Forum » Na cesti » Volkswagen e-Golf
Volkswagen e-Golf
dunda ::
V zadnjih dneh mi je družbo delal e-Golf. Na blogu: https://kacnje.blogspot.si/2017/10/volk... je spet nekaj vrstic in sličic na to temo.
https://www.kacnje.eu
DamijanD ::
Manjka še primerjava razpoložljivega prostora (prtljažnik, podiranje sedežev, ipd.) z ICE različico.
dunda ::
Nisem imel nobenega običajnega golfa pri roki, da bi primerjal. S sedeži in prostorom zadaj verjetno ne bi našel razlik, ne vem pa, koliko prostora ima običajen golf v prtljažniku. Tehnični podatki ...
Ja, nič. Sem kar dopisal v članku ... dodal sem naslednje:
"Če pogledamo konkretne tehnične primerjave prostornine prtljažnika, bomo videli, da ima e-Golf 341-1231 litrov, običajni golf 4motion 343-1233, običajni golf pa 380-1270."
Ja, nič. Sem kar dopisal v članku ... dodal sem naslednje:
"Če pogledamo konkretne tehnične primerjave prostornine prtljažnika, bomo videli, da ima e-Golf 341-1231 litrov, običajni golf 4motion 343-1233, običajni golf pa 380-1270."
https://www.kacnje.eu
bambam20 ::
Super opis. Edino, kar bi bilo dobro, če bi bilo omenjeno s kakšno povprečno hitrostjo ste vozili. To je precej pomemben podatek.
abyssus ::
Z veseljem prebral opis. Dobro napisano, samo vertikalno snemanje videoposnetkov mi pa gre res na živce. :)
Če se vozim dnevno 100km na šiht (v obe smeri, avtocesta), je takšen avto vredna investicija? Ne, da bi razmišljal o nakupu, samo iz radovednosti sprašujem.
Če se vozim dnevno 100km na šiht (v obe smeri, avtocesta), je takšen avto vredna investicija? Ne, da bi razmišljal o nakupu, samo iz radovednosti sprašujem.
dunda ::
Super opis. Edino, kar bi bilo dobro, če bi bilo omenjeno s kakšno povprečno hitrostjo ste vozili. To je precej pomemben podatek.
Se strinjam.
Na tisti sliki se vidi, da je bila (na tisti turi) povprečna hitrost 43 km/h. Dolgoročno imam pri svojem Passatu 37 km/h, tista tura na sliki je pač imela malo več odprte ceste.
https://www.kacnje.eu
dunda ::
Z veseljem prebral opis. Dobro napisano, samo vertikalno snemanje videoposnetkov mi pa gre res na živce. :)
Če se vozim dnevno 100km na šiht (v obe smeri, avtocesta), je takšen avto vredna investicija? Ne, da bi razmišljal o nakupu, samo iz radovednosti sprašujem.
He, he. Imam nov telefonček in sem še malo neroden. Imel sem pripravljen še posnetek vožnje z aktivnim tempomatom in avtomatičnim ustavljanjem in speljevanjem. Ne boš verjel, kako je to nerodno med vožnjo držati v roki, če imaš krompirjeve roke. Vsak dotik kaj sproži, hkrati pa slediš promet, iščeš kadre in loviš fokus (če so ostri števci, se ne vidi naprej in obratno), potem pa še kaj smole (ko je že vse lepo posneto in se idealno prižge rdeča luč na semaforju, se "kurac" pred menoj odloči, da bo zapeljal skozi križišče ... je kar dosti opraviti :-) pa nisem neroden v avtu. Sem že razmišljal, da bi imel kakšno kamero v avtu.
Kar zadeva tvoj profil - glede na ceno avtomobila bi težko rekel, da je investicija smiselna. Je enostavno predrag. Mislim, da so danes (predvsem priključni) hibridi prava stvar, če želiš nekaj prihraniti in biti v koraku s časom in ekologijo. Se pa stvari izboljšujejo. Sam imam srečo, saj imam blizu službe polnilnico, ki je skoraj vedno prazna, ko pridem. In pri tem dosegu res ni nobene panike. Pri prejšnjem modelu in e-up! me je stalno skrbelo, kako bo z dosegom preko dneva. Pri tem ni več teh skrbi.
https://www.kacnje.eu
bambam20 ::
Super opis. Edino, kar bi bilo dobro, če bi bilo omenjeno s kakšno povprečno hitrostjo ste vozili. To je precej pomemben podatek.
Se strinjam.
Na tisti sliki se vidi, da je bila (na tisti turi) povprečna hitrost 43 km/h. Dolgoročno imam pri svojem Passatu 37 km/h, tista tura na sliki je pač imela malo več odprte ceste.
To pa na žalost potem ni uporabno. Ko bo takšen egolf ob normalni vožnji 90-100 km/H sposoben prepeljati 270 km v enem kosu potem pa bo.
Sposodi si BMW-jev i3 in naredi z njim eno testiranje.
Unknown_001 ::
300km dosega za zelo mešano vožnjo... to je že kar v redu. Čim bo nad 500 lahko že resno začnem razmišljati o nakupu, vsaj kot avto za na šiht pa domov ali za okoli vozit. Za daljše razdalje pa nek varčen ICE karavan ali limuzinca.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Mesar ::
Kdaj lahko potem pričakujem A4Q, A6Q z vsej 600km dosega? 500km ni neki, sploh pa je to novi, čez 4,5 let bo imel z polno baterijo samo še 100km, to pa je potem že bolj žalostno.
Your turn to burn!
pegasus ::
jernejl ::
Unknown_001 je izjavil:
300km dosega za zelo mešano vožnjo... to je že kar v redu. Čim bo nad 500 lahko že resno začnem razmišljati o nakupu, vsaj kot avto za na šiht pa domov ali za okoli vozit. Za daljše razdalje pa nek varčen ICE karavan ali limuzinca.
Kaj pa manjka hibridu? Na krajše razdalje se pelješ na elektriko, na daljše pa na bencin/dizel.
Utk ::
pegasus ::
Unknown_001 ::
Unknown_001 je izjavil:
300km dosega za zelo mešano vožnjo... to je že kar v redu. Čim bo nad 500 lahko že resno začnem razmišljati o nakupu, vsaj kot avto za na šiht pa domov ali za okoli vozit. Za daljše razdalje pa nek varčen ICE karavan ali limuzinca.
Kaj pa manjka hibridu? Na krajše razdalje se pelješ na elektriko, na daljše pa na bencin/dizel.
Ewwww too much vsega. Jaz sem eden tistih smešnih ljudi, ki prisegajo na čimmanj nepotrebne navlake. Ali naj bo motorizacija popolnoma na notranje izgorevanje ali pa popolnoma na štrom. Kombinacija EV , ICE ali celo motor z zunanjim zgorevanjem je edino, da se ICE uporablja za sprotno generacijo štroma, ki se ga dostavi s čimmanj izgubami do pogona. To je namreč ves smisel elektromotorja. Povečati izkoristke, m aj rajt? Skupno maso je treba znižati, hibridi so pa tule isto kot da bi se v jajca usekal s pestjo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
dunda ::
To pa na žalost potem ni uporabno. Ko bo takšen egolf ob normalni vožnji 90-100 km/H sposoben prepeljati 270 km v enem kosu potem pa bo.
Sposodi si BMW-jev i3 in naredi z njim eno testiranje.
Sam tako visokih povprečnih hitrosti v praksi res (skoraj) nikoli nimam. Razen, če se peljem proti Nemčiji ali Franciji.
Niti nisem tako skeptičen, stvari se pač izboljšujejo in za veliko veliko večino vsakdanjih voženj je tole povsem dovolj. Zanimiva se mi zdi tudi ideja, da bi kupec e-VW imel možnost xx dni na leto brez stroškov vzeti ICE avto. Recimo za dopust. Zanimiva marketinška ideja.
Sicer pa imaš prav, več kot bo dosega, bolje bo :-)
BMW i3 me mika, je na potencialnem seznamu.
Unknown_001 je izjavil:
300km dosega za zelo mešano vožnjo... to je že kar v redu. Čim bo nad 500 lahko že resno začnem razmišljati o nakupu, vsaj kot avto za na šiht pa domov ali za okoli vozit. Za daljše razdalje pa nek varčen ICE karavan ali limuzinca.
Kaj pa manjka hibridu? Na krajše razdalje se pelješ na elektriko, na daljše pa na bencin/dizel.
Hibrid (sploh priključni) se tudi meni zdi najbolj zanimiv. Mogoče je še malo izbire (prednjači Toyota, ki pa mi običajno v notranjosti nekako ne sede), sicer pa res zanimivo. In deluje odlično.
SimplyMiha je izjavil:
Doseg 300 km je koliko pozimi?
Hm, kaj pa vem. Po mojem malo čez 200. Pri e-up!u sem napisal, da je tisti test v Skandinaviji (pri -8) pokazal, da se naredi malo več kot polovica prej obljubljene. In če računamo, da tako mrzlo vendarle ni ves čas (vsaj pri nas), je verjetno 200 kar dosegljivih. Sploh sedaj, ko se vgrajujejo toplotne črpalke, je gretje vseeno manj potratno.
https://www.kacnje.eu
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dunda ()
jernejl ::
Unknown_001 je izjavil:
Unknown_001 je izjavil:
300km dosega za zelo mešano vožnjo... to je že kar v redu. Čim bo nad 500 lahko že resno začnem razmišljati o nakupu, vsaj kot avto za na šiht pa domov ali za okoli vozit. Za daljše razdalje pa nek varčen ICE karavan ali limuzinca.
Kaj pa manjka hibridu? Na krajše razdalje se pelješ na elektriko, na daljše pa na bencin/dizel.
Ewwww too much vsega. Jaz sem eden tistih smešnih ljudi, ki prisegajo na čimmanj nepotrebne navlake. Ali naj bo motorizacija popolnoma na notranje izgorevanje ali pa popolnoma na štrom. Kombinacija EV , ICE ali celo motor z zunanjim zgorevanjem je edino, da se ICE uporablja za sprotno generacijo štroma, ki se ga dostavi s čimmanj izgubami do pogona. To je namreč ves smisel elektromotorja. Povečati izkoristke, m aj rajt? Skupno maso je treba znižati, hibridi so pa tule isto kot da bi se v jajca usekal s pestjo.
"Čimmanj nepotrebne navlake": Zakaj bi potem imel dva avtomobila (EV in ICE)? Tam je bistveno več navlake kot če imaš en avtomobil z dvema pogonoma.
"Skupno maso je treba znižati": Se strinjam, ampak če boš imel EV z >500km dosega, boš večino časa (krajše razdalje) s sabo tovoril nepotrebno dodatno težo v obliki bistveno prevelikih baterij. Hibrid ima manjšo in lažjo baterijo, pa namesto tega dodaten pogon.
Recimo Ioniq Electric ima višjo težo (80kg) kot Ioniq Hybrid (razlika v velikosti baterij pa je 26kWh).
DamijanD ::
Nisem imel nobenega običajnega golfa pri roki, da bi primerjal. S sedeži in prostorom zadaj verjetno ne bi našel razlik, ne vem pa, koliko prostora ima običajen golf v prtljažniku. Tehnični podatki ...
Ja, nič. Sem kar dopisal v članku ... dodal sem naslednje:
"Če pogledamo konkretne tehnične primerjave prostornine prtljažnika, bomo videli, da ima e-Golf 341-1231 litrov, običajni golf 4motion 343-1233, običajni golf pa 380-1270."
Torej je eGolf, kar se prostornosti tiče, povsem primerljiv z ICE različico? Kaj pa podiranje sedežev? Dejansko me samo zanima, če se je potrebno zaradi baterij odpovedati še kakšni stvari poleg dosega?
bambam20 ::
To pa na žalost potem ni uporabno. Ko bo takšen egolf ob normalni vožnji 90-100 km/H sposoben prepeljati 270 km v enem kosu potem pa bo.
Sposodi si BMW-jev i3 in naredi z njim eno testiranje.
Sam tako visokih povprečnih hitrosti v praksi res (skoraj) nikoli nimam. Razen, če se peljem proti Nemčiji ali Franciji.
Čakaj, čakaj. Ti voziš izven naselja pod omejitvijo ? Tvoja povprečna hitrost je pod 50 km/h? Ker nihče v praksi ne vozi povprečno s hitrostjo 45 km/h. Nihče. Da je avto uporaben, mora domet 280 km uspešno opravit pri vsaj hitrosti 90-100 km/H.
bambam20 ::
Povprečna hitrost na povprečni turi Lj - zahod nemčije je 70 km/h.
Po avtocesti že ne.
A ti voziš z avtom povprečno na mesec 45km/H? pO avtocesti pa 90 km/H?
Da bom šparal mi ni. Avto porabi malo, zato se peljem in nisem suženj porabi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
bambam20 ::
pegasus ::
hojnikb ::
dej resetiraj enkrat stevec povprecne hitrosti in potem nabijaj.
Še eden, ki se zanimivo vozi s povprečno hitrostjo 45 km/H in dela zastoje. Bolje, da se uporabljaš javna prevozna sredstva, če nisi zmožen normalne vožnje.
se en ki mu matematika dela hude probleme. Hint: ko gres na voznjo, ne vozis konstantno 130Km/h.
#brezpodpisa
Utk ::
dej resetiraj enkrat stevec povprecne hitrosti in potem nabijaj.
Še eden, ki se zanimivo vozi s povprečno hitrostjo 45 km/H in dela zastoje. Bolje, da se uporabljaš javna prevozna sredstva, če nisi zmožen normalne vožnje.
Ti pač nimaš pojma kaj je povprečje. Niti pri porabi niti pri hitrosti. Verjetno ne bi znal izračunat povprečja med 1 in 3.
Nikonja ::
Če se večino časa furaš po mestu ni šanse da boš povprečno hitrost imel nad 30km/h. In večina ima povprečno hitrost, v enem mesecu, cca 50km/h razen če niste čist vsak dan, cel dan na AC.
pegasus ::
Imho razlika tu izhaja iz dojemanja: povprečna hitrost "ko se vozim" in povprečna hitrost od kraja A do kraja B, z vsem, kar se po poti dogaja. Razumem, da je enostavneje gledati prvi vzorec in da enostavni ljudje to počnejo na ta način.
4knative ::
Škoda in VW sta vedno bolj precenjena. Kdo bi sploh dal 41.000 eur za 200km dosega, če vemo da prihaja kar nekaj avtomobilov z boljšo baterijo in precej nižjo ceno?
Pinzl ::
SimplyMiha je izjavil:
Doseg 300 km je koliko pozimi?
počakaj na prave zimske dne, pa prašam kolega ki si ga lasti..
Webmojster ::
Največji hec pri tem e-golfu je, da so pri Kreisel spravili namesto 36kwh baterije noter kar 55kwh baterijo, ki ima isti volumen in isto(!) težo. To pa je potem že realnih 200milj (320km) dosega.
https://electrek.co/2016/12/05/vw-e-gol...
https://electrek.co/2016/12/05/vw-e-gol...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Webmojster ()
dexterboy ::
Ta e-golf ni zmožen mojih dnevnih relacij PO-LJ-PO.
Sem ga fural en večer, šolski primer "striženja ovac"
Sem ga fural en večer, šolski primer "striženja ovac"
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
dunda ::
Torej je eGolf, kar se prostornosti tiče, povsem primerljiv z ICE različico? Kaj pa podiranje sedežev? Dejansko me samo zanima, če se je potrebno zaradi baterij odpovedati še kakšni stvari poleg dosega?
Tako je. Nisem opazil kakšnih posebnih razlik pri velikosti in uporabnosti v tem smislu.
https://www.kacnje.eu
dunda ::
Vidim, da je debata o povprečni hitrosti ... mogoče imate nekateri premalo realnih kilometrov ali pa zelo enostavne relacije. Moja povprečna je (recimo okrog 4 kkm na mesec z mojim avtom) nekaj pod 40 km/h. Seveda se na kakšni daljši relaciji dvigne, ampak to ni pravo povprečje. Če greš pa nekajkrat na teden v konicah iz Kamnika v Ljubljano, pa proti Kranju, pa po mestu in po vaških vzponih gor in dol, pa res ne moreš pričakovati hitrosti nad 30 km/h. Saj za vraga le nekaj minut voziš 90, sicer pa je vožnje več ur. Dajte malo realnosti, sicer je videti, kot bi se pogovarjal z osnovnošolci.
:-)
Fino.
Kot pravim, stvari se razvijajo in vsako leto bodo boljše. Kmalu bo kaj takšnega že vgradil proizvajalec, pa spet bodo letvico dvignili razni Pečjaki ... in tako gre razvoj naprej.
Webmojster je izjavil:
Največji hec pri tem e-golfu je, da so pri Kreisel spravili namesto 36kwh baterije noter kar 55kwh baterijo, ki ima isti volumen in isto(!) težo. To pa je potem že realnih 200milj (320km) dosega.
https://electrek.co/2016/12/05/vw-e-gol...
:-)
Fino.
Kot pravim, stvari se razvijajo in vsako leto bodo boljše. Kmalu bo kaj takšnega že vgradil proizvajalec, pa spet bodo letvico dvignili razni Pečjaki ... in tako gre razvoj naprej.
https://www.kacnje.eu
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dunda ()
dunda ::
Ta e-golf ni zmožen mojih dnevnih relacij PO-LJ-PO.
Sem ga fural en večer, šolski primer "striženja ovac"
S tem se pa ne bi strinjal, pa sem med tistimi, ki najbolj jamrajo zaradi dosega. Prejšnji model bi imel res bolj na tesno, pri tem pa s takšno potjo ni nobenih težav.
Seveda, če upoštevaš, da ga lahko potem dovolj hitro napolniš :-)
Se pa stvari izboljšujejo in če letošnji model primerjam s tistim izpred dveh let, je viden velik napredek.
https://www.kacnje.eu
dunda ::
Ja, kot rečeno. Povprečna je zelo odvisna od profila proge. Voznik svoj vpliv (v nekoliko večji meri) prinese šele na odprtih cestah.
V tem trenutku so električni (in tudi hibridi) najbolj primerni za mestne in primestne vožnje. Tam je veliko zaviranj, stanja na mestu ... in ti avtomobili tam pridobivajo.
V tem trenutku so električni (in tudi hibridi) najbolj primerni za mestne in primestne vožnje. Tam je veliko zaviranj, stanja na mestu ... in ti avtomobili tam pridobivajo.
https://www.kacnje.eu
PrimoZ_ ::
Jaz se vsak dan vozim 20km po AC 130km/h+ (po števcu) pa je povpračna hitrost komaj malo na 50km/h, ker pač nekaj čakanj na semaforju ubije povprčje.
dunda ::
Saj to jaz tudi stalno razlagam ljudem, ki se čudijo, da so moje povprečne tako nizke. Če si recimo dve uri na dan v avtu, pa se AC ne dotakneš in imaš zelo malo regionalnih cest, potem res težko tako dvigneš.
https://www.kacnje.eu
Magic1 ::
Podatek povprečne hitrosti ni prav nič vreden. Npr. lahko stojiš v enem zastoju pa potem stisneš na AC na 150km/h in bo poraba porazna, kljub temu da bi bila povprečna hitrost ista, kot če bi brez zastoja vozil 90km/h na AC. Pri merjenju porabe bi bilo potrebno bolj natančno navedit hitrosti, sploh na AC.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
dunda ::
Približen občutek dobiš, za drugo pa bi potreboval seveda resne teste. Ampak, če bi šel v takšne podrobnosti, bi moral meriti še gume, težo voznika, pa protiveter ...
Ideja je bila povedati, da je poraba relativno nizka in se mi je zdelo, da bi se res kar lepo vozil.
Ideja je bila povedati, da je poraba relativno nizka in se mi je zdelo, da bi se res kar lepo vozil.
https://www.kacnje.eu
D3m ::
Jaz se vsak dan vozim 20km po AC 130km/h+ (po števcu) pa je povpračna hitrost komaj malo na 50km/h, ker pač nekaj čakanj na semaforju ubije povprčje.
61.4 km tukaj.
Povprečje mi ubije jutranja gneča.
|HP EliteBook|R5 6650U|
4knative ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kateri avto? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12191 (10599) | zez |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 108403 (67285) | Berserker |
» | Diesel vs. bencinar (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28576 (24781) | RedDrake |
» | Prototip baterije, ki se napolni v pol minute (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 33342 (28123) | Redneck |