? F1 access mi tako šteka - na minuto je vsaj en štek. Speedtest pravi, da je na moji strani vse v redu, 100/100. Je*emu!!!
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

BT52 ::

aceplayer pa reddit motorsport streams

Drugače prej sem pozabil dodat, da tudi Ferrarijeve agresivne izbire setov gum na vikend tudi ne pomaga. Ker se je na prejšnjih dirkah izkazala najtrša večinoma SOFT zmes izkazala za ključno pri 1 stop strategijah na dirkah. Večinoma sta oba Ferrarija imala samo po 1 ali 2 kopleta najtrše gume na vikend. Kar pa tudi ne pomaga, če imaš težave z setupom, ker je potem testiranje opcij praktično nemogoče.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

Vazelin ::

Mah Merc je spet totalno zdominiral Ferrari z upgradei po premoru. Mislim, da bi bilo na koncu tudi brez tistih dveh, treh napak Vettla premalo.

Skyman ::

butler back in action....

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Skyman ()

BT52 ::

Vettel je pač vozil na limitu se je videlo, da je imel Mercedes še rezerve.

springfield ::

Mercedes ne privosci zmage Bottasu niti, ko imajo dominanten avto in je Hamilton ze prakticno prvak. Leta 2002 v Avstriji so gledalci drugace odreagirali.

ADIJOOO1 ::

Ta Formula je prav en sramoten šport.

billy ::

Šport? Biznis, ogromen.

abyssus ::

Schumija so hotli pogrizit zaradi tega. :) Sicer je pa dokaj podobna zgodba kot lani, Azijska turneja znova pokazala, kdo ima dejansko najhitrejsi avto.

BT52 ::

Zakaj? Če pa se ve kaj bodo naredili. Pfff Itak je bil Hamilton hitrejši...

billy ::

Jop, imel je pole position in dirko končal 30sec pred bottasom

Aja...wait...

pirlo ::

forplan ::

Tisti ki gledate preko ace.

Kje ste gledali danes? Kje boste jutri?

Jaz se vedno preko "goodmorning" pa so jih skenslali. Danes zjutraj pa nisem našel kaj pametnega pa sem moral gledat TV3 :(
da se strinjam

MaterVola ::

BT52 ::

Do zdaj je še bil Ferrari smešen. Samo :D kaj sem tole gledal pa samo VAU. Marchionne bi jih nagnal vse po vrsti v 3pm. Se vidi, da manjka nek vodja, ki bo imel jajca porihtat zadeve. Vsaj zgleda, da po ponesrečenih dirkah hočejo nek čudež. Jebi ga pač staknit glave skupaj za razumet padec forme. Pa naj si tole bo zaradi nastavitev, FIE ali dirkaških napak voznikov. Vzdušje v ekipi je gotovo slabo. Kaj pa nebi bilo. Samo je na vodji ekipe, da tole prepozna in skuša odpravit ali vsaj poizkuša poiskat drugo mnenje...

Na kratko presenečen bom, če Arrivebenne ostane na vodilnem položaju. Baje je Sergio planiral za napredovanje Bimmotta, kot šefa ekipe. Mogoče bi tole bil logičen korak. Pri Mattiji bi verjetno bilo vse osredotočeno na delo ekipe v smislu jasne začrtane poti. Pač princip v smislu inženirskega delovanja po korakih. Če nekaj ne gre pač greš 2 koraka nazaj in popraviš, ter ponoviš vajo in ne izgubljaš glave.

Da ne začnemo o dirkačih? Vettel pa Kimmi WTF?? :D Komedija.

Je na redditu en napisal:

Ferrari and Vettel together this year has made one hell of a highlight reel... of fuck ups. Someone put together a compilation.


LOL mislim, da bo imel editor veliko dela. haha

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

Ganon ::

BT52 je izjavil:

Marchionne bi jih nagnal vse po vrsti v 3pm. Se vidi, da manjka nek vodja, ki bo imel jajca porihtat zadeve.


Ogromno je naredil, res. Letos bo prvič, ko v zadnjih letih ne bodo osvojili naslova.

broken/link ::

BT52 ::

Ganon je izjavil:

BT52 je izjavil:

Marchionne bi jih nagnal vse po vrsti v 3pm. Se vidi, da manjka nek vodja, ki bo imel jajca porihtat zadeve.


Ogromno je naredil, res. Letos bo prvič, ko v zadnjih letih ne bodo osvojili naslova.


Hmm Mclaren tudi... Šalo na stran. :) Italijani gredo v pravo smer. Samo rabijo dobrega vodjo. Nič drugega. Železna roka ne pomaga tole so že poizkušali. Kot sem rekel rabijo vodjo z metodologijo. Vodjo, ki je "problem solver" in ne "shit stirrer". Enostavno pod pritiskom trenutno ekipa z dirkači vred ne funkcionira. Jup!

Še vedno pa imajo manj težav, kot Mclaren, ki ima podobne težave, kot Ferrari pred kakimi 4-5 leti. No če smo pošteni so njihove predstave še slabše ampak to je dlakocepljenje. Sestavljajo sestavljanko, kar pa bo trajalo. Vrgli so matrično vodenje v koš za smeti, ter poklicali Petra, Frya, ter Keya. Sicer se bo zaradi raznih pogodbenih obveznostih ta trojica sestavila skupaj malce pozneje, kot bi bilo idelano. Tako bo druga sezona še ena prehodna z iskanjem prave hiearhije v vseh oddelkih. Veseli me, da jim avto oddelek odlično laufa. Zato se ni bat za njih. Bodo že prebrodili krizo. Ker nimajo ravno proračuna najboljših bodo mogli bit pametni in prefrigani. Tole pa bo trajalo vsaj pol desetletja. Ne moremo pričakovati čudežev.

Tudi Honda je končno v senci TorroRosa zasijala in kaže napredek. Bojim se samo Hornerja in Marka, da bosta v primeru težav spet zmešala drek... Vsekakor pa bi jim privoščil.

Enostavno RB dela na aero paketu za naslendnjo sezono že vsaj polovice sezone. Jaz bi se na Ferrarijevem in Mercedesovem mestu krepko praskal po glavi. Celo pričakujem, da pripravijo dober plan za lovljenje Red Bulla v prvem delu sezone.

Čutim na vodi, da nas čakA drugo leto masaker. Od odnosov med Hondo&RB, ter VET&LEC. Nekje bo počilo. Mogoče še ena letošnja sezona za LH#44. ?

BT52 ::

pirlo je izjavil:

Nekdo izdaja Ferrarijeve skrivnosti...


Tole bo verjento podobna zadeva, kot Bennetonov TC sistem. Samo za upravljanje gum ni kriva FIA in sama moč motorja...

TOP ::

Ja tile Italjani pa še sami ne vejo kaj bi,prav smešno je bilo videt njih edinih z internedia gumo.Merdžo jih je nascal na celi črti.Letošnje prvenstvo je že odločeno,zaradi neumnosti Seba in Lojze lepo nabira točke.Jutri bo spet Lojze zlahka zmagal Seb pa itak bo verjetno se zapletu spet v kak konfikt.Ja Italjani bodo morali konkretno nekaj spremeniti in tudi Seb je zgubu zaupanje v moštvu,kot prej Alonso in potem so ga nagnali,tako bo tud Seb končal,če ne bo rezultatov.Ah še kolca se jim po svetih treh kraljih.

pirlo ::

BT52 je izjavil:

pirlo je izjavil:

Nekdo izdaja Ferrarijeve skrivnosti...


Tole bo verjento podobna zadeva, kot Bennetonov TC sistem. Samo za upravljanje gum ni kriva FIA in sama moč motorja...

Ne gre se toliko za to kaj je bilo, če je bilo, ampak da curljajo zaupni podatki ven. Če je šlo to ven, vprašanje kaj vse še je...

Nikec3 ::

Temu komentatorju pa se je čisto odpeljalo. Verstappen pri incidentu s Vettlom ni bil kriv.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Ganon ::

Nikec3 je izjavil:

Temu komentatorju pa se je čisto odpeljalo. Verstappen pri incidentu s Vettlom ni bil kriv.


Sem prišel sem, da bi to napisal. Navijaštva si kot komentator dirke ne bi smel privoščiti. Vettel je popolnoma izgubljen.

Haha, človek še kar ne odneha, spet omenja Maxa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ganon ()

pirlo ::

Posnetek trka. Max je naprej pustil prostor, potem pa ko sta bila vštric zavil v Vettla. Max še enkrat več dokazal da dela za Mercedes, so mu zgleda sedež obljubili po slovesu Hamiltona.

connel ::

Vettel rine nekam kjer ni prostora, kriv pa Max a.
Pa ne da mi je Max kaj pri srcu, daleč od tega ampak tukaj ni bil prav nič kriv.

pirlo ::

connel je izjavil:

Vettel rine nekam kjer ni prostora, kriv pa Max a.
Pa ne da mi je Max kaj pri srcu, daleč od tega ampak tukaj ni bil prav nič kriv.

Kako ni bilo prostora, seveda je bil. Max je mnogo prepozno zaprl prostor. V Sočiju je Vettel še zadnji trenutek zaprl Hamiltona, tukaj pa je Verstappen zapiral ko sta že bila vštric in trk je bil neizbežen.
Zgoraj sem dal posnetek, poglej 27s in 47s.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: pirlo ()

McClane ::

Treba je gledati posnetek kot celoto, ne samo posamezne sekunde.
Vettel je rinil z glavo čez zid, takrat ko to ni bilo potrebno. Pač, poskusil je, ampak lahko bi drugače ocenil situacijo in zrelo počakal da ga prehiti na drugem delu proge. Krogov in časa je imel še precej. Tudi sam nisem zagovornik Maxa, menim da dela še precej bedarij kljub temu da se je popravil v zadnjem času, ampak tule enostavno ni kriv.
\"You want us to build WHAT??\" - Ancient Chinese Wall Engineer

PrimozR ::

Tehnično gledano je bila tukaj linija Maxova, Vettel je bil preveč zadaj (bi moral biti vsaj vštric, da bi imel pravico do ovinka, v bistvu pa celo spredaj). Mogoče ga je malo zaprl, imel je dovoljenje, ker je bila linija njegova, pač pa tvegaš trk. Do česar je prišlo. Srečo je imel, da je prišel skozi bolje, kot Vettel, lahko bi bilo pa obratno.

Ferrari načeloma še ni vedel za penalty, zato Seb ni čakal. Sicer je pa tukaj krivda Sebova.

BT52 ::

Takrat je bil penalty že znan. Dvomim, da ekipa ni vedela. Pač tvegano prehitevanje. Ta ovinek je preodprt za delat neke bombice. Če bi bil pred vhodom ob boku potem definitivno, drugače ne. Še en fail v sezoni več...

Ta prehitevanja uspejo samo v f12018 proti AI...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

springfield ::

V tem ovinku so se na veliko prehitevali. Poclo je pa samo, ko je bil Max zraven. Danes je imel Max zopet kamikaze dan. In take manevre oba RB dirkaca prakticirata redno. Jaz vidim krivdo bolj na Maxovi strani, ampak je dirkaska nesreca.

@PrimozR dovolj je, da si na polovici dirkalnika, kar je Vettel bil, da si tisti spredaj ne more lastit linije.

Zgodovina sprememb…

BT52 ::

Prehitevat formulo 1.5 je lažje saj je bil vedno pred vhodom z žlico konkretno pred tistimi dirkači.

Hamilton vsak čast. Nisem si mislil, da bo človek že zdaj tako blizu in daleč MSCju po statistiki. Kaka sezona. FLAWLESS!!
Lepo povzame ta trenutek:
https://www.reddit.com/r/formula1/comme...

Haha

TOP ::

springfield je izjavil:

V tem ovinku so se na veliko prehitevali. Poclo je pa samo, ko je bil Max zraven. Danes je imel Max zopet kamikaze dan. In take manevre oba RB dirkaca prakticirata redno. Jaz vidim krivdo bolj na Maxovi strani, ampak je dirkaska nesreca.

@PrimozR dovolj je, da si na polovici dirkalnika, kar je Vettel bil, da si tisti spredaj ne more lastit linije.

Tukaj si pa malo faliv,tisti ki je spredaj si lahko lasti idealno linijo in tukaj je bil Max spredaj,Seb ga je v bok poču ne v prednjo gumo,poglej še enkrat.Ja tale Seb je letos,kot izgubljen kužek nonstop sili v kontakt z nekom in isti primer je bil v Monzi drito v stranico Lojzeta.MaX bi moral imeti na dirkalniku napis,ne poskušaj prehiteti,ker si boš olupu dirkalnik:)).Mater takega kamikaza pa še ne v primeru z Rajkotom.

BT52 je izjavil:

Prehitevat formulo 1.5 je lažje saj je bil vedno pred vhodom z žlico konkretno pred tistimi dirkači.

Hamilton vsak čast. Nisem si mislil, da bo človek že zdaj tako blizu in daleč MSCju po statistiki. Kaka sezona. FLAWLESS!!
Lepo povzame ta trenutek:
https://www.reddit.com/r/formula1/comme...

Haha

Kar se tiče statistike je brez predmetno,ker več točk dobijo za zmago in veliko več dirk je.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: TOP ()

videc ::

Dej, no dej. Kaj kadiš? Skunk ali kaj hujšega? Da ni Max tvoj diler?

Plac je bil.Vettel je bil praktično vzporedno, celo na robniku. Max mu je zaprl linijo. Koliko je to fer...
Ricciardo praktično na vsaki dirki naredi večji "dive bomb", pa je vse ok.

5s kazni, ki jo jo MAx dobil v incidentu z Raikkonnenom bi moralo biti drive through ali pa vsaj 10s.

springfield ::

TOP je izjavil:


Tukaj si pa malo faliv,tisti ki je spredaj si lahko lasti idealno linijo in tukaj je bil Max spredaj,Seb ga je v bok poču ne v prednjo gumo,poglej še enkrat.

Ne kar na pamet prosim: https://f1metrics.wordpress.com/2014/08...
Today, it is generally accepted that the attacker must be at least halfway alongside the defender when they reach the apex to have a reasonable claim to this piece of track.

Ganon ::

TOP je izjavil:

Kar se tiče statistike je brez predmetno,ker več točk dobijo za zmago


Kdo je pa omenjal statistiko zbranih točk? To dobesedno nikogar ne zanima.

Kar se tiče nesreče, prebolite. Kriv je Vettel. Ne prvič ne zadnjič.

springfield ::

Ker si ti tak reko?:))

TOP ::

Ne on sam to dobro ve da je rinu,tam kjer ni prostora pa nebi reku proti kakemu drugemu ma ravno proti Vestapnu,ki je znan da bo zaprl vrata in se ne bo umaknu,zato je zame Seb totalni bebec.Zdaj kdo je prav kriv je prav vseeno saj je Seb ostal brez točk ne mi,tako kot letos že mnogo krat,zaradi lastnih neumnosti.Lojze se pa smeje:))

springfield ::

Ta poteza danes ni imela nobenega vpliva, ker je prvenstvo že dolgo odločeno. Vsak bi se smejal, če bi imel avto, ki ga voziš na 80% in si še vedno pol sekunde na krog hitrejši od ostalih.

PrimozR ::

springfield je izjavil:

V tem ovinku so se na veliko prehitevali. Poclo je pa samo, ko je bil Max zraven. Danes je imel Max zopet kamikaze dan. In take manevre oba RB dirkaca prakticirata redno. Jaz vidim krivdo bolj na Maxovi strani, ampak je dirkaska nesreca.

@PrimozR dovolj je, da si na polovici dirkalnika, kar je Vettel bil, da si tisti spredaj ne more lastit linije.

Ne, s pol avta moraš biti spredaj, ker prihajaš naprej. Neintuitivno ja, ampak potem je tukaj seveda še načelo self-preservationa - če si pameten, boš pustil prostor, ker sicer dirko uničiš tudi sebi. Ampak vseeno mora tisti od zadaj pokazati znatno prednost, da si lahko lasti linijo. Sicer je tvoja. Tukaj je bila Maxova, vedno.

springfield je izjavil:

TOP je izjavil:


Tukaj si pa malo faliv,tisti ki je spredaj si lahko lasti idealno linijo in tukaj je bil Max spredaj,Seb ga je v bok poču ne v prednjo gumo,poglej še enkrat.

Ne kar na pamet prosim: https://f1metrics.wordpress.com/2014/08...
Today, it is generally accepted that the attacker must be at least halfway alongside the defender when they reach the apex to have a reasonable claim to this piece of track.

Reasonable claim je nekaj drugega, kot da si lastiš linijo. To spada v tisti del self preservationa.

Max je imel pozicijo, Vettel je napadal. Vettlova naloga je, da pride mimo tako, da ne bo težav.

Je pa to s pol avta prednosti precej splošna stvar, ker imaš potem še tiste fore, da nekoga ne smeš zriniti s steze, v F1 je problem kontaktov, itd. itd. Ampak ko sem še dirkal v simulacijah, se je vedno govorilo, da moraš biti vsaj pol avta spredaj, je pa res, da so bili tisto večinoma tintopi, kjer se lahko na tekmovalce tudi rahlo nasloniš.

V glavnem, tale je Vettlova. Max ga je mogoče rahlo zaprl, ampak Vettel je kar precej divebombal. TUdi ni šans, da bi zdržal linijo skozi ovinek s tako poznim zaviranjem.

springfield ::

Poglej si se enkrat posnetek. Vettel in Max sta imela isto hitrost malo pred trkom in bi komot vstric pripeljala iz ovinka.
Kaj ste imeli dogovor pri simulacijah ni pomembno za realnost. Poglej si se malo tisti link. Lepo pise, ce je prehitevajoc nekje na polovici prehitevanega ob apexu in pride do trcenja, se to steje kot dirkaska nesreca. Tu je bil Vettel dalec pred apexom ze preko polovice Maxa. Bi pa se naj naceloma pustilo prostor, kar fer vozniki tudi naredijo, Max pa vemo, da to ni, Vettel bi to tudi lahko vedel. Always go for the gap.

Tako da te ne moremo obesit Vettlu, pa ce ste imeli v v simulacijah se ne vem kaka pravila. Komisarji so cisto pravilno ocenli.

Zgodovina sprememb…

Predator X ::

Vettel si je kriv sam...

billy ::

To je res.

Ampak..če pogledamo iz vidika njegovega tempa, je verjetno moral asap mimo maxa, da bi sploh imel še kakšne šanse ujeti lojzo, verjetno je vsak ovinek štel, dokler ne bi gume bile preveč pri koncu.
Zdaj pač gre allin, na našo in njegovo nesrečo, se mu nikoli ne izide.

          ::

Formalno je res šlo za dirkaško nesrečo, saj tudi kazni ni bilo. Pa vendar: Vettel glede na stanje v prvenstvu mora tvegati, Verstapen bo pa v takih situacijah vedno zapeljal v tekmeca. Saj Senna je isto delal: če je bila linija njegova, jo je držal ne glede na karkoli, ampak njemu to štejemo v dobro.

billy ::

Senna je pač senna, max pa zaenkrat samo zaletav otrok, dokazal se še ni nikjer. Ko pa bo imel za sabo to kar ima senna, pa se lahko drugače menimo.

pirlo ::

          je izjavil:

Formalno je res šlo za dirkaško nesrečo, saj tudi kazni ni bilo. Pa vendar: Vettel glede na stanje v prvenstvu mora tvegati, Verstapen bo pa v takih situacijah vedno zapeljal v tekmeca. Saj Senna je isto delal: če je bila linija njegova, jo je držal ne glede na karkoli, ampak njemu to štejemo v dobro.

Če bi bil namesto Vettla Hamilton bi se mu samo umaknil. Imata nekakšen pakt od lanskega Singapurja dalje. Ne bi me presenetilo če je to povezano s tem da ima Max obljubljen sedež v Mercedesu.
««
22 / 25
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 430 31 32 33 )

Oddelek: Na cesti
1616187130 (121690)          
»

Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
1251182006 (113565) broken/link
»

Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 466 67 68 69 )

Oddelek: Na cesti
3430381687 (237282) BT52
»

Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 471 72 73 74 )

Oddelek: Na cesti
3664285302 (180770) ABX

Več podobnih tem