Forum » Zvok in slika » Sistem za hišni kino
Sistem za hišni kino
Temo vidijo: vsi
neocodexx ::
4 metre narazen zvočniki.. pomeni da sediš 8 metrov stran od TVja?
Ups, soba je slabe 4 od stene do stene oz. sem šel zdaj zmerit bo kar 3,5m. Zvočnika obrnjena pod 45°, do poslušalca pa so vsi trije točno na 3m. Za glasbo je v stereo načinu mogoče res malce preveč narazen, ampak mi je ta stage še vedno veliko bolj všeč kot nekaj kar pride zelo stisnjeno iz npr. soundbara. Verjamem da bi bilo idealno da gresta še za par centimetrov noter, vendar imam tako ker mi je estetsko lepo ker sta v kotu sobe, čeprav sem tudi za to že slišal, da ni dobro da sta čisto ob steni (zakaj?). Koliko pa bi bila idealna razdalja?
Idealno razdaljo imaš predlagano s strani proizvajalca v priloženem priročniku.
Če ne, je pa "idealna" razdalja, takšna, ko je tebi zvok , ki prihaja iz omaric, najbolj všeč.
V bistvu imam točno takšno postavitev
In kljub temu da so razdalje 3 na 3 na 3, tudi sam nisem 100% prepričan če je to pravilno. Meni se je zdelo estetsko in samoumevno tako postaviti, ampak marsikateri audiofil rad pripomni, da sta zvočnika preveč narazen. Kar je mogoče res, če poslušaš samo levega in desnega in potem takoj primerjaš z 5.1 kjer prihaja še iz centra, je dosti bolj fokusiran zvok.
Je pa tu še druga stvar. Glasba se res najlepše sliši v stereo in ne z DSPjem v 5.1 (vsaj pri meni), kateri vrže precej elementov v center zvočnik, ki pa ni zmožen reproducirati tako dobrih nizkih tonov kot towerji. Čeprav je to zelo odivsno od slučaja do slučaja, ker marsikaj se pa spet sliši nekoliko lepše v 5.1, ker postane zvok dosti bolj fokusiran v centru, kar verjetno pomeni da imam towerje res preveč narazen, ker med njima nastaja luknja, ampak to luknjo boš najbolj opazil samo ko boš preklapljal med 5.1 in stereo, potem se pa ušesa zelo hitro privadijo in dobiš zadovoljiv virtualni center.
Ampak kaj je tu bolje, slabše, sploh ne vem, se pa najdem v situaciji ko pogosto preklapljam med enim in drugim in se ne morem odločiti, imam pa za določene komade že izbrano kateri bolje špilajo v enem ali drugem načinu. Mogoče ne bolje, bom raje rekel "meni lepše".
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: neocodexx ()
Filip8 ::
Ker nam je skurilo starejši sonyev glasbeni stolp, zraven odneslo tut zvočnike, me zanima vaše mnenje kaj bi bilo najceneje kupit, verjetno rabljeno iz bolhe. Uporaba bi bila priklop zvoka na TV da se izboljša izkušnja, ampak to ni nek avdiofil nivo, ker vemo kakšna je kvaliteta tv programov. Pa radio/bluetooth/aux za muziko iz youtuba recimo. Da da nekaj glasu iz sebe. Zvok pa za totalne laike s tega področja, ko mi je na primer že priklop prenosnega bluetooth zvočnika anker soundcore 2 zelo izboljšal poslušanje glasbe, tv itd.
Zimonem ::
Če imaš dobre zvočnike, sediš na pravem mestu in je zvok pravilno posnet, lahko natančno "vidiš" kje kdo igra in poje.
...
To je res, za glasbo praviloma ne rabiš centra in bi stage moral biti razviden že samo iz levega in desnega zvočnika. Izrednega pomena je tu še, si pozabil dodati, postavitev zvočnikov od sten (sam s tem še nisem eksperemintiral ampak veliko berem o tem).
Dokler sam ne vidim in občutim ne verjamem.
Bo tudi malo težko, če nimaš uho na to že vsaj malo natrenirano. Kar je oboje blagoslov in prekletstvo za tiste, ki ga imajo. Ne vem pa sicer kaj je bil prvotni argument glede tega?
Ne rabiš imeti natreniranega ušesa. Ravno v tem je point vsega skupaj. Obstajata samo dva pogoja, da nisi glih in da ti je mar za glasbo pri kateri produkciji so se potrudili, da so ustvarili spiljen posnetek. Danes je z dostopnostjo tehnike že manj redek pojav, kot pa je bilo to včasih. Sploh pri slovenski produkciji.
m0LN4r ::
Bo tudi malo težko, če nimaš uho na to že vsaj malo natrenirano.Mah to je prekletstvo. Zvocnike lahko premikas vedno, zid rusit al pa novga postavit pa ne mores vedno. Ce pac ni placa, ni placa in ko opazis (bom uporabil namesto slisal, ker se mi zdi bolj pravilno) to, da nekaj ne stima, od tu naprej so nocne more.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Okapi ::
Enkrat je Sašo Hribar razlagal, da je bil včasih avdiofil, v iskanju svojega svetega grala. In se je v eni točki zavedel, da sploh ne posluša več glasbe, ampak samo še preizkuša različne zvočnike, vrti testne plošče, in posluša, kako se slišijo visoki in nizki toni, basi in činele. Nakar ga je presvetlilo, da se glasba in petje dogaja v srednjih tonih, in od takrat je nehah poslušati zvočnike in začel že spet uživati v glasbi.
Darko! ::
... ali kakor pravi Alan Shaw: "We get them in the end, we collect them like lost children and bring them to our family".
:))
:))
delfinus ::
Ima zelo prav! Sem koncal pot z njegovim produktom.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: delfinus ()
easyrider3 ::
Sem samo zaradi mnenja televizorja na tem forumu ampak sem ter tja tudi kam drugam pogledam in ne mislim več kaj pisat tukaj saj vidim da nima smisla. Sem drugače na mednarodno znanih forumih AVFORUMS ali AVS FORUM na Facebooku strani Polk Audio Enthusiasts,The Polk audio group,DENON HIFI owners,Amplifiers and Receivers in vsi vi ljubitelji glasbe,če še ne veste je velika razlika če imaš samo reciver pa ni važno katerega in zvočnike ali pa še ojačevalec vmes. Brez ojačevalca je razlika kot dan in noč in zdaj bodite spet pametni cel svet to že ve samo set se bo nekdo našel in trdil da z reciverjem ima super zvok. Zato me sploh nič več tukaj ne zanima in vsem želim lepe užitke v glasbi ali gledanju filmov. ADIOS
m0LN4r ::
easyrider3 je izjavil:
Sem samo zaradi mnenja televizorja na tem forumu ampak sem ter tja tudi kam drugam pogledam in ne mislim več kaj pisat tukaj saj vidim da nima smisla. Sem drugače na mednarodno znanih forumih AVFORUMS ali AVS FORUM na Facebooku strani Polk Audio Enthusiasts,The Polk audio group,DENON HIFI owners,Amplifiers and Receivers in vsi vi ljubitelji glasbe,če še ne veste je velika razlika če imaš samo reciver pa ni važno katerega in zvočnike ali pa še ojačevalec vmes. Brez ojačevalca je razlika kot dan in noč in zdaj bodite spet pametni cel svet to že ve samo set se bo nekdo našel in trdil da z reciverjem ima super zvok. Zato me sploh nič več tukaj ne zanima in vsem želim lepe užitke v glasbi ali gledanju filmov. ADIOSZakaj pa nam nebi te stvari malo razlozil? Kako pa nastane zvok iz receiverja, ce v njem ni "ojacevalne enote" ?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
easyrider3 ::
easyrider3 je izjavil:
Sem samo zaradi mnenja televizorja na tem forumu ampak sem ter tja tudi kam drugam pogledam in ne mislim več kaj pisat tukaj saj vidim da nima smisla. Sem drugače na mednarodno znanih forumih AVFORUMS ali AVS FORUM na Facebooku strani Polk Audio Enthusiasts,The Polk audio group,DENON HIFI owners,Amplifiers and Receivers in vsi vi ljubitelji glasbe,če še ne veste je velika razlika če imaš samo reciver pa ni važno katerega in zvočnike ali pa še ojačevalec vmes. Brez ojačevalca je razlika kot dan in noč in zdaj bodite spet pametni cel svet to že ve samo set se bo nekdo našel in trdil da z reciverjem ima super zvok. Zato me sploh nič več tukaj ne zanima in vsem želim lepe užitke v glasbi ali gledanju filmov. ADIOSZakaj pa nam nebi te stvari malo razlozil? Kako pa nastane zvok iz receiverja, ce v njem ni "ojacevalne enote" ?
tisti ojačevalec je prešvoh lahko piše 200 watov po kanalu a ko enkrat daš ojačevalec vmes potem vidiš kaj je prava stvar sploh za GLASBO. Kdor hoče imeti dobro glasbo je obvezno treba dati predojačevalec na levi in desni samostoječi zvočnik.
Itak men se jebe za vse to,ker me glasba ne zanima kako mi igra itak hočem hišni kino kar je čisto nekaj drugega.
m0LN4r ::
Jaz poslusam max. na 45W je to premalo?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
easyrider3 ::
Saj špila zvočnik normalno tudi samo z reciverjem samo pravijo pa, da je razlika očitna ko imaš predojačevalec.Zvok glasbe,je dosti boljše slišati in kakor sledim vsem tem ljudem imajo po večini vsi predojačevalec vsaj na prva L+D zvočnika. Jaz bom tudi enkrat nabavil predojačevalec in videl kako je res z vsem tem,ker nekaj mora biti saj večina ima najboljše reciverje in ojačevalce zraven.
Zimonem ::
A misliš, da bi moral svojemu švohotnemu 2x40w ojačevalcu dodati, predojačevalec? Da bi butalo?
Darko! ::
easyrider3 je izjavil:
Saj špila zvočnik normalno tudi samo z reciverjem samo pravijo pa, da je razlika očitna ko imaš predojačevalec.Zvok glasbe,je dosti boljše slišati in kakor sledim vsem tem ljudem imajo po večini vsi predojačevalec vsaj na prva L+D zvočnika. Jaz bom tudi enkrat nabavil predojačevalec in videl kako je res z vsem tem,ker nekaj mora biti saj večina ima najboljše reciverje in ojačevalce zraven.
Zato me sploh nič več tukaj ne zanima in vsem želim lepe užitke v glasbi ali gledanju filmov. ADIOS
Kolega Easyrider, ne se razburjat, saj že ime imaš tako, da to ne paše zraven.
Moraš razumet, da je ST forum pač ZELO poseben, vključujoč tako obiskovalce kot moderatorje. Ampak imaš par zanimivih modelov in tem tu gori, tako, da se ga splača obiskati še kdaj.
Pred-ojačevalca pa za AV receiver res ne potrebuješ, ker ima vsak, še najcenejši AV receiver predojačevalnik že vgrajen. Del njega je na primer VOLUME gumb.
Za namen, ki ti misliš, potrebuješ pravi močnostni ojačevalnik (končno stopnjo oz. Power Amplifier) ali pa vsaj integriran ojačevalec z By-pass vhodom, ki ga priključiš na AV receiver. Tudi o tem je bilo tu že nekaj govora.
Okapi ::
Drugače pa, jaz bi imel tegale. Najnovejši McIntosh. Če igra pol tako dobro, kot dobro izgleda, mora biti noro. Pa dva potrebuješ, ker je to monoblok (čeprav sta notri dva ojačevalnika - tranzistorski 600 vatni za nizkotonca in 300 vatni z elektronkami za srednje/visoke tone). Cena? Prava sitnica - 2x20 jurjev
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
delfinus ::
@easyrider, s stereo predojacevalcem si nimas skoraj kaj pomagati na A/V receiverju. Morda si mislil na koncno stopnjo? V primeru, da pa je prioriteta stereo glasba pa je prav izbor stereo ojacevalec s HT bypassom, kjer gre za to, da v primeru poslusanja glasbe le to poslusas popolnoma neodvisno od A/V reciverja. A/V receiver je v tem primeru na OFF. Sam ze vrsto let uporabljam prav to kombinacijo.
lp, d.
lp, d.
Okapi ::
Fuj in fej Jadis ja80mk2 al pa Quad II eighy al pa nič!Eh, nimata za burek, kar se videza tiče.
Sem bil pa pred 25 ali nekaj takega leti tik pred tem, da kupim 5 Marantzovih monoblokov MA700. So jih imeli v Big Bangu in niti niso bili prav zelo dragi. In zraven en A/V predojačevalnik.
Ampak sem potem vseeno pristal pri klasičnem receiverju - Onkyo 919. Takrat je bil to bolj ali manj najboljši, kar jih je bilo mogoče dobiti.
A member of Onkyo's premium Integra series and the company's finest audio/video receiver, the TX-SV919THX is also the first receiver certified as meeting Lucasfilm's strict THX standards for home theater sound. It is an imposing product, one of the largest, heaviest, and most expensive receivers on the market.
Na žalost je kmalu zastarel, ker to se je dogajalo malo pred Dolby Digitalom in devedeji, ko je bil analogni Dolby Pro-Logic največ, kar je bilo na voljo za domačo rabo.
Tako da v bistvu sem naredil napako. Monobloke bi lahko uporabljal še naprej, samo predojačevalnik bi zamenjal s sodobnejšim.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
Filip8 ::
Ker nam je skurilo starejši sonyev glasbeni stolp, zraven odneslo tut zvočnike, me zanima vaše mnenje kaj bi bilo najceneje kupit, verjetno rabljeno iz bolhe. Uporaba bi bila priklop zvoka na TV da se izboljša izkušnja, ampak to ni nek avdiofil nivo, ker vemo kakšna je kvaliteta tv programov. Pa radio/bluetooth/aux za muziko iz youtuba recimo. Da da nekaj glasu iz sebe. Zvok pa za totalne laike s tega področja, ko mi je na primer že priklop prenosnega bluetooth zvočnika anker soundcore 2 zelo izboljšal poslušanje glasbe, tv itd.
any1?
stratosD ::
kar se zanimivega dogaja v svetu ljubiteljev glasbe v smislu kvalitetnega zvoka - se dogaja pri class D ojačevalcih.
Govorim o normalnih ljudeh ki hočejo čimboljši zvok za svoj denar - ne o folku ki se pusti vplivati od kogarkoli ki je povezan z tkim. HiFi dealerji/demo roomi ipd...
Govorim o preprostih ojačevalcih ki delujejo na principu PWM (Pulse with Modulation) - brez tonskih kontrol ki jih uporabljaš po svojih preferancah - 2.0 do 7.1 kanalnih s SMPS napajalnikom in dedicated DSP modulom.
Diyaudio in audiokarma so forumi kjer izveš marsikaj zanimivega od entuziastov - folka ki ne svetuje targetirano marketinško in brez hohštapleraja da je merilo za dober zvok čimveč vloženega cekina.
headfi.org pa za tiste ki so se odločili za intimen svet slušalk.
@Filip8
kaj imaš vse te vire a la youtube in ostalo že na android boxu ali smartTV
Govorim o normalnih ljudeh ki hočejo čimboljši zvok za svoj denar - ne o folku ki se pusti vplivati od kogarkoli ki je povezan z tkim. HiFi dealerji/demo roomi ipd...
Govorim o preprostih ojačevalcih ki delujejo na principu PWM (Pulse with Modulation) - brez tonskih kontrol ki jih uporabljaš po svojih preferancah - 2.0 do 7.1 kanalnih s SMPS napajalnikom in dedicated DSP modulom.
Diyaudio in audiokarma so forumi kjer izveš marsikaj zanimivega od entuziastov - folka ki ne svetuje targetirano marketinško in brez hohštapleraja da je merilo za dober zvok čimveč vloženega cekina.
headfi.org pa za tiste ki so se odločili za intimen svet slušalk.
@Filip8
kaj imaš vse te vire a la youtube in ostalo že na android boxu ali smartTV
Darko! ::
Ker nam je skurilo starejši sonyev glasbeni stolp, zraven odneslo tut zvočnike, me zanima vaše mnenje kaj bi bilo najceneje kupit, verjetno rabljeno iz bolhe. Uporaba bi bila priklop zvoka na TV da se izboljša izkušnja, ampak to ni nek avdiofil nivo, ker vemo kakšna je kvaliteta tv programov. Pa radio/bluetooth/aux za muziko iz youtuba recimo. Da da nekaj glasu iz sebe. Zvok pa za totalne laike s tega področja, ko mi je na primer že priklop prenosnega bluetooth zvočnika anker soundcore 2 zelo izboljšal poslušanje glasbe, tv itd.
any1?
Če ne potrebuješ radijskega sprejemnika, oz. boš radio vrtel preko pc ali telefona, je tole za 125 EUR + nekaj poštnine kar v redu; ko bodo lahko poslali:
https://www.amazon.de/-/en/dp/B01NCTGH9...
Okapi ::
kar se zanimivega dogaja v svetu ljubiteljev glasbe v smislu kvalitetnega zvoka - se dogaja pri class D ojačevalcih.
Imam originalen Sonic Impact T-Amp, s katerim se je pred dobrimi 15 leti to začelo.
In pa slovensko-kitajsko različico, System Fidelity SA-D30.
Ta je verjetno že bolj zbirateljski primerek, če kdo take reči zbira. Že kakšnih 10 let ga imam za ozvočenje računalnika.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
Zimonem ::
kar se zanimivega dogaja v svetu ljubiteljev glasbe v smislu kvalitetnega zvoka - se dogaja pri class D ojačevalcih.
Govorim o normalnih ljudeh ki hočejo čimboljši zvok za svoj denar - ne o folku ki se pusti vplivati od kogarkoli ki je povezan z tkim. HiFi dealerji/demo roomi ipd...
Govorim o preprostih ojačevalcih ki delujejo na principu PWM (Pulse with Modulation) - brez tonskih kontrol ki jih uporabljaš po svojih preferancah - 2.0 do 7.1 kanalnih s SMPS napajalnikom in dedicated DSP modulom.
Diyaudio in audiokarma so forumi kjer izveš marsikaj zanimivega od entuziastov - folka ki ne svetuje targetirano marketinško in brez hohštapleraja da je merilo za dober zvok čimveč vloženega cekina.
headfi.org pa za tiste ki so se odločili za intimen svet slušalk.
@Filip8
kaj imaš vse te vire a la youtube in ostalo že na android boxu ali smartTV
Ta tema je ravno zato fajn, ker še noben ni nikomur karkoli prodajal. Za razliko od tem o televizijah. Ima in imam vsak malo svojega fetiša.
Glede d klase in naprej pa... Fajn kje se, da to slišat. Saj kdaj priklopim kak kos (dac, preamp, streamer) doma za sprobat ampak često to ne korlerira z obljubljenim zvokom za nič denarja. Dac nuca solidno napajanje in mimo tega ne gre, ojačevalec ravno tako.. pa ne, da so sami toroidi izjemno dragi samo nabere se na koncu pri ceni. Napake v sistemu pa ravno tako.
Potem se vzame pa raje kaj preizkušenega in za silo integriranega. Pa se zavedamo da sw na teh škatlah čez pet let najbrž nebo več podprt, ravno tako ne novi formati etc.. z okapijem sva pa samo mimo grede vzajemno nahitro pomasturbirala.
easyrider3 ::
A je svetlobna leta boljši ta zvočnik REVEL ULTIMA SALON 2 ki stane 23.000 EUR
https://www.audioscape.eu/product-page/...
proti zvočniku KEF Q950 kateri stane v paru 1.500 EUR
Mater zvočniki preko 20.000 Eur saj moraš biti nor da to kupiš
https://www.audioscape.eu/product-page/...
proti zvočniku KEF Q950 kateri stane v paru 1.500 EUR
Mater zvočniki preko 20.000 Eur saj moraš biti nor da to kupiš
Okapi ::
Pri hi-end zvočnikih je podobno, kot pri urah - od neke meje naprej cena nima več prav nobene povezave s kakovostjo.
Pa pri 20 jurjih se dragi zvočniki komaj začnejo.
Evo, slovenski zvočniki (Gallus, model Aldebaran), za nekih 25 jurjev.
Jih je cel kup, ki stanejo po nekaj sto jurjev, nekaj jih je tudi po milijon evrov.
Recimo Kharma Grand.
Drugače pa, če bi imel 30 jurjev viška za zvočnike, bi verjetno vzel B&W 800 D3.
Ampak jih nimam
Precej resno pa razmišljam o enih zelo eksotičnih francoskih zvočnikih, koaksialnih znamke PHY-HP. 4 jurje za par, pa verjetno bi se dalo ša kaj zbarantati.
www.phy-hp.com/h30coaxialsag.html
Samo škatle moraš narediti sam, ker prodajajo samo zvočniške enote. So pa taki, da delajo dobro tudi v odprtih škatlah (open baffle, po angleško).
Pa pri 20 jurjih se dragi zvočniki komaj začnejo.
Evo, slovenski zvočniki (Gallus, model Aldebaran), za nekih 25 jurjev.
Jih je cel kup, ki stanejo po nekaj sto jurjev, nekaj jih je tudi po milijon evrov.
Recimo Kharma Grand.
Drugače pa, če bi imel 30 jurjev viška za zvočnike, bi verjetno vzel B&W 800 D3.
Ampak jih nimam
Precej resno pa razmišljam o enih zelo eksotičnih francoskih zvočnikih, koaksialnih znamke PHY-HP. 4 jurje za par, pa verjetno bi se dalo ša kaj zbarantati.
www.phy-hp.com/h30coaxialsag.html
Samo škatle moraš narediti sam, ker prodajajo samo zvočniške enote. So pa taki, da delajo dobro tudi v odprtih škatlah (open baffle, po angleško).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
arcanus ::
Živjo,
torej, sem se malce zagrel za JAMO Cornet 80 II 200W. Tisti z bolhe. A je to opazno bolje od Sonya SS-H4900, 140W 3Way bassreflex.
Pač problem je ker jih ne morem sprobat :/
Še eno vprašanje TV in receiver imam povezan preko optike. Na TVju imam za izhod naštiman 100% jakost. Je to ok?
lp, a
torej, sem se malce zagrel za JAMO Cornet 80 II 200W. Tisti z bolhe. A je to opazno bolje od Sonya SS-H4900, 140W 3Way bassreflex.
Pač problem je ker jih ne morem sprobat :/
Še eno vprašanje TV in receiver imam povezan preko optike. Na TVju imam za izhod naštiman 100% jakost. Je to ok?
lp, a
m0LN4r ::
easyrider3 je izjavil:
Saj špila zvočnik normalno tudi samo z reciverjem samo pravijo pa, da je razlika očitna ko imaš predojačevalec.Zvok glasbe,je dosti boljše slišati in kakor sledim vsem tem ljudem imajo po večini vsi predojačevalec vsaj na prva L+D zvočnika. Jaz bom tudi enkrat nabavil predojačevalec in videl kako je res z vsem tem,ker nekaj mora biti saj večina ima najboljše reciverje in ojačevalce zraven.
Tile trije videoji so kot OS matematika oz. postevanka do 20.
Po tem se lahko zacnemo pogovarjati oz. komplicirati.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
Živjo,Jakost na optiki? Ja pac to je passthrough, to je oz. skos 100% pa ce das na 50% na TVju bo tisje al se spreminja stopnja glasnosti na Receiverju?
torej, sem se malce zagrel za JAMO Cornet 80 II 200W. Tisti z bolhe. A je to opazno bolje od Sonya SS-H4900, 140W 3Way bassreflex.
Pač problem je ker jih ne morem sprobat :/
Še eno vprašanje TV in receiver imam povezan preko optike. Na TVju imam za izhod naštiman 100% jakost. Je to ok?
lp, a
Jamo niso svoh, ja za tvoj Octavia sistem spredaj in sony zadaj ni svoh.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Filip8 ::
m0LN4r ::
Najbolj simpl, poceni in dober bodo res tisti Edifier stereo zvocniki z bluetut. Bos lahko muzko predvajal tudi s telefona in imel TV zklopljen, da ti ne zre zaradi muzke elektriko za brezveze.
Obstajata dva, ampak nisem sel gledat, en ima malo novejsi BT codec podprt.
Edit: eh pozabi, tiste ki sem imel jaz v mislih so 2x drazji.
Obstajata dva, ampak nisem sel gledat, en ima malo novejsi BT codec podprt.
Edit: eh pozabi, tiste ki sem imel jaz v mislih so 2x drazji.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Darko! ::
Govorim o preprostih ojačevalcih ki delujejo na principu PWM (Pulse with Modulation) - brez tonskih kontrol ki jih uporabljaš po svojih preferancah - 2.0 do 7.1 kanalnih s SMPS napajalnikom in dedicated DSP modulom.
Tudi sam imam preprost Lepai z originalnim Tripath čipom. Solidno igra. Sploh za 30 dolarjev. Pomankljivosti so pa hitro slišne, če ga postaviš ob bok enemu normalnemu integriranemu ojačevalcu.
Tile trije videoji so kot OS matematika oz. postevanka do 20.
Po tem se lahko zacnemo pogovarjati oz. komplicirati.
Dober poduk.
Dodajam še srednješolsko praktično vajo :)
easyrider3 ::
Recimo zakaj na reciverju se začne pri 40 glasnosti šele nekaj slišati in potem pri 60 ali 70 je za poslušat morda če bi sam hotel gleat film bi še pojačal na 75 glasnosti a ni to že hudo ko maksimalno je 100 ampak se ne sme do tam spuščat tam 90 glasnost je že meja in bog si ga vedi kako se takrat greje reciver
Zgodovina sprememb…
- spremenil: easyrider3 ()
easyrider3 ::
A vsi reciverji podobno delajo saj jaz bi raje videl da bi pri 20 glasnosti bilo kot sedaj pri 40. Podobno je tudi z avtoradiem ko moraš pojačat glasnost da se začne kaj slišati samo jaz sem potem šel nastavit malo tak,da se mi je vse pojačalo,prve zvočnike sem zdvignil iz 0 na 5,potem SPL sem zdvignil ne vem zdaj al sem še kaj nastavil.Trenutno se pozna ogromno na avtoradiu že pri nizki glasnosti recimo poprej na glasnosti 10 je bilo premalo če je avto bil ugasnjen sedaj je pa pri glasnosti 4 tako glasno in tako mi je bolj všeč.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: easyrider3 ()
easyrider3 ::
Recimo avtoradio mi je tudi bil nekak podobno saj pri glasnosti 10 je zadostovalo če ni avto bil prižgan ko se pa voziš pa je treba bilo pojačati proti 20 glasnost. Povrhu vsega mi je od začetka bila najboljša izbira Dynamic nastavitev zvoka saj normal je bilo nič od nič premalo je bilo slišati govora če je kdo govoril in zelo preveč se je vsepovsod slišalo tiste visoke tone zato sem sam šel nastavit equalazer in potem še pojačal SPL in pojačal prve zvočnike iz 0 na 5. Sedaj je vse veliko
ogromno bolje in za enkrat več glasnosti kot poprej,če gledamo na tiste številke ko obračaš glasnost.
ogromno bolje in za enkrat več glasnosti kot poprej,če gledamo na tiste številke ko obračaš glasnost.
m0LN4r ::
Mja seveda se ne sme pozabiti, da za vecje driverje in razlicno glasbo in nenazadje razlicno posnetno glasbo, je potrebno vec moci, da se premikajo. Majo pa te skatle izbran zanimiv interval prikaza moci.Govorim o preprostih ojačevalcih ki delujejo na principu PWM (Pulse with Modulation) - brez tonskih kontrol ki jih uporabljaš po svojih preferancah - 2.0 do 7.1 kanalnih s SMPS napajalnikom in dedicated DSP modulom.
Tudi sam imam preprost Lepai z originalnim Tripath čipom. Solidno igra. Sploh za 30 dolarjev. Pomankljivosti so pa hitro slišne, če ga postaviš ob bok enemu normalnemu integriranemu ojačevalcu.
Tile trije videoji so kot OS matematika oz. postevanka do 20.
Po tem se lahko zacnemo pogovarjati oz. komplicirati.
Dober poduk.
Dodajam še srednješolsko praktično vajo :)
Mene bolj moti dandanes, ko ti iz razlicnih digitalnih virov dobis ze ralizcne glasnosti ven. Ze med youtube reklamo in youtube videojev so od -10 do 0db razlike. Tako da ko poslusam kak komad na YT obcasno, pol pa vdari vmes neko reklamo pa se dere reklama kot sto mater.
Bom pozneje neki potestiral.
easyrider3 je izjavil:
Recimo avtoradio mi je tudi bil nekak podobno saj pri glasnosti 10 je zadostovalo če ni avto bil prižgan ko se pa voziš pa je treba bilo pojačati proti 20 glasnost. Povrhu vsega mi je od začetka bila najboljša izbira Dynamic nastavitev zvoka saj normal je bilo nič od nič premalo je bilo slišati govora če je kdo govoril in zelo preveč se je vsepovsod slišalo tiste visoke tone zato sem sam šel nastavit equalazer in potem še pojačal SPL in pojačal prve zvočnike iz 0 na 5. Sedaj je vse veliko
ogromno bolje in za enkrat več glasnosti kot poprej,če gledamo na tiste številke ko obračaš glasnost.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
borut_p ::
easyrider3 je izjavil:
Saj špila zvočnik normalno tudi samo z reciverjem samo pravijo pa, da je razlika očitna ko imaš predojačevalec.Zvok glasbe,je dosti boljše slišati in kakor sledim vsem tem ljudem imajo po večini vsi predojačevalec vsaj na prva L+D zvočnika. Jaz bom tudi enkrat nabavil predojačevalec in videl kako je res z vsem tem,ker nekaj mora biti saj večina ima najboljše reciverje in ojačevalce zraven.
Tile trije videoji so kot OS matematika oz. postevanka do 20.
Po tem se lahko zacnemo pogovarjati oz. komplicirati.
Torej po tej logiki - 92dB/2,83V/m zvočnik na 150W fura do 89,3 dB(A) na 1m. Preglasi štamarico :)
m0LN4r ::
Naj bi blo z enga metra misljeno. Z enga metra je lahko marsikaj zelo glasno, kako to obcutimo je pa druga zgodba.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
borut_p ::
Naj bi blo z enga metra misljeno. Z enga metra je lahko marsikaj zelo glasno, kako to obcutimo je pa druga zgodba.
jep, in potem pada logaritmično - gledam en graf 106 na sourcu, pade na 80dba na 8m
Če poslušaš na 3,5m (kot imam v dnevni zamišljeno), pade na teh 2,5m za 8dB(A)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: borut_p ()
Darko! ::
Mja seveda se ne sme pozabiti, da za vecje driverje in razlicno glasbo in nenazadje razlicno posnetno glasbo, je potrebno vec moci, da se premikajo.
Jp.
Točno tako.
Ampak večina ljudi je sveto prepričana, da potrebuješ nekaj Wattov ali nekaj deset Wattov več, da pokrijejo celotno dinamiko signala. Ta demonstracija je potrdila, ta to enostavno ne drži!
Razlika med maksimalno vršno močjo, ki jo je izmeril ojačevalec v določenem momentu (ne glede na to kako se je merila), pri visoko dinamični elektronski muziki na eni strani in komorni glasbi na drugi strani (pri enakem zasuku volome gumba) je bila tudi 20 - kratna !
Seveda je res, da za dve normalno občutljivi zvočni omarici, v ne preveliki sobi, večinoma kurimo krepko pod 10 W za normalno poslušanje.
In da je posledično kvaliteten 2 x 45 W močan ojačevalec popopolnoma dovolj, kar se zaloge moči tiče.
Vendar s kompleksnostjo in dinamiko muzike, visoko dinamičnimi efekti, velikostjo sobe in številom driverjev, ki jih je potrebno čim hitreje "premaknit", pa tudi "ustavit" - pa ta razpoložljiva zaloga 90 W lahko hitro postane premajhna, če želimo skozi celotno signalno pot ojačevalca spravit nepopačene signale.
Alternative pač ni - v nasprotnem primeru se signal kompresira.
A je to iz slušnega stališča dobro ali slabo, kar se mene tiče, sploh nima veze.
Tudi sam se ne bi branil kakšnega lampšaškega single ended "distortion generatorja"
No ja, čeprav to ni moja prva izbira mokrih sanj.
Zvezdica27 ::
Yamaha RX-S602 ali pioneer sx-s30 ali marantz nr1200
sparjeni z
q acoustics 3050i
mislim da je to top shit za nek p/p za običajnega janeza, to bom začel nabirati. Počasi
zz
sparjeni z
q acoustics 3050i
mislim da je to top shit za nek p/p za običajnega janeza, to bom začel nabirati. Počasi
zz
Map ::
Tole debato je zelo zanimivo spremljati, tako da kar nadaljujte, vseeno bi pa vskocil s par vprasanji.
Ce zelim na stereo ojacevalniku zmanjsevati glasnost samo na enem zvocniku v B coni, kako to vpliva na ojacevalnik in ali je to sploh pametno?
Na samostojecih JBL LX2005 zvocnikih mi je membrane nizkotoncev odtrgalo iz gum okoli. Niti ne vem, kako kvalitetni zvocniki dejansko so to, pa me zanima, ce se splaca to popravljat(koliko je sploh cena za popravilo?) ali se mogoce kupi kar nove driverje in zamenja? Ne gre se pa za neko kvaliteto, ker so zvocniki v garazi/delavnici, posledicno pa jih je treba zaradi velikega prostora vcasih malo premocno poganjat.
Ce zelim na stereo ojacevalniku zmanjsevati glasnost samo na enem zvocniku v B coni, kako to vpliva na ojacevalnik in ali je to sploh pametno?
Na samostojecih JBL LX2005 zvocnikih mi je membrane nizkotoncev odtrgalo iz gum okoli. Niti ne vem, kako kvalitetni zvocniki dejansko so to, pa me zanima, ce se splaca to popravljat(koliko je sploh cena za popravilo?) ali se mogoce kupi kar nove driverje in zamenja? Ne gre se pa za neko kvaliteto, ker so zvocniki v garazi/delavnici, posledicno pa jih je treba zaradi velikega prostora vcasih malo premocno poganjat.
m0LN4r ::
Kaj si pa delal z zvocniki? Glede cen za popravila ti ne morem pomagati.
@Darko
Ta komad zgoraj je ful zanimivo narejen, sem ga malo sel gledat v detajle (goldwave). No sicer za mene to ni komad, ampak nekaj drugega :) Je pa ta komad ful dober, da se znjim priblizno dobiti ven podatke iz teh multichannel receiverjev, kolko moci spravijo ven konstantno na dveh kanalih. Sicer priblizno ampak, dokaj dober priblizek. Sem glih nekaj casa nazaj iskal komad, ki tolko "pozre" naenkrat.
Tako kot sem nekje jaz za svojega onkyota na palec prisel do 55W se je to izkazalo za dokaj resnicno. Na ca. 70db sem bil pri 50W PORABE! na kanal s skoki na 60W, ki sem jih uspel videti na Voltakraftu in TP-Link merilcu. Pa tudi po 10 minutah ni padlo pod 50W, da bi se pregreval ali karkoli. To bo treba probat ko sosedov ne bo doma pa pustit laufat kake 3 ure za en titanik.
Je pa interval dokaj pocasen, zato sem zadevo testiral eno uro xD hehe. Sel bi do 80 maks, da vidim na cem smo, ampak moram se pri sosedu najaviti, da bo za par minut mogoce kaj glasno.
@Darko
Ta komad zgoraj je ful zanimivo narejen, sem ga malo sel gledat v detajle (goldwave). No sicer za mene to ni komad, ampak nekaj drugega :) Je pa ta komad ful dober, da se znjim priblizno dobiti ven podatke iz teh multichannel receiverjev, kolko moci spravijo ven konstantno na dveh kanalih. Sicer priblizno ampak, dokaj dober priblizek. Sem glih nekaj casa nazaj iskal komad, ki tolko "pozre" naenkrat.
Tako kot sem nekje jaz za svojega onkyota na palec prisel do 55W se je to izkazalo za dokaj resnicno. Na ca. 70db sem bil pri 50W PORABE! na kanal s skoki na 60W, ki sem jih uspel videti na Voltakraftu in TP-Link merilcu. Pa tudi po 10 minutah ni padlo pod 50W, da bi se pregreval ali karkoli. To bo treba probat ko sosedov ne bo doma pa pustit laufat kake 3 ure za en titanik.
Je pa interval dokaj pocasen, zato sem zadevo testiral eno uro xD hehe. Sel bi do 80 maks, da vidim na cem smo, ampak moram se pri sosedu najaviti, da bo za par minut mogoce kaj glasno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Okapi ::
Tole debato je zelo zanimivo spremljati, tako da kar nadaljujte, vseeno bi pa vskocil s par vprasanji.
Ce zelim na stereo ojacevalniku zmanjsevati glasnost samo na enem zvocniku v B coni, kako to vpliva na ojacevalnik in ali je to sploh pametno?
Na samostojecih JBL LX2005 zvocnikih mi je membrane nizkotoncev odtrgalo iz gum okoli.
Gumijaste obrobe (ali lepilo na njih) sčasoma preperijo in njihova zamenjava je rutinska zadeva, pri tistih, ki popravljajo zvočnike. Guglaj menjava obrob. Ali se cenovno splača, je pa odvisno od zvočnika. Pri nekaterih je ceneje zamenjati zvočnik (zvočno enoto, ne cele škatle).
stratosD ::
@Filip8
Edifier 1280DB z BT je dobra opcija - cca 127eur z Amazon.de s poštnino - že Darko povedal
Ima tudi Funtech pri nas dosti teh Edifier aktivnih zvočnikov z in brez BT (občutno cenejših) - sicer so precej dražji kot am.de
Mogoče tudi tej brez BT če ni nuja za 67eur
https://www.funtech.si/si/vsi-oddelki/a...
za rabljeno z bolhe - ni lih neke izbire trenutno
@arcanus
nope - Sony Sony SS H4900 so boljši za BaDinga muzak
za ostale godbe bojo Jamo boljši...
In to še ni vse - čisto zares ti dodam za džabe še 1 Sony SS J50 zvočnik ki ga lahko uporabiš za začasni center
Resno - ko boš šel lahko mimo Obale
Class D amps:
od Tripathov in Gainclonov je šel razvoj dedicated amp chipov kar strmo navzgor - TI (Texas Instruments) ima že kar dobre in tudi močne rešitve - pogoj je seveda solidno napajanje - tudi brez toroidov gre - SMPS dela brez pop upov, bruma ali hissa - ker imajo že sami chipi ponavadi to implementirano
https://www.aliexpress.com/item/3281629...
- če pa rabiš še večjo zalogo moči pa vežeš med ampom in power supplyem še kako rectifier vezje
https://www.aliexpress.com/item/4000815...
Sam sem dozdaj sprobal 2 ampa -
osnovnega TPA3116D2 - solidno
https://www.aliexpress.com/item/3284501...
na 24V 6A dela občutno bolje kot na laptop brick 19,5V 3A
in tega TDA7498E - čakam še ohišje zanj - ampak tudi brez ohišja mi igra zelo muzikalično
Vir - HQ Flac in DSD audio files z osnovnega DAP-a
https://www.aliexpress.com/item/4000061...
vent se mi še ni zagnal
Za HT aplikacije so trenutno in novejši TI chipi in njihove Čajna implementacije
https://www.ebay.com/itm/TPA3255-2-0-30...
oz še malo boljše implementacije 2.0 -4.0, mono bridged - glej pod PRODUCT
https://www.3e-audio.com/
upam da nismo preveč off topic
Edifier 1280DB z BT je dobra opcija - cca 127eur z Amazon.de s poštnino - že Darko povedal
Ima tudi Funtech pri nas dosti teh Edifier aktivnih zvočnikov z in brez BT (občutno cenejših) - sicer so precej dražji kot am.de
Mogoče tudi tej brez BT če ni nuja za 67eur
https://www.funtech.si/si/vsi-oddelki/a...
za rabljeno z bolhe - ni lih neke izbire trenutno
@arcanus
nope - Sony Sony SS H4900 so boljši za BaDinga muzak
za ostale godbe bojo Jamo boljši...
In to še ni vse - čisto zares ti dodam za džabe še 1 Sony SS J50 zvočnik ki ga lahko uporabiš za začasni center
Resno - ko boš šel lahko mimo Obale
Class D amps:
od Tripathov in Gainclonov je šel razvoj dedicated amp chipov kar strmo navzgor - TI (Texas Instruments) ima že kar dobre in tudi močne rešitve - pogoj je seveda solidno napajanje - tudi brez toroidov gre - SMPS dela brez pop upov, bruma ali hissa - ker imajo že sami chipi ponavadi to implementirano
https://www.aliexpress.com/item/3281629...
- če pa rabiš še večjo zalogo moči pa vežeš med ampom in power supplyem še kako rectifier vezje
https://www.aliexpress.com/item/4000815...
Sam sem dozdaj sprobal 2 ampa -
osnovnega TPA3116D2 - solidno
https://www.aliexpress.com/item/3284501...
na 24V 6A dela občutno bolje kot na laptop brick 19,5V 3A
in tega TDA7498E - čakam še ohišje zanj - ampak tudi brez ohišja mi igra zelo muzikalično
Vir - HQ Flac in DSD audio files z osnovnega DAP-a
https://www.aliexpress.com/item/4000061...
vent se mi še ni zagnal
Za HT aplikacije so trenutno in novejši TI chipi in njihove Čajna implementacije
https://www.ebay.com/itm/TPA3255-2-0-30...
oz še malo boljše implementacije 2.0 -4.0, mono bridged - glej pod PRODUCT
https://www.3e-audio.com/
upam da nismo preveč off topic
Filip8 ::
@Filip8
Edifier 1280DB z BT je dobra opcija - cca 127eur z Amazon.de s poštnino - že Darko povedal
Ima tudi Funtech pri nas dosti teh Edifier aktivnih zvočnikov z in brez BT (občutno cenejših) - sicer so precej dražji kot am.de
Mogoče tudi tej brez BT če ni nuja za 67eur
https://www.funtech.si/si/vsi-oddelki/a...
za rabljeno z bolhe - ni lih neke izbire trenutno
Hvala bom razmislil, ne vem zakaj mi te genius izgledajo res ceneno proti tistim edifier
stratosD ::
hmja - marbit pol bol ceneno (cca pol cene Edifierjev)
tle maš še 1:1 - tester tud ne mara Geniusov
tle maš še 1:1 - tester tud ne mara Geniusov
Darko! ::
@Darko
Ta komad zgoraj je ful zanimivo narejen, sem ga malo sel gledat v detajle (goldwave). No sicer za mene to ni komad, ampak nekaj drugega :) Je pa ta komad ful dober, da se znjim priblizno dobiti ven podatke iz teh multichannel receiverjev, kolko moci spravijo ven konstantno na dveh kanalih. Sicer priblizno ampak, dokaj dober priblizek. Sem glih nekaj casa nazaj iskal komad, ki tolko "pozre" naenkrat.
Tako kot sem nekje jaz za svojega onkyota na palec prisel do 55W se je to izkazalo za dokaj resnicno. Na ca. 70db sem bil pri 50W PORABE! na kanal s skoki na 60W, ki sem jih uspel videti na Voltakraftu in TP-Link merilcu. Pa tudi po 10 minutah ni padlo pod 50W, da bi se pregreval ali karkoli. To bo treba probat ko sosedov ne bo doma pa pustit laufat kake 3 ure za en titanik.
Je pa interval dokaj pocasen, zato sem zadevo testiral eno uro xD hehe. Sel bi do 80 maks, da vidim na cem smo, ampak moram se pri sosedu najaviti, da bo za par minut mogoce kaj glasno.
Ti si pravi ekperimentator !
Hm,
sem se režal na tisti Okapijev video - you know, when you need that extra push over the cliff - we have 11, 11, 11, ...
pa se mi je zazdelo da bi bilo recimo zanimivo videt tudi to, kolikšen del takšnega kompleksnega signala je pri določenem SPL (ali še bolje - v skali zasuka VOLUME gumba na ojačevalcu) "poklipanga", torej, da ga zaradi zasičenja ojačevalec enostavno poreže.
Recimo, koliko (če sploh kaj) je izgubljene informacije na 10 o'clock; koliko na recimo 1 o'clock (kar tako na splošno velja še za zdravo mejo - na Marshallu je pa borih 6 od 11); in kaj se dogaja na 11
... no, sej to ni namig, da moraš to zmerit, ker mi ni jasno kako bi to naredil; to je bil samo moj preblisk.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Darko! ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zvočni sistem 2.1 - primerjava kaj kupitiOddelek: Zvok in slika | 4073 (1920) | Darko! |
» | Kateri Soundbar - je vredno nakupa? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Kaj kupiti | 55453 (21823) | naruto2 |
» | Stereo sistem za kvaliteten zvokOddelek: Zvok in slika | 6676 (3359) | Likalnik |
» | Hišni kino Onkyo HT-S5805 da/ne?Oddelek: Zvok in slika | 4229 (3384) | neo5468 |
» | Zvočniki in receiver (strani: 1 2 )Oddelek: Zvok in slika | 21150 (18860) | car100 |