» »

Vračilo artikla - odprata embalaža

Vračilo artikla - odprata embalaža

tt2 ::

Preko nakupovanje.net sem kupil nek artikel in ga seveda preizkusil ter pri tem logično odprl embalažo. Ker mi izdelek ni ustrezal, sem ga poslal nazaj, misleč, da imam pravico vrniti izdelek v 14 dneh, tudi, če sem odprl embalažo in ga preizkusil. Sedaj so mi odgovorili, da izdleka ne morejo vzeti nazaj, ker je embalaža odrpta in da mi ga pošljejo nazaj. Zanima me, a ne obstaja kakšen zakon, ki potrošniku pri nakupu na daljovo omogoča vrnitev izdelka, tudi, če ga je ta že odprl in preizkusil.

Magic1 ::

Lahko ti zaračunajo stroške z embalažo. Vzet ti ga pa morejo, razen če se na artiklu samem pozna obraba. Eni artikli so izvzeti iz tega zakona o vračanju (redko -software, kartuše,...)
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

tt2 ::

A je slučajno kak link do tega zakona?

Lakotnik29 ::

Zakon o varstvu potrošnikov.

Prijavo glede nespoštovanja zakona lahko pošlješ na Tržni inšpektorat.

Pazi kaj boš navajal, ker možnost odstopa od blaga kupljenega na daljavo, ti ne daje pravice, da izdelek 14 dni preizkušaš.

Vice ::

Je embalaža poškodovana?

Mare2 ::

Če si preizkusil kartuše, črno in barvno, boš denar zagotovo dobil nazaj. :)

Drugič napiš, kaj si kupil. Ne veljajo isti pogoji za vse izdelke. :()

konspirator ::

http://europa.eu/youreurope/citizens/co...
Preklic naročila in vračilo kupljenega izdelka

4-dnevno obdobje za premislek ne velja za nekatere izdelke, denimo:


    letalske in železniške vozovnice, koncertne vstopnice, rezervacijo hotelske sobe ali avtomobila, gostinske storitve za določen datum,

    redno dostavo hrane in pijače (npr. redna dostava mleka),

    blago, izdelano po naročilu (npr. po meri narejena obleka),

    zapečatene avdio ali videoposnetke ali računalniško programsko opremo, npr. nosilce DVD, pri katerih ste po prejemu odlepili varnostni pečat,

    spletno digitalno vsebino, če se je prenos ali pretakanje že začelo,

    blago, kupljeno zasebno pri posamezniku, ne pri podjetju,

    nujna popravila in vzdrževalna dela - če ste denimo za nujno popravilo tuša poklicali vodovodarja in ste se dogovorili o ceni storitve, storitve ne morete več preklicati.
Lepote Švedistana:
http://www.funnyjunk.com/Sweden+yes/funny-pictures/5544604/

Zgodovina sprememb…

DrG3 ::

Da ne bom ustvarjal novih tem, bom kar tukaj.

Imam sledeč problem, oziroma ga ima moj sorodnik.

Za odstranitev praske z avta je nabavil neki čudežni set preko tv prodaje. Zadeva je prišla v dveh kosih (naročiš 1, dobiš 2), zraven pa še darilo-12V sesalec.
Človek poskusi kot je bilo prikazano v TV oglasu in praske ne uspe odstraniti. Ker zraven ni bilo slovenskih navodil, se obrne na klicni center. Povejo mu, da so druge stranke s tem zadovoljne in mu obljubijo slovenske navodila, ki mu jih tudi pošljejo po pošti. Kljub navodilom mu praske ne uspe odstraniti.

Zadevo hoče reklamirati in na telefon mu povejo, da lahko pošlje nazaj v 14 dneh. Ampak, ker je eno embalažo že odprl, mu bodo vrnili le pol kupnine. Na to, da brez odprtja embalaža in nanosa čudežne maže ne more stestirati delovanja, pa nočejo nič slišati.

Kolikor je meni znano iz teh dejstev, mu ponujajo vračilo denarja zaradi odstopa od pogodbe, kar je zakonsko urejeno. Ampak glede na nedelovanje zadeve, mislim, da bi moral se sklicevati na stvarno napako. Se motim?
Ter koliko je težko priti do denarja preko uveljavljanja stvarne napake? Cena kompleta je dobrih 60 eurov, sorodnik je nevešč tega dela, meni pa se ravno ne da izgubljati preveč časa in denarja, sploh če bo potrebno iti v kakšne tožbe ali obširna dokazovanja. Kaj torej narediti? Poslati nazaj v 14 dneh (rok se izteče naslednji teden) in dobiti nazaj polovico vrednosti ali iti v uveljavljanje stvarne napake?

Lakotnik29 ::

Dokazovanje stvarne napake bo precej zahtevno, si ne znam predstavljat da bi slo brez tozbe.

Glede vracila pa so upravoceno zavrnili, ce je zadevo odprl in uporabil. Nakup na daljavo ti ne daje pravice testirat na opisan nacin oziroma ti ne daje nic vec pravic kot kupcu v trgovini.

shadeX ::

Ampak glede na nedelovanje zadeve, mislim, da bi moral se sklicevati na stvarno napako


"Nedelovanje" je tukaj relativen pojem. Te čudežne maže ti dost ne bojo pomagale, če je bil avto namerno popraskan npr s ključem ali pa primljen na parkirišču. Če pa so praske nastale s tem ko se je zapeljal po ozki poti in oplazil kakšno vejo potem bi to načeloma moralo delovati.

Kakšne so praske, pa ve samo sorodnik.
You have succeeded in life
when all you really want
is only what you really need.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vračilo blaga preko spletne trgovine (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Kaj kupiti
31518853 (4610) scipascapa
»

Vrniti blago v 8 dneh nakupa? Pravice kupca? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5316665 (8047) RejZoR
»

Vračilo artikla v spletno trgovino

Oddelek: Kaj kupiti
281466 (992) ales85
»

Povsem nov laptop.. na servisu že več kot 1 mesec. (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
884252 (2842) Zheegec
»

Vračilo ali zamenjava izdelka brez napake (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5812805 (10925) >>><<<

Več podobnih tem