» »

Sistem za hišni kino

Sistem za hišni kino

Temo vidijo: vsi
««
24 / 39
»»

m0LN4r ::

Ja mislim, saj bi, ce bi mi kdo placal za to in dal primerno orodje, ampak... smiselnost takega pocetja doma?

To so itak robni primeri, redkokdo poslusa doma tako naglas nekaj, da bi prisel do klippinga oz. tudi ce je malce klippinga, ga 99,9% ljudi ne zazna, no seveda razen tistih s posluhom Karla Böhma tukaj in njihovimi izkusnjami.

Eno so izmerjene stevilke, drugo pa uporabna praksa oz. realnost.
Dokler smo v mejah normale se jaz ne sekiram glih zaradi takih stvari.
Povprecen clovek, to ni ne audiofool, ne glasbenik, zaradi biologije in fizicnih omejitev usesa, pomanjkanja glasbene podkovanosti, ne zazna 5% distorzije do ca. 150Hz (no pa glih tukaj se moderni poznavalci najbolj preprirajo, ko nabijajo moderni RAP) in nekje do 1% od 1Khz naprej.
- Na tej tocki spet moramo povedati, kdaj se to zgodi. Se to zgodi, ko poslusamo glasbo na normalni glasnosti? Malo bolj na glas?
To se zgodi, ko pac gonis zadeve na robu svojih moznosti. Ce je temu tako, je ocitno receiver in celotna oprema, res preslaba za dimenzije prostora in zeljeno glasnost poslusanja v tem prostoru.
Tukaj sta pa potem tudi se dve opciji za naprej. Lahko imas slabsi a mocnejsi ojacevalec, saj koga jebe tistih 0,005% itak ne slisim do 1% razlike. Ali pa sem mastno zalozen z denarjem in bi rad imel oboje, ker imam usesa Karla Böhma XD

Zdaj ce imas 4x4 sobo ali pa prostor dolg 5x8 metrov v katerem bi nabijal muzko, seveda ni vseeno kaksen ojacevalec bos vzel. Pri 4x4 sobici pa sta dve skrajnosti, imamo ljudi ki poslusajo tako na glas, da to z uzivanjem in kvaliteto vec nima nic skupnega in tistih, ki poslusamo v mejah normale. Dandanes je pa za male prostore, res skoraj nemogoce kupiti slab receiver oz. ojacevalec.

Za manj kot to oz. 0,5% pa je potrebno ze imeti naucen sluh, kot ga morajo imeti prakticno dirigenti kaksnega filharmonicnega orkestra, tonski tehniki v npr. gledaliscu, saj tam ni casa za merjenje z napravami, da ne navijes "prenaglas" slucajno in se marsikaj drugega.
Kaj je naucen sluh, v to se ne morem veliko spuscat, ker imam prenizko izobrazbo glasbene sole, sem si pa zapomnil kaksen posluh imajo tisti, ki so v zadnjih razredih tam mene poucevali.

Za namenske audio prostore, se pa itak uporabi namenske naprave in si on the safe side.

Kar se pa glede audiofilov tice, pa hjah dve skrajnosti. Imas audiofile, ki res slisijo kar pac slisijo, ampak spet ne 0,000 neki neki, bodimo realni tukaj. In tiste audiofile, ki drkajo na stevilke in ceno opreme, dvomim pa da karkoli od tega res slisijo, se pa lahko pokazejo pred kolegi s tem kaj imajo potem pa predvajajo muzko preko bluetootha... Dzis.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

m0LN4r ::

PS: Marsikdo pac pozabi na to "prakticno" uporabnost teh stevilk in vidi samo ceno in pozabi, da 3x drazje zaradi tega ne bo 3x "boljse"
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Darko! ::

Zvezdica27 je izjavil:

Yamaha RX-S602 ali pioneer sx-s30 ali marantz nr1200
sparjeni z
q acoustics 3050i
mislim da je to top shit za nek p/p za običajnega janeza, to bom začel nabirati. Počasi
zz



Najbrž si mislil Yamaha R-N602 in ne S, ker je slednji 5 kanalniin in ne spada v druščino ostalih dveh.
Ja, p/p je dober.


Evo kot zanimivost,

naslednji model pri Yamahi, to je R-N803D je sicer po vseh tehničnih parametrih boljši (je približno za 40 % močnejši, ima vgrajen Sabre DAC, pa kakšno boljšo komponento, pa YPAO kalibracijo, če nimaš ravno srečne roke za postavitev zvočnih omaric, ... ) ampak je obenem hudič tudi za 200 EUR dražji.

Ti si bolj muskontar praviš, torej kdaj ziher odpreš pokrov kakšnega kitarskega ojačevalca ali pa druge škatle, ki jo uporabljate na odru.

Pa recimo, da 40 % več moči sploh ne potrebuješ, pa da boš tudi težko slišal razliko med "navadnim" in ESS audiofilskim DAC-om, pa da kalibracije za stereo res ne potrebuješ, vsaj če zvočne omarice ne tlačiš direktno k zadnji steni, pa da ti je za drobovje takšne škatle res vseeno.

Ampak, če jih že samo odpreš in pogledaš kako so sestavljene, je pa hitro jasno, kam gre večji del cenovne razlike in za kilo dvesto Poli salame teže

;)

R-N602


R-N803D



(Ne me zastopit narobe. Ne trdim, da moraš dati 200 EUR več).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Darko! ()

Zvezdica27 ::

200e ni težava, če točno vem, kam gredo. Težava je (bila) v tem, da nisem imel razčiščeno.

Točno tvoje Yamahica ne bo šla - nima namreč HDMI - kar je pri meni mus. Mislil sem točno tegale:
https://europe.yamaha.com/en/products/a...


Zdaj mi je kristalno jasno, da rabim dober receiver in dobre zvočnike, samo L+R. Če je za 200e kaj boljšega od qacoustics 3050i, povejte.

Pri kitarski/bas robi je zadeva zelo podobna - ker (sem) veliko špilam okoli, pač se morate zavedati, da tudi "top" slo bandi igrajo na marsikaj. In vedno obstaja p/p - težko upravičiš, recimo, da v nek vaški pajzl vlačiš cca 3.000e robe, da ti pol pijančki ob 1h zjutraj začnejo kazati svoje znanje. Hitro vidiš, da ni pametno. Ali pa pride kak top band in potem igra na ušiv PA... In pa v kitarskem svetu so vstopni modeli (recimo na primer razni Peavey ojačevalci, pa Laneyi in podobno) popolnoma primerljivi z najdražjimi - in tudi tam netrenirano uho ne bo opazilo razlike, pa še sam sem se včasih spraševal zakaj točno je bilo treba dati toliko denarja za nekaj (in potem prodal).

To je bil element, da mi je kliknilo, da je tu podobno. Kakšen sub neki, ne rabim. Potrebno je dobro kupiti, a vsekakor ne pretiravati. Za to, da bom na koncu - priznajmo - gor butnil mp3, ni treba neke drame. Potrebno je dobro osnovo imeti, manj stvari je tudi manj zapletov.

Še zdaj pa - smešno - ne morem verjeti kako dobro igra denimo bratov marantz mini stolp, ki ima zdaj 30 let... tako da tudi nekaj takega ne bo sile kupiti.

Ker imam trenutno deno avrx1000, bodo prvi zvočniki. In vsaj za zdaj gledam q acoustics 3050i, lepi so mi, UK made (kao), dobri reviewi in cena jim pada, hvala za brexit! Čakam še da tale virus malo mine in če ne bo predloga za kak predlog v temu rangu okoli 500e-700e za par, da je nekaj res bolje, bo to kar to. Morda jih bom šel še kam poslušati, če kdo to v LJ ima ...

zz

Darko! ::

In vsaj za zdaj gledam q acoustics 3050i, lepi so mi, UK made (kao), dobri reviewi in cena jim pada, hvala za brexit!


No argue to that, sir!

Grde Hifi robe človek res ne more gledat, kaj šele poslušat.
;)

matobeli ::

Jaz mam R-N803D (z QA 3020i), če koga kaj zanima naj kar vpraša :)

Kar se pa tiče HDMIja pa pomojem noben stereo reciever/ojačevalec nima. Ker v resnici itak ne rabiš, digitalni audio out v obliki koaksialca ali SPDIF so še vedno zelo aktualni na večini napav. Če res ne gre drugače pa vzameš en adapter ki ti iz HDMIja potegne ven audio na coax/SPDIF

Darko! ::

Kar nekaj stero receiverjev ima HDMI. Prvi je s tem začel Onkyo pred leti.
Ga pa res v resnici ne potrebuješ.

stratosD ::

kaj je bistven upgrade z Q Ac.3050 vs 3050i? izpopolnjena kretnica, bolj rigidno/trdno/ojačeno ohišje - starejši model je cca kilco težji???
ve kdo - glede na ceno 3050 ki je skoraj polovico nižja v UK?
nekaj o tem:
https://www.avforums.com/threads/differ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: stratosD ()

m0LN4r ::

Pr racunalnikih je tko, elektronika je postala manjsa, naprednejsa, kondenzatorji, smdji, chipi, vse je postalo manjse, manj potratno, cenejse za proizvajat, ker vec ni treba na roke lotat nicesar, hkrati zadeve porabijo manj elektrike in ustvarjajo manj toplote.
Moj stric je imel se en star 900W napajalnik za server, ki je bil velik kot en cel predalnik, imel pun kurac ventilatorjev in nekaj kil, ucinkovitost, pitaj boga. Danes pa dobis v 14x17cm skatlici, 85% efficiency in prakticno dozivljenjski napajalnik, ki se komaj ogreje itn. Pol pa ko gledas navodila na YT, kako naredis iz 20eur napajalnika ojacevalec, se malo zamislis.

Mene to res zanima, ce bi Darko! znal kaj vec povedati, ce je v glasbenem svetu razvoj tudi v taksni smeri in tako hitro napredoval in ali se proizvajalci tudi posluzujejo tega, ker Hi-Fi je branza v kateri je vedno tezje zasluziti s prodajnimi stevilkami.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Likalnik ::

matobeli je izjavil:

Jaz mam R-N803D (z QA 3020i), če koga kaj zanima naj kar vpraša :)

Kar se pa tiče HDMIja pa pomojem noben stereo reciever/ojačevalec nima. Ker v resnici itak ne rabiš, digitalni audio out v obliki koaksialca ali SPDIF so še vedno zelo aktualni na večini napav. Če res ne gre drugače pa vzameš en adapter ki ti iz HDMIja potegne ven audio na coax/SPDIF


Jaz kupujem ravno to R-N803D za na teraso...skupaj z zvočniki Klipsch AW650 oziroma še iščem trgovino kjer bi ga najbolj ugodno dobil....ima vse kar imajo veliki...(še moči je dovolj)...kar me skrbi je samo to, če bom hotel čez čas dodati še kakšen zvočnik...bi že sedaj vzel 3ch ali več reciever...če bi bil kakšen primeren temu...tako glede cene kot zmogljivosti...se mi zdi glede na ceno ponuja največ ta Yamaha

edi45 ::

matobeli je izjavil:

Jaz mam R-N803D (z QA 3020i), če koga kaj zanima naj kar vpraša :)

Kar se pa tiče HDMIja pa pomojem noben stereo reciever/ojačevalec nima. Ker v resnici itak ne rabiš, digitalni audio out v obliki koaksialca ali SPDIF so še vedno zelo aktualni na večini napav. Če res ne gre drugače pa vzameš en adapter ki ti iz HDMIja potegne ven audio na coax/SPDIF


Ta yamaha je res bolj boga s priključki. Seveda imaš še sam sem imel stereo ojačevalec Onkyo TX-8270, ki je imel še HDMI ARC, kar je res redko za stereo ojačevalec. Imaš pa kar nekaj malo dražjih ojačevalcev z HDMI priklopi, kakor tudi SPDIF. Vendar za TV preferiram HDMI ARC, drugače za računalnik in ostale komponente kot kakšen CD player pa SPDIF.

Darko! ::

matobeli je izjavil:

Jaz mam R-N803D (z QA 3020i), če koga kaj zanima naj kar vpraša :)

Kar se pa tiče HDMIja pa pomojem noben stereo reciever/ojačevalec nima. Ker v resnici itak ne rabiš, digitalni audio out v obliki koaksialca ali SPDIF so še vedno zelo aktualni na večini napav. Če res ne gre drugače pa vzameš en adapter ki ti iz HDMIja potegne ven audio na coax/SPDIF



A veš, da me res zanima nekaj.

Tvoje cenovno razmerje med zvočnimi omaricami in receiverjemje je dokaj nenavadno. Imaš praktično osnovni model zvočne omarice priznanega proizvajalca, pa top-šit stereo receiver prav tako priznanega.

Cenovni razpon je recimo 250 EUR za QA in 700 EUR za Yammy.
Tako, na prvi pogled se zdi, da je ta razpon nesorazmeren, sploh za cenovni razred zvočnih omaric.

Kaj te je prepričalo, da si vzel takšno kombinacijo; zakaj recimo nisi vzel cenejšega receiverja (recimo tega za 200 EUR manj) in enake omarice; ali pa cenejšega receiverja in bi preostanek dodal za boljše zvočne omarice ?

Darko! ::

m0LN4r je izjavil:


Mene to res zanima, ce bi Darko! znal kaj vec povedati, ce je v glasbenem svetu razvoj tudi v taksni smeri in tako hitro napredoval in ali se proizvajalci tudi posluzujejo tega, ker Hi-Fi je branza v kateri je vedno tezje zasluziti s prodajnimi stevilkami.



He, he,

kaj pametnega in novega ne. Nisem industrijski insajder, niti zlatoušnik, še manj nakupovalna referenca, pa tudi moderna glasbena industrija me čedalje manj zanima.

Kot je kolega par postov gor omenil, se tudi meni zdi, da so kakšni DIY entuzijasti ali pa specializirani forumi boljši naslov.

Jest sem bolj pesnik. Če želiš prebrat še kakšen moj umotvor, imaš na koncu spodnje teme moje modrovanje v katerem primerjam kvarčne ure z D-class ojačevalci:

Stereo ojačevalec


ali pa recimo umotvor o morebitni prihodnosti ultimativnih spikerjev, ravno tako v povezavi z D-class tu:

Dva bluetooth zvočnika ali eden?

;)

Zvezdica27 ::

lp,

jaz rabim HDMI, ker preko receiverja imam računalo in gledam filme, tudi poslušam muziko... vse to gre preko HDMI v centralni AVR (tudi TV igra preko AVR, aiplay, BT, navaden činč priklop). Mora biti tudi USB (da filam mobilca).

Enostavno, mora biti stereo AVR in zgornji trije so. Zdaj vidim da ima tudi marantz DAB, tako da ... mislim da pioneer nima šans, razen če rabljenega kje dobim, zdaj se en za 285 prodaja.. v glavnem, kupec je kralj, gremo.

Če pa kdo pozna razliko med q acoustic 3050 in 3050i, bi bilo pa tudi fajn. Jaz bom pa še malo pogledal za alternativo tem zvočnikom, enostavno morajo biti lepi (žena)

zz

matobeli ::

Darko! je izjavil:

matobeli je izjavil:

Jaz mam R-N803D (z QA 3020i), če koga kaj zanima naj kar vpraša :)

Kar se pa tiče HDMIja pa pomojem noben stereo reciever/ojačevalec nima. Ker v resnici itak ne rabiš, digitalni audio out v obliki koaksialca ali SPDIF so še vedno zelo aktualni na večini napav. Če res ne gre drugače pa vzameš en adapter ki ti iz HDMIja potegne ven audio na coax/SPDIF



A veš, da me res zanima nekaj.

Tvoje cenovno razmerje med zvočnimi omaricami in receiverjemje je dokaj nenavadno. Imaš praktično osnovni model zvočne omarice priznanega proizvajalca, pa top-šit stereo receiver prav tako priznanega.

Cenovni razpon je recimo 250 EUR za QA in 700 EUR za Yammy.
Tako, na prvi pogled se zdi, da je ta razpon nesorazmeren, sploh za cenovni razred zvočnih omaric.

Kaj te je prepričalo, da si vzel takšno kombinacijo; zakaj recimo nisi vzel cenejšega receiverja (recimo tega za 200 EUR manj) in enake omarice; ali pa cenejšega receiverja in bi preostanek dodal za boljše zvočne omarice ?


Odgovor je čist enostaven, trenutna stanovanjska situacija mi ne dovoljuje imet propper floorstandov, za res dobre bookshelfe sem bil pa preškrt oziroma se mi ni zdelo smiselno v trenutni situaciji. Ojačevalc je pa slab al dober, zmer bo isto velka kišta. Imam pa težnje da bom imel kmalu možnost met nekaj bolj primernega za ta ojačevalc.

Sploh pa niso tako slabi teli zvočnički :)

Ok, ja, mate prav Onkyo imajo HDMI... Še zmer ni nobene potrebe po njem ;)

Zimonem ::

Parketripsarji so itak precenjeni napram bookshelf bratom iz iste familije. Sem imel tudi jaz nagledane najprej 3050i pa potem tele tvoje, na koncu prišel z vrečkami domov z čisto drugo rečjo ravno tako za na poličko. Ampak mi niti ni žal. Mogoče se pri nizkih tonih kje ravno ne razbohoti ampak tudi soba je precej večja kot tista kateri so bili namenjeni. Mi je pa všeč, da ropotala zlahka prestavim s stojal na mizo in sten sploščim zvok kadar se lotim branja knjige. Lahko bi sicer med Bass Reflex mufno in zid zarinil tudi kak kaktus, ampak za enkrat mi bolj prija prestavljanje. Hdmi-ja na reciverju sicer ne pogrešam me pa jezijo te Android boxi (v mojem primeru Nvidia shield) katerim se sladko jebe za zvočne kodeke. To bi celoten ekosistem precej poenostavilo, ampak ker imajo danes reciverju že povečini vgrajene streamerje to spet ni tak problem.

m0LN4r ::

Darko! je izjavil:

m0LN4r je izjavil:


Mene to res zanima, ce bi Darko! znal kaj vec povedati, ce je v glasbenem svetu razvoj tudi v taksni smeri in tako hitro napredoval in ali se proizvajalci tudi posluzujejo tega, ker Hi-Fi je branza v kateri je vedno tezje zasluziti s prodajnimi stevilkami.



He, he,

kaj pametnega in novega ne. Nisem industrijski insajder, niti zlatoušnik, še manj nakupovalna referenca, pa tudi moderna glasbena industrija me čedalje manj zanima.

Kot je kolega par postov gor omenil, se tudi meni zdi, da so kakšni DIY entuzijasti ali pa specializirani forumi boljši naslov.

Jest sem bolj pesnik. Če želiš prebrat še kakšen moj umotvor, imaš na koncu spodnje teme moje modrovanje v katerem primerjam kvarčne ure z D-class ojačevalci:

Stereo ojačevalec


ali pa recimo umotvor o morebitni prihodnosti ultimativnih spikerjev, ravno tako v povezavi z D-class tu:

Dva bluetooth zvočnika ali eden?

;)
Ajaaa, pol se pa opravicujem, sem mislil da si neke vrste elektrotehnik za ojacevalce XD Je kak proizvajalec, ki simple navede obe vrednosti? Mislim na continuous in peak power?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

m0LN4r ::

Zvezdica27 je izjavil:

lp,

jaz rabim HDMI, ker preko receiverja imam računalo in gledam filme, tudi poslušam muziko... vse to gre preko HDMI v centralni AVR (tudi TV igra preko AVR, aiplay, BT, navaden činč priklop). Mora biti tudi USB (da filam mobilca).

Enostavno, mora biti stereo AVR in zgornji trije so. Zdaj vidim da ima tudi marantz DAB, tako da ... mislim da pioneer nima šans, razen če rabljenega kje dobim, zdaj se en za 285 prodaja.. v glavnem, kupec je kralj, gremo.

Če pa kdo pozna razliko med q acoustic 3050 in 3050i, bi bilo pa tudi fajn. Jaz bom pa še malo pogledal za alternativo tem zvočnikom, enostavno morajo biti lepi (žena)

zz
3050i so popravljeni 3050, no na internetu bos nasel izboljsani, imajo:
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

settler ::

Jaz imam stare 3050, me pa prav zanima razlika z novimi, oz. a bi jo slišal.
Kar se pa tiče sprememb, bi pa rekel da je vse to izboljšano glede na prejšnjo verzijo:
The Q 3050i cabinet uses Point-to-Point (P2PTM) bracing techniques to reduce intrusive cabinet vibrations for a purer sound
HPE™ technology eliminates sympathetic resonance within the enclosures by equalising air pressure within the 3050i cabinet
Conventional terminal panel cut-outs have been removed, giving greatly improved structural integrity to the enclosures and new low profile binding posts
Uses a 22mm decoupled High Frequency Driver with wide surround creating a wide even dispersion of stereo

m0LN4r ::

Jaz vec nic ne razumem TX-RZ810 Dynamic Power 150w @ 8 ohm and 0,08% THD at Half Power pol pa Dyno Test:




Kaj zdaj to pomen? Je produkt boljsi kot oglasevan ali slabsi?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

damirj79 ::

Ne se sekirat glede teh številk. Za zavajanje ljudi so številko zelo praktične. Velika večina ampov zmore na nek način dosežt številke porizvajalca. Vprašanje je samo, ali je ta način tebi uporaben. Noben način pa ni idealen. Najboljše bi bilo uporabiti worst-case, pa že tu bi bila dilema, kateri je to worst case. Pred mnogo leti je bilo popularno navajati moč sinusnega signala, pa se je tu izkazalo kot velik problem saj ni nihče podajal interval merjenja in tako si imel lahko veliko škatlo z močnim napajalcem in kupom izhodnih tranzistorjev in številko X, druga kišta pa 1/4 teže in en par izhodnih tranzistorjev, napajalnik pa kot za telefon polnit in številko Y (kjer je včasih lahko bila celo večja), le da ta drugi podatek je bil za eno sinusno periodo, X pa je bil čez daljši interval. Normalno so ljudje bili zavedeni. Sčasoma je (mnogo kasneje) prišel v uporabo truerms podatek. Tudi precej neuporabno, ampak precej boljše. Tako da si lahko te dynamic, burst, peak itd powerje lahko tudi zapakirate v en lep paketek in vržete v smeti, ker je neuporaben podatek. Sicer pa razlike med X watti in 2X watti na uho skorajda ni, oziroma sploh ne, če ni to hkratna primerjava.

m0LN4r ::

Ja ampak to je potem brezveze ane? Ce se ne mores zanesti na neke stevilke, na kaj se bos potem? Na rekla kazala?
Reviewerji prakticno tudi ne delajo direktnih primerjav, ampak samo opisejo zadevo, kot da bi jedli neko torto in rekli, ja torta je dobra, smo ze jedli boljso in smo ze jedli slabso. Pa preberes druga mnenja in se spet kregajo vsepovprek.
Na kurac mi pa grejo itak tisti, ki samo eno in isto zagovarjajo in spet brez karkoli oprijemljivega.

Mislim, kako pol clovek naj ve ali je nov model boljsi od starega?
Konkreten primer, da ostanemo pri onkyo in znotraj istega prozvajalca:

Star model TX-RZ810 ima:
180W/1CH/1%/6ohm - Dynamic Power 150w @ 8 ohm and 0,08% THD at Half Power

Novi model TX-RZ810 ima vse isto, razen nizji DP (zakaj?, cost reduction, safety measure?):
180W/1CH/1%/6ohm - Dynamic Power 130w @ 8 ohm and 0,08% THD at Half Power

Zdaj pa vprasanje, kaksno koncno stopnjo za 2 kanala priklopiti na tak multi onkyo, da bo potem koncni rezultat ENAK ali pa vsaj priblizno ENAK ? Torej ruska ruleta?

Oz. en zelo dober komentar po nevem kolko straneh in debatiranja na AV forumu, prakticno ni nobenega konsenza, zagotovila in nicesar in je OP zakljucil: "I am still scared that I might be getting a Feature Upgrade, but Power downgrade"
Cloveka razumem, saj po eni strani nimas nic oprijevljivega v roki, ampak samo rekla kazala in to pri TEHNIKI, to je nekako tako, kot bi izjavil, da je stari 4 jedrni Q6600 hitrejsi od novega 2 jedrnika i3, pa ni, ane.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

floyd1 ::

settler je izjavil:

Jaz imam stare 3050, me pa prav zanima razlika z novimi, oz. a bi jo slišal.
Kar se pa tiče sprememb, bi pa rekel da je vse to izboljšano glede na prejšnjo verzijo:
The Q 3050i cabinet uses Point-to-Point (P2PTM) bracing techniques to reduce intrusive cabinet vibrations for a purer sound
HPE™ technology eliminates sympathetic resonance within the enclosures by equalising air pressure within the 3050i cabinet
Conventional terminal panel cut-outs have been removed, giving greatly improved structural integrity to the enclosures and new low profile binding posts
Uses a 22mm decoupled High Frequency Driver with wide surround creating a wide even dispersion of stereo


Hmm. Zelo veliko "strokovnega" bluženja so tu napisali, povedali pa samo eno, že zdavnaj poznano resnico. Sicer pa v hifi-ju to ni redkost.

V enem stavku - škatle so naredili bolj toge, ker iz take, ki se trese, ne moreš dobit nekega solidnega zvoka. Kar je čisto res. Zato imajo npr. moji zvočniki ca. 6cm (mediapan) debelo sprednjo stranico in 4cm okrog, spodaj granitni podstavek... kar precej zmanjša tresljaje. Slaba stran je, da jih je zelo težko prestavljat (okrog 70kg komad).

Ne, verjetno ne bi slišal razlike. Je pa tu vprašanje tvojih ušes, ojačevalca, postavitve zvočnikov, samega prostora (velike, gole stene?, posledično odboji) v katerem stojijo.

damirj79 ::

Okapi je izjavil:

stratosD je izjavil:

kar se zanimivega dogaja v svetu ljubiteljev glasbe v smislu kvalitetnega zvoka - se dogaja pri class D ojačevalcih.

Imam originalen Sonic Impact T-Amp, s katerim se je pred dobrimi 15 leti to začelo.



In pa slovensko-kitajsko različico, System Fidelity SA-D30.



Ta je verjetno že bolj zbirateljski primerek, če kdo take reči zbira. Že kakšnih 10 let ga imam za ozvočenje računalnika.


No začelo se je že veliko pred tem. T-amp je bil samo en večjih popularizatorjev T-razreda (ki je pač proprietary tehnologija Tripatha, ki izdeluje namenske čipe TA20XX, v T-ampih je bil, se več ne spomnim točno, TA2024 mislim da, kasneje pa tudi kakšne druge izboljšane verzije), drugače je T-razred fukcionalno enak D-razredu. Kljub kupom napak in težav vseeno se je vseeno kar prodajal, večinoma zaradi cene. Zvok je bil ceni in tehniki primeren, nič posebnega, deloam tudi slab. Era D-razreda se je pa začela že veliko prej, le da so je namesto integriranih vezij delali končne stopnje v diskretni tehniki, Sony npr je imel en takšen model že pred 40 leti. V moderni dobi nekih pametnih razlogov proti d-razredu niti ni več, večinoma so že prehiteli analogne. V konsumer sceni dobrih analognih ojačevalcev več ni, saj se špara preveč in dizajn ojačevalca ne omogoča iztisniti več iz njega. Večina se jih dela v B razredu oziroma med AB in B, da se standby poraba zniža, AB razredov skoraj več ni, A razred pa ni prisoten v konsumer sceni. V highendu dobiš pa dobre dizajne, tako analognih ampak tudi oziroma še posebej in vedno bolj digitalnih ojačevalcev.

PS: uporaba beseda digitanlni ojačevalec seveda ni mišljena za ojačevanje digitanih signalov, da se ne bo kdo za brezveze spotikal in iskal dlako v jajcu.

damirj79 ::

m0LN4r je izjavil:

Ja ampak to je potem brezveze ane? Ce se ne mores zanesti na neke stevilke, na kaj se bos potem? Na rekla kazala?
Reviewerji prakticno tudi ne delajo direktnih primerjav, ampak samo opisejo zadevo, kot da bi jedli neko torto in rekli, ja torta je dobra, smo ze jedli boljso in smo ze jedli slabso. Pa preberes druga mnenja in se spet kregajo vsepovprek.
Na kurac mi pa grejo itak tisti, ki samo eno in isto zagovarjajo in spet brez karkoli oprijemljivega.

Mislim, kako pol clovek naj ve ali je nov model boljsi od starega?
Konkreten primer, da ostanemo pri onkyo in znotraj istega prozvajalca:

Star model TX-RZ810 ima:
180W/1CH/1%/6ohm - Dynamic Power 150w @ 8 ohm and 0,08% THD at Half Power

Novi model TX-RZ810 ima vse isto, razen nizji DP (zakaj?, cost reduction, safety measure?):
180W/1CH/1%/6ohm - Dynamic Power 130w @ 8 ohm and 0,08% THD at Half Power

Zdaj pa vprasanje, kaksno koncno stopnjo za 2 kanala priklopiti na tak multi onkyo, da bo potem koncni rezultat ENAK ali pa vsaj priblizno ENAK ? Torej ruska ruleta?

Oz. en zelo dober komentar po nevem kolko straneh in debatiranja na AV forumu, prakticno ni nobenega konsenza, zagotovila in nicesar in je OP zakljucil: "I am still scared that I might be getting a Feature Upgrade, but Power downgrade"
Cloveka razumem, saj po eni strani nimas nic oprijevljivega v roki, ampak samo rekla kazala in to pri TEHNIKI, to je nekako tako, kot bi izjavil, da je stari 4 jedrni Q6600 hitrejsi od novega 2 jedrnika i3, pa ni, ane.


A bi upgrade delal zaradi več moči? Če je to tako, potem brezveze delat upgrade, ker razlike med 130W in 150W je ni in je ne boš nikoli slišal, razen za si merit dolžino tamičkinga in seveda če se z upgradeom, ki je v tem primeru na podlagi podatka o moči downgrade, ne moreš hvalit in višat ego, pač pa ego limitira proti nuli, potem zna bit problem, drži ja. Ampak to je samo nepomemben detajl zgodbe, kot celota je potrebno pogledati še druge stvari, morda priklopi, podatek o šumu, separacija kanalov, itd. Glede na sliko notranjosti TX-RZ810 pa ne vidim nekega pametnega razloga, kako bi tole zmoglo 150w na kanal :)

Tko recimo zgleda noter en dober 2x120W stereo:



Dual mono, 2x500W napajalnik, 25kg neto teža, 2x120W na 8ohm, 2x200 na 4ohm in stabilen na 2ohm 2x300W.

settler ::

Ja, m0LN4r, bi rekel da je z vso Hi-Fi opremo tako, zato pa so cene od, do. Enostavno ni točno določenega testa. Če se bi zmenili za določeno sekvenco signala, pri katerem bi merili moč potem bi se lahko primerjalo.

damirj79, zakaj ne bi zmoglo? Nikjer spet ne piše kako in kdaj zmore 150W :P
Oziroma piše tako:
180W/1CH/1%/6ohm - Dynamic Power 150w @ 8 ohm and 0,08% THD at Half Power
Tukaj imaš kar 2 podatka na enkrat: Je samo en kanal priklopljen? Je zmožen 180W (koliko časa in kako je to merjeno?) pri 6 Ohm bremena in THD 1%.
Drugi podatek: Kaj točno za njih pomeni dynamic power ne vem. OK, THD je potem samo 0,08% (spet kako merjeno, itd...), potem pa ta čuden podatek: pri polovični moči? what? :D

Darko! ::

Ajaaa, pol se pa opravicujem, sem mislil da si neke vrste elektrotehnik za ojacevalce XD Je kak proizvajalec, ki simple navede obe vrednosti? Mislim na continuous in peak power?


Reciva tako, da so moji dnevi "elektrotehnika" že mimo. Sedaj se ukvarjam z drugimi stvarmi. Zadnjič sem oscilosklop držal v roki pred 20 leti. Tam nekje sem tudi založil (ali pa so mi ga odnseli) spajkalnik in Voltcraftov multimeter in jih od tedaj nisem več našel. Za moje potrebe imam sedaj miniaturnega Hiokija.

Vseeno pa mi Hi-Fi rožic razni proizvajalci ter prodajalci HI-Fi megle še vedno ne morejo prodat. In jih tudi nikoli ne bodo.

Kar se moči tiče sem že v tej temi razložil, kaj približno pomenijo neke številke in da so robni pogoji odčitavanja (meritve) bistveni. Same številke ne povedo veliko ali celo nič.

Zato pa pravim, da je veliko bolj kot branje številk pomemben pogled v notranjost škatle. Za tradicionalni A/B dizajn ojačevalca je takoj vidno, če proizvajalec blefira, ali pa so številke približno tam-tam.
Jasno, v D-class, to ni tako enostavno.


Vsi proizvajalci več ali manj napihujejo podatke. Eni bolj, drugi malo manj:

https://support.nadelectronics.com/hc/e...

Pa poglej, koliko zagotovljene (rated) moči zmore recimo najdražji NAD-ov AVR in primerjaj podatke z recimo najdražjim Onkyjem. Boš presenečen.

damirj79 ::

settler je izjavil:

Ja, m0LN4r, bi rekel da je z vso Hi-Fi opremo tako, zato pa so cene od, do. Enostavno ni točno določenega testa. Če se bi zmenili za določeno sekvenco signala, pri katerem bi merili moč potem bi se lahko primerjalo.

damirj79, zakaj ne bi zmoglo? Nikjer spet ne piše kako in kdaj zmore 150W :P
Oziroma piše tako:
180W/1CH/1%/6ohm - Dynamic Power 150w @ 8 ohm and 0,08% THD at Half Power
Tukaj imaš kar 2 podatka na enkrat: Je samo en kanal priklopljen? Je zmožen 180W (koliko časa in kako je to merjeno?) pri 6 Ohm bremena in THD 1%.
Drugi podatek: Kaj točno za njih pomeni dynamic power ne vem. OK, THD je potem samo 0,08% (spet kako merjeno, itd...), potem pa ta čuden podatek: pri polovični moči? what? :D


Saj zato pravim, da je ta podatek brezvezen, če nič ne piše pri kakšnih pogojih. Pa tudi če bi pisalo, proizvajalec bi napisal 100W, ti bi izmeril 130W ni to v praksi nobena slišla razlika, saj se ne greš dBDraga, kjer šteje vsak decibel oziroma celo desetinga decibela.

Poleg tega ko enkrat preideš čez mejo nekih 100W, ima velika večina komercialnih zvočnikov s to močjo in velikosti 6" ali manj že težave, neredki tudi 8", 100W moči pri 40Hz bo membrano zabilo v dno magneta in to lahko z nepopravljivimi posledicami. Seveda pri 100Hz verjetno težave ne bo, ampak glasba ima sedaj v moderni dobi veliko več nižjih frekvenc kot nekoč.

Okapi ::

damirj79 je izjavil:

Okapi je izjavil:

stratosD je izjavil:

kar se zanimivega dogaja v svetu ljubiteljev glasbe v smislu kvalitetnega zvoka - se dogaja pri class D ojačevalcih.

Imam originalen Sonic Impact T-Amp, s katerim se je pred dobrimi 15 leti to začelo.



In pa slovensko-kitajsko različico, System Fidelity SA-D30.



Ta je verjetno že bolj zbirateljski primerek, če kdo take reči zbira. Že kakšnih 10 let ga imam za ozvočenje računalnika.


No začelo se je že veliko pred tem. T-amp je bil samo en večjih popularizatorjev T-razreda (ki je pač proprietary tehnologija Tripatha, ki izdeluje namenske čipe TA20XX, v T-ampih je bil, se več ne spomnim točno, TA2024 mislim da, kasneje pa tudi kakšne druge izboljšane verzije), drugače je T-razred fukcionalno enak D-razredu.
Mislil sem na te male in poceni ojačevalnike, o katerih se je začelo govoriti v avdiofilskih krogih. Jasno da so prej imeli ojačevalne čipe v raznih boomboksih, avtoradijih in še kje. Mimogrede, doma imam tudi en slovenski prototip takšnega ojačevalnika, ki se vgradi v računalnik, v luknjo za ta veliki disketni pogon.

m0LN4r ::

damirj79 je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Ja ampak to je potem brezveze ane? Ce se ne mores zanesti na neke stevilke, na kaj se bos potem? Na rekla kazala?
Reviewerji prakticno tudi ne delajo direktnih primerjav, ampak samo opisejo zadevo, kot da bi jedli neko torto in rekli, ja torta je dobra, smo ze jedli boljso in smo ze jedli slabso. Pa preberes druga mnenja in se spet kregajo vsepovprek.
Na kurac mi pa grejo itak tisti, ki samo eno in isto zagovarjajo in spet brez karkoli oprijemljivega.

Mislim, kako pol clovek naj ve ali je nov model boljsi od starega?
Konkreten primer, da ostanemo pri onkyo in znotraj istega prozvajalca:

Star model TX-RZ810 ima:
180W/1CH/1%/6ohm - Dynamic Power 150w @ 8 ohm and 0,08% THD at Half Power

Novi model TX-RZ810 ima vse isto, razen nizji DP (zakaj?, cost reduction, safety measure?):
180W/1CH/1%/6ohm - Dynamic Power 130w @ 8 ohm and 0,08% THD at Half Power

Zdaj pa vprasanje, kaksno koncno stopnjo za 2 kanala priklopiti na tak multi onkyo, da bo potem koncni rezultat ENAK ali pa vsaj priblizno ENAK ? Torej ruska ruleta?

Oz. en zelo dober komentar po nevem kolko straneh in debatiranja na AV forumu, prakticno ni nobenega konsenza, zagotovila in nicesar in je OP zakljucil: "I am still scared that I might be getting a Feature Upgrade, but Power downgrade"
Cloveka razumem, saj po eni strani nimas nic oprijevljivega v roki, ampak samo rekla kazala in to pri TEHNIKI, to je nekako tako, kot bi izjavil, da je stari 4 jedrni Q6600 hitrejsi od novega 2 jedrnika i3, pa ni, ane.


A bi upgrade delal zaradi več moči? Če je to tako, potem brezveze delat upgrade, ker razlike med 130W in 150W je ni in je ne boš nikoli slišal, razen za si merit dolžino tamičkinga in seveda če se z upgradeom, ki je v tem primeru na podlagi podatka o moči downgrade, ne moreš hvalit in višat ego, pač pa ego limitira proti nuli, potem zna bit problem, drži ja. Ampak to je samo nepomemben detajl zgodbe, kot celota je potrebno pogledati še druge stvari, morda priklopi, podatek o šumu, separacija kanalov, itd. Glede na sliko notranjosti TX-RZ810 pa ne vidim nekega pametnega razloga, kako bi tole zmoglo 150w na kanal :)

Tko recimo zgleda noter en dober 2x120W stereo:



Dual mono, 2x500W napajalnik, 25kg neto teža, 2x120W na 8ohm, 2x200 na 4ohm in stabilen na 2ohm 2x300W.
Ja sej, ampak spet noben ne ve povedat zakaj in prilima sliko ogromnih kondicev, plate in hladilnika, nobenega MLC, TA, MKT ni videt..... itn. ampak skratka je vseeno. Tudi pri PC napajalnikih lahko v 14x17cm skatlo spakiras marsikaj. Sem podal zgoraj primer kako so se dimenzije v 40 letih spremenile iz predalnika z 900w v malo skatlico z 1200w in tu vem, da je teh 1200w celo kvalitetnejsih p/t/e (power temperature efficiency)

AMPAK, kot kupec spet nevem bo boljsi ali bo isti Za koliko? Kje? Kupujem v bistvu slepo.
Resno mislis, cisto vsepovsod tocno ves kaj kupis, samo pri hi-fi je neke vrste sloganje.
Neka lestvica razen cene mora obstajati, saj kot receno drugace je to kot kupovanje oblek preko interneta.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

c3p0 ::

Darko! je izjavil:


R-N602


R-N803D



(Ne me zastopit narobe. Ne trdim, da moraš dati 200 EUR več).


Oba bi raje skril, ker gre za čisto consumer grade elektroniko. Še toroida ti ne dajo.

damirj79 ::

m0LN4r je izjavil:

damirj79 je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Ja ampak to je potem brezveze ane? Ce se ne mores zanesti na neke stevilke, na kaj se bos potem? Na rekla kazala?
Reviewerji prakticno tudi ne delajo direktnih primerjav, ampak samo opisejo zadevo, kot da bi jedli neko torto in rekli, ja torta je dobra, smo ze jedli boljso in smo ze jedli slabso. Pa preberes druga mnenja in se spet kregajo vsepovprek.
Na kurac mi pa grejo itak tisti, ki samo eno in isto zagovarjajo in spet brez karkoli oprijemljivega.

Mislim, kako pol clovek naj ve ali je nov model boljsi od starega?
Konkreten primer, da ostanemo pri onkyo in znotraj istega prozvajalca:

Star model TX-RZ810 ima:
180W/1CH/1%/6ohm - Dynamic Power 150w @ 8 ohm and 0,08% THD at Half Power

Novi model TX-RZ810 ima vse isto, razen nizji DP (zakaj?, cost reduction, safety measure?):
180W/1CH/1%/6ohm - Dynamic Power 130w @ 8 ohm and 0,08% THD at Half Power

Zdaj pa vprasanje, kaksno koncno stopnjo za 2 kanala priklopiti na tak multi onkyo, da bo potem koncni rezultat ENAK ali pa vsaj priblizno ENAK ? Torej ruska ruleta?

Oz. en zelo dober komentar po nevem kolko straneh in debatiranja na AV forumu, prakticno ni nobenega konsenza, zagotovila in nicesar in je OP zakljucil: "I am still scared that I might be getting a Feature Upgrade, but Power downgrade"
Cloveka razumem, saj po eni strani nimas nic oprijevljivega v roki, ampak samo rekla kazala in to pri TEHNIKI, to je nekako tako, kot bi izjavil, da je stari 4 jedrni Q6600 hitrejsi od novega 2 jedrnika i3, pa ni, ane.


A bi upgrade delal zaradi več moči? Če je to tako, potem brezveze delat upgrade, ker razlike med 130W in 150W je ni in je ne boš nikoli slišal, razen za si merit dolžino tamičkinga in seveda če se z upgradeom, ki je v tem primeru na podlagi podatka o moči downgrade, ne moreš hvalit in višat ego, pač pa ego limitira proti nuli, potem zna bit problem, drži ja. Ampak to je samo nepomemben detajl zgodbe, kot celota je potrebno pogledati še druge stvari, morda priklopi, podatek o šumu, separacija kanalov, itd. Glede na sliko notranjosti TX-RZ810 pa ne vidim nekega pametnega razloga, kako bi tole zmoglo 150w na kanal :)

Tko recimo zgleda noter en dober 2x120W stereo:



Dual mono, 2x500W napajalnik, 25kg neto teža, 2x120W na 8ohm, 2x200 na 4ohm in stabilen na 2ohm 2x300W.
Ja sej, ampak spet noben ne ve povedat zakaj in prilima sliko ogromnih kondicev, plate in hladilnika, nobenega MLC, TA, MKT ni videt..... itn. ampak skratka je vseeno. Tudi pri PC napajalnikih lahko v 14x17cm skatlo spakiras marsikaj. Sem podal zgoraj primer kako so se dimenzije v 40 letih spremenile iz predalnika z 900w v malo skatlico z 1200w in tu vem, da je teh 1200w celo kvalitetnejsih p/t/e (power temperature efficiency)

AMPAK, kot kupec spet nevem bo boljsi ali bo isti Za koliko? Kje? Kupujem v bistvu slepo.
Resno mislis, cisto vsepovsod tocno ves kaj kupis, samo pri hi-fi je neke vrste sloganje.
Neka lestvica razen cene mora obstajati, saj kot receno drugace je to kot kupovanje oblek preko interneta.


Narobe, popolnoma nikjer ne veš kaj kupiš, dokler ne sprobaš. Jagode za 2€ so lahko bistveno boljše, bolj naravne, boljšega okusa, kot tiste za 9€. Pač probaš jih in veš pri čem si. Cena ni nujno zagotovilo, da je boljše, bolj naravno, boljšega okusa itd.

m0LN4r ::

Pustmo jagode, ce grem kupovati ATX Napajalnik tocno vem, kolko moci ima, kolko moci na kateri napetosti in tocno vem koliko je ucinkovitosti. Vse pise lepo na tabelci. Torej ko pogledam dva, enga za 60eur in einga za 80eur tocno vem, kaj dobim. Lahko kupim isto W z manjso ucinkovitostjo ali pa vec W z manj ucinkovitosti. Ce me zanima vec, grem pogledati celo test napajalnikov, raznih overload testov itn. ampak tocno vem kaj dobim za katero ceno.
Enako pr "procesorjih" tocno vem, kje in za koliko je hitrejsi, ker se to da zelo natancno z prakticnimi testi izmeriti. ITN.

Mogoce, da malo obrnem vprasanje drugace. Imam receiver vzemimo zgoraj tistega starega onkyota za primer. Rad bi sistem razsiril s stereo ojacevalcem za glasbo in bi rad, da je samo 20%-30% mocnejse in enake ali boljse kvalitete (s tem ciljam na THD). Vse ostalo me ne zanima.
Torej kaj moram gledati? To da narocim 5 razlicnih ojacevalcev in jih posiljam nazaj, ne pride v postev.

Naprimer: https://www.computerbase.de/2020-04/80p... 5 Strani detajliranega in oprijemljivega.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

damirj79 ::

Enako kot za napajalnik, pogledaš kakšen review. Če obstaja. Če ne obstaja, potem si s tem ne moreš nič pomagati. Pa tudi sicer se audio opreme ne kupuje z očmi, temveč z ušesi. Tako kot tudi napajalnika ne greš kupit z ušesi. No morda lahko, če ima preveč glasen ventilator, ampak tega ti tudi v reviewjih ne bodo povedali sploh ali pa na tak način da bo podatek tebi kaj povedal in pomenil. Pri audio opremi pa sta moč in THD samo dva podatka, pa še ta dva sta manj pomembna, saj je verjetno na destine drugh faktorjev bolj pomembnih. Zato je vse skupaj težje ovrednotiti tako ,da bo vsak uporabnik točno vedel, kaj bo dobil. Tebi bi pač faktorja moč in THD pomenila največ, meni naprimer nič.

m0LN4r ::

Sej glih to, da ne obstajajo taki obsirni testi, celo pa ne z aktualno robo na trgu in eno ob drugem.
Tebi bi pač faktorja moč in THD pomenila največ, meni naprimer nič.
Ja ampak govorimo o elekroniki, fizikalni zadevi in v fiziki se da vse "izmeriti" in primerjati, da vem kam gre moj denar preden dam zadevo v kosarico.

Poslusati z usesi je eno ja. To je kot, da bi kupoval monitor za obdelavo slik z gledanjem, ne pa z podatkom kako velik del RGB spektruma pokrije in ali je 8bit+frc ali 10bitni. Ker kurac mi pomaga, ce je "slabsi" meni lepsi, ampak ta lepota ni pravilna.

Torej prakticno na vprasanje, rad bi 20% vec moci z enako ali boljso kakovostjo ni odgovora in moram kupiti pac na blef. Poslusanje je pa prevec subjektivno, za ta denar hocem vedeti kaj slisim ane. Lepse je lahko tudi nepravilno ane, ce pomislim na folk, ki z kakim EQ orginal pesem tako spremeni, da vec ni podobna orginalu.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

damirj79 ::

Ja če tko misliš, potem je zate zelo enostavno. Greš na neko spletno trgovino, obkljukaš vse kar je po moči tebi ustrezno, sortiraš po ceni, malo pobrskaš in stisneš "Kupi". Bolj enostavno pač ne mor biti :)

Glasba pač niso samo številke in specsi pomenijo malo, če se na uho sliši kot domofon.

m0LN4r ::

Ja pa ti razumes bistvo dileme oz. mojega vprasanja?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

damirj79 ::

Seveda te razumem, ampak ti žal ne morem pomagati pri nakupovanju stvari z očesi, katere bi moralo kupovati uho.

Drugače pa mislim, da ne razumeš, da nakup kjer je želja višja moč za 20-30% in nekaj nižji THD, ni smiseln. Moči višje za 30% slišal ne boš nikoli, ne izmerje ne po podatku. Razlika bi bila slišna, ko se pogovarjamo o faktorju 3x ali 4x. S THD pa je tudi enako, višja glasnost, manj bo ralzika opazna in vse kar je pod 1% je skoraj neločljivo, saj že zvočniki doprinesejo več od tega (so ranga par % v najbolj idealnem delovanju območja in glasneje ko igrajo, večja so popačenja)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: damirj79 ()

Zimonem ::


Torej prakticno na vprasanje, rad bi 20% vec moci z enako ali boljso kakovostjo ni odgovora in moram kupiti pac na blef. Poslusanje je pa prevec subjektivno, za ta denar hocem vedeti kaj slisim ane. Lepse je lahko tudi nepravilno ane, ce pomislim na folk, ki z kakim EQ orginal pesem tako spremeni, da vec ni podobna orginalu.



Tole nucaš!
https://www.xtzsound.eu/product/edge-a2...

m0LN4r ::

To je sarkazem ali resno misljeno? Ampak nima 20kg?

Kaj se pa zgodi s signalom? Mislim na Pre-out dat. Torej smer je taka, telefon sprozi cast na receiverju, na receiverju zalaufa npr. spotify ta obdela signal? in ga poslje naprej po pre-out v XTZ ? Potem prakticno receiver, ne porablja elektrike (malo) ali pac?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

damirj79 ::

ICEPower je B&O marketinška oznaka za D-razred ojaečvalca.. s temi ni potrebe po težkih hladnih rebrih itd, pa tudi napajalnik je switcher, se pravi ni težkega trafota itd... Tako potem teža 20kg ni potrebna :)

Zimonem ::

Mal sarkazem, mal tud resno. Pa glede na znižanje se ga lahko tudi za podobno ceno hitro znebiš. Probat je treba, potem veš.

Zanimivo je tudi da yamahe v puredirect modu(signal mimo eq in sep) celo ne zvenijo povsem napačno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Zimonem ()

Zimonem ::

Glede signala. V reciverju čepi nekak ekvivalent Raspberry pi, ki se pogovarja z mrežo, downloada stream in ima inštaliran Player ta bite prapakira in pošlje na DAC(kjer se biti prevzorčijo v analogni signal). Ta signal se potem ojača na predojačevalcu in gre v tvojem primeru na preout konektorje. Iz njih na močnostno stopnjo od tam pa na zvočila.

Pa še malo audiofoolstva na zgoraj omenjeno škatlo

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Zimonem ()

Darko! ::

Zimonem je izjavil:


Torej prakticno na vprasanje, rad bi 20% vec moci z enako ali boljso kakovostjo ni odgovora in moram kupiti pac na blef. Poslusanje je pa prevec subjektivno, za ta denar hocem vedeti kaj slisim ane. Lepse je lahko tudi nepravilno ane, ce pomislim na folk, ki z kakim EQ orginal pesem tako spremeni, da vec ni podobna orginalu.



Tole nucaš!
https://www.xtzsound.eu/product/edge-a2...


:)

z ICEpower sem že lansko leto hecal forumaše, pa noben ni "prijel"

Zimonem ::

Pomoje mora bit kar "naporen" če prednjim vse ne klapa v nulo. Pa za podoben denar dobiš recimo tud obnovljenega quada 405-2,ki je le malo bolj "analogen" pa med štromarji nič manj kontroverzen zaradi current dumpinga.
Za xtz je pa ravno včeraj Thomas dal gor review in se krasno sklada z molnarjevo filozofijo računalniških napajalcev(pustimo kaka packarija je šele tam notri).

Darko! ::

quada 405-2


Če me spomin ne vara, sem imel nek čas idejo, da klon QUAD 405-2 sestavim sam; mislim, da sem že imel pripravljeno tiskano vezje, ne vem, nekaj se je potem ustavilo.

Thomas je pa legenda :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Darko! ()

Zimonem ::

Zadeva je klasika, ki se je čas ni kaj dosti dotaknil. Kot ls3/5a. So prišle nove in boljše stvari, ampak te stvari pa še kar špilajo.
V osemdesetih ko sem bil še mulc in so se po domovih veljali tehniški, nakamičiji, hitačiji in podoba roba.. me je foter enkrat spustil v celovškem niedermeierju med feršterkerijo, kjer so me bavlekli na Nade in Quade. Mater jim holcarsko....

damirj79 ::

Darko! je izjavil:

quada 405-2


Če me spomin ne vara, sem imel nek čas idejo, da klon QUAD 405-2 sestavim sam; mislim, da sem že imel pripravljeno tiskano vezje, ne vem, nekaj se je potem ustavilo.

Thomas je pa legenda :)


Si nabaviš že setavljene module. verjetn ocenovno najboljša opcija. Sicer niso vsi quad clonei dobri, malo pogledaš na diyaudio.com kjer je tega objavljeno kot listja, kateri moduli so dobri in kateri so smeti. Sicer pa če ti ni ravno hobi, potem se tole s temi clonei skoraj ne izplača, ker ga kakšen moderen "digitalc" s TPA 31XX ali TDA895X že pelje lulat. Kot vintage oprema je pa vrhunski in se ga splača imet že samo za to saj vseeno poseka vsako dandanes komercialno sranje.

m0LN4r ::

Zimonem je izjavil:

Glede signala. V reciverju čepi nekak ekvivalent Raspberry pi, ki se pogovarja z mrežo, downloada stream in ima inštaliran Player ta bite prapakira in pošlje na DAC(kjer se biti prevzorčijo v analogni signal). Ta signal se potem ojača na predojačevalcu in gre v tvojem primeru na preout konektorje. Iz njih na močnostno stopnjo od tam pa na zvočila
Se na tej "podaljsani" poti signal obcutno deformira?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zimonem ::

Ker se izogneš avr eq-dsp modulu si po vsej verjetnosti pot celo skrajšal.
««
24 / 39
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zvočni sistem 2.1 - primerjava kaj kupiti

Oddelek: Zvok in slika
334073 (1920) Darko!
»

Kateri Soundbar - je vredno nakupa? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Kaj kupiti
22355460 (21830) naruto2
»

Stereo sistem za kvaliteten zvok

Oddelek: Zvok in slika
296676 (3359) Likalnik
»

Hišni kino Onkyo HT-S5805 da/ne?

Oddelek: Zvok in slika
254230 (3385) neo5468
»

Zvočniki in receiver (strani: 1 2 )

Oddelek: Zvok in slika
8321151 (18861) car100

Več podobnih tem