Forum » Zvok in slika » Sistem za hišni kino
Sistem za hišni kino
Temo vidijo: vsi
m0LN4r ::
Mal sarkazem, mal tud resno. Pa glede na znižanje se ga lahko tudi za podobno ceno hitro znebiš. Probat je treba, potem veš.Sodelavc ma yamaho konkurenta onkyotu 840, vem kako se slisi. Samo on ima malo boljse zvocnike seveda.
Zanimivo je tudi da yamahe v puredirect modu(signal mimo eq in sep) celo ne zvenijo povsem napačno.
Onkyo ima Pure Audio, ki je po mojem okusu zelo mehak in pristen in se mi zelo dopade pri recimo tam normalnem poslusanju 60db, potem ima pa samo Direct, tukaj zelo redkokdaj opazim razliko odvisno od komada, ampak je se vedno zelo ralec od "stereo nacina" stereo se mi dopade za nabijanje oz. allchannel stereo, ker se zvok lepse porazdeli po bajti, ce je vec folka notr, ce zunaj na terasi pecemo je malo bolj oster in suh kot kaki pc zvocniki al nevem kako bi povedal.
Kar se mi pa najbolj dopade je, ko grem zvecer spat in dam neki za poslusat recimo tam 25-30db, torej zelo tiho in v Stereo nacinu se vklopi Music Optimization (yamaha pa enhancer kolko vem) pa je zelo lepo za poslusat tudi v drugem prostoru, ker pride zaradi dinamicnega EQ nekako vse prek. Pri tako zelo nizki glasnosti na puredirect ali direct se dolocene stvari komaj slisijo ali pa sploh ne.
Ce pa je Music Opti vklopljen v stereo, ko je bolj naglas je pa ze malo prevec agresivn tale EQ.
Je pa tko, do zdaj vsi, ko se jim pokazal in preklopil iz stereo na puredirect pravijo, da jim je prevec mehko. Pac youtube generacija. Zdaj pa imam v navadi, da ce vem da nekdo pride ze v startu predvajam v puredirect in jim pozneje, ko se navadijo preklopim v stereo, da vidijo kak to naspona po nepotrebnem komade.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Zimonem ::
Pojma nimam o teh eq zadevah. Jaz imam samo source gumbe , pa knof za bolj naglas dajat. Z equilizerjem nisem znal nikol delat. Saj sem gor napisal, da prestavljam zvočnika, glede potrebe in razpoloženja.
Aja pa ker je sistem dokaj analitičen so playliste doživele določeno čistko.
Aja pa ker je sistem dokaj analitičen so playliste doživele določeno čistko.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Zimonem ()
m0LN4r ::
Aja mogoce kot nasplosno info, v puredirect ni mozno predvajati glasbe iz hdmi povezav. Oz. vsaj pri meni ne gre.
Recimo, ce dam nekaj na TVju ali PCju predvajati se hdmi board izklopi komplet, ne samo video.
Recimo, ce dam nekaj na TVju ali PCju predvajati se hdmi board izklopi komplet, ne samo video.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zimonem ::
HDMI sploh nimam samo tošiba link in coax.
Zakasnitev se pa štela pri meni na Nvidia shieldu ki je input za TV.
Zakasnitev se pa štela pri meni na Nvidia shieldu ki je input za TV.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Zimonem ()
Darko! ::
Si nabaviš že setavljene module. verjetn ocenovno najboljša opcija. Sicer niso vsi quad clonei dobri, malo pogledaš na diyaudio.com kjer je tega objavljeno kot listja, kateri moduli so dobri in kateri so smeti. Sicer pa če ti ni ravno hobi, potem se tole s temi clonei skoraj ne izplača, ker ga kakšen moderen "digitalc" s TPA 31XX ali TDA895X že pelje lulat. Kot vintage oprema je pa vrhunski in se ga splača imet že samo za to saj vseeno poseka vsako dandanes komercialno sranje.
Ja, seveda, zdaj ga ne bi šel sestavljat.
To je bila prva polovica '90-tih.
Takrat še ni bilo interneta, načrti so bili v revijah ali fotokopirani, dober glas o napravi se pa ni širil po forumih in youtubu :)
Pa že takrat je bil malo vintage.
Zdaj ne vem, če se mu lahko sploh še reče vintage. :)
Za watte, wireles in tehnikalije se sploh ne sekiram več.
Me bodo pa audio kače premamile najverjetneje še kdaj, sploh s kakšnimi vu-metri (ali medlo svetlobo elektronk) ter vonjem debelega kvalitetnega furnirja na zvočni omarici, pa tudi, če bo drajver sam - iz navadnega papirja.
Prioritete in pozornost se z leti pač spremeni.
Okapi ::
Darko! ::
No vidiš,
tudi tvoji phy-hp bodo, če se ne motim iz papirja.
Voxativ so tudi mislim iz papirja, nekateri celo iz lesa.
Naj ima Yamaha svoj Zylon, Focal Berilij in B&W diamante; jest hočem svoj papir
tudi tvoji phy-hp bodo, če se ne motim iz papirja.
Voxativ so tudi mislim iz papirja, nekateri celo iz lesa.
Naj ima Yamaha svoj Zylon, Focal Berilij in B&W diamante; jest hočem svoj papir
Zimonem ::
Lampe pa papir ... Zakaj me to spominja na Poljake.
TNPPCD (Taga Non-pressed Paper Cone Driver)
TNPPCD (Taga Non-pressed Paper Cone Driver)
Okapi ::
No vidiš,
tudi tvoji phy-hp bodo, če se ne motim iz papirja.
Papir, seveda.
Pokojni konstruktor teh zvočnikov, Salabert, je takole povedal.
About good drive units in general, it's really very simple. Physics tell us that we must have very light moving mass since mass operates as the square of the inertial position (in fact square + 1) so you can never compensate by magnetic field strength or amplifier power. This becomes even more important when you listen to music. Music, on average, is a mix of 30% sinusoid and 70% very steep short signals (impulses, transients and such). If a sinusoidal wave is easily reproduced, transient spikes are far more difficult to render properly. For that the mobile equipment (cone + spider + leads + voice coil) should have an infinite slew rate i.e. zero mass. That's impossible of course but you must come as close as possible to 0. You need a very light cone that is rigid enough and features progressive fracturization in an hyperbolic-exponential profile. Only paper with long and short fibers can accomplish that, plush a small-diameter voice coil where one layer is inside and one outside of the former to transmit the movements of the coil with the fewest possible losses (I use impregnated vellum). It is simply in respect to basic PHYsical laws that I made these choices, not to return to the roots per se. But surely it is not a random coincidence that people from the 30s to 70s made drivers like this. They were not stupid as it seems a lot of people today like to believe. These physical laws haven't changed. Obeying them once again not only makes for better drive units, it is also a very nice way to keep alive the knowledge about these technical matters.
www.6moons.com/industryfeatures/phy/phy...
floyd1 ::
Moji 8 colski bas-srednjetonci imajo tudi papir membrano. Zelo drobno piramidalno naštancano, da je bolj toga. Med potrebno trdnostjo in čim manjšo maso membrane pa je žal vedno nek kompromis.
Likalnik ::
Glede signala. V reciverju čepi nekak ekvivalent Raspberry pi, ki se pogovarja z mrežo, downloada stream in ima inštaliran Player ta bite prapakira in pošlje na DAC(kjer se biti prevzorčijo v analogni signal). Ta signal se potem ojača na predojačevalcu in gre v tvojem primeru na preout konektorje. Iz njih na močnostno stopnjo od tam pa na zvočila.
Pa še malo audiofoolstva na zgoraj omenjeno škatlo
Gledam ma youtubarje in so vsi pohvalili ta ojacevalec xtz...resno razmisljam, da bi ga dodal kot power amp....kasneje celo moznost mono blocka....je kdo pri nas ze imel kaj podobnega...
damirj79 ::
Vsak material membrane ima svoje prednosti, ampak da lahko te prednosti izkoristijo, mora bit cel dizajn primeren. Membrano iz papirja ima kup zvocnikov in vsi niso dobri. Ravno tako niso vsi slabi z membrano iz kovine, aluminija ali magnezij ali cesa drugega. Papir, ce ni dobro obdelan, z leti zelo izgublja lastnosti, saj se bolj upogiba kot ostali materiali, obcutljiv na vlago, sonce itd. Zato vecina prozvajalcev zvocnikov papir ne ravno koristi veliko. Kar se sedaj dela, je tako zelo mocno predelan papir, da je bolj podoben plastiki. Le nekaj izjem je se, kaksni buticni izdelovalci ali posebne serije kaksnih prozvajalcev kot Seas ali Scanspeak, ampak stanejo in jih v komercialnih kistah tudi za par jurckov ne boste videli. Tisto pa kar se v kistah do te cene prodaja in montira kot papirna membrana, je le in samo smeti, primerno za domofon.
floyd1 ::
Papir, ce ni dobro obdelan, z leti zelo izgublja lastnosti, saj se bolj upogiba kot ostali materiali, obcutljiv na vlago, sonce itd.
Ravno trdnost je tu največji problem. Neke premaze pa ima večina teh membran.
Le nekaj izjem je se, kaksni buticni izdelovalci ali posebne serije kaksnih prozvajalcev kot Seas ali Scanspeak
Ko sva s kolegom pred skoraj 20 leti izbirala bas-srednjetonske enote za moje prve "taprave" zvočnike, je imel Seas kar nekaj izbire tudi z zelo normalno ceno (ranga okrog 100 eur recimo) in vsaj na papirju sploh niso bili slabi. Na koncu sva se vseeno odločila za enote, ki sva jih lahko stestirala pred nakupom.
Tisto pa kar se v kistah do te cene prodaja in montira kot papirna membrana, je le in samo smeti, primerno za domofon.
Sicer že dolgo več ne spremljam hifija kot nekoč, a bo to verjetno kar držalo. Tisti, ki nimajo nekaj jurčkov v žepu, imajo pa veliko znanja in seveda nekaj prakse, se velikokrat odločijo za samogradnjo. Prideš več kot pol bolj poceni skozi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: floyd1 ()
damirj79 ::
Ko sva s kolegom pred skoraj 20 leti izbirala bas-srednjetonske enote za moje prve "taprave" zvočnike, je imel Seas kar nekaj izbire tudi z zelo normalno ceno (ranga okrog 100 eur recimo) in vsaj na papirju sploh niso bili slabi. Na koncu sva se vseeno odločila za enote, ki sva jih lahko stestirala pred nakupom.
Cena 100€ na enoto je 3x ali 4x ali celo 5x višja od cene enot ki se vgrajujejo v te kištice s ceno do nekaj 1000€.
damirj79 ::
Glede signala. V reciverju čepi nekak ekvivalent Raspberry pi, ki se pogovarja z mrežo, downloada stream in ima inštaliran Player ta bite prapakira in pošlje na DAC(kjer se biti prevzorčijo v analogni signal). Ta signal se potem ojača na predojačevalcu in gre v tvojem primeru na preout konektorje. Iz njih na močnostno stopnjo od tam pa na zvočila.
Pa še malo audiofoolstva na zgoraj omenjeno škatlo
Gledam ma youtubarje in so vsi pohvalili ta ojacevalec xtz...resno razmisljam, da bi ga dodal kot power amp....kasneje celo moznost mono blocka....je kdo pri nas ze imel kaj podobnega...
Kaj je to zate "nekaj podobnega" ? Notri se nahaja ICEPower modul, najdeš jih tukaj, če jih želiš sam kupit:
https://icepower.dk/products/amplifier-...
XTZ je očitno si izbral custom verzijo, izgleda kot 300AS2, ampak ta modul je samo po naročilu. Standardno bi dobil recimo 200AS2, ta te stane tam 200€, rabiš samo še ohišje in konektorje in si si sestavil power amp za 300€. Ali pa izbereš modul recimo 700AS2 ali celo 1200AS2. 1200W na kanal bi sigurno zadovoljilo kriterije vsaj 30% več od 180W dynamic moči, lol :D Lahko pa seveda greš stopničko višje in izbereš ASX module..
damirj79 ::
Ali pa si na ebayu izbereš kakšnega od že narejenih in prihraniš kak EUR. Moduli notri so večinoma ASX serija, ki je malenkost boljša kot AS. Škoda edino, ker se večinoma najde samo 125ASX2, naslednja stopnička je pa 250ASX..
https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R...
https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: damirj79 ()
Zimonem ::
Slučajno naletel https://www.audiolust.de/lautsprecher/s...
če slučajno kupuje parketarje ranga qa 3050i je tole kak razred višje.
če slučajno kupuje parketarje ranga qa 3050i je tole kak razred višje.
damirj79 ::
Samo moraš upoštevati, da jih proizvajalci dobijo po 3x nižji ceni kot posamični kupec.
Za te poceni kistice so ja, ker jih oskubijo do onemoglosti (slabsi spider, drugacna guma, stancana kosara namesto iz litine ali celo plasticna, krajsa tuljava ipd,) je kar nekaj spremeb in pac ni enak popolnoma tem za diy sceno. Tko na izgled ja, potem se pa neha.
Zimonem ::
Problemi diy zvočnikov ni v materjalu ampak kombinaciji le teh. Večji del je primerno bolj kot ne za reciklažo.
damirj79 ::
Nisem prepričan, da razumem. Če misliš na to, da DIY pomeni, da na koncu izgled ostane kot da bi ga izdelal predjamski človek, potem pač ne moreš metat vse v isti koš, ampak resnici na ljubo, če nekdo nekaj naredi zase za doma za svojo dušo z namenom, da doseže nekaj več, kot kar si lahko privošči, potem ni s tem nič narobe, če izdelek ni 100% dokončan. Važno je, da služi namenu. Zdaj če misliš, da izgled kakorkoli vsaj minimalno prispeva h zvoku, potem pač tvoja stvar, ampak zvoka ne gledaš, pač pa poslušaš, nekateri to počnejo celo z zaprtimi očmi. Je potem važno, kako njemu zadeva izgleda? Drugače pa imaš DIY sceno, ki dokonča zadeve 100% in kupljen izdelek je lep samo na pogled, žalostna resnica se potem skriva v drobovju, tanki povezovalni kabli, les kabineta pretanek in preveč ojačitev, ki potem motijo tok zvoka, kretnica narajena na 123 in slabimi komponentami itd..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: damirj79 ()
Okapi ::
Problemi diy zvočnikov ni v materjalu ampak kombinaciji le teh. Večji del je primerno bolj kot ne za reciklažo.Zakaj? Vrsto let so na ljubljanskem sejmu hi-fi svoje domače izdelke, pretežno zvočnike, pa tudi elektroniko, predstavljali člani e-krožka copycard. Njihova filozofija je malo denarja - veliko muzike.
In ni bil tam zvok čisto nič slabši kot pri katerihkoli uveljavljenih in dragih proizvajalcih, včsasih celo opazno boljši.
Ena naključno izbrana slikica z neta. V tistem velikem "open bafflu" je, če se prav spomnim, vgrajena neka vintage Saba.
Zimonem ::
Izgled je stvar tišlarije, zvok pa praviloma peša.
Damir debelejša vezana plošča ni nujno boljša. O tem je pisal harwood na temo BBC-jeve pa serije
Damir debelejša vezana plošča ni nujno boljša. O tem je pisal harwood na temo BBC-jeve pa serije
damirj79 ::
Se ne strinjam, zvok DIY je nekaj osebnega in vsak si lahko zadevo preredi sebi, svojemu okolju. Seveda moraš nekaj znat, ni to nekaj, kar se nek FDVjevc danes odloči in jutri z lahkoto izpelje v popolnosti.
In strinjam pa se, da ni nujno debelejša stena boljša. Ampak resnici na ljubo, tudi tako tanke, kot jih dajejo proizvajalci niso OK. Pri nekaterih se napenjanje kabineta opazno čuti. Kaj se ne bi, če je pa stena kabineta 12mm iverka.
Svoj čas je hiendfi "sejem" oz. bolj predstavitev potekala v Kamniku. Škoda ker tega več ni nikjer. Seveda niso bili vsi izdelki 100% končani (tudi moj ne, lol :D) ampak OK, namen je bil dosežen, marsikdo je odkorakal odprtih ust domov in kaj kmalu prodal kakšno od svojih kosov opreme, za katero je bil prepričan na mrtvo, da je dbest.
In strinjam pa se, da ni nujno debelejša stena boljša. Ampak resnici na ljubo, tudi tako tanke, kot jih dajejo proizvajalci niso OK. Pri nekaterih se napenjanje kabineta opazno čuti. Kaj se ne bi, če je pa stena kabineta 12mm iverka.
Problemi diy zvočnikov ni v materjalu ampak kombinaciji le teh. Večji del je primerno bolj kot ne za reciklažo.Zakaj? Vrsto let so na ljubljanskem sejmu hi-fi svoje domače izdelke, pretežno zvočnike, pa tudi elektroniko, predstavljali člani e-krožka copycard. Njihova filozofija je malo denarja - veliko muzike.
In ni bil tam zvok čisto nič slabši kot pri katerihkoli uveljavljenih in dragih proizvajalcih, včsasih celo opazno boljši.
Ena naključno izbrana slikica z neta. V tistem velikem "open bafflu" je, če se prav spomnim, vgrajena neka vintage Saba.
Svoj čas je hiendfi "sejem" oz. bolj predstavitev potekala v Kamniku. Škoda ker tega več ni nikjer. Seveda niso bili vsi izdelki 100% končani (tudi moj ne, lol :D) ampak OK, namen je bil dosežen, marsikdo je odkorakal odprtih ust domov in kaj kmalu prodal kakšno od svojih kosov opreme, za katero je bil prepričan na mrtvo, da je dbest.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: damirj79 ()
Okapi ::
Zimonem ::
Veš kaj je problem , da je tista osebnost omejena s časom in materialom. Pa izbere dražji driver ker naj bi bil boljši. Ampak zvočniki ki pridejo potem izgotovljeni so pa bolj ali manj užas. Tu se naredi razlika. Kef točno ve kaj se hoče slišat in to išče dokler ni stvar poslušljiva. Zvočniki domače peke... So praviloma zoper sestavin se pa to tako raje tepe med sabo kot pa ne.
damirj79 ::
Ok, to drugo poznam, ampak si nekako ne mislim, da je dobra izbira, ker je to resda betonski izdelek, a je močno (mikro)porozen. Zrak seveda ne bo uhajal, vprašanje pa je če je napit z vlago kaj se ščasoma zgodi. Mogoče bi moral kaj pokitat stene...
Okapi ::
damirj79 ::
Veš kaj je problem , da je tista osebnost omejena s časom in materialom. Pa izbere dražji driver ker naj bi bil boljši. Ampak zvočniki ki pridejo potem izgotovljeni so pa bolj ali manj užas. Tu se naredi razlika. Kef točno ve kaj se hoče slišat in to išče dokler ni stvar poslušljiva. Zvočniki domače peke... So praviloma zoper sestavin se pa to tako raje tepe med sabo kot pa ne.
To seveda nikakor ne drži, če oseba ve kaj počne. KEF ali pa XYZ znamka nima veze katera, niza izdelke na podlagi nekih zastavljenih ciljev. Na prvem mestu ni zvok. Kar je normalno, saj se najprej zdizajnira izgled izdelka (zato so tržniki naredili raziskave, kaj trg želi) nato pa se v ta zamišljen kalup doda stvari v najboljši možni meri. Tako med drugim nastajajo tudi hifi komponente, če dobro oapzuješ, boš videl, da obstajajo v komercialnem svetu dve širini 36cm in 44cm. Globina je standardno nekje 33cm ali 37cm ali 40cm, kaj več se že redko vidi. Nato ostaja samo še višina, pa tudi ta kaj pretirano ne odstopa, neki normalni ojačevalci so višine 10cm, kak recevier morda odstopa in je 12cm ali 15cm, slim modeli so 5cm ali 7cm. Kaj ti to pove? V ta omejen prostor lahko spraviš samo omejeno robe notri, če gre za 11.2 receiver, je pa prostora že prekleto malo in nekje je treba prostor dobit zato se špara, najbolj tam ,kjer bi najmanj bil otreba (napajalnik, izhodna stopnja). Potem imaš pa nekomercialne zadeve ki so izven standardnih dimenzij, kjer pa teh limit ni in potem se manj špara tam kjer bi najmanj bilo treba, še vedno pa se špara.
Tko tudi pri zvočnikih je vsa poanta v temu, da združiš tudi kar misliš da ni moč združit. Tehnike za to namreč obstajajo.
damirj79 ::
Za tiste, ki jim zidaki niso všeč, imajo v Bauhausu primerne plastične cevi.
Tudi take so copycardovci pokazali na sejmu, večkrat. Slika je sicer "simbolična", z neta.
Tudi super, za tiste ki želijo korak naprej namesto PVC cevi se vzame kartonsko cev za betoniranje stebrov. Mnogo bolje. za DIY on bugdet ampak bo verjetno boljše kot karkoli drugega za 2x ceno.
Zimonem ::
Glede dimenzij si omejen z antropologijo, kot si omejen z akustiko povprečnega bivalnega prostora. In večje, debelejše
,lne pomeni boljše. Da se pa znamke ne profilirajo po zvoku je pa bolj slučaj. Kef služi na svojem zvoku in to jim je jasno. Podarjeni nizki toni za ceno tonalitete in zvočne slike se vleče čez celotno linijo produktov v r serijo. Pri diy so pa redke izjeme kjer ni izrazitih črnih lukenj v zvoku. Enostavno ne da nek del spektra ne štima, preprosto ga ni.
Glede betona in vlage pa papir ali pa fiberglassa davno ne bo več preden bo beton sploh reagiral.
,lne pomeni boljše. Da se pa znamke ne profilirajo po zvoku je pa bolj slučaj. Kef služi na svojem zvoku in to jim je jasno. Podarjeni nizki toni za ceno tonalitete in zvočne slike se vleče čez celotno linijo produktov v r serijo. Pri diy so pa redke izjeme kjer ni izrazitih črnih lukenj v zvoku. Enostavno ne da nek del spektra ne štima, preprosto ga ni.
Glede betona in vlage pa papir ali pa fiberglassa davno ne bo več preden bo beton sploh reagiral.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Zimonem ()
damirj79 ::
No no, ne meči vsega v en koš oz. ne sodi drugih po sebi. Če ti ne bi znal zložiti dobro zveneč zvočnik skupaj, to še ne pomeni, da drugi tega ne znajo.
Mogoče si preberi kaj tudi s praktičnega vidika ne samo teoretičnega, ker to kar pišeš pač enostavno ni res. Mogoče je s filozofskega vidika, ampak v praksi ne drži, ker vsaj ta delo je enostavno razložljiv in se najdejo razlogi zakaj je tako in ne drugače.
Priporočam branje npr enega izmed tega področja, ki je vse svoje delo dal free na voljo vsakemu:
http://www.zaphaudio.com/mantras.html
Poglej si še kak njegov projekt:
http://www.zaphaudio.com
Ali
http://www.troelsgravesen.dk/Diy_Loudsp...
Ali...
Lahko pa seveda slepo zaupaš KEF proizvajalcu, da je to to.
Mogoče si preberi kaj tudi s praktičnega vidika ne samo teoretičnega, ker to kar pišeš pač enostavno ni res. Mogoče je s filozofskega vidika, ampak v praksi ne drži, ker vsaj ta delo je enostavno razložljiv in se najdejo razlogi zakaj je tako in ne drugače.
Priporočam branje npr enega izmed tega področja, ki je vse svoje delo dal free na voljo vsakemu:
http://www.zaphaudio.com/mantras.html
Poglej si še kak njegov projekt:
http://www.zaphaudio.com
Ali
http://www.troelsgravesen.dk/Diy_Loudsp...
Ali...
Lahko pa seveda slepo zaupaš KEF proizvajalcu, da je to to.
Zimonem ::
Tvoj prvi link povzame vse kar izpostavljam
90% diy pade sem nekje
In case it's not obvious yet, distortion management is the most important issue in design. Folks that fire up LspCAD and pop out a design without doing distortion testing have success rates that are essentially just based on luck. You've got to know your drivers well before you pair them up, select a crossover point and crossover topology.
90% diy pade sem nekje
damirj79 ::
Kot pravim, ne meči vsega v en koš, seveda moraš vedet kaj počneš in če si FDVjevc tega ne boš počel.
Zimonem ::
Na žalost. Ne gre za fdv ali FE. Ampak zmožnost eksperimentiranja. Fdvjevec zna na koncu prodati več slabih izdelkov gluhmi FE jevcem in na koncu sproducirat svojo audio nirvano. Ajde če si na fe bo v štartu malo ceneje.
damirj79 ::
No to pa nima veze s spodobnostjo prodajalca, pač pa z dojemljivostjo kupca. In marsikateri proizvajalec dobro živi le na račun hypea, ki ga je ustvaril med publiko, dosegel kritično maso privržencev, ki širijo ideologijo dalje brez pretiranega marketina (Apple anyone? ). Tko pač potrošniški svet deluje in to nima nobene veze s kvaliteto nečesa.
Zimonem ::
Pa poglejmo harbeth, harwood sprojektiral praktično vse , Alan iz EF pa posthumno naredi lep biznis.ampak harwood je imel ogromna sredstva za razvoj na bbc.
settler ::
Slučajno naletel https://www.audiolust.de/lautsprecher/s...
če slučajno kupuje parketarje ranga qa 3050i je tole kak razred višje.
Ja cena je lepa ja, vsaj sedaj, prej pa ni bila. Ker zame niso več vstopni model. Če je par QA 600€, ta par pa je kao 1800€ brez popusta...
settler ::
No sem šel pogledat še druge zvočnike in je samo center potem toliko kot komplet zgoraj na linku.
Ja bi bilo fajn poslušat, da vidiš če je razlika v 1k€ vredna tega.
Ja bi bilo fajn poslušat, da vidiš če je razlika v 1k€ vredna tega.
Zimonem ::
S serije kolikor vidim je na 600e. Je pa to večno vprašanje koliko je kaj vredno. Jurja je 20 akustičnih koncertov z flašo vina vred(in žive akustike še ni za moje ušesa prekosil noben audio sistem). Petletna naročnina na Tidal ali pa kup stari sacdjev na razprodaji. Za to moraš pa slišat ali pretehta en ali drug zvočnik.
Darko! ::
Ker je bila omenjena XTZ končna stopnja z D-class ICE Power moduli;
recimo tale miniaturna Yammy:
https://europe.yamaha.com/en/products/a...
je zgrajena na podobni B&O ICE platformi, pohvalil jo je tudi Thomas v kombinaciji s Klipši (kdor da kaj na revieverje); sicer je malo bolj "švoh" kot XTZ, je pa zato "all in one solution", kar je povprečnemu uporabniku še kako pomembno; pa tudi meri se dokaj dobro (kdor rad okoli kaže meritve):
https://www.audiosciencereview.com/foru...
Za tiste, ki sicer niso DIY entuzijasti ali pa doma nimajo delavnice, orodja, časa, ali preveč denarja, pa bi vseeno radi dodali kakšen pečat na svojo Hi-Fi opremo (ali pa se pohvalili, da imajo ob relativno nizkem vložku doma že skoraj HI-End močnostni ojačevalec - v podobni škatli kot omenjen XTZ), je pa recimo zelo primeren tudi kakšen modul inženirja in čudežnega dečka Bruna Putzeya https://www.6moons.com/industryfeatures... (Hypex, Kii, Purifi),
ki se ga lahko kupi posamezno ali pa kot cel kit in ga doma sestaviš, kot Lego kocke:
https://www.diyclassd.com/product/nc400...
Takole se ga sestavi, če kupiš celoten kit:
Jasno, da se je izmeril vrhunsko :)
https://www.audiosciencereview.com/foru...
recimo tale miniaturna Yammy:
https://europe.yamaha.com/en/products/a...
je zgrajena na podobni B&O ICE platformi, pohvalil jo je tudi Thomas v kombinaciji s Klipši (kdor da kaj na revieverje); sicer je malo bolj "švoh" kot XTZ, je pa zato "all in one solution", kar je povprečnemu uporabniku še kako pomembno; pa tudi meri se dokaj dobro (kdor rad okoli kaže meritve):
https://www.audiosciencereview.com/foru...
Za tiste, ki sicer niso DIY entuzijasti ali pa doma nimajo delavnice, orodja, časa, ali preveč denarja, pa bi vseeno radi dodali kakšen pečat na svojo Hi-Fi opremo (ali pa se pohvalili, da imajo ob relativno nizkem vložku doma že skoraj HI-End močnostni ojačevalec - v podobni škatli kot omenjen XTZ), je pa recimo zelo primeren tudi kakšen modul inženirja in čudežnega dečka Bruna Putzeya https://www.6moons.com/industryfeatures... (Hypex, Kii, Purifi),
ki se ga lahko kupi posamezno ali pa kot cel kit in ga doma sestaviš, kot Lego kocke:
https://www.diyclassd.com/product/nc400...
Takole se ga sestavi, če kupiš celoten kit:
Jasno, da se je izmeril vrhunsko :)
https://www.audiosciencereview.com/foru...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Darko! ()
Likalnik ::
@Darko...tudi sam sem gledal to miniaturno Yamaho, da bi jo dal na teraso (zaenkrat še nism nič kupil...tako, da je še vedno v ožjem izboru)...sem pa naročil XTZ amp:)... ga bom dodal trenutnemu sistemu preko pre-out bi ga povezal z AVR skupaj z Klipsch zvočniki....pa da vidimo ali bo kaj razlike ali ne.....v nasprotnem primeru ga lahko še vedno vrnem...sedaj je bila tudi cena ugodna...če ne bo vredu, ga še vedno lahko prestavim na teraso.
Glede na prebrano bi moral biti OK...res pa je, da je class D ali ti je všeč ali ne
Glede na prebrano bi moral biti OK...res pa je, da je class D ali ti je všeč ali ne
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Likalnik ()
Zvezdica27 ::
lp,
par zadev, ki nimajo veze s hifi, bo pa mogoče zanimivo:
Class A, AB... o temu kitaristi diplomiramo redno (beri na koncu zakaj za basiste to ni važno): kateri class je boljši. Načeloma pri lampah class A ima "drugačen" zvok, karakteristike. Bolj svetal, a to ni nujno. Načeloma pa je. Vendar je - vsaj v glasbi - razlika v teh classih bistvena SAMO pri točki overdrivanja. Class A drugače (in prej) overdriva - a se spet -vsaj v kitarski robi - uporablja pri šibkejših močnostih lampah, EL84 ali 6V6 recimo, skor nikoli pri EL34 ali 6L6 lampah. torej - hecno mi je, da se v hifi, kjer mora biti zadeva čista in glasna (in je torej stvar headrooma) sploh uporablja class A. Saj precej hitro zadriva (res pa je, da so kitarski ojačevalci nalašč tako narejeni da signal čimprej zadriva.) Mi torej iščemo čimlažje (in vsaj jaz čimbolj nbežno) popačenje signala. Pri class AB je to težje, sploh pri močnejših lampah. Torej - iz tega vidika, če nekdo hoče čist zvok z veliko headrooma, ti jaz takoj rečem class AB in 6l6 lampe. Potem pa najdi prostor, kjer boš to sploh lahko navil na več kot 10%. To je za štadione. Iz tega vidika mi je smešno zakaj se v hifi komplicira. Ker basisti rabimo vedno čisto (ne vsi, a takih je 99%), smo že dolgo na tranzistorjih.
Skočimo zdaj v hifi povprešnega janeza. Hoče čist, lep zvok. Logično tranzistor. Tam gor nekdo omenja toroide, nisem elektrotehnik, a vsi lampaši imajo zelo kvalitetne trafote (kitarski). Ampak, nikakor pa ne vsi trazistorci. Torej - vaša logika mi je dala misliti, da je to zelo pomembno tudi pri hifi povprečnega janeza - kvalitetetn sistem powersupply-ja. Najbrž je tud dober DAC važen, ane? Drugo pa po moje ni, to dvoje je najjače. Softwate pa bo ziher boljši pri yamahi, ki ima 100 programerejv kot pri neki butični firmi. MOje sklepanje: višji razred večjih consumer firm je za domačega Janeza top p/p odločitev. Tranzistorc, seveda.
Zdaj je težava samo še pri zvočnikih.
Spet dovolite, da skočim v kitarski svet, kjer fantje menajmo, testiramo, primerjamo zvočnike... Je papir boljši cone material - mater, je. KO iščeš lep drivan sound (beri gor o AB in A klasi). Za čisto pa ne čist, ker je ... takole bom rekel - tudi pri teh svetovih se mora zadeva probati in sam sem zamenjal v svoji karieri zvočnikov in boksov, da me je kar sram priznati, kaj vse sem doma že skrival. Ampak bistveno je bilo: SLIŠATI na svoja ušesa. Skok v hifi povprečnega Janeza - isto, slišati. Vendar - noben nakup ni bil res slab, kar pa je bilo pa so na forumih dobro pojasnili (recimo celestion 70/80 vsi pišejo da je shit isto za HH zvočnike in res je). Sklep: zaupaj (tujim) forumom. FOlk ve, saj sem tudi jaz človek in ne beštija. Sklep: follow the majority in ne moreš falit. Ker nenazadnje - spet skok v produkcijo glasbe - se le ta masterira in miksa za mase - ne za mene osebno. Meni osebno je bolj všeč bolj surov, direkten miks, ne ta mtv generic stil. Ampak... vse najbrž prilagaja temu... spet sklep: best buy in reviewi so dovolj dobra osnova. Mirno lahko človek kupi po netu - in pač vrne (treba preveriti ali je kje zastonj vračilo... muziker recimo ima, če ima zvočnike...)
Torej... meni osebno tale tema ful pomaga, ful sem razpucal kaj in kako.
zz
par zadev, ki nimajo veze s hifi, bo pa mogoče zanimivo:
Class A, AB... o temu kitaristi diplomiramo redno (beri na koncu zakaj za basiste to ni važno): kateri class je boljši. Načeloma pri lampah class A ima "drugačen" zvok, karakteristike. Bolj svetal, a to ni nujno. Načeloma pa je. Vendar je - vsaj v glasbi - razlika v teh classih bistvena SAMO pri točki overdrivanja. Class A drugače (in prej) overdriva - a se spet -vsaj v kitarski robi - uporablja pri šibkejših močnostih lampah, EL84 ali 6V6 recimo, skor nikoli pri EL34 ali 6L6 lampah. torej - hecno mi je, da se v hifi, kjer mora biti zadeva čista in glasna (in je torej stvar headrooma) sploh uporablja class A. Saj precej hitro zadriva (res pa je, da so kitarski ojačevalci nalašč tako narejeni da signal čimprej zadriva.) Mi torej iščemo čimlažje (in vsaj jaz čimbolj nbežno) popačenje signala. Pri class AB je to težje, sploh pri močnejših lampah. Torej - iz tega vidika, če nekdo hoče čist zvok z veliko headrooma, ti jaz takoj rečem class AB in 6l6 lampe. Potem pa najdi prostor, kjer boš to sploh lahko navil na več kot 10%. To je za štadione. Iz tega vidika mi je smešno zakaj se v hifi komplicira. Ker basisti rabimo vedno čisto (ne vsi, a takih je 99%), smo že dolgo na tranzistorjih.
Skočimo zdaj v hifi povprešnega janeza. Hoče čist, lep zvok. Logično tranzistor. Tam gor nekdo omenja toroide, nisem elektrotehnik, a vsi lampaši imajo zelo kvalitetne trafote (kitarski). Ampak, nikakor pa ne vsi trazistorci. Torej - vaša logika mi je dala misliti, da je to zelo pomembno tudi pri hifi povprečnega janeza - kvalitetetn sistem powersupply-ja. Najbrž je tud dober DAC važen, ane? Drugo pa po moje ni, to dvoje je najjače. Softwate pa bo ziher boljši pri yamahi, ki ima 100 programerejv kot pri neki butični firmi. MOje sklepanje: višji razred večjih consumer firm je za domačega Janeza top p/p odločitev. Tranzistorc, seveda.
Zdaj je težava samo še pri zvočnikih.
Spet dovolite, da skočim v kitarski svet, kjer fantje menajmo, testiramo, primerjamo zvočnike... Je papir boljši cone material - mater, je. KO iščeš lep drivan sound (beri gor o AB in A klasi). Za čisto pa ne čist, ker je ... takole bom rekel - tudi pri teh svetovih se mora zadeva probati in sam sem zamenjal v svoji karieri zvočnikov in boksov, da me je kar sram priznati, kaj vse sem doma že skrival. Ampak bistveno je bilo: SLIŠATI na svoja ušesa. Skok v hifi povprečnega Janeza - isto, slišati. Vendar - noben nakup ni bil res slab, kar pa je bilo pa so na forumih dobro pojasnili (recimo celestion 70/80 vsi pišejo da je shit isto za HH zvočnike in res je). Sklep: zaupaj (tujim) forumom. FOlk ve, saj sem tudi jaz človek in ne beštija. Sklep: follow the majority in ne moreš falit. Ker nenazadnje - spet skok v produkcijo glasbe - se le ta masterira in miksa za mase - ne za mene osebno. Meni osebno je bolj všeč bolj surov, direkten miks, ne ta mtv generic stil. Ampak... vse najbrž prilagaja temu... spet sklep: best buy in reviewi so dovolj dobra osnova. Mirno lahko človek kupi po netu - in pač vrne (treba preveriti ali je kje zastonj vračilo... muziker recimo ima, če ima zvočnike...)
Torej... meni osebno tale tema ful pomaga, ful sem razpucal kaj in kako.
zz
m0LN4r ::
Class A je za audiofile, ki vinilke poslusajo, da se res vsaka "praska in prah" na plosci slisi, tudi tista katero mogoce glih noces slisati, ker je zadeva stalno pod "elektriko" se odzove na prakticno vsako, tudi najmanjse nihanje v signalu pa to nihanje lahko pride celo iz vticnice, ce imas kak powerline xD
V praksi z navezo digitalnega vira, pa se mi zdi da je brezveze. Tam prihajao v sistem nule in enke in jih DAC na najboljsi mozen nacin pretvarja, ampak jeba je, ce je slucajno med tistimi enkami in nulami napaka. Nekako si treba to predstavljati, kot digitalni radio ali bluetooth povezavo v kateri client izgublja paketke ali pa se spreminja bitrate zaradi razdalje in seveda kodek. Za se lazjo predstavo si digitalni zapis zvoka predstavljajmo kot sliko, ce bo slabo encodirano, torej bo na crnini sivina ali sum oz. zapikslano in to potem decodas bos dobil popacen rezultat in pri Class A ni izgovora, vse kar pride cez se bo slisalo, pa ce je to sum, praskanje, atmosfera prostora v katerem se je zadeva posnela.
Pa se seveda potratno je vseskup za prazen nic po mojem.
Vidim pa potencial v Class D v prihodnosti, saj kot receno analognih virov prakticno nihce ne poslusa in ce se Class D amp lahko prilagaja 96000x na sekundo, ne vidim problema.
Dejansko pri encodiranju analognega vira, smo ze zdavnaj presegli bitrate zmoznosti, ki so realno potrebne. Razen ce bi encodiral nicle in enke, ko je tisina oz. da bos slucajno encodiral, kako je komar letel pol metra mimo mikrofona :)
Se tudi da. Tako kot lahko izvozis 1 Minuto crnega videoja z 10GB velikosti xD.
Malo za salo malo za res.
V praksi z navezo digitalnega vira, pa se mi zdi da je brezveze. Tam prihajao v sistem nule in enke in jih DAC na najboljsi mozen nacin pretvarja, ampak jeba je, ce je slucajno med tistimi enkami in nulami napaka. Nekako si treba to predstavljati, kot digitalni radio ali bluetooth povezavo v kateri client izgublja paketke ali pa se spreminja bitrate zaradi razdalje in seveda kodek. Za se lazjo predstavo si digitalni zapis zvoka predstavljajmo kot sliko, ce bo slabo encodirano, torej bo na crnini sivina ali sum oz. zapikslano in to potem decodas bos dobil popacen rezultat in pri Class A ni izgovora, vse kar pride cez se bo slisalo, pa ce je to sum, praskanje, atmosfera prostora v katerem se je zadeva posnela.
Pa se seveda potratno je vseskup za prazen nic po mojem.
Vidim pa potencial v Class D v prihodnosti, saj kot receno analognih virov prakticno nihce ne poslusa in ce se Class D amp lahko prilagaja 96000x na sekundo, ne vidim problema.
Dejansko pri encodiranju analognega vira, smo ze zdavnaj presegli bitrate zmoznosti, ki so realno potrebne. Razen ce bi encodiral nicle in enke, ko je tisina oz. da bos slucajno encodiral, kako je komar letel pol metra mimo mikrofona :)
Se tudi da. Tako kot lahko izvozis 1 Minuto crnega videoja z 10GB velikosti xD.
Malo za salo malo za res.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
settler ::
No ja niti ne, klasa A je samo zelo potratna in "najbolj" linearna. Tako da signal praktično preslikaš z ojačitvijo seveda. Se pa tukaj hitro pojavijo omejitve, saj tranzistor deluje v linearnem področju in se vsa odvečna energija kuri na njemu. Za to pa pride potem klasa AB, ki to stvar izboljša, oz združi prednosti A in prednosti B klase. Seveda je zadaj še veliko drugih problemov, katere je potrebno reševati (temperaturni drifti itd.)
Klaso D se mi zdi da se zelo zanemarja, v smislu da se je premalo vlagalo v njo. Sploh kar se tiče diskretnih komponent. Saj dobiš razne IC-je (TDA. itd.) Recimo ta Yamaha WXA-50, kaže na to da lahko brez problema konkurira analogni tehniki.
Je pa spet vprašanje, za kakšno ceno? Na koncu ko pogledaš tiskanino, se mi zdi da je več komponent gor kot na kakšnem AB ojačevalcu. Kaj si s tem dosegel? Spet večjo kompleksnost, s tem lahko tudi manjšo zanesljivost itd.
Kar se pa tiče napajalnikov smo spet pri ceni in kompleksnosti. Toroidi imajo "neskončno" življensko dobo. Nobenega vzdrževanja, nobenih pretiranih EMC moten itd. Kar pa ne moremo reči za DC/DC pretvornike. Če ti prostor dela probleme, boš verjetno vzel switcher. To je pa tudi to, kar je res dobrega pri njih. Slabosti ima pa dosti več: veliko komponent pomeni večja možnost odpovedi. Velikokrat so elektroliti zelo obremenjeni in so prvi na udaru da odpovedo. Je tudi večja verjetnost da bo valovitost napetosti z leti večja, staranje in obraba delata svoje.
Klaso D se mi zdi da se zelo zanemarja, v smislu da se je premalo vlagalo v njo. Sploh kar se tiče diskretnih komponent. Saj dobiš razne IC-je (TDA. itd.) Recimo ta Yamaha WXA-50, kaže na to da lahko brez problema konkurira analogni tehniki.
Je pa spet vprašanje, za kakšno ceno? Na koncu ko pogledaš tiskanino, se mi zdi da je več komponent gor kot na kakšnem AB ojačevalcu. Kaj si s tem dosegel? Spet večjo kompleksnost, s tem lahko tudi manjšo zanesljivost itd.
Kar se pa tiče napajalnikov smo spet pri ceni in kompleksnosti. Toroidi imajo "neskončno" življensko dobo. Nobenega vzdrževanja, nobenih pretiranih EMC moten itd. Kar pa ne moremo reči za DC/DC pretvornike. Če ti prostor dela probleme, boš verjetno vzel switcher. To je pa tudi to, kar je res dobrega pri njih. Slabosti ima pa dosti več: veliko komponent pomeni večja možnost odpovedi. Velikokrat so elektroliti zelo obremenjeni in so prvi na udaru da odpovedo. Je tudi večja verjetnost da bo valovitost napetosti z leti večja, staranje in obraba delata svoje.
floyd1 ::
Točno tako. Switcher je "kralj" motenj. Poleg tega, da je majhen je tudi poceni, kar v današnjem času žal pomeni največ.
Ko smo ravno pri integraciji več elementov - Technicsovi STK-ji so bili super zadeva, a le dokler niso šli po gobe. Potem jih velikokrat več nisi dobil, vrhunski (vsaj v "consumer line" liniji) ojačevalec pa direkt v smeti. Ni ravno fajn, da zadeve po (X)? letih ne moreš več poservisirat.
Ko smo ravno pri integraciji več elementov - Technicsovi STK-ji so bili super zadeva, a le dokler niso šli po gobe. Potem jih velikokrat več nisi dobil, vrhunski (vsaj v "consumer line" liniji) ojačevalec pa direkt v smeti. Ni ravno fajn, da zadeve po (X)? letih ne moreš več poservisirat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: floyd1 ()
settler ::
Ko si ravno omenil Technics. Doma imamo še vedno SU-Z1, starina ni kaj. Bi bilo potrebno kakšen potenciometer zamenjat itd.
Je pa recimo nov Technics SU-G700, D klasa: https://www.technics.com/us/products/gr...
In kar se tiče izgleda je res top, ne preveč retro in ne preveč wannabe cool :)
Je pa recimo nov Technics SU-G700, D klasa: https://www.technics.com/us/products/gr...
In kar se tiče izgleda je res top, ne preveč retro in ne preveč wannabe cool :)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zvočni sistem 2.1 - primerjava kaj kupitiOddelek: Zvok in slika | 4142 (1989) | Darko! |
» | Kateri Soundbar - je vredno nakupa? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Kaj kupiti | 56166 (22536) | naruto2 |
» | Stereo sistem za kvaliteten zvokOddelek: Zvok in slika | 6758 (3441) | Likalnik |
» | Hišni kino Onkyo HT-S5805 da/ne?Oddelek: Zvok in slika | 4266 (3421) | neo5468 |
» | Zvočniki in receiver (strani: 1 2 )Oddelek: Zvok in slika | 21447 (19157) | car100 |