» »

Odnos avtomobil kolesar

Odnos avtomobil kolesar

Temo vidijo: vsi
««
16 / 29
»»

Invictus ::

Ishmael je izjavil:

Ne. Vozil sem naravnost po prednostni cesti, voznik je pa prečkal moj prometni pas, ne da bi se prepričal, ali to lahko varno stori.

Tvoj prometni pas se je končal pred križiščem.

Ni se...

Kolesarske poti gredo lepo čez križišče.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Ishmael ::

Invictus je izjavil:

Ishmael je izjavil:

Ne. Vozil sem naravnost po prednostni cesti, voznik je pa prečkal moj prometni pas, ne da bi se prepričal, ali to lahko varno stori.

Tvoj prometni pas se je končal pred križiščem.

Ni se...

Kolesarske poti gredo lepo čez križišče.


Ne, ne gredo. Pomankljiva signalizacija ne dovoljuje kršenja predpisov.



Kolesarska steza se spremeni v prehod za kolesarje in pešce.

jype ::

Ishmael je izjavil:

Tvoj prometni pas se je končal pred križiščem.
Ne, ni se:



Ishmael je izjavil:

Kolesarska steza se spremeni v prehod za kolesarje in pešce.
V mojem primeru se ne, na prehodu pa ima kolesar tudi prednost pred vsemi, ki mu sekajo pot.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

joze67 ::

Ishmael je izjavil:

joze67 je izjavil:

Sem ti ga že jaz. Edini veljavni zakon na tem področju.

Dal si link. Navedi točko in alinejo.

Verjamem, da gre težko. Preberi 46. in 47. člen zakona.
ker je kolo vozilo (13. alineja 1. odstavka 3. člena), zanj veljajo splošne omejitve iz 46. člena zakona in nobena posebna omejitev iz 47. člena zakona se ne nanaša nanj.

Ishmael ::

jype je izjavil:

Ishmael je izjavil:

Tvoj prometni pas se je končal pred križiščem.
Ne, ni se:



Pomanjkanje talnih označb ne pomeni da je jype skladen z zakonom.

Prečkal si prehod za pešce.
Skoraj bi tudi zbil peško, ona je imela prednost na prehodu.

Avto je že v križišču. Vozila ki zavija ne smeš prehitevati.

jype ::

Ishmael je izjavil:

Ne, ne gredo. Pomankljiva signalizacija ne dovoljuje kršenja predpisov.
Signalizacija ni pomanjkljiva - vozniki pa ste morilci, kar potrjuje tudi policijska statistika. Ti in tvoji ste letos pobili že 77 ljudi.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: knesz ()

Ishmael ::

jype je izjavil:

Ishmael je izjavil:

Ne, ne gredo. Pomankljiva signalizacija ne dovoljuje kršenja predpisov.
Signalizacija ni pomanjkljiva - vozniki pa ste morilci, kar potrjuje tudi policijska statistika. Ti in tvoji ste letos pobili že 77 ljudi.


Vozim samo kolo, na tvojo žalost. Je pa res da tudi kolesarji kdaj koga ubijejo. Ponavadi samo sami sebe.

jype ::

Ishmael je izjavil:

Prečkal si prehod za pešce.
Ne, nisem ga.

Ishmael je izjavil:

Skoraj bi tudi zbil peško, ona je imela prednost na prehodu.
Skoraj bi tudi podrl zgradbo sodišča.

Ishmael je izjavil:

Avto je že v križišču. Vozila ki zavija ne smeš prehitevati.
Avto je v križišču in voznik čaka, da bo lahko varno zavil desno - potem pa zavije, še preden to lahko varno stori, ter s tem izsili kolesarja. Če ne bi bil tak superman, bi letel čez havbo.

Ishmael je izjavil:

Vozim samo kolo, na tvojo žalost. Je pa res da tudi kolesarji kdaj koga ubijejo. Ponavadi samo sami sebe.
Mentalno si vsekakor voznik motornega vozila, kar je mogoče razbrati iz številnih lastnosti: Ne poznaš predpisov, domišljaš si signalizacijo, ki ne obstaja, prepričan si, da upoštevanje posameznih prometnih predpisov pomeni, da lahko legalno umoriš človeka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Ishmael ::

joze67 je izjavil:

Ishmael je izjavil:

joze67 je izjavil:

Sem ti ga že jaz. Edini veljavni zakon na tem področju.

Dal si link. Navedi točko in alinejo.

Verjamem, da gre težko. Preberi 46. in 47. člen zakona.
ker je kolo vozilo (13. alineja 1. odstavka 3. člena), zanj veljajo splošne omejitve iz 46. člena zakona in nobena posebna omejitev iz 47. člena zakona se ne nanaša nanj.


Verjamem da je bralno razumevanje zelo nizko.

Omejitev je zaradi tipa ali klasifikacije cestišča, ne zaradi tipa vozila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ishmael ()

jype ::

Ishmael je izjavil:

Omejitev je zaradi tipa ali klasifikacije cestišča, ne zaradi tipa vozila.
Lahko citiraš člen iz zakona, ki ni iz SFRJ?

Ishmael ::

Ne, nisem ga.


Ja pa si

Avto je v križišču in voznik čaka, da bo lahko varno zavil desno - potem pa zavije, še preden to lahko varno stori, ter s tem izsili kolesarja. Če ne bi bil tak superman, bi letel čez havbo.


Vozilo je že nakazalo smer vožnje in je zavijalo.
Izsiljiv kolesar pa je pripeljal s polno hitrostjo v križišče in kmalu bi pokončal nedolžno voznico.

Mentalno si vsekakor voznik motornega vozila, kar je mogoče razbrati iz številnih lastnosti: Ne poznaš predpisov, domišljaš si signalizacijo, ki ne obstaja, prepričan si, da upoštevanje posameznih prometnih predpisov pomeni, da lahko legalno umoriš človeka.


Zelo dobro si se opisal.

predlagal izbris: thramos (ravnokar)

Nekdo se ne strinja s ugotovitvami. Je kakšen poseben razlog za to dejanje ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ishmael ()

joze67 ::

Ishmael je izjavil:

Verjamem da je bralno razumevanje zelo nizko.
Omejitev je zaradi tipa ali klasifikacije cestišča, ne zaradi tipa vozila.

Mogoče nizko, ampak vsaj je. Daj za spremembo sam citiraj zakon, člen, odstavek in/ali alinejo, kjer je omejitev povezana s kategorizacijo cestišča.

Ishmael ::

joze67 je izjavil:

Ishmael je izjavil:

Verjamem da je bralno razumevanje zelo nizko.
Omejitev je zaradi tipa ali klasifikacije cestišča, ne zaradi tipa vozila.

Mogoče nizko, ampak vsaj je. Daj za spremembo sam citiraj zakon, člen, odstavek in/ali alinejo, kjer je omejitev povezana s kategorizacijo cestišča.


Sem ga že. Nekje na prejšnji strani je.

joze67 ::

Upoštevaj, da imam nizko bralno razumevanje. Citiral si neko besedilo, ne pa, od kod je. Prosim za zakon (na primer, ampak ne nujno, "Zakon o pravilih v cestnem prometu"), člen (na primer, ampak ne nujno "3 člen") in če je smiselno še odstavek (na primer, amopak ne nujno, "1. odstavek"). Naprej bom pa tudi s svojim omejenim bralnim razumevanjem znal sam - upam.

inferno666 ::

Jaz se veliko vozim tako z avtom in kolesom. Pa lahko rečem da so težavni tako vozniki, kot kolesarji.

Večina voznikov sploh ne spremlja prometa, vozijo na pamet zatopljeni v svoje misli. Večino situacij se da prej predvidit in se jim izognit. Druga težava pa so hitri vozniki, ki seveda mislijo da vozijo zelo dobro in pravilno, ampak v praksi dostikrat ravno oni povzročajo nevarne situacije.

Pri kolesarjih pa so problemi spet podobni, veliko jih sploh ne spremlja promet in ne predvidevajo ničesar, drugi pa so dirkači, ki vozijo nasilno in mislijo da je cesta njihova. Tej so sploh nevarni tako za sebe, druge kolesarje in tudi pešce.

jype ti definitivno spadaš v to zadnjo kategorijo. Po videu sodeč definitivno voziš prehitro in s praktično nič predvidevanja. Taka hitrost je za vožnjo po vaških cestah, ne pa za mestno jedro. Lahko se sklicuješ na zakon, ampak pri taki vožnji je logično, da te vozniki ne vidijo. Ne moraš pričakovat, da bodo vsi 100% spremljali vse smeri prometa, posledično bi moral hitrost prilagoditi razmeram.

Osebno ko vozim avto poiskušam 100% spremljat promet. Posebej pazim, da kolesarja prehitim z dosti razdalje do mojega ogledala, če ga ne morem tudi vozim za njim počasi.
Ampak vseeno se zgodi, da kdaj kaj spregledam, in kakega izsilim. Je pač tako, da kolesarje in motoriste je dosti lažje spregledati, še posebej če vozijo malo hitreje.

In ker jih je lažje spregledati, tudi ko kolesarim to predvidevam. Običajno upošasnim pred prečkanjem ceste, neglede ali imam prednost ali ne.

joze67 ::

inferno666 je izjavil:

ype ti definitivno spadaš v to zadnjo kategorijo. Po videu sodeč definitivno voziš prehitro in s praktično nič predvidevanja.

Če bi tako vozil, bi se ga spomnili samo za 1. november. Believe U me. Kolesarji nimajo (nimamo) veliko popravnih izpitov.

solatko ::

Packistan - Ti o prometnih predpisih nimaš pojma, sploh pa ne o voznih pasovih in spreminjanju smeri. Poglej si križišča na kakšni strani, ki ti nudi snov za opravljanje vozniškega izpita.

inferno666 - glede na dolgoletni kolesarski staž ima jype kar precej izkušenj in glede na način vožnje (vsaj iz njegovih filmčkov) ne zna predvidevat samo spuščene rampe, ostalo mu gre pa kar od rok.
100%-no opazovanje ni samo po sebi dovolj, moraš tudi vedno pravilno reagirat.

Mene včasih preseneti kolesar, ki pripelje v kontra smer izza kakšne ovire, vendar sem do sedaj vse take situacije uspešno rešil.
Ko sam kolesarim, vedno peljem tako, kot, da mi bojo vsi pešci skočili pred kolo in kot, da me noben voznik ne vidi. Zato sem še živ, saj je na motorju še huje ampak tu govorimo o kolesarjih.
Delo krepa človeka

Ribicija ::

Se posipam s pepelom, ce je to res zakonsko dovoljeno Jype.
Ampak po zdravi kmecki pameti nebi nikoli naredil tega kar si ti. Niti ko sem v avtu ne. Sofer je imel desbi smerokaz, ti si to videl ze od zelo dales pa si vseeno egoisticno zapeljal po njegovi desni mimo.kaj ti pomaga da imas prednost ce pa bi v primeru da ga nebi obvozil z ene 30 km/h tresnil v njegov avto. Se zavedas poskodb, ki bi jih ti imel? Res je, da si imel po zakonu prednost (kot sam pravis), ampak morda bi do konca zivljenja pil po slamici....
Hudic je v prometu, tut meni kdaj v avtu in na kolesu zavre kri in bi koga kar izrinil s ceste in dokazal svoj prav, sam je jeba, ker lahko zarad tega koncam kot rastlina...

Veliko lazje bi bilo vsem ce bi se na cesti vsi udelezenci obnasali malo bolj defenzivno. Ce si sofer avta pa tudi ves, da ne pricakujes da te bo sredi mesta, kolesar prehitel v kriziscu po kolesarski cesti na desni strani vozila. Ali?

jype ::

Ribicija je izjavil:

Ce si sofer avta pa tudi ves, da ne pricakujes da te bo sredi mesta, kolesar prehitel v kriziscu po kolesarski cesti na desni strani vozila. Ali?


Še če bi kolesaril v absolutnem nasprotju s predpisi, bi bil materialno bistveno bolj odgovoren voznik avtomobila, kot pravi tudi sodna praksa: http://sodisce.si/znanje/sodna_praksa/v...

Ribicija je izjavil:

Veliko lazje bi bilo vsem ce bi se na cesti vsi udelezenci obnasali malo bolj defenzivno.
Pa saj se:

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

SimplyMiha ::

Kje je zdaj to leto 2012, ko si še vozil z glavo na ramenih!

jype ::

SimplyMiha je izjavil:

Kje je zdaj to leto 2012, ko si še vozil z glavo na ramenih!
Še vedno vozim z glavo na ramenih, le da biciklov, na katerih imam nosilec za kamero, nisem nosil s seboj naokrog, zato ni posnetkov.

2012:

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Ishmael ::

jype je izjavil:

Ribicija je izjavil:

Ce si sofer avta pa tudi ves, da ne pricakujes da te bo sredi mesta, kolesar prehitel v kriziscu po kolesarski cesti na desni strani vozila. Ali?


Še če bi kolesaril v absolutnem nasprotju s predpisi, bi bil materialno bistveno bolj odgovoren voznik avtomobila, kot pravi tudi sodna praksa: http://sodisce.si/znanje/sodna_praksa/v...





Z izpodbijano sodbo je sodišče prve stopnje zavrnilo tožbeni zahtevek, da je tožena stranka dolžna plačati tožeči stranki 8.345,85 EUR z zakonitimi zamudnimi obrestmi od 1.6.2003 do plačila, v roku 15 dni in ji povrniti pravdne stroške. Odločilo je še, da je tožeča stranka dolžna toženi stranki povrniti pravdne stroške v znesku 503,68 EUR v roku 15 dni, v primeru zamude z zakonskimi zamudnimi obrestmi.


Dne 30.5.2003 je na mestni ulici v Trbovljah prišlo do prometne nesreče, v kateri sta bili udeleženi voznica osebnega vozila (zavarovanka tožene stranke) in kolesarka (tožnica).


Torej je kolesarka popušila na sodišču. Zakaj limaš sodbe v katerih kololesarji zgubljajo ?

solatko je izjavil:

Packistan - Ti o prometnih predpisih nimaš pojma, sploh pa ne o voznih pasovih in spreminjanju smeri. Poglej si križišča na kakšni strani, ki ti nudi snov za opravljanje vozniškega izpita.

inferno666 - glede na dolgoletni kolesarski staž ima jype kar precej izkušenj in glede na način vožnje (vsaj iz njegovih filmčkov) ne zna predvidevat samo spuščene rampe, ostalo mu gre pa kar od rok.
100%-no opazovanje ni samo po sebi dovolj, moraš tudi vedno pravilno reagirat.

Mene včasih preseneti kolesar, ki pripelje v kontra smer izza kakšne ovire, vendar sem do sedaj vse take situacije uspešno rešil.
Ko sam kolesarim, vedno peljem tako, kot, da mi bojo vsi pešci skočili pred kolo in kot, da me noben voznik ne vidi. Zato sem še živ, saj je na motorju še huje ampak tu govorimo o kolesarjih.


Še en kolesar ki misli da je nad zakoni. Solatko, to da imaš kolo ti ne dovoljuje kršenja CPP.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ishmael ()

next3steps ::

Ishmael je izjavil:

matijadmin je izjavil:

Ribicija je izjavil:

Ja pa ja. Kolesar je videl, da bo zavijal in bi tukaj moral čakat, ne pa da na polno piči mimo njega. Kot sam pravim, naredim velik km na kolesu pa nisem neumen, da bi šel dalje po kolesarskem pasu, če 60m naprej vidim, da ima avto žmigavec in bo zavijal preko kolesarskega pasu.

To bi veljalo, če bi on vozil na istem pasu za avtomobilom. Pa ni, vozil je vzporedno po svojem pasu. Predstavljaj si, da bi bila kolesarska še en vozni pas za avtomobile (ki mu je med drugim enakovredna). A sme voznik avtomobila zaviti v križišče čez en cel vozni pas, ne da bi pogledal? Ne sme!


Sme zaviti če pogleda. Kamikaze na kolesih ki se po kolesarskem pasu peljejo preko dovoljene hitrosti pa so že samodejno v prekršku.
Kolesar tudi ni upočasnil in se prepričal da lahko varno vstopi v križišče.

Največja dovoljena hitrost kolesarja je omejena na kolesarskih poteh in stezah na 25 km/h, v območjih umirjenega prometa in v območjih za pešce na 5 km/h, na ostalih cestah, ki jih kolesar sme uporabljati, pa lahko vozi največ tako hitro kot ostala vozila.

Če hitrost ni ustrezno izmerjena, kršitev ne obstaja.

Ishmael je izjavil:

jype je izjavil:

Ribicija je izjavil:

Ce si sofer avta pa tudi ves, da ne pricakujes da te bo sredi mesta, kolesar prehitel v kriziscu po kolesarski cesti na desni strani vozila. Ali?


Še če bi kolesaril v absolutnem nasprotju s predpisi, bi bil materialno bistveno bolj odgovoren voznik avtomobila, kot pravi tudi sodna praksa: http://sodisce.si/znanje/sodna_praksa/v...





Z izpodbijano sodbo je sodišče prve stopnje zavrnilo tožbeni zahtevek, da je tožena stranka dolžna plačati tožeči stranki 8.345,85 EUR z zakonitimi zamudnimi obrestmi od 1.6.2003 do plačila, v roku 15 dni in ji povrniti pravdne stroške. Odločilo je še, da je tožeča stranka dolžna toženi stranki povrniti pravdne stroške v znesku 503,68 EUR v roku 15 dni, v primeru zamude z zakonskimi zamudnimi obrestmi.


Dne 30.5.2003 je na mestni ulici v Trbovljah prišlo do prometne nesreče, v kateri sta bili udeleženi voznica osebnega vozila (zavarovanka tožene stranke) in kolesarka (tožnica).


Torej je kolesarka popušila na sodišču. Zakaj limaš sodbe v katerih kololesarji zgubljajo ?

solatko je izjavil:

Packistan - Ti o prometnih predpisih nimaš pojma, sploh pa ne o voznih pasovih in spreminjanju smeri. Poglej si križišča na kakšni strani, ki ti nudi snov za opravljanje vozniškega izpita.

inferno666 - glede na dolgoletni kolesarski staž ima jype kar precej izkušenj in glede na način vožnje (vsaj iz njegovih filmčkov) ne zna predvidevat samo spuščene rampe, ostalo mu gre pa kar od rok.
100%-no opazovanje ni samo po sebi dovolj, moraš tudi vedno pravilno reagirat.

Mene včasih preseneti kolesar, ki pripelje v kontra smer izza kakšne ovire, vendar sem do sedaj vse take situacije uspešno rešil.
Ko sam kolesarim, vedno peljem tako, kot, da mi bojo vsi pešci skočili pred kolo in kot, da me noben voznik ne vidi. Zato sem še živ, saj je na motorju še huje ampak tu govorimo o kolesarjih.


Še en kolesar ki misli da je nad zakoni. Solatko, to da imaš kolo ti ne dovoljuje kršenja CPP.

Funkcionalno nepismen.

Zgodovina sprememb…

ales85 ::

next3steps je izjavil:

Če hitrost ni ustrezno izmerjena, kršitev ne obstaja.

Seveda obstaja. Samo dokazati je ni mogoče in zato ni mogoče oglobiti kršitelja.

Ishmael ::

Če hitrost ni ustrezno izmerjena, kršitev ne obstaja.


Kršitev je neodvisna od meritve hitrosti.
Policaj ti lahko napiše kazen tudi za neprilagojeno hitrost ali nevarno vožnjo.

Zakon ne zahteva da ima kolesar ustrezno cerfiticirane merilnike hitrosti.
Vendar mu s tem ne dovoljuje prekoračitve hitrosti. Kolesar mora sam poskrbeti za upoštevanje CPP

Merilnik hitrosti ni tempomat. Če te bo izmeril z radarjem, ti bo napisal položnico.
Policisti načeloma ne lovijo kolesarjev zaradi lastne lenobe, se bo pa to spremenilo v parih letih.

Funkcionalno nepismen.

A si ti tut kolesar ?

ales85 ::

Ishmael je izjavil:

Policisti načeloma ne lovijo kolesarjev zaradi lastne lenobe, se bo pa to spremenilo v parih letih.

Ali veš kaj več na to temo?

bambam20 ::

ales85 je izjavil:

Ishmael je izjavil:

Policisti načeloma ne lovijo kolesarjev zaradi lastne lenobe, se bo pa to spremenilo v parih letih.

Ali veš kaj več na to temo?


Prisilili jih bodo, Če ne bodo pa dobili manjšo plačo. Lenobe ne moreš drugače prislit, kot da mu zagroziš s sankcijo.


Mi imamo zelo malo policistov na kolesu, kar je zelo čudno. Pričakoval bi, da jih bo samo Ljubljana imela kakšnih 500-600, ki bi aktivno spremljali promet in lovili prekrškarje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

solatko ::

Packistan - Tebi ne samo, da nimaš pojma o prometu, tudi bralnost ti dela probleme.
Eno je kršitev predpisov (v konkretnem primeru jih krši voznik rdečega avtomobila), drugo pa kaj posameznik stori v takem primeru za lastno varnost. Verjetno bi se jaz ustavil, jype pa je pravilno izračunal, da bo šlo za mišjo dlako in v tem primeru je imel prav, se mu pa ob taki vožnji, zna zgodit, da se bo zaračunal in potem bo pač v gipsu nekaj časa, vendar je to njegov problem in problem krivca, ko ga jype-tov advokat, slekel do golega.

Omejitve na kolesarskih stezah ni, ob prometni nesreči pa itak policisti, kot vzrok, napišejo, neprilagojena hitrost (kar pa skoraj nikoli ni hitrost nad omejitvijo).

Gleda se namreč na druge člene, ki te, kot prometnega udeleženca, zavezujejo k prilagajanju hitrosti, glede na pogoje.
Delo krepa človeka

Ishmael ::

solatko je izjavil:

Packistan - Tebi ne samo, da nimaš pojma o prometu, tudi bralnost ti dela probleme.
Eno je kršitev predpisov (v konkretnem primeru jih krši voznik rdečega avtomobila), drugo pa kaj posameznik stori v takem primeru za lastno varnost. Verjetno bi se jaz ustavil, jype pa je pravilno izračunal, da bo šlo za mišjo dlako in v tem primeru je imel prav, se mu pa ob taki vožnji, zna zgodit, da se bo zaračunal in potem bo pač v gipsu nekaj časa, vendar je to njegov problem in problem krivca, ko ga jype-tov advokat, slekel do golega.

Omejitve na kolesarskih stezah ni, ob prometni nesreči pa itak policisti, kot vzrok, napišejo, neprilagojena hitrost (kar pa skoraj nikoli ni hitrost nad omejitvijo).

Gleda se namreč na druge člene, ki te, kot prometnega udeleženca, zavezujejo k prilagajanju hitrosti, glede na pogoje.


Voznik rdečega avtomobila ne krši nobenega predpisa. Pravilno je nakazal smer vožnje, pravilno je izvedel manever in ko je kolesarja opazil se je tudi ustavil.
V primeru trka bi se smatralo da se je kolesar zabil v stoječe vozilo in je krivda na njegovi strani.

Kolesar pa je šel prehitevati zavijajoče vozilo po desni strani, preko križišča. Dvojna napaka. Ena za prehitevanje, dodatna za prehitevanje v križišču. Trojna če upoštevaš da ni zmanjšal hitrosti ko se je približeval prehodu za pešce po katerem se je gibala peška. Štirikratna, ker nima varnostnih odsevnikov niti luči.

Specialke niso dovoljene v prometu brez ustreznih dovolilnic.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ishmael ()

jype ::

Ishmael je izjavil:

Torej je kolesarka popušila na sodišču. Zakaj limaš sodbe v katerih kololesarji zgubljajo ?
Kdo so kololesarji?

Ishmael je izjavil:

Kršitev je neodvisna od meritve hitrosti.
Tvoje trditve so tudi neodvisne od resničnosti.

bambam20 je izjavil:

Pričakoval bi, da jih bo samo Ljubljana imela kakšnih 500-600, ki bi aktivno spremljali promet in lovili prekrškarje.
Ljubljana se trudi več ljudi spraviti na kolesa, ker s tem zmanjša količino poškodovanih in umorjenih ljudi v prometu, ne pa obratno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

r3dkv1c4 ::

saj so večinoma neuporabne za normalno kolesarjenje, razen če si mazohist in imaš rad, da te nekdo na vsakem metru močno sune v rit.


Solatko, kako si prišel do takega opisa?

Si se vozil z avtom po predpisih in gledal, ter preučeval kolesarsko stezo čez ramo sopotnika?

Čudno mi je, nekateri nismo niti mazohisti, niti nimamo težav z uporabo kakršnihkoli kolesarskih stez in se redno vozimo po njih.

Res je, da bi bile nekatere lahko lepše narejene ampak a nisi ravno ti zagovornik prilagajanja vožnje razmeram na cestah, kolesarskih stezah, itd.....

Kakšne kvasite.....dvoličneži.;((
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: r3dkv1c4 ()

Ishmael ::

Tvoje trditve so tudi neodvisne od resničnosti.

Potem pa namerno povzroči tako nesrečo in objavi sodbo sodišča v kateri si izgubil. Saj boš ti stoodstotno zmagal, kajne ? Zakaj nebi na hitro zaslužil par EUR saj je zakon na tvoji strani. Sodišče bo poslalo poizvedbo na PP, če je kršitelj imel predhodne prekrške ali KD in temu ustrezno ukrepalo. Zavarovalnice pa imajo svoje obveščevalne agente kjer te bodo ob naslednjem zavarovanju odslovili iz svojih prostorov. Razni špekulantje ki so se metali po havbah so zelo kmalu ugotovili da iz te moke ne bo kruha in so sedaj v bolečinah z mizerno odškodnino dvestotih evrov.


Lahko pa se greš posvetovati na policijsko postajo s svojimi posnetki, kjer te bodo odslovili, če ne uklenili.

No pasaran !

r3dkv1c4 ::

Jaz se veliko vozim tako z avtom in kolesom. Pa lahko rečem da so težavni tako vozniki, kot kolesarji.


Ooooo to pa ne drži, moram te popravit jype ni težaven kolesar.......za voznika motornega vozila pa tako ali tako ni sposoben, od tod tudi njegova jeza do tega tipa voznikov.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

solatko ::

Packistan - Voznik nebi zapeljal na stezo, če bi se po njej bližal 10 tonski kamion, to, da ima smerokaz je samo znak, da namerava menjat smer, ker pa gre čez drug vozni pas (tudi kolesarji imajo vozni pas), se mora, preden zapelje čez, prepričat, da to lahko stori varno, torej mora biti ta pas prazen, kar pa ni bil ali pa je kolesarja spregledal, oziroma ga zgledal zadnji hip, kar ga pa kljub vključenemu smerokazu ne izključuje kot krivca, zaradi izsiljevanja prednosti kolesarju.
Druga bi pa bila situacija (in to verjetno mešaš), če nebi bilo kolesarske steze, saj predpis pravi, da lahko tako vozilo prehitiš po levi, po desni pa samo vozilo, ki zavija levo.

r3dkv1c4 - Na dan prekolesarim cca 15 km, zjutraj med 7 in 9 uro po kolesarskih stezah v MB. Nisem še našel gladke, tudi desni robovi cest, kjer ni steze, so taki, da moraš skoraj meter od robnika, da kolo pripelješ domov v enem kosu.
Vse kar sem opisal, se najde na teh stezah, zato se vsedi na kolo in poizkusi priti v center MB po kolikor toliko gladki stezi, brez da bi se umikal raznim oviram.

Glede na to, da sem frišen mariborčan, te prosim, da mi na google map-u, označiš vse gladke kolesarske steze (razne štange sredi steze niti niso tak problem, luknje in večkrat nalite zaplate, pa za moj zadek in bicikel niso ravno prijetne, ravno tako ne udarne jame in nekaj cm globlji robovi jaškov). Se ti že v naprej zahvaljujem (področje Nova vas proti ostalim koncem MB)
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

Ishmael ::

solatko je izjavil:

Packistan - Voznik nebi zapeljal na stezo, če bi se po njej bližal 10 tonski kamion, to, da ima smerokaz je samo znak, da namerava menjat smer, ker pa gre čez drug vozni pas (tudi kolesarji imajo vozni pas), se mora, preden zapelje čez, prepričat, da to lahko stori varno, torej mora biti ta pas prazen, kar pa ni bil ali pa je kolesarja spregledal, oziroma ga zgledal zadnji hip, kar ga pa kljub vključenemu smerokazu ne izključuje kot krivca, zaradi izsiljevanja prednosti kolesarju.
Druga bi pa bila situacija (in to verjetno mešaš), če nebi bilo kolesarske steze, saj predpis pravi, da lahko tako vozilo prehitiš po levi, po desni pa samo vozilo, ki zavija levo.

r3dkv1c4 - Na dan prekolesarim cca 15 km, zjutraj med 7 in 9 uro po kolesarskih stezah v MB. Nisem še našel gladke, tudi desni robovi cest, kjer ni steze, so taki, da moraš skoraj meter od robnika, da kolo pripelješ domov v enem kosu.
Vse kar sem opisal, se najde na teh stezah, zato se vsedi na kolo in poizkusi priti v center MB po kolikor toliko gladki stezi, brez da bi se umikal raznim oviram.


Vozni pas ne poteka čez križišče. V križišču se spremeni v prehod ki ni pravilno označen.

Situacija s prehitevanjem je pravno jasna in tako se sodišče odloča.

Sam kot kolesar nisem nikoli kršil kakršnegakoli predpisa ali izvijal CPP, ogrožal mimoidoče ali se obnašal kakor divjak na cesti.
Zakaj imajo nekateri tako potrebo je nejasno in potem te napake še zagovarjati kot da so svetniki je čisto neprimerno za družbo in bolj primerno za kakšno pravno manj urejeno državo. Črna gora, srbija, albanija.
V svojih študentskih letih sem prevozil celo ljubljano po dolgem in počez in nikoli nisem izvajal takih norosti ali izsiljeval nesrečo. Pa takrat ljubljana ni bila niti polovico tako prijazna kolesarjem kakor je sedaj.

r3dkv1c4 je izjavil:

Jaz se veliko vozim tako z avtom in kolesom. Pa lahko rečem da so težavni tako vozniki, kot kolesarji.


Ooooo to pa ne drži, moram te popravit jype ni težaven kolesar.......za voznika motornega vozila pa tako ali tako ni sposoben, od tod tudi njegova jeza do tega tipa voznikov.


Po svoje je čisto logično. Kompenzacija nezmožnosti osebnega egota s projeciranjem kršitev na druge. Čisto osnovni freudovski problem ki je opisan v obrambnih mehanizmih

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ishmael ()

solatko ::

Packistan - Po tvoje, morajo kolesarji počakat vse avtomobile, ki imajo vklopljen smerokaz in zavijajo čez kolesarsko stezo. Temu delu se reče prehod za kolesarje in je v enakem tretmaju, kot vozni pas do križišča.
Če voziš po prednostni cesti, pomeni da imaš pri vožnji naravnost, tudi ob prehodu za pešce, prednost pred tistimi, ki zavijajo, če pa imajo smerokaz, jih po tvoje, ne smeš prehiteti - še enkrat, poglej si križišča v CCP, ki so na voljo v googlu

https://www.google.si/search?site=&sour.......0...1.1.64.psy-ab..0.3.268.c__PgR7HmWM
Delo krepa človeka

jype ::

Ishmael je izjavil:

Vozni pas ne poteka čez križišče. V križišču se spremeni v prehod ki ni pravilno označen.
To ne drži.

Ishmael ::

solatko je izjavil:

Packistan - Po tvoje, morajo kolesarji počakat vse avtomobile, ki imajo vklopljen smerokaz in zavijajo čez kolesarsko stezo. Temu delu se reče prehod za kolesarje in je v enakem tretmaju, kot vozni pas do križišča.
Če voziš po prednostni cesti, pomeni da imaš pri vožnji naravnost, tudi ob prehodu za pešce, prednost pred tistimi, ki zavijajo, če pa imajo smerokaz, jih po tvoje, ne smeš prehiteti - še enkrat, poglej si križišča v CCP, ki so na voljo v googlu

https://www.google.si/search?site=&sour.......0...1.1.64.psy-ab..0.3.268.c__PgR7HmWM


Tako je pravilno, razen če so se že sami razvrstili v križišču ob rdeči luči. Takrat jim mora voznik obvezno dati prednost tako kakor pešcem ki čakajo na ali ob prehodu.

Ob približevanju križišču pa nimajo nikakršne prednosti proti vozilu ki je že v križišču. Niti voznik kolesarja na tak način ne more izsiliti prednosti.

Ko že omenjaš šleparja. Misliš da bi jype šel izsiljevati tovrnjakarja ? Nesreča ki se je zgodila ob identičnem primeru se je končala tako: http://www.slovenskenovice.si/crni-scen...
Kolesar je končal kot pašteta. Vozniki tovrnjakov imajo svoje rezervne sklade za pomoč ostalim voznikom pri takih nesrečah, v katere vplačujejo in iz tega se krijejo morebitne nezgode, tako da so sami minimalno oškodovani. Kolesar je pa RIP in hrana za črve.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ishmael ()

jype ::

Ishmael je izjavil:

voznik kolesarja
Očitni znaki kognitivnih težav.

Ishmael je izjavil:

Kolesar je končal kot pašteta.
Kriv je bil tovornjakar, jasno, ker je med vožnjo skozi rdečo luč uporabljal mobilni telefon in spregledal kolesarja, ki je po neumnosti poizkušal pravilno prečkati križišče pri zeleni luči.

solatko ::

Packistan - Ti si pa res umetnik. Sproti si izmišljaš nova pravila in situacije, kot voznik kolesarske steze ne smem zaprt, dokler je na njej kak kolesar, ki bo hitreje pri vozilu, kot bom jaz spraznil kolesarsko stezo, popolnoma enako, kot, ko sekaš pot vozilom iz nasprotne smeri, ko zavijaš levo. Zakonsko je popolnoma enako - gre za izsiljevanje, oziroma odvzem prednosti drugemu vozilu.

Če se v križišču nahaja semafor, imajo vsi udeleženci (pešci, kolesarji, rolkarji,....), ko prečkajo križišče, absolutno prednost, dokler za njih sveti zelena, ko pa se prižge rdeča, pa so dolžni križišče čim hitreje spraznit.
Če pa ni semaforja, pa vedno, razen pred vozili na nujni vožnji, ki dajejo ustrezne signale.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

Ishmael ::

solatko je izjavil:

Packistan - Ti si pa res umetnik. Sproti si izmišljaš nova pravila in situacije, kot voznik kolesarske steze ne smem zaprt, dokler je na njej kak kolesar, ki bo hitreje pri vozilu, kot bom jaz spraznil kolesarsko stezo, popolnoma enako, kot, ko sekaš pot vozilom iz nasprotne smeri, ko zavijaš levo. Zakonsko je popolnoma enako - gre za izsiljevanje, oziroma odvzem prednosti drugemu vozilu.

Če se v križišču nahaja semafor, imajo vsi udeleženci (pešci, kolesarji, rolkarji,....), ko prečkajo križišče, absolutno prednost, dokler za njih sveti zelena, ko pa se prižge rdeča, pa so dolžni križišče čim hitreje spraznit.


Na to, da kolesar ne spoštuje prometnih predpisov ne moreš vplivati. Ni se prepričal da je vstop v križišče varen in tudi ni počakal da se križišče sprazne.

Morebitni prekršek voznika osebnega vozila pa ne opravičuje serijskih prekrškov kolesarja.

Bum je reklo !





Kolesarju bi policisti izdali plačilni nalog za povzročitev nesreče zaradi neprilagojene hitrosti, če bi počakal policiste.

Če bi pobegnil iz kraja nesreče in bi se oglasil v zdravstveni ustanovi, pa bi zdravniki ali zdravnice sami poklicali policijo, odredili bi mu alkotest in napisali plačilni nalog za povzročitev nesreče še preden bi šel na tretma.
Danes, četudi sam padeš iz kolesa si v prekršku. To je nova realnost bankrotiranega slovenskega zdravstva.

solatko ::

Packistan - Križišče je bilo prazno, dokler se voznik ni odločil, da bo zaprl pot kolesarju.
Ne limaj drugih situacij, če še nismo razčistili z rdečim vozilom in jype-tom.
Seveda si v prekršku, upravljaš prevozno sredstvo, za katerega nisi usposobljen.
V večini držav prometne poškodbe ne pokriva zdravstvena blagajna, temveč zavarovalnice, z nezgodnim zavarovanjem in iz polic obveznega zavarovanja vozil.
Hribolazce in uporabnike drugi adrenalinskih zadev, samo pri nas pokriva zdravstvena zavarovalnica in gredo vse take neumnosti iz rednih prispevkov za zdravstveno zavarovanje in le deloma iz dodatnega zavarovanja (vzajemna,.....), zato pa je naše zdravstvo podhranjeno.

Pred leti je bil predlog, da se iz tega izvzamejo prometne nesreče in športne aktivnosti, pa je zavarovalniški lobij to sesul.
Pri nas je dvodnevno reševanje iz hribov planinca, ki ni upošteval osnovnih pogojev varnosti, uporaba helikopterja in reševalcev, za hribolazca ZASTONJ.
V Švici te najprej vprašajo, koliko denarja boš za to lahko žrtvoval in na podlagi tega je tudi reševanje hitrejše ali pa s konjsko vprego.
Delo krepa človeka

ales85 ::

solatko je izjavil:

V Švici te najprej vprašajo, koliko denarja boš za to lahko žrtvoval in na podlagi tega je tudi reševanje hitrejše ali pa s konjsko vprego.

Vir za tole? Vem, da je konjska vprega (upam) samo kot primer, ampak vseeno.

solatko ::

ales85 - preberi si, kaj krije članarina v PZS, če nisi član, se je dobro včlanit v regijska PD, ki ravno tako pod odoločenimi pogoji krijejo te stroške, kadar pa nisi član nobene od PZ pa nosiš celotne stroške sam, kakšni so pa si lahko prebereš nekaj primerov tu

http://www.gore-ljudje.net/novosti/1152...
Delo krepa človeka

PacificBlue ::

@Packistan

Upam, da ne vozis bilokaksno prevozno sredstvo, ker tvoje poznavanje cestnoprometnih predpisov je porazno, sploh razmisljanje. Ce slucajno imas izpit za avto iz nekih nakljucnih razlogov ga prosim pojdi obnovit in se nauci kaksen je odnos voznika do kolesarja.
58. člen (prednost na križišču), točka (3) "Voznik, ki zavija na križišču desno, mora pustiti mimo vozila, ki vozijo v isti smeri po kolesarskem pasu ali kolesarski stezi, ki jo prečka.

solatko ::

PacificBlue - Tako nepoznavanje predpisov opaziš lahko vsak dan, skoraj na vsekem križišču. Predjačijo vozniki vozil, ki kolesarjev in pešcev ne vidijo, saj ne morejo istočasno upravljati vozilo in telefon, včasih pa tudi kak kolesar, ki pridivja iz kontra smeri ali izza parkiranih vozil, trafike ali kake druge ovire, kjer ga voznik ne more opazit. Ampak to je druga zgodba, govorimo o izsiljevanju kolesarjev, ko se ti vozijo čisto pravilno po kolesarski stezi in jih ogrožajo tako pešci (ob prečkanju kolesarske steze le redki pogledajo, če je prosto), kot avtomobilisti, ki poleg parkiranja na kolesarski stezi, redno izsiljujejo kolesarje v križiščih.
Kolesarji pa se morajo zavedat tudi to, da pri srečanju s prednostno cesto, na rdeči ali drugačni kolesarski stezi, nimajo take predonosti, kot pešci, saj se morajo obnašat enako kot vozniki. Čez grejo lahko takrat, ko jim promet to omogoča, saj vozniku ni potrebno ustavit pred kolesarsko stezo, če je na prednostni cesti.
V tem primeru gre za izsiljevanje kolesarja.
Delo krepa človeka

Utk ::

Zadnjic je nek kolesar v polni opremi, pajkice in shit, rinil in rinil naprej, medtem ko je kakih 5, 6 avtov stalo, da se bo kamion skobacal na cesto, nazadnje je seveda moral cakat tistega kolesarja. Tako da o njihovi kulturi ni treba...ce ga bi tovornjak slucajno zbil med manevriranjem, ko je videl da so se vsi drugi ustavili zanj, pa itak vemo da ga bi cakale vislice.

joze67 ::

Ko odstopiš prednost - hvalevredno altruistično dejanje - odstopiš svojo prednost; vsi drugi, ki jo imajo, se lahko bodisi pridružijo (4-5 avtomobilom za prvim, ki je ustavil) ali pa ne (kolesar). Kolesar je imel svoj razlog, zakaj tega ni storil (od skrajnega egoizma do lovljenja osebnega rekorda - ni nujno, da je dober razlog) in, seveda, prednost. Zato, ja, bi bil tovornjakar kriv, če bi ga zbil.

solatko je izjavil:

PacificBlue - Tako nepoznavanje predpisov opaziš lahko vsak dan, skoraj na vsekem križišču.

Ne. Tu gre za res ekstremen primer.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: joze67 ()

Utk ::

Seveda bi bil kriv, samo ni treba z viska gledat kolesarjem na druge, ker niso nic boljsi

solatko ::

joze67 - Point enoslednih vozil je ravno v tem, da lahko prideš mimo tudi takrat, ko vsi drugi stojijo, kar pa pri stoječih povzroča zavist.
Ko sem v avtomobilu in zagledam za seboj motorista, se vedno umaknem skrajno desno, da me lahko prehiti tudi ob polni črti, opažam pa ostale voznike, ki se raje pomaknejo še bližje sredini in se delajo, da motorista ne vidijo.
Kolesar verjetno ni rinil pod kolesa tovornjaka, bil je samo prvi v vrsti za nadaljevanje vožnje.

Nič ne gre za extremen primer, to se vsakodnevno dogaja na večini slovenskih križišč - tole je extremen primer

http://www.24ur.com/novice/crna-kronika...
Delo krepa človeka
««
16 / 29
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kolesarska steza je za kolesa! (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14220168 (12995) zmaugy
»

Semafor velja tudi za kolesarje (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Šport
10818539 (6835) Invictus
»

Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11738588 (33459) St235
»

se malo o cpp (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
50957690 (50880) jype

Več podobnih tem